- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- iPhone topik
- Samsung Galaxy A56 - megbízható középszerűség
- Motorola Edge 50 Neo - az egyensúly gyengesége
- Átlépi végre az iPhone az 5000 mAh-t?
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Minden a BlackBerry telefonokról és rendszerről
- Magisk
- Nem növel telepméretet a Galaxy S26 Ultra
- iOS alkalmazások
Aktív témák
-
TESCO-Zsömle
titán
válasz
venember83 #9859 üzenetére
Massának konkrétan az volt a problémája, hogy nem volt elég nafta a ferkában, így spórolni kellett.
Oli: Anno a dögunalomas vonatozás miatt vezették be a kötelező boxkiállást. Mikor voltak olyan perverz egyedek, akik egyetlen kiállás nélkül mentek végig a versenyen.
Ami szvsz kéne: Hagyni a technikai fejlődést, had legyenek rések a csapatok köztt. Pontot osztani az elért rajtpozíciókért, majd azzal ellentétes sorrendben felállítani őket a rajtrácsra és 2-5s-onként elindítani őket.
Így a legerősebbnek az egész mezőnyön át kell rágnia magát, ha itt is nyerni akar, és így tovább.
-
Oliverda
titán
válasz
venember83 #9859 üzenetére
Nem hiszem el.
Amúgy már csak a 94 előtti versenyek is rávilágítanak arra, hogy ez nem feltétlenül úgy van ahogy most leírtad illetve képzeled.
-
Oliverda
titán
válasz
venember83 #9855 üzenetére
"Nem fog senki vezetni tíz másodperccel, bőven elég, ha a mögötte lévő előtt van 2-3 másodperccel, így amennyire lehet kímélheti a gumit, következésképpen az nem is fog elfogyni."
Értem.
mod: Végülis most csak 16 másodperccel nyert Alonso Massa előtt.
-
Motion_Blur
félisten
válasz
venember83 #9827 üzenetére
Nem-nem, ez egy egy-éjszakás kaland volt
-
prmcsk
addikt
válasz
venember83 #9781 üzenetére
Nem meglepetés a sorrend...Kiderült, hogy eddig, a freka jó, Alfonz meg évek óta a legjobb és legéhesebb sofőr.
"Párosodtak"és itt az eredmény...Sumiról: Ne feljtsük már el, hogy hiába zseni valaki, attól még vas kell alá, ami nem 1-2 mp.-vel gyengébb másokénál...Sumi szinte mindig a legjobb autókban ült, ahol a zsenije ki is bontakozott, de ehhez autó is kell...
-
bambano
titán
válasz
venember83 #9781 üzenetére
Alonso vagy Hamilton drukkereknek tényleg megfelel ez az ms
Nekem régebben ms volt a kedvenc, de ha így folytatja, ez pár hét alatt változni fog.Ha jól emlékszem, Chapman mondta, hogy az az autó van jól megtervezve, amelyik a célvonalon darabokra hullik... Az a sofőr használja ki jól az autót, amelyik kicsit lebontja a végére... Szerintem sok maradt még a kocsiban, szemben mondjuk azzal, ahogy Webber ütötte-vágta a technikát. Webberen legalább látszott, hogy akar valamit.
-
#27441408
törölt tag
válasz
venember83 #9583 üzenetére
Ez az amit még nem értek a szabályok alapján ha jól tudom 1 tulajdonosnak nem lehet 2 csapata tehát a RB-nek ha jól tudom nem lehetne fiók csapata akkor a tororosso miért van tele aggatva RB-s matricákkal ?
TESCO-ZsömleNa igen azért az F1 nem lehet olcsó én mint mondtam "bevallom" ha én lennék a fejes ott én is tele tenném az 5 perceket reklámmal mivel a legtöbb rajongó nem kapcsol el mivel ugye nem tudn i meddig tart a reklám. Gondolom 1 25-30mp-es reklámért nem keveset fizetnek.....
-
kisza25
félisten
válasz
venember83 #9562 üzenetére
ennyivel jobb volt az elején az autója?
vagy ő is olyan, mint Kimi, csak ha aláraknak egy jól beállított autót akkor képes nyerni? -
madstunt
addikt
válasz
venember83 #9542 üzenetére
kösz a választ.így világosabb
mike neked különösképpen kösz mamég senki nem oltott,kezdtem is furán érezni magam de hála neked visszatért minden a rendes kerékvágásba. (mellesleg csak félszemmel és félfüllel néztem/halgattam az időmérőt /többek közt a live timingomat akartam beröffenteni/ így ez elkerülte a figyelmem)
-
Pá
addikt
válasz
venember83 #9542 üzenetére
A középső szekorban számít igazán, hogy milyen gumi van rajta, az első és utolsó szektor gyakorlatilag egy egyenes két féktávval.
-
7Heads Drago
veterán
válasz
venember83 #9516 üzenetére
Szar az autó.
Nem ennyivel akart nyerni.
De Webber már megint nincs sehol se.
Alonso meg kamuzik.
"Változnak a verseny körülmények..." Vagy inkább a gumik kopnak.
Massa, Hami, Alnoso viszont 4-5 körrel többet voltak kint a pályán mint a többiek. -
TESCO-Zsömle
titán
válasz
venember83 #9152 üzenetére
Az idei mezőny legamagasabb pilótája Petrov (185cm) , a legalacsonyabb meg (még mindíg) Massa (166cm).
Button csak 2cm-el alacsonyabb, de 10kg-al könnyebb Petrov-nál, aki 79kg-jával a legnehezebb pilóta. 59kg-os súlyával Massa a legkönnyebb 'címet' is elkönyvelheti. Kijelenthető tehát, hogy testalkat tekintetében Ő a legjobb F1-es pilóta a mezőnyben.
Oliverda: Az mekkora...
-
Oliverda
titán
válasz
venember83 #9152 üzenetére
Kissé magasabb mindháromnál.
-
#70869248
törölt tag
válasz
venember83 #9051 üzenetére
útkarbantartás-súlyadó-teljesítményadó-általánosadó-fejlesztési hozzájárulás-arculatépítés-kenőpézalap....
szal mittomén, de ha nem kell akkor minden pénz felesleges. -
aesir
veterán
válasz
venember83 #8978 üzenetére
Neked van igazad, meg persze Mike-nak
Boldog nőnapot hunny!
-
Nowhereman
őstag
válasz
venember83 #8937 üzenetére
Viszont a foci színvonala nem zuhant a mienkkel ellentétben. Az majd akkor fog, mikor majd az adósság eléri a kritikus tömeget. És mivel egész nemzetgazdaságokat menedzselnek ilyen ámokfutó módon, nem is merem remélni, hogy a F1-et elkerülje az ilyesmi.
-
Oliverda
titán
válasz
venember83 #8919 üzenetére
Ne magadból indulj ki.
-
Oliverda
titán
válasz
venember83 #8917 üzenetére
Most ez hogy is jön ide? Nem én követelem hogy állítsák vissza a 107%-ot.
-
Oliverda
titán
válasz
venember83 #8912 üzenetére
Aztán ha valamelyik vöresautó valamiért nem tudna gyors kört futni a Q1-ben akkor menne a szabályzat fikázása.
-
-Mike-
addikt
válasz
venember83 #8912 üzenetére
Azt újra bevezetni nem lehet, mert olyan még nem volt, csak 107%.
-
7Heads Drago
veterán
válasz
venember83 #8650 üzenetére
Csak eddig MS egyet jelentet a Ferrarival. És nem kellet választani.
Oliverda: Ez az. És van olyan csapat ami még aszfaltot sem látott. És lehet hogy nem is fog. Kell ennél nagyobb botrány... -
hunnylander
őstag
válasz
venember83 #8555 üzenetére
Kiderült már számos alkalommal, hogy ezek az autók akkor sem elég gyorsak poroszkáló F1-es autókat vezetni, ha Maylander kitapossa a szemüket. Nem csak esőben, de szárazon se mindig (már az eltolt kezdetű Ausztrál Nagydíjon is voltak problémák). Amit a lassú SC miatt a versenyzők kénytelenek végezni, szigorúan nézve szabálytalankodás.
-
-Mike-
addikt
válasz
venember83 #8546 üzenetére
Lexus kellene, zúzmarás lenne az F1esek féke.
-
hunnylander
őstag
válasz
venember83 #8542 üzenetére
Ugyan már. Az előző egy aerodinamikus vérbeli sportkocsi volt (bár még az is lassú volt néha), ez meg csak egy operábajáró flancautó. Csak a reklámért lett SC, nem annak való. Majd ha kínlódnak mögötte az autók az abroncsok és a fékek hőmérsékletének megtartásával, akkor dicsérd.
Lassú keskeny magas tégladarab. F1-es SC-nek vicc.
-
P00By
nagyúr
válasz
venember83 #8383 üzenetére
-
attisx
addikt
válasz
venember83 #8377 üzenetére
Az ám...
Mindenesetre ez után egy elég érdekes adalék volt a másik kép...
-
Oliverda
titán
válasz
venember83 #8377 üzenetére
Egy kicsit.
-
Nowhereman
őstag
válasz
venember83 #8371 üzenetére
Pontosan. De annyi már kitűnik, hogy nem egy könnyen döntögetheti meg Sumi a ferraris éveiben összehozott rekordokat...
-
aesir
veterán
válasz
venember83 #8303 üzenetére
Az angol nők rondák típusú sztereotípia ugyanolyan téves, mint a magyar nők a legszebbek a világon. Hagyjuk már ezt a hülyeséget.
-
Pá
addikt
válasz
venember83 #8261 üzenetére
Csaknem rosszul keltél? Feküdj még vissza egy picit!
-
puttputt
őstag
válasz
venember83 #8094 üzenetére
Meggondolandó.
(Az biztos, hogy nagy csatára van kilátás. És nem csak Ferrari-Mercedes, mediterrán-északi vérmérséklet közt.Még be kell vonni Lewist és Buttont, esetleg Rosberget meg Barrichellot aztán kész is lesz a jó kis...
)
-
-Mike-
addikt
válasz
venember83 #8072 üzenetére
Kaj Lindström nem tudott segédkezni Kiminek az autó kiszabadításában, mert a mögöttük sorra érkező autókat kellett a veszélyes helyzetre figyelmeztetnie -
-
hunnylander
őstag
válasz
venember83 #7782 üzenetére
Az, hogy az autók között a vártnál sokkal nagyobb a szórás dizájn-koncepcióban, pedig sokan úgy vélték, hogy nem lesz jelentős változás, az autók mégjobban hasonlítani fognak egymásra, mert adaptálják a sikeres koncepciókat stb.
-
#70869248
törölt tag
válasz
venember83 #7739 üzenetére
Itt van
Az a bizonyos V6-s 1.5-s turbó amiről nemrég is dumáltunk. -
venember83
nagyúr
válasz
venember83 #7738 üzenetére
1988, RA168E.
-
-Mike-
addikt
válasz
venember83 #7731 üzenetére
Negatív. Csak a fórumozók ezen táborához van néha egy-két kedves szavam/linkem, mert velük sajnos senki sem fogalkozik.
A környezetemben vannak elvakult Fernando drukkerek, csak azt hallgatom, hogy Nando az isten, de nem tudtak vele megfertőzni, pedig hallgatom eleget. -
JColee
őstag
válasz
venember83 #7674 üzenetére
Persze, ne is törődj a metaforákkal
Egyébként Monacoban valóban gond lehet a tengelytáv, hacsak nem adnak ki valami rev B autót, kisebb tankkal, mert oda kevesebb benya kell -
Oliverda
titán
válasz
venember83 #7674 üzenetére
A szélesebb autóknál valszeg a súlypont is máshol lehet.
-
válasz
venember83 #7516 üzenetére
De az ürestankos gyorsaság csak a verseny végén van és általában ott már eldőlt a futam.Nem nagyon változik a sorrend az utolsó 10-15 körben.
-
LA_COSTE
senior tag
válasz
venember83 #7455 üzenetére
Ennél kevesebb idő is elég neki.
Én inkább arra gyanakszom, hogy ebben az évben meg akarják mutatni. De nagyon. -
Oliverda
titán
válasz
venember83 #7441 üzenetére
Igen, biztos olyan is van.
-
Oliverda
titán
válasz
venember83 #7421 üzenetére
Én úgy fogalmaznék hogy nem tetszett neki Brawn.
Szerencséjére a Williams-nél már nem lesz ott. Ott már tényleg megmutathatja hogy mi van akkor ha köré épül a csapat. Bár a Stewart-nál is köré épül. Nem is ment olyan rosszul szvsz.
-
hunnylander
őstag
válasz
venember83 #7421 üzenetére
Igen, meg Petrov 'első napja az iskolában'. Bár Button régebben már tesztelt a McLarennek, de főállású versenyzőjükként neki is ez az első tesztnapja a McLarennél.
-
puttputt
őstag
válasz
venember83 #7421 üzenetére
Csodálkozom, hogy nem forgattak még vele egy komplett (1000 részes) szappanoperát!
Mert elvégre ugye brazilnak brazil... -
Iron Funeral
őstag
válasz
venember83 #7421 üzenetére
Szerintem elképzelhető, ohgy itt most 1. számú pilóta lesz, elvégre a csapattárs még nagyon fiatal, és valószínű, hogy az autó fejlesztésében sem tud annyira segíteeni mint B. Persze, majd Williams papa megmondja a frankót
-
Xirtam
veterán
válasz
venember83 #7421 üzenetére
Igen ma ül előszőr hivatalosan ebbe az autóba.De mikor a festést bemutatták is ő vezette, de az lóf_ng se volt!
-
Oliverda
titán
válasz
venember83 #7291 üzenetére
Nem, bár akkor ez még inkább felértékeli mert ő az év közepe-vége felé mutatott vele jó teljesítményt.
Nem újdonság hogy az MS és Ferrari tábor (kicsit furcsa hogy ez a kettő már két külön dolog
) folyamatosan ócsárolja Barrichello-t csak azt felejtik el, hogy mennyiben járult hozzá MS és a Ferrari címeihez. Egy egyénihez közvetlenül is amikor Montoya-t nem engedte el és ő húzta a rövidebbet majd ezért Montoya-t megbüntették. Aztán volt ott elengedés is de a dolgok közvetlen hátterébe itt úgysem lát be senki és ezek ismeretének hiányában elég balgaság ilyen szintű kritikát megfogalmazni szerintem.
Valszeg a konstruktőri címek sem úgy jöttek volna össze ha Barrichello mondjuk egy Kovalainen szintű produkciót mutatott volna az évek folyamán.
-
Motion_Blur
félisten
válasz
venember83 #7291 üzenetére
Az év közepén és a végén is az volt, csak hát ugye a pilóták..
-
ToBeY
nagyúr
válasz
venember83 #7205 üzenetére
Lehet hogy csak egy unatkozó PS bajnok műve
-
Oliverda
titán
válasz
venember83 #6991 üzenetére
Talán azért mert neki a tisztségétől fogva függetlennek kellene maradnia, nem gondolod?
Vagy szponzorként gondolsz a támogatására? Esetleg kerüljön fel a nagy FIA logo valamelyik autóra?
hunnylander: Eddig valóban nem lehet rá rosszat mondani csak vannak akik hangosan álmodoznak meg nosztalgiáznak.
"A csapat megerősítette, az évadnyitó Bahrain Nagydíj előtt érkezik még egy aerodinamikai frissítés az autóra. "
-
hunnylander
őstag
válasz
venember83 #6991 üzenetére
Eddig nekem okés, amit Todt csinál. Szerencsére úgy tűnik, csak addig haverkodott Mosleyval, amíg ezáltal a helyére nem került. Legutóbb szépen kitette az F1-ből Donnellyt is, aki Mosley jobbkeze volt, és neki köszönhetjük pl. Spát is.
-
Oliverda
titán
válasz
venember83 #6928 üzenetére
...és attól hogy tesztelt volna orrvérzésig máris megszületett volna a versenyképes autó? Ehhez általában nem kellenek jó mérnökök és megfelelő alkatrészek?
"The 'big dream' was mutual between Craig and Jacques. When Jacques raced in IndyCars, the plan all along was for Craig and Jacques to create their own F1 team, with the financial backing of BAT and technical backing of Reynard. Reynard turned out to be a mistake, because it was written in the shareholder statutes that Craig didn't have the power to influence the technical direction of the team, despite him being the team boss. Sadly, Reynard wasn't up for the task, in F1 you need to give 110 percent and not 65.
Still, the team did quite well, finishing 4th in the Constructor's championship in only their second season, the season regarded as the most difficult for a new team. They could have been even more successful if Honda had listened to Jacques earlier, with Jacques wanting them to build a lighter engine despite this affecting horsepower. Honda stubbornly stuck with their heavy, complicated engines, hurting car balance and thus performance. In the end, Honda finally took Jacques' advice and built a lighter and more competitive engine, only to freeze Jacques out of the team and then regret it only weeks later. We all know what has happened since...
Bernie knew about Craig and Jacques' plan from the beginning, securing Jacques a seat at Williams, partly because of the plan (he would only temporarily be at Williams, waiting for Craig setting up their own team, that's one of the reasons why JV didn't wind up at Ferrari, not to mention why he turned down an offer to drive for McLaren in 1998 and beyond) and partly to create more PR for a sport that had seen its popularity decay after the Senna accident. The Villeneuve name didn't need any further introduction... And quite rightly, F1's popularity in 1996 hit the sky high."
Gondolom azt mondanom sem kell, hogy az említett 'big dream' csapatnál, pontosabban az utódjánál, idén kik lesznek a versenyzők...
hunnylander: Nem lep meg. Ekkora szponzori csomaggal még szerintem Baumgartnert is leszerződtették volna.
-
Oliverda
titán
válasz
venember83 #6924 üzenetére
1. Tapasztalat
2. Nyert már versenyeket"...aki címének megnyerését követően kb. semmit nem mutatott csillagászati összegért?"
Igen, ez az általános meglátás amit azok szoktak mondani akik nem veszik figyelembe a körülményeke és a részleteket. Fostalicskával nehéz bármit is elérni szerintem ebben egyetérthetünk. Igen, elb@szta hogy a Williams-től egy tök új csapathoz ment mintsem mondjuk a McLaren-hez ahova szintén mehetett volna. Esetleg nézd meg a 2005-ös és 2006-os eredményeit.
Szupertehetség Felipe-vel majd Quick Nick-kel is pariban volt (az időmérőkön jobb is volt nála). Az hogy az autó akkor annyit tudott elsősorban nem az ő hibája volt szvsz. Az pedig hogy szezon közben elküldték szintén nem a teljesítménye miatt volt.
Szvsz ő bizonyította hogy jó autóval képes nyerni. Erre elég sokan képtelenek ugyanis.
A fizetés pedig sok esetben nem egyenesen arány a teljesítménnyel. Ugye erre nem nehéz példákat találni a múltból.
-
sviba
tag
válasz
venember83 #6914 üzenetére
foglyátok be...
-
attisx
addikt
válasz
venember83 #6573 üzenetére
Há wazze, mi van itt?! A múltkor Börni Schumit markolássza. Most meg Kimi és Lonzi...
-
LA_COSTE
senior tag
válasz
venember83 #6487 üzenetére
Emlékszem anno Webber érte el a legmagasabb sebességet V10-essel...365 km/h versenypályán. Hát ezt már nem érik utol.
Beletörődtem.
-
Motion_Blur
félisten
válasz
venember83 #6371 üzenetére
Az első verseny előtt mindkét pilóta ugyanannyit fog tesztelni. Bahrain-ben miért nem lesznek egyenlő feltételek?
-
Peat;)
veterán
válasz
venember83 #6270 üzenetére
Én úgy tudom csak ő megy, ezért is látogatja annyit a gyárat és ismerkedik ezerrel. Pontosan tudja hogy olyan tudáskülönbség ami közte és Massa között van csak akkor gyűrhető le a részéről, ha beverekszi magát emberileg is a csapathoz. Láttuk elég alkalommal, hogy viszonylagos egyenlőség ellenére a Mclarennél mi történt ha az egyik és mi ha a másik pilóta nyert/szerepelt jobban...gondolom ezt akarja elkerülni.
Mindent összevetve szerintem parázik rendesen és ezt munkával próbálja elnyomni, Alonso sosem az a Kimi fajta tehetség volt, szorgalommal lett az aki, amúgy csak egy lenne a gyors pilóták közül.
-
#70869248
törölt tag
válasz
venember83 #6145 üzenetére
hát ja, megnéznék egy egyliteres feltöltött boxert ami 18ezret forog
Persze valszeg meglehet csinálni, de az minden lesz csak költséghatékony nem -
JJános
addikt
válasz
venember83 #6087 üzenetére
Igenis! Sajna nem tudok ezekről semmit.
Annyit tudok, hogy alsóbb osztályba sorolták, de megígérem nem dobálódzok többet ezekkel a szavakkal.
Meg azt tudom még, hogy irányított játékvezető küldés. -
-Mike-
addikt
válasz
venember83 #6095 üzenetére
Nem csoda, hogy hozzád menekült, miután szakítottunk.
-
#70869248
törölt tag
válasz
venember83 #6095 üzenetére
-
tibi666
senior tag
válasz
venember83 #6095 üzenetére
erről az egyszeri vadász és a medve esete jutott eszembe.
-
hejesírásó
senior tag
válasz
venember83 #5927 üzenetére
van egy olyan megérzésem h az ítélet nem fogja zavarni az F1-et és elérik h ne lehessen főnök..............remélem.
-
#70869248
törölt tag
válasz
venember83 #5648 üzenetére
Sztem Brawn kevés ahhoz hogy a Honda kivonuljon, de két Brawn is.
Ms meg keményen motorozott, benne van egy esés, ahogy el is esett....és innen meg már nehéz azt feltételezni hogy nem is sérült meg.
-RTLklub/MS -
puttputt
őstag
válasz
venember83 #5637 üzenetére
Milyen igaz. Jó, hogy valaki végig tudta követni a kommunikációjukat.
Nem baj, a kiszedett rész mindenképp aktuális. -
Oliverda
titán
válasz
venember83 #5570 üzenetére
Ja. Ferrari - Alonso.
-
macikos
addikt
válasz
venember83 #5544 üzenetére
Persze, meg azért se német, mert Schumi evian vízet iszik, meg coca cola-t, a zoknija nike, stb... ilyenekben ne menjünk már bele...
A lényeg, hogy talán most újra fogom nézni a Forma-1-et, ugyanis 2006 de főleg 2007 óta azt se tudom, hogy kik indulnak... szóval kb. ennyire érdekelt az utóbbi időben.
-
rocket
nagyúr
válasz
venember83 #5416 üzenetére
Minden uj palyara ezt mondjak, aztan kiderul megse lehet.
-
sh4d0w
félisten
válasz
venember83 #5416 üzenetére
Áh, nagyszerű...
Egyébként ezt a bohóckodást is unom a költségcsökkentésről. Ha a Campos kiszáll, bebizonyosodik, hogy semmi értelme nem volt az egésznek, de nekem az a különbejáratú véleményem, hogy a Forma-1 a nagyfiúk játéka és tudomásul kell venni, hogy az egyéb sorozatokhoz képest lényegesen több stexet kell beletolni. Aki ezt nem tudja vállalni, ne akarjon nagyfiút játszani...
-
Pá
addikt
válasz
venember83 #5391 üzenetére
Monzában borítékolhatod a füttykoncertet.
Főleg ha addig párszor lenyomja a Ferkát.Azért én szomorú vagyok, hogy nem a Ferrariba jön vissza, kicsit meg fogok hasonlani a jövő évben. (Ha visszajön egyáltalán).
Ráadásul úgy érzem, hogy a Ferka igen erős lesz jövőre. Főleg Alonsoval. -
Oliverda
titán
válasz
venember83 #5391 üzenetére
Na jó de azért nem valami nagy empátiáról ad tanúbizonyságot ez a fajta hozzáállás. Szvsz tippikus olasz mentalitás.
Tudnak ülést adni neki? Nem. Na akkor MS most várjon addig ameddig netán egyszer felszabadul egy ülés a ferkánál? Én a helyében biztos nem várnék főleg hogy Montezemolo volt aki miatt anno le kellett lépnie. Azt persze megint elég nehéz megállapítani hogy ki köszönhet kinek többet. Anno Schumacher-rel együtt jött át jópár szakember is, olyan nevek mint Ross Brawn vagy Rory Byrne.
-
Oliverda
titán
válasz
venember83 #5388 üzenetére
Ja, vicces egy nyilatkozat.
Én erre csak annyit mondok hogy a Ferrari és az öreg Luca mindig is ilyen volt csak eddig ezt sokan nem látták...
-
Oliverda
titán
válasz
venember83 #5365 üzenetére
Elég drága reklám volt...
-
attisx
addikt
válasz
venember83 #5336 üzenetére
Ja. Meg az egyik mondatában még sír, hogy összeférhetetlenek a szponzorok. Két mondattal később meg azt állítja nem a pénzről van szó. Most mégis mit kap Schumi a Shelltől, ha nem pénzt. Talán egy végtelenített Smart kártyát, amivel élete végig ingyen intézheti a heti bevásárlást a Shell kutakon...
-
#70869248
törölt tag
válasz
venember83 #5244 üzenetére
Sztem semmit nem akar nevesítve egyik versenyzőtől sem, egyszerűen versenyezni akar.
Mosley elment, Todt ült a helyére, így Brawn csapatában egész jól élvezheti az életet.Adva lenne minden, jó motor-jó kocsi-jó csapatvezető és MS...Rosberg-re viszont veszélyes, mert bár MS mindenképpen jót tesz a csapatnak, de szvsz inkább Vettel-t vetíti előre mint Roberg-t.
-
#70869248
törölt tag
válasz
venember83 #5239 üzenetére
Térjen vissza, nem rossz az...bár ezzel Heidfeld kiszorul a Mergából.
De MS egyértelműen az a kaliber akit be kell ültetni az autóba ha ő azt akarja. Ezt Brawn is tudja....sok-sok beszélgetés mehet erről köztük, de annak nem hinném hogy sok köze van a pénzhez, vagy egyéb olyan dolgokhoz ami más versenyzőnél alap.
Sztem itt arról lehet szó hogy felmérjék mibe kerül ez az egész. Mibe kerül ez MS-nek..és ha ezt megoldják akkor meg kell lépni, egy évre meg pláne.
Mint néző nem fogok azon aggódni hogy mit veszíthet MS...ezen aggódjon ő ha akar, én egyszerűen látni akarom mire képes. -
JJános
addikt
válasz
venember83 #4873 üzenetére
Az is.
Az alkotóról először ránézésből azt hittem brazil. Aztán kiderült magyar.
-
hunnylander
őstag
válasz
venember83 #4829 üzenetére
Aki már közvetlenül Lewis mögött ér be, az már toppilóta. (Ez a pontrablás ideális esete.) Na mármost, ha rendszerint a sarkában van, akkor jó eséllyel be is fejezheti a versenyt közvetlenül előtte is, ha ügyes.
Button nincs ezzel a nyilatkozattal lesajnálva, ha az egészet olvassuk, az meg alap, hogy, minden agilis pilóta magát tartja a legjobbnak, még ha igyekszik takargatni is ezen meggyőződését.
Szerintem Button fel fog nőni a feladathoz. A bajnoki cím leveszi a terheket, növeli az önbecsülést és az önbizalmat. Ha már tartani tudja Lewisszal a lépést, azzal ő már nem marad szégyenben, hanem az ázsióját növeli. Buttonnak már régóta álma volt a McLaren, jól eshet neki a 'klímaváltozás' teljesítményileg is.
Amióta Button aláírt a McLarenhez (kevesebb pénzért, mint amit a BGP/MGP ajánlott), nagyot nőtt a szememben. Jövőre McLaren kettősgyőzelmeket akarok, egy rakattal!
-
#70869248
törölt tag
válasz
venember83 #4829 üzenetére
Márpedig most Button-t oda kell sorolni...és azt nehezen képzelem el, hogy Button kiszáll a világbajnoki autójából és átszerződik a McLaren-hez jóval kevesebb pénzért hogy hátvéd legyen.
-
Oliverda
titán
válasz
venember83 #4613 üzenetére
-
MPowerPH
félisten
válasz
venember83 #4613 üzenetére
Kb...Így ugye többet keres, mintha a leszerződött volna a Mekihez. Asszem úgy is 17 -et kapott volna. Ugye ha versenyez, akkor a Ferraritól a felét kapta volna a lének, a Mekinél meg azt mondták, hogy ők csak kiegészítik azt a szerződésben foglalt összegre. Jól emléxek?
Azért is is zorall...
-
#70869248
törölt tag
válasz
venember83 #4555 üzenetére
Viszont ez a rally-ban is elindíthat egy magasra szökő fizetési hullámot mint ami az F1-ben most leáldozni látszik.
Mert Loeb helyében már pakolnék is, és akkor viszont csúnyán betojnának a Citroen-nél, meg a Red Bull-nál is.
Sztem ez kacsa. -
Oliverda
titán
válasz
venember83 #4528 üzenetére
Szerintem ők meglepetés alatt akár még Raikkonen-re is gondolhatnak.
-
MPowerPH
félisten
válasz
venember83 #4522 üzenetére
Persze, én is gondoltam rá. Csak tudjátok hogy megy ez...
Schumacher név csodákra képes...én meg ha meghallom mindig elkezdek reménykedni.
-
#70869248
törölt tag
válasz
venember83 #4438 üzenetére
visszavonulást
Jogot?..most kirázott a hideg komolyan. Sosem tanulják meg, hogy a csapásirányt mindig ösztönös tehetségből kell meghatározni, ..mire kiigazodik valki a jogi útvesztőkben, addig uezen útvesztőkben marad az ösztönös megérzésben való hit. -
Oliverda
titán
válasz
venember83 #4408 üzenetére
Lotus...
-
!Overdose!
őstag
válasz
venember83 #4408 üzenetére
Marad a Brawnnál és megvédi a címét.
-
hunnylander
őstag
válasz
venember83 #4385 üzenetére
A Brawn-Mercedes egy remek sikerpótlék volt a Mercedesnek idén (a McLaren már mostohagyermek volt egy ideje), és már csak azért sem 'szabotálhatták' őket, mert már hosszú hónapok óta megvolt a megállapodás a Silver Arrows 'projektre'.
A McLaren-Mercedes vs. echte Mercedes másabb történet lesz, köztük ellentétek maradnak és presztizsharc lesz. A Mercedes bizonyítani lesz kénytelen, hogy full német Mercedesként eredményesebb tud lenni, mint az angolok. Nem lesz ez rózsás vásárlói kapcsolat, a McLaren kolonc és problémaforrás, aki beleköp a németek levesébe, és a motorszállítás is csak kényszerűség; a szerződésbontás miatti kompenzáció része.
-
P00By
nagyúr
válasz
venember83 #4335 üzenetére
Ugyan ez futott át az agyamon
Majd kiderül, én nagyon kíváncsi vagyok -
venember83
nagyúr
válasz
venember83 #4328 üzenetére
Szóval link.
-
proof88
addikt
válasz
venember83 #4240 üzenetére
-
válasz
venember83 #4240 üzenetére
Vagy a fejem
On: Szujó Zoli tankolt egy Williams F1 kocsiba és annyira nem is volt béna
-
hunnylander
őstag
válasz
venember83 #4231 üzenetére
Sok konkrétumot nem lehet még tudni, az orr az nagy valószínűséggel szélesebb lesz és a Red Bull légterelő-dudorok is rákerülnek. És mivel a Brawn is olyasmiket nyilatkozik, hogy emeli az orrt, meglepődnék, ha a Ferrari lefele vinné brawnosra. Jövőre szerintem minden autónak emelt és viszonylag széles orra lesz (a la Red Bull), mert ez a legkedvezőbb a diffúzor 'meghajtására' és leszorítóerőnövelésre továbbá a hátsó szárnyra való légterelésre.
A Santander logók valószínűleg fehérek lesznek, volt már róla tényleges próbafóliázás, szerintem igénytelenül nézett ki. Én fehérrel/ezüsttel kontúrozott fekete felülettel írnám fel.
-
Vandit.
addikt
válasz
venember83 #4179 üzenetére
Ja, akkor én kérek elnézést.
-
tibi666
senior tag
válasz
venember83 #4161 üzenetére
a teszkóban lehet kapni minerva márkájú gumit. az lesz az új beszállító.
-
hunnylander
őstag
válasz
venember83 #4152 üzenetére
Pirelli hivatalosan is kihúzva.
-
hunnylander
őstag
válasz
venember83 #4152 üzenetére
F1-be gumit szállítani irdatlan kiadás. Veszteséges, amit kapnak, hogy az autókra matricázzák a logóikat, ennyi. A Bridgestone se látja már értelmét.
A Pirellinek már régóta jó neve van az autósporttal összekapcsoltan. Én úgy érzem, hogy emiatt nem szorulnak rá az F1-re és keveset is nyernének vele.
Adjuk hozzá, hogy pályázat lesz és aki a legtöbbet fizet Bernienek, az lesz a befutó. A Hankook akarhat és tudhat a legmélyebben a zsebébe nyúlni.
Yokohama: Jól csengő név, mert érdekes reklámjaik vannak. Se nem potenciálisak, se nem érdeklődőek. A Toyota és Bridgestone példája meg el is rettentené őket. A japán cégeknek rosszul áll a szénája.
Én csak egy kistigrist látok esélyesnek, aki dúskál a profitban és felfelé törekszik.
-
hunnylander
őstag
válasz
venember83 #4083 üzenetére
Nem túlzottan. 1-2 befuccsolhat a szezonnyitóig.
-
Xirtam
veterán
válasz
venember83 #4046 üzenetére
Persze de mezei tv néző azt gondolná ha már valaki elmegy *szakkommentárnak* az mégis csak ismeri az autók festését és a pilóták sisakját!
Aktív témák
Hirdetés
- BEACN MIC Dynamic Podcast RGB USB-C - Professzionális stúdióminőségű Mikrofon - Win/Mac - Ár alatt!
- Gamer-Pc, Core i5, RTX 4060 Ti, Wi-Fi, 750W, vízhűtés
- Samsung Galaxy Tab A9+ 4/64GB
- Dell Latitude 5310 i5 10310u I 16GB I 256SSD I IPS 13,3" FHD I HDMI I W11 I jó akku
- Gigabyte RX 6800 16Gb Aorus (LCD kijelzős)
- BESZÁMÍTÁS! MSI B550 7 5800X 16GB DDR4 512GB SSD RTX 3070 8GB Rampage SHIVA Enermax 750W
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 7 5700X 16/32 RAM RTX 5060Ti 16GB GAMER PC termékbeszámítással
- BESZÁMÍTÁS! ASRock B250 i5 6600 16GB DDR4 256 SSD 500GB HDD GTX 1050 2GB Zalman Z1 Njoy 550W
- REFURBISHED és ÚJ - HP Thunderbolt Dock G2 230W docking station (3TR87AA)
- REFURBISHED és ÚJ - HP USB-C Dock G5 docking station (5TW10AA) - 3x4K felbontás, 120Hz képfrissítés
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest