- iPhone topik
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Itt az első kép a 2024-es Nokia 3210-ről
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Milyen okostelefont vegyek?
- Digitális detox a Nokiától
- OnePlus 7 - magabiztos folytatás
- Samsung Univerzum: Az S23-at is megbabonázta a Galaxy AI
- Motorola Edge 40 - jó bőr
Hirdetés
-
Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
ph A Kereskedelmi Minisztérium egyelőre csak felméri a helyzetet, egyelőre nem látni, hogy tudnak-e bármit is tenni.
-
Saját Redmi Note 13 Pro+ a világbajnok focicsapatnak (és indiai rajongóiknak)
ma Argentína nemzeti válogatottjának mezével díszítik az új Redmi különkiadást.
-
Agyi chipes gyártóba fektetett a kriptocég
it A Tether 200 millió dollárt fektet a Blackrock Neurotech agyi chipes vállalatba.
-
Mobilarena
A S.T.A.L.K.E.R.: Shadow of Chernobyl egy nyílt világú, belső nézetű, lövöldözős játék, amelyet az ukrán GSC Game World fejlesztett. A THQ megunta a fejlesztők szerencsétlenkedését és 2007 márciusában kiadta.
Új hozzászólás Aktív témák
-
SaGa59
őstag
válasz Antonius1978 #10957 üzenetére
Szia!
Kipróbálnám ezt a F.O.T.O.G.R.A.F modot.
Ha jól értem, kell az 1.0004-re patchelt SoC, a F.O.T.O.G.R.A.F.7z, a Patch_Final_FOTOGRAF és a FOTOGRAF_Eng_Trans_REV1. Ez utóbbiból nem találtam újabbat, de ez régebbi, mint a fenti patch. Okozhat ez valami gondot? Illetve valami egyéb is kell még?Köszi.
[ Szerkesztve ]
STALKER modok: https://drive.google.com/folderview?id=0B_PtTRL86S2UQllOam9MUWZ1ak0&usp=sharing
-
SaGa59
őstag
válasz Antonius1978 #11013 üzenetére
Köszi, ebből a mini_correct nem volt meg...
STALKER modok: https://drive.google.com/folderview?id=0B_PtTRL86S2UQllOam9MUWZ1ak0&usp=sharing
-
SaGa59
őstag
válasz Antonius1978 #11016 üzenetére
Működik, köszi...
Az mondjuk kicsit megzavart, hogy az angolosításban a "Dr" betűket mindig "Doctor."-ra cseréli. Először nem értettem, mi az a Doctor.nk, meg a Doctor.gg...Illetve rengeteg szöveg maradt orosz, főleg a tárgyak leírásánál. Pl a zöld "porcia"-t először nem is értettem, mi lehet, azt hittem elsősegélydoboz, csak zöld.
Érdekesnek ígérkezik.
El tudnám képzelni egy változatát a Lost Alpha terepén...STALKER modok: https://drive.google.com/folderview?id=0B_PtTRL86S2UQllOam9MUWZ1ak0&usp=sharing
-
SaGa59
őstag
válasz Antonius1978 #11018 üzenetére
Ahogy haladok előre, kezdem magam úgy érezni, mintha a Cinege cipője című mesébe csöppentem volna...
Akinek a Lost Alphaban sok az egyes feladatoknál az ide-oda séta, az ebbe bele se fogjon.
Ráadásul sikeresen megettem a konzervtejet, és senkinél sincs egy darab se...STALKER modok: https://drive.google.com/folderview?id=0B_PtTRL86S2UQllOam9MUWZ1ak0&usp=sharing
-
SaGa59
őstag
válasz Antonius1978 #11020 üzenetére
A boltba (nem a bárba, az oda bejutáshoz kéne a tej, gomba, vodka, meg még valami) be tudtam menni, de sehol semmi (valamelyest értem amit mondanak, anno 4 évig intenzíven (heti 6 óra) tanultam a nyelvet még felső tagozatban, annyira, hogy a középsulira is elég volt, onnan meg tanulmányi versenyekre küldözgettek, bár a nyelvi tagozatos gimisekkel már nem voltam egy súlycsoportban. Igaz, ennek is már lassan 40 éve...).
Visszamentem egy korábbi mentésre.
Megj: tisztán látszik, hogy Dezodoréknak igaza volt, hogy a béta kikerülése után nem vártak tovább a megjelenéssel. Ebben a modban is visszaköszön már az elején egy komplett épületcsoport (a gyár a terület délkeleti sarkában), ami minimális eltéréssel de a LA-ban is ott van, a SoC-ban viszont nem volt és a másik két részből sem rémlik, bár azokat közel sem jártam be annyiszor, mint a SoC területeit.
Ha várnak még pár hónapot, a térképeiket, épületeiket a modderek beépítik mindenhova.
[ Szerkesztve ]
STALKER modok: https://drive.google.com/folderview?id=0B_PtTRL86S2UQllOam9MUWZ1ak0&usp=sharing
-
SaGa59
őstag
válasz Antonius1978 #11022 üzenetére
Amíg játszani és tanulni tudsz, addig élsz. Amikor már ezek nem mennek, csak vegetálsz...
Ha a nickedben a szám azt jelzi, amit az enyémben, akkor a fiammal egyidős vagy épp.
A hangtompító megvan, ráapplikáltam a .45-ösömre, még nem kérte senki.
Egy doboz sűrített tej, egy doboz "csernobili" gomba, és egy doboz uborka kellett, meg 2 üveg sztolicsnaja. A gombán kívül mindent találtam, azt Szidnél vettem 1260-ért...
A bárban a tag, aki szexképekért vodkát ad, nagy egy állat...
[ Szerkesztve ]
STALKER modok: https://drive.google.com/folderview?id=0B_PtTRL86S2UQllOam9MUWZ1ak0&usp=sharing
-
SaGa59
őstag
válasz Antonius1978 #11029 üzenetére
Ahogy haladok előre, egyre gyakrabban emelgetem a nemlétező kalapom a mod "hangulatfelelőse" előtt. Nem azzal teszi nyomasztóvá és egyben érdekessé a programot, hogy több durva szörnyet pakol be, hanem pl a hangokkal, amelyeket akkor hallani, ahogy belépek egy házba. Az ott éltek "visszhangjai". Hol egy csecsemő gügyögése, hol egy elhaló sikoly, máskor egy részeg "családfő" örjöngése...
Bár az a halom órisácsótány-szerűség, ahogy kirajzott a fűből, szintén nem semmi. Még nem éltem túl a támadásukat, így nem is tudom, mik azok...Ha már fegyver: a fotómasinába a 40-es kapacitású flash kártyával mennyire kell spórolni. Ez van végig, vagy feladatonként lesz másik?
Szidnél az üzemanyag kannákat raktam le, hátha kell, bár nem autózok, csak ha muszáj lesz.
Én '85-ben vettem az első gépem, egy ZX81-et. Addig semmi közöm nem volt a számítógépekhez. Aztán építettem egyet (Homelab), majd jött az EP, aztán a PC. Majd meló mellett tanultam és végül informatikus lettem. Előbb gépszerelő (számítógép műszaki), majd usersupportos, aztán úgy általában mindenféle, ami ebben a szakmában létezik. Jókor kerültem jó helyre, így a '90-es évek elején az akkor idehaza létező géptípusok (home computer-től a mainframe-ig) mindennel találkoztam, dolgozhattam. Most elsősorban internet, tűzfal, levelezés...
És persze a játékokkal is megismerkedtünk.
Alapvetően RPG (a klasszikus értelemben vett, nem a hack&slash stílus), mindenféle építgetős és fejtörős cuccok. Meg a stalker.
Anno, pl a Wizardry 7-et két kollegával (az egyik velem egykorú, a másik egy tizessel öregebb) együtt vittük végig. Minden reggel beszámoltunk egymásnak, ki mire jutott...[ Szerkesztve ]
STALKER modok: https://drive.google.com/folderview?id=0B_PtTRL86S2UQllOam9MUWZ1ak0&usp=sharing
-
SaGa59
őstag
válasz Antonius1978 #11035 üzenetére
A maguk idején mind megvoltak... Az IG egyik készítője amúgy író, Nyúl, azaz Nyulászi Zsolt. Az ő műve a Codex szerepjáték. Nem biztos, hogy örülne, ha a Katedrális szerzője beletúrna a művébe. Én biztos nem örülnék, más szinvonal... Szerintem.
Lehet, hogy kicsit félreteszem a fotográfust és megnézem a Secret Paths-t. Ahhoz egy rendes angol fordítás van Stalkersteintől és a társától. Ők rendesen lefordítják, míg ez a Dávid csak google translate-t és némi adjusztálást csinál, így keverék az egész. Az angol szövegben angol átiratú orosz szavak. Ennél még a tiszta orosz is jobb lenne...
Stalkersteinék dolgoznak a fotograf fordításán, megvárom...A CoP-os modot megnézem, köszi...
STALKER modok: https://drive.google.com/folderview?id=0B_PtTRL86S2UQllOam9MUWZ1ak0&usp=sharing
-
SaGa59
őstag
válasz Antonius1978 #11040 üzenetére
Ugyanaz a csoport készítette mint a f.o.t.o.g.r.a.f.-ot (ezt úgy is hirdetik itt-ott, hogy a Secret paths szerzőitől). Ez előzmény az alapjátékhoz, gyakorlatilag eljátszod, hogyan került Sztrelok a zónába és a Death truck-ra. Van egy 44 oldalas walkthrough hozzá, nélküle gyakorlatilag kijátszhatatlan, vagy nagyon szenvedős. Az első oldal csak azokkal a cuccokkal van tele, amit ne dobj vagy adj el, mert kell valakinek majd. Van vagy 4 befejezése, amiből egy jó.
A fotograf fordításával nem nyelvtani gondom van, hanem az, hogy gyakorlatilag minden 3-4 mondatban van egy-egy szó, ami orosz, csak angol átírású. Azaz nincs lefordítva és így visszakeresni is nehéz.
Azért a Codex világa, illetve Dale Avery Star Wars vagy M.A.G.U.S. könyvei eléggé más szint, mint a "Katedrális" széria. Ez utóbbi sem rossz, de én az első 3 rész után nem bírtam tovább olvasni őket.
[ Szerkesztve ]
STALKER modok: https://drive.google.com/folderview?id=0B_PtTRL86S2UQllOam9MUWZ1ak0&usp=sharing
-
SaGa59
őstag
válasz Antonius1978 #11049 üzenetére
Nem arról szól, hogy végig kell olvasd, hogy játszani tudj, csak segíthet, ha elakadsz. Meg esetleg nem árt tudni, hogy nem szabad megenni a sűrített tejet, amit az első ládában találsz (ez ugyan fotograf eset, de a Secret Trails-ban is vannak hasonló balhék, ahogy látom a leírást).
STALKER modok: https://drive.google.com/folderview?id=0B_PtTRL86S2UQllOam9MUWZ1ak0&usp=sharing
-
SaGa59
őstag
Köszönöm a többi játékos nevében is. Jó az, hogy vannak ilyenek, bár én általában nem használom, csak ha már végképp minden általam észrevett lehetőséget végigpróbáltam és mégse jutok tovább valahol.
Előbb keresek kerülőutakat, vagy elteszem későbbre a feladatot. Szeretem magam felfedezni a helyeket, megoldani a problémákat.STALKER modok: https://drive.google.com/folderview?id=0B_PtTRL86S2UQllOam9MUWZ1ak0&usp=sharing
-
SaGa59
őstag
válasz SaGa59 #11060 üzenetére
Közben leszedtem és látom, hogy jóval nagyobb, a texturák és még pár dolog eltér. Ellenben nincs minimap, sőt a HUD annyira minimális, hogy azt sem látom, mennyi van még a tárban...
Ezzel a moddal pillanatnyilag annyi gondom van, hogy míg a Way in Pripyat-ban túl életerősek a mindenféle dögök, itt vagy a fegyverek vannak túltápolva, vagy a dögök életereje van nagyon lehúzva, de így már-már túl könnyű.
Viszont az, hogy az utak az egyes területek között ideiglenesek, legközelebb másikat kell keresni, nagy ötlet. Meg az artifact transzmutáció is. Az, hogy úgy lesz egy artifaktból másik, hogy a megfelelő anomáliában kell tartani pár órányit...[ Szerkesztve ]
STALKER modok: https://drive.google.com/folderview?id=0B_PtTRL86S2UQllOam9MUWZ1ak0&usp=sharing
-
SaGa59
őstag
válasz op.erik #11070 üzenetére
Köszi, tudom, hol kell.
Anno csináltam magamnak pár módosítást. Pl a fegyvereket hangoltam a valós csőhossz, lőtáv, lövedék sebesség és tömeg paraméterek alapján. Persze nem élethűre, mert ahhoz itt túl kicsik a pályák, de legalább az egymáshoz való viszonyuk legyen rendben,STALKER modok: https://drive.google.com/folderview?id=0B_PtTRL86S2UQllOam9MUWZ1ak0&usp=sharing
-
SaGa59
őstag
válasz SaGa59 #11072 üzenetére
Közben belenéztem és a fegyverek vannak iszonyúan túltápolva. Pl az AK74 eredtileg 0.62-0.71 es (szintfüggő) hit_powerre vannak beállítva, ezt 3.55-re állította be a modder. A többinél is hasonló, 5-6-szoros a "sebzés"...
Mondjuk ez azt is magával hozza, hogy a karakterem is egy találattól fekszik, ami a rambózást erősen akadályozza...STALKER modok: https://drive.google.com/folderview?id=0B_PtTRL86S2UQllOam9MUWZ1ak0&usp=sharing
-
SaGa59
őstag
válasz Chewye #11076 üzenetére
Két ötletet találtam erre a neten.
1: (szerintem marhaság) crackelt exe okozza
2: (ez sem szimpatikus, de talán) lehet, hogy nagyobb swap (lapozó) fájl kellene a gépedre. Anno biztos, hogy háklis volt a SoC ha a swap fájl egy adott méretnél kisebb volt, de akkor nem is akart települni, ha jól emlékszem.STALKER modok: https://drive.google.com/folderview?id=0B_PtTRL86S2UQllOam9MUWZ1ak0&usp=sharing
-
SaGa59
őstag
válasz Dhampir #11138 üzenetére
Javaslom a Secret Trails 2-t, op.erik olvtárs mega oldaláról leszedve.
Magyarul nem tud, az angolja viszont tökéletes, bár az SMS-ek többnyire oroszul jönnek.
Nem tudom hány feladat van benne, de úgy 150 körülre saccolom azokat, amelyek nem a "szerezz egy snork lábat" jellegűek, hanem érdemes őket megcsinálni. Sok olyan, hogy tegyél meg nekem valamit, de ehhez előbb valaki másnak kell valami, amihez meg egy harmadiknak kell valami egyéb.
Számtalan mellékküldetésnek látszó feladat kell a végigjátszáshoz is, mert vagy nem nyílik meg az út nélküle, vagy a jutalomtárgy kell majd később.
Nagyjából a felénél járok, van még olyan pálya, ahol nem is jártam, illetve ahova még út sincs.
Fontos: mindig keress olyan rejtekhelyet, ami ember nem járta helyen van, mert a kódorgók rendszeresen kirabolják amit leraksz és megtalálják. A leírását érdemes kéznél tartani, sokszor segít, bár néhol nem pontos. Pl Voronin előbb adja az Assault Abakan-t, mint ahogy ott írják. Már a "segíts megtámadtak" balhé után rögtön.
Ha a feladat egy csomag, vagy annak tartamának elhozása (sok ilyen van), akkor pakolj le valahová biztos helyre, mert a csomagok sokszor 30 kg fölöttiek. Pl 10 AK, 900 lőszer és 15 gránát egyben.Fura mód a legbiztosabb tároló (még sosem rabolták ki) a Bár területén lévő kereskedő (Earl) melletti faláda. Ami pl Voronin mellett van, abból mindig kilopták az Assault Abakan-t, ami pedig kell később. A leírásban elírták, nem "Storm" Abakan, hanem "Assault".
Biztos még az erdészház padlásán lévő (ez elején feltétlen nézz bele).
Néha (háromszor eddig) kirabolnak teljesen, az addig összeszedett cuccaid vagy megkerülnek, vagy nem. Inkább nem.A bár területre befelé mindig legyen nálad 2000 rubel. Mindig! És állj meg az őrrel beszélni...
Fontos, hogy ha a feladat besegíteni valahol egy lövöldözésben és azt mondják, valakinek túl kell élnie, annak tényleg túl kell élnie. Néha (pl az Army Warehouse-ban vagy a Roogkie Village-ban) megteheted, hogy a feladat felvétele előtt "előtakarítasz", de a legtöbbször akkor jelenik meg az ellen, amikor odaér a csapat.
Vigyázz, a fegyverek 4-5-ször erősebbek, mint amit megszoktál, de kell is. Ja: nincs minimap, a HUD-on csak a saját állapotod látszik, meg a fegyvered neve. Az, hogy hányan vannak közel, nem.
Amit mondanak, arra mindig figyelj nagyon, mert nem jelöli a térképen, hogy hova kell menni, csak néha, akkor is csak nagyjából.A pofozkodások után az életben maradottak mindig kirámolják a többieket, így gyorsan kell "lootolni".
A Bár területén a Totalizatőr feliratú Lada mögötti konténerben lakik a bukméker, nála lehet fogadni mindenfélékre. nyertem már 200 rugót is nála 25000-rel fogadva, de vigyázz, ha azt írja ki, a nyeremény 1000 Ru, akkor annyit kapsz tényleg nem a fogadási összeg+1000-et. Mint a magyar lovin a totalizatőr.
Egy hibát is találtam. A telepítés után ellenőrizni kell, hogy a "\gamedata\textures\Aaz\Ńŕéăŕ" nevű könyvtárnak tényleg ez-e a neve, mert ha nem (nálam csak hasonló volt), akkor Duke füves-zsákjának leadásakor CTD-zik egyet.
Ja: ha nocd-s verziót használsz, az X10 laborból nem tudsz kijönni, állandó a ctd. Eredeti program kell.[ Szerkesztve ]
STALKER modok: https://drive.google.com/folderview?id=0B_PtTRL86S2UQllOam9MUWZ1ak0&usp=sharing
-
SaGa59
őstag
válasz Dhampir #11142 üzenetére
Értem...
Még egy hibát találtam, aminek viszont nem tudom a megoldását. Ez op.erik verziójában hiba, a gamedb-ről letöltött, David.me félében viszont nem, így azzal oldottam meg, hogy 3 percre kicseréltem a két gamedata könyvtárat. Op.erik verziója jobban bejön, mint a másik.
A probléma: Tanker "Thunderstorm" Grozáját az X18 laborban megtaláltam, felvettem, de nem jelzi, hogy megvan és nem is tudom leadni.
Ha a tárgyfelvétel idejére a másik gamedata könyvtár az aktív, akkor jelzi, hogy megvan, ahogy kell...
Gyanítom, elcserélték a modellt. Vagy nem tudom. Esetleg hiányzik valami patch róla. A leadásig még nem jutottam el, lehet, hogy ott is trükközni kell majd.STALKER modok: https://drive.google.com/folderview?id=0B_PtTRL86S2UQllOam9MUWZ1ak0&usp=sharing
-
SaGa59
őstag
válasz SaGa59 #11145 üzenetére
Még egy hiba az op.erik féle Secret Trails 2-ben. A gamedata\textures\Aaz\M4A1 SOPMOD\tacstońk.dds -t is át kellett nevezni erre, mert a "ń" nem ilyen volt...
Így a békefenntartóknál General Smith-nél ctd-zett, mikor leadtam a "keresd meg a scoutokat az elhagyott gyárban" feladatot és át akarta adni a spéci M4-est érte.
STALKER modok: https://drive.google.com/folderview?id=0B_PtTRL86S2UQllOam9MUWZ1ak0&usp=sharing
-
SaGa59
őstag
Kicsit felidegeltem magam tegnap, így most félreteszem a Secret Trails-t, míg kedvem nem támad újrakezdeni.
Rájöttem, hogy majd egy hete rossz nyomot követek benne.
Amikor Agropromban Bes-nek be kellett segíteni, nem vettem észre, hogy az a szerencsétlen, minden erőfeszítésem ellenére mégiscsak kapott egy golyót. A feladat, hogy beszéljek vele, megvan és az ikonja Death City-re mutat, így nem foglalkoztam vele, hogy most épp nem lehet elérni. Majd ha megint lesz nyitott út a városba, lerendezem a dolgot.
Tegnap vissza kellett menni Agrorpomba, ahol a mercek megint belémkötöttek. OK, akkor takarítunk. Eközben meg majd hasraestem egy fűben heverő testen megbotolva. No ki az? Bes! Ó hogy a...
Olyan régi mentésem már nincs (12-t pörgetek körbe), ami az ő akciója előttről való, így ha jól értelmezem a leírást, talán be sem tudom fejezni.Akkor most kicsit átállok CoP-ra a Way in hase (leánykori nevén (Spectrum Project) moddal, bár ennek az angolja még eléggé ergya, de már játszható...
STALKER modok: https://drive.google.com/folderview?id=0B_PtTRL86S2UQllOam9MUWZ1ak0&usp=sharing
-
SaGa59
őstag
válasz BorgBoss #11153 üzenetére
Ez a mod (secret trails) pont arról szól, hogy bármely fontos npc is elhunyhat, ha nem védem meg őket egy-egy akcióban. Ez azért teszi nagyon nehézzé a játékot, mert ugyanakkor a fegyverek meg 3-5-ször erősebbek, mint az megszokott a stalkerekben. Azaz egy golyó is végzetes.
Ráadásul hajlamosak elkóborolni és összecsapni az arra járó nekik ellenséges entitásokkal és ebbe belehalni olyankor, amikor épp hozzájuk igyekszem valahonnan a Zóna túlvégéről, hogy felvegyem a szükséges feladatot tőlük.
Kedvencem ebből a szempontból Lukash. Ha megkapom, hogy beszélni kéne vele, nem vár a végtelenségig, hanem hajlamos összeugrani a katonákkal (vagy azok hajlamosak bejárőrözni az ő területükre) és ha csak később akarok vele találkozni, lehet, hogy már az egész csapatot széthordták a tushkanok meg a kutyák.[ Szerkesztve ]
STALKER modok: https://drive.google.com/folderview?id=0B_PtTRL86S2UQllOam9MUWZ1ak0&usp=sharing
-
SaGa59
őstag
válasz kekeeci #11155 üzenetére
Írta is valaki a mod gsc-s oldalán, hogy a stalkerek eddig arról szóltak, hogy kaptál egy feladatot, elindultál intézni, de közben volt időd szétnézni a terepen, összeszedegetni amit értékesnek tartottál, pár mellékküldetés volt csak lejárós, időhöz kötött. A Secret Trails-ben viszont rögtön rá kell mozdulni mindenre, amint megkapod, mert ha nem, simán elintézi a Zóna azt, akitől az infromációt megkapnád. És itt ha meghalt, hiába találod meg, nincs a PDA-jában az info, mint az alapjátékokban... Rádaásul valahogy minden mellékküldetés kapcsolódik a fő szálhoz, csak azok nem, amiket a "need any job" beszélgetésekkel kapsz. Hozz egy kutyafarkat, jellyfisht, stb...
Ez részben jó, mert ad egy speciális stílust a játékmenetnek, részben viszont bosszantó, mert leírás nélkül nem mindig derül ki, hogy az aktuálisan nyitott 2-8 feladat közül melyiket kell sürgősen rendezni és melyik az, ami ráér. Legfeljebb azt tudod kitalálni, hogy ahova nem vezet út (itt az átjárók folyamatosan változnak, eltűnnek, megjelennek, néha csak egyirányúak, vagy egyszer használatosak), azt úgysem tudod megoldani most, így hanyagolható.
STALKER modok: https://drive.google.com/folderview?id=0B_PtTRL86S2UQllOam9MUWZ1ak0&usp=sharing
-
SaGa59
őstag
válasz Dhampir #11172 üzenetére
Alcohol54% free verzió. Benne van a csomagban az acid is, ami kell, hogy ne bukjon meg a miniimage. Ellentétben az újabb daemonokkal, ez gond nélkül működik és win8.1 alatt is.
[ Szerkesztve ]
STALKER modok: https://drive.google.com/folderview?id=0B_PtTRL86S2UQllOam9MUWZ1ak0&usp=sharing
-
SaGa59
őstag
válasz op.erik #11198 üzenetére
Az eddigi leghosszabb játék a ST2, amit STALKER-ben találtam, biztos nem állnék neki magyarra fordítani. Még angolból sem. Ami van hozzá angol, az majdnem tökéletes. Remélem a FOTOGRAF-hoz is lesz ilyen jó az, amin Stalkersteinék dolgoznak.
Az eredeti ShoC-nak durván a háromszorosa - de lehet, hogy még több is -, lehet összetettségben, feladatok számában. És igen, kell hozzá a kézikönyv, mert el lehet akadni benne végleg, egész kis apróságok miatt is..
[ Szerkesztve ]
STALKER modok: https://drive.google.com/folderview?id=0B_PtTRL86S2UQllOam9MUWZ1ak0&usp=sharing
-
SaGa59
őstag
válasz op.erik #11207 üzenetére
A kézikönyvben "london werewolf" Gondolom a Dr Jackyll és Mr. Hide miatt...
És tényleg olyanok. Máshol is találkoztam már egy-egy példánnyal.Juteszembe: a fegyverek még mindig olyan brutál erősek a modban?
Én visszavettem mindegyiket a harmadára, de még így is túl sok. Az ultraszuperbrutál mocsári csonttörő., meg a szuper bloodsucker is csak két pisztolylövés volt még így visszavéve is.[ Szerkesztve ]
STALKER modok: https://drive.google.com/folderview?id=0B_PtTRL86S2UQllOam9MUWZ1ak0&usp=sharing
-
SaGa59
őstag
Én mielőtt bementem volna, azért szereztem hatékonyabb cuccot a felszínen a monolitosoktól. Meg a ruhámat is sikerült lecibálni az egyikről. Csak azért kellett visszatölteni vagy háromszor, hogy a segítő, aki a sörétest adja, életben maradjon az összecsapás utánra is, mert nélküle nincs tovább. Igazából komoly fegyvert nem is vittem magammal oda, mert tudtam, hogy lecsapnak és az aktuálisan legjobb fegyver hajlamos eltűnni ilyenkor, végleg. Ott hagytam a Monolit mellett a ládában.
Amúgy Pripjatyban érdemes megszerezni a monolitos algóré Vinarját, az is jó puska. Lent ácsorog a színpad alatti "pincében". Később meg a bárban az egyik őrtől (aki mindig lenyúl 2 rugóra) vettem egy könnyített 550-es siget. Azzán már azt vittem mindenhova. Hangtompítós, távcsöves, lehet rá gránátvetőt rakni, és azzal együtt is tán 3,5 kg.
Nekem eleinte (főleg a monolitos kroszakban) a kajahiány volt nagy ellenfél, később meg a tömeg. Amikor 30-40 kg-nyi szajrét kell elvinni valakinek de úgy, hogy azért verekedd át magad egy csapat rosszarcún is, tehát fegyver és páncél is kell, 50 kg súlyhatárral macerás tud lenni.[ Szerkesztve ]
STALKER modok: https://drive.google.com/folderview?id=0B_PtTRL86S2UQllOam9MUWZ1ak0&usp=sharing
-
SaGa59
őstag
válasz SaGa59 #11213 üzenetére
Majd elfelejtettem. Abban a bunkerben, miután kitakarítottad, ha elmész abba a végébe, ahol az eredeti ShoC-ban bejöttél, azonnal visszaspawnolja az összes mutánst, zombit, mifenét, úgyhogy nem bizos, hogy marad elég lőszered a végén a mercekre... Inkább ne menj oda a bejárathoz...
STALKER modok: https://drive.google.com/folderview?id=0B_PtTRL86S2UQllOam9MUWZ1ak0&usp=sharing
-
SaGa59
őstag
Korábban írtam egyszer, hogy a bárban a másik kereskedő melletti faláda biztonságos tároló volt. Nos, később kiderült, hogy nem az. A gravigunt (ami egyébként egy egész jó fegyver, megfelelő helyen és töltettel (artifact) egy rövid életű anomáliát is létre tud hozni) lenyúlta az egyik bandita. Később egy csapat katona lerohanta az északi bejáratot, és lelőttek egy pár banditát, akkor találtam meg az egyiknél.
Viszont ha veszel hátizsákot (10-12 rugó, helytől függően, úgyhogy rablás) abba tényleg lehet biztonságosan pakolni, csak egy hát tetőre kell felvinni. Pl a már említett tereskedő fölé, a lapostetőre. A létrákon nem másnak fel az npc-k, de ha valahol elérhető helyen van valami, azt elviszik. Nem mindent, de a játékban fontos fegyvereket mindig lenyúlja valaki.
Ja: a bárban Borovnál egyszer láttam egy bandita exoskeletont, de aztán soha többé. Nem vettem meg, pedig lett volna rá pénzem, csak tartalékoltam valamire. Tán 80 rugó, de van pszi védelme és 50kg a plusz teherbírása, így ránézésre talán a legjobb szervoruha lehet a modban... A katonai 192 rugó és csak 15 kg-t ad és amennyire emlékszem az egyéb képességei se egetverőek.
Valamiért Borov egy idő után semmilyen ruhát nem árult, csak a szokványos alap cuccot? kaja, alap lőszerek, gyógy cuccok.
A duty gps (kis sárga mobiltelefonszerűség) is jócucc, csak nem 5 rugóért, amennyiért a legtöbben adják. Tán a duty-soknál 5 kilóért is van. Ha beteszed a lepakolt hátizsákba (vagy egy olyan ládába, amibe pakoltál), a térképen mutatja, hogy mi van a ládában, illetve ha valamit lenyúlnak jelez.
[ Szerkesztve ]
STALKER modok: https://drive.google.com/folderview?id=0B_PtTRL86S2UQllOam9MUWZ1ak0&usp=sharing
-
SaGa59
őstag
Az a doksi a warehouse-ban sokfelé lehet, az angolban lévő leírás szerint vagy 6 lehetséges helye van. Az alagútban, a tetején (nekem is ott volt, de csak egy pályavisszatöltés után, elsőre sehol se találtam), a vágányok másik végén lévő összeomlott trafóház romjai alatt, vagy az őrbódék valamelyikében.
A megtalálandó cuccok hajlamosak az adott pályán való visszatöltéstől etűnni. Amiknek fiksz helye van, azok általában nem, de amiknek többféle helye lehet, azok igen. Én ezzel a doksival, meg a burerk által lenyúl dekóderrel vesződtem a legtöbbet. Meg Tank grozájával, azt csak az eredeti, nem modolt ST2-ben sikerült felszedni. A modoltban is volt ott egy olyan fegyver, de azt nem fogadta el, de ezt már korábban írtam.
Az angolban lévő doksi (a tiedet nem kerestem meg bocs), abban is téved, hogy a spéci Abakant Voronyin mikor adja. A leírás szerint az első feladat után, amit személyes beszélgetés során ad, nekem meg az után adta, hogy segítettem nekik az első banditatámadást legyűrni, rögtön ahogy bementem Dark Valley-ba, A következő feladatnál egy SPAS-t ajándékozott. A helyi duty-sok mind a kettőt lenyúlták a Voronyin melletti ládából. Csak ezt a kettőt, meg az artefactokat. Minden egyebet békén hagytak benne.
Egyébként az az AA-s verzió eltér az eredetitől, meg attól is, amit op.erik-től lehet letölteni. Pl eddig az erdésztől mindkét változatban egy pump action shotit kaptam, most meg egy sima duplacsövű sörétes pisztolyt. És hiába túl erősek a fegyverek (összehasonlítottam, ugyanazok az értékek), a mutánsokat is tunningolhatták, mert a röfik a mandragóragyökérnél simán kibírtak két találatot. Viszont az a visítás, amit csapnak, valami fenomenális, a hangok nagyon jók lettek...
Ami ebben a változatban egyelőre nem tetszik, az a színvilág és a fények. Az, hogy az erdő őszies, rendben van, de a Yantarba átvezető tó és körülötte az ég spenót színe, meg az, hogy az erdészház belül sötétebb, mint a barlang belseje, már fájt egy kicsit. Majd megszokom. Még a dof-on gondolkodom, hogy nem rossz, de kissé túlspilázott, lehet, hogy kikapcsolom inkább, mert néha semmit se látok tőle, minden homályos, holott az emberi szem tényleges mélységélessége végtelen, és az IRL DOF nem abból adódik, hogy homályosan látom azt, ami kívül esik a fóluszon, hanem abból, hogy két szemünk van és 3D-ben látunk és ezt kell "fókuszálni".
A fordítása is gyengébb, mint a másik kettőé, lehet, hogy érdemes lenne összefésülni. Pl a mandragóragyökér-ből a madnragora angolul van, de a gyökér maradt orosz.[ Szerkesztve ]
STALKER modok: https://drive.google.com/folderview?id=0B_PtTRL86S2UQllOam9MUWZ1ak0&usp=sharing
-
SaGa59
őstag
válasz shield #11219 üzenetére
Ha ehhez az ST2+AA2-höz csomagolták, akkor az is megvan, de olvasni egy másik csomagban volt pdf-et olvasgattam eddig, valami Hunter nemtomki "tollából".
A leírt hibát abban találtam, meg a doksi lehetséges feltalálási helyinek listáját is.STALKER modok: https://drive.google.com/folderview?id=0B_PtTRL86S2UQllOam9MUWZ1ak0&usp=sharing
-
SaGa59
őstag
Kemények, a durva fegyverek miatt meg pláne. Alapvetően két csapatot rühelltem nagyon: azokat a merc párokat, akikkel a monolit "kiképzésnél" szivattak (gyakorlatilag csak nagyon jó reflexszel kiugorva közülük, lehet megmaradni), meg azt a katonai osztagot, akiket az erőmű Pripjaty felöli részében kellett elintézni annak a fent várakozó tagnak, a 7.62-es sorozatvető pisztolyért. Csak akkor spawnolnak, amikor már lőtávon belül vagy, ráadásul az egyetlen fedezék annyira sugároz, hogy fél perc alatt kinyír.
A többi ellenféllel inkább olyan bajom volt, hogy sokszor neki kellett vágni, hogy a szükséges 1-2 fontos npc is megmaradjon. Egy ilyen miatt kellett idő előtt befejeznem és elkezdeni elölről. Az tény, hogy rengeteget kell fedezékben bujkálni és mozogni, mert ha egyhelyben maradsz, megtalálnak és bekerítenek.
[ Szerkesztve ]
STALKER modok: https://drive.google.com/folderview?id=0B_PtTRL86S2UQllOam9MUWZ1ak0&usp=sharing
-
SaGa59
őstag
Pripjatyban viszont nem lehetett ezt megjátszani, ott akkor adta be a merceket, amikor odaért a csapat.
Megvan a mandragóragyökér fordítási probléma magyarázata. Ez meg lengyelből lett összerakva és a \Gamedata\Config\misc\dimos_items.ltx lengyel maradt. Gyanítom, lesz még ilyen.
[ Szerkesztve ]
STALKER modok: https://drive.google.com/folderview?id=0B_PtTRL86S2UQllOam9MUWZ1ak0&usp=sharing
-
SaGa59
őstag
Igen, abból tettem most át. Az a gond, hogy csak olyan van, ami a teljes mod V3 angollal, külön V3 angol, ami csak a fordított szöveget tartalmazza nincs. Vagy én nem találom.
Ráadásul ez a fájl nem is a text alatt van és a fordításon túl is van köztük eltérés az értékekben. Nehéz összefésülni a kettőt.
A Spectrum projecttel is az a gond, hogy nem elég a text alatti xml-eket fordítani, van egy halom ltx is szétszórva, amiben megjelenő szövegek vannak.[ Szerkesztve ]
STALKER modok: https://drive.google.com/folderview?id=0B_PtTRL86S2UQllOam9MUWZ1ak0&usp=sharing
-
SaGa59
őstag
Összeraktam azokat a fájlokat, amiben lengyel szöveg maradt. Részben az angolból átraktam a szöveget, részben google translate-tel fordítottam lengyelből angolra. Ezt egyedül a w_weapons.ltx-ben kellett, mert abban van egy fegyver, ami az angolban nem létezik. A fájlokban lévő egyéb eltéréseket (értékek, kommentek) nem bántottam, csak a játék közben megjelenő szövegeket. Elég sok eltérés van az angol AA2 nélüli ST2-höz képest az adatokban, de azt nem piszkáltam.
Letölthető innen.
[ Szerkesztve ]
STALKER modok: https://drive.google.com/folderview?id=0B_PtTRL86S2UQllOam9MUWZ1ak0&usp=sharing
-
SaGa59
őstag
válasz SaGa59 #11228 üzenetére
Bocs, nem jó a letöltő link, mert abban bennemaradt az a fájl, ami a cipelhető tömeget módosítja. Magamnak visszavettem 80-ról 60 kg-ra, de másoknak ez nem biztos, hogy megfelel.
Szóval a helyes link.
Letöltöd, felülírod vele a gamedatában lévő fájlokat és eltünnek a lengyel szövegek. remélem mind megtaláltam.
A dialógusok és feladatok a V3 angollal egyeznek ebben az AA2-vel vegyített verzióban is.[ Szerkesztve ]
STALKER modok: https://drive.google.com/folderview?id=0B_PtTRL86S2UQllOam9MUWZ1ak0&usp=sharing
-
SaGa59
őstag
Hogy tudom a pso (AK-hoz való) scope nézőkéjét 16:9 arányúra cserélni?
STALKER modok: https://drive.google.com/folderview?id=0B_PtTRL86S2UQllOam9MUWZ1ak0&usp=sharing
-
SaGa59
őstag
Kijutottál már?
Azért érdekel, mert tegnap találtam egy alaphibát ebben a verzióban, amit még ellenőriznem kell, hogy az alap modban benne van-e. Ha nincs és még ez a labor is problémás, akkor lehet, hogy inkább kihagyom és visszatérek az alaphoz.
Már csak azt szeretném megtudni, hogy ezzel a változattal Tank Grozája rendben megtalálható és leadható-e.
Op.rerik változatában annak a leadása nem sikerült, valamit elkavartak akik összerakták, de ezt az eredeti orosz mod átmeneti visszakapcsolásával (a gamedata könyvtár átnevezése majd vissza) meg tudtam oldani. Viszont ez az AA változat annyi tárgyat betesz az eredetihez képest, hogy a mentett állást egyszerűen nem lehet betölteni az alapmod visszaállításakor, mert egy halom cuccot nem talál. Artifact detektor, szerelő készlet, stb. Ha ezeket lerakom egy ládába, akkor is hiányzik neki valami.A hiba, amit találtam: Yantarban nem lehet felvenni a proftól a "szerezz snorklábat" feladatot. CTD-zik. Azt írta a lengyel tag, aki összerakta a modot, hogy már az alapban is gondot okozott és ő meg nem ért hozzá annyira, hogy javítsa. Este megpróbálok összehozni valamit ezügyben, illetve megnézem, hogy tényleg gond-e már az alapban is.
STALKER modok: https://drive.google.com/folderview?id=0B_PtTRL86S2UQllOam9MUWZ1ak0&usp=sharing
-
SaGa59
őstag
válasz op.erik #11235 üzenetére
Attól én még legalább egy hétnyire vagyok. Annyi még minimum kell a CoP-os mod fordításához, ebbe csak lazításképp belekukkantottam tegnapelőtt pár percre, meg tegnap a szövegkeresésbe.
STALKER modok: https://drive.google.com/folderview?id=0B_PtTRL86S2UQllOam9MUWZ1ak0&usp=sharing
-
SaGa59
őstag
Nekem nem volt ctd-m az op.erik féle verzióval, csak az a két alkalom, amikor a jutalom fegyverhez tartozó textura könyvtár neve nem stimmelt valami kódkonverzió miatt. Pedg az AMK abban is benne van, de a címképe szerint az eredetiben is.
Az eredeti alapmoddal épp csak az erdőben kóboroltam egy fél órát, így arról nem tudok mit mondani.
Az biztos, hogy ez a konverzió nagyon sok dologhoz hozzányúlt, nem csak egy egyszerű grafikai tunning, mert ahogy kerestem tegnap a fordítási hiányosságokat, azt láttam, hogy a gameplay mappában lévő ltx-ek legtöbbje alaposan eltérő.
[ Szerkesztve ]
STALKER modok: https://drive.google.com/folderview?id=0B_PtTRL86S2UQllOam9MUWZ1ak0&usp=sharing
-
SaGa59
őstag
Ugyanezt reklamálta valaki tegnap a moddbn lévő aa2 + st2 konverziós fórumon, valaki másnak meg a Saiga 12-es texturakönyvtár elnevezési problémája, ami nekem a másik konverzióban. Foltozgatni kell ezt még ahogy látom.
STALKER modok: https://drive.google.com/folderview?id=0B_PtTRL86S2UQllOam9MUWZ1ak0&usp=sharing
-
SaGa59
őstag
Én meg megtaláltam az este, hogy mi okozta a yantari ctd-t. Illetve gyanakszom, hogy nem csak ott, hanem mindenütt ctd-zhet, ahol ilyen "szerezz egy mutánsalkatrészt" vagy "szerezz egy artefactot" feladatot venne föl az ember.
Kihagytak egy komplett szekciót a talk.xml és takl_16.xml" fájlból.A javítás (az bennmaradt lengyel szövegek angolosításával egybegyúrva letölthető innen.
[ Szerkesztve ]
STALKER modok: https://drive.google.com/folderview?id=0B_PtTRL86S2UQllOam9MUWZ1ak0&usp=sharing
-
SaGa59
őstag
Még mindig AA2+ST2
Ha ENB-vel játszom, akkor a belső terek (pl az erdész háza, de pl a yantari egyik végén nyitott konténer belseje és a Dead City összes házai) vaksötétek. Kint már kiég a szemem, anniyra felhúztam a fényerőt de bent lámpa kell.
Mit kell beállítani, hogy ne így legyen?
Ha lelövöm az enb-t, akkor jó.A Lost Alphában sikerült összehozni, de itt - gyanítom az enb miatt - azok az r2_sun beálíltások, amik ott segítettek, itt semmit nem segítenek.
STALKER modok: https://drive.google.com/folderview?id=0B_PtTRL86S2UQllOam9MUWZ1ak0&usp=sharing
-
SaGa59
őstag
Be, eleve azzal kezdtem. Lehet, hogy az ATI HD 7770-esem nem tetszik neki. Ez még nvidia "optimalizált" cucc.
Annyira nem okoz gondot, kikapcsoltam az enb-t oszt annyi. Nem lett semmivel se csúnyább, talán az árnyékolás gyengébb, de elvagyok vele így is. Csak érdekelt volna, hogy van-e rá valami egyéb gyógyír.Most amúgy is csak lazításként foglalkozom ezzel, mikor a másik mod fordításától már kezd elzsongulni az agyam, meg keresztbe állni a szemem. Bár tegnap a hibakeresés elvitte jól az estét, viszont így, hogy meglett, megérte.
Ha végzek a fordítással, végigtolom azt a modot (a Kordonban vagy háromféle módon lehet lejátszani a sztorit: sztalker, bandita, semleges, de ezen belül is vannak még alfokozatok. Pl az ember elcseszi Szidorovics legfőbb melóját normálisan, de bandita vonalon helyre lehet hozni), aztán jön ez a mod fullgázon, hogy egyszer végig tudjam már vinni.STALKER modok: https://drive.google.com/folderview?id=0B_PtTRL86S2UQllOam9MUWZ1ak0&usp=sharing
-
SaGa59
őstag
Még egy kérdés. Artifact transzmutáció itt hogy működik? A normál ST2-ben be kell gyalogolni az anomáliába és amikor beledobom az artit, kifehéredik a kép. Akkor van jó helyen és már csak ki kell várni a megfelelő időt.
Itt? Illetve: csak azok a transzmutációk működnek, amire már van recept, vagy lehet kisérletezni is?
STALKER modok: https://drive.google.com/folderview?id=0B_PtTRL86S2UQllOam9MUWZ1ak0&usp=sharing