-
Mobilarena
Tom Clancy's Ghost Recon Wildlands
Új hozzászólás Aktív témák
-
theballa32
tag
-
myckey
veterán
válasz
s4hu|SyD^ #2583 üzenetére
-A drone és a távcső is mutatja az időt.
-Tűzharcban lőnek, függetlenül attól hogy pozíció tartásra adsz nekik parancsot. De leghálásabb ha folyamatosan a helyzetnek megfelelő parancsokat osztogatsz. Nem individualista a csapat, de nem is analfabéta, leginkább rajtunk múlik, mennyire hatásosak.
Nem tartom őket ostobának, sutának -csak túlságosan parancsközpontú a rendszer.-Nem láttam még náluk sok más fegyvert, csak ami a területük, azt használják.
-Igen, vannak még hibák. Foglalkoznak is vele.
- A többi az meg már szubjektív.
Elég sok karaktert áldoztam már a nemtetszésem kinyilvánítására itt a fórumon is, meg máshol is.
Ezt a részét már meghagyom másoknak, aki még nem unja. Mással foglalkozom inkább.(#2586) rottenbull
Mindig tanul újat az ember. Faliórákat még nem figyeltem.
-
myckey
veterán
válasz
s4hu|SyD^ #2565 üzenetére
Nem tudom, gondolom nem adódik össze.
De ezzel nem foglalkozom, nekem a jelzése ki van kapcsolva, nem követem a tapasztalatot a HUD -on. Szintlépés sem érdekelne, ha nem kellene a felszerelésekhez......
Szerintem a szintlépés és a hozzá kellő XP felesleges ebbe a játékba.
De ez már csak az én szoc. problémám.Egyébként pedig.
-
keIdor
titán
válasz
s4hu|SyD^ #2191 üzenetére
Nekem inkább a Skyrim, Witcher 3 féle nyílt világos játékok jönnek be, ezekbe százszor színesebb küldetések vannak, mint Ubisoftéknál, akik a szalagon történő sorozatgyártásra rendezkedtek sajnos be.
Amitől még sokat várok az a ME: Andromeda, de ott meg az EA-től félek kicsit... mikrotranzakció meg egyéb hülyeségek. -
Fitzgerald
veterán
válasz
s4hu|SyD^ #1842 üzenetére
"..majd ha kijön az 1080Ti"
4k 60fps-hez az sem lesz elég, ahogy a Titan X sem az.
Én ha a húzott 1070-el 4k-ban rendereltetem ezt a játékot (resolution scaling maxon) ultra presettel, 18-20 fps a teteje.
Az 1080 Ti meg talán 50%-al lesz gyorsabb, mint az 1070 (ahogy a Titan X is kb. 45-el). -
TTomax
félisten
válasz
s4hu|SyD^ #1835 üzenetére
Pfff,ne is mond.Ugye a gond a játékkal az hogy a GRW.exe inditja a cheat véfdelmet,affinitást állitottam 10szálra és nem akarta elinditani.Persze ez addig nem derült ki amig ujra nem inditottam a játékot,és mivel elötte ALT+F4-el csuktam be azt hittem a save file corruptálodott...bahhhh.....
(#1836) cain69
Te pedig ablakban inditsd,mert akkor nem megy a cf,csak egy gput használ.Persze ahhoz hogy ezt be tudd állitani el kéne hogy induljon,viszont konfig fájlban is tudod szerkeszteni.A konfig fájl a C:\Users\"Felhasználóneved"\Documents\My Games\Ghost Recon Wildlands\GRW.ini megnyitod az elsö 8 sorban van egy olyan,hogy windowmode a 0-ablakban az 1- ablakban teljes képernyön a 2 -teljes képernyön indulás,neked 1re kell irni. -
ForRedGlory
félisten
válasz
s4hu|SyD^ #1708 üzenetére
Nem tudom, mozgás közben szebbnek tűnik.
Van olyan opció, hogy "Turf effect". Ilyet pl betaban nem láttam és Nvidia kártyákon teszi valóságosabbá az aljnövényzetet, illetve a vele való interakciót.
A God Ray-nál lehet én voltam bamba, de csak off és on beállítást láttam. Most van Enchanced mód (bár valószínűleg csak én nem vettem észre betaban). Ezzel nekem hitelesebbnek tűnik Bolívia, "melegebbnek". Érezni, hogy meleg éghajlaton fekszik. Nem tudom elmagyarázni, de gondolom azért érhető.
-
Tibtobi
tag
válasz
s4hu|SyD^ #1534 üzenetére
Kicsit zavaros a koncepció ebben: Pár eszköznél, ott volt a "Owned" felirat. Most ez azoknak szól, akik basznak játszani a játékkal?
Mert egyedüli(nem kiakasztó) koncepció, hogy ha nincs kedved felderíteni a fegyverdobozokat, akkor vegyed ezt a pack-ot. Viszont, akkor minek játszol? Másikat nem is akarom leírni.... -
Raymond
titán
válasz
s4hu|SyD^ #1522 üzenetére
"Mondjuk szerintem az Ubisoft azért nem ad meg minden erőforrást a stúdióknak. Értem itt ez alatt, hogy Tom Clancy ide vagy oda, de nyílván szerződés köti, hogy ki használhatja a Division, Far Cry, Assassins Creed stb. elemeket. Mert bár elsőre egy dzsungeles Division a Wildlands, de pár dolog érezhetően jobb a Division-ben. Élővilág a Far Cry-okban, sztori és mellékküldetések az AC játékokban. Pl. a Syndicate nekem nagyon tetszett. Szóval hiába is kérték volna, hogy lécci adjátok már ide a Division animációkat, AI-t meg a fedezékrendszert, a Far Cry élővilágot stb. valószínű, hogy nem ilyen egyszerű."
Mert ezeket mas-mas studio kesziti a kiadon belul, amit megosztanak egymassal motor szinten azok a kulombozo technikai megoldasok miutann egy jatekban bevalltak. Peldaul tobbek kozott a temporal AA ami a Far Cry 4-ben es a The Division-ben kicsiszolodott az most benne van a Wildlands-ben. Vagy az upscaling amit a R6S-bol a WD2-ben is felhasznaltak. Persze az Ubi is arrafele megy vegeredmenyben mint az EA hogy minden studiojuk egy motort hasznaljon, de meg nem tartanak ott. A tobbi dolog pedig inkabb jatekmechanikatol es stilustol fugg. Az allatok a Far Cry-ban jok mert ott szerves reszi a jateknak, itt mondjuk meg ha vannak is inkabb csak disznek es az egeszbol annyi kell hogy a csorda dinamikat hasznaljak hogy eletszeruen legeljenek, maszkaljanak vagy fussanak/repuljenek el ha a jatekosra vagy az NPC-re reagalnak.
-
VincentVG
senior tag
válasz
s4hu|SyD^ #1510 üzenetére
Én is úgy érzem, h a leg leg leg nagyobb open world világ oltárán túl sok mindent beáldoztak.
A kevesebb néha több, ha javítanak a karakteranimon azonnal megveszem az tutit.Ti erre mennyi esélyt láttok? (karakter) animba szerintem annyira nem szoktak belenyúlni patch-el..
vagy igen? -
VincentVG
senior tag
válasz
s4hu|SyD^ #1482 üzenetére
Igen egyetértek, főként az animáció (karakterek főként, többivel még elvagyok) gyengesége tart vissza.
Nagyon vártam, és nagyon "billegek" h megvegyem e...
Én simán elvagyok egy szép open worldben csak a mászkálással is, és nagyon bejön(ne) délamerika is..
Helyenként szép is, de egyszerűen nem tudok továbblendülni ezeken az anim hiányosságokon.Ténlyeg kíváncsi lennék h az AC sorozat és a Division után hogy megy át quality controllon az ubinál.
Oké sejtem, tök más erőforrás, tök más budget, tök más game, de pont ez a dráma, h azért egy szintet illene tartani..
-
Beckett
tag
válasz
s4hu|SyD^ #1482 üzenetére
Nyilván kell a sztori/téma iránti érdeklődés ahhoz h valakit megfogjon/érdekeljen ez a játék, de ez majdnem minden más game esetében is így van szerintem (ha nem érdekel a téma akkor hosszú időre nehezen köt le, legalábbis engem, sőt ki sem próbálom).
Alapérdeklődésem mellett engem pont Don Winslow könyvei húztak rá erre a témára, így már csak ezért elkapott a "gépszíj"
Viszont, ahogy itt fentebb is említették a mexikói valóság azért minden brutális emberi képzeletet felülmúl, ezért elég is h csak könyvben és filmekben/játékokban látom. Tényleg nem javasolt nagyon belemélyedni engem is befordított már párszor... -
myckey
veterán
válasz
s4hu|SyD^ #1482 üzenetére
Nyilván nem vagy egyedül.
Biztos vannak még sokan, szerte a nagy világban.De én úgy gondolom, hogy akit ez a történet nem érdekel, nem dob fel stb......az mondjuk elkerüli a gamet meg a topicot.
Fejlesztői napló?
Ott a rahedli videó anyag.Patch Note meg majd lesz.
Eddig csak egy kis darab látott napvilágot.Csak eltaláltad a topicot, meg is lepődtem odaát...
-
Fitzgerald
veterán
válasz
s4hu|SyD^ #1457 üzenetére
Nem vagyok benne biztos. Pl. a Sicario c. filmen is felháborodott Juárez város polgármestere meg a lakosság, amiért "rossz színben" tüntették fel a várost. Pedig pont ellenkezőleg. Az a néhány fej nélküli, hídról lelógó hulla a filmben semmi ahhoz képest, ami Mexikóban történik a drogháború kezdete (2006) óta. Nagyon erős idegzetűek írják csak be a Google képkeresőjébe, hogy "cartel dismemberment". Na ez történik Mexikóban.
Aki nem akarja elveszíteni a gondviselésbe vetett hitét és a kis gyermeki lelkét, az inkább ne tegye. Én szóltam.
A valóság kategóriákkal durvább mint bármi, amit filmen vagy videojátékban valaha láttunk. -
myckey
veterán
válasz
s4hu|SyD^ #1457 üzenetére
Szerintem jelentősen felfújták a dolgot.
Egyébként nem feltétlen rugaszkodtak el a valóságtól a játékban. Nem véletlen ez a helyszín, történet és az sem, hogy bevonták a munkába Don Winslow-t , Shane Salerno-t.
“I’ve written about drug cartels for more than twenty years and together with my writing partner Shane Salerno have brought that knowledge to the story, scenes, characters and dialogue found in Tom Clancy’s Ghost Recon Wildlands.” Winslow said.
Történet, jelenetek, karakterek, monológok lesznek fellelhetőek.
Ez már nagyon off: https://www.osac.gov/pages/ContentReportDetails.aspx?cid=17905
Kis kimutatás az ország közbiztonsági helyzetéről....
De itt ezt be is fejeztem. Sorry! -
myckey
veterán
válasz
s4hu|SyD^ #1386 üzenetére
Lassan, aprólékosan.
AI csapattal kellően megfontoltan, próbálom minél reálisabban, változatosabban, ami eszi az időt.Bele élem magam.
Ennyi az egész.Jó kis játék lesz ez, de van még rajta mit javítani.
Én csak azt nem értem, hogy egyszer tetszik neked a játék, egyszer meg nem...zárt beta ban is egyszer így írtál , aztán a végén meg úgy. Most megint.
-
myckey
veterán
válasz
s4hu|SyD^ #1323 üzenetére
Nem tudom, mennyire vagy jártas Montuyoc ban, de ha totál új, akkor előbb fel kellene deríteni és a felkiáltó jelnél információt gyűjteni.
Vagy ha van akkor mappánál dokumentumot szerezni a story val kapcsolatban.Esetleg , mikor a területen vagy az egérrel, annak a jobb gombját megnyomva előjön az oda kapcsolódó Story szál.
-
myckey
veterán
válasz
s4hu|SyD^ #1234 üzenetére
HUD szerintem egész jól variálható, a jelölő bekapcsolva hagyása pedig kelleni fog, valahogy csak érzékeltetni kell a dolgokat.Máskor is így volt ez a Ghost Reconokban.
De ez már teljesen szubjektív.Én két haverral mentem Extreme fokozaton, és jó párszor fektettek minket, a könnyebbik területen is, és nem kifejezetten a küldetésekben, hanem a felderítés közben, portyázásnál. Unidad helikopter vagy a Cartell ha kiszúr,t jött erősítés, aztán hirtelen elég sokan össze szaladtak, jobban felfegyverzett tagokkal, járművekkel. Jött közvetett tűztámogatás, légvédelmi rakéta egyebek . De ilyenkor sokszor egymásnak is esett a két frakció.
Szerintem a karakternek jobb lett a mozgása, érzésre. Mintha kicsit "nehezebb" lenne. Nem annyira esetlen.
Fedezéket pedig egyszerűbb használni, jobban eltalálja az irányt, mert zárt beta -ban volt baj párszor az innen-onnan kinézéskor, fordulásnál stb....de sztm ez megint szubjektív, nekem ezzel már nincs bajom. De az animáció még mindig lehetne jobb, ahogy a jármű fizika is, bár ez is javult.Nálam pl. a borderless és a fullscreen teljesen megegyezően fut.
-
myckey
veterán
válasz
s4hu|SyD^ #1131 üzenetére
A Beta-ban is voltak random küldetések.
A lázadókkal kapcsolatban, az hiszem. Vagy egyéb ellátmánnyal összefüggésben.
Mikor pl. a gépkocsi konvojt kellett eltéríteni.Illetve olvastam olyat is, hogy majd a lakosságtól is lehet begyűjteni adatokat, ami mellékes küldikről szól majd. Ezek is véletlenszerűek lesznek.
De ezt nem mondom biztosra.Viszont tuti, hogy nem csak a fő történetszálról, meg a begyűjthető dolgokról fog szólni az egész.
Ekkora terepen, ilyen történettel, rengeteg lehetőség van benne. -
myckey
veterán
válasz
s4hu|SyD^ #1129 üzenetére
A kis történet szál, ami a lopott teherautóról szól, az adott. Azt hiszem 5 ponton kell követni az eseményt.
Itt lehet össze harácsolni a jutalmat.Utána pedig váltakozik a kamera a helyszínek között, attól függően, hogy hol van valami érdekes "esemény".
Mindig jelez a sarokban.
Ez is többnyire megtervezett történéseket mutat be.Viszont , ha nem követed az eseményeket, hanem csak tetszőlegesen választod ki a kamerát, nem mindig scriptelt amit látsz.
Nekem tegnap pl. más volt egy-egy helyszínen , amit éppen láttam. -
myckey
veterán
válasz
s4hu|SyD^ #1109 üzenetére
Én egy jó pár hsz-el fentebb leírtam hasonlóan.
Szerintem nem sok minden fog változni, pláne nem a komplex játékmechanikai elemekben.
Ami biztos, hogy a nehezebb fokozatú terület, több kihívást fog tartalmazni, de nem akarok spoilerezni.A karakteranimációk is néha furcsák, vannak mozdulatok, amik olyan elnagyoltnak hatnak, vagy esetlennek, pláne az npc-k tekintetében.
Érdemes bele-bele nézni az interaktív térkép kameráiba, ott mindig van valami érdekes jelenet, ahogy írtam, abból le lehet szűrni a konzekvenciát, ami nem minden esetben pozitív.De!
A számos negatívum ellenére, sok jó dolgot is fel lehet sorolni, illetve mindennek két oldala van.
Más:
Ghost Recon: Wildlands - Terrain Tools and Technology
Az idén megrendezendő Game Developers Conference -ről ( Feb. 27- Márc. 3 ) egy rövidke fejlesztői videó.
-
myckey
veterán
válasz
s4hu|SyD^ #1067 üzenetére
Az ubinak semeddig sem kell mennie, ehhez nagyon értenek.
De nem azért raktam ezt be, hogy az ubisoft marketingje legyen a téma.
Remélem nem ez jött le.
Nem is szeretnék erről többet mondani.(#1070) s4hu|SyD^
Na mégis.
Adná a magasságos, hogy ezért a pár hírért engem honoráljanak
De nem.
-
myckey
veterán
válasz
s4hu|SyD^ #1049 üzenetére
Szintén zenész.
Már 46 GB a mappa tartalma.....lassan elérjük a teljes játék tárhelyét.
Változás biztos lesz, másik terület.De én nem élem bele nagyon magam, szerintem egy "másik" játékot úgy sem kapunk, ami minden egyes észrevételnek, "hibának" eleget tenne.
Nem várok nagy játékmechanikai változtatásokat.
Azt akarom, hogy idővel jobban fusson, sok tartalmas content legyen, és ne legyenek a játékot, az élményt romboló hibák. Ez sztm teljesen reális elvárás.
De lehet én túlságosan kishitű vagyok, vagy nagyon pesszimista, racionalista...
-
myckey
veterán
válasz
s4hu|SyD^ #1022 üzenetére
Ezt nem igen tudom megmondani.
Az AI megint más kérdés, azon se lepődnék meg, ha a kartellek zöme, maradna ugyan ilyen mint most.
A terület nehézségi fokozata majd a nyílt Betaban elválik, mit is jelent, számít-e valamit a koponyák száma.
Miben lesz más.......Egyébként, ha megfelelően van felderítve az ellenfél , és még azelőtt likvidálva lennének, hogy bármire is komolyabban reagálni tudnának, akkor ott sok vizet nem zavar, hogy milyen okosak / taktikusak.
Unidaddal pedig nekem sok bajom nem volt.
Azok le is szedtek, mikor berohantam a bázisra, mert jött erősítés, és rendesen körbe fogtak.
Valamint a lövedék álló mellényük, meg is nehezítette a kiiktatásukat.Na majd lesz valahogy, vagy így vagy úgy.
Olyan úgy sem lesz, ami mindenkinek megfelelő, ezt már most borítékolom. -
myckey
veterán
válasz
s4hu|SyD^ #1017 üzenetére
Mivel az EL SUEÑO-hoz ( fő boss ) vezető hierarchia láncot, be kell járni, így biztos lesz valamilyen szintű megkötés.
De a szervezet irányítójához való eljutás, Bolívia lakosságának ( Civilek ) "felszabadítása" a kartellek ( Santa Blanca ) és a korrupt kormányzat ( UNIDAD ) elnyomása alól, valamint a maroknyi rebellis erő ( KATARIS 26 ) erejének felduzzasztása, valószínűleg nem lesz korlátok közé szorítva, tehát mindenki saját maga dönthet az előtte álló feladat mikéntjéről.
Ez lenne a kézen fekvő.
Más:
Átnevezték a nehézségi fokozatokat.
-
duvi
nagyúr
-
myckey
veterán
válasz
s4hu|SyD^ #976 üzenetére
Csak azért, mert a csapat hajtja végre a dolgokat, csak ennyi.
Lehet őket használni, lázadó erőkkel ( zöldek ) egyetemben.( Bár a készítő, túlságosan nem erőltette meg magát, taktikázás terén )
Az, hogy mit változtatnak, kiderül ,mihelyst megjelenik a játék, esetleg jön hozzá egy első napos javítás, vagy várnunk kell pár hiba korrigálására hónapokat.
Így vagy úgy , majd alakul. -
myckey
veterán
válasz
s4hu|SyD^ #934 üzenetére
Igen, tudom.
Ezért írtam rá, hogy ez is csak egy dolog.
De majd több minden kiderül a teljes játékban, mit is ér a terület, koponyánkénti besorolása. Ad-e egyáltalán valamit hozzá az AI-hoz, ellenfelekkel kapcsolatban.
Egyébként én nem hiszek ebben az Open Beta leak-ben. Szerintem nem ez a terület lesz, mivel ez 5 halálfejes, és sztm ezt a "poént" nem lőnék le egyből.
-
myckey
veterán
válasz
s4hu|SyD^ #877 üzenetére
news@news.ubisoft.com küldte nekem, elsődleges levélben.
Meg is lepődtem, hogy nem a spam be, mint máskor.....Megköszönték a részvételt a zárt Betaban , illetve a közelgő Open Beta, a Kérdőív és az ajándék ruha darab volt kiemelve a levélben.
Én eléggé lepontoztam jó pár dolgot, valamint hosszasan leírtam az észrevételeimet. ( sok sok negatív tapasztalatot )
-
myckey
veterán
válasz
s4hu|SyD^ #787 üzenetére
Van mit javítani.
Persze hogy van.Nekem sem tetszik sok dolog.
De a fedezékrendszertől vannak fontosabb dolgok is.
Ami ha így marad, akkor is megszokható.
Nem Division, ja!
De a Ghost Recon széria jól megvolt eddig is Division fedezékrendszere nélkül ( amit nem a Div talált ki elsőnek ) , és más játékok is elvannak nélküle.Marhára erőltetett már ez az egész demizsonozás, kinek nem inge......
Agyzsibbasztó az egész. -
myckey
veterán
válasz
s4hu|SyD^ #785 üzenetére
Nem guggol az, inkább lopakodik, én mindig azt használtam, ha bármilyen tárgy mögé oda akartam húzódni.
Fedezék harc közben, legtöbbször.Írtam egyébként jó párszor, hogy a fedezékrendszer szokatlan.
De kezelhető, csak meg kell szokni.
Voltak problémáim a harc során is, de aztán már teljesen rendben volt a "kihajolás".
Van rá lehetőség a játékban, benne van. -
myckey
veterán
válasz
s4hu|SyD^ #756 üzenetére
Számomra pont nem kellene az a fajta fedezék mechanizmus, egyáltalán nem igényli a játék azt a fajta ide oda rohanást, két fedezék között.
A mozgás szabadság pedig itt a Ghost -ban nagyobb.Szerintem........vagyis inkább mondom úgy, hogy ahhoz a stílushoz, amit én játszottam a Betaban.
AI- ról pedig még mindig nem mondok semmit, majd a végleges feltérképezése után.
De azt továbbra is tartom, hogy a lila katonai frakció, több kihívást biztosít, mint a piros drogos hülye gyerekek.
A katonai létesítményben, minket úgy bekerítettek, hogy csak pislogtunk. .....és jöttek, mint légy a carra.Ez nem Division, nem is akarom, hogy arra hasonlítson.
Megyek, játszom azzal, ha az kell éppen.Én így gondolom.
-
myckey
veterán
válasz
s4hu|SyD^ #750 üzenetére
Én úgy mondom hogy vannak hibái.
Jó pár dolog nem tetszik, remélem majd azokon alakítanak.
De ezektől eltekintve, megfogott maga a játék.Én egyetlen egyszer találkoztam bogaras dologgal.....beszorultunk a sziklába.
Ami egy ekkora világban, ilyen terepen, sztm elmegy kategória...
Ezen kívül, semmi hátráltatóval nem találkoztam, pedig az első nap folyamat 9 órában játszottam. -
myckey
veterán
válasz
s4hu|SyD^ #726 üzenetére
Igen, a földet érő, konkrét eső csepp a talajon, az eléggé, ilyen , hát mint valami textúra hányás....túl fehér az egész, nem is értem, ez hogy nem veri ki a szemüket....
Menj fel helivel, várd meg míg beborul, és akkor nézz körül a villámokkal kapcsolatban, durvább mint a földről...és hang is jobban van.
Láma meg van ezer meg egy, tegnap belépéskor, egyből bele botlottam 2 nagy csordába, vagy hogy mondják ezeknél...
-
myckey
veterán
válasz
s4hu|SyD^ #719 üzenetére
Van itt már állat dögivel.
Olyan tehén vagy bivaly vagy a fene tudja micsoda
, meg láma csorda szokott itt ott lenni, hogy csak úgy szaladnak a helikopter elől, mikor éppen ereszkedek.
Aztán van jó sok madárka is, meg egy raklap házi állat...így hirtelen.Én is mindent maximumra állítottam 1440P-ben.
Igaz,csak 35 fps az átlag...
Az elmosás szintén ki van offolva, mert az engem is zavar.Egyébként sokszor van, hogy direkt megállok, a környezet hangjai miatt. Feltekerem a hangerőt, aztán olyan, mintha ott lenne az ember.
De lehetne erőteljesebb a hangzás, vagy hogy is mondjam.... -
myckey
veterán
válasz
s4hu|SyD^ #714 üzenetére
A Grafikához annyit, hogy, ha minden igaz, talán, és ha a bolygók is együtt állnak....a teljesben lesz ULTRA fokozat is.
De ezzel óvatos vagyok....A panoráma pazar, részemről ez eddig the best!
Továbbá ehhez jön még a másik 10 környezet,flóra, ökoszisztéma....kinek hogy tetszik.
Az is frankó, hogy az élő világot "lemodellezték".(#710) Viper26
Én jól megvagyok velük.
Sokszor direkt ők csinálják a likvidálást, teljesen rájuk próbálok hagyatkozni, minél jobban kitapasztalni. Én általában csak osztom az észt és felderítek, mert azt nagyon csípem!
Illetve azt se feledjük, hogy lehet a -fejlesztési fában / Skills- a csapat részt is okosítani.
Bírom a lázadókat is.
(#712) TTomax
Na igen, ott én is pislogtam, ott is.
A járművek fényei, a lámpák....a város fények, stb...szóval ja ! -
válasz
s4hu|SyD^ #651 üzenetére
nincs értelme összehasonlítani a divisionnel, legalábbis ok-okozati összefüggéseket keresve. ez egy másik stílusú játék, amelyet másik programozók készítettek, más technológiát használva. néhány fegyvermodellt hasznosítottak újra a divisionből, talán animációkat is, bár ezt nem láttam sehol sem megerősítve. szóval mindent le kellett programozniuk újra. eanál egy motor van mind felett, és ez a frostbite, ubinál meg azt mondják, hogy a fejlesztők jobban tudják, hogy mire van szükségük.
-
kiserik
senior tag
válasz
s4hu|SyD^ #696 üzenetére
"AI: 5/10
Fedezékrendszer: 3/10
Ballisztika: 4/10"Mindezt úgy, hogy ghost fokozaton ki sem próbáltad. Az AI-val nekem semmi bajom nem volt. Talán a társak bugyuták egy kicsit. Törődést igénylenek, illetve mégis csak coop játékról beszélünk. A sima drogosok, ha szokatlant észlelnek, elkezdenek keresgélni, kiabálni, láttam már olyat is, amelyik elment kocsival segítséget hívni. A "lila" népek már jóval keményebbek, szervezettek, rádióznak, azonnal erősítést hívnak. Nem tökéletes, de nem is olyan rossz.
Ghost fokozaton a fedezékrendszerrel sem volt komolyabban problémám, mert alig kell/lehet használni. Ha észrevesznek, akkor már régen rossz. 1-2 lövés és halott vagy. Inkább a felderítés, az ellenség kiismerése és egyenkénti levadászása a cél.
A ballisztikai részt viszont nem értem. 4/10? Kifejtenéd?
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- PR-Telecom
- Melyik tápegységet vegyem?
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Könyvajánló
- Milyen autót vegyek?
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Donald Trump azt mondja, hogy megtalálta a TikTok vevőjét
- Kerékpársportok
- Medence topik
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- További aktív témák...
- Eladó MSI B650 GAMING PLUS WIFI Alaplap
- Eladó PNY GeForce RTX 4070 Ti SUPER 16GB videokártya
- Bomba ár! Asus Slate EP121 Tablet - Intel Core i5 I 4GB I 64GB SSD I 12" Touch I Cam I W10 I Gari!
- Bomba ár! HP EliteBook 2570P - i5-3GEN I 4GB I 320GB I DVD I 12,5" HD I W10 I Garancia!
- Bomba ár! HP EliteBook 2560P - i5-2GEN I 4GB I 320GB I 12,5" HD I W10 I Garancia!
- Azonnali készpénzes Microsoft XBOX Series S és Series X felvásárlás személyesen/csomagküldéssel
- BESZÁMÍTÁS! HP ZBook 15 G6 munkaállomás - i7 9850H 16GB DDR4 RAM 512GB SSD Quadro T2000 4GB WIN10
- Apple iPhone SE 2020 64GB, Yettel függő, 1 Év Garanciával
- Samsung SyncMaster 205BW Monitor
- Telefon felvásárlás!! Samsung Galaxy A13/Samsung Galaxy A33/Samsung Galaxy A53
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest