- Milyen okostelefont vegyek?
- Xiaomi 14T Pro - teljes a család?
- VoLTE/VoWiFi
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Huawei Mate X6 - keleti oldal, nyugati oldal
- Honor 400 Pro - gép a képben
- Samsung Galaxy S24 FE - később
- Motorola Edge 50 Neo - az egyensúly gyengesége
- Sony Xperia 1 V - kizárólag igényeseknek
-
Mobilarena
A S.T.A.L.K.E.R.: Shadow of Chernobyl egy nyílt világú, belső nézetű, lövöldözős játék, amelyet az ukrán GSC Game World fejlesztett. A THQ megunta a fejlesztők szerencsétlenkedését és 2007 márciusában kiadta.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Sensut
őstag
válasz
Alienhun79 #12935 üzenetére
Á HÁ! Tényleg betett oda egyszer az az izé. Ezt jó lesz megjegyezni, hogy következőleg az ember neki tudjon készülni és legyen legalább 60 kg üres helye a zsákban, mikor jön a bűvölet
Ha nem nyírtam volna ki a szörnyet olyan rég, újra is csinálnám kíváncsiságból, de sajnos rég volt és nincs kedvem újrakezdeni az egész pályát. De azért még kipróbálom egy akkori mentésből...
Megtanultam egy másik dolgot is Dead Cityvel kapcsolatban. Ugye mikor először lépünk át ide, Cheburashka figyelmeztet, hogy a gazdája, Kolya valahol itt van a városban és keressük meg. Itt az a helyzet, hogy ezt a feladatot azonnal meg kell oldanunk, mert ha egyszer is elhagyjuk a pályát, a beépített "hullaszállító" body collector eltávolítja a holttestet a játékból és többé nem találjuk meg. Ez szerintem egy bug és jeleztem a fórumon is. Viszont már jól beszívtam, de e miatt se fogom újrakezdeni a pályát.
-
borovi
aktív tag
válasz
Alienhun79 #12885 üzenetére
Talán már készül valamelyik moddercsapat boszorkánykonyháján...
-
Sensut
őstag
válasz
Alienhun79 #12842 üzenetére
Állítólag a Cobblestone ott van Szeméttelepen az egyik szemétdomb tetején. A másikat meg esőben mocsárnál lehet megtalálni, azt mondják a Raktáraknál, ahol az őrült stalker lövöldöz a kunyhóból. Én 2x is ott ácsorogtam az esőben, de sehol nem jelent meg
-
Sensut
őstag
válasz
Alienhun79 #12752 üzenetére
Nos, az a helyzet, hogy a vége után nincs vége a játéknak. Én a rendes véggel végigteleportáltam maga a CNPP2-n és az utolsó teleport visszatett a CNPP1-re és adott átjárót a két terület között. Olyan feladatot kaptam, hogy pusztítsam el a O-Tudatot! Beszélnem kell... Nem is mondom tovább, a lényeg az, hogy van freeplay
-
Sensut
őstag
válasz
Alienhun79 #12748 üzenetére
Ez az anomália detektor meg van nekem is, a nélkül cumi van
. Meg a bioradar fontos a mutánsok ellen. Ha Sahkarovnal frissíted a firmwaret, akkor roppant hasznos főleg controllerek felfedésére. Azok a rohadékok mennyire agresszívek ebben a modban
Én mindig gránáttal intézem el őket, egy gránát elég nekik. Ha a bioradaron megjelenik egy világoskék pötty - az controller, de már az előtt ott matat az agyadban, csak nem lehet szabad szemmel látni merre van. Amikor megláttad, már késő.
Vajon van-e freeplay az alapjáték befejezése után. Én itt vagyok a szarkofágnál, de ha nincs freeplay, akkor nem megyek be egyelőre, mert még vannak függőben levő feladataim. Ezt a helyet kellene megtalálnom, de nem nagyon áll össze a kép:Anomáliás medence - buszok - építkezési felszerelés - sikertelen kimenekítési hely... hol lehet ez
Pripjátyra gondoltam de ott nincs. És mintha még egy sziklás helyszínt is említett volna.
-
SaGa59
őstag
válasz
Alienhun79 #12734 üzenetére
Köszi, szóval az ágak alatt. A párától gyakorlatilag semmit se látok, de majd végigtúrom.
Sztrelok nevét valamelyik modban említették, de csak az olvashatta, aki megtalálta a megfelelő doksit...
Azt már meg nem mondom, melyikben és hol a doku, mert játék közben én sem találtam rá, csak fordítás közben akadtam bele. Az se kizárt, hogy ténylegesen nincs is játékban. A modok legtöbbjében rengeteg innen-onnan összeollózott és sosem használt szöveg van.(#12733) Cucuska2: Köszi. Igazából úgy kezdődött a "könyvfordítói karrierem", hogy felidegesített a Halálos Zóna fordítása, meg a hiányzó fejezet. Azt lefordítottam, ez eljutott a kiadóhoz és megkerestek, ha úgy gondolom, nekem jobban menne, odaadják a folytatás...
-
rétisün
veterán
válasz
Alienhun79 #12728 üzenetére
ezek a pozitívumok, a negatívum, hogy nincs magyarul
persze azért én is nekiállok majd, ha a diverzánssal végeztem, a secret trails 2-t is angolul játszottam (igaz, ahhoz van 2 végigjátszás is, ha nagyon elakadnék) persze az is félbe lett hagyva, talán a 'halál ellen' magyarítás elkészültekor....
-
hubai1979
őstag
válasz
Alienhun79 #12718 üzenetére
Köszi begyüjtöm.
-
hubai1979
őstag
válasz
Alienhun79 #12716 üzenetére
Oké köszi,a pda mutatja a feladatokat.Ha igen kérnék szépen egy linket ahonnan letudnám tölteni.
-
hubai1979
őstag
válasz
Alienhun79 #12709 üzenetére
Az ufo baba mit tud?
-
SaGa59
őstag
válasz
Alienhun79 #12705 üzenetére
Még,. hogy nem ad semmi extrát... Mindent arannyá változtat, ha megfelelően használod. Kérdés, mit lehet kezdeni az arannyal a Zónában.
-
Sensut
őstag
válasz
Alienhun79 #12706 üzenetére
-
Sensut
őstag
válasz
Alienhun79 #12700 üzenetére
Hát Sahkarov engem is felkészített keményen a Dead Cityre. Valami automata gyógyszeradagoló kütyüt adott, hogy a nélkül meg ne próbáljak odamenni
De hát még nem akarok odamenni, még a Katonai Raktárakohoz se jutottam el, mert a feladatok folyton visszafordítanak délre. Már másodszor indultam neki a Raktáraknak, de először a tudósoknak kellett segítsek útközben, mert haltak meg a sztalkerek a kezükben; aztán One-Eyed flash driveja miatt csukott el a Duty és vesztettem el minden cuccomat, mert börtönbe dugtak. Végre sikerült visszaszereznem mindent és most már vissza se nézek, úgy megyek fel odáig
Nem tudom, hogy kik és hányan dolgoztak ezen a modon, de ennyi jó sztorit összesen nem láttam Stalkerben, mint amennyi ide össze van tömörítve. Minden feladat egy külön történet, és nem ám holmi keresd meg ezt-hozd el azt, hanem szépen, logikusan összeállított, tartalmas történetek valami elképesztően jól kidolgozott, mindig más és más technikai megoldással fűszerezve. Ennyi technikai kütyüt nem is tudom hogy tudtak először kitalálni, aztán meg is alkotni, hogy az működjön. És működnekSzöveg pedig van rengeteg. Már csak a zsákomban van 3 teljes novella egy-egy kötetben. Ez nem vicc, lehet ám olvasni is
Az egyiket végig kellett olvasnom, hogy megtaláljam a megoldást valahova - érdekes volt, a Fekete Sztalker története - úgyhogy angoltudás kötelező, de a fordításhoz is fel kell majd kötni a gatyát!
Egy a baj csak ezzel a moddal: ABBAHAGYHATATLAN -
borovi
aktív tag
válasz
Alienhun79 #12691 üzenetére
Nekem sztalker fokozaton is elég szopás...
A mester fokra gondolni se merek.
-
Sensut
őstag
válasz
Alienhun79 #12691 üzenetére
Sikerült-e kikapcsolni a perzselőt?
Én már két ismeretlen artis feladatba is belekeveredtem. Az egyik a Dead Stalkeré az X-18-ban, ezt érzésem szerint nem is fogom tudni megcsinálni, mert olyan feltételei vannak, hogy csak na... Próbáltam már kitörés közben 2x is megtalálni azt az artit Darkscapen a vadászkunyhóból, de sehol sem látom a ház körül
A másik történet pedig az Önkéntes feladata Yantaron, amikor eltűnt a csapata egy anomáliában és azokat kellene valahogy visszahozni. Itt van egy profi detektor, amivel sötét zónákból kell kihalászni 3 ritka artit, amikről sose hallottam. Egyet sikerült is, de a másik 2...Amúgy ez a Healeres feladat harmadik pontja, a harmadik térkép megszerzése.
Ezek az új feladatok úgy elvittek másfele a játékot, hogy teljesen megfeledkeztem az alapjátékról. Abban még csak most jöttem ki az X-16-ból. tetszett, hogy itt a Lost Alphás labort használták, ami kicsit más és szebb, mint az eredeti SOC-os.Ja, apropó: korábban próbáltuk kitalálni, hogy ki is küld a SOC-ban a Vezetőhöz Cordonon, aki aztán visszaküld a rejtekhelyre Agropromba. Nos Ghost holttesténél az X-16-ban van egy hangfelvétel, annak nyomán kell odamennünk a Vezetőhöz. Amint felvettem automatikusan meg is jelent a feladat a listán:
-
Sensut
őstag
válasz
Alienhun79 #12671 üzenetére
Köszi. Ahogy látom nem kell új játékot kezdeni vele, felteszem. Habár bajom nem volt még a 6-al se, de még lehet
.
Elég keményen belenyúltak mindenfelé az alapsztoriba is. Az X-18-ban alig kaptam meg az utolsó dokumentumot (ki kellett nyírjam a sztalkert a bejáratnál, ennek nem tudom mi értelme volt) Aztán a laborból menekülve a katonák elől, Sötét Völgy déli kapuján át, nem Cordonra érünk, hanem Darkscape-re, azaz Borongósra. Minő meglepetés
-
shield
Topikgazda
válasz
Alienhun79 #12654 üzenetére
Az első képen láthatod, hogy jobb oldalon hiányzik a szöveg. Lehet hogy ott kaptál volna infót.
-
Sensut
őstag
válasz
Alienhun79 #12654 üzenetére
Ajaj. Itt hanem egyéb a fordítás miatt lesz gond a kóddal. Ilyennel már találkoztam modokban, de ott szerencsére csak bonus feladatok voltak.
-
Sensut
őstag
válasz
Alienhun79 #12648 üzenetére
Én az elején Cordonon eddig 7 új feladatot fedeztem fel, amiket kár lenne kihagyni. Sőt!
- Healer + sebesült sztalker, ami aztán egy hosszú feladatsorozatba torkollik.
- Az öreg az egyik házban, akinek a lányát kell megtalálni Pripjátyban.
- A zenész az udvaron, akinek a házát szellem lakja.
- Wolf és Sido fegyverüzlete a katonákkal a hídnál (kocsis feladat).
- A két testvér, akik találnak egy robbanó hűtőszekrényt (itt kerül elő a segítőkész maci).
- Fox csomagjának megtalálása a katonai bázison.
- Wolfnak dinamitok.Még biztosan vannak feladatok elrejtve. Sidonál van még 3 jelentősebb pénzkeresési lehetőség (gitár, katonai arti, zsoldosok). Viszont nem jöttem rá, hogy mit akar az a veterán Sidorovich bunkerének a bejáratánál. Ha beszélek vele, akkor Sido ajtaja bezárul és csak 300-ért nyitja ki ez a manusz. Viszont semmi hasznossal nem állt elő jó ideig a múltkor, úgyhogy most szóba se álltam vele egyelőre. De valamiért ott van és később biztos lesz valami szerepe
-
Alienhun79
tag
válasz
Alienhun79 #12648 üzenetére
Ja igen, van egy kisebb hibája, ha controller van a pályán alapból ha közelítesz hozzá egyre erősebb hang effektet fogsz hallani, majd likvidálod a drágát, de a hang viszont megmarad, és baromi bosszantó, a játékból kilépéssel az asztalra, lehet orvosolni.
-
Sensut
őstag
válasz
Alienhun79 #12645 üzenetére
Próbáltam úgy is.
Amúgy az a Bullet vs bandita jelenet a Sötét Völgy átjárónál nekem sose tiszta, nem csak ebben a modban. Ott ugye lehet választani, hogy mi is legyen lényegében Sötét Völgyben. A banditáknak nyalsz-e vagy segítesz Bulletnek kiszabadítani a Dutys haverét, de ezzel a banditákat - személy szerint Borov bandita vezért - magadra haragítod. Eddig egyedül a StalkerSoupban találtam ezt a választási lehetőséget a legtisztábbnak. Ott, ha megmented a banditát, ő elszalad, jelenti Borovnak és béke van. A Dutys Bullet ugyanúgy rohan a társa segítségére és kapod a feladatot, hogy kövesd, de ha nem teszed sincs semmi, csak lesz egy failed feladatod, mert ott Bulletéket előbb-utóbb kinyírják a banditák. Viszont ekkor Sötét Völgy területén jóban leszel a banditákkal, és még sokat üzletelhetsz velük, illetve több megbízást is kapsz Borov-tól. Mellesleg a Duty se orrol meg rád, mivel te nem bántottad Bulletet semmivel.
Itt viszont ha megmentem a banditát, az kijelenti, hogy nyírjam ki Bulletet. Ezt is kipróbáltam, de a Duty nagyon begurult Szeméttelepen és a barátságnak annyi lett. Viszont e nélkül a banditákkal nem lehet békét kötni, úgyhogy marad az ellenségeskedés velük, amitől aztán ugye ki kell nyírni mind egy szálig őket, hogy lemehess majd a laborba stb.
Próbáltam azt is, hogy megmentem a banditát és hagyom, hogy Bulletet kinyírják majd ők valahol menet közben. Csakhogy Bullet úgy elbujdosott a pálya szélén, hogy nem lehetett rátalálni. A társa, akit megment, halhatatlan lesz. Ott áll az út közepén és még a banditák se foglalkoznak vele. Ez nem így van más modokban, és az alapjátékban sem. Tehát látszik, hogy ezzel a feladattal itt nem ez a variáns volt a készítők szándéka, hanem az, hogy a banditáknak pusztulni kell.
Ami pedig Best illeti, próbáltam a Duty előtt is, utána is, de miután felvázolja a szitut, én csak annyit tudok válaszolni, hogy MÁR kinyírtam őket (I've killed them all), holott ez nem igaz, mert direkt nem mentem arrafelé a Szeméttelepen.
Még adok egy esélyt Besnek azzal, hogy teljesen új játékot kezdek, mert lehet, hogy későn tettem fel a patchet. Ahogy olvasom az oldalon, a 2.01-es verzió után nem kell új játékot kezdeni a patch miatt, viszont nekem a tök alap volt fenn, ami szerintem 2.0. Ez még bekavarhatott és ettől mehet összevissza minden nálam. Ha nem jön össze, akkor kihagyom Bes feladatát. Elvégre csak valami jutalomért van az egész.
Az angol fordítás bűnös, mert az eredeti SOC párbeszédeket benne hagyták, de a feladatok sokszor nem is arról szólnak (pld. Szürke a hangárnál). Kíváncsi lennék az eredeti orosz szövegkönyvre, mert tuti, hogy szokás szerint az angolok valamit elfuseráltak a fordításban. -
Sensut
őstag
válasz
Alienhun79 #12639 üzenetére
Én meg... nem tudom mi van, de nálam minden másképp van. Kaptam videót a YTon, 0693 az is, de amikor átér a Szeméttelepre, ott van Tolik a banditákal, akit meg kell menteni, aztán ott van Bes a roncsoknál, stb., ahogy kell. Nálam meg nincsen Tolik hanem 3 Loner áll a kocsi mellett, jön az üzenet, hogy menjek át Sötét Völgybe (!) és beszéljek Bes-szel. Csakhogy hiába beszélek vele, nem kapok feladatfrissítést, se semmi. Ha újra beszélni akarok vele, akkor kidob a játék. Kipucoltam a banditákat Agropromnál, ami a feladat lenne, de semmi reakció. Patch fenn van, idáig jó volt, de nem tudok tovább haladni a banditákkal. Valami nem tízes...
-
Sensut
őstag
válasz
Alienhun79 #12635 üzenetére
Az az artis küldetés egy sorozat része, ami aztán visz több pályára. A Healerrel kezdődik a faluban, lent a pincében, amikor meg kell gyógyítani egy sztalkert (kell szerezni neki egy artit).
-
Sensut
őstag
válasz
Alienhun79 #12633 üzenetére
Sötét Völgyben, miután másodszor is beszélni akarok Bes-szel, mindig kidob ezzel:
FATAL ERROR
[error]Expression : !phrase_dialog->m_PhraseVector.empty()
[error]Function : CPhraseDialog::SayPhrase
[error]File : E:\stalker\sources\trunk\xr_3da\xrGame\PhraseDialog.cpp
[error]Line : 140
[error]Description : No available phrase to say, dialog[gar_hellcar_start]
stack trace:Fogalmam sincs mit akarhat, valami segítséget kért a banditákkal kapcsolatban.
-
Sensut
őstag
válasz
Alienhun79 #12629 üzenetére
Nem lehet rálőni, mert akkor széttörik. Ezt direkt kiköti az ürge, aki megbízott, hogy vegyem ki onnan. Nem lehet megközelíteni, mert valami lök vissza. Körben vannak szintén olyan taszigáló anomáliák, valami csel van velük, de nem jöttem még rá, hogy mi.
Hanem valami nincs rendben Szürkével, mert nem akarja még mindig a hangárba telepíteni. Ott alszik most a faluban egy házban. Ő kellene tovább küldjön Agropromba Vakondhoz -
rétisün
veterán
válasz
Alienhun79 #12613 üzenetére
ha jól emlékszem, a priboy story kezdődött ezzel a kiszabaditósdival.
-
shield
Topikgazda
válasz
Alienhun79 #12607 üzenetére
Tényleg érdekes dolgok vannak benne. Nem árt egy kis fejlesztés, hogy feldobják a modot. Ezek szerint egy komoly modra akadtál.
-
SaGa59
őstag
válasz
Alienhun79 #12607 üzenetére
Ha belegondolsz abba, hogy tulajdonképpen mi az exoskeleton, akkor világos, hogy a sztalker exo páncélja jelentős egyszerűsítés, gyanítom azért, mert a motor nem tudja elkülöníteni a védőpáncél slotját és az exo-ét, ami tényleg csak egy támasztó keret. Ezt a tényleges védőpáncél fölé lehet "felvenni", pontosabban a teljes felszerelésű katona ebbe tud "beszállni", hogy nehezebb tárgyakat is hordozhasson.
Ehhez elég mélyen bele kellett nyúlni a rendszerbe is.
-
Dhampir
félisten
válasz
Alienhun79 #12603 üzenetére
Izgalmas mod, ha ilyen klassz, akkor ezt kellene magyarítani.
-
shield
Topikgazda
válasz
Alienhun79 #12597 üzenetére
Már húzom is le, csak már dugig van az 500Gb-os Stalker cuccos vinyóm, de azért csinálok helyet neki.
-
shield
Topikgazda
válasz
Alienhun79 #12591 üzenetére
Na...még egy mod, amivel mai napig foglalkoznak, így kellene a többivel is. Nem csak kiadni, azután kaki bele, had mérgelődjön a jó nép.
-
CJ4567
nagyúr
válasz
Alienhun79 #12592 üzenetére
Ez kicsit gépi fordításúnak tűnik. Mindegy, kipróbálom. De ez nem az a mod, amiben úgy indulsz hogy Sidorovichnak egy anomáliát kell szerezni, és addig az egész falu nem áll veled szóba, sőt, lelőnek ha bemész?
-
Alienhun79
tag
válasz
Alienhun79 #12591 üzenetére
Egy pár kép a modról:
Nem kevés grafikai beállítás
Szóval mindenhová kocsival, mert 80 kg lehet bele pakolni.
Hát ha menni kell, akkor menni kell
Minden tele van.
Kedvencem, egy egyedi sörétes ágyú, nehéz küldetés végeredménye.
Jó kis páncél, könnyű és hatékony psy védelemmel.
Kaptam egy küldetés végén Darkscapen egy könyvet, aha okés full orosz.
Az első oldala.
Rádión amiket lehet hallgatni.
Jóféle csavar, már van belőle sok, de csak este világítanak a sötétben.
Egy kis kedv csináló -
Sensut
őstag
válasz
Alienhun79 #11961 üzenetére
Itt egy újabb baj van, amit már nem tudok kijavítani: az X-10 laborban, radaron becrashelt kifele jövet, és nem tudok egyáltalán kijönni egy bizonyos átlátszó monolitos miatt. Amikor ez megjelenik a látómezőben és elkezd lőni - crash. Megpróbáltam minden trükköt, de képtelen vagyok kikerülni, mert ott szaladgál a kijáratnál. A logfájl jelzett néhány hibát, de hiába javítottam ki, nem segített. Nem is erre vonatkozó hibák voltak. A labort ki lehet kerülni, viszont a játékot e nélkül a feladat nélkül nem lehet befejezni. Talán már Pripjátyba se lehet átjutni ha nincs kikapcsolva az agyperzselő. Úgyhogy ennyi volt azt hiszem a dkz féle DMX 1.3.2. Amúgy igazán letesztelhetnék ezeket a modokat mielőtt oly nagy szeretettel kikürtölik a világnak. Végiggugliztam a netet segítségért, de mindenki a Stalkersoup verzióról beszél, úgyhogy feltettem azt, lássuk milyen. Elindulni elindult, ennél már csak jobb lehet, mivel a legújabb DMX-et tartalmazza többek között. Hát ez van sajnos
.
-
Sensut
őstag
válasz
Alienhun79 #11959 üzenetére
Agropromnál először engem is kidobott, miután megszereztem a katonáktól az iratokat és közeledtem a másik bázishoz, ahol a stalkerek szoktak lenni. Ott valami hiba generálódhat közben. Akkor nem a bár felé mentem tovább, hanem kikerültem Cordon felé a másik kijáraton. Aztán később visszamentem Agropromra s már nem volt több probléma.
-
Sensut
őstag
válasz
Alienhun79 #11957 üzenetére
Nem adok el én semmit szinte. Vagy 5 ládába pakoltam már szanaszét, csak az a baj, hogy ha kell valami, az mindig az ellenkező irányban van elrejtve. Murphy törvénye, ugye
. Na, de megvan a 10 tojás, egész este azokat kerestem az erdőben, aztán kiderült, hogy hiába. Itt az van, hogy a séf gagyog a gránátvetőről egy csomót, amit Voroninnak kell megszerezni a Raktáraknál, csakhogy nem érteni a szövegéből semmit, annyira részeg. Viszont azt akarja mondani, hogy ha megszerzed a 10 tojást, akkor ő ad egy gránátvetőt, ellenben az alapjátékkal, ahol itt elárulja a gránátvető rejtekhelyét a faluban. A faluban nem találtam persze a fegyvert, ezért suttyomban, hogy ne vegyenek észre, kinyírtam a fegyverraktár előtt az őrt és elloptam onnan. Most pedig rájövök, hogy voltaképpen kaphattam volna egyet a tojásokért békésebb úton is.
ATP-n még nem voltam. Lényegében az alappályákon kívül csak az erdőben és a mocsárban jártam. Viszont fel kell mennem egész az erőműig, hogy elhozzam Saharovnak a ládát a katonatiszttől, amiért ígért néhány fontos átkelőhelyet pld az ATP-hez. Hogy eljussak oda ugye kell követni az alapjátékot. Ha ez megvan, akkor jöhet a többi. Csakhogy megint vissza vagyok küldve a Raktáraktól Sidohoz lőszerért... -
Sensut
őstag
válasz
Alienhun79 #11953 üzenetére
Egyszer csak kapok egy üzenetet Agropromban, hogy jön egy helikopter és ne lőjek rá, mert nem a sereg az. Egy civil kopter leszállt az útra és egy kereskedő állt elém. Elmondta mivel foglalkozik s hogy a cuccokért kevesebbet ad, de lehet hívni ha tele a zsák. Ekkor vagy 3 kis-óriás ránk tört, lett egy nagy káosz, és az illető elhúzott a helikopterrel mielőtt még tisztázhattam volna a dolgot. Visszatöltöttem, de nem jött újra. Most várom, hátha megjelenik valahol
Amióta elkezdtem, még mindig Cordon körül forgolódok úgy, hogy épp csak eljutottam Raktáraknál odáig, hogy meg kell védeni a határt a monolitosoktól. Ennyi feladatot összesen a 3 alapjáték nem tartalmaz, ami itt van. Nem tudom melyik az a rejtekhelyes feladat Cordonon, még nem kaptam meg azt se. Most kell szereznem 10 tojást a Séfnek a Raktáraknál és épp átmentem értük a Forgotten Forestbe. Azt se tudom mit kell keresni, csekkolom a fákat, mert azt mondták. A Mocsárba csak épp átugrottam, ott viszont egy új szál indul a Clear Skyjal. Nem fogtam bele, először az eredeti sztorit akarnám letudni, de annyira ki van színezve mindenféle feladatokkal, hogy képtelen vagyok tovább jutni mert folyton vissza kell mennem. Nem fejlesztettem artifaktot és remélem nem is teszik kötelezővé, mert próbáltam ezt a folyamatot a Fotografban és elég kacifántos meg időigényes volt. Ott viszont kötelező volt. Az biztos, hogy ami ebbe össze van gyúrva, még csoda, hogy egyáltalán elindul a játék. Méghozzá a SOC! Egyelőre nálam működik rendesen, még bár ki se dobott a textúrahibák óta.
-
Sensut
őstag
válasz
Alienhun79 #11949 üzenetére
Én nem tudom mi a jó ég, hogy normális-e ez, vagy nem, de elkezdtem szédülni, mint amikor álmos vagyok, de nem hagy aludni sem. Azt mondja, hogy nem alhatok, ha ellenség van a közelben. Mindenhol ezt mondja, úgyhogy ez valami egyéb. Ez akkor kezdődött, miután kijöttem Yantaron az X-16 labból a dokumentumokkal. Bármit beveszek, bárhova átmegyek, ez van, a kép el van mosódva és imbolygok. Valami rémlik, hogy valami betegséget kaptam el, mintha, de nem emlékszem miben volt ez. Az alap játékban-e, vagy valami modban? És akkor valamelyik doktor, vagy ki ad valami gyógyszert. Még senkinél se találtam ilyesmit
-
Sensut
őstag
válasz
Alienhun79 #11947 üzenetére
Ja igen, a szerszámkészlet ismerős és egy csomót a banditáktól meg is vettem. Illetve cseréltem. Viszont az a baj a szerszámokkal, hogy csak egy bizonyos mértékig lerobbant fegyevert vagy páncélt lehet vele megjavítani, ha kb. felén alul van, akkor már nem lehet. De pld. Sidorovich tud manuálisan is javítani, csak még nem jöttem rá, hogy mi kell cserébe. A fejlesztések kategóriánként történnek különböző embereknél. A Bárnál szinte minden főszereplő tud fejleszteni. A Csapos például csak Stalker páncélokkal foglalkozik, melyekből felsorolt nekem vagy 10 félét. Bent a professzor csak Exokat javít. Petrenko csak Duty páncélokat. Egy másik valaki csak Mercenary ruhákat. Én eddig egy éjjellátót tetettem be egy Stalker Science Suit-be a Csapossal. Éjjellátó tipusokból is lehet választani vagy 10 félét. Macskaszem, holdfény, vak fehér, meg más ilyen változatok. Elképesztő. Ha rákérdezel ezeknél, meglátod mennyi féle fajta páncél is van a játékban. Rengeteg
.
-
Sensut
őstag
válasz
Alienhun79 #11945 üzenetére
Nem tudom, még nem nagyon törődtem a javításokkal, mert egyre újabb fegyvereket kapok és próbálgatom őket. Nem is tudom, ennyi új fegyvert egy modban...
. De elárulhatod a javítások nyitját. Én a fejlesztésekre jöttem rá lassan, mert igen, vannak fejlesztések is, láss csodát. Csak kicsit bonyolult a folyamat.
-
SaGa59
őstag
válasz
Alienhun79 #11928 üzenetére
A народная солянка inkább afféle "mindenhonnan összegyűjtött cucc". A народная konkrétan népi, népies, össznépi. A солянка meg eredetileg a boszorkánykóró vagy ballagófű néven ismert védett növény (ehető, lehet, hogy ez is egy összetevője volt eredetileg az ételnek), de mint ételfajta, afféle "mindent bele" kaja, ami lehet egy sűrű leves, de lehet egy lucskosabbra főtt rizseshús jellegű kaja is, amiben a rizsen meg a húson kívül sok egyéb (zöldségfélék, mint pl káposzta) is van. Rengeteg változatban készítik.
A modhoz vannak végigjátszások is, igaz, oroszul. A "Гид по Народной Солянке" keresőszóval a yandex.ru-nál felsorolja őket. Úgy tűnik évente-kétévente van belőle új verzió, így a GID-ek is az épp aktuálisról szólnak. A legfrissebb a 2012-es, a 2014-es verzióhoz nem láttam.
Ez a legfrissebb. -
Sensut
őstag
válasz
Alienhun79 #11928 üzenetére
Pontosan, ahogy mondod. Mialatt befejezek egy küldetést, felszedek még vagy 5-öt. Itt szinte mindenkinél feladat van, jobbnál jobbak, és elég szép summát lehet összeharácsolni. Sajnos egyelőre még nem találtam valakit, aki végre megjavítaná a felszerelésemet, mert van már néhány igazi egyedi fegyverem, de totál le vannak pukkanva. A fegyverek nagyon jók ebben a modban, úgy viselkednek, ahogy kell egy olyan játékban, amelyben (még) nincsen (nem volt) fejlesztési lehetőség. Ilyenkor nem egy adott fegyvert teszünk jobbá ugye, hanem a fegyverek közt kell megtalálnunk a legjobbat. A mutánsokat, a vadkant egy söréttel kinyírhatod, ha fejbe találod, de még a kis óriásnak is nyugodtan nekimehetsz a shotgunnal, nem kell oda RPG. Az elején az egy lövéses halál el-vissza működik, de gyorsan lehet jó ruhát szerezni, majd felfokozni artikkal a védelmet. Rengeteg új cucc található szanaszét, talán túlzottan sok is egy kicsit. Az ellenfelek hihetetlenül taktikásak, főleg a katonák. Ilyen MI-t még egyik modban se láttam, nem is tudom hogy hozták ezt össze ilyen jól. Nem találkoztam bugokkal eddig, egyszer dobott ki a játék valamiért Agropromnál. Viszont lassan tölti be az állásokat, ezért nem érdemes gyakran meghalni
. A grafika is hihetetlenül szép, pedig semmiféle javítást nem tettem be. Ugyanis a csomag tartalmaz egy halom grafikai, meg egyéb javítást is, melyeket tetszés szerint még be lehet építeni a modba. A sztori lényegében az alap SOC sztori, de rengeteg mellék úttal kiszínezve, amitől egyáltalán nem unalmas. Aztán egyre gyakoribbak a eltérő történetek/feladatok, és jelennek meg az újabb pályák is, melyek nem a SOC részei, de nem is mind az alapjátékoké. Nem tudom hány pálya lehet, de a térképen még Zaton és Jupiter is szerepel az összes ST2 / Fotograf pályái, illetve a Lost Alphában levő pályák mellet. Én sok Stalker modot kivégeztem, mindhárom alapjátékhoz, de ennyire még egyik se tudott lenyűgözni. Annyira, hogy esténként képtelen vagyok abbahagyni
. Talán anno a COP-os SGM 2.2 volt ennyire lebilincselő, de az is e mellett csak sétagalopp
.
-
Sensut
őstag
válasz
Alienhun79 #11925 üzenetére
Aszta, jó nagy darab ez a DMZ mod. 4.99 GB a csomag, ami tartalmaz egy csomó opcionális dolgot is. A játék jónak tűnik, az az orosz túlélő fajta mod, de annyira azért nem eltúlzott, mint mondjuk a Misery. A SOC alapsztorija módosítva van, de jól. Nem Sidorovich bunkerében ébredsz, hanem a Szemétdomb átjárójánál, és egy Asztrológus nevezetű kolléga irányít a dokihoz, hogy rendbe szedjenek a kábulatból a zöldfülűek falujában. Itt kapsz egy gyógyszert és egy barlangban kötsz ki egy hatalmas minigunnal egy exoban és sok artifakttal. Fogalmam sincs mi lehet ez, talán egy álom, de érdekesnek tűnik:
Egyetlen hibája, hogy elég nehezen kezeli az alapjáték. A betöltések sokszor percekig eltartanak és van laggolás is elég gyakran. Viszont ez nem is csoda, hiszen szinte az egész játék át van textúrázva meg hangolva. Arra a "mocskos" Stalker grafikára van kicserélve az egész, ahol jól ki kell nyisd a szemed, hogy bármit is megtalálj a gazban.
-
Sensut
őstag
válasz
Alienhun79 #11925 üzenetére
Még nem, te. Most töltöm...
-
Sensut
őstag
válasz
Alienhun79 #11917 üzenetére
Semleges vagy amíg nem választasz, de addig nem is tudsz tovább menni.
-
Sensut
őstag
válasz
Alienhun79 #11915 üzenetére
Nos, indulásból katona vagy, épp a kiképzésről érkezel a Zónába. Amint elhagyod a helikopter bázist, a sorompónál vár Strelok, vele kell először szóba állnod. Ő elvezet a bárba és ott dumáltok. Ekkor kell választanod, hogy maradsz-e katona, vagy inkább szabad stalker leszel. Én a katona verziót ajánlom először, mert így sok tapasztalatot szerzel egy következő szabad stalker futamhoz, ami sokkal nehezebb.
-
Sensut
őstag
válasz
Alienhun79 #11913 üzenetére
Ahol vagy az Perimeter (Perdzone), és nem jelenik meg a nagy térképen, csak a minimapon, azért jelensz meg tévesen Cordonban, vagy máshol. Backwater az voltaképpen Zaton lesz. A kérdés az, hogy melyik módban indultál: military, vagy free stalker, mert a két mód különböző már indulásból és az átjárók sem ugyanazok. A pultos néninek 4 nagy dobozt kell leszállítani az elhagyatott gyárból és akkor kapsz jó summát a továbbjutáshoz. De ha katona vagy, akkor beszélned kell a parancsnokkal a városban.
-
Sensut
őstag
válasz
Alienhun79 #11911 üzenetére
Az is lehet egy gond. Én statikussal vittem végig, mert a dinamikussal egyáltalán nem szép a játék. Főleg a szereplők néznek ki hülyén, mintha latexből lennének
-
Sensut
őstag
válasz
Alienhun79 #11909 üzenetére
Nem lehet, hogy a Program files (x86) telepítési hely a lúdas? Tudtommal az egy korlátozott könyvtár. Amúgy nekem csak egyszer volt ilyen visszatöltési gondom, de az a vége felé volt Pripjátyban valami monolitos NPC miatt.
-
Sensut
őstag
válasz
Alienhun79 #11906 üzenetére
Az AlternativA 1.0004-et kér. Minden bizonnyal a ST2 / Fotograf pályák miatt.
-
shield
Topikgazda
válasz
Alienhun79 #11906 üzenetére
Nem az 1.0006-os verzióval megy?
-
shield
Topikgazda
válasz
Alienhun79 #11904 üzenetére
Megy neked az alap játékod? Nézd meg, mind a két modnál nagyon hasonló a hiba!
Megfelelő az indító exe-d? -
shield
Topikgazda
válasz
Alienhun79 #11902 üzenetére
Nem lesz hozzá javítás, így itt kellene megoldást találni a hibákra. Talán néhány hét múlva, már visszaülnek az emberek a gépek mellé és többen elkezdjük a modot. Nagyobb esély lesz a hibák javítására.
Bárban a ládából való eltűnés, már más modokban is meg volt. Vannak megbízható helyek.
-
BorgBoss
tag
válasz
Alienhun79 #10163 üzenetére
Most jött ki áprilisban egy jó kis mod. Erről mi a véleményed?
AMK "Soljanka" Final Mod 2013 Extended Edition
Leszedtem, felpakoltam, működik és nagyon ígéretesnek néz ki. A baj, hogy németül kommunikál, amit én abszolút nem értek. Mivel német a fórum is, megköszönném, ha nálam szélesebb nyelvismerettel rendelkező STALKER kolléga kihámozná, hogy lehet-e angol nyelvezetre váltani.
SPOILER
Úgy láttam, hogy az erőműből indul a küldetés, úgyhogy sztori modifikált -
rétisün
veterán
válasz
Alienhun79 #10203 üzenetére
-
rétisün
veterán
válasz
Alienhun79 #10203 üzenetére
megpróbálom, köszi
legfeljebb hozzászokok, hogy alig van valami, amit jelez a hud....
(ha CoP mod lenne, simán tolnám rá az enot hudját, de ezzel sztem nem menne
)
-
Aarpok
őstag
válasz
Alienhun79 #10203 üzenetére
Engem se zavar a Misery - ben hozzászoktam,de Dodo kollégát zavarja.
-
dodopek
addikt
válasz
Alienhun79 #10172 üzenetére
De akkor hogy vegyem fel az artit?Merthogy detektor nélkül nem látszik, csak tudom, hogy ott van...
-
kekeeci
senior tag
válasz
Alienhun79 #10173 üzenetére
Yantarig futottam
eddig semmi hiba.
F5-F9 működik, szerintem valamit nem jól telepítettél.
(Jól néztek ki Zatonban a nagy 'kisóriások'.) -
shield
Topikgazda
válasz
Alienhun79 #10163 üzenetére
Köszönöm a részletes leírást.
Én már hozzászoktam, hogy a modok beállnak mint a szög, most már csak ritkán akadok ki tőle. Most fejeztem be a Legendary-t, most csak szabadon játszogatok vele, ez hányszor szállt el, nem is lehet megszámolni. De még az alap játék is bekevert, mert nem megfelelő exe volt hozzá patch-elés után.
Igaz, hogy kekeeci cimbora segített ki 2x is, amit nagyon köszönök neki.
Megnéztem a gyűjteményem, már ott van a kedvenced, kipróbálásra vár.A Stalkersuop-nál vissza fogom nézni, hogy az utolsó javítások érintik-e a nyelvi fájlokat.
Ilyen is ritkán fordul elő, hogy a moddb.com-ról mindjárt elsőre tudok letölteni, az Autumn Aurora 2 jön lefele.
Nekem meg van az első is, az csak grafikai mod. -
dodopek
addikt
válasz
Alienhun79 #10164 üzenetére
Azért én értékelném...
-
dodopek
addikt
válasz
Alienhun79 #10160 üzenetére
Mit csinál? Csak grafikai, vagy történeti változás?
-
shield
Topikgazda
válasz
Alienhun79 #10157 üzenetére
Már több ember dicsérte a Solyanka-t, még nem játszottam vele. Gondolom megérdemelne egy magyarítást.
-
kekeeci
senior tag
válasz
Alienhun79 #10105 üzenetére
Az meg hogy lehet (bár lehet, hogy becsomagolták egy .db* fájlba), ha lejön megnézem.
-
Alienhun79
tag
válasz
Alienhun79 #10104 üzenetére
Most nézem nincs is gamedata mappa, hm érdekes
ez a mód [link]
-
Alienhun79
tag
válasz
Alienhun79 #10103 üzenetére
REBORN_253_ENG ,, ezt az apróságot nem említettem, hogy ennek a módnak a hiba kódja, ups bocsi.
-
kekeeci
senior tag
válasz
Alienhun79 #10089 üzenetére
Sajnos így csak találgatni tudok. Hol kerested a log fájlt? Ha az általam küldött fsgame.ltx-t használod, akkor nem a doku... mappában lesz, hanem a játék mappájában levő 'user' mappában.
(#10098) rétisün
Szerezz egy eredeti 1.0000 verziót.
-
kekeeci
senior tag
válasz
Alienhun79 #10085 üzenetére
Megy a virágbolti verzióval is, teszteltem.
-
Dhampir
félisten
válasz
Alienhun79 #10075 üzenetére
Az fsgame.ltx-ben átszerkesztetted az alábbi sort (false helyett true)?
$game_data$ = true | true | $fs_root$ | gamedata\
-
shield
Topikgazda
válasz
Alienhun79 #9628 üzenetére
Lost World - Requital nem tudom, hogy angol-e mert még nem telepítettem fel, de a telepítője orosz. Érdemes lenne a Te verziódból kiszedni az angol nyelvi fájlokat.
rétisün IDE felraktam a patch-et.
-
rétisün
veterán
válasz
Alienhun79 #9637 üzenetére
igen, ezeket tettem fel (közel 2 giga kicsomagolva) és most stabilabb(nak tűnik) mint a legendary, amit mellette elkezdtem
-
rétisün
veterán
válasz
Alienhun79 #9630 üzenetére
fixeket nem tettem fel, ez egy torrentes stalkersoup, TB3D_STALKERSOUP_1_0_9.7z fájl. fixeket honnan tudok letölteni?
-
rétisün
veterán
válasz
Alienhun79 #9623 üzenetére
akármit állítgatok, a gázálarc az nem tűnik el, viszont 10 perc alatt 2x crashelt, ez még a stalkerek átlagához képest is sok, szóval asszem én a stalkersoupot hanyagolom.......
-
rétisün
veterán
válasz
Alienhun79 #9623 üzenetére
köszi!
-
op.erik
aktív tag
válasz
Alienhun79 #9616 üzenetére
Amúgy semmi gondom vele, nálam textúra pakkal megy, mindennel maximumon... Csak olyan furcsa, hogy azért nem egy eget rengető a grafika.. mégis dolgozik a gép vele rendesen.
-
kekeeci
senior tag
válasz
Alienhun79 #9593 üzenetére
Az összest (1.0001, 1.0003, 1.0004, 1.0005, 1.0006 - kb 80MB) felrakhatnám pl a sendspace-re, de nekem csak a worldwide és a Direct Download (ebből hiányzik az 1.0006) van meg, és ezek nem biztos, hogy jók neki.
-
Alienhun79
tag
válasz
Alienhun79 #9582 üzenetére
Ups, megoldódott egy újra indítással, nem töltötte be az amigókat, már kezdek paranóiás lenni, mert keresem neked a hibákat, bár meglennék nélkülük
Amúgy, Technobacon Stalkersuopal, friss javítással játszogatok.
-
kekeeci
senior tag
válasz
Alienhun79 #9564 üzenetére
Csak keresd tovább a hibákat, előbb-utóbb mindet megtalálod.
Az utánad következőnek sokkal egyszerűbb (és könnyebb) dolga lesz.
(persze ha még idejében letölti a javítást, mert a sendspace-n nem marad örökké)
-
kekeeci
senior tag
válasz
Alienhun79 #9560 üzenetére
Igen is, meg nem is.
A probléma oka megint csak az angol verzió készítőjének trehánysága. Néhány fájlnévben, és a hozzájuk tartozó hivatkozásban cirill karakter maradt, amit a magyar karakterkészlet nem megfelelően jelenít meg (valószínűleg az angol sem).
A javítás:link -
kekeeci
senior tag
válasz
Alienhun79 #9538 üzenetére
Úgy méz ki, hogy a program érvénytelen helyen akart létrehozni egy objektumot (ezesetben egy pseudodog-ot), és emiatt kilépett. Ezzel sajnos nincs mit kezdeni. (Esetleg pályaszerkesztővel
)
-
kekeeci
senior tag
válasz
Alienhun79 #9517 üzenetére
Akkor te se vagy már kezdő motoros, az én eső számtek órám a főiskolán volt, egy videoton R10 volt az áldozat, abban az évben, mikor kijött a Sinclair Z80.
-
kekeeci
senior tag
válasz
Alienhun79 #9515 üzenetére
Két lehetőséged van:
- csinálsz az XR_3DA.exe-ről egy parancsikont, és azt módósítod- vagy készítesz egy batch fájlt pl az asztalra a következő tartalommal:
echo off
start "" "C:\Program Files\Stalker\bin\XR_3DA.exe" -nointro
echo on
exitTermészetesen a vastagított részen a te telepítésednek megfelelő útvonalat kell beírni.
(Mellesleg számtekórán hol voltál, amikor a programok paraméteres indítását tanultátok?
)
-
kekeeci
senior tag
válasz
Alienhun79 #9511 üzenetére
-nointro paraméterrel kell futtatni a XR_3DA.exe-t.
Nekem azért nem tűnt fel, mert én eleve azzal futtatom. -
RobberBaron
tag
válasz
Alienhun79 #9511 üzenetére
Csak át kell nevezni két bármilyen ogg file-t (pl. $no_sound.ogg) intro_gsc_wp_l.ogg és intro_gsc_wp_r.ogg névre és betenni a megadott elérési útvonalra. Az intro video nem érdekes.
-
kekeeci
senior tag
válasz
Alienhun79 #9506 üzenetére
Ezer BOCS! elírtam
string_table_includes,
Egyébként az is megoldás lehet, hogy a ..\gamedata\config\text\eng mappában létrehozol egy string_table_includes.xml nevü fájlt a következő tartalommal:
<?xml version="1.0" encoding="windows-1252" ?>
<string_table>
</string_table>Már Pripjaty-ig jutottam vele. Kicsit zavar, hogy csak félig sikerült a fordítása - nevek helyett az azonosító stringek például - de azért játszható, és eddig se fagyi, se ctd.
Dhampir:
-
Dhampir
félisten
válasz
Alienhun79 #9506 üzenetére
;ńďčńîę xml ôŕéëîâ, ńîäĺđćŕůčő ňŕáëčöű ńčěâîëîâ
Ebben a sorban benne van az xml.
-
kekeeci
senior tag
válasz
Alienhun79 #9495 üzenetére
A localization.ltx-ben keresd meg a következő karaktersort string_table_includes.xml, (a vessző is
)
és töröld ki.(#9501) Plazmacucci
Ilyennel még nem találkoztam.
-
kekeeci
senior tag
válasz
Alienhun79 #9493 üzenetére
Mielőtt letölteném, egy kérdés - telepítős, vagy bemásolós?
-
Carasc0
őstag
válasz
Alienhun79 #9460 üzenetére
Szia!
Tehát íme az én telepítési sorrendem:
1. STALKER SoC telepítése
2. 1.0005 patch telepítése
3. LEGENDARY mod gamedata mappájának a helyére másolása.
4. Keylogger-ben lévő BIN mappa tartalmának másolása a gamedata-ba. Enélkül el sem indul a mod.
5. Van egy Options cucc is a LEGENDARY-hez amihez nem nyúltam. Onnan nem másoltam be semmit.
6. 2 db fix telepítése.Grafikai beállítások:
- Minden max, bár a sun ray az nekem mindig low értéken van.
- felbontás is full HD.Remélem nem hagytam ki semmit.
Eddig nekem 2x crashelt. Azóta nem. Igaz még mindig a szeméttelepen vagyok.
-
Carasc0
őstag
válasz
Alienhun79 #9458 üzenetére
Mi a gond a LEGENDARY-vel? Nekem eddig semmi gond nincs vele. A Link-en látok még 1-2 fix-et hozzá. Felteszem őket.
-
kekeeci
senior tag
válasz
Alienhun79 #9456 üzenetére
sajnálom, én szeretek az ilyesmivel molyolgatni. Az igazság az, hogy hibátlan mod nincs, lehet, hogy csak véletlenül elkerülöd azt, amibe mások belefutnak.
-
kekeeci
senior tag
válasz
Alienhun79 #9430 üzenetére
küldd el a log fájlt, abból hátha ki tudok okoskodni valamit
-
westcoastog
veterán
válasz
Alienhun79 #9442 üzenetére
Pedig tetszik a sok új cucc benne, és így volna is kedvem játszani vele, de ezek a fagyások.
-
Dhampir
félisten
válasz
Alienhun79 #9425 üzenetére
Betojjintás, holdkomp?
-
shield
Topikgazda
válasz
Alienhun79 #9395 üzenetére
Egy időre stop van, 82%-nál megállt a letöltés, nincs seeder. Talán szerencsém lesz.
-
shield
Topikgazda
válasz
Alienhun79 #9395 üzenetére
Ekkora méretnél nincs benne az alapjáték?
-
nem_tom
őstag
válasz
Alienhun79 #9420 üzenetére
Ha nincs, akkor mégsem lesz kipróbálás.
-
nem_tom
őstag
válasz
Alienhun79 #9413 üzenetére
Lehet majd ezt is kipróbálom.
Magyarosítás van hozzá?
-
Carasc0
őstag
válasz
Alienhun79 #9395 üzenetére
Szia!
Nagyon nagyon köszi! Nagyon rendes vagy! Amúgy ebbe a modba minden térkép benn van? Mert mintha azt olvastam volna hogy eléggé masszív mod. Tehát sokat tud...
westcoastog: LEGENDARY-t próbáld ki inkább. Többet tud. És tudja azokat is, amiket te elvársz a modtól.
-
Carasc0
őstag
válasz
Alienhun79 #9381 üzenetére
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- Bittorrent topik
- Milyen okostelefont vegyek?
- EA Sports WRC '23
- Star Trek
- Xiaomi 14T Pro - teljes a család?
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Tudományos Pandémia Klub
- Eléggé lekorlátozza az NVLink Fusiont az NVIDIA
- További aktív témák...
- Samsung Galaxy A5 32GB Kártyafüggetlen 1Év Garanciával
- Telefon felvásárlás! Samsung Galaxy A15, Samsung Galaxy A25, Samsung Galaxy A35, Samsung Galaxy A55
- Tablet felvásárlás! Samsung Galaxy Tab S10+, Samsung Galaxy Tab S10 Ultra, Samsung Galaxy Tab S10 FE
- DELL PowerEdge R730xd 12LFF rack szerver - 2xE5-2680v3,64GB RAM,4x1GbE,H330 RAID v ZFS
- 121 - Lenovo Legion Pro 5 (16ARX8) - AMD Ryzen 7 7745HX, RTX 4070 (48 hónap garancia!)
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest