- iPhone topik
- One mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Motorola Razr 60 Ultra - ez a kagyló könnyen megfő
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Xiaomi 14T - nem baj, hogy nem Pro
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Samsung Galaxy XCover7 Pro - burokban született One UI
- Fotók, videók mobillal
- Samsung Galaxy S25 Ultra - titán keret, acélos teljesítmény
-
Mobilarena
A S.T.A.L.K.E.R.: Shadow of Chernobyl egy nyílt világú, belső nézetű, lövöldözős játék, amelyet az ukrán GSC Game World fejlesztett. A THQ megunta a fejlesztők szerencsétlenkedését és 2007 márciusában kiadta.
Új hozzászólás Aktív témák
-
SaGa59
őstag
válasz
borovi #13509 üzenetére
Elmeséli neked az egészet a saját szemszögéből. Ki ő, kik azok a Strázsák, megfenyeget, alkudozik. A végén dönthetsz, hogy rá hallgatsz és lekapcsolod, vagy nem hallagatsz rá és inkább szétlövöd a vezérlőpultot.
Az Acélpofa egyébként halhatatlan a sztori szerint.A konténer (sztáziskamra) erőtere a Zóna hatásai miatt elgyengült, de azért alkapja (gyakorlatilag át kell rajta hajtani hozzá a teherkocsival), viszont a kitörés annyira legyengíti, hogy közben képes kiszabadulni belőle. Eredetileg, míg a föld alatt volt a jatósugara a szöveg szerint 100 m volt.
-
Sensut
őstag
válasz
borovi #13505 üzenetére
A teherautós vége úgy van, hogy az autóval el kell kapnod az Arcváltoztatót az udvaron. Tehát nem csak vissza kell vinned az autót, de el is kell kapnod őt. Ez után elkezdesz dumálni az ott levőkkel, de jön egy hatalmas kitörés és mindenki bemenekül a bunkerbe. Közben az Arcváltoztató is kiszabadul a konténerből és lemegy a vezérlőpulthoz. Meg kell keresned gyorsan te is a vezérlőpultot és akkor beszélhetsz ott vele, vagy szétlőheted a vezérlőpultot és akkor nem beszélhetsz vele.
-
SaGa59
őstag
válasz
borovi #13472 üzenetére
A kis térképet kell figyelni vezetés közben. Amikor kijutsz a kapun, ott van két betontömb az úton. Azok előtt úgy 60 fokban jobbra fordulsz, onnan majdnem egyenesen kell menni.
Vissza is pont a megjelölt helyre kell majd beállni.Egy trükk a Hugó elleni harchoz:
Előre nem vadászhatod le őket, az bedobja a halálfejes véget.
Amikor visszakapod a vezérlést a beszélgetés után, kicsit balra tartva elfutsz Hugó mellett, a csapat mögötti lejtőre. Ettől teljesen bebambulnak, ott maradnak mozdulatlanul, míg rájuk nem lösz. Viszont a gránátokra nem reagálnak, így négy-öt gránáttal könnyedén elrendezhetők és akkor már csak Hugó marad, aki egymaga felér egy ezrednyi degenerálttal, olyan szívós. Mondjuk ebben a relikviájának is lehet szerepe. -
Sensut
őstag
válasz
borovi #13470 üzenetére
A visszaútra már több időt kapsz. Próbáld meg a nézőpontot belsőről külsőre állítani. Lehet, hogy ha külső nézetből látod is a masinát, akkor könnyebben lehet irányítani. Egyébként ha nyugodtam fogsz neki, beleférsz az időbe.
Az ilyen időre feladatokért undorodtam meg az új Ubis Far Cryoktól és a Watchdogstól, például. Csúcs játékok lehetnének azok is, de az ilyen időlimites baromságok teljesen tönkre vágják a játékélményt
-
borovi
aktív tag
válasz
borovi #13468 üzenetére
Megoldva!
Most éppen az időlimites teherautókázással szopok. A görcs állna a kezébe annak, aki ilyen baromságot kitalált! Legalább lenne több idő, nem másfél perc! Mire beindítom a masinát, meg kilavírozok az udvarból, már 20-25 másodperc el is ment. És ahogy a videót néztem, még vissza is kell hozni ezt a teherautót. Természetesen azt is időre.
Heló! Ez nem a Forma 1!!!
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Na jó, mára elég. Majd holnap megint megpróbálom. Aztán ha nem megy, legfeljebb kihagyom. -
Sensut
őstag
válasz
borovi #13461 üzenetére
Ez kicsit tököléses türelemmunka. A PDAdon van egy kép és a szerint kell elhelyezni a kulcsokat a megjelölt helyeken. Neked csak annyit kell tenned, hogy a "használ" gombot nyomogatva célozod a megjelölt helyeket a padlón, aztán ha jó helyen vagy éppen, akkor a kulcs automatikusan a helyére kerül.
-
SaGa59
őstag
válasz
borovi #13454 üzenetére
Majd megérted.
Az a szabadítós feladat elég szívatós. A leírásban valóban szerepel, hogy késsel lehet a legjobban megoldani, de ez sajnos nem igaz (szerintem ezt a ziccert kihagytak a modderek, de talán a motor se jó hozzá, hogy tényleg el lehessen végezni bizonyos feladatokat lopakodva, késsel, szép csendesen). Ha egy alvót döfsz le, ugyanúgy felébred valamelyik közeli tag. Vicces mód, az amúgy ágyúkat is megszégyenítő hangerejű „Tőr” a legjobb hozzá, miután az öt őrt eltetted láb alól a „Kipuffogóval”. Arra is felriadnak természetesen, de nem kezdenek lövöldözni, csak futkosnak.
Amúgy arra kell vigyázni, ne menjen senki a túszok közelébe a kavarodásban, illetve egyik GRC−s se haljon meg úgy, hogy a túszok meglátják, mert akkor kirohannak, felkapják a fegyverét és elkezdenek lövöldözni, aminek garantáltan rossz vége lesz. -
-
Dhampir
félisten
válasz
borovi #13427 üzenetére
Két dolog van, amit nagyon utálok a S.T.A.L.K.E.R. (és lényegében bármilyen) játékokban: ha gépkocsit, teherautót stb. kell vezetni, és ha időre kell megcsinálni valamilyen feladatot.
Én főleg az utóbbival vagyok így.
(#13425) Antonius1978
Jó melóhelynek tűnik.
Persze ha nincs munka, akkor nincs fizetés sem. -
SaGa59
őstag
válasz
borovi #13402 üzenetére
Ebben elég jól kezelhetőek a kocsik, nem is árt ismerkedni velük, mert a végjátékban kétszer is kell vezetni egy nagy dögöt, ráadásul időre, nehéz terepen, út nem lesz. De ha van elég kitartástuningoló artid, futva pikk-pakk át lehet vágni a pályákon.
Azért nagyon ne éld bele magad, hogy üresek a szektorok, lesznek azok még túlságosan népesek is. -
SaGa59
őstag
válasz
borovi #13393 üzenetére
Szerintem logikus. Ott egy teherautó, amit elvinnél, de nem sikerült megegyezni a banditákkal, akik őrzik, így marad az, hogy megküzdesz velük (azaz kinyírod mind) és elhozod. Nem próbáltam ki, csak következtettem rá.
Nagyon nem kell őket sajnálni, később úgyis ki fogod őket nyírni. Azt viszont nem tudom, ha most kiirtod a bandát, később ki fogja Molochot kirabolni, de majd kiderül. Lehet, hogy újabb brigád költöuik a helyükre...
Vannak érdekes csavarok a modban.Kérdés: a mesterlövész alatt Sztyepnojt érted, vagy megjelent Andrej Cse? Ha az előbbi, Sztyepnoj ugyan jó lő, de nem mesterlövész. Később még beszélgess vele a Szabadságos bázison (ha megtaláltad Werner Steppan levelét). Ha Andrej Cse, akkor érdekelne, melyik ágon került elő. Érzésem szerint akkor jön, ha azt mondjuk Ripley-nek, hogy akkor most átadlak szép csendben a zsoldosoknak. Én ehelyett azt mondtam neki, elviszem a szabadságosokhoz, és kénytelen voltam kiirtani a zsoldosokat, Cse meg sehol.
-
SaGa59
őstag
válasz
borovi #13391 üzenetére
Kulcs nincs náluk, csak (elvileg) nyithatóvá válik az ajtó, ha az összes bandita halott (az átjárónál ácsorgó három is, akiket csak úgy tudsz elérni, hogy tovább mész amikor bedobja a pályaváltó kérdést és ott azt mondod, most nem) és átkutattad a szabadságos három halottat.
Vagy megegyeztél Hajlottal.
Amúgy nem nagy probléma, csak 90 rugótól esel el, ha nem sikerül megoldani, a végjátékra semmi hatása. A lényeg, hogy tudomást szereztél arról, hogy a német ládák Kovcur bandájánál vannak. Ezeknek még lesz szerepe később, de csak akkor, ha Kelet-Pripjatyban a megfelelő szálat követed (Kovcur bandájának felszámolása Göröggel). Ha nem azt az irányt választod, szóba se kerülnek többé, te se tudod meg, mi a jelentőségük a történettel kapcsolatban. -
SaGa59
őstag
válasz
borovi #13381 üzenetére
Nem harminc, hanem harmincezer dodó kell neki. Az okosság szerint a feladat ezután visszamenni Kovához, elmondani neki mi a helyzet, ő elhajt, hogy annyit nem ér az egész, menj vissza és takarítsd el a banditákat.
A Kamaz ajtaja csak azután lesz nyitható, ha átkutattad a halott szabadságosokat a folyóparton. Ők hárman voltak a sofőr és kísérői.
Elvben olyan is lehet, hogy bemondod Kovának a harmincezret, de azzal, hogy a közelben vannak és lehet velük alkudozni, mire Kova azt mondja, ennyit nem tud adni, de ezerötszázat igen. Ezt megkapod tőle és megoldod a kérdést ahogy akarod.Ha megcsináltad volna a Mocsárban a „Hideg acél” akciót, simán odaadnák a teherkocsit a banditák.
A végigjátszás még magyaráz róla, hogy a BTR-ben Vintorezhez való lőszer, a híd túloldalán egy hátizsákban Vintorez, a városba vezető alagútban, a teherkocsi platóján egy gauss és száz lövésre elegendő aksi van.
A Vörös-erdőben egy Bulldog, a kép alapján abban a bányaszerű átjáró elágazásban, ami átvezet a dombvonulat alatt a tank felé, egy szekrényben, illetve egy FN-2000 a tankban, de minkét helyen sok a sznorkMás: végére értem a modnak, felkerült a magyarítás utolsó javítása, ez most a 01 számot viseli és 7zip. Ha valaki talál még benne hibát, logikátlanságot, képpel, mentéssel jelezze PÜ-ben.
-
Sensut
őstag
válasz
borovi #13371 üzenetére
Hát, ez a mod biztos, hogy nem a szépségéről lesz híres. A történet 10+, de a grafika hatalmason elnagyolt. Ezt a történetet ha rá lehetne húzni a Call Of Chernobyl modalapra, akkor lenne tökéletes. Az igazság az, hogy a Boszorkány Mocsár például eredetileg is ilyen csúnya a Fotografban is, és a ST2-ben is, ahonnan kiszedték. És azért használnak folyton SOC alapjátékot az ilyen modokhoz, mert vannak SOC pályák, amiket pld. a COP motor nem tud kezelni megfelelően. A motor magjához pedig a modderek java része sosem nyúl hozza.
-
shield
Topikgazda
válasz
borovi #13355 üzenetére
Jobbról számítva a 2. és 3. vas nyúlván között. Egy folt 3 kis dudor szerűséggel a medence közepe felé.
Nálam sem látszott semmi, hiába állítottam vissza a megvilágítást. Lassan kell mozogni, hogy megjelenjen az átkutatás lehetősége. Ha jól emlékszem a 7. végigjátszás megmutatja. Az a foltot kell megjegyezni. Nem biztos hogy látnál hátizsák formát, nálam sem volt. Gondolom ez a nagy felbontás miatt lehet. -
shield
Topikgazda
válasz
borovi #13342 üzenetére
Én mielőtt átcsúsztam a búra alá, 3x jártam végig, Sötétvölgy, Kordon, Mocsár, Boszorkány mocsár, Elhagyott falú, Agroprom, Szeméttelep útvonalat. Sok lőszer összejött, sörét is, ami amúgy kevés van. Sötétvölgyben jó néhány alakváltó volt, elég jó cuccokkal.
Most Radaron 7-8 dominó várt.Srácok, mit kezdjek ezzel a rengeteg xenoformmal?
-
SaGa59
őstag
válasz
borovi #13290 üzenetére
Nem emlékeszem. Felvillant, a fiam kinyomta, hogy nem kell, feltelepült a játék, d enem tudott elindulni., Uninstalláltuk, az újratelepítésnél megint feldobta az abalakot, hogy ez előbb fel kéne rakni (valami directx vagy active-x komponens rémlik, talán player), akkor hagytuk neki, utána már elindult. Mintha az ogm fájlokkal nem tudott volna mit kezdeni ls egy codec-et kellett neki berakni.
Esetleg érdemes lehet előbb egy alap stalkert feltenni, hátha az bepakolja ami kell, aztán meg ezt mellé. -
SaGa59
őstag
válasz
borovi #13288 üzenetére
A telepítő nem nyafogott azért, hogy fel kéne tennie valamit még előtte? Valami windows kompopnenst. Na azt engedélyezd, ugyanis anélkül nem tudja lejátszani a kezdeti videót és így a user.ltx-et se hozza létre. A fiam is így járt afrissen telepített W10-zel. Nálam, mivel a W10 egy W8-ra mászott fel, amiben már volt stalker, ez benne volt. Egyébként a saját könyvtárában llévő appdata-t használja.
Vagy megróbálhatod a user.ltx-et bemásolni ebbe az appdatába, hátha...Én még ott tartok, hogy védjük meg Ripley-t. Az 5.56-os lőszerhez való fegyverem gyakorlatilag használhatatlanná kopott, pedig mielőtt ide jöttem, akkor javítottam 100%-kra. Aztán megjött a meglepi, amit már Agropromban is rühelltem, mert nem nagyon akar megdegleni a nyavajás, én meg feldobtam a bakancsot.
Asszem az újrapróbálásnál összeszedek a lelőtt dominóktól valami 5.56-os fegyvert és először azt amortizálom le, mert AK-m ugyan van, de hozzá való lőszer szinte semmi. Már a gyorstüzelő pisztoly is kiürült. Esetleg felszedem az egyik groza-t és a gránátokat is bevetem, bár azzal sikerült egy "JJ ezt nem teheted" befejezést kiharcolnom, amikor Szyepnoj túl közel ment az egyik zombihoz.Kis segítség a védőruha beszerzéséhez: Az ajtó kódja 1. A memóriakártya leírásában szerepel, hogy a szolgálatosok nem sokat vacakoltak a kódzárakkal, minden kód 1, kivéve a védelmi rendszert, ott az 1 a bekapcs, a 0 a kikapcs. Megjegyzem, nekem nem SEVA volt a halott mellett, hanem egy szolgálatos szkafander. Az is pont olyan jó.
-
-
SaGa59
őstag
válasz
borovi #13211 üzenetére
Elvileg bele lehet nyúlni, actor.ltx van is kibontva, de eleve 90 kg a súlylimit és viszonylag korán lehet találni egy +100kg-t adó exot is.
Nincs sok értelme a gyűjtögetésnek, pénzed lesz dögivel, artikat elég azokat összeszedni, amik adnak valami pluszt, mert még dupla áron se túl értékesek, fegyvert meg találsz dögivel. lesz javítóláda is.A súlynál egyedül a dobókés a probléma, abból nem árt 20-30, bár ha ügyes vagy, meg lehet oldani a dobókéses feladatot annyival is, amennyit adnak hozzá. Mondjuk lesz később olyan is, ahol nem előírás a kés, de a csendes meló javasolt.
Meg a xenoformok összegyűjtése lesz kicsit súlyproblémás. mert 18 kell belőle és darabja 99 deka.(#13204) Antonius1978
A bár déli kijáratánál nem lehet átírni a térképen az átjáró nevét, a modderek nem javították az eredetit. Ha kijavítom a szövegben, akkor a rendes szeméttelepi átjáró is rossz lesz.
Meg kell jegyezni: a Bárból nem a „normál” Szeméttelepre vezet az út, hanem az elvadultra. Amúgy logikus is. A bőr már belül van a Blokádon, onnan nem vezet út visszafelé csak inverterrel, féreglyukon át. -
Sensut
őstag
válasz
borovi #12976 üzenetére
A SOC-ban levő Pripjáty-központ annyiban tér el csak a valóságtól, hogy a stadion valójában a város déli részén van, és nem az északin, mint a játékban (onnan nem lehetne átjáró az erőműhöz). Ezen túl még a lépcsőházak is valósak. A COP féle Kelet-Pripjáty 1 az 1-ben élethű.
-
borovi
aktív tag
válasz
borovi #12883 üzenetére
Meglett az utolsó könyv is, de ehhez ötször kellett visszatöltenem a játékot, mire berakta. A másik wc-s könyv hiányzott.
Igazad volt, amikor csórikámat a katonai raktárak átjáróhoz kísértem, jött még egy kontroller, de 2 gránáttal kifektettem, így végül megkaptam a hiányzó kódrészletet is. -
Sensut
őstag
válasz
borovi #12876 üzenetére
A Launcherben be lehet állítani többek között azt is, hogy milyen időközönként respawnolódjanak a szereplők. Alapból pár órára van téve, de én megnöveltem 1 napra (24 órára), mert egy idő után erőst kezdtek szaporodni az ellenek, ami nem volt egyensúlyban a található lőszer mennyiségével. Úgy jártam mint a COD-ban annak idején: akinek puskája van, az elől megy és lő. Amikor a puskást lelövik, az utána levő átveszi a fegyvert és lő...
Figylej rá, nehogy a könyv el lett sodródva, ahogy említettem. A szellem nekem 2x is felforgatta őket és az ötödiket én se találtam. Kettő van az alsó szinten a vécékben, egy a konyhában. Másik kettő az emeleten a könyvtárban és az ágy alatt. -
Sensut
őstag
válasz
borovi #12869 üzenetére
OGSE:
Ez kicsit bonyolult. Gondolom megkaptad az üzenetet az ismeretlen valakitől, amikor Radarra léptél, hogy ne menj a perzselőhöz, hanem keresd meg a táskát a kód első részével. Ezt a táskát Yantaron a gyár udvarán keresd, ahogy belépsz a kapun jobbra a műhelyben. Vigyázz, mert csapda van ott. A táska kódját Strelok rejtekhelyén kapod meg Agroprom undergroundban.
A második rész egy úgynevezett Mesengernél van. Először a Raktárakhoz küldenek, hogy találkozz vele, de ő végül Dead Cityben lesz. ITT már meséltem erről.... -
Sensut
őstag
válasz
borovi #12785 üzenetére
Én gond nélkül végigvittem, csak 3 crashem volt mindössze. Ebből 2 Radaron az antennáknál (itt szinte minden mod crashel az eredeti mesterlövész miatt, aki az emelvényen van), és egy a Raktáraknál valami grafikai hiba miatt. Nézd meg a logot, talán felfedezel valami rendellenességet, mert erre a modra nem nagyon panaszkodnak hogy crashel az angol fórumokon se.
-
Alienhun79
tag
válasz
borovi #12698 üzenetére
Hát én perverz módon ragaszkodok a minél realisztikusabb stílushoz, most behúzott füllel-farokkal állítottam vissza novicera
az erősséget, mert egyszerűen brutális ez a Dead city. Egy pici nem spoiler legalábbis remélem, 20 perc után miután a pályára lépsz, nyente map, PDA, és jön a sötét és psy kitörések, nekem a feladat egy kis amigót kell védett helyre kísérnem, aha 3 controller, nemtom 30 után már nem számoltam a machingunnal felfegyverzett, seva ruhás, meg exos zombikat, komolyan mondom két délután szenvedtem. Az emberemen meg alap bandit páncél, ha mellé lehelnek már kifingott
-
Sensut
őstag
válasz
borovi #12683 üzenetére
Topple figyelmeztetett engem amikor odaértem a benzinkuthoz, hogy jegyezzem le a számokat, mert hamarosan szükség lesz rájuk. Egyik leghasznosabb "haver" ez a mackó, ő segített megfejteni azt az artis puzzlet is Szeméttelepen, amit korábban posztoltam, hogy nem tudom felvenni. De még sok helyen ad tippet, ami nélkül fórum lenne az ilyen dolgok vége
-
Sensut
őstag
válasz
borovi #12652 üzenetére
A kocsi ott van az udvaron, ahol épp kiérsz Sido bunkere elé a faluból. Az a fehér kicsi kombi aminek elől nincsen ajtaja
. Kell bele benzin (kanna), amit találsz az ATP-nél vagy a másik gabonaraktárnál az út túloldalán. Én be kellett állítsak 2 gombot, hogy tudjam kezelni a kocsit. Kell egy "megtankoló (fueling) gomb és egy "motor indító/csomagtér nyitó (engine start...)". Az autó mögé állsz és megnyomod a tankoló gombot (amikor van nálad kanna), és utána beülsz és indítod a motort. Tovább a szokásos. Wolftól el kell venni az artikat. A kocsival felmész egész a katonákig, ameddig csak a romok engedik, majd beszélsz a tiszttel, frissül a feladat. Utána meg visszamész a kocsival a faluba és pontosan Wolfnál a feladat jelez. Odamész Wolfhoz és letudod a dolgot. Ennyi. Kapsz jutalmat.
-
Sensut
őstag
válasz
borovi #12619 üzenetére
Amikor odaérsz az anomáliához, akkor kapsz egy üzenetet, hogy valami sztalkerek a hídnál rálőttek a helikopterre, ami épp ott köröz, és az visszalőtt rájuk. Oda kell menned, hogy segítse rajtuk, majd utána folytatod a arti keresését. Az pedig ott lesz az anomália közepén az ágak alatt jól elrejtve.
Hanem szerintetek normális az, hogy Szürke a zöldfülűek falujában ül a tábortűz mellett, amikor neki a Szeméttelep hangárában kellene lennie. Ez akkor van miután beszéltem Fox-szal Strelokról, és ő tovább küld Szürkéhez a hangárba. A hangárt mondja, ez áll a feladat leírásában is, de Szürke jól el van a faluban és ha kérdezem, szóba se kerül Strelok (nincs párbeszéd róla), csak valami képződményekről mesél
-
borovi
aktív tag
válasz
borovi #12008 üzenetére
Meg is van! Elég sok online filmnéző helyen fönn van, szerintem érdemes megnézni.
-
Sensut
őstag
válasz
borovi #12002 üzenetére
Szívesen, nem volt elpazarolt idő, mert egyszer s mindenkorra meggyőződtünk hogy miről van szó. Az igaz, hogy modot ilyen gyorsan én sosem fejeztem be, a végén már törtettem át minden ellenálláson, csak hogy haladjak a vége felé. Nem is válaszoltam egyetlen lövésre se, pedig azok jöttek ezrével mindenhonnan. Így is be lehet fejezni, igaz visszavettem a legalacsonyabb nehézségi szintre, mert már tele volt a puttonyom a rengeteg mutánssal. De még ez se sokat változtatott, talán csak később haltam meg. Az OL kapcsán nekem is teljesen más volt a benyomásom, nem is tudom miért, de most csalódtam benne. Na de ezt még véletlenül se összehasonlítani a Secret Trails-szel! A ST2 az egyik legjobb Stalker mod (a másik a Fotograf), még ha elég bogaras is néha. Mindig van mellékelve egy végigjátszás, azt kell követni, mert sokszor az ember nem föltétlenül a kiszabott utat követi és úgy elkalandozik a játékban, hogy egy idő után a feladatok behalnak. Én először végignagyoltam a leírás alapján, felfogtam, hogy miről van szó, aztán másodszor alaposan végigjátszottam emlékezetből, és ez volt az igazi élmény. Azt hiszem a napokban előveszem még egyszer, amíg kerül egy újabb mod...
-
Sensut
őstag
válasz
borovi #11999 üzenetére
A vége, az süketebb, mint az egész mod. Ezért tényleg nem érdemes kínlódni.
Miután megvan a 8 kulcsrész, Priboi izlom összerakja a főkulcsot az X-26 laborhoz, ahol meg kell keresni egy különleges tudós ruhát. Ez a Generátorok alatti labor, talán ez a legritkábban használt terület modokban. Lényegében egy kissé módosított X-10. Miután megvan a ruha, meg kell ölni Blackhandet, aki mutálta Priboit, és el kell venni tőle egy utolsó valami fragmentet, ami visszaváltoztatja Priboit emberré. Nem tudom minek a ruha, mert mikor kijöttem a laborból, exo volt rajtam és minigun a kezemben. Blackhand ott várt rám a labor előtt, de mire betöltötte a fegyverét, a minigunnal, vagy 20 golyóval kivégeztem.
Priboi megköszöni szóban - még bár egy kenyeret se ad -, és elküld, hogy mondjam el a jó hírt a Red Forestben Diatlovnak.
Nagy gyorsan odalovagolok a Red Forestbe, mire a parasztja annyit válaszol a jó hír hallatán, hogy őt ez nem érdekli, és hagyjam békén, ő elvan a barátaival.
És ezzel vége, nincs több feladatA Megjelölt (én) annyit odatesz, hogy akkor folyatom az utazásomat a Zónában, de én személyesen ezt nem akarom, mert nincs értelme.
Továbbra is fenntartom a véleményem, hogy ez egy unalmas, olykor szinte játszhatatlan mod. A jó rész benne az alapjáték, a többi meg fölösleges időtöltés. Borderlands rajongóknak ajánlott, mert akárcsak a Borderlandsben, itt is amit kiteszed a lábad, minden ellenség visszatelepedik és kezdheted elölről a hentelést. A plusz pályák tök üresek, az alapjáték után talán 3 artit kaptam mindössze a plusz pályákon, ettől aztán semmi élvezet a hosszú sétákban, amiket meg kell tenni a kulcsok összegyűjtéséhez. A rejtekhelyek is mind üresek, mintha ez valaminek csak a vázlata lenne csupán. Nem, egyáltalán nem ajánlom igazi Stalker rajongóknak. Talán a Doom vagy Quake rajongók tudnák értékelni ezt a logikátlan kulcsvadászatot ebben a roppant szörnytengerben. -
Sensut
őstag
válasz
borovi #11991 üzenetére
Az erőmű udvara tényleg katasztrófa. Már az alapjáték részeként kivették az ostromot és kicserélték az embereket mutánsokra. De nem holmi kutyákra, a legszelídebbek itt a chimérák. Legalább 20 törpe rontott rám egyszerre kemény kis-óriás háttértámogatással, a chimerák pedig úgy ugráltak körülöttem, mint a sáskák. Isten tudja hogy, de valahogy túléltem, s amikor tovább akarok állni, láss csodát, ez az egész bagázs respawn. Itt már menekülni se tudtam a burerek annyira megbénítottak. lőszerem se maradt, se semmi. És ez így megy ahányszor arra jársz. Kikerülni se lehet őket, az egész udvaron ott vannak, csak bujkálással esetleg, ami egy kínszenvedés ekkora területen.
Ez minden sztalker álma
.
-
Sensut
őstag
válasz
borovi #11988 üzenetére
Hát..., nos az a helyzet, hogy meguntam a OL 3-at. Ritkán van nálam ilyen, de ez most az. A mocsárban megtaláltam 2 kulcsot is, aztán még kettőt a Red Forestben, egyet még Limanszkban, na de most Pripyatba küld el Diatlov egy másik kulcsért - egyébként ez az aki a 86-os katasztrófát okozta -, és semmiféle nyomot nem adott. Ez már sok nekem, ott annyi helyet át kell nézni, hogy...
. Az a baj, hogy jutalom nulla, csak omlanak az ellenek mindenhol. Cucc az van dögivel, de nem lehet semmit se venni, se fejleszteni, csak gyűjtöd a pénzt fölöslegesen. Ez a OL 3 nem jötte be nekem
.
-
Sensut
őstag
válasz
borovi #11965 üzenetére
Hát annyit tudok, hogy laggolási problémák vannak, amikor a háttérben szkriptek futnak. Viszont a legutolsó javítás most augusztus 15-én volt kiadva, ami javít egy csomó hibát. A telepítő hoz mindent, alapjátékot, patcheket stb. A mod saját indító menüvel rendelkezik, ahol startból egy halom dolgot be lehet állítani, többek között a DirectX 11-et, de még a god módot is. Aztán indításkor automatikusan keresi a neten a frissítéseket is, úgyhogy támogatása az van. Majd jövök ha végigmentem pár pályán...
-
Sensut
őstag
válasz
borovi #11963 üzenetére
Természetesen benne van a pakliban, meg vagyok győződve róla, hogy képtelenség befejezni ezt is
Ilyen ez a játék, nem az első eset. Amikor a Gladiator II félúton végleg befuccsolt egy idióta feladat miatt, feldühödtem, mert másnál ment rendesen. Most már az ilyen csak rosszul esik, és annyi. Elvégre ez egy játék, de szeretek kipróbálni mindent. Ha a DMX-ben időben belövöm a kézi teleportot, jól kijöhetnék a laborból anélkül, hogy belefussak ebbe a hibába, és minden menne tovább, egyelőre. Most már nem megyek vissza odáig, de a Stalkersoupban már tudom, hogy mi az elsődleges feladat. Aztán ha nem megy, hát nem megy. Viszont tesztelték és tesztelik máig is, nem úgy mint ezt a kmz verziót, amit a faszi csak összeharácsolt mindenféle patchekből és annyi, mert az a baja annak a verziónak, hogy tele van rossz fájlnevekkel. Amikor rossz fájlnevek miatt omlik össze a játék, az azt jelenti, hogy egyáltalán nem törődtek a stabilitással, mert azt bárki kiszúrná log fájlokból ha elindítja a játékot. Aztán ezek az un. modderek egyszerűen eltűnnek a színről, hogy az sincs kinek reklamálni. Erről a levesről legalább sokan okoskodnak a fórumokon amíg végre lesz egy új mod valamelyik részhez. Egyszer már az ilyenek miatt, belekeveredtem egy játék moddolásába mielőtt észrevettem magam. Még a végén itt is ez lesz a vége, bár nincs már türelmem ilyesmihez
.
-
Sensut
őstag
válasz
borovi #11937 üzenetére
Hát én őszintén nem tudom az melyik, vagy milyen verzió lehet, mert én az alapjáték szerint a mod felén már túl vagyok, de még bajom nem volt vele a kissé hosszú betöltéseken kívül. Egyszer kidobott valamiért, az igaz, de ennyi. A megvilágítás is rendben van, igaz hogy dinamikus megvilágítást tettem be. Nekem nagyon bejött ez a "leves" épp azért, mert nem unalmas. Olyan dolgok történnek pld, hogy ha túl tele van a zsákod, akkor néha, ha nekimész valakinek, kihullik belőle egy csomó minden, és aki kapja marja. Ha nem vagy elég gyors, mindent ellopnak a szemed elől. Vagy egy adott pillanatban elromlott a PDA-m és csak a Bárban tudták megjavítani. Odáig semmiféle interaktivitás nem működött, még beszélgetni se tudtam senkivel, és fegyverek is csak azok maradtak, ami épp kéznél volt. Ugyanis a zsákba se tudtam belenyúlni. Így kellett eljutnom a Bárig, ahol aztán minden helyrejött. Vagy a Bárban találkoztam Gordon Freemannel, aki arra kért, hogy vigyek neki egy Desert Eaglet
. Még mindig keresem mert kíváncsi vagyok a jutalomra. Tőle vehettem egy szerelővasat! A mentések visszatöltése nekem szintén működik rendesen, töltök is vissza elég gyakran, mert vannak halálos helyzetek bőven. Nekem No1 ez a mod, mert rengeteg ötletes megoldás van benne. Tényleg mintha az összes valamire való mod egybe lenne gyúrva.
-
borovi
aktív tag
válasz
borovi #11920 üzenetére
Na, végeztem ezzel a moddal. Jönnék kifelé az agyperzselős földalatti laborból az antenna-komplexumnál, de nem tölti be a mentéseket. Kettőt néztem meg, mindkettőnél kidob. Szívfájdalom nélkül fogom letakarítani a gépről, mert annyira azért nem szórakoztatott, hogy megint nekiálljak korábbi mentésektől korábbi (unalomig ismert) küldetéseket megismételve. Felejtős.
-
Sensut
őstag
válasz
borovi #11887 üzenetére
A nevét, azt nem tudom, de mindenfelé ilyen alakokat találni az Alternativa-ban. Jó ez a mod, csak nagyon bonyolult, mert nem jelöli be a térképen a feladatokat. A szövegelésekből kell rájönni a folytatásra s ezért mindent alaposan el kell olvasni. Nekifutamodtam szabad sztalker módban a játéknak, de gyorsan elakadtam, mert kinyírni sem szabad bárkiket. Ha ezt már az elején megtetted, akkor később nem lesznek megbízók a folytatáshoz. Ezért aztán újra kezdtem military módban, ami azért jobb az előzőnél, mert itt kapunk kezdő felszerelést és megkapjuk a terültetek közti átjárók nagy részét is (ezeket nem találni a rendes térképeken). Ezt sztalker módban elég nehéz megszerezni, mert ott még a kezdő késért is vért kell izzadni. Mellesleg katonaként mindig megkapjuk a pontos útbaigazítást is a feladatokhoz és az angol fordítás is jó, ezért jóval könnyebb a dolog. Én idáig 27 pályát számoltam meg a, plusz a földalatti laborok, de vannak még állítólag térképként meg nem jelenő terültetek is a modban. Ezek idáig a SOC, a CS, a COP, összes pályája, illetve néhány Lost Alphás és Secret Trails 2/Fotografos pályák jelennek az eddigi legjobb elrendezésben.
-
-
SaGa59
őstag
válasz
borovi #11385 üzenetére
Pedig tényleg jó mod, bár én azt a verziót toltam (még nem fejeztem be, így lesz még vele dolgom), amit op.erik-től lehet letölteni és nem az AA-s verzió. Nagyon stabilan fut, bár két helyen bele kellett javítani a scriptekbe.
Ezeket kellett javítani:
Két textura hiba (javítható könyvtár/fájl átnevezéssel):
"\gamedata\textures\Aaz\Ńŕéăŕ" nevű könyvtárnak neve, nem egészen ez volt (Ñàéãà volt). Duke füves-zsákjának leadásakor CTD-zik egyet, mert az általa adott sörétes texturáját nem találta.
A gamedata\textures\Aaz\M4A1 SOPMOD\tacstońk.dds -t (itt magát a fájlt, mert tacstoñk.dds volt) kellett átnevezni. Ez General Smith spéci M4A1-ese.A scripts\antreg.script-ben van az a hiba, ami miatt Tank grozáját nem lehet visszavinni:
function spawn_uchen_zombak()
local obj=alife():create("uchen_zombak",vector():set(27.978,-6.619,-17.707),6738,1140)
end
function tankist_stvol_have(task, objective)
return new_dialog.item_much("[B]wpn_groza_m1[/B]",1) ~= false
end
function tankist_stvol_done(first_speaker, second_speaker)
new_dialog.out_item_much("[B]wpn_groza_m1[/B]",1)
new_dialog.out_item_much("doc_krol",1)
endEzt kell wpn_grozm-ra cserélni, mert a zombi azzal spawnol be
-
SaGa59
őstag
válasz
borovi #11383 üzenetére
Nincs. Korábban már volt róla szó, hogy annyira hosszú a mod, hogy egy embernek gyakorlatilag esélytelen a fordítás, csoport kellene hozzá legalább 4-5 taggal.
Az angolja elég jó, érthető, nem találtam benne olyan bakit, ami zavaró lenne.A mellékelt kézikönyvet tartsd szem előtt, sokszor kellhet. Fontos, hogy ha olyan feladatot kapsz, ahol ezt mondják XY-nak életben kell maradni, annak tényleg élnie kell, mert később nem lesz, aki megnyissa neked az utat a továbblépéshez, de ez néha csak egy hét múlva derül ki. Úgyhogy mindig gondosan ellenőrizd, hogy megvan-e az illető és ments sokat.
Meg ha valakihez el kell menned egy feladat miatt, oda amint lehetőség van menj el és beszélj vele, mert a Zóna veszélyes hely, bárki, bárhol, bármikor meghalhat, kivétel talán a Csapos meg Szidorovics. -
borovi
aktív tag
válasz
borovi #11382 üzenetére
Mégis aktuális továbbra is a kérdésem: van-e magyarítás a S.T.A.L.K.E.R. - Secret Trails 2 + Autumn Aurora 2 modhoz? Amit shield oldaláról letöltöttem, az valószínűleg csak az Autumn 2-höz van, mert mindjárt az elején, az Erdésszel folytatott diskurzus csak dialog_1, meg dialog_2, dialog_3 satöbbi formában jelent meg.
Így inkább visszaraktam az angolt, abból azért valamivel többet tudok kihámozni...
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Azta! Dell Latitude 7440 -65% "Kis Gamer" Üzleti Profi Ultrabook 14" i7-1365U 16/512 FHD IRIS Xe
- Lenovo Thinkpad X280, 12,5" FHD IPS Touch , I5-8350U CPU, 8GB DDR4, 256GB SSD, W11 ( olvasd végig )
- Lenovo Thinkpad T480, 14" FHD , I5-8350U CPU, 8GB DDR4, 256GB SSD, W11
- Eladó Garanciális Thrustmaster T248 kormány és pedál + TH8S váltó + kamion váltógomb
- BESZÁMÍTÁS! Gigabyte B450 R7 5700X 32GB DDR4 512GB SSD RX 6700XT 12GB Rampage SHIVA be quiet! 650W
- BESZÁMÍTÁS! MSI Z370 i5 9500 16GB DDR4 512GB SSD RX6600 8GB Cooler Master MB510L Chieftec 500W
- AKCIÓ! ASUS MAXIMUS VIII HERO Z170 chipset alaplap garanciával hibátlan működéssel
- Apple iPhone 13 Pro 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- BESZÁMÍTÁS! Apple iMac Pro (2017) 5K - Xeon W-2140B 64GB DDR4 RAM 1TB SSD Radeon PRO Vega 56 8GB
- AKCIÓ! Gigabyte H610M i5 12400F 16GB DDR4 512GB SSD RX 6700XT 12GB Zalman S2 TG Seasonic 650W
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest