- Xiaomi 14T - nem baj, hogy nem Pro
- Motorola Razr 60 Ultra - ez a kagyló könnyen megfő
- Apple iPhone 16 Pro - rutinvizsga
- iPhone topik
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Az Oppo Find X8 Ultra lett a legvékonyabb kameramobil
- Apple Watch
- Honor Magic7 Pro - kifinomult, költséges képalkotás
- Íme az új Android Auto!
- Samsung Galaxy S20 és S20+ duplateszt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Sensut
őstag
válasz
proci985 #6039 üzenetére
A CS-t egy kicsit olyan Counter Strike-osra próbálták venni, ami nem jött össze jól. Én próbálkoztam mindenféle frakciókhoz csatlakozni és úgy tovább menni, de nem sok értelmét láttam. Amikor az elején beálltam a sztalkerekhez, képtelen voltam Kordonból átjutni a Szeméttelepre, mert ott vártak közvetlen az átjárónál a fosztogatók vagy 20-an tele gránátokkal meg szuper okos sörétesekkel, és valósággal özönlöttek mindenhonnan az egész telepen
. Ha nem álltam be egyetlen klánba se, akkor volt a legtűrhetőbb a játékmenet. Nehezebb Stalker modokkal játszottam már, itt ami idegesít az a lebutított mesterséges intelligencia, mintha egyenesen banditáknak álcázott robotok ellen indulnál, akiket kimondottan gyilkolásra programoztak volna be. Ez szinte teljesen alá tett a kereskedésnek, a fejlesztéseknek és főleg a megbízásoknak. Egyetlen jó újítás a CS-ben Limansk városa volt, az a terület tetszett. Minden egyéb csak lineáris, erőltetett akció sajnos. De mivel STALKER ez is, ezért része a sorozatnak.
-
válasz
proci985 #4209 üzenetére
Annyira en sem, csak mikor mar nyomod orak ota es mindig feljebb spanolod magad, uatan meg bemesz a voros erdobe es neked ugrik a cucc.
Kb 10 masodpercenkent neztem magam moge, hogy nincs-e ott valaki, pedig egyedul voltam itthon.
Na mondom itt volt eleg, 1 ora szunet es nyomtam tovabb.
(#4210) rétisün Nem emlekszem pontosan melyik lehet az. Van egy nagyon kemeny resz, mikor at kell menni a hidon es a tuloldalon egy hazbol/annak kornyezetebol lonek a monolitok mint az allat. Ha ott vagy, akkor lojed csak oket, mert elfogynak, de nehez ugy lesz.
-
válasz
proci985 #4204 üzenetére
A voros erdobe en ejszaka erkeztem es a szobaban is be volt sotetitve, csak egy kicsi lampa egett. Meg amugy is full be voltam mar parazva. Loszer es ruha hianyom nem volt, a mar emlitett dolgok miatt
, de annyira paraztam, hogy ki kellett lepnem a jatekbol es neteznem egy orat, hogy megnyugodjak.
(#4205) rétisün A limanszki hidra gondolsz? Hat az eleg kemeny, csak szimpla irtas az egesz. Utana sniperkedni kell, az nem rossz, meg lesz mas is, de nem arulkodok.
-
donki
senior tag
válasz
proci985 #4074 üzenetére
Távcső fejlesztést nem lehet sorban csinálni. Vagy az egyik, vagy a másik. (1.6x vagy 4x). A valóságban egyik fejlesztés sem csinál semmit.
A játék végére az összes fegyvert kipróbáltam, én nem tapasztaltam az általad említett különbséget. Az FT 200M valóban pontosabb ugyan az Obokan-nál, minimálisan nagyobb a sebzése is, de a távcső bugja miatt kevésbé használható. Ráadásul az Obokannak megvan az a nem azonnal szembetűnő erénye, hogy nagyon ritkán mond csütörtököt. -
PAtr0n
addikt
válasz
proci985 #3822 üzenetére
Értem. Köszi a felhomályosítást
Arra emlékszem, hogy amikor bementem az erőműbe, volt egy olyan rész ahol választanom kellett két út között amit el is mentettem, csak aztán mégsem néztem meg a másik útvonalat. Valami létrára emlékszem, csak már ne tudom merre mentem. Azt tudom, hogy egy idő után belebotlottam a hologrammba, ott meg 2 választásom volt, amiket ki is próbáltam.
Szóval valamerre arra volt a kívánságteljesítő is.
Ezt az utolsó lehetőséget "i want to live forever" meg nem igazán értem. Mármint nem a jelentését, azt vágom, csak hogy mit is kell hozzá csinálni (vagy mit nem), hogy ezt adja be. -
VinoRosso
veterán
válasz
proci985 #2563 üzenetére
nem csoda, hogy nem látni semmit, mert a CSban ha jól tom 3 dx10es "effekt" van, a god rays, volumetric smoke, valamint a dynamic wet surfaces. Ezekből egyik sincs a képen. Meg lehet őket csinálni dx9ben is, csak dx10ben jobban fut, valamit egyszerűbb elkészíteni. Amit még a dx10.1 miatt érdemes megemíteni( 1.56-tól ) az az MSAA(ezt csak játék alatt veszed észre, hogy emnnyit esik vissza az fps tőle), aztán kifújt.
-
remington2
senior tag
válasz
proci985 #2556 üzenetére
Lehet, hogy vak vagyok, de nekem a dx9-es kép tűnik élesebbnek. Nézzétek a teherautó ajtaját: dx10-nél tisztán látszik rajta a motion blur, dx9-ben tisztább a képe. Ugyanez igaz a fára is.
szerk: jobban megfigyelve a képet, mindenütt a szemét motion blur, a platón is. Nem tudom, mit esznek ennyire rajta, egyáltalán nem szép. Ez lenne az új kor? Technikai fejlődés = szemfolyatás? Kb. olyan, mint amikor szénné sütöm a süteményt, de rakok rá 1 kiló cukrot, hogy ha rossz íze is van, legalább édes legyen
-
remington2
senior tag
válasz
proci985 #2439 üzenetére
Utólag olvastam csak azt a két hozzászólást, így nem láttam . . . lehet, hogy velem együtt a játék sem tudta, melyik végére kell nyitott ajtó?
THX a tippet a modról, nem is jutott eszembe, hogy nem feltétlenül kell cheat, elég némi buhera
A korábbi, nem létező épületekre írt hozzászólásodra reagálva: akkor ezek csak térképhibák, és nem is lett volna ott semmi? De akkor miért rajzolták volna oda? És miért tűnik úgy annál a "hátsó udvarnál", mintha - hasonlat! - délben felálltak volna, és "na ennyi volt, nincs több idő, negyed óra múlva jön a főnök vinni a cuccot"?
-
zeoos
tag
válasz
proci985 #2375 üzenetére
Úgy érzem nem beszélünk másról, csak más-más nyelven tesszük azt.
Csak két résszel nem tudok azonosulni, de nem szeretnék vitát nyitni:
1./ Bankos-pénztárgépes-autós példa: igen is volt már, hogy a pénzváltó autómata nem is adta vissza a kártyám (pedig minden rendben volt) ... természetesen én is reklamáltam már pénztárnál, hogy más szerepel a számlán ... és ha egy szervízben ránéznél egy műszeres vizsgálatnál a monitorra, akkor csodálkoznál el csak igazán ... a saját EKG-dről már nem is beszélve.
2./ Ez a ki mit ad el és a felhasználónak mi tetszik: a felhasználás feltételei teljesen egyértelműen felvannak tűntetve minden egyes jogtiszta terméken, ezt nem tisztünk most megvitatni. A megjelenést övező gondok pedig onnantól nem számíthatóak átverésnek, hogy a boltbakerüléstől a gyártó nem veszi le a kezét a termékről és gondok esetén nem csak a vállát vonogatja. Mindenki tisztában van vele, hogy a piacra dobás pilanatától a termék használhatósági minőségében folyamatos váltzások lesznek, ezt hívják verziónak és a felhasználó döntési joga, hogy a fanatikusként az elsők között magáénak akarja-e tudni a portékát, avagy még vár a gyermekbetegségek lezajlásáig. Még 0 km-es autó vásárlásakor is kötelező a járművet párezer kilóméter után átvizsgálásra visszavinni, akár van hibája-akár nem, még a garanciát is ehhez kötik.Egyebekben egyértelműen látszik, hogy értesz a dologhoz, csak kritikusabb vagy egy egy megjelenés elvárható minőségével, ami azért több összetevőtől függ mint egy-egy szoftver vagy alkalmazás tökéletes mivoltával szemben támasztott vágyainkkal. Nem kell messzire menni, ott vannak az operációs rendszerek. Bill Gates nagyot durrantott már jópár éve, multimilliárdos lett a dologból, pedig én azt látom, hogy a mai napig folyamatosan jönnek és csak jönnek a javítások. (biztos érted miről dumálok)
-
zeoos
tag
válasz
proci985 #2345 üzenetére
Nem fogok se szakmai, sem irodalmi filozófiálgatásokba bonyolódni ... éppen elég volt a hozzászólásodat végigolvasni.
Marha egyszerű a képlet. Találkozunk és megmutatom. Ennyi. Nem kell semmit elhinni, de kételkedni sem. Meg kell bizonyosodni és kész. Nincs itt semmiféle vita és nem kell egymást győzködni.
Amúgy koránt sem állítottam, hogy hibátlan lenne a játék alapkiadásban (lásd korábbi hozzászólásokat) ... én csak azt mondtam, hogy nálam röccenésmentesen futott és azok a dolgok amiket itt legtöbbször "bug" és "AI" jelzőkkel illetnek, annak legtöbbször teljesen más dolgokhoz van köze, mint a felemlegetett és előszeretettel használt szavak valós értelme. Más jelentést pedig nem tudsz a számba rágni, mert tudom mit beszéltem (kételkedés esetén meg egyszerűen visszaolvasok).
De szatírikusan úgy is mondhatnám, hogy a bugnak legtöbbször csak annyi köze van a játékhoz, minthogy a Bug egy ukrán folyó
Egyebekben egyáltalán nem írsz sületlenségeket, talán kicsit elragadott a hév és túlértelmezted a javítócsomagokról kiadott infókat.
Az is tény, hogy a játékostársadalom nem állt meg a kordon bejáratánál a patch-re várva.
De még a lövedékek bugossága is olyan dolog, hogy hinni a fejlövésben egy kicsit más mint valójában el is találni.
De ne vitatkozzunk, mert ennek már megint semmi értelme és nem szeretnék ismét egy olyan felesleges eszmecserébe bonyolódni, mint ma már megtörtént velem.
Ha hitetlen vagy, az a te dolgod ... ha megkívánsz győzödni róla, akkor állok elébe ... egyebekben én úgy gondolom nem egymás überelése itt a lényeg, főleg mert olyan dologról próbálsz velem vitatkozni, amit én sosem állítottam. Ha meg csak simán elbeszélünk egymás mellett, akkor mi értelme ennek az egésznek?Hardveres dolgokban pedig elég szigorú véleményem van, hiszen én nem csak a konfigurációk gyengeségében látok sok-sok hibát, de szerintem még az sem mindegy, hogy egy-egy ugyanazon tipusú alkatrészt kik, hol, hogyan és miből raktak össze. Ráadásul a tuningolásról is lesújtó véleményem van. Viszont hiszek a minőségben, nem keverem a szezont a fazonnal és szerintem nem csak a katalógusadatok határozzák meg az egész egység stabilitását és használhatóságát.
-
foxboro
tag
válasz
proci985 #2332 üzenetére
Hi!
Tényleg sokat simult a játék a patch-k során... tapasztalom én is, nagyon kevés időm jut játszani, így már tolom egy ideje, mindig egy kicsit elven, aztán mindig jött az újabb patch...
A banditák már nem ellenfelekakár egy pontos fejlövés a maxra uppolt FT200-al, biztos fekvés
Ami szerintem sokat változott, hogy okosodott a AI, fedezékbe bújnak és lőnek, cikk-cakk-ban is képesek futni... Az elején talán a 1.5.04 patchnél a PKM -s pályán, a katonaságnál, mikor kijöttél az alagútból, odakeveredett egy katona, nem csinált semmit, csak állt, én meg 30cm-ről megkínáltam a fejét 1 sorozattal
Ilyenekkel már azért nem találkozni...
-
foxboro
tag
válasz
proci985 #2327 üzenetére
Hi!
A gránátosdira visszatérve: Agropromban csak úgy poénból lelőttem pár stalkert a bázison, majd irány fel az épület teteje, tovább szedtem a népet a távcsövessel, aztán valami "erőcsoportosítás" lehetett lent, mert csak a kiabálást hallottam, utána meg kb.10 gránátot kaptam a nyakamba!... eredmény: hullaház.... Amúgy a 1.5.07 patch van fenn.
-
-
remington2
senior tag
válasz
proci985 #2191 üzenetére
Bar mostmár egészen biztos, hogy eredetileg benne volt a tervben...
Ezt konfigfájlokból tudtad meg?
a semlegesek vezetője továbbra is doppleganger, avagy egyszerre halott red forestben és él cordonnál. továbbra sincs info azzal kapcsolatban, hogy mit is keres ott.
Van egy olyan érzésem, hogy ezt sosem tudjuk meg
Pedig annyira szíven ütött, hogy első adandó alkalommal visszatrappoltam cordonba, megnézni, hogy történt ez a katasztrófa
-
FaBatka
aktív tag
válasz
proci985 #2119 üzenetére
hát besírok!
megcsinálom a fegyverelrakos dologgal is a küldit. elmegyek a jutalomért. erre megkapom ugyanazt a küldit(pakoljam ki a bázist), megspékelve azzal, hogy kitörés lesz és bújjak el. és hol is kell elbújnom? hát a qrva bázisuk kellős közepén.
hát b@sszátok meg több keserűséget okoz ez a gém mint örömet. és én még meg is vettem. inkább vettem volna 2 karton sört.
-
katt777
félisten
válasz
proci985 #2079 üzenetére
Amíg 3870-en megy a program, de még 4850-en is, addig pedig de, az ATI-nak. Meg persze a CS íróinak is, mert illene minden hardveren működőképesre megírni a programot. De hát már rég írtam, hogy az oroszok a felhasználókat tekintik béta-tesztereknek. "Javította" az ATI a drivert, ők meg a programjukat, az eredmény meg a működésképtelenség. Nyilvánvalóan a DX10-es feature-ök "javítása'" okozza a problémát, amiben mindkét csapat vastagon benne van.
De a novemberi driver-t még megvárom, aztán megy a szemétbe a "játék". -
remington2
senior tag
válasz
proci985 #2004 üzenetére
ez mekkora
A Milf Sky frakciónak lehetne a toborzóplakátján a "Make love, not war" szlogen is, és mindenütt (csinos) stalkercsajok mászkálnának
A C-tudat is könnyebben tartaná bordélyházban khmm kordában a stalkereket, szerintem ha a kordon mellé telepítenék a Mifl Sky-t, kiürülne a zóna
-
- = Zk = -
félisten
válasz
proci985 #1939 üzenetére
szia Proc.
driver mindíg a legújabb!
vidkari OCje alatt over clockingra gondolsz?mert az nincs...egy 3870 X2-n minek?...igy az nincs!
gép adatok infómban...!valamint ez a villódzás csak DX10 bekapcsolása után jeletkezik...!vagyis vista alatt...!ami ua!....szal nemtom mivan ezzel a géppel...!
lehet sok ide ez a VGA kari?..vagy a proc kevés -
Etele1
csendes tag
válasz
proci985 #1933 üzenetére
Aha...
Hát nem tudom lehet én nem szúrtam ki,h máshol is lehet fejleszteni, nekem mind azt írta,h további fejlesztés kell hozzá viszont az a fejlesztő nem kért erre vonatkozóan semmi odahozandó plusz dolgot. Aztán az is lehet,h számít az,h én már 1.05-el merültem csak ennyire bele a dolgokba,h már a SEVA-t is kimax.-oltam. -
Etele1
csendes tag
-
$p@rr0w
őstag
válasz
proci985 #1911 üzenetére
Még jó hogy nem hiszek a matekban.
Amúgy kösz a tippet, lehet megpróbálom. Mellékküldetések nálam eddig simán mentek, pedig egy párat megcsináltam már... Apropó Far Cry 2: unokatesóm írt hogy megvan neki, indulok is...
(#1912) Etele1: És ott tudtad upgradelni? Amúgy a mocsárban, és/vagy a Duty (kötelesség) bázison valaki mindtha páncélra lenne specializálódva nem? Egyébként nem csatlakoztam a Stalkerekhez, de attól még utálnak a fosztogatók...
(#1915) De4d: Azért ennyire csak nem bugos hogy ilyen miatt ne lehessen végigjátszani, amúgy nekem azt mondták szólni fognak ha csatlakozhatok, lehet azért is van ez hogy amíg a földalatti küldetést meg nem csinálod, addig ne csatlakozhass, nehogy ellehetetlenítsd magad.
-
$p@rr0w
őstag
válasz
proci985 #1907 üzenetére
Ne tudd meg milyen csukláshullám érhette el a készítők szüleit...
(#1909) Etele1: Az FPS sokat számít, ez tény. Én most valami jóféle ingyen ruha után kutatok, mivel pénzem az nincs, és nem tartom valószínűnek hogy jó ötlet lenne Yantarba menni a második megszerezhető ruhában, ami a játék eleje óta rajtam van...
-
$p@rr0w
őstag
válasz
proci985 #1901 üzenetére
Hogy kerültem el? Kurvára nehezen, vagy 20 próbálkozás után...
A featurejeiket meg basszák meg...
(#1905) Etele1: Nemcsak a campelést, néha a tűzharcot is fel kell adni és menekülni, vagy eleve bújkálni, egész más így a játék (majd kiváncsi leszek az easy-re...
), a túlerő itt tényleges túlerő, csak nem reálisan jelenik meg, ugye a valóságban az 1 vs. 6 nem azért nehéz mert az ellenfél kibír 4-5 találatot is... Itt pl. testre lőni esélytelen, az is nagyon ritka hogy egy találatot túlélnék, mivel kevés a kötszer ált. ha eltalálnak azonnal mehet a LOAD mivel ha meg is ölöm elvérzek, egy kötszer ugyanis nem állítja e a vérzést egyből, viszont nem lehet ész nélkül kötözgetni magadat, mivel ugye kevés a rendelkezésre álló kötszer (nem tom más nehézségen ez hogy van...).
-
Etele1
csendes tag
válasz
proci985 #1901 üzenetére
Ö...milyen géppuskatüzet? Még a Kordonosra gondolsz ? Azt szerintem ilyen nehézségi fokozaton úgy lehet elkerülni, ha meg sem próbálod.
Mész Kordonba a "felső" bejárat felől, ott nincs géppuskaNa igen...a gránát dobás nagy szemétség. Hiába vagy te egy farakás mögött fedezékben, a gránátok tölkéletes röppályán, a fejed tetején landolnak, még alacsonyabb fokozatokon is !
Azon a nehézségi szinten felejtsd el,h camp-elsz 1helyben... -
-
remington2
senior tag
válasz
proci985 #1855 üzenetére
valamint úgy volt, hogy Bar legalább egy része megmarad... nos, legalább akkor az úton mellette el lehetett volna menni, ha anomáliák zárják le a területet... vagy nemtom, a térkép miatt eléggé fura a dolog.
Itt mire gondolsz? Ezt nem igazán értem. Útlevágásokra? Kár, hogy a bár nincs benne, rostok a kedvenc pályám volt az SoC-ben, olyan jól el lehetett mászkálni rajta, főleg az elhagyottabb részein.
A térképen vannak hajmeresztő dolgok ám, például Red Forest "kapcsolódási" pontjai. Az északi átjáró megy army warehouse-ba (ami DK-re van tőle), bár egy, az erdőt megkerülő kis földutat rajzoltak oda. A DK-i átjáró megy viszont Garbage-be. A raktártelepekről viszont megy út red forestbe, ezt elírták volna?
Szerk: ami érdekes, hogy elvileg limanszk (vagy a kórház után) nem pripyat undergroundnak kellene jönni? A játék is így hivatkozik rá, csodálkoztam is, hogy lehet limanszkból alagút a táj túlsó felére, pripyatba, erre hirtelen az erőműnél találtam magam.
-
remington2
senior tag
válasz
proci985 #1851 üzenetére
SPOILER:
Bármi lehetett volna a vége, csak nem ez . . . Egyszer csak megszakad a játék, jön egy 10 másodperces videó (mekkora belső tartalommal, nesze, vége, puszi), és annyi. A másik meg még viccesebb, összeesel, majd gém óver. Ezt akármelyik game over feliratnál meg lehetne csinálni, az hány false ending lenne?. Ja, és mindezt egy tök folyosó jellegű, kidolgozatlan Limanszk után (kórházat hagyjuk, az csak valami csetlésbotlás oda, max. a marketing mondaná külön pályának), majd az Atomerőmű egy icipici kis része, ahol a 95%-os fegyvered (limanszk óta mindig) besül minden második lövésnél. Az atomerőműnél totál extázisban voltam, éreztem, hogy közeleg már a végjáték, hogy jön a játék vége, hát tényleg jött
Ez az összecsapottság Red Forest után érződik igazán, Limanszktól kezdve, addig nincs komolyabb probléma a történettel, kis túlzással minden szép és jó. Az utolsó három pálya linearitása nem zavarna, mert elég jó felvezetőnek tartanám egy normális véghez.
A történetet továbbgondolva szerintem a C-tudat műve az egész (másé nem nagyon lehet): ők akarták, hogy a zsoldos túlélje a kisugárzásokat, véletlenül (?) CS tagok találják meg, és kerüljön a CS közelébe, hogy aztán a Zóna titkát kutató Strelok után kezdjen nyomozni . . . mint egykoron az amnéziás Strelok önmaga után, akkor is vadul őt kereste a C-tudat, mint veszélyforrást.
SPOILER OFFÖsszességében szerintem, ha a végét nem rontják el, hanem normálisan kidolgozzák és lezárják a sztoriszálat, ugyanolyan jó game lenne, mint az SoC. Abban mekkorát ütött(tek) csak a false ending(ek) (a nagyon szép monolittal, meg a zúgó hangal, igyi kommu nye! ), a hologramos beszélgetés meg gyakorlatilag feltette a koronát a játékra. Na, ez hiányzik innen. De még a mentésből megpróbálom néhányszor, hátha csak valami bug a másik vége, és továbblép valami vidire vagy prologuera
-
remington2
senior tag
válasz
proci985 #1836 üzenetére
SPOILER
Annyi, hogy 'hagytad meglépni strelokot', majd hulla összeesik, és vége a játéknak?
A "történetből" így szinte semmi sem derült ki, hiányzik a finálé: miért élte túl a zsoldos az első nagy kisugárzást (szerintem fontos, ezzel indít a történet, olyan, mint SoC-ban "Öld meg Strelokot"), mi lett a CS-vel (bár egy részük nyílván S.T.A.L.K.E.R-ként végezte), semmi. SoC-ban a hologram mindenre választ adott: az egész célt és értelmet nyert. Itt meg . . . abszolút semmi. Jah, hogy volt valami zsoldos valahol aki meghalt. Azt megérteném, hogy nyílván a C-tudat nem tart mindenkinek fogadóórát, de a szereplő egy olyan ember, aki túlélte azt, amit mások nem. Valószínűleg - biztosan - ők állnak az egész mögött, ők hagyták életben, hogy strelokra vadásszunk, de ebből a történet nem mond el semmit, csak én sejtem.
Legközelebb majd egy varjú képében játszunk (Corvin Sky), Fly Simulator stílusban, a főtörténethez meg annyiban apcsolódni, hogy abban a kisugárzásban halunk meg, ami strelokot is kiütötte -
Chrom
tag
-
remington2
senior tag
válasz
proci985 #1665 üzenetére
Ilyen a fejlesztésen én is gondolkodom. +2 giga ram a meglévő 2 mellé, 64 bites Vista, mert az erősebb gépeken hatékonyabb, mint az xp (ez mellette esetleg dualban, hogy legyen az allergiás cuccoknak alternatíva), és onnan nincs már ram-probléma, és az oprendszer is hatékonyabb.
-
rup1u5
nagyúr
válasz
proci985 #1662 üzenetére
1670 mega???
vicces téma ez a 'win xp + 4giga' ahány embert olvasok itt ph-n róla nyilatkozni annyi féle levezetést ismerek meg. ez pl. megint egy teljesen új.magyarázd el nekem légyszi a 'kezel' és a 'megcímez' szavaid közti gyakorlati különbséget mert számomra nem világos.
-
BalaNce87
addikt
válasz
proci985 #1662 üzenetére
Ezt nem is tudtam
Azt hittem mind használni tudja a 3.5 gigát amit felismer. Viszont az meg, h 1670 et megeszik az meg nevetséges basszameg
Jah és álljak át 64 bitre és minden egyes program amit már megszoktam töltsek le újra mert ugye oda már minden program más
Amúgy van bármilyen markáns előnye a 64 bites rendszereknek? -
Etele1
csendes tag
válasz
proci985 #1608 üzenetére
Agropom-ban egy ugyanolyan kőrakás építmény szerűségben találtam én is artefactot. Simán kiszedtem...de ott Yantarban. Pedig az lett volna az első +30kg súlyt cipelős artefact
Az Army Warehouse-os az viszont ultra butál még SEVA-ban is! Dombtető, traktorral...a domb felső részét körbe veszi olyan beszívós robbanós anomália, plusz még vörös szintű (halálos) dózisu radioaktivitás mindenhol! Bejárat a domb tetőre nincs, mindenhol legalább 1x beszippant ám ha sikerül kiszabadulni, akkor a domb tetejére érve a halálos sugárzástól eltekintve (kiakad a mutató) nyugi van...csak épp az artefact nem bújik elő, pedig már rajta állok a mérő szerint...Na mind1...végül is minden 3-as szintű artefactot meg szerezhetünk valahol, csak nem mind1,h a játék melyik szakaszában.
-
remington2
senior tag
válasz
proci985 #1561 üzenetére
Az előző hszem írva én is éppen ezen morfondíroztam: anno a SoCban jó AI volt, az Agropromban, a gyárban olyan mintaszerűen kerítettek be (jól körbejárható épületek), hogy azt tanítani lehetne. Hogy azt hova rakták, nem tudom. Épp most játszottam végig a Warheadet (de ez igaz a sima Crysisra is), és elképesztő a kontraszt az ott harcoló koreai katonák és a CS emberei között. De az SoC és a CS között is
SoC esetén az OL modok (főleg a 2.2) rátesznek még egy lapáttal élvezhetőség terén, amolyan végső finomhangolások, rengeteget dobnak a hangulaton. Én a Priboi-t még nem próbáltam, de OL alaposan belenyúlkál a konfigfájlokba, viszont a sima SoC is sokkal jobb volt a CS-nél ilyen apróságok terén, mint az AI. Sőt, mintha az élet is nagyobb lenne az elődben: CS-ben valahogy nem járkálnak az emberkék ide-oda, csak te, és találkozol kicsi csapatokkal, akik egy fix helyen vannak. Vagy csak én nem láttam még egyet sem? Garbage-en is ott van a stalker bázis, akik folyamatosan ülnek az épületben, a banditák bázisa, akik viszont mindenkit megtámadnak, aki arra jár, és kb .ennyi. Ők még járkálnak egy keveset, de ha nem mozognának, megállna az élet is azon a pályán. Cordon is áll: nem járkál senki sehová, stalkercsapat 1 ül a tanyán, stalkercsapat 2 az új stalker bázison, és időnként - egy-egy sidemission keretében, velem - leölnek egy-egy mutánsfalkát, vagy egy-két banditát, akik persze a misszió részei. SoC-ban volt élet a küldiken kívül is, mászkáltak a stalkerek, időnként megtámadták őket a mutánsok és vissza. Vagy a garázsok (car park?), ahonnan félóránként lehetett fegyverropogást hallani, állandóan gazdát cserélt. Ez hova lett?
szerk: vagy csak az idő és az OL megszépít dolgokat, és olyasmit keresek, ami nincs is?
-
remington2
senior tag
válasz
proci985 #1545 üzenetére
Az AI kb. a Counter Strike (gyengébb) botjainak szintjén áll: náluk láttam eddig azt, hogy csoportosan, a játékossal, térrel, idővel, tereppel, meg semmivel sem törődve, mindannyian az ellenségre szegezett fegyverrel rohannak, amely persze egy épület sarka mögött van, és még azellőtt észrevették, mielőtt észrevették volna
Bár az odébbtolást ők sem gyakorolták túl gyakran, nem toltak ki az ellenséges tűzbe a fedezékemből.
Szerk: szerintem nincs semmi baj, ha kivesézzük egy játék hiányosságait v. bugjait. Mellette bőszen játszunk is, nem csak nyávogunk
-
Grifid
aktív tag
válasz
proci985 #1517 üzenetére
Bocsika, de eddig is lehetett tudni hogy melyikbe mennyi lőszer kell.
Figyeld csak meg, hogy más a cuccuk(szín, style), az "eliteknél" pedig mindig találsz tunningolt fegyvert. Na azokba tényleg sok kell. A gépi ellenfeleknél is számít a rajtuk lévő cucc minősége. Kár azon sírni, hogy kb ugyan azt a lövésmennyiséget bírják el mint a játékos karaktere. Inkább annak örülj, hogy nem használnak medikitet, pedig mekkora harcok lennének!
-
remington2
senior tag
válasz
proci985 #1475 üzenetére
Ha azt tanácsolnám neki, amit a korábbi hsz-emben idéztem "nagyotmondópistától" (fedezékről fedezékre, pontosan időzítve), szerinted mennyi ideig tartana neki átmenni?
szerk: jó, tény, hogy kissé túlmisztifikált már az a hely, de attól még kemény, főleg első alkalommal, éjszaka másodjára is. És utána sem sétagalopp, engem minden egyes alkalommal megzavar a tájolás, az az egyszerű tény, hogy az alagút nem kelet-nyugat irányban, hanem kicsit DK-nek nyílik. Körülötte húzódik a kerítés, jó nagy ívben, persze csak a "szigorú" helyeken rövidre vágva, hogy véletlenül se kerülhessem ki a lövészt
-
Grifid
aktív tag
válasz
proci985 #1429 üzenetére
A géppuskás részen nem értem miért vagytok kiakadva.
Én egy megfelelően sniperré tunnigolt AK74/2-vel mentem át, a fa mögül kihajolva 6-8 lövésből leszedtem a lesipuskás palit úgy hogy a torkolattűz fölé céloztam picivel. Utánna még lekapcsoltam a 1-1 fejlövéssel a rámküldött 3 tagú járőrt (páncéltörő lőszer rulz). Mire felfutott a toronyba az utánpótlás géppuskázni addigra vígan kifosztottam a hullákat.Mellesleg simán át is lehet futni, fa, alacsony szikla (lapulás), másik szikla, fatörzsalatt (ez necces ha rossz helyen állsz meg nem pont középen, azután pedig cikk-cakk futás és nem találnak el.
Gránátozás. Mindig kiabálnak vagy beszólnak valami poénosat gránátdobásnál, tehát ha figyeled a hangokat akkor tudod mikor kell odébbállni.
-
zsák
tag
válasz
proci985 #1429 üzenetére
Az tényleg elrontották a készítők, én úgy oldottam meg, hogy egy full tuningos /pontosságra mentem/ AKM-el mentem távcsővel együtt, az elején lefutottam rögtön a fához /kihagytam a sziklát, vagy pont fordítva már nem emlékszem pontosan, de a lényeg, hogy a lenti fedezékhez futottam/, majd keresztbe át a kidőlt fa alá, ha ott jól helyezkedsz, akkor nem talál el, rálősz párat, majd sprint, mert akkor ő elbújik, és csak később fogja meg az MG-t, és ennyi a nagy taktika. Ja és közbe nyomni kell a medipackot rendesen, ha eltalál.
Amúgy alap Clear Sky ruhával mentem arra, de sikerült. -
zsák
tag
válasz
proci985 #1427 üzenetére
Rácáfolnék pár dologra, amit leírtál.
És most leszögezem előre! Nem akratalak megsérteni semmivel sem, ha mégis megtettem, akkor elnézést kérek tőlled!- Látom te se figyeltél a STALKER SOC-ban, amikor a trader elmondott mindent, hogy hogy is mennek itt a dolgok!
- Csodálkozol, hogy az AI észrevesz, amikor te is látod, hogy hol van a radaron?
Nem tudom idézni szó szerint a szöveget, de a lényeget leírom!
Fent a képernyő sarkán található a radar, ami a mások pda jeleit fogja és állapítja meg a pontos helyét. Vigyázz, mert nem csak te látod az ellenséget, hogy hol tartózkodik, hanem ő is észreveszi, ha egy behatoló került hozzá közel. Ha esetlegesen nem látnád a radaron a pda jeleit az azért van, mert egyesek megpróbálják ezeket a jeleket zavarni.
/persze ezt te nem tudod megtenni a tieddel/
- Szóval nekem senki ne írja, hogy wallhack meg ilyenek, mert te is tudod, hogy hol van szóval ugyan úgy ezzel az erővel wallhack-elsz te is.
- Páncéltörő lőszernek az a feladata, hogy a megerősített ruhákat is átvigye, gyengébb ruhákat meg az emberrel együtt átvigye, ezáltal nagyobb vérzékenységet adva az áldozatnak. Sima lőszerrel egy erősen páncélozott ruhát csak több lövésre lehet átvinni.
- A sérülésmodell is tökéletes, csodálkozol, hogyha egy AKM-el nem találsz rögtön fejbe, csak nézd meg a visszarúgását, a pontosságát, eleve gépkarabély szóval nem a pontosságra találták ki.
- Nekem minden fejlövést be vesz persze megfelelő fegyverrel, és nem állva kell lőni!
Amúgy erre azt szokták mondani, hogy menny el egy lőtérre, és felügyelet mellett próbáld ki, és csak utána ítélj, hogy te mennyire pontos vagy.
Nekem volt szerencsém egyszer kipróbálni, utána átértékeltem mindent a fegyverekkel alkotott naiv képeimről.
- Szerintem a gránátokkal sincs baj, egyébként is szól előre, hogy megy a granyó, meg normálisan is céloz. /Warhead-ben meg mint valami lány úgy dobja a gránátot az ellenség/
Elnézést kérek minden nőnemű fórumozó társamtól, akit megsértettem!
- STALKER-ban egy rész van ahol max 15 emberrel találhatod szembe magad, szóval kamu szaga van ennek, mert 6-8 embernél több sehol sem támad egyszerre.
- Amúgy a meghalláson javítottak már a 2. részben, többször is hátba késeltem már az áldozatomat, csak okosan kell csinálni.
- Sehol nem találtam rossz helyen feltüntetett stash-t, max te nem találod meg.Amivel egyetértek:
- Amikor eljátssza az áldozat a halált, vagy, hogy ez neki fájt. Kicsit érdekes és zavaró.
Te ezt "földre nézésnek" írtad.
- A stalker-ban nincs lekezelve, hogy milyen lőszer mit visz át, szóval az bug.
- Némiképp használ az AI mesterséges célzást a fejre, de kérem, mesterséges az AI-is, csodálkozik valaki ezen? Készítők csak így tudták megoldani a nehezebb fokozatokat, amúgy nem mindig fejre megy a találat. -
VinoRosso
veterán
válasz
proci985 #1331 üzenetére
hát én ennyire nem vágom, a lényeg hogy úgy éreztem magam abban a víz alatti városban mint anno batman kiskorában, mikor hazafele menet a gengszterek a lomos sikátorban megmurderták a szüleit, és akkor elhatározta hogy ő lesz a sötétség durci hercege, és leszámol a gaz fosztogatókkal. Tőlem akár lehetet az akár szittya hun is, én nem értek hozzá, a lényeg, hogy abban volt ilyen forgó dobos alkapónés géppisztoly, meg olyan western colt, tisztára úgy néztem ki vele, mint valami jenki kavboj a harmincas válság idején.
-
Superman
nagyúr
válasz
proci985 #1270 üzenetére
Nekem az tűnt fel, hogy Limanszkban az egyik fazon tud upgradelni, meg javítani. Az elhagyott kórházban ilyesmi eszembe sem jutott. Már csak tovább akartam jutni.
Végigjátszottam, de hogy, ilyen nincs. De mégis van. Nézem, hol van az a szerencsétlen Strelok. Hát nem lent a csernobili terepen, ahol lövik egymást, mint állat? Hogy került ez oda, mondom magamban, én oda nem tudok lemenni. Gyorsan keresgéltem, mert az emission mindig ilyenkor jött. Látom, hogy egy helyen le lehet ugrani, mert ki van szakadva a fal, ott éppen át lehet bújni. Valami törmelékre estem az életerőm és a páncél azonnal fuccsba ment, alig egy kis csíkocska maradt, mondom, nekem itt azonnal végem, mert sz@rrá lőnek.
Látom, hogy a monolit fazonok rám se hederítenek. Lövök rájuk, nem fogja őket a golyó (!!!). De ők sem lőnek rám, mintha ott sem lennék. Kedfves kis szkriptelt f@szik, óriási...Strelok meg ott állt, kezében egy fegyver és meg se mozdult. Aztán addig lőttem a pajzsát, míg meg nem szűnt..(a többit nem írom le, biztosan nem játszotta még végig valaki)
Ugye itt kezdődne az első rész, hogy Streloknak amnéziája van. De mi lett a mostani figurával? Kipurcant, vagy mi történik vele?
-
remington2
senior tag
válasz
proci985 #1258 üzenetére
Ez hihetetlen! Néhányan sikeresen végigjátszottátok az "anomáliák" ellenére is?
Szerintem ezzel a lendülettel induljatok egy lottózóba, hátha folytatódik a szerencse ott is
Én már nem küzdök vele, inkább várok patchre, meg legközelebb nem localizationnel nyomom, mert az nem játék, hogy azon izgulok, vajon a következő sarkon nem fagy-e, vagy csak red forestben borul. A főküldi is beakad, pedig az élvezet éppen az lenne, hogy a látszat-szabadságban úgy oldod a mellékküldiket, ahogy akarod, járkálsz ide-oda, nem mint egy csövön végigrohansz, és még úgy is bugzik. 26-án jön állítólag az új folt, addig már kibírom.
-
Superman
nagyúr
válasz
proci985 #1260 üzenetére
Jelenleg abban, amit Lebedev adott, amikor elfoglaltuk a limanszki hidat. Az 15000 rubelt ért, de felfejlesztettem és 62000rubelt ír ki rá, viszont azt már sz@rrá lőtték. Azon az átjárón, vagyok, ahol Lebedev ordít, mint állat, hogy csináljam ki Strelokot, kapjam el, de lőnek elölről, hátulról, a tetőről, mindenhonnan. Átugrok ott egy ládákból épített kordonon, de a szabad térségben újabb átjárók jönnek létre és monolit katonák sora jön ki belőle, lőnek, gránátoznak...
Aztán jön az emission.
Az a 15 gránát...nos..
mit is mondhatnék..
Ja, a gránátozáshoz még valami: az Army Warhouse-ban,amikor a határt kellett védenem a monolitok ellen, az egyik fennhangon ordította, hogy ő most gránátot dob. Azt már nem öcsém, mondtam magamban és megkínáltam egy fejlövéssel. Látom a távcsőben, hogy hanyatt esik, de előtte még eldobta a gránátot (estében!), ami pontosan fejbe talált. Jelzem 40 méterre álltam tőle.
gondolom nem kell ecsetelnem a következményeket..:
-
katt777
félisten
válasz
proci985 #1209 üzenetére
Á, 6-os, ezt az alapjátékban is kihagytam...
Mondjuk kis figyeléssel (levelek), és a detektorra füleléssel így is elkerültem őket eddig.
ownz: Futok én meg dodge-olok, de mintha nyomkövető töltényeik lennének.
Mint a viccben, amikor faszikám mindegy, merre fut, a fa úgyis rádől.
-
katt777
félisten
válasz
proci985 #1104 üzenetére
Hohó, az nem ugyanaz, amikor nem fizetsz valamiért, csak simán eldöntöd, tetszik-e annyira, hogy kitedd. Az autóval meg technológiát veszel (BMW-t kérheted jelölés nélkül, mert magyaréknál szokás lecsórni). Amúgy ha vennék, csak autót, nem holmi annak látszó tárgyat, Ferrari jelet meg nem szed le az ember, az istenkáromlás volna!
-
válasz
proci985 #1070 üzenetére
Komolyan mondom, nem értem a programozókat.
Volt ugye a soc, tele hibákkal, amiket aztán többé-kevésbé kijavítottak a patchekkel. Namost, ha tudnak a hibákról, akkor miért adnak ki egy százszor bugosabb szemetet?
Ja hogy új motor? Pont abban kellett volna javítani a hibákat.A soc-ot patch nélkül is lazán végig lehetett játszani, de ahogy elnézem, a cs még ebben is felülmúlta az elődjét.
-
Superman
nagyúr
válasz
proci985 #932 üzenetére
Hát igen. Veteranon megyek most és azt a feladataot kaptam a Stalkerek táborában lébvő fegyver/élelmiszer/stb. árustól, hogy leckéztessek meg pár banditát. Oké. irány a banditák búvóhelye, jelzem AK 47-esem volt itt már, erre előugrik egy f@szi az épület sarka felől, fejlövés, kampec, de a legmókásabb az volt, hogy egy pillanatra az életjelző csík full életerőt jelzett.
Nem baj. Visszatölt és újból. A banditák ilyen Clint Eastwood-os spagetti-westernes hosszú fekete kabátban elnyelték az AK47 golyóit. Biztosan a kabátjuk volt.
Egyben védőpajzs is, mert egy tárat kilőttem egyre. Ha már öt méternél messzebb van a fejlövést részesítem előnyben, de mivel rohangálnak ide-oda, elég nehéz fejen találni őket...
-
katt777
félisten
válasz
proci985 #932 üzenetére
Én Gold kiadást vettem, ezért is szeretek kivárni a vásárlással. Skirmish-t nem nagyon toltam, mert csak jöttek folyamatosan, és vagy meghaltam, vagy meguntam.
A kedvcsinálód remek.
De a shotgun-nak leginkább a minimális lőtáv a hátultője. Malackák és kutyusok ellen viszont elmegy, ha sokat dodge-ol az ember. Amúgy én időközben arra a szintre állítom a játék nehézségét, amelyen reális.
Swampbe majd vissza lehet térni? Mert ez a hangtompítos dolog jól hangzik. Sokkal jobban, mint a nem létező csomag-díjazásom, ahol megölt a sugárzás. -
katt777
félisten
válasz
proci985 #909 üzenetére
AvP 1-2-t kieg. lemezekkel oda vissza 3 oldalról.
Az játék. Amikor megnézek pár újabbat, mindig kedvem támad ilyesmit, NOLF1-2-t, SSAM-eket feltenni. De van még fenn Oblivion.
Superman: Én veteránon indultam neki, és több fejlövés is kellett a banditáknak.
VinoRosso: Nem az a nehéz játék, amelyet 100x kell menteni 100 m-en (ez nem nehézség, hanem szívatás), hanem amit okosan nehéz szinten is végig lehet csinálni. AvP-t is lehetett, mert végignyomtam, hogy minden bonus-pálya meglegyen. És szintenként csak 2 mentés volt.
-
kmiki20
senior tag
válasz
proci985 #909 üzenetére
Én semmi modot nem használok. A ruhámat fejlesztettem, hogy többet tudjak cipelni (sajna 60kb a max, mert vmi hiba van a rendszerben. Nem tudok minden fejlesztést megcsinálni, mert azt írja, hogy bizonyos dolgokat előbb fejlesztenem kéne, na de azokra meg azt írja, hogy már fejlesztettem, szóval nem értem én ezt.
Amúgy még egy alternatív pénzkeresési forrás: ki/be lépkedsz a különböző frakciókban. Belépéskor mindegyik ad vmi extra cuccot (egyenruha, tuningolt fegyver), amit aztán jó pénzért el lehet adni
Teljesen megakadtam a játékban, de szerencsére még van 1-2 terület ahova el tudok menni szóval átmentem felfedezőbe
(hátha később könnyebb lesz)
-
katt777
félisten
válasz
proci985 #888 üzenetére
Jó az x64, gyors is, csak a fele hardverem nem megy vele: TV tuner, scanner, telefon kábel, meg még valami, most nem jut eszembe.
Nálam magyarítás van fönt, teljes dinamikus, ill. továbbfejlesztett teljes dinamikus fényekkel. Lehet, visszateszem a partíciót, aztán megpróbálom +1x, mert most nem rémlik, restartoltam-e, vagy letöröltem a fenébe, miután nem ment. De ha az előzőekhez hasonló dolgokat produkál, akkor vsz. megy a szemétbe, mint az Airborne, mert lassan már azt is alulmúlja.
De x64-en nem indul, azzal volt bajom. -
katt777
félisten
válasz
proci985 #879 üzenetére
Hol állítom át DX10-re?
Ennyire láma voltam? Bazki, leszedtem az x86 Vistát, és már felraktam az x64-et, azon meg nem megy.
Na akkor most megint partíciócsere... Csak mondd meg, hol, mert megrágok valamit, ha ott van, és nem láttam.
AA-t viszont sehogy sem veszi észre, azt azért tudom, hogy restart kell neki. -
remington2
senior tag
válasz
proci985 #879 üzenetére
Van egy érdekes bug, ami aránylag egyedi grafikus megjelenítéssel jár: agropromban van egy olyan épület az intézetben, amelynek a szintjei tele vannak anomáliákkal, két darab artit is lehet találni itt. Ennek a tetején van valamilyen hullámzós anomália, amelynek a magassága kicsit furára sikerült, mert a légkört - meg úgy általában az eget - még 200-300 méter magasan is hullámomzatja, függőleges vonalak mentén, az alul lévő épület térfogatában.
Artik: találtam egyet, nevét nem tudom, +1 ide (természetesen sugárzás, mi más), -1 oda (rupture, lol)
OL 2.2-ban maximálisan eltalálták az egész artifactos, eladom vagy használom dolgot, még az alapjátéknál is jobban!
-
remington2
senior tag
válasz
proci985 #865 üzenetére
a belső logika még midig trágya, valszeg mindkettőnknek amiatt fagy ki
Ezt hogy érted? Valamit bénán csinálok, nem úgy, ahogy azt a nagykönyvben eltervezték? Az egész akkor indult, amikor yantarból guide segítségével vissza akartam menni a kordonhoz, viszont utána már a korábbi mentéseim sem mentek. Direkt próbáltam, fél óra játék ide v. oda nem nagyon számít, elég gyakran mentek állást, éppen az ilyenek miatt. Most aztán sehová sem tudok menni se guidedal, sem anélkül . . . Vagy, ami a valószínűbb, hogy a játékmenetben lett valami gubanc . . . a mentéseknek menni kellene guide előtt, viszont azok már mind a yantaros küldik után vannak, "menj strelok után" címszóval. Ott lesz valami gond
1.504 sokat ront a teljesítményen?
-
VinoRosso
veterán
válasz
proci985 #854 üzenetére
tudod az az igazság, hogy ezeknek a netes teszteknek a többségét bárki meg tudná írni anélkül, hogy egyetlen tesztet is végrehajtana, mert kb annyi közük van a valósághoz. Nem gondolod, hogy mindeki letesztel ennyi mindent, megnéznek egy másik tesztet, kicsit módosítják az adatokat, vagy még ennyit se, csak hasraütnek és beírnak egy kábé odaillő számot. Meg is van az eredménye, mert mindennel kapcsolatban ami ehhez fűződik, ezerféle adat jelenik meg, aztán mindenki kiválaszthatja magának, hogy neki melyik a szimpi. Ja a wet surfaces nekem működik, idáig mindenhol, de be kell hozzá kapcsolni, anélkül nem megy. Volumetric smoke-ot meg nem láttam még, de szerintem nem értem el ahhoz a részhez ahol van( agroprom underground asszem )
papa: nem lehet hogy olyan verziót vettél meg, ami már tartalmazza a patcheket? Még abban is rengeteg hiba van, de olvastam olyankat én is, akik egész sokáig játszottak bugmantesen, érdekes módon ami másnál előjött náluk nem. Dehát Murphy óta tudjuk hogy minden programban van legalább egy utasítás és egy hiba. Am milyen felbontásban játszol, hogy 4 gigán cpu limit van?
-
remington2
senior tag
válasz
proci985 #854 üzenetére
A pályafagyogatást hogy oldottad meg? Yantarban vagyok, fogalmam nincs mit csináltam rosszul (lehet, hogy guide segítségével akartam átmenni a kordonhoz, az volt a gond), de most akárhová indulok, pálya betöltése után néhány méteren belül lefagy az egész, akármerre indulok
Wet surfaces nekem sincs, nem engedi bekapcsolni.
-
katt777
félisten
válasz
proci985 #849 üzenetére
Én néztem Vista alatt (DX10), pontosan ugyanazokat a beállításokat lehet megadni neki, mint XP-n (DX9). A Volumetric Smoke és a Wet Surfaces ott sem aktiválható.
AnyDVD hasznos, ha reklámokat sóznak a nyakamba (filmek, játékok), fizessenek a gyártók, de legalább adják ingyen, ahogy a neten is sok oldal a reklámok miatt ingyenes.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- OLED TV topic
- Xiaomi 14T - nem baj, hogy nem Pro
- Motorola Razr 60 Ultra - ez a kagyló könnyen megfő
- Apple iPhone 16 Pro - rutinvizsga
- Synology NAS
- One otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Revolut
- iPhone topik
- Mielőbb díjat rakatnának a görögök az olcsó csomagokra az EU-ban
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- További aktív témák...
- Felújított számítógépek/merevlemezek Számlával, garanciával! Ingyen Foxpost!
- BESZÁMÍTÁS! Logitech G923 kormány + Driving Force Shifter garanciával hibátlan működéssel
- Szinte új, minőségi, állítható ritkítóolló
- Bomba ár! Lenovo X1 Yoga 1st - i7-6G I 8GB I 256SSD I 14" WQHD Sérült I W10 I CAM I Garancia!
- BESZÁMÍTÁS! Gigabyte H370 i5 9500 32GB DDR4 512GB SSD RTX 2060 Super 8GB ZALMAN S2 TG be quiet! 650W
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged