- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Új nyomógombos Nokiák érkeztek
- A Watch7-tel debütálhat a Samsung vércukormérője
- Apple iPhone 13 - hízott, de jól áll neki!
- Milyen okostelefont vegyek?
- Késik a következő S24 Ultra kamerafrissítés?
- Poco F5 - pokolian jó ajánlat
- Nothing Phone 2a - semmi nem drága
Hirdetés
-
Érkezőben a Poco M6 4G
ma 5G-s és 4G-s Pro modell már van, hamarosan lesz Poco M6 4G-s alapváltozat is.
-
Igencsak szerény méretekkel rendelkezik az Aetina Xe HPG architektúrás VGA-ja
ph Az 50 wattos modellt beágyazott rendszerekbe, MI-vel kapcsolatos munkafolyamatokhoz és edge applikációkhoz szánták.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Mobilarena
A S.T.A.L.K.E.R.: Shadow of Chernobyl egy nyílt világú, belső nézetű, lövöldözős játék, amelyet az ukrán GSC Game World fejlesztett. A THQ megunta a fejlesztők szerencsétlenkedését és 2007 márciusában kiadta.
Új hozzászólás Aktív témák
-
SaGa59
őstag
válasz Sensut #11588 üzenetére
Mintha oda írták volna a mod mekllé., hogy statikussal nem megy, bár lehet, hogy azt máshol olvastam. Elég sok olyan mod van, ami statikussal nem akar működni.
Szerintem a másik ST2 sokkal szebb...
A 84 kilós AK azért nagyon ott van. Valaki valamit rosszul javított...
[ Szerkesztve ]
STALKER modok: https://drive.google.com/folderview?id=0B_PtTRL86S2UQllOam9MUWZ1ak0&usp=sharing
-
rétisün
veterán
válasz Sensut #11597 üzenetére
"és kiderül, hogy nálam nem is látszik a tárgy, viszont ott van és felvehetem látatlanul"
én is jártam így (a burerek által ellopott dekódernél) nem láttam sehol, csak az "F" (nálam az a 'használ') sűrű nyomkodása keresgélés közben hozta meg az eredményt, úgy vettem fel, hogy azt se láttam hol van.
illetve ráadásul közelében sem volt annak, amit két végigjátszás is mutat....war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
SaGa59
őstag
válasz Sensut #11601 üzenetére
Azért van benne sztalkeres feladat is dögivel, bár abban igazad van, hogy mutánsokból túltengés van mindenfelé. Talán emiatt lettek a fegyverek olyan erősek.
Nagyon sok olyan feladat van, hogy keress meg ezt-azt, hozd el vagy vidd el valakinek, szerezz meg valami információt, segíts ki valakit. Ilyenekre nyílik meg az út, akkor mondják meg, hogy merre tudsz tovább menni.A Halott Városban a galeri helyét a Horus modos verzióban jelzi a térkép. A dekóder viszont számtalan helyen lehet, erről a leírásban is van szó, Ennek a résznek többször is nekifutottam. Egyszer volt ott, ahol a leírás szerint lehet. Ennél sokkal nehezebb lesz majd a Military Warehouse-ban egy doksit megtalálni, ami talán 6 helyen is lehet a leírás szerint. Mivel többször is nekifutottam ennek is, kétszer találtam ugyanott (a beomlott vasuti alagút tetején), egyszer a "trafóház" romjai alatt, egyszer meg az egyik őrbódéban.
A mutánsok inkább csak zavaró tényezők, és lőszerkoptatók, nem igazán veszélyes ellenfelek. A 7-8 sznorkot is el lehet intézni kényelmesen azzal a pisztollyal egy szál garbóban, csak meg kell találni a megfelelő lőállást a szálloda egyik jól védhető ablakában. A kimérákra és vérszívókra figyelni kell, mert ott azért gondot okozhatnak, ha elkapnak. Nekem a Csonttörő és a szuper vérszívó se volt kihívás igazán, sőt inkább egyáltalán nem.
Az, hogy a földalatti laborokban burerek, vérszívók és ugrópatkányok laknak és az áhított tárgyakhoz csak rajtuk át vezet az út, szerintem teljesen normális. Ha emberek lennének lent, már nem volna ott az, amiért menned kellett.Ami ebben a modban speciális a többihez képest az, hogy véglegesen el lehet benne akadni. Ha elveszítesz egy olyan NPC_t, aki képes megadni a következő ösvény kezdőpontját, akkor sosem tudod befejezni, nincs másik lehetőség. Az alapjátékokban, illetve a modok nagyrészében ilyenkor a halott PDA-jából kiolvasható a továbbvezető adat, ebben nem.
STALKER modok: https://drive.google.com/folderview?id=0B_PtTRL86S2UQllOam9MUWZ1ak0&usp=sharing
-
PeL
addikt
válasz Sensut #11605 üzenetére
Az a rész egyébként tényleg baromi könnyű így OP fegyverekkel. Az eredeti ST2-ben ott én is vért izzadtam majdnem, mert egyszerűen kevés volt a lőszer, ráadásul pont sötétben értem oda, így éjjellátóm sem volt csak a fejlámpa, ami nagyjából nem sokat ért. Itt viszont 1-2 lövés volt minden snork, így szinte gyerekjáték. Én csak simán odamentem a kerékhez, lelövöldöztem őket, begyűjtöttem a snork lábakat azt visszaballagtam Merlin-hez
Kajából a felcsernél kell majd felpakolni mindig. Ha nem árul akkor save-load.
[ Szerkesztve ]
-
SaGa59
őstag
válasz Sensut #11605 üzenetére
Igen, azt már többször jeleztem itt is, hogy a monolitos szakaszban nagyon spórolni kell a kajával, mert nehéz megszerezni. Kötődik is ehhez feladat, amikor egy láda kaját kell Pripjatyból bevinni az erőműbe. Az után már nem annyira tragikus, és Feldschertől már venni is tudsz valamennyit Pripjatyban. Ahányszor odamész hozzá, mindig lesz nála egy kenyér meg egy szalámi. Mutánsalkatrészekért meg anomáliákért pénzt ad. Asszem a monolit górétól meg valamelyik lent cirkálótól is tudsz venni egy falásnyi valamit, de tőlük csak egyszer...
Ebben a modban fegyvert venni nem nagyon kell, lesz elég, lőszer is. Pár spéci ruhát majd meg kell venni, mikor odaérsz, mert kell valamelyik NPC-nek, És ha majd eljutsz a Bárba, erősen javasolt a Totalizatőr felkeresése. Egy Lada oldalára ven felfestve ciril betűkkel. A mellett lévő konténerben (ott, ahol eredetileg a Szolgálat bázisa van) ácsorog a tag, akinél fogadásokat lehet kötni. 10 rugóra nyeretm nála 600-at. De néha a nyremény is vesztség, mert fogadsz 50 rugóval, nyersz 10-et, akkor nem 60-at kapsz vissza, hanem 10-et... Ezért Totalizatőr a neve... Ez lovis szakszó, azt jelenti, hogy ha sokan fogadtak egy lóra, akkor az össz befizetésekből számolják vissza a nyereményt, nem az eredetileg meghírdetett oddsokra (1:5, 1:10), azaz könnyen lehet, hogy nyertél ugyan, de még a befizetésed se jön vissza...
A sznorkokat egy újratöltés nélkül tudtam megcsinálni mind a három alkalommal, amikor odáig jutottam. El kell futni a szállodába és az első emeleti folyosó végén lévő ablakból, meg az egyik oldalfolyosó ablakából le lehet szedegetni a dögöket. Ha feljönnek (mert feljönnek) elég a folyosó végi ablakba felugrani, ott nem érnek el...
Az tény, hogy nagyon figyelni kell...Öngyilkos küldetés majd a kiképzésed alatt lesz, amikor elteleportálnak valahová, ahol előtted és mögötted 1-1 "szellem zsoldos" vár. Csak úgy lehet megúszni, hogy amint visszanyered a vezérlést, azonnal ugrasz oldalra egy nagyot és fordulatból lősz. Az első alkalommal ne ugorj, mert ott zsoldos nem lesz, ellenben a körhinta tetején landolsz. Később egyszer egy pripjatyi padláson kötsz ki, ahol csak az ment meg, ha gyorsan kimászol a tetőre és elkerülöd az utcáról lövöldözőket (ezeket korábban el lehet intézni, akkor nem lesznek ott, nem spawnolnak újra. Abban az utcában, ahol a ShoC-ban bejutottál Pripjatyba és két oldalról a házakból, meg a háztetőkről lőttek rád. Ja igen, itt vigyázz, mert az utca külső végén le lehet gyalogolni a térképről, és bezuhanni a szint alá, ahol megváltozik a talaj szinezése. Hiányzuk a kerítés...) és a két szellem zsoldost, egyszer meg az erőmű hátsó udvarán az egyik csőhídon, ott le kell ugrani és a híd alatt fedezéket keresni.
Ezeket én is rühellem, de megoldhatók...
Lesz még olyan (sokkal később, Yantarból többedik visszatéréskor), ahol elveszik mindened a banditák, egy közeli manyust ugyan le tudsz rendezni a bicskáddal, de a tőle elvett fegyver kevés lesz. Viszont ha nem erősködsz, hanem elfutsz, tudsz fegyvert keríteni a korábban lelődözöttektől, amivel már el tudod intézni őket és vissza tudod szerezni a cuccaid. Itt kb 1 másodperced van az eszméléstől, míg a közeli bandita észre nem veszi, hogy már tudsz mozogni...
Kézikönyv, kézikönyv, kézikönyv... Nélküle is megoldható, ezt az utolsót pl magamtól találtam ki, bár itt visszatöltöttem vagy 10-szer, mire leesett, hogy felesleges erősködni, futni kell... Aztán megnéztem a doksit és ott is ez az ajánlás...
STALKER modok: https://drive.google.com/folderview?id=0B_PtTRL86S2UQllOam9MUWZ1ak0&usp=sharing
-
rétisün
veterán
válasz Sensut #11612 üzenetére
amikor a múltkor megpróbáltam az AA verziót, már nem is tűnt olyan sivárnak, mint amikor még nem akart menni a 'sima' secret trials, és amiatt feltettem az AA-t, az stabilabb-e.
még a mentést is betöltötte, csak az artik tulajdonságai mások, mint a secret trials-ban (vagy csak már nem emlékszem, miket "javítgattam fel" egy kicsit) így aztán a betöltés után kaptam is egy heveny sugárfertőzést
ha lesz esetleg kedvem valamikor összehasonlítgatni, javítgatni az artik tulajdonságait, hogy a már összegyűjtött és használt artikat továbbra is használni tudjam, ne kelljen megint újakat keresgélni, amik jó tulajdonságúak, nem kizárt hogy még játszok az AA verzióval is....ahogy PeL is írta, azért annak is megvan a hangulata.
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
Sensut
őstag
válasz Sensut #11612 üzenetére
Korábban írtam, hogy valami baj van a Secret Trails 2 + AA 2 grafikájával, mert teljes dinamikus beállítással, fullon, olyan az egész, mintha egy műanyag világban sétálnánk. Nos, rájöttem, hogy az Autumn Aurora 2 miatt volt az. Most újrakezdtem a modot, de ezúttal a Photorealistic Zone-t tartalmazó verziót, ami tökéletes grafikát hoz, és nyoma sincs a műanyagos hatásnak. Ez a verzió még tartalmazza a Horusmodot is, ami sokat enyhít az eredeti ST2 durva korlátain és szinte már élvezhető ez a mod is.
-
SaGa59
őstag
válasz Sensut #11683 üzenetére
Ahhoz a verzióhoz találsz nálam javítást a googledrive-on. Kell, mert egy quest nem teljesíthető, meg két kép neve rossz, így ctd-zik amikor megkapod a hozzájuk tartozó cuccot jutalomként.
STALKER modok: https://drive.google.com/folderview?id=0B_PtTRL86S2UQllOam9MUWZ1ak0&usp=sharing
-
rétisün
veterán
válasz Sensut #11695 üzenetére
az a fura, hogy tegnap este még játszottam vele, de az 1.0004-el, és nem crashelt....és nem cseréltem össze a bin mappákat, mert egyrészt a saját, betömörített állományomból, meg amit te linkeltél pár hsz-el följebb, abból is ellenőriztem, melyik-melyik.
a főmenüben nem írja a verziót, csak 1.000x-et, szóval abból nem derül ki, melyik fut éppen.
mod: secret trails 2 gamedatájával kiírja, 1.0004.
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
SaGa59
őstag
válasz Sensut #11697 üzenetére
A Priboi Story-nak van olyan verziója, ami az 1.0004-gyel és olyan is, ami az 1.0005-tel megy, Épp a készítése idejében jelent meg az 1.0005-ös ShoC patch, így Dezodorék megcsinálták ahhoz is. A patchek néha nem csak a bin könyvtárba túrna bele, így annak a csereberélése nem mindig elég.
Meg kell nézni, hogy a meglévő PS a benne lévő leírás szerint melyik ShoC patch szinthez való és azzal használni, különben gondok lehetnek...
STALKER modok: https://drive.google.com/folderview?id=0B_PtTRL86S2UQllOam9MUWZ1ak0&usp=sharing
-
SaGa59
őstag
válasz Sensut #11753 üzenetére
Az ST2-előtt nem játszódhat, mert Sztrelok abban találkozik először a Zónával. A sztori szerint a bátyja után indult, aki a halott városba ment paintballozni a haverjaival, de nem jött vissza. Amikor odaért a városba, elvesztette az eszméletét és évekkel később ébredt fel egy buszban...
Ha jól emlékszem a kezdő beszélgetésre.
Mintha akkor, amikor elindult még nem is létezett volna a Zóna, mire észhez tért már jó ideje van.
Az orosz oldal szerint a Zóna megjelenése előtt kezdődik a játék, ha a sereget választod, át esel egy kiképzésen. Lehetsz szabadúszó, Tiszta Égboltos vagy Szolgálatos is.
Az orosz oldalon az 1.2 verzióról van szó ás azt írják, 7 féle befejezése van, négy a sztalkereknek, három a katonáknak.
[ Szerkesztve ]
STALKER modok: https://drive.google.com/folderview?id=0B_PtTRL86S2UQllOam9MUWZ1ak0&usp=sharing
-
kekeeci
senior tag
válasz Sensut #11783 üzenetére
Sok helyen nem alkalmazható a lelövés, mert a cucc 'beakad'. Viszont pl. a CoP-ban néha elég, ha csak 10 cm-rel magasabbra ugrassz.
A ShoC-ban az északi kijáratnál így is el kell játszani a kerítés tetején mászkálást, hogy elérd a walther pisztolyt, vagy a falu első két házának a tetejére jutás sem könnyebb vele.
Persze be lehet állítani 30m-es ugrásokat is, úgy is hogy ne sebződjön leérkezéskor, de mi értelme?kekeeci (waltzer) R†P: Project Torque, LevelR & HEAT Online :( "Kívánom, hogy a víz amit talál ne világítson a sötétben. (May the water you find in the desert not shine at you in the dark.)"
-
-
félisten
válasz Sensut #11854 üzenetére
Pont arra gondoltam, hogy valami Ökológus öltözetet vagy hasonlót szerzek be. Ám a probléma inkább az, hogy emiatt vissza kell menni, ha jól gondolom, mert Pripjatyban nincsen kereskedő (?).
Kicsit szomorú vagyok, hogy hiába öltem bele egy csomó időt a gyűjtögetésbe, rejtekhelyek felkutatásába, mert így nem sok értelme volt a kereskedésnek, ha ezt tudom, akkor inkább a továbbjutásra koncentrálok..
A pripjatyi Hotelből kijutni sem egyszerű, mert állandóan szétlőnek a Monolitosok, amint leérek.
Egyébként nem tudom, hogy az alapjátékban is így volt-e vagy csak a Complete 2009-ben nehezítették a dolgokat, de többször előfordult különféle helyszíneken (főleg az Agropromi átlépőnél), hogy még fel sem tudtam ocsúdni pályaváltás után és máris lelőttek.
Ebben a játékban rengeteg a harc, nekem már kicsit túl soknak is tűnik, ennyit tán a CS-ben és a CoP-ban sem kellett harcolni.
[ Szerkesztve ]
-
félisten
válasz Sensut #11856 üzenetére
Volt a legvégén 6 szerszámos ládám is.
A Complete 2009-ben a Kívánságteljesítő többször megszólal magyar hangon is, sejtésem szerint ez a honosítóknak köszönhető.
Összegzésképpen, már annak idején is körülbelül így kellett volna játszanom az alapjátékot, fokozatosan gyarapodva, fejlesztve a készletet.
Igazából arra voltam kíváncsi, hogy ennyi idő után , amit még régen egyszer nagy kínkeservvel fejeztem csak be.
Kissé csalódást is jelentett, mert a CS és a CoP már sokkal taktikásabb, érdekesebb küldetéseket adó játékok lettek, persze csak szerintem.
Valahol meg kell találni az egyensúlyt a gyűjtögetés és a harcok között, mindkettőtől ki lehet fáradni.
-
félisten
válasz Sensut #11861 üzenetére
Én még valami Inno3D név alatt kiadott VGA-val (talán GeForce 6600 GT-vel?) szenvedtem végig annak idején és részben a Sulinetből összelegózott PC-vel. Még azt sem tudtam, hogy a játékban miként kell fejleszteni a karaktert. Habár most sem vagyok valami nagy videojátékos.
-
shield
Topikgazda
válasz Sensut #11875 üzenetére
Akkor biztos az orosz verzióval van gondja. Az indító exe-vel is szarakodott, pedig automatikusan megcsinálta a 4GB-os patch-elést is. Ezzel pedig nem lehetett új játékot kezdeni.
Az AA 2.04 pedig gondolt egyet és többé nem lehetett visszatölteni a mentéseket.[ Szerkesztve ]
S.T.A.L.K.E.R. és modok: http://users.atw.hu/stalkermods-hun -- http://www.shieldstalker.nhely.hu
-
félisten
válasz Sensut #11879 üzenetére
Azért csak lebuknak, ha az üde zöld bokrok takarásából kilóg a ballonkabát vagy egy zsakett.
A Lost Alphát a hosszú és elágazó föld alatti alagút végigjárásáig kipróbáltam, ott izgalomban "feldobja" a játékot a töltényekkel való babrálás is.
Jó lehet ez a mod a leírásod alapján.
Agropromban le tudsz menni a föld alá?
[ Szerkesztve ]
-
rétisün
veterán
válasz Sensut #11888 üzenetére
akkor asszem ez lesz a következő mod, ha a priboy stroy-val végeztem. most úgy néz ki, megy rendesen, nem dobál ki, ráadásul win10 van próbaüzemben, azon játszok, ha játszok. (csak el ne kiabáljam )
CoP-ot, CS-t még nem próbáltam,a ShoC megy szépen.
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
Alienhun79
tag
válasz Sensut #11908 üzenetére
Újra telepítettem 1.0004 patch, próbálom a mentést és:
FATAL ERROR[error]Expression : hFile>0
[error]Function : FileDownload
[error]File : E:\stalker\patch_1_0004\xrCore\FS.cpp
[error]Line : 106
[error]Description : c:\program files (x86)\thq\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\config\stack trace:
tesztoszteronstalkerista
-
Alienhun79
tag
válasz Sensut #11912 üzenetére
Hát Sensut, most jó a játék nincs hiba, 3 órát próbálkoztam de csak rohangálok a pályán, mint pók a falon, van 3 küldi, a két pseudoblökit lekéseltem, de csak egy adta a farkát .), van egy kajás doboz ami a pultos néni kér, és egy térképem, ami a sötét völgy alagútja lehet, de nem biztos. Nekem van egy ilyen térképem:
[ Szerkesztve ]
tesztoszteronstalkerista
-
Alienhun79
tag
válasz Sensut #11927 üzenetére
Az emberek levese, valami ilyet jelent, brutális mellék küldetés halommal, még nem próbáltam EZT a verziót, mert nincs időm, de nagyon kíváncsi vagyok, mennyire stabil. Ezek a Narodnaya S. módok igen bogarasak, mondjuk nem csodálom annyi motyó, feladat van benne. Nem nagyon lehet magyarítani, mert rohadt sok benne a szöveg, én személy szerint az angolnak is nagyon örülök.
[ Szerkesztve ]
tesztoszteronstalkerista
Új hozzászólás Aktív témák
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Escape from Tarkov
- Horgász topik
- Autóápolás, karbantartás, fényezés
- Autós topik
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Fujifilm X
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- További aktív témák...
- -56% HP EliteBook 840 G8:i7 1165G7,16GB RAM,512GB NMVe SSD,Iris Xe,IR kam.+ujj.olv.,vil.MAGYAR bill.
- Monitortató plexi konzol több elérhető készletről MONITORCENTER
- -50% HP EliteBook 840 G8: i7 1165G7,32GB RAM,1TB NMVe SSD,Iris Xe,IR kam.+ujj.olv.,vil.MAGYAR bill.
- 1.250.000 FT helyett 940.000 FT !! MacBook Pro 16" M3 Pro 12CPU / 18GPU / 18GB / 512 SSD
- RTX 2080TI ROG STRIX GAMER PC