Hirdetés
- Samsung Galaxy A05s - az ötösért több kell
- Samsung Galaxy Fit 3 - keveset, de jól
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Poco F3 - a mindenes, de nem mindenkinek
- Hatalmasra nőtt az Asus Zenfone 11 Ultra
- Tiltás járhat az iPhone-on a túl hosszú EU-n kívüli időtöltésért
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- iOS alkalmazások
- iPhone topik
- MIUI / HyperOS topik
-
Mobilarena
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
addikt
válasz -Solt- #26950 üzenetére
Mindenképpen legyen írásos nyoma, hogy te jelezted az elállási szándékodat. Az e-mail elég kell legyen.
⏺︎ Bankot váltanál? Segítek! Küldök meghívót! ⏺︎ Gránit Bank meghívó az ajándék 10.000Ft-ért, belépési bónusz: 10+40e ⏺︎ K&H Bank meghívó az ajándék 10.000Ft-ért, belépési bónusz 10+40+40e ⏺︎ Részletekért keress priviben! ⏺︎
-
-Solt-
veterán
válasz Angie™ #26951 üzenetére
Az megvan, arra az emailre válaszoltam ahonnan a rendelés visszaigazolás jött, csak ugye arra sem képesek, hogy reagáljanak rá valamit. Nyilatkozat aláírva és csatolva, csomag visszaküldve, az emailben megadtam a számlaszámom (KP-s vásárlás volt) ahova a visszautalást várom...
Jól gondolom, hogy nincs más teendőm?
www.smart-bus.hu
-
-
Csigavair
tag
Sziasztok!
Tavaly márciusban vettem egy rollert, azóta kétszer volt garanciális javításon, de most megint meghibásodott immáron harmadjára. Az lenne a kérdésem, hogy van lehetőségem arra, hogy visszakapjam az árát? Hamarosan lejár a garancia és kb 4 havonta ugyanazzal a hibával megáll a gép...vigyázok rá de felháborít hogy egy év alatt 3-szor 3 hétre kiesik alólam és ha lejár a gari kb gazdasági totálkár...
Köszi előre is a válaszokat!
-
jeni
félisten
válasz Csigavair #26957 üzenetére
A 4. javítását már nem vagy köteles elfogadni.
Méltányossági alapon esetleg cserét kérni,de érdemes jelezni a sokadik meghibásodást.
Hátha elfogadják.
A szervizben töltött időkkel kitolódik a garanciális idő,ha ez segít.
Akai,XIAOMI,OKAI,SEGWAY,SENCOR,stb...[ Szerkesztve ]
-
Lackooo84
nagyúr
Te miről beszélsz milyen méltányosság? Ha a jogszabályban előírt sávos gariidőn belül van, akkor a harmadik meghibásodás (és nem is kell, hogy minden alkalommal ugyanaz a meghibásodás legyen) már cserélni kell. Nem cserélni lehet. KELL! Ha szaroskodnak, akkor békéltető, 200 ezer ftig már kötelező érvényű döntést hoznak (gondolom alatta volt a roller).
The Truth is out there...
-
jeni
félisten
válasz Lackooo84 #26959 üzenetére
Úgy tudtam csak a 4.-re lép érvénybe,ezért írtam a méltányosságit
Ha negyedszer is elromlik a termék-ezek után
Nála 2x volt javítva,most adná le 3x.
Így neki az lenne a nyerő ha a javítási idő 30 napon túli lenne.[ Szerkesztve ]
-
ittakary
nagyúr
Sziasztok!
BestMarkt-nál van egy megrendelt termékem, visszaigazolták, megerősítették, átvételre kész: egy JBL Live 670, ami kb 45-50ezer közötti áron megy: [kép]. A webshopon ennyibe került:
Az átvételnél, kérdés nélkül egy JBL Tune 670-et akartak adni, ami egy olcsóbb kiadás, kevesebb funkcióval: árukeresőAmikor jeleztük, hogy ez nem az a termék, ami a rendelésben szerepel, akkor ál-meglepődött arcot vágtak, és egyből mondták, hogy húha, ez sajnos a weblap hibája, és sajnos ennyiért nem is tudják odaadni a Live-ot. Meg jöttek a kifogással, hogy ez ilyen olyan adatbázis hiba volt.
Egy a gondom ezzel: ez nem egy szemetszűró, sok ÁSZF kikötésben szereplő látványos 90%-os hiba, hanem egy jóhiszeműen elfogadható, még csak akció felirattal SEM rendelkező ár volt.
Pár ezer forintos nevetséges kedvezményt felkínáltak a Live-ra, de a kiírt áron nem akarták odaadni.
Érdemes futni egy kört fogyasztóvédelemnél? Ismétlem, visszaigazolt, megererősített, átvehető rendelés volt.
-
-
válasz ittakary #26962 üzenetére
Szia!
Fater meg rendelt egy xyz elektromos metsző ollót és nem azt kapta, hanem cvb márkát és kifogásolta.
Cserélték neki és knl márkát kapott... megint kifogással élt és kiderült, hogy az xyz márka nincs is, de "raktáron" jelzi és lehet rendelni... Most ott tart a dolog hogy a futár megint elvitte és majd a pénzt kapja vissza. Ez a folyamat Cirka 2 hónapos volt... Én biztos jelenteném a megfelelő helyen!Márkák csak példa volt, mert nem tudom konkrétan mi is volt, de igaz a történet.
◄►Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop *i9-10900K @ 5GHz (AIO Water System)*4x16GB=64GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 2080 Super 8GB MXM 200W+ *4x2TB=8TB M2 SSD -_- LG® V30+ ThinQ DS 4/128GB "Blue"►Samsung® S20 Ultra 5G◄SM E80 3.5mm Jack►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►
-
luciferc
őstag
válasz Lackooo84 #26963 üzenetére
Nem hiszem, hogy kötelezhetik őket erre. Nincs az a termék, kész. Boltban sem kaphatod meg a jó áron szereplő ott helyben reklámozott darabot, ha nincs neki, vagy éppen nem akarja eladni. Itt nem arról van szó, hogy hamis hirdetéssel becsábította. És még szerintem sikerrel is tudna (szerk: a bolt) arra hivatkozni, hogy 30%-kal olcsóbb és még az akció szöveg se volt kiírva, nyilvánvaló tévedés.
[ Szerkesztve ]
-
run4fun
tag
válasz luciferc #26965 üzenetére
De ezt nem előtte kellett volna ellenőrizniük? Mert oké, hogy nem számít elfogadott ajánlatnak az, ha a megrendelő automata visszaigazolást kap a rendeléskor, de aztán ő kapott olyat is, hogy átvételre kész (egy külön, következő emailben?). Mert ha így van, akkor jó eséllyel valaki hús-vér ember jóváhagyta, hogy igen, mehet a megrendelt termékért, előkészítették neki a kért terméket. Ilyenkor nem kéne benyelnie a boltnak ezt, hogy hoppá elszúrtuk, de elfogadtuk a rendelésed úgyhogy megkapod?
-
luciferc
őstag
válasz run4fun #26966 üzenetére
Nem gondolom, hogy be kellene nyelnie. Nem köteles eladni alapvetően semmit a bolt. Nem történt károkozás, nem csábították be a boltba és nem vásárolt emiatt ott mást. És szerintem egy akcióval sem jelzett piaci ár alatt 30%-os ár esetén a tévedés is simán megáll. Természetesen be lehet jelenteni és így még az is kiderülhet, hogy rendszeresen van ilyen, amikor már rosszhiszeművé válik a dolog. De egyetlen ilyen esetből én nem merném levonni azt a következtetést, hogy trükköznek.
A hús vér ember, aki jóvá hagyta simán nem nézte azt az egy szó különbséget. Nem kell ezt elhinni, lehet nem is így volt, de ellenkező bizonyításáig ez egy életszerű feltevés. Francért szórakoznak a gyártók azzal, hogy egymástól alig eltérő neveket adnak jelentősen eltérő termékeknek. Itt inkább a gyártó trükközik. -
luciferc
őstag
válasz Lackooo84 #26967 üzenetére
Nem tudom van-e a termék. Lényegtelen. Azt mondja nincs. Kimegy a NAV meg a TEK leltározni? Érted. próbáljunk életszerűen a dologhoz állni. De nem is kell kamuzni. Annyiért nem adja, tévedés. Teljesen életszerű szerintem. Ettől függetlenül meg lehet futtatni a békéltetőnél, de szerintem messze nem 100%-os nyerés, inkább olyan 30-40%. Max.
-
Tikakukac
titán
válasz luciferc #26969 üzenetére
Kitalálom, nem dolgoztál még kiskerben
Ez a sztori annyira egyszerű, hogy el sem hinnéd.
Kötelesnek nem köteles eladni a bolt semmit. Egészen odáig ezzel semmi gond nincs, amíg nem igazolja vissza a terméket és nem csattogsz el érte. Ami idő. Ami pénz. Plusz mondom, visszaigazolt rendelés.
Ez számít, minden más csak töltelék.
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
Lackooo84
nagyúr
válasz luciferc #26970 üzenetére
Ajánlom olvasgasd el a távollévők között létrejött szerződés fogalmát.
The Truth is out there...
-
luciferc
őstag
válasz Tikakukac #26971 üzenetére
Nem, ellenben szeretek az ördög ügyvédje lenni, vagyis a másik szemszögéből megkeresni az érveket, ez ugyanis segít a saját érvek megfelelő felépítésében.
A kereskedő jelen esetben szerintem sikeresen hivatkozhat tévedésre, már ha nem valós trükközés van. Remélem elviszi békéltetőhöz a kérdező, aztán meglátjuk.
Nézzünk néhány forgatókönyvet:
1. A kereskedő tévedésre hivatkozik és átadja a békéltető testület részére a nagykertől származó számlát, amiből látszik, hogy a Live verzió nagyker ára bruttó 33e (számoljunk bruttóban), míg a Tune verzió 20e. Innentől életszerű a tévedésre hivatkozás, hiszen akció és a jelentős kedvezmény jelzése nélkül beszerzési áron lenne a Live. Ettől még lehet, hogy csak abban tévedtek, hogy nem tették ki a mega akció logót, de akkor is életszerűtlen a beszerzési áron továbbadás egy boltban, ahol jellemzően nincsenek kapcsolt eladások.
2. A kereskedőtévedésre hivatkozik, a békéltető testület tájékozódik a Live nagyker áráról (bekéri a számlát, ha megteheti), és az 20e. Ekkor már nincs beszerzési áron értékesítés, tehát bár furcsa, hogy nincs akció és kedvezmény jelezve, de életszerű az a verzió is, hogy ezek maradtak le.
Az 1. változatban szerintem a cég javára döntenek, míg a 2. változatban valószínűleg a vevő javára. És még lehetnének forgatókönyvek.
Szóval azt kijelenteni, hogy 100%-ban nyert ügy, szerintem erős tévedés.
-
luciferc
őstag
válasz Tikakukac #26971 üzenetére
Ja, és az elcsattogás és egyebek kapcsán a kisker hivatkozhat arra, hogy ezeket kompenzálandó ajánlott kedvezményt a Live valós árából. Nem olyan fekete fehér egy ilyen történet egy békéltető testület vagy éppen bíróság előtt. Ettől még lehet, hogy a kisker nettó trükközik, de ezt igazolni is kell tudni annak, aki erre hivatkozik, vagy legalábbis meg kell mutatni, hogy teljesen életszerű, hogy az a cucc ennyiben kerül.
-
Silentfrog
veterán
Sziasztok!
Tanáccsal segítenétek?
Vásároltam egy 100+ ezer forintos hangfalalt, ami most 200+ ezer mindenütt.
Garanciába visszaküldtem több mint egy hónapja.
Két hete írták mailbe hogy kész, 2-5 nap múlva megkapom.
Azóta elveszett senki sem tudja hol van, többszöri megkeresésre is azt írják keresik, Romániába szervízelték, azt írták.
Milyen lehetőségem van ilyenkor?
Nem lennék kisegítve azzal ha visszafizetik az árát, mivel most a duplája, a saját termékemet szeretném visszakapni , de ugye az nincs meg.
Kérhetek másikat?
Egyébként emagról jött és ők is voltak a forgalmazók.[ Szerkesztve ]
-
Tikakukac
titán
válasz luciferc #26973 üzenetére
Lehetsz az ördög ügyvédje, ezredjére is: ez a történet nem tud megállni már a kereskedő oldaláról sehogy. Kész. Távollévők közötti szerződés pipa, ennyi, vége, viszlát.
Ez vagy ki lesz adva, vagy ennek a többszörösét bukják idővel, pénzzel, névvel.
Ennyire ezy
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
luciferc
őstag
válasz Lackooo84 #26977 üzenetére
Azért ennek fussál neki még egy kicsit:
-
luciferc
őstag
De ha már belemegyünk, akkor nézhetjük a PTK legelejét:
1:3. § [A jóhiszeműség és tisztesség elve]
(1) A jogok gyakorlása és a kötelezettségek teljesítése során a felek a jóhiszeműség és tisztesség követelményének megfelelően kötelesek eljárni.Biztos jóhiszemű és tisztességes eljárás, hogy egy a piaci árnál 30%-kal olcsóbb, de akcióként nem jelölt árat akarunk érvényesíteni? Csak hogy játsszam az ördög ügyvédjét.
-
luciferc
őstag
válasz Tikakukac #26981 üzenetére
Látom nem olvastad el, amit linkeltem, de akkor ideteszem a jogszabályi részt, szintén PTK:
6:90. § [Tévedés]
(1) Aki a szerződés megkötésekor valamely lényeges körülmény tekintetében tévedésben volt, a szerződési jognyilatkozatát megtámadhatja, ha tévedését a másik fél okozta vagy felismerhette. Lényeges körülményre vonatkozik a tévedés akkor, ha annak ismeretében a fél nem vagy más tartalommal kötötte volna meg a szerződést.Illetve 2008. évi XLVII. törvény:
4. § (1) A kereskedelmi gyakorlat megítélése során az olyan fogyasztó magatartását kell alapul venni, aki észszerűen tájékozottan, az adott helyzetben általában elvárható figyelmességgel és körültekintéssel jár el, figyelembe véve az adott kereskedelmi gyakorlat, illetve termék nyelvi, kulturális és szociális – különösen családi kapcsolatokkal összefüggő – vonatkozásait is. Ha a kereskedelmi gyakorlat a fogyasztók egy meghatározott csoportjára irányul, az adott csoport tagjaira általánosan jellemző magatartást kell figyelembe venni.
És a kérdező maga is elmondta, hogy észlelte, hogy rohadt olcsó és azt is, hogy akció sincs kiírva.
Az, hogy megpróbálta megvenni, az rendben van, az, hogy követeli a tévesen árazott terméket, az szerintem nem fekete-fehér.
Ha már erős napunk van. Remélem elmegy a békéltetőhöz és meglátjuk ott mit gondolnak.
[ Szerkesztve ]
-
luciferc
őstag
válasz Silentfrog #26976 üzenetére
Én azt mondanám elsőre, hogy az emagnak kell adnia egy újat neked, mivel gyakorlatilag nem tudta megjavítani. Az ugyanis, hogy nem tudta megjavítani, esetleg a szerviz tönkre tette vagy éppen a szállító elhagyta (vagy valaki ellopta a szervizből), az téged nem kell és nem szabad, hogy érdekeljen és érintsen. Te leadtál egy terméket javításra, nem tudták megjavítani, mivel nem kaptad vissza. A termék még kapható, így adjanak egy másikat. Itt szerintem nem opció, hogy inkább kifizetik az eredeti árát, mivel még forgalomban van, és a 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról alapján egyébként is cserélni kellene a 30 nap miatt:
5. § (7) Ha a fogyasztási cikk kijavításra a kijavítási igény vállalkozás részére való közlésétől számított harmincadik napig nem kerül sor, – a fogyasztó eltérő rendelkezése hiányában – a vállalkozás köteles a fogyasztási cikket a harmincnapos határidő eredménytelen elteltét követő nyolc napon belül kicserélni.[...]
-
Tikakukac
titán
válasz Tikakukac #26990 üzenetére
Na, a Mofém kiderítette, hogy nem az ügyfelet kéne emelt hangnemben számonkérni, hogy miért kér számon dolgokat, hanem házon belül kellene rendet rakni.
Nem küldték ki amit ki kellett volna küldeni. És erről ők mit sem tudtak odabent. De azt eléggé tudták, hogy a cserét már velem megbeszélték, holott amúgy nem.Kegyetlen brigád.
Most pedig jöhet a Ventil, na őket nem lehet elérni mailben és telefonon sem, ha te 300km-re vettél valamit Pesttől és akarsz valamit érvényesíteni, akkor ülj kocsiba vagy buszra és vonatra, mert ők beza nem válaszolnak
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
grizlisandor
addikt
Jól indul az év már másodjára kell segítséget kérnem tőletek.
Tavaly decemberben rendeltem egy terméket, ami "csak rendelésre" státuszban volt, mondom ráér, majd ideér, jó áron van. Kaptam e-mail-t a rendelés visszaigazolásáról, utánvételre kértem, mondom ha elárazás történt, ne kelljen várni a pénzemre a visszautalásnál. Idén néha ránéztem a weboldalukon, hogy mi van a rendeléssel, nincs változás. Ma megnézem, szőrén szálán eltűnt! Írok nekik, hogy mizu. Jött a válasz, hogy ők tartották nekem a rendelést, de nem jelentkeztem érte, így feltételezték, hogy nem kell és törölték a rendelést. Ok, mondom én semmilyen értesítést nem kaptak, mikor, milyen címről milyen címre ment ez az értesítés? Nem tudja megmondani, mert automatikusan küldi a rendszer az értesítést.
Nevetséges, hogy szó nélkül törölnek rendelést, de bizonyítani az értesítéseket(többet, mert elvileg jelezték nekem, hogy megjött a termék, meg a törlésről is kellett volna írni) meg nem tudják.
Szerintetek ezzel lehet kezdeni valamit, vagy engedjem el?
-
ittakary
nagyúr
válasz ittakary #26962 üzenetére
A Fogyasztóvédelmi hatóság illetve a Békéltető Testület felé a bejelentés megtörtént, erről tájékoztatva lett a bolt, akik az elsőre tett párezer forintos kedvezmény után (49 helyett 42) majd utána még egy ajánlat (40) után valósan a megrendelt áron odaadták a terméket.
Hatóságnál a bejelentést visszavonjuk
-
válasz ittakary #26994 üzenetére
Sajnos ezt kevesen lépik meg, pedig minden hasonló esetet, vagy ennél súlyosabbat is jelenteni kellene!
◄►Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop *i9-10900K @ 5GHz (AIO Water System)*4x16GB=64GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 2080 Super 8GB MXM 200W+ *4x2TB=8TB M2 SSD -_- LG® V30+ ThinQ DS 4/128GB "Blue"►Samsung® S20 Ultra 5G◄SM E80 3.5mm Jack►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►
-
Dreimus
senior tag
válasz Csigavair #26957 üzenetére
Amúgy érdemes megnézni a jótállás adott része mire vonatkoznak pl az elektromos roller a kivételek közt van több ponton is
[ Szerkesztve ]
-
iFriend77
csendes tag
Sziasztok!
Van egy Samsung Galaxy Fold 3 5G okostelefonom. Telekom-nál lett vásárolva 2021 augusztusában 3 év garival részletre ami azóta ki lett fizetve teljesen.
A problémája az hogy ennél is előjött a Fold3-makra jellemző zsanérhiba azaz nem nyílik ki teljesen a belső kijelző. Ezt szeretném garanciában javíttatni.
Egy samsung márkaszervíz bevizsgálta és elutasításra kerűlt a garanciális javítás mert a burkolaton keletkezett némi horzsolás, apró ütődés nyomok az évek során.Van rá valami megoldás hogy mégis megcsinálják garanciában?
-
grizlisandor
addikt
válasz grizlisandor #26993 üzenetére
Erre valakinek valami ötlete?
-
Lackooo84
nagyúr
válasz iFriend77 #26999 üzenetére
Ha a jogszabályban előírt kötelező gariidőben vagy, akkor a lőtéri kutyát nem érdekli milyen karc van a telefonon, ugyanis köszönőviszonyban sincs az említett hibajenelséggel. Ha baszakodnak, akkor békéltető, a javadra fognak dönteni, és kötelezik őket a javításra.
The Truth is out there...
-
Lackooo84
nagyúr
válasz grizlisandor #27003 üzenetére
Nemtom mekkora értékű termék volt, de csak a békéltetőhöz mehetsz te is. Gondolom az említett emailek megvannak...
The Truth is out there...
-
iFriend77
csendes tag
-
luciferc
őstag
válasz iFriend77 #27006 üzenetére
Hát, a képek alapján én nem látok nagy ütésre utaló nyomot, ami ugye számottevő deformáció lenne. Ami esetleg deformációnak látszik így képről, az messze nem tűnik jelentősnek. Azt te látod jobban, hogy van-e valóban jelentősebb deformáció. Az, hogy egy sarok kicsit behorpad esetleg, az nem jelentős, még az ütés mértéke sem lehetett az, mivel papírvékony cuccból vannak ezek. Szóval ha ilyen nincs, akkor vidd el békéltető testülethez az ügyet valóban.
Közvetlenül a szervizhez fordultál, vagy a kereskedőn keresztül mentél? Mert ha az első, akkor szerintem célszerű lehet menni egy kört a kereskedőnél, mert végül is vele állsz szerződésben, őt kell a békéltető testület elé vinni, nem a szervizt. -
luciferc
őstag
válasz grizlisandor #26993 üzenetére
A rendelés visszaigazolása (=annak igazolása, hogy a rendelés megtörtént) nem jelenti a szerződés létrejöttét. Ha nincs egyéb email, amiből kiderül, hogy igen a rendelésed alapján eladják neked a cuccot, vagyis létrejön a szerződés, akkor szerintem elengedős.
szerk: annak kockázatát, hogy a részedre küldött email nem érkezik meg, vagy éppen a rendszerből bármi okból el sem indul, te viseled. A Ptk együttműködést ír elő, így szerintem a kereskedő részéről jogos érvelés lenne, hogy ha nem kaptál semmi értesítést, akkor rá kellett volna kérdezni. Ez az adott helyzetben elvárható magatartás.
[ Szerkesztve ]
-
grizlisandor
addikt
(#27005) Lackooo84 & (#27008) luciferc:
A megrendelős e-mail van, többet nem kaptam meg, de bizonyítani se tudják, hogy értesítettek.
Nincs létszükségem a termékre, de jó lett volna.Köszi, akkor ez tanulópénz, következőleg ütni kell a vasat és nem várni az értesítést ez a tanulság.
[ Szerkesztve ]
-
luciferc
őstag
válasz grizlisandor #27009 üzenetére
Azért várd meg, másnak lehet más a véleménye.
Azt írod nem tudják bizonyítani. Igazából nem is kell nekik, bizonyítani annak kell, akinek a bizonyítás az érdeke. Neki akkor kellene bizonyítani a leveleket, ha azt mondaná, hogy hát ő értesített 10x, de nem vetted át, tartotta, ezért nem tudta eladni, vedd meg. Ebben a mostani helyzetben neked kellene bizonyítani, hogy a cég úgy nyilatkozott, hogy a szerződés létrejött (eladja a cuccot). Még az se számítana, ha küldtél volna nekik millió emailt, hogy nyilatkozzanak már, amire nem válaszolnak. Megtehetik, nem kötelezi őket semmi a válaszra jogilag, max tisztességtelen magatartást lehetne felróni, bár ez kétséges, hogy az-e.
-
Tikakukac
titán
válasz iFriend77 #27006 üzenetére
Imádom, amikor a tokban pittinges kopást is úgy látják a srácok a szervizben, mintha a kamion ment volna át az eszközön.
Fuss vele egy második kört, aztán ha nem, mehet jogi útra. Samsung amúgy tényleg kezdhetne valamit magával, mert ez botrány amit művelnek.
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
aktív tag
-
luciferc
őstag
válasz Tikakukac #27011 üzenetére
Ha csak minden második ilyen esetben elfogadja a tulajdonos ezt a szöveget, akkor az már jelentős megtakarítás. De attól tartok ennél sokkal többen fogadják el.
És itt jönne az a része, hogy az ilyenekért fogyasztóvédelmi eljárást kell kezdeményezni. Ha az igazolja, hogy ez gyakorlat, vagy elég sok panasz érkezik, akkor meg komoly bünti kellene, ami máris veszteségessé teszi a szórakozást.
-
Lackooo84
nagyúr
válasz iFriend77 #27006 üzenetére
Ilyenkor kérni kell, azaz ragaszkodni kell a FÜGGETLEN szakértői vizsgálathoz, amit természetesen a szarsung költségére kell megcsinálni, mivel rajtuk a bizonyítási teher (a jótállási idő teljes időtartama alatt). Saját szerviz véleménye lepkefingot sem ér (naná, hogy nem fogják a saját cuccukra azt mondani, hogy szar). Ne hagyd annyiban, mert ez a kifogás vicc. Ezeknek az apró leverődéseknek semmi köze a hibához, ezek normál használatból származó ütés/kopásnyomok. Ha bacakodnak, akkor békéltető.
The Truth is out there...
-
iFriend77
csendes tag
válasz luciferc #27007 üzenetére
Semmilyen mértékű deformáció nincs a készüléken. Kézbe véve szabad szemmel csak enyhe surlódásnak látszanak a nyomok. A makró fotó felnagyítja a problémát, ezerszeres nagyításban meg kb aszteroida becsapódási kráter mező lesz a teló sarkain
A Westend City Center Samsung Experience Store-ba volt a bevizsgálás.
Akkor még futok egy kört a Telekomnál, ha ott is kapufa akkor megyek a békéltető testülethez. -
iFriend77
csendes tag
válasz Lackooo84 #27014 üzenetére
Olvasgattam erről a békéltető eljárásról és a szavaikból azt vettem ki hogy először törekedni kell az ügy békés rendezésére és valamilyen konszenzusra jutni, illetve ha mégis békéltetőhöz kell forduljak akkor erről szolgáltatóval történő vitáról írásos anyagot kell vigyek. Ha személyesen megyek a telekommal tárgyalni akkor elvileg nem készül írásos nyoma. Akkor levelezés útján intézzem inkább?
[ Szerkesztve ]
-
Tikakukac
titán
válasz luciferc #27018 üzenetére
Az addig okay, én csak a kövi lépést mondom, ami egy nagy kövér nem lesz.
Anyám telója azért nem volt garis, karcmentesen, mert állítólag kiflibe volt hajtva a teló. Ha nem akkor építkeztem volna, kimegyek Budaörsre és megkérdezem a szervizes kollégákat, hogy mégis mi a f*** van amúgy velük.
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
luciferc
őstag
válasz iFriend77 #27016 üzenetére
Menj be, jelezd a problémát. Az egy érdekes kérdés, hogy a samsung szerviz álláspontját elmondd-e, mivel a telekom valószínűleg máshova küldi, ott meg lehet simán javítják. Hacsak imei alapján a samsung nem nézi, hogy ez már volt szervizben. Ha elküldik szervizbe, akkor várakozás, ha azonnal visszautasítják, akkor meg beírsz a vásárlók könyvébe, arra válaszolnak és akkor lesz írásos anyag meg megegyezési próbálkozás.
Úgy általában nagyon kényelmesnek tűnik, hogy rögtön a szervizhez szaladgálunk, de probléma esetén csak időhúzás, mert lehet menni a kereskedőhöz, míg ha ott adja le az ember, akkor lehet 2 nappal később kerül a szervizhez, de a kereskedő rögtön benne van a játékban. Persze ha messze a kereskedő, az más.
Új hozzászólás Aktív témák
- Videó stream letöltése
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Milyen egeret válasszak?
- World of Tanks - MMO
- Samsung Galaxy A05s - az ötösért több kell
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Robot fűnyírók
- Samsung Galaxy Fit 3 - keveset, de jól
- Wise (ex-TransferWise)
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- További aktív témák...
- Eladó egy komplett PC (RTX 3070, Ryzen 5 3600, 32GB RAM)
- !! AKCIÓ !! 1 ÉV GARANCIA !! Független Apple Iphone 12 Mini 128GB.
- Samsung Galaxy S23 Ultra 512GB 5G Dual Sim + fólia, Spigen Rugged Armor tok
- Dolby Atmos / DTS:X hangprojektor HT-G700
- Bomba ár! Lenovo Miix 700-12ISK : m7-6G I 8GB I 256GB SSD I 12" QHD Touch I Cam I W10 I Garancia!