Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • frame>24

    addikt

    válasz remington2 #1562 üzenetére

    Nem hiszem, hogy olyat keresnénk, ami nincs; én is erősen úgy érzem, hogy az elődhöz képest üresebb és butább az egész (ismét mondom, én SoC-t még csak 1.0002-vel vittem, messze nem végső verz.)
    Totál érthetetlen, mintha az eddig szerzett javítási tapasztalatok nem is lennének!

    Lehet, hogy nem csak a story ment vissza az időben, hanem a fejlesztők is?! :DDD

  • proci985

    MODERÁTOR

    válasz remington2 #1562 üzenetére

    igen, anno a SoC AI tekinteben a Crysissel volt egy szinten. a Crysis picit jobb volt stratégiában (avagy AI felugrál dobozokra is, a felderítő algoritmusai is jobbak voltak) az SoC viszont Alifeban bőven megverte (gyakorlatilag ez felelt a szörnyek, stalkerek, egyebek mozgatásáért). a Car Park az alapjátékban is vicces hely volt:DDD annál már jobban csak a pripaty DNYi része volt jobb, ahol egyszerre volt jelen a duty, freedom, monolith, OMON/Spetznatz és a lonerek... OLben megfejelve két törpével, meg egy néha arra tévedő controllerrel:DDD na az volt az a része a pályának, ahol sohase tudhattad, hogy kivel futsz össze. az AIlife tényleg sokkal erősebb volt... gondolj csak a szörnyek ciklusaira -kutyák amíg aludtak, addig három mindig szemmel tartotta a terepet stratégiai pontokon, garbagen volt megfigyelhető- az AI vándorlására (amint új területek váltak elérhetővé, megjelentek a stalkerek is, szintén csapatosan szekértábor szerű védelemmel), npknek teljes életciklusa volt (alszik, eszik, vadászik... állatok ha nem voltak éhesek, nem támadtak meg, megfelelő veszteségnél pedig elfutottak... illetve bizonyos szint felett menekültek). volt is egy mod, aminek az volt a lényege, hogy csak szörnyek maradtak a pályán, és be lehetett közéjük illeszkedni.

    valamint a kutyák és disznók folyamatosan egymást ették néha a disznókkal is, a bloodsuckerek meg őket, ha megéheztek (garbageon és dark valleyn lehetett megfigyelni). a patkányokat meg mindenki:) ehhez képest majdnem sírvafakadtam, amikor a disznók és kutyák a híd alatti WPt együtt támadták meg... na ilyen az alapjátékban nem volt.

    na ehhez képest őrökkel ellátott tábort nem láttam CSben (illetve de, de azok mindig fix helyen, nulla változással és mozgással), új területek foglalása nincs, az állatok pedig átmentek ágyutöltelékbe. kár értük, mert az alapjátékban a zóna gyakorlatilag élt (OL2.2 lett az abszolút tökéletes ilyen szempontból a mozgó és tényleg változó erejű valamint teljes életciklusú anomáliákkal és a CSnél lényegesen jobban megvalósított csapatharccal).

    Priboi egyébként eddig gyenge volt, de 1.1el már nagyon móka lett. új sztori, teljesen más fíling (tavasz van, és a zóna átment virágos rétbe, a hangulata emiatt erősen megural:DDD), pár pálya átalakítva, egy raklap új fegyver (shotgunból és géppisztolyból már rendes arzenál van, pisztolyból több lett, géppuskából is több fajta, nem csak szegény PKM árválkodik:) ), megkapta a carrymodot, átszabdalták a traderek választékát, megkapta a realistic weapon modot, előzőekből következően az összes létező weapon modot, szinte minden jármű vezethető (a busz és a Zaz is:DDD), csak arra kell vigyázni, hogy kezdetektől unlockolt minden pályarész, és pár helyre alapfelszerelésben nem szabad menni, mert megesznek reggelire (pl Freedom vezetője -meg az egész frakció- ellenséges, és PKMet hord EXOban). még nem végeztem vele, de eddig nagyon móka (szal OL 2.2höz képest eddig jól teljesít, de végső értékelést még nem mondok).

Új hozzászólás Aktív témák