- Apple Watch
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Mi nincs, grafén akku van: itt a Xiaomi 11T és 11T Pro
- Samsung Galaxy S21 és S21+ - húszra akartak lapot húzni
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Netfone
- Mobil flották
- Fotók, videók mobillal
- One mobilszolgáltatások
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
- = Zk = -
félisten
válasz
VinoRosso #3024 üzenetére
kösznöm az információt. és ha bejön amit mondtál, akkor fájó pont az életemben, de a CoP sztem akárki akármit mond, kárpótólni fog.
látom, ebben is jobban informált vagy, mint én. xRay Engine1.6. hát kiváncsi leszek rá. én a Clear Sky-ban sem csalódtam! Egy percet sem! -
Sir Robin
tag
-
Sir Robin
tag
válasz
VinoRosso #3033 üzenetére
De mondtam.
Az sk átírásra gondoltam én is, mert az angol nyelvű mod sima xml-ben van és ezért tök egyszerű átjavítani. Bárcsak tudnám, hogy mit kell változtatni rajta, hogy jó legyen a hun verzióhoz! Egyébként mik ezek a stringtáblák és miként lehet módosítani őket? -
katt777
félisten
válasz
VinoRosso #1379 üzenetére
Költői kérdés volt.
Ezzel most jól érzem magam, aztán majd lesz energiám a Clear Sky-jal küzdeni.
Fisbaan: Próbálj meg egy régebbi mentéstől újraindulni, illetve hanyagold a modokat, azok ált. szarok. Egyébként ÜS2 meg 2990Ft a Tescoban, és egy remek, jószerivel bugmentes, élvezetes, szintén orosz játék, magyar felirattal.
-
proci985
MODERÁTOR
válasz
VinoRosso #1321 üzenetére
gotham city (ha már az első, burton félékre gondolunk) inkább gót volt... illetve a gót horror ötvözete némi glampunkkal.
ami nektek kell, az a metropolis cimű fritz lang film. neten streamelhető, ne tántorítson el senkit, hogy fekete/fehér és némafilm, valami egészen zseniális. na abban lelhető fel először a gépies akkor még utópisztikus világ, ami később még sok más helyen előjött. gyakorlatilag a steampunk, mint irányzat (és ami a Bioshock látványvilágát adja) abból származtatható.
-
Grifid
aktív tag
válasz
VinoRosso #1287 üzenetére
"A Stalkerban lévő fizikáról meg ne is beszéljünk, mert olyan-egy két alapvető dolgot leszámítva- sajnos nem nagyon van."
Ezt részleteznéd?
Pont a stalkerben van még a kilőtt lőszerre is ható fizika. Már rohadtúl untam a többi fps-ben hogy 2-300 méterre lévő célpontnál fejre kell célozni simán, és nem a haladási irányának megfelelően elé vagy két vonással. -
remington2
senior tag
válasz
VinoRosso #1285 üzenetére
Nálam az utóbbi idők egyik legjobban bejött játéka volt a Bioshock, úgyhogy amit írtál, az ovis szintről meg a fegyverekről (utóbbiak részei a játék világának, amely a 60-as évek utópikus megközelítését mutatja), körülbelül a LOL kategóriájába tartozik. Az a játék egyben lenyeli ezt az "az első része bejött, nosza, jelmondatunk : aranytojást tojó tyúk" ukránok által készített szemetet. Kanyhalos az OL 2.2-t jobban összehozta fanként, még más modokból építkezve is, mint az ukrán fejlesztők, pénzért ezt.
Szerk: de látva a játék ezen állapotát, biztos jól esett a nála 1000x jobb cuccokat fikázni.
-
feka007
veterán
válasz
VinoRosso #1287 üzenetére
Ebben a vidben low grafon futott a Crysis, szóval félrevezető, mert e, meg a max között ég és föld a különbség, gondolom nem kell mondanom. Mindenesetre tényleg tetszik a GRAW-ban a levelek lengedezése, de a kidőlés kicsit bugos néha. Ami ezt überelni fogja, az a Far Cry 2 lesz, nem kell hozzá physics izé se, de videókban vmi eszméletlen jó a fizika, mindent ütni fog.
Okés, majd teszek vele még egy próbát, hátha a mocsaras rész után jobbb a hangulat, de szerintem nem hozza az első rész feelingjét. Nem értem mért kellett ilyen bugosan kiadniuk, annyit adtak el belőle, mint a Crysisból, ami nyereséges volt, és nem tudnak összeszedni jobb programozókat? Sztem a kiadó elvitte az összes léjüket...
-
katt777
félisten
válasz
VinoRosso #1285 üzenetére
Van sztorijuk és hangulatuk. Persze az egyéni ízlés kérdése, mi fogja meg az embert. Na, a CoD4 meg az Airborne az szén ciki, bár utóbbihoz képest az előbbi már nem is annyira.
UT-ekben jóval több van, mint a bot-okra vadászás, az már más kérdés, hogy irreálisan gyorsak a gépi ellenfelek, ráadásul rendesen csal is a játék a saját javára. Igazából, és ezt elfelejtettem, talán a Dark Messiah az egyik legjobb FPS, amellett én AvP-ket, NOLF-okat, és az első 2 SoF-t kedvelem (és a Republic Com. is tetszett), de ez megint kinek a paplan. -
katt777
félisten
válasz
VinoRosso #1059 üzenetére
Nem külön adóra gondoltam, hanem bármilyenre (pl. szerzői jog-adó, most nem tudom, minek hívják pontosan, még vázára is), ÁFA, nyereségadó, iparűzési adó, stb. Rárakhatnak 80 adót, azt is te fizeted meg. Az adókat nem szabályozó jelleggel vetik ki, hanem harácsolni (ahol csak lehet), a többi duma. Nézd csak meg, egy autó miért kerül 2x annyiba, mint a papír szerinti értéke, még csak nem is az igazi. Ha meg azt hiszed, az emberek szórakozásból jártak annyiszor orvoshoz, akkor inkább sajnállak (nézz csak meg a magyar eü. helyzetről és a halálozási stat.-król beszámolókat). Azért nem mentek utána, mert rengeteg ember azt a 300Ft-ot sem tudja kigazdálkodni. Sztem kicsit sok marketinget hiszel el.
remington2: Van erre saját logoutom. Félő, hogy ha átnéznék oda, másra nem maradna időm.
Egyébként a fejlesztők sara, mert ha nekem ilyennel jönnek oda, akkor orrba vágom, mert ha jól fizetnek, sem adok ki szart a kezem közül. Ehhez persze kell némi igényesség a saját munkámra, ami az emberek 95%-ában nyomokban sincs meg.
Silenzio: Én anno 1.003 patch-csel nyomtam végig SoC-t, és egyetlen bugot találta: az északi tábornál hiába irtottam ki a kutyákat, az a feladat 2-odjára már nem teljesítődött (mert az is regeneratív küldi volt). Amúgy 1950XT-n (OC) toltam végig 1024-ben full-on.
proci985: Az kapitális baromság, hogy a spelnikből mind eltalál, mert éppen a fegyver jellegéből következően szétszóródnak (azért csak közelharcban hatásos). Más játékokban így is van.
Starship strooper is egy rakás csalás volt, főleg a végén, de legalább lehetett benne bug-okat irtani!
-
katt777
félisten
válasz
VinoRosso #1051 üzenetére
Értsd már meg, hogy a rabszolga fizet, nem az urai!
Ha ráraknak valamit, azt is továbbtestálják, mert mindig a rabszolga (fogyasztó) az utolsó. A szoftvercégek meg tudják venni a törvényhozókat, te meg nem. Ennyi. Vagy azt hitted, hogy a te képedet viselik a nagy csecse budiban a Duna partján?
Az már feltűnt volna 20 év alatt...
Superman: Tiszta Magyarország! Hát mégis a világ élvonalában vagyunk!
Csak nehogy elhidd, hogy véletlenül csinálják.
-
katt777
félisten
válasz
VinoRosso #1043 üzenetére
Játék, szemét, mi a különbség? Szemetet rögtön kidobod, nem dühöngsz.
Ja, adó van, úgy hívják, ÁFA, azt is te fizeted. Meg én, meg mindenki, aki megveszi a programokat. De egy NOLF1-2, AVP1-2, Prey, SoF1-2, Half-Life1, F1 Challenge esetén bánja kánya, csak ezek a mai vacakok... Ma marketingbe fektetik a gyártók azt a pénzt, amelyet kreatív, és az egyetemet nem szín 2-essel elvégzett programozókra kéne áldozni.
Kellett egy IG1-nek reklám? Vagy a Doom-nak? Vagy az F1GP-nek? Na ugye! Akkor még játékosok írták a programokat, hogy szórakozzanak, és szórakoztassanak. Ma a rabszolga megkapja az ukázt, leprogramozza a kódot, és szarik minden másra. Ja nem, még nagy hangon nyilatkozgat is szerte a neten, hogy milyen fasza játékot csináltak, mennyi kiváló újdonsággal, de valahogy amikor kézbe veszed, mégis szarnak látszik a végtermék. -
katt777
félisten
válasz
VinoRosso #1036 üzenetére
OK, de a legtöbb programban egy gombnyomással eltűnnek az intro-reklámok, de C-ben pl. nem. Dirt-ben meg a hirdetőtáblák vannak tele Alien Computerrel és társaival, stb. Ne fizessenek, de legalább adják ingyen, ahogy a kereskedelmi tévéadások nézéséért sem fizetsz, de tolják a képedbe a reklámokat. Mondjuk azért csak fizetne az ember, hogy annyit mégse...
-
katt777
félisten
válasz
VinoRosso #984 üzenetére
Ne keverjük ide a pénzmosást...
A játékok azért (még) nem olyan reklámhordozók, mint egy jó focicsapat.
Superman: God módról még nem hallottál? Annak idején az ilyenek fikázták a Crysist, hogy milyen vacak, 1-2 óra alatt végig lehet nyomni. Vagy én vagyok totál béna Wolfenstein 3D-vel kezdődött FPS-létem ellenére.
Brent: Magányos farkasok...
Ha farkasok, akkor hogyan lehetnek magányosak? Vagy másik értelemben, a farkuk magányos?
-
katt777
félisten
válasz
VinoRosso #928 üzenetére
Hát én olyan hülye vagyok, hogy ált. megveszem a játékokat, de mivel párral rendesen besz.ptam, inkább csak tesztelés (és árcsökkentés) után. Egyrészt szeretem ott látni a polcon, mert kellemes emlékeket ébreszt egy jó gama után, másrészt meg ha a kedvelt játékainkért sem fizetünk, akkor a jó játékok készítőinek sem lesz több esélyük újra alkotni valamit, mint a szargyártóknak, hogy kib.sszanak velünk, ergo magunkkal tolunk ki. Agresszív lemezek ellen meg használok nodvd fixeket, így a lemezt és a meghajtót is megkímélem a kínzástól. Egy ismerősöm pl. 3-szor cserélte a Gothic 3-at, közben 1x a meghajtóját is, hát ez nekem nem hiányzik.
-
katt777
félisten
válasz
VinoRosso #922 üzenetére
Egy ismerősöm tolta master-en, 3 fejlövés kellett egy halálhoz. Persze az ellenségéhez. Én nem bánom a nehéz fokozatot, de reálison szoktam játszani. Régen a nehézség több és/vagy okosabb ellenség volt (pl Doom), ma meg szimplán szívatják a játékost. Chaserben bedobtam normál szinten egy gránátot egy szobába, és amikor nyugodtan besétáltam, 3-an lőttek rám.
Majd holnap nézem, el tudok-e futni a mindent látó nagy testvér géppuskája elől. De mondjuk az is érdekes, hogy a mindent szarrá lövő géppuska elől fedez egy fatörzs, csak a forgácsok röpködnek róla, nem is sérül. Kemény fából faragták.Érdekes így ez a játék-topic. Oblivionban az örömünket, képeinket, stb. osztjuk meg egymással, meg hogy hányféleképpen oldunk meg valamit, elvétve pár bug, Itt meg minden hsz-ban, hogy ki hányféleképpen szív.
-
Superman
nagyúr
válasz
VinoRosso #915 üzenetére
Megnézzük.
Egyébként nagyon megbántam, hogy újrakezdtem veteran fokozaton. Ez így nagyon nehéz. Az emberem csak vérzik, vérzik már a legkisebb sérüléstől, sőt nem is kell sérülés.
Aztána csalások: akkor ragad be pont a fegyver, új, tuningolt cucc, amikor csőstől rohannak felém. Egy emberbe egy tárat kell belelőni, különösen messziről, biztosan páncélmellény van rajtuk....
-
Superman
nagyúr
válasz
VinoRosso #913 üzenetére
Nem azt mondtam, hogy életszerű, de erről ne nyissunk vitát szerintem. Nekem nem giccses a Crysis, hanem olyan, mintha egy jól megcsinált rajzfilmet néznék. Fizikáról vitatkozhatnánk, szerintem a Ghost Recon: Advanced Warfighter2 fizikai motorja sokkal jobb és élvezetesebb, küólönösen PhysX-el, de ez nem az a topik. A STALKER színei/színvilága tetszenek jobban, egyébként meg tényleg ne hasonlítgassuk a valósághoz.
A tetszés pedig, mint tudjuk, szubjektív, ebben sosem fog két ember közös nevezőre jutni.
-
keIdor
titán
válasz
VinoRosso #873 üzenetére
XP-re tettem fel, akkor menjek át Vistára és tegyem fel ott? Tuti lesz AA? Csak azért kérdezem, mert Vistán szerintem még lassabb lesz...
Superman: Jah nekem is a bázison van ilyen kevés FPS-em... a mocsárban néha megvan a 100 is napsütés mellett. Ettől függetlenűl nagyon korán adták ezt ki... ilyen állapotban én még bétának nevezném, nem pedig teljes verziónak és karácsonykor tervezném kiadni... lol...
-
válasz
VinoRosso #718 üzenetére
lehet rosszul fogalmaztam,annyi lehet szerintem,hogy valóban a csúszkákat feljebb engedte húzni.az a baj,hogy a pontos beállítások elvesztek,mivel uninstall volt... este fotózok akkor,de a régi értékekre nem emléxem. de mintha a fények,az árnyékok is korrektebbek lennének,pedig a patch előtt is felhúztam minden csuszit,amit lehetett. dx9ben használom amúgy,az adatlapomon levő konfiggal,alap órajeleken.
-
proci985
MODERÁTOR
válasz
VinoRosso #619 üzenetére
SoC tényleg nevetségesen könnyű volt onnantól, hogy tudtad, mi hol van. 4. végigjátszásom legnehezebb fokozaton is sétagalopp volt.
jó, most picit tényleg nehéz, de lehet nem legnehezebben kellett volna elsőre nekiindulnom?
radioaktivitást hallani, ahogy serceg. detektort még nem használtam, minek alapon, ha kezdeti artifactok úgyis gyengék, anomáliákat meg kiszúrom
lehet kéne?
a nehézséggel sincs bajom, egy lövés egy halálhoz hozzá vagyok szokva, de azt egy picit nehezményezem, hogy olyan távról lőnek ki, ahonnan egy mesterlövész nem/nagyon nehezen találna el az adott fegyverrel. magyarul ha már az ellenség többségben van, nagymennyiségű gránáttal ellátva, legalább ne tudjon pontosan lőni 200 méterre lefűrészelt csövűvel és sörétes lőszerrel, mert azt már túlzásnak érzem. nem is kicsit
-
proci985
MODERÁTOR
válasz
VinoRosso #615 üzenetére
hát, 100 méterről muszáj most épp vadásznom, mert onnan már általában én vagyok a jobb célzó... ott már a hosszúcsövű shotgun kivételével minden esélytelen.
kis géppisztolytól vérzel... pontatlan nagyon, de ha eltalálod úgyis elvérzik.
nehezítés okés, de azért az ellenfélnek is hordjon már félre a fegyvere, ne csak nekem. és ezek még papiron kezdők, mi lesz velem omon/spetznatz egységeknél... bár mondjuk addigra már biztos kell lennie pontos fegyveremnek is.
artifactok berakásához kell upgrade a ruhára:/
pénz meg van questekből, nekem éppen az AKmon kívül mindenem maxra uppolt.
west: nem, ez feature.
M@nH. : gránátot ellenfelek dobálják, és tényleg abban is kissé pontosak. 30 méter fölött nem csinálják, szóval éljenek a sniperek...
-
M@nH.
aktív tag
válasz
VinoRosso #615 üzenetére
hát igen! meggazdagodni tényleg nem lehet, főleg mivel a banditák ki is rabolnak ha hagyod magad
Ami idegesítő a játékban hogy a fegyverek (legalább is nekem) rengetegszer beakadnak, pedig az állapotuk több mint a felénél van még. Az npc-k tényleg jobban lőnek mint a soc-ban(néha még túl jól is, főleg gránát téren).A gránátról jut eszembe, néha olyan érzésem van mint ha nem is az npc dobná, hanem csak úgy megjelenne mellettem és lehet futni. Ami még szintén bug hogy a társaidat nem érdekli a sorsod, mivel csak úgy lazán kitolnak a golyózáporba.
(bár én nem patcheltem a game-t, lehet hogy javítva lett ez a dolog) Viszont azért itt tényleg összedolgoznak az npc-k.
Viszont mindent egybevetve szvsz jó játék! -
remington2
senior tag
válasz
VinoRosso #593 üzenetére
Azt értem hogy hatalmas radioaktív sugárzás érte, ezt nem is vitatom. A vita arról szól, hogy azért vörös, mert "izzik" (mint egy karácsonyfa), vagy azért, mert úgymond "kiszőkült". Szerintem az utóbbi.
"A kutatócsoport tagjai különös érdeklődéssel várták a Vörös Erdővel való találkozást. A katasztrófa után az erőműhöz közeli és a szél irányába eső területen hullott ki a legtöbb radioaktivitás – a talajba keveredett radioaktív szennyezés formájában itt van az elpusztult reaktor anyagának számottevő része. A roppant sugárzástól elpusztult fenyők megvörösödtek – ezek a fák adtak új nevet az erdőnek. A balesetet követő napokban egyetlen órányi itt-tartózkodás alatt halálos dózis érte volna az embert"
Automata gépágyú . . . az szép lehet. Az, hogy egy csóri kis ballonkabátos bandita shotgunnal a játék végén, páncélban arra járkálva az éjszaka közepén is simán meglő, úgy hogy a látótáv 0, idegesítő. Vagyis én látom (éjjellátó, SEVA), de hogy az örömkatona a hatodik érzékére hivatkozva lő . . . Lehet hogy tényleg valami crysis-szerű megoldással kellene rebootolni ezt az egész játékot, több értelme lenne
-
proci985
MODERÁTOR
válasz
VinoRosso #583 üzenetére
ideje volt...
na ja, erre gondoltam. uránnak is kell lennie bőven. én a valszeg szintén azzal szerelt repülőműszert láttam csak, a geiger-müller enyhén szólva magas értéket mutatott
mondjuk kíváncsi vagyok, az uránbányászok is világítottak e egy idő után a sötétben... najó, ez gonosz volt...^^
-
feka007
veterán
válasz
VinoRosso #577 üzenetére
És a GTX 280 mióta egy kategória a 4870-nel, hogy lehet ahhoz hasonlítani? Nézzed már meg az árkülönbséget...
A 4870-nek a GTX 260 az ellenfele, a 4850-nel szemben nV-nek nincs válasza abban az árkategóriában, tehát ellenfele sincsen...
Én meg akkor azt mondom, hogy 4870X2, az a GTX 280 ellenfele (el is keni mint a vajat) -
proci985
MODERÁTOR
válasz
VinoRosso #564 üzenetére
nem feltétlen jelent nagyobb késleltetést, mivel az órajelciklus rövidebb idő alatt megy végbe (ettől függetlenül lehetséges, hogy a geforceokon jobb ddr3mas memek vannak alacsonyabb hozzáférési időkkel). pl ha egy 1200mhzn futó cuccom órajelenként, vagy egy 2400mhzn futó cuccon kétórajelenként mintavételezünk, és a mintavételezés mindkét esetben t=0 időpillanatban indul, akkor mindkét cucc egyforma időpillanatokban mintavételezhető (ugyanez igaz az írásra, olvasásra, stb). az 512 vs 256 itt az alma meg a körte esete... a geforcenak nagyobb a sávszélje ugyan, de egyszerre egy 128MBs tömb van egy 64bites címcsatornához rendezve (és 8 címcsatorna van, szóval valójában 8x64bit a címtartomány), míg az ati esetében egy mindkét irányban bejárható ringbus segítségével férhetőek hozzá a memóriák (a 3870 egyirányújával szemben így az átlagos késleltetést lényegesen csökkenteni lehetett -optimális esetben minimum a felére, vagy lejjebb-... tehát az a 256 bit a gyakorlatban 2x256bitnek felel meg az előző generációhoz képest). és a 2900xt vs 3870 esetében látszott, hogy az előző generációs ringbusznál az 512bitnek csak hátránya volt. a 48x0ás széria meg gyakorlatilag arról szólt, hogy kapott a chip némi plussz textúrakapacitást, hogy ha az nvidia miatt továbbra is erőltetik az alacsony egy textúrára jutó shaderműveletek arányát, akkor se legyen probléma a kártyák sebességével, ld 2900xt széria nyers shader ereje mennyire nem volt semmire elég, amikor az ellenfél folyamatosan textúraintenzívre hangoltattja a programjait
a crysist végigvittem ultrán is, tudom mire volt képes... nem volt jól optimalizálva, az tény, viszont az árnyékok a bozóton effekt nem volt gyenge, és akkor finom voltam (gyönyörű volt, minden szempontból... és nekem a hangulata is bejött, kicsit a Project Snowblindre, aka Deus Ex Clan Wars és egy hidegháborús Bfilm keverékére hajazott... taktikailag pedig utoljára ekkora élvezetet a Half-Life és Deus Ex nyújtott számomra). viszont ott szerintem a napfénynél volt valami csalás... szvsz máshogy valósították meg. meg valósidejű tükröződésekre pl a fegyveren nem emlékszem. más kérdés, hogy a fizika és az ai sokkal de sokkal izmosabb volt a Crysisban... gondolok itt arra, hogy a bokor mögött elbújt emberünket ott nem látták meg, és lehetett lopakodni... Stalkerben ezt el lehetett felejteni. ugyanígy a zseblámpák használata is bugzott, Stalkerben az ellenfelek koromsötétben is mindig elsőre meglátnak (night vision nélkül gugolva/kúszva is). a pusztítható tereptárgyakról és interakciós lehetőségekről nem is beszélve.
a vízeffektet a stalkernél hagyjuk... a dark valleys képen majdnem elsírtam magam, hogy a mocsár (víz?) még mindig mennyire extrém siváran néz ki. nagyon remélem, hogy lesz textures/particles enchanted mod, mert ez így gyenge.
apropó: rájöttek már a fiúk, hogy a radioaktív cuccok világítanak a sötétben, vagy ez még mindig kimaradt?
-
proci985
MODERÁTOR
válasz
VinoRosso #555 üzenetére
igen, régi és hülye berögződés, elnézést.
hiába nagyobb a gtxek sávszéle, ha sokkal kőkorszakibb a memvezérlő. shaderrel kapcsolatban nem tudom, hogy állnak jelenleg. mivel komoly áttervezés nem történt, feltételezhető, hogy a memory leak még mindig fennáll, csak a nagyobb memória miatt kevésbé futunk bele
valamint a dx10.1el lényegesen le lehetne csökkenteni a shaderintenzív területeken a Vram éhséget (meg a számításigényt), csak ugye az Nvidia még mindig 9.5nél tart... mondjuk Atinál nagyobb jelentőségű a driver pont a párhuzamosítás miatt, meglátjuk 8.9el mit fog futni. viszont ott a 4870x2, ami tényleg sehogy nem fér be a képbe...
szóval a napsugarak + köd a gyilkos... hm, alfa idején még nem volt köd, azért hallhattam, hogy hasonló konfigon, mint az enyém, egész jól megy
és akkor hány fps lett volna, ha a Crysis még rendesen meg is terhelte volna a CPUt/GPUt...
manóst írtam volna?
-
remington2
senior tag
válasz
VinoRosso #444 üzenetére
A rombolást nem a játékra értettem, hanem az állítólagos mod-tiltásra. Lényegében arra megy a játék, hogy OL-hez hasonló modok ne szülessenek meg, nem?
Szerk: kerestem utalásokat a "warlab"-re, de hasonlóval csak a priboi storyban találkoztam. Ez mi lett volna? Stancia1 az erőmű belső része v. a szarkofág?
-
vagamo
őstag
válasz
VinoRosso #425 üzenetére
Végül is írhatod ciril betűkkel fonetikusan! Annyira még sokan tudnak oroszul, hogy hogyan kel ejteni a betűket!
Az első kép a legjobb:[link] Kilépés a Winfosba(#428) Misi 007 :ez komoly? Magyarul fog megjelenni és még szinkronizálva is lesz?
Eltudnám képzelni Farkasházyt-a pultos szerpébenVagy inkább Bajort
-
Misi 007
őstag
válasz
VinoRosso #425 üzenetére
Szerintem felesleges időzni vele úgyis lesz Magyar változat!
Ez az Orosz verzió egy bugtenger amúgyis már meg se lepődök ilyen apróságokon!
A Magyar szinkronra nagyon kiváncsi leszek főleg hogy "kismillióan" mászkálnak a zónába azoknak mindnek "külön" hangot adni szép lesz (lenne...) -
feka007
veterán
válasz
VinoRosso #394 üzenetére
Kiváncsi vagyok akkor hogy az utolsót milyen konfiggal sikerült rögzíteni
[link] Ez pl előre van renderelve. Persze ettől még ezt tudja a motor, csak annyi, hogy képkockánként lerendereli Sandboxban, és így tud csinálni egy folyamatos videót. De real timeban nekem kb 1,5 fps-sel dőlt össze GTX-szel, 4870-nel lenne 3 is kb.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- DDR5 GAMER PC: Új RYZEN 7 8700F/9700X/9800X3D +RTX 4060/5060/4070/5070 +16-64GB DDR5! GAR/SZÁMLA!
- Dell Latitude 7410 Strapabíró Ütésálló Profi Ultrabook 14" -80% i7-10610U 16/512 FHD
- Szép! HP EliteBook 850 G8 Fémházas Multimédiás Laptop 15,6" -65% i7-1185G7 32/512 Iris Xe FHD Magyar
- HP EliteBook 850 G8 Fémházas Multimédiás Laptop 15,6" -65% i7-1185G7 8/512 Iris Xe FHD Magyar
- 512 Gb-os NVME-k
- Telefon felvásárlás!! iPhone 16/iPhone 16 Plus/iPhone 16 Pro/iPhone 16 Pro Max
- Realme 7i 64GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Telefon felvásárlás!! Samsung Galaxy A13/Samsung Galaxy A33/Samsung Galaxy A53
- AKCIÓ! Lenovo IS8XM LGA 1150 DDR3 alaplap garanciával hibátlan működéssel
- Apple iPhone 14 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
Állásajánlatok
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest