- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Samsung Galaxy A56 - megbízható középszerűség
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- iPhone topik
- Hat év támogatást csomagolt fém házba a OnePlus Nord 4
- Motorola Edge 50 Neo - az egyensúly gyengesége
- Telekom mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S25 Ultra - titán keret, acélos teljesítmény
- Honor Magic V5 - méret a kamera mögött
- Asus Zenfone 8 - komplett kompakt
Hirdetés
-
Mobilarena
A S.T.A.L.K.E.R.: Shadow of Chernobyl egy nyílt világú, belső nézetű, lövöldözős játék, amelyet az ukrán GSC Game World fejlesztett. A THQ megunta a fejlesztők szerencsétlenkedését és 2007 márciusában kiadta.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Laris2
senior tag
válasz
Laris2 #17179 üzenetére
Nos, ez a rar-os verzió működik, de hiba van benne, mert egyáltalán nem jelenik meg benne Kalmays professzor, és az elején amikor a lépcsőházban felvesszük a cetlit, elteleportálódunk Strelok rejtekhelyére, és beszélünk Semetszkyvel. Mivel a laborok gázosítva vannak, így megfertőződünk, és gyógyszer nélkül nem jutunk messzire.
Viszont. a torrentes, azonos méretű és dátumú fájljait felülírtam a rar-os verzióval, és működik. Igaz, egy kis cselt is alkalmaztam, vagyis elindítottam a játékot magyarítással, a helység, és nevek miatt, a cetli előtt átváltottam oroszra, Semetsky után mentettem, visszaraktam a magyarítást, és a mentést betöltve folytattam a játékot, és nincs mérgezés. (miért?)
Mindjárt kezdéskor egy új feladatsorral indít a játék, és Semetsky is ad egy feladatot, ami még az ST-2-ben szerepelt. Érdekes ez. Időnként találkozni lehet egy lángoló kapitánnyal, és megkérdezi, van -e sok feladatom, ill. sokat kell-e rohangálnom. Majd eltűnik, és keletkezik ott egy teleport. Több ilyen is lesz, gondolom így is könnyít a játékon a modder.
Már a vége felé járok, túl vagyok a pentagramos feladatokon, vannak kisebb bosszantó hibák, de vannak pozitív dolgok is.
Ha valakit érdekel, adom a letöltő linket, és a magyarítást is. -
' Tzs ,
senior tag
válasz
Laris2 #17160 üzenetére
Látom hogy iszonyatos munka és rengeteg ráfordított óra van ebben a munkában. Részemről külön köszönöm ezt a maximális odafigyelést és a fentieket a Közösség nevében is!
Akkor ez most már a végleges verzió?
Észrevétel: Ogo_Trepach része gugli trenszlétörös ugye? Nem minden érthető számomra, az eredeti bejegyzés megvan esetleg? Pld.: "nem adnak jutalmat értük, csak a fehérrépa nő"Ez a SoC x64 is érdekel majd, ha megtudsz több infót, nagy érdeklődéssel várom azt is
-
speki1982
tag
-
' Tzs ,
senior tag
válasz
Laris2 #17153 üzenetére
Na ez jól hangzik!
Erdőbe (melyik map az?) Mindkét Zóna bejárható lesz? Egyszer poénból betöltöttem a Holt Zónából egy mapot, de nem találtam ki onnan
Fake küldetésekor az X5 laborról van szó ugye? "Mellék küldetés Szaharovtól, ez átnyúlik a második részbe," mármint az Istok-ba?
Várom, hogy újra belekezdjek... -
speki1982
tag
válasz
Laris2 #17143 üzenetére
A Timstrike által fentebb linkelt orosz NS 2016 OGSR nekem el sem indult, az első pályabetöltésnél ledobta a láncot, a magyarítással meg pláne. Letöltöttem egy másik csupasz orosz NS OGSR-t modot, az oroszul elindul, magyarul nyekk...
Akkor most előbb telepíteni kell a hatosra peccselt eredeti SoC-t, utána a mod, azután meg a magyarítás? Kicsit elvesztem most ebben. -
speki1982
tag
válasz
Laris2 #17131 üzenetére
Okés, én mondom az infókat. A Holt Kordonon a Szovjetuníós fiúkból 12 van elrejtozve a Holt Szeméttelepen es a Holt Kordonon, plusz a fonokuk, Strikh vagy kicsoda a barlang mellett az ATP-n. Nala van a doksi, ami kell majd a Kalauznak.
Eleg harom sracot megtalalni es elkiserni a barlangig, a banderasok kesobb ugyis az osszeset megolik. A fonokuket is at kell kiserni, ha ok mar a barlangban vannak, utana adja a jatek a Kalauz helyet.
A geptemetobe muszaj elmenni? Ott van az a sok Doki, amit nem ertek... -
speki1982
tag
válasz
Laris2 #17128 üzenetére
Örülök, hogy meglett. Nekem meg ugyanaz van, ami eddig az összes végigjátszásnál. Nem jelenik meg a Doki a templomnál... Megvannak a doksik, voltam a Holt-Kordonon, eltűnt ott a Kalauz, megadta az átjárót a Mocsarakba, de ott semmi. Se harang, se zombik, semmi. Még nem voltam az elfeledett erdőbe, a három hulla még nincs a labirintusba.
Elképesztő ez a játék
-
speki1982
tag
válasz
Laris2 #17126 üzenetére
Erről beszéltem, ez a játék nekem már meghaladja a türelmemet sokszor...
Sesának el kell tűnnie még Agropromban, Szemjonov nem baj, ha bemegy az odúba, a lényeg, hogy a pályaátlépésnél meg kell várni, míg eltűnik, utána lehet neked is átlépni. Addig ne ments, mert a barom elkezd szaladgálni....meg visszajönni, és azt a szöveget kezdi mondani, amit már a bunkerbe kéne.
Amikor kiirtottátok a sznorkokat, akkor utána kell megindulnia Yantarnak, a lényeg, hogy itt ne ments bele a játékba, mert meghülyül a szkript. Tudom, én is jártam így.
-
speki1982
tag
válasz
Laris2 #17124 üzenetére
Az érdekes, ha Szemjonovot átkíséred az Agropromon Jantarra (meg kell várni, míg az átjárónál eltűnik és reng eget a föld!), akkor mennie kell a szkriptnek
A yantari bontással beugrottal Szemjonov melle a bunkerba, majd az ott lévő teleporttal mentél át Jupiterre? Szemjonovval beszélni kell, mielőtt átmennèl Jupiterre, ő mondja asszem, hogy ott van Szaharov.Pedig ott kellene lennie a profnak a Jupiteren, ha mindent jol csinaltal. Ha nincs ott, akkor ott a szokasos Rebornos elakadasok egyike lehet. Vagy nem beszeltel valakivel.
En amikor Szemjonovval talalkoztam Yantaron, beszeltem vele es rogton mentem Jupitere.
-
speki1982
tag
válasz
Laris2 #17122 üzenetére
Szívesen. A Holt Kordonon nem akar sikerülni a Szovjetuniós fiúk kísérése, kettőt a barlangba kísérek, a többit meg hiába találom meg, vagy nem akarnak beszélni velem, vagy félúton leülnek a s*ggükre. Nem volt ez ennyire bonyolult, úgy emlékszem a korábbi végigjátszásra.
-
speki1982
tag
válasz
Laris2 #17119 üzenetére
- Luke-é a holtteste mellett lent a katakombákban, az agronomi kijáratnál. Ott fel kell ugrani balra a kicsi dombra, végig párhuzamosan a tüzes alagúttal, ahol végigjöttél, majd ahol eltűnik a gravitáció, ott még egy ugrás felfelé és ott egy zsákjáratban (az Erdész mondta valahol, akkor vagy jó helyen jó, ha eltűnik a gravitáció és felemelkedsz).
- Ghosté a yantari laborba, a holtteste mellett bal oldalt a kis medenceszerű mélyedésbe.
- Fangé a sötétvölgyi x-18-ban egy ventillátorban asszem, bontással lehet odajutni, ami a lépcső alatt van
- a tündéré az x5 ciszternájában, az alagútból jutsz el oda, a pályaátmenettől rögtön balra és jobb oldalt az egyik járatban fel kell menni egy kis létrán és ott van egy dokuval. A tudós holtteste közelében (jelöli a térkép) -
' Tzs ,
senior tag
válasz
Laris2 #17111 üzenetére
Ezt örömmel hallom! Nagyon jó, ha tudsz egy kicsit könnyíteni/érthetőbbé tenni a modot illetve a játékmenetet. A mentés körüli parát be tudod írni? (Hogy ne mentsenek fél percig a köv. mapra érkezéskor?) Mert én ezt 2 hét múlva már nem fogom tudni...és ráadásul én is olyan vagyok hogy ha átérek egyből save... várok persze, egyenlőre az RtCW-vel foglalkozom de a Stalker modok jönnek utána, legalábbis a Reborn nagyon jó lenne. Meg kéne írni róla ajánlót a TzsWeb-re. Az Istokban kb max 20 percem van, de ahogy olvasom még körülményesebb mint a Reborn?
-
speki1982
tag
válasz
Laris2 #17107 üzenetére
Szoval a bontasok is bekavarhatnak, ezt nem gondoltam volna. Mondjuk en mar felfedezett palyak kozott hasznaltam, de jo tudni ezt is. Cserebe meg szep kerulo koroket lehet leirni a palyakon feladatonkent, mert ha az a bontas nem tuti, akkor csak a futkosas van egy-egy feladat leadasahoz.
De akkor miert adja ezeket, ha nem lehet oket biztonsaggal hasznalni? -
speki1982
tag
válasz
Laris2 #17105 üzenetére
Nem ìrja ki a lövés billentyűjét, egy sz.r az egész küldi. Megprobalok gyalog elmenni a laborig.
Mas: az Istok peldajan rajottem valamire, ami a Dopp-ot is jellemzi. Ez a mentesek fontossaga. Azt mar regen tudjuk, hogy palya atlepes utan kb. fel percig nem szabad ramenteni a jatekallasra a targyak es a szkriptek betoltese miatt, ha ramentunk, akkor jo esellyel elcseszodik valami majd a mentesunkben.
Asszem az Istokban ezt a ramentest halallal jutalmazza a jatek, egyszeruen meghalsz, ha a palyabetoltes utan mentesz egyet, megmentve (ha-ha) teged a hibas mentesektol (aminek lehetosege amugy is megvan a jatek mas reszein)
Ez a szeria erzekeny az akciok kozbeni mentesekre is, pl. ha kisersz egy fontos karaktert valahova, vagy megtamadsz egy bazist, elfoglalsz egy teruletet a segitokkel, harcolsz egy eleve szkriptekkel megirt helyzetben, csataban, vagyis aktiv, cselekvo helyzetben vagy.
Ezt ebben a jatekban el kellene felejteni, a keszitoknek ezt szerintem ezt egy Golden Ball-os, csakis tuz melletti vagy fix mentesi hellyel kellett volna kikuszobolni. Annyi a valtozo, a varatlan huzas, a szkriptelt esemeny a Rebornban, hogy az amugy is labilis jatek erzekennye valik minden ilyen korulmenyre.Az elso vegigjatszasomnal nagyon sokszor futottam ebbe bele, a rossz mentesek miatt nem indultak el a fontos esemenyek szkriptjei, nem toltodtek be markerek, dokumentumok, szemelyek, targyak, parbeszedek, eszre sem vetted es gatya lett a jatek, mert pl. a fo tortenet nem megy tovabb. Megall es kesz. A jatek mukodokepes marad, de nem lehet vegigvinni, megakad es csak uj jatekkal lehet ismet vegigjatszani... mar ha engedi.
Ilyenkor olyan furcsasagot produkal a jatek, hogy a karakterek elkezdenek ossze vissza futkosni, leternek az szamukra kijelolt utrol, megallnak, visszafutnak, fegyvertelenul rimankodnak, hogy ne lojjuk le oket... Ekkor mar tuti, hogy valami gikszer van.
Nekem most pl Lukash ugyan beszelt a Fang utani nyomrol az ATP-n, de nem adott markerjelzest a dobozra, amiben a PDA-ja van,. Hiaba vegigjatszas, hiaba tudom es megyek a dobozhoz, vszem ki belole a PDA-t, nem adja meg a kovetkezo nyomot, nem jon uzenet a pripjatyi kovetkezo nyomrol. Igy nincs meg Fang hullaja sem, a feltamasztas is kaputt, meg a jatek is.
A szabadsagos bazis elfoglalasa utan "orult meg" Luki, ahelyett, hogy bement volna a parancsnoki epuletbe a zombik kinyirasa es a pszi sugarzas lekapcsolasa utan, egy szal kessel elkezdett futkarozni a palyan, elment magatol a toronyig, ott lelotte Szultant, majd visszament a bazisra. Egyszerre ket szkript zavarodott meg, mert ennek a cameo-s tortenetnek kesobb kellett volna elindulnia.
Laris, irtad, hogy minden uj jatek inditasakor uj es uj helyzetben lehet a fohos, mert ez egy random jatek, az valtozo helyzeteket pedig a valtozo Zona okozza. Szerintem meg ez egyszeruen fejlesztoi hiba: aszerint valtozik a jatekmenet, hogy mennyi a rossz mentesed es azok mennyire erintik a jatek esemenyszalait. Ez a jatek tele van zsufolva programozott esemenyekkel, rengeteg targgyal, parhuzamos palyakkal, kovethetetlen tortenettel, zagyva utalasokkal, feltuno majd eltuno karakterekkel, ami nagyon sebezhetove teszi. Kevesebb kellett volna mindenbol, es akkor talan... de ezt nem ertettek meg a keszitok, eleg csak a harmadik reszre, az Istokra gondolni... az meg rosszabb ilyen tekintetben, mint ez.
-
speki1982
tag
válasz
Laris2 #17093 üzenetére
A kövi az lesz nekem is, most egyelőre élvezem, hogy átlátom a játékmenetet és minden feladat jó, betöltődnek a tárgyak és személyek, amikor kell és a szkriptek is jól futnak. Nincs elakadás egyelőre, most a Katonai raktáraknál járok, mondom, egész élvezhető lett már íz a mod. Ebben neked van hatalmas erőfeszítésed, köszönet érte sokadszorra is!
Persze, azért nezem a végigjátszast is, nehogy lemaradjak már valamiről...
-
Timstrike
tag
válasz
Laris2 #17078 üzenetére
Befejeztem az ST2 OGSR és csak kisebb hibákat találtam a magyarításban. amiket jeleztem meg ezt [kép] . Tehát nyugodtan játszható a magyarításodal.
Köszönöm!
A játék teljes megértéséért nem tudom megoldható a felirat nélküli beszédek lefordítása(pl a doktor beszéde a játék végén).Nem annyira fontos főleg ha már töbször játszottad a Stalker játékot meg módokat mert tudod ,hogy miről van szó. -
Timstrike
tag
válasz
Laris2 #17068 üzenetére
Szivesen nekifognék ha kapok egy letöltő linket és ha fut az OGSR valamennyire a gépemen.Nem találok letöltési linket csak a 2023 decemberi verzióhoz.
Az ST2 OGSR-vel is minimális beállításon kell játszodnom mert gyenge a videokártyám és a Kat. Raktárnál meg a Radaron (anomaliák,mutánsok,eső meg köd stb)is gondjaim vannak. -
Timstrike
tag
válasz
Laris2 #17054 üzenetére
Sok minden megváltozott az új verziókban és sok minden nem úgy működik ahogy az alap játék volt.Ezért nem is lett annyira népszerű ez a mód.Még mindig javításra meg összehangolásra kényszerül de a fejlesztők már belefáradtak és nem folytatják a munkát.Inkább más módokra koncentrálnak.
-
Timstrike
tag
válasz
Laris2 #17044 üzenetére
A két orosz játékban (amit te linkeltél + serega-lus repack) angolosítás nélkül:
[kép] [kép] [kép] [kép] .
Az 1.3 angolosított repackban meg ugyanazok a hibák mint ahogy írtam előző hozzászólásomban.
A régebbi magyarítást tettem vissza miután felvettem dokumentumot és a Tigris SVD-t és működik minden elég jól [kép] [kép] [kép] -
Timstrike
tag
-
Timstrike
tag
válasz
Laris2 #17021 üzenetére
Nem mondhatom hogy nem megy, mert már a Kordoni küldetések vége fele vagyok.
Kisebb rendellenességek vannak (pl:nem tudom elővenni a fegyvert,csavart stb) de ez lehet a mód hibája is mert még mindig van mit javítani.
Egy orosz móddal sem működött nekem a magyarítás (pedig volt amikor próbáltam az 1.2 angolosítással is),de ez a friss 1.3 angol verzióval(amit már linkeltem! 5,11 GB) elég jól megy.Van még angol szöveg benne [kép] [kép] -
Timstrike
tag
-
Timstrike
tag
válasz
Laris2 #16987 üzenetére
Örvendek és köszönöm,hogy készül a magyarítás az újabb verzióhoz is.
Már alig várom,hogy kiprobáljam az új kalandokat a mesterhármas csapattal (Strelok,Fang,Ghost).
Befejeztem a játékot de még koválygok a Zónában mert igazán jól éreztem magam ebben a módban.Mondhatom,hogy az egyik legjobb mód ami megjelent eddig.
-
Timstrike
tag
válasz
Laris2 #16985 üzenetére
Most már működik. Minden rendben van. Két fegyver volt spawnolva ami már nem akart működni és bezavart a küldetések betöltésénél. Miután visszatöltöttem a spawnolás előtti mentést és haladtam a játékban rájöttem hogy nincs többé gond.
Már azon voltam,hogy új játékot kezdek mert nagyon tetszik ez a mód, és most már tudom mit és hol kell keresni. Remélem fejleszteni fogják továbbra is. -
Timstrike
tag
válasz
Laris2 #16964 üzenetére
A mód frissítve lett 2023.11.02.-én és ahogy olvastam a spawn menu nem aktiválható.
Nem lényeges a spawn de a játék grafikája meg a lényege az profi módra sikerült az új frissítésel és még mindig dolgoznak rajta mert még vannak összeomlások/kidobások/lefagyások.
Remélem hamarosan mindent rendben tesznek a játék-mód fejlesztői. -
Timstrike
tag
válasz
Laris2 #16955 üzenetére
Próbáltam már többféle verzióval (Shoc-Steam,Gog+tört verziók+NS béta+magyarítás) a magyarítást feltenni de a spawn menu F1 nem jön elő.
Na de sebaj, mert nem annyira fontos.
Találtam értelmetlen vagy le nem forditott szövegeket a dialógusokban+térkép+pda leírásokban [kép] [kép] [kép] [kép] [kép] [kép] [kép] .
Ezek csak nálam jelennek így meg?
Szórakozik a Zóna a holtakkal?[kép]
-
speki1982
tag
válasz
Laris2 #16927 üzenetére
A Fotograf? Hogyne, az egyik kedvencem volt, bár elég összetett feladatsorral rendelkezett, a sztorija nekem az első háromban van a modok között. Élveztem a krislyok gyűjtögetését is...
Amúgy nagyon ott van az ST2 modja és fordítása is, nagy pacsi, jó lett a magyarítás.
Az NLC se lenne rossz, de most nekem egyelőre nincs annyi türelmem, hogy játsszak vele. Talán, később... télen -
speki1982
tag
válasz
Laris2 #16921 üzenetére
Azzal, persze.
Közben rájöttem, hogy elbeszéltünk egymás mellett: Fürge kabátját én Borongósban kerestem a szanatórium bejáratánál, a vasúti alagútnál, a kidőlt fánál...merthogy a leírás abszolút illett arra a részre is, egyedül a kerítést nem értettem, hogy az mi, mert ott nem volt ilyen. Ráadásul benzinkútról is hadovált, az meg egyértelmű Borongósban van...Aztán amikor a Szolgálatos konténerét kerestem, benne a relikviával, akkor pillantottam meg tök véletlenül a KORDONON a ruhát a kerítés mellett, a kidőlt fánál, az alagútnál... Azt nem mondtad, hogy a másik oldalon kell keresni, a Kordonon....
Aztak....
El nem tudom mondani, mennyire meglepődtem. Dühös, ingerült s harapós voltam emiatt, nem hittem el, hogy ennyire béna vagyok, hogy nem találom.
A ST2 és az NS 2016 is erősen érdekel.
Nekem ez a mod egyelőre túl pepecs: mellény, szerelék, öv,, zsebek, lőszertárazás... kissé bonyolult lett ez az egész.
-
Timstrike
tag
-
Timstrike
tag
válasz
Laris2 #16900 üzenetére
Amit észrevettem,hogy rengeteg az értelmetlen szöveg mert nem visz sehova(pl fejlődés vagy előrehaladás), csak esetleg téblábolsz meg pénzt keresel vagy dolgokat vagy több időt játszol.Tehát nem irigyellek mert én neki sem fogtam volna a fordításnak. Ennyi erővel akár az Anomaly módnak is nekifoghattál volna.
A fordításoddal már érthető a játék az orosz meg az angol nyelvet nem ismerőknek és hosszú órákat-napokat el lehet tölteni a Zónában.
Én legalábbis nagyon hálás vagyok a munkádért meg a belefektetett idődért,úgyhogy köszönöm szépen.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Elektromos cigaretta 🔞
- Melyik tápegységet vegyem?
- OTP Bank topic
- Videó stream letöltése
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- AMD vs. INTEL vs. NVIDIA
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- btz: Internet fejlesztés országosan!
- Tesla topik
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- További aktív témák...
- Gamer PC-Számítógép! Csere-Beszámítás! Mini PC! I5 10600KF / RTX 3060 12GB/ 16GB DDR4 / 1TB SSD
- Samsung Galaxy S25 / 25 Ultra 5G 256GB - 512GB / - Bontatlan - 3 év gari
- Megkímélt állapot!! Samsung Galaxy S10+ 128 GB SM-G975F/DS - fekete
- Nagyon szép állapot!! Xiaomi Redmi 10 2022 64 GB - fehér
- BONTATLAN Steelseries termékek VERHETETLEN ÁRON!
- Dell Latitude 5330 i3-1215U 6magos! - 16GB 256GB 13.3" FHD magyarbill 1 év garancia
- Gamer PC-Számítógép! Csere-Beszámítás! Mini PC! I5 10600KF / RTX 3060 12GB/ 16GB DDR4 / 1TB SSD
- Bomba ár! Fujitsu LifeBook U757 - i3-7GEN I 16GB I 256SSD I 15,6" FHD I HDMI I Cam I W11 I Garancia
- Asus 14 Zenbook UX425E FHD IPS i7-1165G7 4.7Ghz 16GB 512GB SSD Intel Iris XE Graphics Win11 Garancia
- Samsung Galaxy Tab A8 32GB, Újszerű, 1 Év Garanciával
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest