-
Mobilarena
A S.T.A.L.K.E.R.: Shadow of Chernobyl egy nyílt világú, belső nézetű, lövöldözős játék, amelyet az ukrán GSC Game World fejlesztett. A THQ megunta a fejlesztők szerencsétlenkedését és 2007 márciusában kiadta.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Sensut
őstag
válasz
shield #17225 üzenetére
Menj el na, itt nincs semmi extra. Ez csak egy felső-közepes gép manapság.
A Zóna így fest a második részben. Azért hagyom itt ezt a képet, mert ennek a mintájára volt felépítve az első széria is. Ami hiányzik az a Jupiter üzem és Limansk - az előzőt nem találtam sehol, bár a terület létezik - Limanskról pedig jelzik, hogy már megközelíthetetlen. Mivel a történet szerint eltelt jó pár év az előző események óta, a helyszínek nagyrésze még jobban degradálódott, de nagyjából mind fellelhető.
-
Sensut
őstag
Boldog Új Évet, egy jobbat, ha lehet.
Plazmacucci: lassan fel kell készülni a Stalker 2-re, mert ez lesz a jövő Stalkerje. Én befejeztem a fő történetet az egyik szálon, de még van három alternatív befejezés, viszont a játék ereje nem (csak) a történetben rejlik (ami qrva hosszú és bonyolult amúgy), hanem maga a Zóna az, ami viszi a pálmát. Hatalmas terület van felépítve, szinte minden korábbi helyszín megtalálható benne az előző három játékból, megfejelve még legalább egy ugyanannyi új helyszínnel, és mindez egyetlen térképen, amit úgy járhatsz végig, hogy egyetlen pályaváltásra/töltésre sincs szükség. Minden ikonikus helyszín ott van, ahol lennie kell és a fő történet még csak le se fedi az egész Zónát, meglátszik, hogy a játék már eleve fel van készítve az elkövetkezendő DLCkre és modokra. Mindazt, ami ide fel van építve elég csak felfedezni, máris megérte a befektetést. A korábbi helyszínek ugyanúgy megvannak a helyükön, csak jól kibővítve és általában más úton járhatók be vagy fedezhetők fel. A régi szereplők is sorra megjelennek - a legjobb élményem az volt, amikor megjelent előttem Strelok is. Sajnos a CNPP még nincs játékban, egyelőre csak látványosság, de itt van, fel van építve, csak meg kell tölteni tartalommal. A játék most már egész jól játszható (1.1.3 GOG), még vannak benne hibák, de a grafikai akadásokat és összeomlásokat sikerült kiküszöbölni és ígéreteik szerint, az ünnepek után, hatalmas erővel állnak neki a további munkálatoknak. Ugyanakkor ígértek fejlesztéseket az előző szériához is, de azt nem tudni hogy mit tartalmaz majd, talán csak korszerűsítik őket egy kicsit.
-
Sensut
őstag
A Csapos egy kicsit más, mintha...
-
Sensut
őstag
A jó öreg Sido semmit se változott
-
Sensut
őstag
válasz
Rony949 #17209 üzenetére
Az A-Life sosem lesz már a régi, szerintem, és épp az Unreal engine hiányosságai miatt, hacsak valami csoda nem történik. Több open world játék is használja ezt a motort, de igazi open world hatást sosem tudtak összehozni ezzel a motorral, lásd pld., az amúgy nagyon fasza Outer World játékot, amiben szintén későn jelennek meg a távoli élőlények, minek folytán egy idő után fölöslegessé is vált a mesterlövész puskát fejlesztgetni. Nem beszélve a grafikai korlátokról, mitől sokszor csőjátékba fullad a nyílt világ. Remélem én is, hogy lesz erre fix, mert kár lenne, hogy ezen múljon a játék sorsa.
-
Sensut
őstag
Na, hogy tetszik a STALKER 2? Tudom, hogy van külön topikja a játéknak, de ott inkább a technikai dolgokat osszák, egyelőre. Én tettem pár kört az elején és, ha nem is estem nagyon seggre tőle, egyelőre, a játék mégis ott van a régiek szintjén, szerintem. Vagyis, ennyi idő után jó látni végre valami új kiadást a Zónáról, mert ugye a régieket kibeleztük már a végletekig
A játék szép, bár nem vagyok/voltam soha híve az Unreal engine-nek, de itt szépen működik, és még jobb lesz pár hónap múlva, amikor sikerül véglegesen rendbe tenni a játékot, úgy mint szokás manapság: megjelenik, aztán majd egy halom peccs után rendbe is jön az alkotás. A harcot dícsérik többen is, nekem ugyanaz, mint az élőző szériában, aztán ott vannak a szokásos műtárgyak is, minden kolbász meg konzerv is majdnem a régi... már találkoztam egy vérszívóval is... szóval minden ott van, ahol lennie kell, mintha csak a grafikai motor vátozott volna meg az előző három játékhoz képest. Viszont a területek sokkal nagyobbak, és a részletek is jóval felülmúlják az elődöket, úgyhogy meglátszik az a jó pár év különbség a SOC-hoz képest. Többet nem tudok egyelőre mondani, talán csak annyit még, hogy érdemes bele fektetni, mert jó móka lesz ez. A technikáról még annyit, hogy nálam egy AMD Ryzen7 3700 X - Geforce RTX 4060TI - 32 MB RAM konfigon Epic szinten (a maximum) ketyeg 60-70 Fps körül, szóval nem a világ vége.
Jó játékot! -
Sensut
őstag
válasz
Dhampir #16611 üzenetére
Az Oblivion Lostban az alapjáték van felturbózva mindenféle "akadályokkal", ahogy te is írtad. Nem sok újat hoz, ha jól emlékszem a játék vége van módosítva némileg. Engem se fogott meg annak idején, egyszer végig vittem hogy ne haljak meg bután, de többször nem tenném, mert idegesített a sok tökölődés benne. Akkor inkább az OGSE, ha már módosított alapjátékot akar az ember.
-
Sensut
őstag
válasz
Dhampir #16533 üzenetére
Én is ide nézek amikor vannak új bejegyzések. Beállítottam minden érdekelt topikban, hogy kapjak e-mail amikor új bejegyzés van és így könnyű követni. Viszont egyet értek abban, hogy a Stalkerek lassan kezdtek kifakulni. Nem nagyon készülnek jó új modok már és fordítások sem készülnek a meglevőkhöz. Én tulajdonképpen minden fellelhető angol modot kipróbáltam már, mivel nincs szükségem magyarításra, így csak olvasgatok errefelé és ha valamiben tudok, segítek esetleg. Na meg persze várom az 2-est, ami reményt ad.
-
Sensut
őstag
válasz
' Tzs , #16516 üzenetére
Beugrott hogy honnan ismerős a Doomed City. Van egy ilyen Duke Nukem 3D mod és ez a mod is ugyanolyan hangvételű
Sőt, egyáltalán szinte semmi Stralker hatása sincs ennek. Egy ultramodern város 5 pályából, és ami a hab a tortán, ezekkel a pályákkal már évekkel ezelőtt találkoztam a Stalkersoup collector részében, csak akkor még félkész állapotban voltak. Nem tudom mi köze a kettőnek egymáshoz, szerintem semmi, csak kölcsön vették a pályákat. A történet is baromi egyszerű, az ellenfelek buták mint a segg... El lehet szórakozni vele, de nagy csodára nem kell számítani. Képek:
-
Sensut
őstag
DOOMED CITY, egy "új" mod minden értelemben. Először is mert frissen jelent meg (bár a neve nekem nagyon ismerős), és aztán mert teljesen új pályákat tartalmaz teljesen új kivitelezésben. A mod stand alone és jó angol fordítása van, csak kicsomagolod a zippet és játszol. Elindítottam, működik rendesen... mindenki használja kedve szerint.
Leírás: [link]
Letöltés (Google Drive): [link]
-
Sensut
őstag
válasz
speki1982 #16499 üzenetére
Egyáltalán nem. Van itt még egynéhány SOC mod, amiket kipróbálok ha Stalkerezni akarok, de olyasmibe nem vágok bele, ami nem szórakoztat, aka Reborn
Nekem egyszer s mindenkorra elvette a kedvemet saját magától az a mod.
-
Sensut
őstag
válasz
Sensut #16497 üzenetére
Itt vannak a "text" fájlok a "localization/xrussian.db" csomagból. Egyéb szöveget ott nem találtam. Ja, ez a Reborn Istok modhoz.
-
Sensut
őstag
válasz
' Tzs , #16488 üzenetére
Ha valaki nekifog a fordításnak, akkor az anyagért és segítségért Gery D.-t kell felkeresni, ő a Stalkersoup topik gazdája.
Laris2: Mi ez az Istok? Valami újabb Reborn, mert az engem egyáltalán nem érdekel?
Azért megpróbálom kibontani, de ez Clear Sky és kicsit másabb a többinél... De tényleg ember, miért is ebben a SOC topikban folyik egy CS mod tesztelése?
-
Sensut
őstag
válasz
speki1982 #16486 üzenetére
Még hátra van az utolsó fejezet, ami felér majdnem az alapjáték terjedelmével. Marhára hosszú ez a mod. Mire befejezed, arra se fogsz emlékezni honnan indultál. Szerintem ilyen epikus mod azóta sem készült, mert itt nem egy történet fut, hanem legalább 5 párhúzamosan, de lehet vinni egymás után is. Tartalmazza az alapjátékot, de az is módosítva van venne és úgy kb. 5%-át teszi ki az egész SOC alaptörténet ennek a modnak. Hihetetlen hosszú és nem azért, mert sokat kell mászkálni, hanem mert sok benne a feladat. Valahol a 450. feladat körül járok és ezek csak a fő feladatok voltak, a pénzesekkel nem foglalkoztam. Ezért aztán sok a szöveg is benne és ha fordítódna, akkor Gery segítsége jól fog jönni.
-
Sensut
őstag
Nos, beszéltem Gery D.-vel, aki a NS-t fordítgatta a Stalkersoup fórumban és ha le akarjátok ezt az NS 2016-ot magyarra fordítani, ami kész van belőle szívesen átadja. Ha nem, marad az angol, de kár lenne, mert tényleg jó játék.
-
Sensut
őstag
válasz
' Tzs , #16432 üzenetére
Ezzel játszom, de szerintem ugyanaz csak ez angol verzió.
-
Sensut
őstag
-
Sensut
őstag
Ha valaki játszik a NS 2016-al, megjelent ma hozza egy újabb fordítás csomag, ami a játék végének fordítását tartalmazza. Még nem teljes, de már majdnem kész. A patch miatt nem kell új játékot kezdeni, mehetnek tovább a mentések. Amúgy a játék eddig rendben van, már jól előre haladtam benne, megtaláltam Ghostot és már körbe jártam nagyjából az összes pályát és semmi gondom nem volt eddig. Nagyon megváltozott minden a másik verziókhoz képest, a feladatok átláthatóbbak és sokkal logikusabban vannak elrejtve a dolgok is, mint korábban, és ez fontos mivel ugye rengeteg lootos feladat van benne. A szöveg tökéletes, könnyen érthető akár alapszintű angol tudással is. Egy csomó fasza dolog van berakva, amiket nem akarok leleplezni... ez a mod simán minden idők (egyik) legjobb Stalker modja a Fotograf és a ST2 mellett. Kötelező darab, de persze csak akkor ajánlom, ha be is tudom fejezni épségben
-
Sensut
őstag
Most már bizton állíthatom, hogy a "Narodnaya Solyanka 2016" a rendes, eredti mod és nem az utólag megtoldott/foltozott OP2, azaz a Cumulative Pack 2. Túljutottam a Labirintuson és az OP verzióban itt van az első bővítmény beleszőve, amikor a halhatatlan monolitos főnök, Shadow of the Monolith elkap, miután megszerezted Minernek a széfet, mindenedet elveszi a széffel együtt és felküld az erőműhöz, az ikertestvéréhez, hogy elvégezz néhány durva feladatot (az ál-Szidorovics kiiktatása, monolitosként végig menni pár pályán és megszerezni némi szajrét stb.), különben nem adja vissza a cuccot. Ez a rész hál'istennek nincs benne, itt ha megvan a széf, mehetsz vissza egyenest Minerhoz. Úgyhogy Fenrir se lesz benne az akrobatikáival, ami szintén jó, mert első sorban ezek a toldalékok vágták úgy padlóra az OP verziót, hogy a végén szinte játszhatatlan lett a crashek miatt. Ez idáig szépen futott, nem volt crash se semmi említésre méltó hiba, de azért még nem igyunk a medve bőrére!
-
Sensut
őstag
válasz
Laris2 #16394 üzenetére
Én sem rajongok a Fenrires adalékokért, mert nem sok köze van a Stalkerhez, inkább csak a pályák hibáit kihasználva csinálnak benne Lara Croftot a szegény sztalkerből, és épp ezért szeretném, ha ez a sima NS beválna végre és játszható lenne. Itt a fordításban is lehetne gondolkodni akkor, hogy a többi nagy mod mellett ez is elérhető legyen magyarul. A telepítés egyszerű, kell egy sima, ha lehet frissen telepített angol SOC 1.0006, arra megy rá a fő csomag, ami az "NS_beta" nevet viseli mivel a fordítás még nem teljes, majd az "NS_patch" és utána az "NS_micro_patch_january". Itt egymás alatt megtalálhatók a csomagok. A játékot teljes dinamikus megvilágítással ajánlott indítani, de a Mocsárban lehet, hogy vissza kell venni statikusra, ha gond akad.
-
Sensut
őstag
válasz
Laris2 #16390 üzenetére
Amit mutatsz az a Cumulative Pack 2, viszont az aztán crashel mint az isten, miután beértél Pripjatyba. Nem is tudtam egyből befejezni azt a részt, csak ha kihagytam egy csomó mást vele párhuzamosan. Most már biztos vagyok benne, hogy ez nem az a mod, itt a feladatok is máshol oldódnak meg. Pld. itt le tudsz menni a csatornákba a Szeméttelepen és ott vannak a cuccok elrejtve, a csatorna fedelét pedig Shift+S-el fel tudod venni. Ilyesmi egyáltalán nem volt a OP verzióban, de a cuccok is máshol vannak, mint abban. Az OP-ban benne vannak az akrobatikus feladatok mivel éppen attól OP csomag. Az alap NS-hez még két kiegészítést tettek hozzá, ami már a COP-os pályákon (is) játszódik, ezek ebben nincsenek benne szerintem. Az OP-ban mikor befejeztem a sok mászkálást, névre szólóan kaptam egy gratulációt (ezt gondolom a Windows profilból vette át) üzenetben arra, hogy sikeresen befejeztem a második kiegészítést és azt mondta, hogy következik egy harmadik kiegészítés is. Arról azóta se hallottam, ezért gondoltam, hogy ez lehet az, de most már majdnem fix hogy köze sincs ennek az OP csomagokhoz. Ennek a neve hivatalosan csak ennyi: Narodnaya Solyanka 2016. Nekem idáig nagyon bejött - a szövegek könnyen érthetőek, a feladatok könnyen követhetőek, a szereplők rendben vannak és nem hülyék... elválik lassan mi akar lenni belőle.
Fenrir története nem ezzel a halott katonával indul, hanem egy mesterlövész kinyír valakit a hídnál és adja, hogy keresd meg őt. Később derül ki, hogy ő Fenrir és a Skadovskon van, de az egy teljesen különálló történet lesz, ami itt nincs meg, egyelőre.
-
Sensut
őstag
válasz
speki1982 #16388 üzenetére
A Solyanka egy nagyon jó mod, csak sajnos elég instabil volt korábban, és éppen ezért most drukkolok, hogy ez hátha egy jó verzió lenne végre. Viszont hogy ezt megtudjam, ahhoz el kell érnem legalább Pripjatyig, mert ott kezdődtek a bajok. Annyira agyon volt nyomva a mod, hogy folyton crashelt és a visszatöltések sem működtek egy idő után. Ez a verzió, eddig legalábbis, könnyen és akadásmentesen fut és nagyon remélem, hogy ha ennyit szépítgették meg minden, akkor előbb stabilizálták is, mert azért az fontosabb, hogy stabil legyen, mint szép
Viszont a fegyverek benne... én még ennyire fasza fegyvereket egyetlen modban sem láttam. A modellek a szokásosak, de a hangjuk, a működésük és a úgy általában minden ami jellemzi őket valósággal kellemes. A Abakan annyira megtetszett, hogy eldöntöttem nem is cserélem le másra
-
Sensut
őstag
válasz
Laris2 #16362 üzenetére
Ez nem úgy tűnik, mintha OP verzió lenne, sehol sem említi. A hivatalos neve "Narodnaya Solyanka 2016" és 2018-as ez az angol verzió. Az OP, vagyis a Cumulative Pack verzió az a bővített mod volt, amiben az a sok mászkálás be volt téve, és elég alap a grafikája, de ez azt hiszem a rendes NS feljavított változata, ami eddig csak oroszul jelent meg, és ez a tag fordította le kézzel angolra. Más a menüje meg minden benne. Az előző verziókat ismerem, hárommal is játszottam + Stalkersoup, de ez más. A grafika csúcsra van emelve, a játékmenet sokkal barátságosabb, tartalmaz spawn menüt és egy 154 oldalas angol végigjátszást is. Elég jól elhaladtam benne és nincs probléma eddig. Abból is gondolom, hogy nem az OP, mert abban az elején már kapsz jelet Fenrirről a kordoni hídnál, ami aztán egész a Skadovskig vezet és jönnek az akrobata részek. Ebben nincs benne az a rész. Az üzenetek látványosan működnek, a feladatok és a főszereplők is részletesen megjelennek a térképen, úgy ahogy kell leírással meg minden. Itt voltak problémák korábban. Látszik, hogy most rendesen odaálltak a készítői. Kiváncsi leszek tovább...
-
Sensut
őstag
Más. Találtam egy 2018-as Narodnaya Solyanka verziót, ami startból másnak, sokkal kidolgozottabbnak és szebbnek tűnik az általunk ismert NS Cumulative Pack 2-nél. Az angol fordítása tökéletes, kézi fordítás és sok extra is van a beállításokban, ami nem volt meg a másik verzióban. A játékmenet is más... Valaki ismerti ezt netán? Kíváncsi lennék mennyire stabil, mert más NS verziók elég ingatag talajon álltak. Ha ez stabil lenne, akkor azt hiszem ez lesz a végleges NS, amit évek óta ígérgetnek.
-
Sensut
őstag
válasz
speki1982 #16310 üzenetére
Nem, hát az tiszta, hogy ez a játék, ebben a formában nem több egy olcsó fejtörőnél. Nem tudom milyen regények lehetnek az alapja, de aki ezt a "sztorit" játékra vitte, annak elképzelése sincs arról, hogy miként kell adaptálni egy darabot, vagy egyáltalán mi az a forgatókönyv. Bemásolni csupán a párbeszédeket két karakter közé az nem elég, a cselekményt először értelemre kell bírni hogy a játékosnak legyen egy elképzelése arról, amibe belecsöppen, majd alakítja benne a saját sorsát. Nem hogy össze vissza szőjük a pályákat mindenféle összefüggéstelen feladatokkal, amikről azt se lehet tudni ki a megbízó, vagy ki miatt szaródik el éppen valami, bazmeg találd ki ha tudod. Na de ott vannak azok az értelmetlen, túlzásba vitt teleportok, melyek csak úgy a logikai értelmen túl áttesznek egy másik helyre valamiért. Na de miért kerültem én ide - erről se szó se beszéd, csak töprengsz hogy vajon mi járhatott a szerző fejében, vagy vajon mennyit szívhatott amikor ezt ide tette. Látom a leírásban agyon magasztalják, vagy maga szerző agyon magasztalja a játékot, de sajnos abból a sok dumából alig vetíthető át valami a játékra, mintha a játék maga csak egy csupasz vázlata lenne a leírásnak. Nem az első eset, amikor egy mod jó is lehetne, de a hozzá nem értés a kukába küldi azt. A mod elgondolása nagyon jó, viszont a kivitelezése túl nagy falat volt az alkotójának és így nem lett egyéb egy nagy káosznál. Egy ilyen játékot akár Stalker 2-ként is el tudnék képzelni, na de rendes forgatókönyvvel és ember elé való történetvitellel. Ez így sajnos felejtős lesz, legalább is számomra.
-
Sensut
őstag
válasz
speki1982 #16308 üzenetére
Nálam a bányában egyből működött a teleport lánc, de nem sokat értem vele. Először egy aknába tett, ott egyet léptem és átdobott az alagútba. Itt felvettem az Azbeszt bontást és lett 3 teleport. Egyik a Szeméttelepre vitt és ha itt használtam ezt a bontást, akkor áttett a másik Szeméttelepre, ami már a játék második részéhez tartozik. Aztán vitt egyik még Jantarba, a másik Sötét Völgybe. Sötét Völgyben kaptam egy feladatot, hogy keressem meg a megrendelt árut
, de fingom se volt, hogy miről van szó és jel se volt a térképen...
A tanknál is rendben volt a buborék, áttett egy elzáródott hangárba, ott volt egy iránytű, onnan pedig a Barhoz teleportált. Na, de a lényeg az, hogy Agropromban ezután se jelent meg semmiféle tudós feladat, vagy bármi új, úgyhogy megint zsákutca lett a vége. Talán Sötét Völggyel kezdhetnék itt valamit, majd ha egyszer újra belefogok. -
Sensut
őstag
válasz
Laris2 #16298 üzenetére
Amikor leengeded a hidat, mondják hogy nem kellett volna, de amikor teljesen leereszkedik, akkor jönnek a monolitosok elölről is és hátulról is. Mindet ki kell nyírni és akkor teljesül a feladat. Elvileg ekkor nyílik meg az út Limanskba, de csak akkor, ha feladatba kaptad, hogy nyisd meg az utat a híd leeresztésével. Amúgy Limansk is egy zsákutca, mert bár jót lövöldözöl és eljutsz a másik Agyperzselőhöz, de ott nincs semmi. Van egy PDA ami elküld a másik Zónába, valami draftsmant kell megkeresni a régi Szeméttelepen. Mikor megtalálod, az elmondja, hogy ez már a játék második része és annyi. Mivel nekem megszűnt a köttetés a Kordonokkal, nem tudtam eljutni ide csak a bontással a rendes Szeméttelepről, amit éppen a Vörös Erdőben a bányában vettem fel az Erdész teleportjával. Mellesleg itt elveszted az összes cuccodat, még a bontásokat is, amiket összeszedtél, ezért pakolj le az utazás előtt mindent egy ládába. Én itt abbahagytam a játékot, mert teljesen megfeneklettem benne. Ez volt az egyetlen aktív feladat, de ez is zsákutca, na meg a javító eszköz kéne a harckocsihoz Radaron, de sehol nem találtam olyasmit. Amúgy felrohantam Strelokék rejtekhelyére Radaron és összeszedtem egy rakás dokumentumot meg belépő kártyákat, de fogalmam sincs mit kezdjek velük. Bármerre megyek, sehol semmi sem történik, nincsenek új feladatok - totál csőd. Már két napja nem foglalkoztam a játékkal és azt hiszem egyelőre nem is fogok, mert nem motivál semmi benne és meguntam a céltalan kószálást. Közben még belenézek, hátha valami beugrik, de most belefogtam ebbe a Cyberpunkba s azt hiszem elleszek vele egy ideig.
-
Sensut
őstag
válasz
Laris2 #16283 üzenetére
Szerintetek ez mi a francot jelent?
A "Sokszög O-Tudatosság" (micsoda neve van) pályán kapok egy üzenetet amikor oda érek, hogy vizsgáljam meg a jel forrását, ami egy lezuhant helikopter és 3 túlélő, de a közelben jön egy robbanás majd se szó, se beszéd, meghalok
A baj csak az, hogy utána ezen a pályán a betöltések se működnek, csak az autosave. Ki lehet kerülni ezt a feladatot, de talán fontos lehet...
-
Sensut
őstag
válasz
' Tzs , #16286 üzenetére
Az ilyen általános tisztogatós feladatoknál mindig kerül egy figura, amelyik elkószál vagy elbújik valahova. Amíg mindet ki nem pucolod onnan, addig a feladat nem teljesül. Kell lennie a közelben még egy zombinak van bárminek, vagy ez után még jelentesz a parancsnoknak, nem emlékszem. Mindenképpen a parancsnok küld el még lőszerért, majd az eszközért, amivel lekapcsolod a tornyot (ezt is mutatja majd a jelző). Viszont először a tornyot kell lekapcsolni, utána menj csak a jelhez az alagúthoz, ahol Lukash fog várni.
Olgánál pedig először beszélsz Valerien atyával, de csak akkor, amikor a barak ajtaja kinyílik nála. Ő fogja felajánlani, hogy bemenj Olgához és beszélj vele. Ő is oda megy a ketrechez, utána pedig elmenekül a táborból fel egész az átjáróig, majd teleportál. Kapsz egy jelzést is üzenetben, ha elkíséred. E közben Olga eltűnik a ketrecből és jönnek már a natosok. Ha nem így történik, akkor valami nem jó a folyamatban, azt nem tudom.
-
Sensut
őstag
válasz
' Tzs , #16282 üzenetére
Olgánál az a rendes felállás, hogy Valerien beenged hozza, hogy beszélj vele (ha ezt hamarabb nem tetted meg, én igen), aztán Olga csak úgy elteleportál onnan. A bug csak annyi, hogy a rács nem nyílik ki hanem át tudsz menni rajta. Ez után Valerien is elhagyja Kordont. Én azt nem értem, hogy előzőleg mért volt már halott az alagsorban? Az idővel játszanak itt szerintem.
-
Sensut
őstag
válasz
Laris2 #16280 üzenetére
Úgy vettem ki az egészből, hogy amint beszélsz Wolffal a faluban, ő elmenekül és a Nato szép lassan beveszi a falut. Sido testőrei maradnak csak, előbb utóbb mindenkit kinyírnak, bármit is csinálunk. Aztán amint a másik semleges táborban beszélsz Valerien atyával, ő kiengedi Olgát és ők is elmenekülnek, jön a Nato és ezt a tanyát is beveszi. Az atp-n már eleve a Nato van jelen így aztán már nem is mehetsz vissza a Kordonra. Aztán következik az átlépő a Szeméttelepen és gondolom így tovább. Nálam minden gyári beállításon volt és úgy is. Csak Lukashékat tettem védelemre később.
Felkutattam Fangot - halott Pripjátyban. Néhány rejtekhelyét kell átkutatni, ad egy rakás átlépőt szanaszét, az utolsó rejtek Jupiteren van. Itt beszél az X-10 laborról és van egy belépő kártya hozzá, tehát a következő lépés a Radar meghódítása lesz. Most már nagyon kell az a javító eszköz a harckocsihoz, mert gyalog kinyír a sugárzás...
-
Sensut
őstag
válasz
speki1982 #16275 üzenetére
Elfoglalják ezt is, így kezdődött Kordonon is. Vajon ha a Stalkereket védelemre raknánk az Esc+F2 menüben, mint a Raktáraknál a Szabadságosokat, akkor mi lenne? Ott Lukashéknál elég csend van azóta. Most még nem megyek én vissza oda, mert Dead Cityben belefutottam a híres Kruglovba és most méricskélünk, szokás szerint
-
Sensut
őstag
válasz
speki1982 #16273 üzenetére
Nekem se adta még be a tudósokat, de ráhajtok. Lehet, hogy előbb meg kell találni az illető bontást, mert nekem az még nincs meg. Van kettő más, de ez nincs. Amúgy én elindultam északnak az ATP-n keresztül az Üzem felé, de ott az alagsorban találtam egy teleportot, ami egyből átvitt Limanszk közepére, az elbarikádozott alagsorba. Itt van egy lezárt ajtó kóddal és ki kell robbantani belülről a másik ajtót, hogy kijuss. Ez a város közepe, a park és sok a monolitos mindenütt, még a háztetőkön is. Utána visszamentem a Vörös Erdőbe és onnan át a Dead City-be. Itt egy ürge adott két átjárót és felfedeztem én még kettőt, de több is lehet még. Egy valóságos szélrózsa ez a város, átjárók indulnak innen minden irányba. Átszivárogtam a Külvárosba (ez a Lost Alphás Outskirt, Pripjáty külvárosa) és onnan Pripjáty központjában járok most. Keresem az utat Kelet-Pripjátyba Fang nyomába.
Attól tartok, hogy mire visszaérek a NATO bekebelezi a Szeméttelepet is, s akkor lezárulnak más terültetek is. Agropromba nem fogok tudni átjutni, csak Jantarról és onnan is először a másik Agropromba és az alagsorban újra el kell játszani a zónaváltást, ami elég unalmas lesz. De reméljük nem történik ez meg. Elég izgalmas ez a kiszámíthatatlanság és csak tudnám, hogy mi a szándéka a NATO-nak ezzel a hódítással. -
Sensut
őstag
válasz
Laris2 #16262 üzenetére
Ha a Szeméttelepen van a megbízó, akkor jó, mert a Kordonnal minden kapcsolatom megszakadt, de remélem csak ideiglenesen. Se az átjáró nem működik a Szeméttelepről, se a kísérők nem visznek oda. Valszeg a katonák elfoglalták, mert a szeméttelepen az átjárónál is NATO-sok őrködnek már a sztalkerek helyett.
-
Sensut
őstag
válasz
speki1982 #16258 üzenetére
Hát kérem szépen, én most ott tartok, ahol eddig is voltam a Rebornban. Szeméttelep, Agroprom, Bar, Raktárak, Vörös Erdő, Sötét Völgy, Tündérkert és ATP megvolt, Kordonon sincs mit csináljak. Ahova mehetek, az a Radar, de oda javító felszerelés kell, hogy megjavítsuk a harckocsit - egyelőre no idea hol keressem. Mehetek Fang után Pripjáty felé a holt zónába, vagy mehetek Limanszk felé az Agyperzselő 2 irányába. Először valahogy a Mocsárba kéne átjutni, hogy a dokival beszéljek, de nem tudom hogyan. Valami ötlet?
-
Sensut
őstag
válasz
speki1982 #16244 üzenetére
Szerintem mindegy. Fang után jól fel kell menni, mert az ATP-n csak egy nyom van tőle, de ha nem voltál Kordonon Szidonál, akkor menj arra és beszélj Wolffal, lássuk nálad mi lesz. Wolfot kísérd el ameddig megy, ott kapsz egy üzenetet, hogy még találkoztok. Ugyanez Valeriennel is, Olga csak úgy eltűnik...
-
Sensut
őstag
válasz
Laris2 #16243 üzenetére
Nem voltam a mocsárban, nem enged át Agropromban, pedig ott van egy átjáró. És Kordonon sem, pedig ott is van egy. Na de a Tündérkertben nincs PDA a halottnál az új magyarítással sem, és megpróbáltam azt a régi mentésemet és azzal sincs, csak ennyi:
Nem tudom mi szabályozza ezeket a PDA spawnokat, de ez már a második nálam aminek lennie kellene, de nincs ott. Attól függetlenül megadta az átjárót visszafelé és működött is. -
Sensut
őstag
válasz
Laris2 #16239 üzenetére
Köszi, próbálom. Azt vettem észre, hogy egy új csomag után nem árt újra betölteni elejétől az elmentett pályát, hogy az új szkriptek újra lefussanak, mivel ezek állása mentődik a játékkal és ha közben kicserélődnek, akkor valszeg bekevarnak. Könnyen meglehet, hogy nálam ez zavart be miután kicseréltem volt az a szkript fájlt, és nem is volt hibás a fájl, de mivel Kordon közepéről folytattam vele, crash lett a vége.
Közben a hideg ráz ettől a játéktól. Ne kivel futottam össze Kordonon, jóval az után, hogy Agropromban holtan láttam az alagsorban:
Az a gyanúm, hogy ez a Kordon Szidoroviccsal a múlt. A katonaság, azaz a NATO lassan teljesen kiirtotta a sztalkereket és átvett minden bázist. Hiába vertük vissza őket többször is, egyre többen jöttek és látszott, hogy ez a cél. A végén csak két kereskedő maradt. Wolf már az elején elmenekült. Olgát kieengedte ez a Valerien atya miután találkoztam vele a bázison, de még az előtt beengedett a csajhoz hogy beszéljek vele. Aztán Olga is elmenekült, majd utána Valerien atya is. Lényegében Borongósra indultam Lukash ügyében, de közben belefutottam Valerien atyába, mitha kísértetet látnék.
-
Sensut
őstag
válasz
Dhampir #16236 üzenetére
A baj az, hogy nem tudok bemenni az alagútba. Előtte van egy téranomália és lök vissza ha előre megyek, ha hátra.
Viszont van egy buborék a vashíd fölött, az oda tesz az alagúthoz, de valami történt amitől aztán betett a hullához a teleport mögé és át lehetett kutatni azt, csak nem emlékszem mitől történt meg ez
Jó poén: Strelok berúgott a Bárban és elkezdett lövöldözni össze vissza, ezért Voronin letartóztatta és azért volt lakat alatt, amíg megjavul
-
Sensut
őstag
válasz
Laris2 #16234 üzenetére
Nekem attól az "er_dt.script" fájltól is crashelt Kordonon, amikor egy hullát akartam átvizsgálni, de olyankor is, amikor egy üzenet érkezett volna. Fent volt a második magyarítás + az új "er_dt.script". Az első magyarítással jól megy még, csak abban a "er_t.script" fájlt kellett visszaállítani az eredetire (ezzel fagyott volt Tündérkertben a dolog).
Jeleztem is [link]
-
Sensut
őstag
válasz
Laris2 #16231 üzenetére
Az első játékban vagy 4-et szedtem össze, de nem tudtam hogy kell használni. Ha leereszted a limanszki hidat, Erdész is ad egyet és ő se tudja hogy kell használni, csak annyit mond, hogy a Vörös Erdőben biztosan nem működik.
Újabb fagyásom volt a második magyarítás csomaggal, amikor a Szolgálatosokat kell átkísérni a Vad Vidéken. Amikor a tiszttel szóba állok és elvállalom, hogy segítek átjutni, kifagy a játék az OK-nál. Visszatettem az első magyarítást és azzal megy rendesen.
-
Sensut
őstag
válasz
' Tzs , #16224 üzenetére
Beardet ha elkíséred a jantari átjáróhoz, megkapod azt, de előtte tisztítsd meg az utat. A mocsár felé, ahol a szolgálatosok táboroznak, mögöttük van egy völgy. De szerintem ez az átjáró nélküle is ott van ha oda mész. Beard árul tippeket, meg lehet nála venni az alagsor szellőzőjének rejtekhelyét is, akkor hamarabb megjelenik a térképen az alsó átjáró és a csőben lesz némi cucc is. Azt nem tudom még, hogy mire való még Beard. A társa javító készleteket kér.
Jelenleg még mindig a rendes Kordonon akciózom (kísérővel jöttem ide, mert az átjáró egy alternatív Kordonra vezet), megtaláltam a monolitos hullát a beoltott vasúti barlangnál, de egy teleport folyton visszalök. Ez rémlik az eredeti játékból, valami köze van a vasúti híd tetején levő buborék anomáliához, de az egyelőre csak az alagút elé visz. Nem jut eszembe mi volt itt a csel a CS-ban
Ez a feladat Szidorovicsnak kellene jó pénzért, remélem utána ad valami fontosabb tennivalót is. Beszéltem Wolffal valami nőkről, aztán elkísértem egy helyre ahol simán eltűnt mondván, hogy még találkozunk. Egy sztalker főnök folyton üzenget értem, de nem találom ki az... Megvan a Bárra vezető út és a Borongósra...
-
Sensut
őstag
válasz
Laris2 #16217 üzenetére
Én pont így csináltam, de nincs ott. Beardet átkísértem Yantarba, aztán visszajött Agropromba és ott lábatlankodott a Szolgálatosoknál, de már nem volt beszédem vele. Azt láttam nálad, hogy valami kód van PDA-n - még sehova se kellett kód, úgyhogy szerintem később kerül oda. Talán ha a metróban bóklászunk egyet, vagy mit tudom én...
Tzs: csak tedd vissza az utolsó magyarítást, nálam úgy rendbe jött. Valamitől kifagyott nem is egyszer, olyankor is, amikor hullát akartam megdézsmálni, vagy amikor lelőttem pld. egy minigunos faszit. Az utobbinál kétszer is. Csak gondolom, hogy az a fájl, mert előtte nem csinált ilyeneket csak amikor a legelején a Tündérkertben vacakolt a hullánál.
-
Sensut
őstag
válasz
' Tzs , #16208 üzenetére
Ki adta a Szeméttelepen a hulla PDA feladatot?
Ahol, ilyen üzeneteket látsz az átjáróknál, ott még nincs aktív teleport. Pld. ezt az átjárót Agropromból kapod, de amikor odamész, ez az üzenet fogad, még valami kell az aktiválásához. Ebben a modban a teleportok nagy részét te magad kell felfedezd még akkor is, ha megadják a helyét. Amit megadnak, általában csak akkor fogod látni a térképen, ha frissül a PDA. Pld. egy újra töltés vagy pályalépéskor.
Kivégeztem Agroprom+Yantart úgy ,hogy még előtte sehol sem jártam a Szeméttelepen kívül. Egész jól összejött, megvannak az átlépők Agropromban, csak éppen az a PDA nem jelent meg a zsákban, ott az alagsorban, az eltemetett lejáróban, a vízben
Most lementem Kordonra, mert még az átjárók se működnek a Szeméttelepen, ott Olgától megkaptam a Bar felé az utat.
-
Sensut
őstag
válasz
Dhampir #16197 üzenetére
Ahogy én látom s érzem, itt egyhamar nem fogunk szabadulni ettől a Reborn modtól, úgyhogy ha más modokat akartok, akkor jobb ha ti nekifogtok keresgélni
Ebben a modban annyi és olyan rejtély van, hogy ezeket muszáj megfejteni, nem lehet csak úgy letenni. Én épp most fogtam neki harmadjára a játéknak az elejétől és egy percig se ötlött be, hogy abbahagyjam, sőt, egyre inkább ösztönöz, hogy rájöjjek a titkokra benne.
Én se hittem volna az elején, hogy tényleg létezik a játékfüggőség
Tzs: a kódot be kell ütni a megfelelő számtáblán, csak kicsit nehéz eltalálni a szerkezet fókuszát. Összesen 3 PDA lesz a laborban, az alsó szinti a gázt pedig a második szinten zárod el, mégpedig úgy, hogy a kar alsó pozícióba kerüljön - ezt jelzi is a PDA. Tehát a kart 2x kell meghúznod. Ne izgulj, ez csak a kezdet. Jönnek nemsokára rágósabb dolgok is
-
Sensut
őstag
válasz
speki1982 #16187 üzenetére
Most már tiszta. Beard csak a Yantari átkelőt adja meg, át is mentem utána, de eltűnt, már nem volt Yantaron. Ez az átkelő máshonnan is meglett valahogy. Viszont ott csúsztunk el, hogy a laptop után nem ugrottunk le a szellőzőbe. Lent van a teleport, aztán rejtekhelyen minden kitisztul
Innen Yantarra kell menni Strelok után, mert a PDA felvétele szerint ő épp ott van... Az a szívás, hogy én egész Pripjátyig felmentem, hogy megtudjam, hogy ez az egész kimaradt a játék elején
-
Sensut
őstag
válasz
speki1982 #16184 üzenetére
No no, a végén csak összejön egy rendes végigjátszás, ha összefogunk
Amúgy Beard nekem se volt rendben, kinyiffant valamitől. Egy darabig kerülgettük egymást az udvaron, ledaráltunk minden mutánst de ő mindig visszament a társához, egyáltalán nem szándékozott Yantar felé indulni és beszélni se lehetett vele többet. Aztán egyszer csak halott volt. Ebben a modban úgyis legalább két menet van, az elsővel felfedezed a játékmenetet, a másodikkal pedig rendesen végig viszed a játékot. Az már könnyebb lesz.
Én is zsákutcába futottam Pripjátyban, mert Fang rejtekhelyénél bejelentkezett Lebegyev és olyan dolgokról beszélt, aminek előzménye van, tehát kimaradt valami a játék elején, talán épp Strelok. Ő még mindig nincs Voroninnál, fix hogy a játék elején a rejtekhelyével áll kapcsolatban, ott Agropromnál. Innen még van hová mennem, de párhuzamosan most elkezdek egy másik, rendes vigigjátszást is külön mentésekkel. -
Sensut
őstag
válasz
Sensut #16172 üzenetére
A Kráter 4 egy vadonatúj pálya, amit eddig még egyetlen modban se láthattunk. Könnyen lehet, hogy kimondottan ehhez a modhoz kovácsolták össze. Jól néz ki, kicsit vadon hangulata van, mintha a Far Cry-ba kerültünk volna át hirtelen, viszont ott a tetőn duruzsol egy Agyperzselő, gondolom, mert nagyon Radari a hangulat arra felé.
-
Sensut
őstag
válasz
speki1982 #16170 üzenetére
Arra én is kíváncsi leszek, hogy ezek a megoldott mellékfeladatok valami hasznára lesznek-e később a történetnek, vagy csak töltelék az egész. A PDA-k viszont átjárókat adnak, csak épp nem jelent meg a magyarított szövegben az üzenet, ami javítva lesz, bár ez az üzenet általános jellegű és nem jelzi a helyet, hogy hol nyílt éppen az új átjáró. Miután töröltem a scripts/er_t_script fájlt a magyarításból, rendesen működik az üzenet rész. Agropromban én sem tudok még lemenni a torony melletti átjárón a felső szintekre, csak a barlangon keresztül a börtön részre - ezt Valerien atya PDA-ja biztosítja, azt hiszem. Vagy a Lukaé. És Strelokkal se találkoztam még mind a mellett, hogy már Fangot üldözöm Pripjáty felé.
Szóval itt van az útleírás addig, ahol éppen tartok. Agroprom után én se jöttem rá, hogy ki vagy mi kapcsol össze a következő lépéssel a történetben, csak spontán botlottam bele a szál folytatásába. Miután végeztél Agropromban, a Katonai Raktárakhoz kell menned. Ott megkeresed az egyik farmon a Szolgálatosok táborát, ez az a farm, ami az út mellett van a fő bázistól a klasszikus zsoldosok uralta átjáró felé (egy ház és egy csűr van az udvaron). Ebben a táborban van egy nem exós alak (nem tudom mi a neve), aki elküld Erdészhez, hogy beszélj vele a dolgok állásával kapcsolatban. Erdész a Vörös Erdőben van, a szokásos toronyban, ide azon a zsoldos átjárón juthatsz el. Ha akarsz egy kis mutáns balhét, akkor nyisd ki a kaput a Szolgálatosoknak a Vörös Erdő-bázisnál (figyelmeztet a játék), azok lerohanják a közeli bányát és összecsapnak a pókokkal, de sokan vagy mind oda is vesznek. Jobb ha átugrod a kerítést és nem engeded ki őket az udvarról. Erdészhez úgy juthatsz be, hogy kivárod az ajtóban az őrcserét és besurransz az őr mögött, amikor az előre lép. Erdész elküld, hogy zárd be az egyik kaput, majd visszaküld a Raktárakhoz, hogy segíts elfoglalni a bázist. Egy másik feladat is jön, miszerint le kell engedned a Limanszkba vezető hidat, de ezzel ne foglalkozz most, ez egy másik történet.
A Raktáraknál beszélj a parancsnokkal a dombon, a Bár felé vezető átjáró közelében - ő elküld lőszerért. A lőszeres tag ezalatt elhagyja a jelzett helyet, keresd meg őt, mert addig nem tudsz tovább jutni a feladatokkal. Közben lerohanjátok a bázist, aztán meg kell keresned egy PDA-t a közelben, hogy kikapcsolhasd a sugárzást a bázison. A sugárzást az autópark (a parancsnoki épület mögött) melletti őrtorony tetején tudod kikapcsolni és csak ez után menj a megjelölt helyre az alagúthoz, ahol Lukash-al fogsz találkozni.
Lukash elküld Sötét Völgybe, hogy elhozz onnan egy táskát. Sötét Völgybe úgy juthatsz el, hogy egy kísérővel (a kísérő fontos!) lemész Kordonra (ez a rendes Kordon lesz Szidoroviccsal, egyik a háromból), onnan pedig az ATP mögötti alagúton keresztül Borongósra, majd onnan a másik végen a Sötét Völgybe. Itt egy hullát kell megtalálnod, amit jelez a térkép, majd az építkezésről a táskát kell felvenned, ehhez egy kulcs kell, ami egy hullánál van a tetőn. Visszamész Lukash-hoz, ön beszél Strelokékról, aztán jön a feladat, hogy keresd meg Fangot az ATP pályán. Lukashal még van egy kis kaland a vérszívok falujában, felküld a toronyba megfigyelni, aztán jön Sultan stb..., de ez csak camoe.
Az ATP-re a Vörös Erdőről juthatsz át könnyen azon az átjárón, ami a limanszki híd menti út végén nyílik a buszmegálló után. Itt egy PDA-t fogsz találni (ugorj le a ládához), ami tovább küld Kelet-Pripjátyba, Fang nyomába... itt tartok most ebben e történetben.A másik szál Limanszk. Az ATP-ről visszamehetsz a Vörös Erdőbe, vagy tovább mehetsz a másik oldalon a Gyárba. Itt semmi különös nincs egy kis csetepatén kívül, innen átjutsz vissza Yantarba a komplexumhoz. A komplexumon kívül, a pálya Észak-Keleti sarkában, fent a domboldalon van egy csatorna nyílás, ez a Vörös Erdőbe vezet a hídhoz. Viszont elég veszélyes, mert a sugárzó vízbe jutsz és ott van egy megfeneklett csónak is, ami félre kell szerelned az útból... választhatod a másik utat is a Vörös Erdőbe a Raktárak felé. A lényeg az, hogy le kell engedned a Limaszki hidat a jelzett helyen. Ekkor benyomul a területre a Monolit és ki kell nyírnod őket mind, hogy a feladat teljesüljön. Ezután még menj vissza az Erdészhez, ő ad egy műtárgyat, ami féreglyukakat képes előidézni (még én sem tudom, hogy működik), aztán irány Limanszk.
Itt mindjárt beszélj a zsoldossal, ad néhány átjárót. Nehéz dolog lesz ám átjutni a pályán, mert a monolitosoknak valóságos mesterlövész paradicsom az egész város, egy jó távcsöves puska nélkül ne is menj arra. Ha sikerül átmentened magad élve a városon, akkor a másik végen kijutsz a Kráter 4 pályára, ami egy vadiúj pálya a hírhedt másik Agyperzselővel (erről egy kalandor beszél a Bárban). Mindjárt a harckocsi mellett lesz egy tudós hulla, a nála levő PDA pedig elküld a régi Szeméttelepre megtalálni valakit. Előzőleg már jártam ott és talákoztam is az illetővel, csak akkor még nem volt dolgom vele. Ő egy hölgy és jól el avn rejtőzve a hangár mögé, ahova csak a föld alatti kábelcsatornán tudsz átjutni. Viszont ez a rész már a holt Zóna, ahova a Szeméttelepről juthatsz el, ha Kordonra mész a rendes átjárón, nem kísérővel. Ez egy másik, alternatív Kordon lesz és minden felszerelésed odavesz az átlépéskor, ezért előbb pakolj a ládába mindent a Bolhapiacnál. Amikor a vissza-teleporton a Szeméttelepre jönnél vissza, a régi Szemétdobon találod magad, és egyelőre nem lesz visszaút a rendes Zónába! Rengeteg mutáns és no fegyver - mielőtt oda mész, kicsit nézz szét Kordonon.
Hát itt tartok most és közben szépen araszolok északnak az erőmű felé, és Pripjáty felé, ahol Fangot kellene utólérnem. Kiváncsi vagyok az új Agyperzselőre. -
Sensut
őstag
válasz
speki1982 #16162 üzenetére
A tiszt hullája egy bug, mert az asztalnál kellene hevernie és a vérszívó meg csörtet össze vissza a folyosókon. Amúgy nem tudom mire való a laptop, megvizsgálod és kész. Lehet, hogy valahol átjárót jelez egy másik pályán, nem tudom, mert azok egyből nem jelennek meg a térképen, csak miután töltöttél egyet, vagy fizikailag is felfedezted. Sajnos ilyen banális beragadások elég sokszor előfordulnak máshol is és nem egyszer a játékmenetbe kavarnak be. Aláírom - az NPC tök béna ebben a modban is, akár csak az előzőkben. Úgy látszik manapság már nem sokat törődnek az ilyen dolgokkal, elég ha összecsatolnak néhány pályát és elszotyogtatnak benne néhány feladatot. Hogy őszinték legyünk, még mindig fingom sincs miről szól ez a játék azon kívül, hogy valami dokumentumokat keresek a 0-Tudatnak (mekkora változatosság
), de itt legalább az átjárók kelkutatása lefoglal.
-
Sensut
őstag
válasz
Dhampir #16161 üzenetére
Én úgy számolom, hogy egy valamire való gamer laptop árának a feléből felépítesz egy ugyanolyan teljesítményű PC-t, a teljes árából pedig csúcs asztali gépet rakhatsz össze és az élmény is meglesz a játékokhoz. A laptop az nagy utazóknak való, de ha utazol, akkor meg ne játssz hanem lássál - én úgy tartom
Na persze jó egy szuper laptop is, de én inkább a PC-re esküszöm a játékok terén.
-
Sensut
őstag
válasz
Laris2 #16156 üzenetére
Ne kivel hozott össze a sors a Raktáraknál
Lukash küldte hozzám a toronyba, de aztán végzett is vele valamiért. Egy másik helyen Noéval futottam össze csak úgy, pont olyan hülye volt, mint máskor, de semmi szerepe nem volt. Úgy látszik ezek a főszereplők meg-meg jelennek camoeként néha
Megértem végre, hogy East-Pripiatba kell mennem Fang után, ami annyit jelent, hogy nekiállhatok hivatalosan is felfedezni oda az utat. Már jártam ott előzőleg és rengeteg pályán mentem végig mire ott kötöttem ki, de akkor még semmi dolgom nem volt ott. Már nem emlékszem az útvonalra sem, de szerintem sok út vezet oda, csak meg kell találni őket... -
Sensut
őstag
válasz
Laris2 #16156 üzenetére
Én a Sötét Völgyből mentem át a Tündérkertbe ott, ahol rendesen a Szeméttelepre vezetne az átjáró. Máshonnan nem kaptam még tippet és vissza se működik az út még csak így körbe.
A Sötét Völgybe úgy jutottam el, hogy a kísérővel mentem a kordoni semleges táborba, onnan az ATP mögötti alagúton Borongósba majd Sötét Völgybe. Lesz egy hulla a hídnál majd menned kell a gyárba és találnod kell egy kulcsot hogy felvedd a cuccot. -
Sensut
őstag
válasz
Sensut #16149 üzenetére
Valami baj van a magyar fordításban, mert a játék kifagy tőle a Tündérkertben, amikor a hullát átkutatom a ház mellett az átjáróért. Itt valami info szöveg kellene megjelenjen az átjárók kapcsán, de lefagy a játék mielőtt a leltár megnyílna. Visszatettem az eredeti orosz fájlokat, majd az angolt is és mindkettővel rendesen megy. Ugyanaz a szöveg kellene megjelenjen az átlépőnél is ide jövet, de nem jelenik meg a magyar fordításban.
-
Sensut
őstag
válasz
speki1982 #16148 üzenetére
Yantarban nincs semmi különös, amikor a laborba érsz kapod az üzenetet, hogy van egy hulla és dokumentumok nála, amit jó volna megszerezni, de hogy kell-e valahova, azt nem tudom, még nem kellett. Itt vigyázz a hullánál a kontrollerrel és nem kapcsolj le semmit a laborban! Amúgy ilyen feladatok általában jönnek pályalépéskor. Pld. a rendes Kordonon valami női diszkriminációra figyelmeztet és Wolf is nagyon benne van, aztán Szidorovics valami monolitosokról beszél Kordonon, hogy ha szerzek infót róluk, jól megfizet. Tűvé tettem Kordont, de sehol semmi monolit, csak a NATO cseszegeti a népet a szokásos katonaság helyett, úgyhogy mindet kinyírtam. Amúgy jól oda gúnyoltak a NATO-nak az oroszok, a katonáknál csupa drága nyugati konzerv meg csokoládé van lőszer meg egyebek helyett
Mellesleg jó volt kutakodni, mert ott, ahol már nem is gondoltam volna Kordonon, felfedeztem egy direkt járatot a Bárhoz egy csőben. Amúgy ez a harmadik alternatív Kordon, ahol már jártam ebben a játékban és nagy a gyanúm, hogy a monolit egy másik időben lesz Kordonon, csak meg kell találnom a féreglyukat oda.
Yantarról van egy út a Vörös Erdőbe, de veszélyes helyre visz. Most keresek egy másikat, talán a Radaron keresztül, de elértem közben Borongósra és onnan Sötét Völgybe majd egy erdőbe, ahol most meg kell találnom az átjárókat, azt mondta... -
Sensut
őstag
válasz
Laris2 #16144 üzenetére
Még felfedeztem valami érdekeset Kordonnal kapcsolatban. Ha simán átmész a Szeméttelepről a teleporton keresztül, egy alternatív Kordonra kerülsz, ahonnan nincs oda visszaút és odavesz minden felszerelésed. Ez egy különös Kordon kápolnával meg temetővel:
Viszont ha a gyorsutazóval viteted magad Kordonra, akkor a rendes Kordonra kerülsz, ahonnan vissza tudsz jutni a Bár felé a rendes átjárón és megmarad minden cuccod. Egy gyorsutaztató alak éppen ott áll a kordoni átlépőnél, én Agropromból vitettem oda magam egy ugyanilyennel.
-
Sensut
őstag
válasz
Laris2 #16144 üzenetére
Nos, az a helyzet jelenleg, hogy még Sötét Völgybe se tudok átmenni. Ha lemegyek Kordonra, akkor onnan többé nincs visszaút ide, az a teleport, ami oda visz, már nem hoz vissza erre a Szeméttelepre, hanem a Lost Alpha féle régi Szeméttelepre visz tovább, ami már a halott Zóna kezdete. Itt már el is vesz minden felszerelést. Onnan mentem tovább rengeteg pályát előzőleg, de többé nem találtam meg az utat vissza ebbe a kezdeti Zónába.
Feljártam a Raktárakhoz, ott a bázis tele van zombival és nagy a sugárzás, nem tudtam bemenni. Az egyik tanyán van a Szolgálatosok tábora, egyiküktől tudtam megkérdezni, mi folyik itt és ő aszongya, hogy keressem fel Erdészt, ő majd elmondja. Lukash még nincs a pályán. Tudtommal Erdész a Vörös Erdőben van, akkor az egy jó kiindulási pont lehet. Viszont mentem tovább fel Radarra és amint átléptem, egy videó bejátszás kezdődött el csupa oroszul, mintha itt kezdődne valójában a játék. Aztán két faszi is jött utánam a teleporton, az egyik szerelő volt és szerszámok kellenek neki... itt nem mentem tovább, hanem visszatöltöttem a Raktárakat, mert még szétnéznék a Bár körül. Ahova menni tudok még, az Yantarról a Vörös Erdő - limanszki ut a csövön keresztül, ezt próbálom ki most az Erdész miatt, meg a bárban levő kalandor tippje miatt, miszerint keressem meg őt Limanszkban és megmutat egy másik Agyperzselőt. Erre már jártam egyszer potyára és sok Szolgálatos volt az erdőben, de visszafordultam volt. Most talán jutok velük valamire...
Nos, igen, mondtak ilyesmiket Agropromban, de az a félig orosz-angol gagyvalék nyelv volt és nem sokat értettem belőle. Viszont a rejtekhelyet megtaláltam az épületben fasza fegyverekkel, oda hátul a létrán jutottam be, majd bent a lépcső korlátján átugrottam. Egy laptop is volt ott egy halott tiszt mellett.
-
Sensut
őstag
válasz
Laris2 #16142 üzenetére
Ezekre a szukkubuszokra gondolsz? Rosszabbak a vérszívóknál
Próbáltam megfejteni Agroprom titkát s a következő eredményre jutottam. Két féle Agroprom van, az amelyik a rendes játék része, nevezzük V1-nek, és az alternatív Agroprom, ahova Yantarról kerülünk ideiglenesen, legyen V2. Az Alagsorból 3 verzió van, a rendes V1, ahova direkt kintről nem tudunk lejutni de ide szólnak a feladatok, ezért át kell lépnünk Yantarról az Agroprom V2-re és innen bárhol lejutunk az Alagsor V2-re. Ebben Strelok rejtekhelyén a teleport áttesz először egy harmadik verziójú Alagsorba (legyen V3), ami szintén üres és ebből semmiféle kijárat nincs. Innen csak a barlangnál tudnánk kijutni, ott van egy tudós hulla:
Ezen az átjárón viszont nem jutunk ki a felszínre, hanem a teleport áttesz a V1-es alagsor barlangi kijáratába, ahol tulajdonképpen a feladatokat kell elvégezni, innen vissza kell mennünk ha a fenti teleportokkal nem jártunk már a V1-en. Itt van Valerien atya hullája is (nálam rendesen látszik):
Luka hulláját is ide kell lehoznunk. Ezt a feladatot akkor adja, ha elvettük tőle a PDA-t és utána újra átkutatjuk a holttestét. Valami olyasmi, hogy ha többet akarsz megtudni a feltámadásról, vidd ki a hullát a felszínre. A feladat akkor teljesül, ha elérted vele Valerien holttestének a helyét majd a hulla ott lesz a barlang szájában amikor a felszínre kerültél:A V2-es Agropromból csak egy kijárat van, hiába jelzi a térkép, azok a V1-esre vonatkoznak, a pályák egymásra vannak vetítve a térképen. Az alagútban át tudunk jutni az Intézet pályára (ez az a pálya a Fotografból, ahol Sakharovék ügyködtek és volt egy ukrán hadi bázis is rajta), viszont ott nem enged ki a barlangból, mert kér valami kilépő szarságot (ez a jövő titka lehet). Szóval a V2-ről mindenképpen csak az Alagsoron keresztül vezet kiút.
Viszont mindezek után sem jelent még meg Strelok Voroninnál, úgyhogy szerintem ő nem csak Agropromtól lesz ott. A mentést köszönöm, de nem érek vele sokat, mert nem tudom, hogy mit csináltál előtte a játékban. Jobb szeretném magam kiköbözni ameddig lesz türelmem, aztán megyek tovább felfedezni. -
Sensut
őstag
válasz
speki1982 #16137 üzenetére
Arra gondoltam én is, de egyik verzióban sincs ott semmi, se fent, se alul. S az összes többi lejáratot végig néztem de sehol semmi PDA. Amúgy kiszálltam a történetből s bementem a metróba. Folytatom a felfedezést, mert ahhoz a sztorinak becézett tökölődéshez már nincs türelmem.
-
Sensut
őstag
válasz
speki1982 #16134 üzenetére
Valami olyasmi, bár nem tudom, hogy Ghost hullájának van-e köze ehhez. Viszont amit fent leírtunk, az még mindig hiányos, ugyanis valójában 3 alagsor van egymásra vetítve. A teljes menet így néz ki:
- Agropromból, ahova a Szeméttelepről érkeztél (a magas fényoszlopos terület), átmész Yantarba, amikor megnyílik az út.
- Yantarból visszajösz egyenest Agropromba, ekkor már egy másik Agropromra érsz (a magas fényoszlopok nélküli terület).
- Itt bármelyik lejárón lejutsz az alagsorba, a barlang járat nem létezik itt.
- Strelok rejtekhelyén belépsz a teleportba, az egy másik dimenzióba visz ugyanazon a helyen.
- Lemész a folyosókra, de még mindig nem vagy a megfelelő helyen, ugyanis ez még mindig csak egy üres katakomba. A szomszédos szobában van egy teleport:- Az utóbbi visz a börtönökbe, ahol ki kell nyírni a mutánsokat és találsz lent a létra alatt egy hullánál egy PDA-t a jelzett helyen:
- innen nem tudsz felmenni, mert a rács zárva van, hanem lemész a legalsó szintre és a barlangi kijáratban lesz egy hulla szintén egy PDA-val. Ez gondolom ahhoz kell, hogy ugyanezen a járaton vissza tudj jönni.
Engem viszont még mindig nem enged le a torony melletti lejáraton gondolom azért, mert nincs meg az a PDA a "betemetett lejáratból". Hol van ez a lejárat? A fenti szinteket és Strelok rejtekhelyét még mindig nem tudom elérni.
-
Sensut
őstag
válasz
speki1982 #16130 üzenetére
Megvan! Amikor Yantarról átjutsz a más Agropromba és lemész Strelok rejtekhelyére, ott változik vissza az idő a teleporton keresztül. Az visszahoz a rendes Agropromba, mehetsz egy csomó más helyre, de ha a csövön lemész az alagsorba, akkor jutsz azokra a helyekre, ahol a PDA is lesz. Egyszóval, kell a teleportot használni Strelok rejtekhelyén hogy visszajuss az időben ugyanarra a helyre.
Laris2: azt hiszem ez egy másik megoldás lesz az én esetemben. Nálad változott meg Agroprom és kaptál ilyen üzenetet, mielőtt lementél az alagsorba?
Ez a teleport Strelok rejtekhelyén:
Igen, Sesa hullája ott volt, de az már a másik Agroprom és ebben lehet lemenni az alagsorba. Most már tiszta...
-
Sensut
őstag
válasz
Laris2 #16128 üzenetére
Na várjál, tudod mi az érdekes? Én átmentem Yantarba direkt Agropromból és amikor visszajöttem ugyanott Agropromba, akkor egy teljesen más, a SOC beli Agropromba értem és le tudtam menni a toronynál az alagsorba átlépő nélkül. Viszont nem találtam a PDA-t, senki se volt odalent csak egy halálkarom. De amikor az alsó kijáraton, a barlangon át akartam a felszínre jönni, akkor a pályát betöltötte. Ez feltűnt, mert fent nem töltött. És láss csodát, ekkor töltötte vissza az eredeti Agropromt és itt már nem tudtam újra lemenni egyik járaton se az alagsorba mert kéri az a nem tudom mit. Viszont Strelok rejtekhelyén volt egy teleport ami egy új helyiségbe vitt és onnan elég sok új pályára lehet eljutni. Ezt nem értem, mert a PDA nincs meg abban a szobában, de az egész alagsor nem is az, amiről te beszélsz. A csap kereke sincs pld. ott, sznorkok sincsenek, hullák se, de még az ajtórács sincs ott
Megpróbálom, hogy Yantarról a Bar felé megyek vissza és onnan Agropromba, lássuk akkor mi lesz? Csak akkor nem fogok tudni lemenni az alagsorba mert nem Ghost dokumentumai kellettek oda... komolyan mondom, amíg nem követtem semmit, csak mentem, sokkal jobban élveztem a játékot. Kezd felidegesíteni
-
Sensut
őstag
válasz
Sensut #16125 üzenetére
Na megvan mi kell, át kell menni Yantarba és a laborból kell a dokumentum Ghost holttestétől, utána leenged a dombtetőről, gondolom a barlangnál is.
A jó fegyverekből és ruhákból tartalékoljatok szanaszét a ládákban, mert lesznek átlépők, amikor mindent elvesz, csak a detektor marad. Amit lehet tegyetek pénzzé, mert a pénz megmarad. A bolhapiacon az árusnál lehet kapni GPS jelzőt, tegyetek ilyent a ládába és akkor a térképen lehet látni a tartalmát is.
-
Sensut
őstag
válasz
speki1982 #16118 üzenetére
A balf@szok rámennek a hullákra, akik előzőleg meghaltak az anomáliában. Nálam ketten vesztek oda, de a többi ment megvizsgálni a hullájukat és azok is meghaltak. A megoldás, hogy a hullákat kutasd át gyorsan és vidd olyan helyre, ahol nincs anomália. Akkor a többi szépen áthalad az aluljáróban. Viszont nálam csak ketten mentek át a Bárba, a többi visszafordult, de Voronin így is kifizetett 25000-el. Csakhogy Strelok még mindig nincs lakat alatt sehol. Egy alak a Bárban mondta, hogy menjek Limanszkba és ott találkozzunk s akkor megmutat egy másik Agyperzselőt, talán elindulok arra
Ja, még nincs meg az agropromi lejáró... visszamegyek oda.
-
Sensut
őstag
-
Sensut
őstag
válasz
Laris2 #16112 üzenetére
Én sem találtam a Csapos féle Bárban Strelokot, Voronin ott volt de semmit se csinált. Aztán átkerültem a Lost Alpha féle Bárba, ami egybe van a Vad Vidékkel, de ott se volt senki érdemleges. Már nem is tudom követni honnan kerülök hova, mert a visszaút már teljesen egy más pályára vezet s úgy elbolondultam, hogy képtelen vagyok visszajutni a kezdeti Zónába. Körbe jártam Jupitert, Zatont, a két Pripjátyot, aztán onnan a Suttogások Völgyébe kerültem, de onnan vissza akartam fordulni az egyetlen bejáraton, mert nem lehet (egyelőre) a pálya másik részére átjutni egy nagy árok miatt. Ezen a szakadékon csak egy konténer vezet át, ami le van zárva két ajtóval. Az ajtókon látszik, hogy nyithatók és mögötte egy nagy sárga tábor van, de hiába, elvesztettem már rég a fonalat a történetben. El is döntöttem, hogy nem foglalkozom senkivel sehol, csak megyek körbe pályáról pályára és felfedezek minél több átjárót. A történetnek - ha van olyan - már rég befellegzett s most olyan pályákon bóklászok, amelyek szerintem még nincsenek beleszőve a történetbe. Látszik rajtuk, hogy az alapok megvannak, az anomáliák s a mutánsok léteznek (hogy rohadnának meg), de a szereplők hiányoznak még. Az a néhány bóklászó, akikkel ritkán találkozni lehet, csak bandukolnak céltalanul és nem foglalkoznak senkivel. Ez a térkép jobb oldali fele s képtelen vagyok visszatalálni a bal oldali rendes Zónába, mert folyton máshol kötök ki. Voltam az erőműnél is - jó hír, hogy ebből csak egy van és az a Lost Alphás pálya, ami egyben tartalmazza az erőmű teljes területét -, de semmi se történt ott se, csak a szokásos monolitosok és néhány géppuskás sznork lepett meg az udvaron. A szarkofágot pedig halálkarmok uralják, de különben üres. Pedig ha jól értettem, Sakharov ide költözött valahova, de nyoma se volt. A COP pályák halottak, nincs ott mit keresni... gondolkodom, hogy a játékot visszatöltöm egy régi mentésre és kihagyom ezt a részt. Néztem egy végigjátszást és a tag egyáltalán nem is járt ezeken a területeken. Látszik is, hogy míg a térkép bal oldala népes, a jobb félteke tök sötét. Van egy 7.64-es verzió is már, ami arra utal, hogy tovább fejlesztik a modot. Ha jól emlékszem Yantar után kerültem ide, miután visszafordultam Limanszkból és más utat választottam. Két Kordonon is jártam, de egyik sem az, amelyiken Szidorovics trónol
Volt a Sokszög 0-Tudat (a Fotografban a Chervone Farm) pályán crash is valami effect miatt, amit teljesen ki kellett kerülnöm, mert mindig instant halál volt a vége és nem lehetett visszatölteni egyáltalán a játékot, csak az autosave-től. Apropó, ezek az instant halálok baromi zavaróak, sosem tudod mikor jönnek és ad 4 másodpercet, hogy eltűnj, de hogy honnan hova, azt már nem jelzi. Mese nincs, meghalsz és kész
Kapja be, aki kitalálta. Szóval az van, hogy nem tudom mi van, csak baktatok egy lére és fedezem fel a változó Zónát, viszont ez még mindig elég izgalmas ahhoz, hogy lekössön. Néhány foto:
Ez egy furcsa Pripjáty, de valójában a teleport kitett a pályán kívülre:
-
Sensut
őstag
válasz
Laris2 #16110 üzenetére
A fő feladat az, ami el is tűnik amint kijössz a laborból és csak nagy véletlenek árán lesz az teljesítve szerintem, mert semmi nyom nincs amit követni kellene/lehetne ebben az óriási változó Zónában. Strelokot megtalálni szintén ugyanúgy tű a szénakazalban. Lejutottam egy Warlabba és ott találkoztam egy ugyanolyan szellemszerű O Tudatos tudóssal, aki a labor romjai közt kutat és megköszönte, hogy lehetővé tettem a számára nem tudom mit (?), de nem csinál semmit - se szó se beszéd több nála. Aztán onnan kijutottam a Generátorok pályára ugyanazon az átjárón, amelyiken bementem egy teljesen más, ismeretlen pályáról. Érdekes dolgok vannak itt.
Dhampir: ez nem az a barlang, ez csak egy kis lyuk a domboldalban. Azzal a hírhedt barlanggal (még) nem találkoztam, és remélem nem is fogok ebben a játékban
-
Sensut
őstag
válasz
Laris2 #16106 üzenetére
Megvan, mutatja a térképen a biztos helyet, egy barlang az ATP közelében, ami nincs az eredeti pályán. Egyre jobban kezd tetszeni ez a játék, roppant változatos és nincs benne kötött történet, ami miatt futkosni kellene. Minden pályán történik valami, de egymástól függetlenül. Legalábbis ezt vette ki eddig. Ahol most járok, az a holt Zóna, a térkép jobb oldali része. Inkább Lost Alphás pályákból áll, de pld. a Szemétdomb és a Kordon egyben van, nincs átlépő közöttük és Kordon végén van egy bazi nagy erőd, ahonnan tovább lehet menni a Fotografos Outskirtre, csak éppen egy rakás automata gépfegyver úgy tüzel mindenre ami mozog, hogy egyelőre fogalmam sincs hogy jutok át rajtuk
Egy másik teleporton átjutottam egy teljesen más szekcióba... nem tudom mi következik.
Hogy mért jobb ez a mod az Anomalynél? Azért, mert tartalmazza az összes pályát, de a pályák összes változatait is, nagyrészt módosítva, plusz vadonatúj pályák is vannak benne végre. Pld. Kordonból 3 verzió is van, a Szemétdombból is, benne vannak a Lost Alphás pályák stb., és ezek mind összekapcsolva érdekes módon. Kár, hogy a szöveg értehetetlen mert épp most belecsöppentem egy második világháborús balhéba a Halott Kordonon, ahol az oroszok a kitörés miatt szétszéledtek és nekem meg kell keresnem őket és vissza kell vezetnem egy barlanghoz, a tiszthez. Közben a nácik annyira gonoszok, hogy messziről csak rád néznek és halott vagy, ezért őket egyszer le kell mesterlövészkedni. Állítólag meg tudjuk változtatni a csata kimenetelét az időt manipulálva - valami ilyesmit vettem ki a sok gagyvalékból. Abszolút ötletes ez az egész felhozatal, csak mint mindig, most is hiányzik az a tipikus kicsit több igényesség. -
Sensut
őstag
válasz
Laris2 #16102 üzenetére
A fenébe, kaptam egy "angol" verziót ebből a Reborn-ból, de kiderült, hogy ugyanaz, csak bele van téve az a gépi angol fordítás, úgyhogy mindegy
Tettem még egy kört benne, ha már újra feltelepítettem, eljutottam egész Limanskig, Agropom - Bar - Vad Terület - Yantar - Vörös Erdő-n keresztűl, de ott megfordultam és visszajöttem Cordonra. Fura az egész, nem tudom még most sem, hogy mi történik
-
Sensut
őstag
válasz
Laris2 #16087 üzenetére
Hát, én ezt le is töröltem úgy, ahogy van. Még ha a szöveg rendben lenne se biztos, hogy tudnám mi az isten folyik itt és érdekelne, mivel ez az a kategória, amit ki nem állhatok a Stalkerekben. Agyon van pakolva anomáliákkal, mutánsokkal, lépten nyomon valami bajod esik s nem tudod mitől és mit tegyél ellene. Ezek az agyilag elszállt hardcore modok nem az én asztalom, úgyhogy passz a DoppelganER-nek
-
Sensut
őstag
-
Sensut
őstag
válasz
speki1982 #16067 üzenetére
Elég durva ez a Doppelganger, de nem azért, mert nehéz, hanem mert gagyi az angol fordítása. Csupa Google tele félig orosz szavakkal - szinte semmit sem értek belőle, pedig a játék jónak tűnik, vadonatúj pályákkal és komplex történettel. De egyelőre csak kóborolok össze vissza, mert nem tudom pontosan mit is kell csinálni. valami okostelefont kell megtalálnom, de ez se biztos
Semmim sincsen, még késem se, mindent elvett a laborban a 0-Tudatos valaki, besötétedett és nincs alvásra lehetőség (egyelőre), viszont tanultam egy cselt az idő felgyorsítására: Esc + F2. A cél szentesíti az eszközt
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- i3-8100 + ASUS H310M alaplap + 8GB RAM egyben (félkonfig)
- Asztali PC , R5 5500 , RX 6700 XT , 32GB RAM , 512GB NVME , 1TB HDD
- Sony PlayStation 5 Fat 825 GB eredeti doboz, gyári kontroller
- Dell XPS 3K Érintős,core i7,16GB RAM,256-512GB SSD,ÚJ AKKU,ÚJ TÖLTŐ,Szép állapot
- AKCIÓ!!!Acer V3,FullHD core i5 6200u(4X2,8Ghz),8GBRAM,nVme
- Csere-Beszámítás! MSI Gaming X RTX 4060Ti 16GB GDRR6 Videokártya!
- BESZÁMÍTÁS! ASUS B450 R7 2700X 16GB DDR4 512GB SSD RTX 2060 Super 8GB Zalman i3 FSP 600W
- Tablet felvásárlás!! Samsung Galaxy Tab A8, Samsung Galaxy Tab A9, Samsung Galaxy Tab S6 Lite
- Fujitsu USB Port Replicator PR09 docking station (1x5K vagy 2x4K felbontás) (DisplayLink)
- ÚJ Lenovo Legion Pro 5 16IRX9 - 16" WQXGA 165Hz - i5 14500HX - 32GB - 1TB - RTX 4060 - 3 év garancia
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest