- Hivatalos a OnePlus 13 startdátuma
- Poco F3 - a mindenes, de nem mindenkinek
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Apple iPhone 16 Pro - rutinvizsga
- Google Pixel topik
- Mindenki Z Fold7-et akar
- Fotók, videók mobillal
- Motorola Edge 50 Neo - az egyensúly gyengesége
- Három Redmi 15 érkezett a lengyel piacra
- Telekom mobilszolgáltatások
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
🔦Üdvözöllek!🔦
A topik elsősorban az elemlámpákról, fejlámpákról, akkukról és a velük kapcsolatos technikai és tapasztalati beszélgetésről szól.
Új hozzászólás Aktív témák
-
WestBam
Topikgazda
válasz
Akasztott #54153 üzenetére
Az S11 és az SST40 LED-hez való driver (C8 és S2+-ban ez van) már tartalmaz hővédelmet. Szóval 1-2 percig örülsz, hogy erős a fénye, aztán leszabályoz és ott is marad. Nem hozna a csere számodra értékelhető előre lépést, nekem ez a véleményem.
Azt megértem, hogy félted, hogy lelopják, de Neked munkaeszközöd a bicaj, a láthatóságod pedig a saját érdeked. Miért nem veszel rendes bringalámpát? -
may15
csendes tag
válasz
Akasztott #44654 üzenetére
Hát a kivel kérdésre a válasz, hogy a barátnőm meg a kutyám is ott volt, de gondolom nem ez a része az érdekes
Lefolyótisztító granulátum, meg víz. A hatóanyaga Nátrium-hidroxid, ami erős lúg vízben oldva. Márkára: Mr.muscle
Figyelni kell higy bőrre vagy szembe ne menjen, meg a gumikesztyű sem árt.
A lézergravír marad, de mivel oldja az alut, csak idő kérdése higy meddig persze. Én csak a fekete bevonatot szedtem le, tovább nem akartam maratni. Lehet erről is csinálok majd videót.
-
may15
csendes tag
válasz
Akasztott #43838 üzenetére
S3 lényegében acél bezeles s2+. Sofirn oldalgombos, módcsoport/ramping van rajta, fetes driver van benne, nem 7135 alapú mint a convoyokban, a led azintén más, mert a convoyban a legtöbb esetben xm-l2 van, a sofirnban pedig xpl hd, nameg a sofirn hozza is amot kell.
Nem rossz az a sofirn, illetve ha jól emlékszem Zozznak az van, amennyiben igen, akkor az én kezwmben is volt, neki tapasztalata is van vele. Én nem vettem sem ezt, sem azt. -
ZozzV6
senior tag
válasz
Akasztott #43743 üzenetére
Azt nyered vele a gyári állapothoz képest hogy 1-2 perc alatt eléri azt a hőfokot amitől visszalép és mehetsz kevesebb fénnyel mint a gyári S3-addal. 7135-öket 10 db-tól többet nincs értelme driverre pakolni. Onnantól jobb hatásfokú egy FET+1x7135 driver vagy egy 3 csatornás.
-
HardSanyeee
őstag
válasz
Akasztott #43743 üzenetére
Egyébként miért szeretnél x14-es drivert egy akkora lámpába?
Tesztek alapján az x8-as változat 70, az x6-os 60 és az x4-es 50 fokra tud felmelegedni 15 perc alatt (S2+ lámpa esetén), tehát nagyon sacc per kb egy darab AMC7135-ös áramgenerátor hozzáadása kb 5 fok extra hőtermelést jelent. Ez azt jelenti, hogy az x14-es változat bizony verdesné a 100 fokot és menetszél ide vagy oda, ez akkor is durva érték. Bár amint olvastam a leírást, van benne hővédelem, ami 75 foknál aktiválódik és visszavesz a teljesítményből, de akkor megint felmerül a kérdés, hogy minek ekkora teljesítmény, ha nem lehet kihasználni.
És akkor nem beszéltünk az akku időről sem, ami max 45 perc lenne ekkora áramfelvétel mellett.
Szerintem jobban járnál két darab x8-as változattal és akkor a hőtermelés is sokkal szolidabb lenne, illetve az akku idő is növekedne és a fényerő is duplázódna. -
gyapo11
őstag
válasz
Akasztott #43141 üzenetére
Nem tudok róla, hogy külön váltani kellene. Ha táp nélkül beteszed az akkut, akkor indul a powerbank mód, ha táppal bekapcsolod, és utána teszed bele, akkor tölteni kezdi. Azt írja a manual: when it connect to the
power supply, the USB output is invalid, tehát ha a táp be van dugva, akkor egyáltalán nem működik az usb out, ha nálad igen, az működési zavar. -
balazs1956
senior tag
-
HollyBoni
veterán
válasz
Akasztott #42235 üzenetére
Forgatható tartóval fel tudod rakni nyeregcsőre, tele van vele az eBay/ali stb.
Oldalról egy sima elemlámpa amúgy sokkal kevésbé látszik mint egy "igazi" hátsó lámpa. Szerintem hátsónál az is fontos. Meg persze rendes lámpa strobe módban halálos.
Én ennyire erős hátsó lámpának már nem látom értelmét, ott az a lényeg hogy lássanak, nem az hogy te láss. Arra meg elég egy ilyen "cob ledes" kínai cucc is ami fillérekből megvan, pille könnyű, egyszerűen felrakható/levehető. -
-
FBLLMAG
senior tag
válasz
Akasztott #41986 üzenetére
Akkor lesd meg a Nitecore BR35 lámpáját, vagy a Fenix BC20, BC30, BC30R lámpáit.
Ezek igazi bicajra való lámpák.
-
HollyBoni
veterán
válasz
Akasztott #41754 üzenetére
Én úgy vettem észre eddigi keresgélés után hogyha jóval nagyobb fényerőt akarsz akkor elkezdenek hízni a lámpák, vagy nem bírják hosszabb bicózáshoz elég ideig, vagy felgyulladnak 10 perc után. Aztán megint visszatérünk a szembejövő elvakításához. Egy kifejezetten bringás lámpa mint ez a Zenflare is egész szimpatikus, csak ott is cipelni kell az akkupackot, meg nem használható sima zseblámpaként.
Mondjuk kíváncsi lennék mennyire vakít ez a Zenflare 3 leddel és pici OP reflektorral...
-
HardSanyeee
őstag
válasz
Akasztott #41430 üzenetére
Nekem van ilyenem (annyi különbséggel, hogy az enyémben 10 centis a rúd), annyira nem vagyok elájulva tőle.
Feleslegesen nagy átmérőjű a lyuk azon a részén, amit a kormányhoz kell rögzíteni, cserébe a "gumi" tömítésből (ami műanyag) egyből kettő van. És mivel elég keskeny a felfogató, ezért lehet szenvedni azzal, hogy a két tömítés a helyére kerüljön és ezzel egy időben az ember még csavarja is be a csavart. Ennek az lett a vége hogy a gyári tömítések közül a vastagabbat használtam és még itthon találtam egy szélesebb gumi tömítést hozzá, úgy már kivitelezhető volt a felszerelés.
Ezen felül a tartó rúd átmérője nekem picit kevesebbnek tűnik (22-23 mm), mint a szabvány kormány átmérő, így az általam használt lámpa tartó csutkára tekerve sem olyan stabil (persze tömítést mindig lehet alá tenni, de azért nemár). Esetleg ki lehet cserélni a rudat egy levágott kormánycső darabra, persze az nehezebb lesz, de legalább szabvány méret és akármilyen hosszúra vághatja az ember.
Szóval működik, csak némileg hackelni kell hozzá, de ettől függetlenül annyira nem ajánlom.
-
HollyBoni
veterán
válasz
Akasztott #41430 üzenetére
KCS zárókupak helyre rakod, rá tudsz rakni egy lámpát. Csinálnak olyat is amin gopro mount van.
Nem próbáltam ezt a "toldót", biztos működik, nekem valószínű nem lenne jó illetve feleslegesen nagy.
Illetve kormányra megy, én onnan próbálnám kiűzni a lámpákat. Nem világvége de sokkal letisztultabb ha máshol van. Viszont mivel maradok C8 kapcsolgatásnál illetve a műanyag vékony tartó pont elfér, ezért maradnak nálam kormányon a lámpák.
-
gyapo11
őstag
válasz
Akasztott #41336 üzenetére
Ehhez már pontosan tudni kelle a kialakítást, hogy merre is mennek ott a fénysugarak. Ha csak teljes visszaverődés van, akkor szinte nincs veszteség, ha meg tud szökni valamennyi fény rossz irányokba, akkor lehet több. A nagyobb foltra ugyanannyi lumen az egyértelműen kisebb luxot ad.
-
-
HollyBoni
veterán
válasz
Akasztott #41331 üzenetére
Csináltam 1-2 képet de elég borzasztóak lettek. Lusta voltam állványt vinni, csak letettem kormányra a gépet.
Így emelni kellett az ISO-n, lehet bemozdult és persze nem olyan szögből lőttem ahonnan akartam, meg egy kis köd is volt.
Feltöltöttem becsomagolva hogy ne tömörítse még jobban be valami képfeltöltő oldal:
[link]Sárgás fény M1, kékesebb fénykard C8.
Élőben nem ennyire erős egyik lámpa hotspotja sem, sokkal jobb az "átmenet". Ha egyedül használom az M1-et akkor picit feljebb fordítom, persze ilyenkor gyengébb lesz a fénye. Mikor a kettő megy együtt az nagyon büntet. Illetve úgy vettem észre ha csak M1 megy akkor annak a fényét nézem magam előtt, ha C8 is megy mellé akkor pedig sokkal előrébb nézek mint mikor nappal mennék. Ja meg a C8 a föld másik felén villogtatja a fényvisszaverő dolgokat. Nem tudom le tudsz e vonni bármi érdemi következtetést a képekből, ha szabad leszek lehet holnap lövök állvánnyal mert idegesít hogy ilyen rosszak lettek.
-
ZolkoW
őstag
válasz
Akasztott #41313 üzenetére
nekem az adná magát, hogy öntapadós alu fóliacsíkból (légtechnikai szerelőszalag, vagy mi) az üveg belsejére egy szépen kitesztelt méretű csík, mint az autók tompított fényszórója, aztán hajrá. A tükröző felületen is van veszteség, de közel sem annyi, mint a fekete esetén, cserébe ez előzetes próbák alapján tényleg működik :-)
majd kipróbálom C8-cal is, de S2-vel jónak tűnt.
-
HollyBoni
veterán
válasz
Akasztott #41313 üzenetére
Hát ezt így nem tudom neked megmondani hol a hotspot közepe.
Ma este lövök képeket a C8 kombóról, de most hogy már van C8 lejjebb billentem az M1-et.
Azt ne felejtsd el hogy az S3 meg ha jól tudom az egész S széria jobban terít, szóval simán lehet hogy szemből rosszabb az S3 mint az M1.
-
HollyBoni
veterán
válasz
Akasztott #41304 üzenetére
Persze nem teljesen szemből jönnek, de ha van 20-30+ méter távolság a lámpád meg az autós között nagyon tud látszani a lámpa fénye még akkor is ha nem direktben szembe világítod. Legalábbis én így vettem észre mikor nézegettem a lámpákat szemből. Ezért nem tudom mennyit ér egy ilyen rövid cucc, meg ugye ahogy kijön a fény a reflektorból nem egyből oldalra megy 90 fokban.
Az M1-nek mélyebb a reflektora, ott én úgy néztem semmit nem ér egy ilyen 2 centire kilógó cucc. Gondolom S lámpánál kicsit más a helyzet.
(Nálam jó a kép)
-
HollyBoni
veterán
válasz
Akasztott #41272 üzenetére
Biztos működik, de én sem tépőzárra sem gumira nem akarom rábízni még a 150 grammos lámpámat sem. De ez biztos csak az én hülyeségem.
Illetve egy tépőzár "romlik" ahogy használod, egyre kevésbé fog tartani.
(#41275) may15: Nem rossz megoldás, de minden egyes le és felrakásnál sz*rakodni kéne vele.
"Gyári" megoldást én nem találtam nagy átmérőjű lámpához, max ilyen 28-30mm-es átmérőhöz. Van még csomó "ipari" bilincs. Például:
Ebből van 31mm körüli verzió ami jó kormányra, illetve van belőle 50-60mm-es verzió ami jó brutál nagy lámpához, és úgy variálod őket ahogy szeretnéd. Egy brutál 10-es csavar fogja össze a kettőt, úgy forgatod ahogy szeretnéd.
A baj vele, hogy ez a 30 milis verzió 250g... Azaz ha ezzel feraksz egy Q8-at majdnem egy kiló súlyt felpakoltál a bringádra, ráadásul a kormányra (ha oda rakod).
Nem vagyok gramm mániás, de az már egy kicsit túlzás.
Én egyelőre jól elleszek az M1 + C8 kombóval, amúgy is jobban teljesítenek mint gondoltam.
-
HollyBoni
veterán
válasz
Akasztott #41270 üzenetére
Rossz a link.
Kimásolod a linket, itt rákkattolsz a link gombra, beilleszted és ennyi volt.
Én ezekből rendeltem egy pár méretet de nagyon sz*rakodik a bolt ahonnan vettem...Mondjuk a kínai műanyag is egész jól működik ha teszek egy belsőt a lámpára, csak a lámpa berakása sz*rakodós.
-
-
HollyBoni
veterán
válasz
Akasztott #41016 üzenetére
Átlagban mennyi ideig használod a lámpát egy huzamban bringán? Én ezt azért figyelembe venném tuningnál.
Mert oké hogy nő a teljesítmény de ha egy zsák akkut kell vinni mert fél óránként lemerül a lámpa az nem az igazi.
Meg persze ott van a melegedés is, bár nekem az M1 maxon ilyen időben jéghideg marad bicón. Nyári estéken kíváncsi leszek milyen lesz.
-
HollyBoni
veterán
válasz
Akasztott #40676 üzenetére
Nem rakok semmilyen búrát, marad a gyári állapot. Ahogy tudom kerülöm a forgalmat, de nagyobb forgalomban nem járatom a lámpát maxon. Nézegettem mennyire vakít az M1, közepes fokozaton egyáltalán nem vészes, főleg úgy hogy ugye a szembe jövő autós is világít. De még naplemente körül vagy felhős időben is nagyon jól észrevehető szemből. Na meg ugye nem egyenesen van a lámpa hanem picit lefele döntve.
A 150 tényleg sok, legyen akkor 80-100. Biztos mások a szokásaink, elvárásaink, én ha egy teljesen kivilágítatlan úton megyek örülök ha messzire is látok, meg az is jó ha jó messze már villogtatja a lámpa a fényvisszaverő dolgokat. Mikor még a zoomos sz*r lámpám volt ott is legtöbbször kicsit beszűkítettem, pedig az alapból még kevésbé terített mint az M1. Normálisabb tempónál országúton szvsz sosem árt ha nem csak közvetlen magad elé látsz, legalábbis nekem nem csak az kell.
Ezért gondoltam ha már felrakok két lámpát legyen az egyik távoli, de majd ha megjön a C8 akkor meglátjuk.Én nagyon bízok benne hogy szuper setup lesz az M1 + C8.
-
HollyBoni
veterán
válasz
Akasztott #40674 üzenetére
Az első verziót el tudom képzelni hogy működhet villaszáron, ha megfelel az átmérő és teljesen kerek a villád. A lámpa pedig "oldalasan" döntve lenne felfogatva rá. Így talán még elég messze is rakná a lámpát a villától és nem vetítene a felni és a gumi árnyékot. VISZONT ha nem csak valami forgatható tartót használsz, akkor nem fogod tudni oda irányítani a lámpát ahova szeretnéd.
A második verzió az gopro szabvány felfogató cuccokhoz való, magában nem fog működni.
Én most rendeltem ilyenekből pár darabot, mert kicsit elegem lett a kínai műanyag tartókból. Beszámolok majd ha megérkeztek. Kettőt fogok fogok összefogni csavarral, és lehet egyből a villaszárra fogatom:
Még meglátjuk milyen minőségű de képről azt mondanám hogy 150-200 grammot simán rábízok, na meg 250ft/db.
Létezik amúgy ilyen is:
Persze ez csak egyik oldalt fog működni. Villaszáron egy lámpát annyira nem szeretek használni, mert egyik oldalról kevésbé látható a szembejövőnek.
Tőlem kunyiztál képet, ünnepek alatt csinálhatok, bár M1-ről van jó pár kép neten. A C8 még úton van, az a terv hogy a kettőt együtt használom két villaszáron.
Számomra már az M1-nek is teljesen megfelelő a terítése, én nem azt akarom nézni mi van a gumim előtt 1 centivel.Távolra világításra annyira nincs szükség, de azért nem rossz ha ellátsz 100-150 méterre. Nekem azt a +200 grammot megéri.
-
HollyBoni
veterán
válasz
Akasztott #40657 üzenetére
amugy az javithat barmin is, ha nem a kormanyra/stucni ala kerul a lampa, hanem a villa jobb oldalara, kerek tengely magassagaban?
Nekem így van, csomagtartó szemen a villa közepén. Én semmi javulást nem látok, sőt ilyenkor a felni és gumi kitakar egy kicsit a lámpa fényéből, és vetít egy kis árnyékot.
Ettől független imádom ide rakni a lámpát/lámpákat, sokkal jobb mintha tele lenne pakolva a kormány. Na meg kb. nulla hely van mivel jól betekert országúti kormányom van.
Továbbra is azt mondom hogy várd meg amíg megérkeznek a lámpák, és aztán agyalj. Én is agyaltam amíg jött az M1 hogy milyen brutál nagy és fényes lámpát kéne felrakni, de miután megjött az M1 és kipróbáltam erősen elgondolkoztam hogy kell e az a plusz súly mert még az M1 magában is nagyon jó.
-
HollyBoni
veterán
válasz
Akasztott #40393 üzenetére
Csinálok majd valamikor ha meló után lesz energia, ha megjön a C8-is akkor biztos lesz egy sorozatot. De ha neked S2/S3 van az elvileg hasonló, csak jobban terít.
Felfogatáshoz ezt a fajta tartót használom:
A bepattintósban nem bízok (de elvileg jó), nem forgatható szóval kevesebb alkatrész van ami tönkremehet, jó alacsony profilú. Terepen is simán tart. Beszerezhető kb. 500ft-tól bármelyik kütyüs oldalon.
Az előző lámpám gyönyörűen passzolt bele, sajnos az M1 vékonyabb, szóval egyelőre belsővel tekertem be. Még kitalálok valami szebb és jobb megoldást. Még kormányon van, ha megjön a C8-is akkor mennek a villaszár két oldalára ezzel a megoldással, hátha így már autónak néznek.Ütöttek már el azért mert elvileg nem láttak és hihetetlen szerencsésen megúsztam, most már inkább biztosra megyek.
-
HollyBoni
veterán
válasz
Akasztott #40374 üzenetére
Én a Nyíregyi sráctól vettem, van rajta jelölés a QR kódon kívül is, csak iszonyat halvány. Olyan mint egy domborlenyomat, de csak kb. akkor látszik ha telibe világítod lámpával és forgatod. Próbáltam lefotózni de nem sikerült. Az enyémen ez van: Sanyo L, illetve NCR18650GA 7528
-
HardSanyeee
őstag
válasz
Akasztott #40113 üzenetére
Szerintem ez a B3 vadi új lámpa, ezért nincs róla értékelés a GB oldalán, szóval így nehéz ajánlani, lehet hogy jó, de lehet, hogy vannak gyerekbetegségei.
Bár az "tetszik" a leírásban, hogy nincs hozzá akksi, de azért meg van adva, hogy hány óráig bírja szuflával
Amúgy a minimum fokozaton (1 leddel) a 150 lument kicsit soknak találom, az utat megvilágítani kevés (arra ott vannak az erősebb fokozatok), látszódni meg túl sok és egyben energiapazarlás.
-
Tamás9x
őstag
válasz
Akasztott #40060 üzenetére
Hát ez egy gagyi videó, az enyém gyenge állapotban sem hoz iylen rossz eredményt, nem hiszem, hogy eredeti lámpát sikerült a videó készítőjének venni...
atees:
Van vettem, a kábelek kemények, a zoom eléggé meglepően jó,de a ház gagyi eröltetni kell, hogy a lencse mozogjon, szeintem hulladék úgy ahogy van a kivitelezés. Merev kopogós műanyag. -
HollyBoni
veterán
válasz
Akasztott #39608 üzenetére
Olyan lámpát nem akarsz ami nekem van jelenleg.
Én is csak most rendeltem még egy M1-et, jövőhéten jön hozzá egy C8 is. A jelenlegi zoom-os valamim lakott területen kívül vak sötétben szélesebben terít mint egy sáv normális szélességű főúton, ahogy írtam csak a fényerővel van gond. Mindezt úgy hogy a legrosszabb Cree led van benne (ha egyáltalán eredeti) és ugye zoom-os.
Convoy lámpákról van kismilló teszt képekkel pl. téma összefoglalóban is.
Bringaboltban dolgozom szerelőként, van nálunk jó pár normálisabb 20-30 ezres lámpa szóval ismerem milyen egy kifejezetten bringás lámpa. Ettől független nem nézek egyáltalán bringás lámpákat (vevőknek is nehéz ajánlani
), pedig az esetek 70%-ban bicón használom a lámpát.
-
-
HollyBoni
veterán
válasz
Akasztott #39604 üzenetére
Igen. Nem világos miért csak "bringás" lámpákat nézel. Ha "sima" lámpák közt nézelődnél valószínű megkapnád amit szeretnél, egy normális tartó kormányra pedig pár száz forint.
Bringán jelenleg egy gagyibb zoomos lámpát használok, de sokszor még le is szűkítem mert kb. felesleges bevilágítani mindkét sávot.
Nekem csak a fényerővel van gond ezért rendeltem most normálisabb lámpát, de terítéssel egyáltalán nincs gond.
-
-
-
benfolds
őstag
válasz
Akasztott #30693 üzenetére
8 órát? nem lesz könnyű...ha jól emlékszem, a 6400 mAh-s gyári pakkal 2-3 órát ment az enyém. ha veszel egy ilyen adaptert és hozzá 4 db 3400 mAh-s panasonic ncr18650b akksit, akkor a gyári akksihoz képest dupla kapacitást érhetsz el, ami 5-6 óra üzemidőt jelent kb. de két pakk meg ugye 10-12 óra
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetni (keresem típusú is) és reflinket beilleszteni az ÁSZF III/10/16-17 pontja alapján tilos, az ilyen tartalmú hozzászólások moderálásra kerülnek!
- Bemutató Convoy M1 és M2 elemlámpa bemutató
- Bemutató Convoy L2 2016 elemlámpa
- Bemutató Convoy C8 bemutató - Előre mutat
- Bemutató Convoy L2 - már majdnem prémium
- Bemutató Convoy S2+ bemutató - A szükséges plussz
- Lenovo Thinkpad L14 Gen 4 -14"FHD IPS - i5-1335U - 8GB - 256GB - Win11 - 2 év garancia - MAGYAR
- Eredeti DELL 240W töltők (LA240PM160)
- Bomba ár! Dell Latitude 5495 - Ryzen 5 I 16GB I 256SSD I 14" FHD I HDMI I Radeon I Cam I W10 I Gari
- MacBook Pro 13, 14, 15, 16, MacBook Air M1, M2 M3 M4 bill magyarosítás lézerrel / sapkacserével
- HIBÁTLAN iPhone 13 Pro 128GB Graphite -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3015
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest