- iPhone topik
- Motorola Edge 60 és Edge 60 Pro - és a vas?
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Brutál akkuval érkeztek az Ulefone X16 modellek
- Betiltották a Pixel 7-et Japánban
- 200 megapixeles zoomkamerát sem kap az S26 Ultra?
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Fotók, videók mobillal
- Magisk
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
Aktív témák
-
ronaldo
őstag
válasz
Zé_Mester #41469 üzenetére
Azért mindenesetre érdekes helyzetet szülhet ez az incidens. Hisz az előrelépés látható, habár még mindig nincsenek adatok a benzinmennyiségekről, de az egyik Ferrari az élmezőnyből indul, a másik pedig a középmezőny végéről. Legalább kiderül, mire is jó ez a cucc. (Persze itt komoly tényező Kimi is, mert ha a rajtnál már jégkrémekről fantáziál, akkor vége.)
-
Oliverda
titán
-
-
Skipp
senior tag
válasz
Zé_Mester #18328 üzenetére
Most (hangsúlyozottan most) szerintem semmi fikázót nem mondtam.
De ha már itt tartunk azért hadd várjam el valakitől, hogy ne mondjom minden futamon két olyat, amit évekig lehet idézgetni.mod: sőt, a fogyasztáscsökkentős dologban tán még igaza is volt. De a saját elméletével ezt nem lenne muszáj összehúzni.
-
hunnylander
őstag
válasz
Zé_Mester #16032 üzenetére
ha már ennyien belédkötnek, akkor el kéne gondolkozni hogy talán igazuk van
A kerdeses temaban, amit pont azzal a hsz-szel akart lezarni amibe belekotottel es amire valaszoltal, abban neki volt igaza.
Senki se szereti, ha hulyenek akarjak beallitani, es ilyen szituaciokban egy onerzetes ember meg akarja vedeni magat. Miert olyan nagy problema ez neked, at lehet siklani felette, nem kell tovabb onteni az olajat a tuzre tovabbi szemelyeskedessel. Igy is ez egy parazs, tuzveszelyes topik.
-
manutdzoli
senior tag
válasz
Zé_Mester #15063 üzenetére
Hát nem egy súlycsoportba van massa kimivel.Kimiben azt bírom hogy tud tartalékolni,szóval nem megy fullon,de ha kell a maximumon megy.Pl.malajziában amikor a boxban megelőzte massát.Nem mondom massára hogy béna mert nem az,de egy normális előzést nem tud bemutatni.Vagy ütközik,vagy kicsúszik.Akkor idegeltem fel magam amikor 2006-ban a kínai nagydíjon(?) meleg gumikon nem tudta megelőzni valamelyik pilótát aki hideg gumin volt és vizes volt a pálya.Asszem alonso volt de nem biztos.
-
JJános
addikt
válasz
Zé_Mester #15063 üzenetére
Azt hiszem sokan így vagyunk vele. Drukkolunk Massa-nak, vagy mondhatnám Maszatnak, de szvsz. hiányzik belőle az, amitől a gyorsaságát körröl-körre tudná hozni. Tud nagyon gyors lenni, de nem tud koncentrálni. 20-30 kört tud nagyon gyorsan. A kvalifikációban is látni, hogy nagyon gyors, de a figyelme hamar elterelődik. Amikor neki áll a zászló, és ettől eltölti a büszkeség, eltölti a hibázás lehetősége is.
Sumiban is megvolt, hogy a verseny végére kiengedjen, amikor 50 körön ment az élen, erre találta ki Ross, hogy beszélgettek Sumival.
Masszának szerintem fejben kellene összeraknia magát, de ez az én véleményem. És a tiétek?
-
Rick4
félisten
válasz
Zé_Mester #14356 üzenetére
ok, hogy van, de láttad, utána mi volt, nem azért nem jött össze, mert elfelejtett vezetni. a technikai sport a vezető mellett elég sok dologtól is függ. nem azt mondtam, hogy rossz sofőr, azt, hogy ha ugyanolyan jó autóban ülnek mások, szerintem lehet, hogy jobbat is produkálnak. mint ahogy erre már van példa elég.
-
-
hunnylander
őstag
válasz
Zé_Mester #14254 üzenetére
Biztos nem felejtett el vezetni, de jegyezzük meg, hogy 2008df+slick-es idő.
Érdekesség, hogy zárt hagyományos orrkúp volt eddig fenn, és valószínűleg ezt veti majd össze a nyitottal később. A slickgumis tesztkilóméterek pedig nem számítanak bele a korlátozott tesztmennyiségbe plusz 2009-cel kapcsolatosan is ad visszajelzéseket, ezért tesztel slicken, de idei aeroval. Két legyet egy csapásra.
-
D@ni88
addikt
válasz
Zé_Mester #13275 üzenetére
jah, Massa most valami őrületeset ment. nem tudom hol szedett össze majd 1 másodpercet. de sztem az utolsó pillanatban állítottak valamit, de akkor is respect.
de hát tudju amúgyis hogy Massa 1 körön gyors. Kimi meg versenyenPompi: nekem még most is megy
tavalyi versenyből van ízelítő
-
venember83
nagyúr
válasz
Zé_Mester #13275 üzenetére
Nem Fisichella volt. Hanem Sutil. Legalábbis az amcsi kommentátorok szerint. De szép volt
Kraptor: Alonsot feltartotta a célegyenesbe vezető kanyarnál Sutil, aztán a célegyenes végén Alonso bevágott mellé, Sutilt meg nem érdekelte s tovább fordult. Mindketten megpördültek.
-
Mezcal
addikt
válasz
Zé_Mester #13107 üzenetére
Érdekes, mert 2001-ben Hakkinen alatt még egy nagyon jó autó volt a McLaren, azátn hirtelen kimi évkezésével évekig egy rossz autó lett? Talán Hakkinen jó tesztelői tudása hiányzott?
2005-ben a futamon összesen két műszaki hibája volt Kiminek és négy időmérős büntetése, ami tekintve, hogy az autója akkor a leggyorsabb volt nem egy nagy hátrány. Az év elején maradt le Alonsotól, akkor , amikor még szó nem volt műszaki hibákról. Három futam után már 19 pontos lemaradása volt. Hakkinen három műszaki hibával is bajnok tudott lenni 1998-ban és 1999-ben is, pedig akkor nagyon rájárt a rúd. Villeneuve 6X esett ki 1997-ben, mégis bajnok lett.
Azzal sem értek egyet, hogy kimi a legpecheseb pilóta.
kimi 7 év alatt 25 műszaki hibát szenvedett el.
Coulthard 7 év alatt 27-et. Összesen 46-ot!
Trulli 43 műszaki hiba!
Barrichello: 51 mh!Éna tényeknek hiszek!
-
hunnylander
őstag
válasz
Zé_Mester #13107 üzenetére
tehetséges ez tény, de van tőle tehetségesebb
Tegyük hozzá, hogy 'véleményed szerint', és tiszteletben is tartom a véleményedet.
Szerény véleményem szerint a pilóták tehetségét nem lehet 'kilóra mérni', ez egy szubjektív téma, és mivel autósportról van szó a számok sem objektívek.
Hamilton előtt pedig még sok verseny áll, és sok jó teljesítményt kell még felmutatnia, hogy beírhassa a nevét a legnagyobbak közé, de én szurkolok neki, mert van erre esélye. De azon vitatkozni, hogy ki a legnagyobb tehetség, értelmetlen dolog több okból is.
-
hunnylander
őstag
válasz
Zé_Mester #12708 üzenetére
Ne csodálkozz! Nem számit, ki, mit, honnan kukázott. Az F1-ben könnyű elidegeníteni a pilóta érdemeit, mert technikai sport, és a csapatok legtöbbször jelentősen különböző technikai szinten vannak. Van aki még M. S. Mestert is fikázza, pedig neki hét van. (És ezzel egyáltalán nem magamra céloztam, tisztelem Schumit és elismerem a képességeit.)
-
eXodus
őstag
válasz
Zé_Mester #12300 üzenetére
Szerintem:
Massa Q3ban egy hibátlan kört rakott össze, és 4-5 körrel kevesebb üzemanyaga van mint Kimi+meklárennek.
Kimi ilyen jó kört a Q2ben ment, Q3ban több üzemanyaggal már nem ment. (megváltozott egyensúly jobban számított...)Szvsz Ferrarik 2 kerékcserén vannak. (persze esőt nem számolva bele.)
-
proof88
addikt
válasz
Zé_Mester #12297 üzenetére
Azért vannak, akik bátran próbálkoznak, ha tudnak, mindenesetre onnan is meg lehet érteni őket, hogy inkább legyen meg az x pont, aztán kész. Pont emiatt mondta múltkor Ecclestone, hogy az legyen VB, aki a legtöbb futamot nyeri. Így valóban a helyezésekre hajtanának a pilóták és nem a pontokra. Egyébként én nem tartom igazságosnak, hogy csak az első 8 helyezett kap pontot, valami más rendszer kéne.
-
gV
őstag
válasz
Zé_Mester #11782 üzenetére
ö mindenkinek az utódja (nem tudtad?
), gyorsabb mint Clark vakmerőbb mint Lauda bevállalósabb mint Gilles jobb mint Senna Monacoban és a pályafutása végére eredményesebb lesz mint Schumi +útobbi kettőnél jobb esőben is, asszem amiatt nem engedik a klonozást mert akkor minden csapat akarna magának egyet
-
Kispipe
csendes tag
válasz
Zé_Mester #11777 üzenetére
Az első bekezdéssel kapcs. ban.. egyet értek... én úgy látom hogy nincs benne versenyszellem ! nem is érdekli mi lesz ...ezt az egyik interjúban és jelezte "Egészen biztos, hogy valamikor eljön az a pillanat, amikor úgy fogom érezni, valami mást kellene csinálnom. Lehet, hogy ralizgatok, még nem tudom. Igazából azt csinálhatok, amit csak akarok." (lsd: http://www.fn.hu/cimoldal/20080125/r_ikkonen_ferraritol_megy/ )
csomószor azt hiszem (amikor az időmérőn hátra keveredik a rajtrácson) hogy titokban biztos kitaláltak vmit és majd megmutatja a zöldfülüeknek hogy előre kerül az első helyre. Néha már azt gondoltam , hogy direkt csinálják.. az újoncoknak(Hamilton, Alonso) nagy a szája és beképzeltek meg magabiztosak minden megnyilvánulásukban mert gondolják ha erősnem mutatják magukat akkor az ellenfél majd megretten. ennek ellenére kimi sosem vette fel ezeket hanem visszahúzódott és 1x 2x meglepte őket a pályán amikor első 3 közé jött fel az utolsó helyekről. Tehát ő nem szóban hanem tettekben mutatja meg,, vagyis volt ez 1x 2x de manapság már nem. Csak reménykedem benne, hogy na biztos előrukkol majd valamivel és feljön még az uccsó helyről is, de amikor a futam vége előtt 2 körrel még a 7. helyen gurul akkor valahogy csalódnom kell.... -
hunnylander
őstag
válasz
Zé_Mester #11777 üzenetére
Pedig én figyelmeztettelek, hogy ne olvasd el.
De Frank Williams szavára százszor többet adok, mint akárki máséra ezen a fórumon. Tudod, kicsit közelebb van a dolgokhoz és többet is ért hozzá, egy csöppet, mint mi laikusok.
Lewis egója (önbizalma) pedig nagyon rendben van. Senna méltó utódja és sok dologban hasonlít is hozzá, ahogy a Senna család is megjegyezte róla.
-
manutdzoli
senior tag
válasz
Zé_Mester #11081 üzenetére
Nefélj,lefog görbülni a mosoly a szájáról ha rendszeresen elveri Alonso,már a teszteken látszott hogy jóval gyorsabb mint a brazil.Akkor mosolyoghat.
Meg amiket régebben is mondott,pl: tudom hogy gyorsabb vagyok mint alonso.Akármennyire útálom a spanyolt,én nem mondanák ilyet piquet helyébe.
Már csak 5nap -
-
-
hunnylander
őstag
válasz
Zé_Mester #8456 üzenetére
Mosley meg a McLaren védelmezés az két külön dolog. Utóbbi időben Mosley/FIA (Mosley maga az FIA
) kifejezetten rossz viszonyban van Ron-nal.
Mosely kezd rájönni, hogy az amit az FIA a McLaren-el tesz az csak addig volt fair, amíg következetlenné nem tette magát a Renault-val kapcsolatban; Max:"Használtátok az adatokat?" Flavio: "Á dehogy, hogy képzelsz ilyet rólunk?" Max: "Akkor puszillak benneteket arany bogárkáim, ti olyan helyesek vagytok! Az ügy le van zárva."
A FIA jogköréből kibújva kémkedik, nyomoz a McLaren-nél. Korábban olvastam, hogyha pl. a McLaren az EU-hoz fordulna emiatt, az FIA-nak annyi lenne. Ezekből a kémügyekből polgári peres eljárásokat kellet volna csinálni. Amit az FIA csinál az jogilag meglehetősen szürke és megkérdőjelezhető.
-
venember83
nagyúr
válasz
Zé_Mester #8451 üzenetére
Nem mennek, maradnak s valamennyire ez igy normalis, csak az FIA munkajat nagyon nem csipem mostansag, lenyegeben nem is biztos, hogy dolgoznak, nem lepodnek meg a kiderulne, hogy a biztonsagi oroknek vannak ezek a csodas otleteik... A FIA emberei meg meghallgatjak oket, aztan mivel viccesnek talaljak, az egeszet atultekik a gyakorlatba, hathabevalik-elven.
-
JJános
addikt
válasz
Zé_Mester #6931 üzenetére
Nekem is tetszene ez a négyes páros. Ezekkel a pilótákkal, mind a négy csapat nagyon erős lenne. Remélem jövőre mind a négy autó nagyon jó lesz. Még Vettelnek kéne egy jó autót szerezni.
Nagyon bírnám, ha legalább olyan jó idény lenne a jövő évi, mint az idei év volt.
Komolyan mondom, az utolsó versenyen kerülgetett a szívinfarktus, annyira izgultam. Még egy horror, vagy egy kemény krimiben sincs ekkora izgalom, bár nem nézek ilyen filmeket.
-
Jadro
veterán
válasz
Zé_Mester #6874 üzenetére
nem tudom te ezt hol álmodtad hogy Palik ilyet mondott volna valamelyik futamon.
No akkor csak figyelj, minden második versenyen előjön nála ez a feloldhatatlan probléma!
mihez ért?
F1 Szimulátor világbajnok??????
Te nagyon leragadtál valahol. Azóta azért nyert már pl Clio kupát és most a Seat Leon szuperkupában versenyez, nem is rosszul. Tehát versenyez, van valami köze hozzá. Erre céloztam.
Attól, hogy Palik ült F1-es autóban, attól még beszélhet marhaságokat. Meg is teszi rendesen. Egy ideig még lehet is röhögni rajta, de ez már túl sok a "jóból"
A Gyula alázását meg ne is említsük. Baráti borozgatáson biztosan elmegy, de ez egy közvetítés lenne vagy mi a fene.
-
Brent
aktív tag
válasz
Zé_Mester #6887 üzenetére
Az igaz ha a Palik van tényleg nehéz levenni a szemem a képernyőről mert úgy óbégat mint akit ütnek ... és ha ordibál mindig azthiszem hogy történik valami de közben csak Hamiltonnak ált le az autója
<--- persze ilyen helyzeteknél vagy ha egy nagyágyú áll férre akkor még elviselem ha kurjant egyet csak ne vigye túlzásba mert lejjebb kell vennem a hangerőből.
-
Chili7
őstag
válasz
Zé_Mester #6881 üzenetére
Figyi, nem arról van szó, hogy csöndben nézzük csak számokat hallgatva! Én is láttam már nyaralásaim alatt görög, német, spanyol adón a versenyt. Tele van szemetelve reklámmal, meg nemis beszélem a nyelveket.
Mindössze arról, hogy nézze már azt a kurva monitort és dadogja be a köridőket, meg tudjon megkülönböztetni két autót egymástól, meg vegye észtre a boxstratégiákat. Tőlem nyomathatja a megszokott hülye stilusában, alázhatja Gyulát is, de ezek férjenek már bele!
Meg ha egy autó nem húz legalább 100méter óta füstöt, meg ha megvan mind a négy kereke és nagyjából minden alkatrésze, akkor ne mondja már be kényszeredetten, hogy "hidraulika hiba!" "vagy váltó!" -
aesir
veterán
válasz
Zé_Mester #6880 üzenetére
Az erőhatásokat valóban nem érzed a seggedben, de nem is erről volt szó.
Ha elgondolkozom azon hogy melyik ér többet:
- Palik egy rendesen visszafojtott F1-es RedBullban tökegyenesen és óvatosan,
- vagy Wéber egy ugyan kisebb teljesítményű Formula autóban, de versenytempóban egy versenypályán tesztelve,akkor azt kell mondjam hogy Wéber élményei valóságosabbak. Arról nem is beszélve, hogy Wéber aktív pályaversenyző, míg Palik csak néha kirándulgat pályára.
Visszatérve a szimulátorokra, minél jobb valaki szimben, annál kevéssé szokta fikázni más világbajnok teljesítményét, lévén tudja, hogy milyen nehéz azt elérni. Ezen el lehet gondolkozni.
-
aesir
veterán
válasz
Zé_Mester #6874 üzenetére
Nem, ezt Palik szokta felvetni, tévedsz.
Talán próbáld ki magad olyan nemzetközi GPL bajnokságban is élő ellenfelek ellen és csak kuplung segítséggel mint Wéber, aztán ha te is világbajnok leszel, akkor beszólhatsz bármit a szimulátorokra. Igaziból azzal is megelégednék részedről, ha bármelyik rekordját megdöntenéd Wébernek, de ez máig igen keveseknek sikerült világszerte.
-
Chili7
őstag
válasz
Zé_Mester #6870 üzenetére
Hát nem tudom, én szeretném ha verseny közben inkább adatokat, időket, statisztikákat mormolna a hülyeségei miatt.
Az F1-et nem azért nézem, hogy poénokat csipjek el...! Ha röhögni akarok akkor megnézek valami showműsort a tv-ben, ha pedig F1 közben akarok nevetni akkor benézek ebbe a topikba.... -
Jadro
veterán
válasz
Zé_Mester #6870 üzenetére
25 év mi? És ennyi idő alatt nem tudott rájönni, hogy miért csökken a különbség két autó között, ha a kanyarhoz érnek? Aztán meg elcsodálkozik hogy kigyorsításkor az elöl lévő elnyúlik... Gratulálok ehhez a magasfokú hozzáértéshez. És nem csak egy ilyen hülyesége van. Ez a baj. Mégha csak egyszer egyszer hibázna, az nem lenne gond.
Wéber legalább ért hozzá mert bennevan. Az másik dolog hogy neki meg a beszéd nem feltétlenül az erőssége...
-
PazsitZ
addikt
válasz
Zé_Mester #6849 üzenetére
Erre annyit, hogy néha én jobban, hamarabb meglátom a dolgokat mint az általad védett kommentátor. Amit használok ehhez a tv adás és néha a livetiming.
Az a része pedig, hogy ez nem egyszerű? Könyörgöm ezért kapja a pénzt.
Lehet én nekem se menne olyan jól (bár néha erős kétségeim vannak, hogy de), de én nem is vállalnám el, hogy közvetítsek. Ennyi.
A sok bődületes hülyeség hallatán nem egyszer kepcsoltam már a német adóra.(Bár én vagyok a hülye, hogy nem ott nézem alapból)
Ezt én sem azért írtam, hogy megbántsak bárkit is, de én így látom a dolgokat...
-
Chili7
őstag
válasz
Zé_Mester #6849 üzenetére
Egyértelmű dolgokat kever össze. Teljesen világos következtetéseket nem képes levonni. Ha nézi a tv-t, és van egy notebook internetkapcsolattal, akkor akár időeredményeket is tudnának mondani. - Mint ahogy nagyritkán meg is teszik.
Riportert most is küldenek mindig, de csak interjúkat csinál, a verseny közbeni infó áramlásban nem vesz részt. -
Brent
aktív tag
válasz
Zé_Mester #6835 üzenetére
Jó , legyen ! Elnézte a Palik , de eddig minden versenyen mondott valami irtózatosan nagy baromságot arról nem is beszélve hogy tavaly vagy 20x összekeverte a Midlandet a Mclarennel + most a Toyotát a Super Agurival , de még felsorolhatnák itt ezernyi ilyen esetet ! Szóval akárki akármit mond Palikról engem nem tud meggyőzni , ő egy barom és az is marad .
-
snecy
senior tag
válasz
Zé_Mester #645 üzenetére
Manapság ennek ez a módja, ha egy csapat nem tud olyan autót építeni amelyik magasan a mezőny felett áll(A 96-os Williams vagy 2002/2004-es Ferrari ilyen volt, így ott lényegtelen volt a befutási sorrend gyakorlatilag, nem volt akivel igazán konkuráljanak)) akkor bizony a világbajnoki cím megnyerése érdeklében ki kell jelölni az elsőszámú versenyzőt a csapatnak, különben csak egymástól fogják rabolni a pontokat. Tény hogy nem igazságos és valaki mindenképp rosszul jár, de a csapat számára ez hozza meg a sikert.
Egy emberre koncentrálni mindig könnyebb.
[Szerkesztve] -
hunnylander
őstag
válasz
Zé_Mester #606 üzenetére
A Renault csapat visszaesése szinte előre látható volt. A tavalyi VB címekért beáldozták az idei évet. Ez a saját magyarázatuk az idei visszaesésre, és szintén hasonlóra hazardirozik idén a Ferrari is.
A szezonvégi erőteljes fejlesztések elvonják az időt és az erőforrásokat a következő évi autó fejlesztésétől.
[Szerkesztve]
Aktív témák
Hirdetés
- SZÉP Lenovo ThinkPad P15 G2 Tervező Laptop -75% 15,6" i9-11950H 64/2TB RTX A4000 8GB UHD OLED
- Szép! Lenovo Thinkpad T14s G2 Üzleti "Golyóálló" Laptop 14" -50% i7-1185G7 4Mag 16GB/512GB FHD IPS
- Eladó Apple MacBook Pro 13" A1706 (Late 2017, Silver - EMC 3163)
- Amazfit GTR 2 Classic okosóra dobozában töltőkábellel
- Mac mini M1 chip 8 magos CPU-val, 8 magos GPU-val
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i7 14700KF 32/64GB RAM RTX 5070Ti 16GB GAMER PC termékbeszámítással
- Beszámítás! Apple Mac Studio M2 MAX 2023 32GB 512GB SSD számítógép garanciával, hibátlan működéssel
- Bomba ár! HP EliteBook 840 G2 - i5-5GEN I 8GB I 256GB SSD I 14" HD+ I Cam I W10 I Garancia!
- Bomba ár! HP EliteBook 830 G7 - i7-10GEN I 16GB I 512GB SSD I HDMI I 13,3" FHD I Cam I W11 I Gari!
- REFURBISHED - HP USB-C Universal Dock G1 docking station (DisplayLink)
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest