- Átlépi végre az iPhone az 5000 mAh-t?
- Redmi Watch 5 - formás, de egyszerű
- Redmi Note 10S - egy a sok közül
- Vivo X200 Pro - a kétszázát!
- Milyen okostelefont vegyek?
- Brutál akkuval érkeztek az Ulefone X16 modellek
- Poco F5 - pokolian jó ajánlat
- CMF Buds Pro 2 - feltekerheted a hangerőt
- Fotók, videók mobillal
- Megjelent a Poco F7, eurós ára is van már
Aktív témák
-
Fancy-boy
addikt
válasz
ronaldo #49627 üzenetére
Senki nem mondta hogy teljesen leálltak, ez csak egy téves híresztelés.Kissebb módosítások lesznek még.
Noha a Ferrarit irányító Stefano Domenicali nemrég elárulta, hogy a csapata már a 2010-es felkészülésre csoportosítja át az erőforrásait, a Hungaroringen kiderült, hogy Felipe Massa és Kimi Räikkönen még három-négy nagydíjon át biztosan kapnak frissítéseket az autóikhoz
-
rocket
nagyúr
válasz
ronaldo #47242 üzenetére
Optikai csalodas valoszinuleg, nem a rugo volt gyors, hanem Massa ment gyorsan, ettol fuggetlenul erdekes, hogy maszta meg az emelkedot a rugo, ami raadasul a kepeken ugytunt a 4-es kanyarnal amikor elhagyta Barrichello, balra egeszen kigurult.
Az is lehet tobb reszben hagyott el valamit es az nem is ez a rugo volt.
#47251:En is arra tippelek, hogy ami a kepen latszik, hogy elhagyott Barrichello nem az talalta el Massat, hanem meg mast is elhagyott es az volt a bunos.
-
proof88
addikt
válasz
ronaldo #46108 üzenetére
Én ismerek tavalyról egy futamot, ami se nem csak száraz, se nem csak esős, de nem is káoszfutam volt és azt hiszem, akik nézték a végét, az egyik legnagyobb élményt kapták a sporttól: Kimi vs Lewis, Spa utolsó néhány körei.
De lehet, hogy ez csak nekem volt annyira izgalmas, de ahogy ketten ott gépészkedtek, az fenomenális volt!
-
Nunder
őstag
válasz
ronaldo #44174 üzenetére
Akkor átfogalmazom. 4-5 pilótának lenne reális esélye futamot nyerni ezért valószínű hogy valaki közülük nyeri.
Szerintem nem kapnak büntetést. Wéber is azt mondta hogy nem Webber-nek szóltak hogy engedje el csak Vettelnek mondták hogy ne nyomja annyira. Ez talán még nem meríti ki a szabálysértés fogalmát.
-
hunnylander
őstag
válasz
ronaldo #43954 üzenetére
Futamon inkább, mert Heikki soha sem volt béna kvalin, tavaly sem és idén is csak 4:3 Lewisnak időmérőn. Ez nem Alonso vs. Piquet szitu.
Heikkinek a versenytempója szokott gyenge lenni (de az se mindig, csak a kelleténél többször), de amúgy ő simán egy olyan átlagversenyző, akinek van helye az F1-ben és jobb, mint egy Piquet vagy Nakajima.
-
[CS]Blade2
addikt
válasz
ronaldo #43834 üzenetére
Lágy gumin, és valószínűleg nagyon könnyű autóval.Szerintem itt a kemény gumi túl kemény, a puha pedig túl puha, a kettő közé nem lehet belőni a kocsit.
Aki az időmérőre gyúr, az most jó a puhán, de a versenyen hamar elkopik, a keményet meg nem tudja bemelegíteni. Aki a keményet favorizálja, az az időmérőn szenvedhet, de versenyen jól tudja majd használni a kemény gumit, viszont a puha előnyeit nem tudja majd kihasználni. -
7Heads Drago
veterán
válasz
ronaldo #42859 üzenetére
Pedig anno Schumi megmutata hol lehet itt előzni. És ha jól emlékszem talán Button is előzte az alagút végén, meg mást is egyazon futamon.
Kimi pedig altat. Itt a rajnál nagyon is sokat segíthet neki, mert ez egy felfelé emelkedő egyenes. És ott gondolom biztos jól jön plussz 80 ló. Legutóbb Button aludt be a rajnál, illetve Vettel szokott rá idén. A Ferrarik már elég régóta jól rajtolnak, főleg Kimi. -
Oliverda
titán
válasz
ronaldo #42846 üzenetére
Mondjuk az alagút után pl. így.
"Ezen a pályán akkor lehet, ha gyorsabb az előtte haladónál egy gyenge 3mp-el"
Feljebb megtalálod az üzemanyag különbségeket és azt is hogy kb. mekkora hátrányt jelent a plusz súly. A KERS-ről sem árt megfeledkezni, de már ezt is említettem.
"Ezen a pályán pedig még marhára nem jött ki Kovával szemben az a 0,5mp."
Ezt már marhára nem fogjuk megtudni, majd esetleg csak versenykörülmények között.
"Ha Q3-ban lett volna, ő se nagyon végez előrébb, mint a finn."
Én máshogy gondolom, már csak az elmúlt 5 verseny alapján is.
"Egyik napról a másikra nem lett jobb a mclaren."
Ez igaz, de már párszor elhangzott hogy ez a pálya fekszik az autójuknak. Vesd össze a 2 héttel ezelőtti teljesítményüket a jelenlegivel
"Főleg, hogy tudtommal ők nem is hoztak ide semmiféle újítást"
Ezt (is) rosszul tudod. [link]
-
Oliverda
titán
válasz
ronaldo #42749 üzenetére
Látom nem esett le... Esetleg nézd meg a tavalyi szingapúrt, mert annyi esélye van rá mint akkor volt Alonso-nak, vagy mint 96-ban volt Panis-nak (bár gondolom ez utóbbi futamot nem láttad). Természetesen reális esélye nincs rá, de tudod az F1-ben pont az a szép hogy bármikor bármi megtörténhet és néha egy pillanat alatt a feje tetejére fordulhat az egész.
"Előzni nem lehet ezen a pályán (főleg nem az idei első szárnyakkal), ráadásul a mclaren is lassú."
9.Fernando Alonso 654.0
10.Kazuki Nakajima 668.0
11.Sebastien Buemi 670.0*
12.Nelson Piquet 673.1*
13.Giancarlo Fisichella 693.0*
14.Sebastien Bourdais 699.5*
15.Adrian Sutil 670.0*
16.Lewis Hamilton 645.5*+KERSNem tudom hogy mennyit láttál az edzésekből de a McLaren elég jól megy ezen a pályán, ezt mi sem bizonyítja jobban mint az amúgy durván fél másodperccel lassab Kova is becsúszott a 7. helye. Azt sem árt észben tartani hogy Hamilton vérbeli autóversenyző és nem pedig egy Raikkonen aki már régen elfelejtette azt hogy hogyan is kell előzni egy F1-es autóval. Tehát egy pontszerző hely meglesz neki erőből, ha csak a leintésig nem találkozik egy gumibálával vagy szalagkorláttal...vagy Nakajima-val.
-
hunnylander
őstag
válasz
ronaldo #41595 üzenetére
Vettel is eldobta Sepangban. Pedig a Newey autók híresen esőmenő kostrukciók, és az RB5-nek brutálisan több leszorítóereje van az MP4-24-hez képest.
Lewis Kínában 6. lett egy ronccsal, aminek elimerten deficites az aeroja. Egyszerűen így szokták jellemezni a pilóták, hogy nincs leszorítóereje. Nem az, hogy kevés van, nincs, stop&go pályákon a KERS elrejti valamelyest a kunstukció óriási hibáit, de ahol már aeroigényesen kanyarodni is kell, ott vége. Csak a Force India rosszabb náluk jelenleg, de azt is a KERS-szel verik. Ez az autó úgy el lett tervezve, ahogy csak lehet.
Szóval ezzel a fostalicskával lett 6, pedig vagy egy percet eldobott a piruettekkel és a visszaelőzésekkel, jónéhány pilótát 2×-3× előzött meg. Vagyis ez azt jelenti, hogy amikor a pályán volt, nem amellett, igencsak jó tempót nyomott minden idők leggyengébb McLarenjével. Vagy Sepangban az 5. helyen volt már redflageléskor, csak a hülye befejezési szabály miatt korábbi körök pozíciójába sorolták vissza. Az autó ott is egy nagy nulla volt, de a polóta igenis a mezőny egyik legjobbja esőben.
De uncsi téma, mindenki tudhatná, hogy mindenkinek vannak gyengébb futamai és az elszánt igyekvést is illik értékelni.
-
[CS]Blade2
addikt
válasz
ronaldo #41391 üzenetére
Kimi 4-ből 4-szer jutott be a Q3-ba, és használta el az összes lágy gumit.
Massa 4ből 2-szer jutott be a Q3-ba, 1-szer kiesett a Q1-ben, egyszer pedig a Q2-be, de ő is 1 kivételével mindig elhasználta az összes lágy gumit.
Ez csak az autónak és a csapatnak köszönhető.
Jó autóval ők is behoznák 1 körből, vagy kemény gumival. -
-=Sziszi=-
aktív tag
válasz
ronaldo #39685 üzenetére
Oké, most nincs kedvem vitázni Massa képességeiről, nem is lenne értelme, de tiszta körülmények között a pontszerző helyek is nehezen mentek volna. Elismeren, hogy jó pilóta, de hiányzik belőle az a plusz ami Hamiltonban, Alonsoban megvan, és régen Kimiben is megvolt.
Üdv Szisz
-
MPowerPH
félisten
válasz
ronaldo #36307 üzenetére
Nem fognak kiesni, legalábbis motor miatt biztos nem. Merci motor atom biztos, eddig is az volt, most se lesz baj, főleg nem 1 futam után. Esetleg váltó elszállhat, de a Brawn -t más nem is tudja megállítani. Én azért majd tapsolok, mikor lekörözik a ferkákat meg mekiket.
-
wildrain
addikt
-
hunnylander
őstag
válasz
ronaldo #33622 üzenetére
Szerintem beveti, akárcsak a BMW. A többi már kérdésesebb, állítólag még a Wiliams is.
A mclaren.com-ra felkerült egy videó a megnyitórol, amiben a háttérben forgatják az autót. Jobban átjön belőle az autó formája, érdemes megnézni. (Orbit Grab++-szal letölteni, és 16:9-es képaránnyal megnézni, mert a website lejátszóján rossz a képarány.)
-
[CS]Blade2
addikt
válasz
ronaldo #33543 üzenetére
Szerintem is a tükör nagyon jól néz ki, meg hátul kecsesebb sokkal, mint a toyota. A hátsó szárny mind2-n fura, de szerintem a többin is az lesz.
Talán ha 100% fekete lenne, az javítana rajta egy kicsit.
A toyotán az első szárny függesztése elég érdekes, meg a két széle is.
A képek alapján mintha az első felfüggesztés közelebb lenne az első szárnyhoz, mint a Ferrarin van. Ezért kicsit más az eleje. -
#70869248
törölt tag
válasz
ronaldo #31341 üzenetére
legközelebb ne olvasd el....én tudom mit mire írok:
"Ja, végülis tök véletlen belé rongyolt, nem pedig Kubicába annál az ominózus esetnél. Kimi tuti egy percet sem gondolkozott rajt, hogy vajon miért így döntött hamilton. Már csak ebből fakadóan is nyilvánvaló, hogy neki szurkol.
"
erre írtam amit."...Mondjuk igaz, egy bizonyos fajta versenyzőhöz bizonyos fajta hurkolótábor illik.."
erre pedig amiért.
Az első mondat vagy cinkelve van, vagy ellentmondásos, a második csak egyszerűen bántó, ahol többeket is megszólítasz...ezért is írtam.
De szót sem érdemel, a nem felvállalt állásponttal valóban nincs értelme vitázni. -
#70869248
törölt tag
válasz
ronaldo #31326 üzenetére
Na ez volt a gyenge. ...személyeskedésből flame-be.
Már az indítás is rossz volt, miből gondolod, hogy Hamilton döntésből inkább Kimi-be hajtott bele mint Kubica-ba?
Annyi idő alatt míg ezt végigzongorázza, már meg is állhatott volna..és lényegesen kevesebb a problémája...mondjuk pontot szerez (és mint később kiderült nem kell 10 hellyel hátrébb rajtolnia a következő futamon)
Gondolom könnyebb ezt feltételezni, mint azt hogy elcseszte, hát van ez így...elbambult, nem figyelt, rádiózott...tök mindegy, amikor meg már rájött hogy mi van, akkor fékezett, szűk volt hát megpróbálta hosszítani.
Ez nem hinném hogy ez olyan elképzelhetetlen...talán csak annak az aki rutinból hajba markolva és szembecsukva blokkfékel tovább nyílegyenesen. Az első amit csinálsz, ha tudod hogy nagy sansszal belerohansz valakibe, hogy menekülsz..de legalább is keresed a hosszabb féktávot.
Lehet hogy csak fél métert találsz, de sok minden jobb mint a legrövidebb úton belerongyolni az előtted állóba. -
Oliverda
titán
-
Aktív témák
Hirdetés
- Új monitor állvány - csak össze lett szerelve
- LG 77G4 - 77" OLED evo - 4K 144Hz 0.1ms - MLA - 3000 Nits - NVIDIA G-Sync - AMD FreeSync - HDMI 2.1
- DELL PowerEdge R630 rack szerver barebone - 2xSocket 2011v4 , 24x DDR4 DIMM, H330 RAID, 39369Ft+ÁFA
- Felújított szerverek, storage-ok, hálózati eszközök Enterprise szinten, minden gyártótól
- Részletfizetés , Acer Nitro V 15 minimálisan használt uj állapot sok garancia
Állásajánlatok
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest