Hirdetés
- Karácsonyi telefonajánló 2025
- Samsung Galaxy Z Fold7 - ezt vártuk, de…
- Ismét összefogott az Xplora és a HMD
- Xiaomi 15T Pro - a téma nincs lezárva
- Akciófigyelő: Ilyen kedvezmények járnak a Poco F8 sorozatra
- Milyen okostelefont vegyek?
- Google Pixel topik
- Sony Xperia 1 V - kizárólag igényeseknek
- Nem semmi: két Nothing kapott egy nagy frissítést
- Papírvékony a jövő a Samsungnál: íme, a Galaxy TriFold!
Új hozzászólás Aktív témák
-
M@trixfan
addikt
válasz
remington2
#2836
üzenetére
Az van, csak nem a Clear Sky-ban. Clear Sky-ban sajnos Rostok sincs

-
Béló
aktív tag
válasz
remington2
#2767
üzenetére
há kössz, a könyveket elolvasva azokban ilyen nem szerepel
![;]](//cdn.rios.hu/dl/s/v1.gif)
viszont eza gránátosdi brutális, ha közelmegyek kapok 3 gránátot a kipembe, ha visszatöltöm, lesniperezek mindenkit, há persze hogy senkinél sincs egy fia gránát se...
-
Brent
aktív tag
válasz
remington2
#2725
üzenetére
Lehet jobb lenne legalább történne valami...
Így csak kisebb csetepaték vannak a Duty és Freedom közt. Közben meg szépen a klánom lett a legerősebb frakció
Csak így kicsit unalmas, hogy nincs ellenfelünk így kénytelen vagyok fejbe lőni 1-1 duty vagy freedom harcost
Azok a lúzer banditák nagyon hamar bedobták a türölközőt... -
zeoos
tag
válasz
remington2
#2599
üzenetére
Nekem egy getra fosztogató lőtte tarkón az agropromi stalker kereskedőt. Éppen dumáltam hozzá ... erre azt látom, hogy a keleti kijárónál besomfordál egy "bandita", szépen elhelyezkedett és nemes egyszerűséggel belőtt az ablakon keresztül.
Persze a kereskedő elterült a pulton ... gondoltam is magamban: jó erős lehet ez a kozák vodka
-
300000
csendes tag
válasz
remington2
#2584
üzenetére
Én az összes patchet felraktam, sorban.
Be tudok menni a tudóshoz. -
AGE-T
őstag
válasz
remington2
#2584
üzenetére
Nem szól a sziréna
És nem vágom, akkor most mégis jók a régi játék mentései. Tökre felkészültem lelkileg, hogy újra kell kezdeni 
-
proci985
MODERÁTOR
válasz
remington2
#2558
üzenetére
nézd meg mégegyszer. a talajt. hosszan
. nekem is kb egy percig kellett néznem, amíg bármilyen különbséget ki tudtam venni. a DX10esnél a talaj repedéseinél kicsit jobb a mélységérzet, legalábbis szvsz. mintha egy picit a textúrák is élesebbek lennének, de ez megint csak a post process függvények pontos eljárásától függ, ld S.H.A.R.P.E.R. textures pack;> mivel minimum 4 post process (hasamracsapásos szám, nem megkövezni
) van, ha ugyanaz a textúra az alap, igazából az élesség nagyon nagyban fog függeni az azokban használt algoritmusoktól is. arról nem is beszélve, hogy a textúrák is valszeg több textúrából vannak heggesztve layerekkel. és itt most lehet baromságot mondok, mert valamennyit a témával foglalkoztam pár éve, de a DX9.0c/DX10.1 renderelési folyamatairól nagyon keveset olvastam csak utánna, és az utóbbi két évben eléggé durva áttörések voltak a témában (Doom3 engine, UT3 engine). meg ehhez konkrétan az enginet is ismernem kéne, ami nem igaz rám.motion blur alapból jó dolog, mert depth of field és field of view, valamint fókusz szimulálására az elmosás a legjobb módszer, az más kérdés, hogy itt tényleg picit túlzásba vitték a srácok (arról nem is beszélve, hogy az alap textúrák is kicsit túlzottan el vannak mosva). szerintem még belefér, és az NFS: Carbon/UC és Deus Ex2 volt ilyen szempontból totál elszúrva, de ez megintcsak relatív. és azoknál kellett a mosás, mert néha hányadékok voltak a textúráik (gyenge konzolport mind). más kérdés, hogy ha a dolog zavar, ott a sharper for CS mod, és voilá;>
dx9.0c alatt szinte mindent meg lehet csinálni, amit dx10 alatt. a probléma, hogy másképpen kell optimálisan programozni rá, és az évek alatt berögzült/leprogramozott dolgokat nehéz egyik napról a másikra megváltoztatni, főleg ha az egyik rendszert már ismered optimálisan, a másikat meg újdonság, és senki nem tudja konkrétan, hogy mit is kéne vele kezdeni. illetve pontosabban mindent meg lehet csinálni, ha megfelelő méretű számítási kapacitás rendelkezésre áll (eddig is volt global illumination, eddig is volt raytracing, csak éppen akkora számításigényük volt/van, hogy renderfarm alatt nem érte meg őket használni). és ez a lényeg: szép legyen, és fusson a célhardveren, különben a hajunkra kenhetjük. minden más mellékes (szigorúan grafikára sarkítra a dolgot).
a dx10 nem csoda, csak egy eszköz. jól használva sokat lehet gyorsítani/több effektet/spriteot/akármit lehet megcsinálni vele adott idő alatt adott számítási kapacitású eszközön, de a dx9.0áról dx10.1re átkókányolt -nincs natív dx10es játék a piacon- kód sebességi viszonyáról semmi biztos nem állítható. kókányolt jelen esetben: pár funkció cserélve lett, de alapvetően az engine nem nagyon változott (vö Doom3 és Q3A szinte teljesen megegyező konzolja, mert minden más cserélődött az idők folyamán... de mivel valahonnan el kellett indulni, és pont volt kéznél egy engine, hát szisztematikusan annak a részeit kezdték cserélgetni apránként). namármost ha ati kártyán bekapcsolod az AAt dx10.1 alatt, és a játék lassul, akkor kókányolásról van szó, mert a feldolgozási sorrenden egy grammot nem változtattak, csak pár sornyi kódot cseréltek.Lauda: én vezetővel... vagy az északkeleti átjárót használva. közben ugyan van pár bandita, de machine yardtól mindig van olcsó guide;>
-
kem
addikt
válasz
remington2
#2457
üzenetére
Nekem Fullra van állítva, és ugyanúgy nincs fű a látótávolságom felétől kb mint neked, viszont se a köröm nem ilyen szép, se a távcső lencséje a puskán. Nem értem... Ma raktam újra a drivereket, az se segített.
-
Anubiss
tag
válasz
remington2
#2457
üzenetére
Nálam nem tűnt fel ilyesmi a játékban, de az már csak a grafikán múlik (látótávolság részletessége vagy mi)
-
gere79
csendes tag
válasz
remington2
#2457
üzenetére
Nálam sincs fű a távolban, de engem zavar mert nem tudom miért.
-
kem
addikt
válasz
remington2
#2453
üzenetére
Nagyon szépek ezek a képek. Vistával nyomod? Nekem nem ilyen szép, pedig minden fullon van.
-
Anubiss
tag
válasz
remington2
#2453
üzenetére
Érdekes...
Az a Stalker mit csinált abban az anomáliában?
-
zeoos
tag
válasz
remington2
#2438
üzenetére
A bányánál amikor bemész, van egy létralejáró ... annak az aljánál mászkálnak olyan "villám-izé-bigyuszok" (ezt most jól megaszontam), azokat mutatja a térkép. Ha már nincsenek ott és lemész és a létra melletti ajtón bemész, fogsz ott találni forgótáras-gránátvetőt és ha jól emlékszem egy artifaktot is. A létra előtti deszkázatot kell szétlőni, hogy letudjál menni. Vigyázz anomáliahegyek, vagyis valami kémiai ártalom, meg talán villám is talán. Érdemes előtte menteni és az eü.csomagot gyorsbillentyűre tenni.
-
proci985
MODERÁTOR
válasz
remington2
#2438
üzenetére
az ajtó az bug, ld az előtted lévő hozzászólád;>
noclip kód pedig van... pontosabban mod, de gyakorlatban ugyanaz

-
proci985
MODERÁTOR
válasz
remington2
#2434
üzenetére
nem, bugos.
csak nem a dutys srácnak elhozandó tankgéppuskával mászkál valaki?;Đ
Anubiss: az első valszeg vidkari glitch, a második az ilyen alapvető ütközésdetektálási probléma, a harmadik viszont mókás
mondjuk én arra tippeltem volna, hogy egyszer csak kint találod magad a tetőn
-
Hun'reeth
őstag
válasz
remington2
#2434
üzenetére
Hmmm...... hogy szerezted meg azt a minigunt?

Megvan a SEVA maxra fejlesztve. 45% "csak" a bulletproof-ja szemben a Bulet 60-as alapjával. Viszont a vérzéscsillapító artival meg ugye így elég rendesen kap a seva tartósságot (+100%) olybá tűnik jobban bírom a lövedékeket mint a bulattal. De lehet csak beképzelem.
A duty kiiktatása elég nehézkes agropom felé 2 átjáró van és folyton rohangálni kéne.....2 percig nem bírják tartani a balfékek. Ha átmegyek, hogy ott gyorsan kiírtsak egy postot mögöttem abban a pillanatban elvesztjük minden állásunkat.
Ez kissé röhejes. -
proci985
MODERÁTOR
válasz
remington2
#2422
üzenetére
na a nem létező épületek: konkrétan az E3 alfánál tele volt az egész pálya ilyenekkel. ugye ott volt kb egy 5percnyi bejárható terület, a maradék swamp meg félkész állapotban volt, pedig a térkép mutatott mindent. valszeg yantarnál kezdett nagyon égető lenni az idő hiánya... tippre az volt az utolsó előtti pálya, amit még gyorsan befejeztek. a CNPPs valamit inkább nem kommentálnám, mint vészmegoldás (teljes pálya gyakorlatilag megvolt, Strelok mozgatóalgoritmusa pedig 1.5.0.7ig bugzott)... és valszeg a kórház is az első demoban felhasznállt anyag szinte 1-1es átvételéből állt, (hasonlítsátok össze az E3mas swampot a final swamppal... majd a jóval korábbi kórház demot a final kórházzal).
a megmaradt épületek valszeg a játék felépülési fázisai miatt maradta meg, tehát elsőre valószínűleg megcsinálták az artot, mi hol vant, egy 2ds mapot a pályakészítőknek , ennek jöhetett a helyileg pontos leképezése , ami alapján már lehetett egyszerűen tudni, hogy mit hova akarunk rakni, és végül jöhetett a 3ds modellezése a dolgoknak.
sima SoCben is ki lehetett menni yantarból a semmibe. nem volt annyira súlyos a dolog, mint Rostocknál, de volt.
a majd a következőbe belerakjákba meg nem sok reményt fűznék... ugye ígértek anno sokmindent a CS kapcsán is, Bar meg a megjelenés előtt 2 hónappal még bőven a program része is volt
.viszont a Priboi 2.0 érdekes lesz, ha elkészül ilyen szempontból.
-
Hun'reeth
őstag
válasz
remington2
#2422
üzenetére
Hát érdekes.
Sajna azt a kevés oroszt amit kötelező volt már rég elfelejtettem.
4 év nem sok idő.Azt nem tudja valaki, hogy merre van vérzéscsökkentő arti?
Mondjuk a 60%-os
![;]](//cdn.rios.hu/dl/s/v1.gif)
-
zeoos
tag
válasz
remington2
#2422
üzenetére
Majd a következő részben, amikor ugyan ezek a helyszínek lesznek csak kibővítve (csak a történet fog változni), majd akkor és ott jó alapul fognak szolgálni a félkész pályarészek.
Amúgy pont ezen a részen a SHoC-ban, kis erőltetéssel átlehetett ugrani azon a kapun, ami a CS-ban már nyitva van és a vöröserdőbe átjutást szolgálja. Na szóval, ha visszaemlékszel az előző részben csak hallod egy helikopter hangját, de ha áterőlteted magad a kerítés túloldalára, akkor az épület mögött csak úgy ott parkol egy helikopter járó rotorral. Sajnos képpel én most még nem tudom dokumentálni, de most megint belekezdtem az előző részbe és ha ott tartok, majd pótolni fogom ezt a hiányosságot. -
M@trixfan
addikt
válasz
remington2
#2386
üzenetére
Kösz a megnyugtatást!
Úgy döntöttem ha lesz időm játszani akkor minden mellékküldetést megcsinálok, hogy minél több pénzem legyen. Ez az a játék amit nem szabad elsietni
Ekkora területekre nagyon kell a sniper, remélem hamar lesz. Mondjuk az, hogy nincs Bar és Rostock eléggé rosszul esik. 
-
Hun'reeth
őstag
válasz
remington2
#2358
üzenetére
Nem tudom fix-e csupán azt, hogy eddig 2-t ugyanott és ugyanazt találtam. X16-ban nem voltam azóta de kiváncsi leszek ott lesz-e a +6 kitartás arti.

Az újratermelődésről nincs konkrét tapasztalatom.Az egész swamp-ban talán 2-3 artit találtam pedig bejártam eléggé. Talán 2 tűzgolyót + 1 csillámot(?) (elektromos védelem) semmi értékes. De mondják is, hogy ott nincsen igazán jó arti. Red Forestebn érdemesebb kutakodni pl. a +30kg -os goldfish jól jöhet.
Én SEVA-t rövid ideig használtam csak (most meg még Berillel vagyok) hanem inkább a Bulatot + 2 artival. Mivel elsőre a fosztogatókat simán kiirtottam.
![;]](//cdn.rios.hu/dl/s/v1.gif)
De nem vagyok biztos benne, hogy megéri a seva-t maxra fejleszteni a 45% bulletproof (annyi a max ha jól tudom) nem valami sok. A bulat 60-ról indul és anomália ellen fejlesztve ha jól emlékszem 54%-ra
lehet mindent tolni rajta. Tényleg a 2 artihely csak a negatívum rajta.Valaki kérdezte: A legfejlettebb detektort a freedom bázison meg lehet néha vásárolni. 2250 rubel azt hiszem.
-
zeoos
tag
válasz
remington2
#2358
üzenetére
Azért nem példálózom és győzködöm senkit konkrétan, mert nem az a tipusú ember vagyok, aki fölöslegesen vízet hord a Dunába. A válaszokból egyértelműen kitűnik, hogy valamiféle rosszul értelmezett erődemonstráció folyik itt a fórumon, mindenki marhanagy agy akar lenni és mondandóját nyakatekert nyelvezetben megfogalmazottan próbálja "eladni", kiollózva persze egy-két szakmai hozzászólás sorait, amit az internet más részeiről verbuvál össze.
Csak nem képzeled komolyan, hogy egy egy javítócsomagban felsorolt (rengeteg) belepiszkálások minden egyes felhasználóra értendőek? Persze, hogy nem készítenek külön javítást a jóskapistának és egy másikat a vérpistikének.
Széndékom szerint én csak a saját magam tapasztalatáról szándékoznék nyilatkozni, csak amikor valaki atyaúristen user a hozzászólásával nem csak, hogy kétségbe vonja az állításomat, hanem még baromságok tömkelegével (ritkább esetben valós okosságokat mondva) próbál rámkontrázni, akkor sajnos elgurulnak a gyógyszereim és én is megnyilatkozom.
Vannak szavak, amiknek megvan a maga valós értelme és jelentősége. Teljesség igénye nélkül: flame, bug, gép fagyása ... és hasonlók (sorolhatnám napestig). Olvasom a hozzászólásokat és nagyon fel tud idegesíteni, hogy helytelenül szerepelnek az ilyen dolgok egyes irományokban. Én erre harapok, de ha nem hiszed olvass csak vissza és ha ennek tükrében értelmezed a beszólásaimat, akkor tudni fogod mi a fenéről papolok már ezer éve.
Jó lenne már megérteni, hogy valóban létezik olyan amit bug-nak nevezünk, de sokan és sokszor csak odaszúrják a szót, közben fingásuk sincs mit jelent, csak dobálóznak vele.
Hát ennyi az én bajom. Minden másról már előzőekben szóltam, a játékkal kapcsolatban nagyon szívesen beszélgetek akármikor és hidd el álmomból felébresztve is fogok tudni válaszolni, hiszen annyiszor és annyiféle képpen játszottam már keresztü-kasul.
Lehet hülye a stílusom....elismerem ... de szerintem érthető és kész. Senkivel nem kívánnék szócsatázni, nem tisztem a győzködés sem, de rühellem az értetlen embereket. -
zeoos
tag
válasz
remington2
#2347
üzenetére
Biztos az idő vasfoga
... vagy mint a bor idővel csak jobb lett ... esetleg a szomszédodban éppen az uri geller műsorát nézték (múúúkogy)Valójában nem értem, hogy a fagyogatásnak mi köze a játékhibákhoz, ha csak az az előbb említett nullapointok, amik ebben az esetben 0 fokcelsiust jelenthetnek

Persze csak próbáltam viccel elütni a dolgot. Én már nem tudom, hogy kinek mi és miért történik, kinek mitől és hogyan javult meg ... és még mi fog történni a jövőben (?)
Belefáradtam a vitatkozásba, a fejem majd szétszakad ... hülyék a játék készítői, sőt csak egy nagy átvágás az egész ... tudom: csalódás a vége és a mittudomén mi a király!
-
Hun'reeth
őstag
válasz
remington2
#2321
üzenetére
Lehet, hogy a játék szerint nem
de valójában 2 helyet csinál a fejlesztésekkel.
Az 1.5.0.7-el még nem voltam kordonnál katonákat mészárolni kiv. vagyok tényleg ennyire más lett-e.
(#2329) zeoos: ez nem ide való téma meg egyébként sem kéne marhaságokat beszélni
-
proci985
MODERÁTOR
válasz
remington2
#2321
üzenetére
jaja, mondtam, hogy az AI mostmár nem kétbites, azaz a kód kicsit bonyolultabb az eddigi: if player.shot() then {if (AI.hostile(current, player) && AI.inside.shootingrange==TRUE ) then AI.shot(current, player)}, illetve AI.hits(player) {if rnd()< skill.valuable[0.2, 0.3, 0.4, 0.5] then hit} függvényeknél. mert lehet, hogy kódban másként néztek ki, de gyakorlatban ennél sokkal több sorból az ai észlelése és találati rátája hótziher, hogy nem állt
lefordítva magyarra: ha meglősz egy ellenfeles egységet, a lőtávban lévő AI mindenképpen rádlő, valamint az AI fix százalékban fog eltalálni mindentől függetlenül (legnehezebben 50% az arány)avagy: az AI nem lát át a bokron. az AI nem lő át a bokron, ha nem lát. az AI ha kizárt, hogy lásson, mert nincs éjjellátója, max erőltetett tüzel. az AI már tud erőltetett tüzelni. ha a játékos és AI közé átlőhetetlen és naggyonbonyolult tereptárgy kerül (téglaház ojjektum már eszméletlen bonyolult...), az AI képes megkerülni, és nem ragad be a falat fixirozva... az AI képes mellédobni a gránátot. apróságok ugyan, de a játékélményt nagymértékben növelik, hogy immárom nem infralátó autohites T101esek nyüzsögnek embernek álcázva a pályán (melyekről lepattogtak a golyók, ld lejjebb)...
ja és rendberakták az eddigi hiperbugos sérülésmodellt is (ami csak ugye szegény játékos életét nehezítette meg, azét viszont nagyon). magyarul nem csak animációt dob be, hanem egyszerre el is fekszik az ellenfél. sőt, képes olyanra is, hogy halálanimáció és elfekvés, avagy Dragunov sniperlőszerrel vs bandita 100méterről fejtalálattal, avagy cigánykerék/szaltó akrobatika fekvésben végezve.
-
zeoos
tag
válasz
remington2
#2321
üzenetére
Nincs is jobb a SEVAsuitnál ... az végső fejlesztéssel (fosztogatóknál) már hasonló paraméterekkel rendelkezik lövés ellen is mint a külsőváz-ruha, azzal a kis plusszal, hogy megmarad a gyorshaladás lehetősége és a maximális artifakt használat.
-
zeoos
tag
válasz
remington2
#2318
üzenetére
Ennek a renegátnak nem egy szinttel lejebb kellene lennie? Egy társával együtt lent őrzik őket az alagsorban. Nálam legalább is így van (volt).
De én is találkoztam egy hasonló érdekességgel: a szabadság bázisán éppen beszélgettem a parancsnokkal, egyszer csak úgy magától fogta és szép fokozatosan eltűnt a padlóban. A beszélgetés ment tovább ... én csak néztem ki a fejemből és azt látom, hogy a parancsnok jön felfelé a lépcsőn, közben folyamatosan dumál. Sajnos képet nem tudtam készíteni, mert lemerevedtem a szitutól.
Másik alkalommal pedig a kereskedő nem a rács túloldalám ücsörgött, hanem az ablakon kívül ott, ahol én szoktam állni ha vásárolok. Csak úgy ült a levegőben, a kezét meg úgy tartotta mint ha éppen gépelne valamit. Ez is fura volt és ebben az esetben is a beszélgetés simán zajlott mint rendesen. -
proci985
MODERÁTOR
válasz
remington2
#2312
üzenetére
azok a szekrények üresek. szétvered a zárat, és kinyílnak (pl shotgunnal közelről, amíg click to open nem lesz lövöd a zárszerkezetet). legalábbis a banditák széfje üres volt.
szomorkodtam is egy sort, hogy mekkora smucig ez a Yoda, dob egy desert eaglet, azt annyi

pár bandita legyakása még belefér a dologba. én is rendszeresen agropomnál fejbelövöm a kéregetőket, de ott még nem leszel ellenséges. sőt, amikor kiszabaditottam a foglyokat még utánna sem voltam ellenséges, sőt, akár ott még csatlakozhattam is volna hozzájuk. elvileg onnantól viszont folyamatosan lőnek rád, hogy a piros rész feléig érsz.
volt már olyan, aki csatlakozott a banditákhoz? illetve valakinek már sikerlt a bárjuk elnémítani a rádiót (pedig lőttem én mindennel)... gondolkozom rajta, de mindig olyan szánalmas tűnnek, hogy a kiirtásuk mármár jótéteménynek tűnik a szememben
vagy legalább lehetne vezetni a frakciót, mert még a területük kontrollálására se képesek rendesen... -
zeoos
tag
válasz
remington2
#2303
üzenetére
A fosztogatókkal leginkább a SEVA öltözék maxra tuningolásának lehetősége miatt és csak annak elvégzéséig érdemes semleges viszonyban maradni. Belépni hozzájuk nem is nagyon sikerül mert azt a választ kapod, hogy majd szólnak ha szükség van rád. Amúgy pedig a habitusukból adódóan támadnak meg, hiszen azért fosztogatók, de ez simán elkerülhető. Alapban a raktárbázison nem bántanak, oda nyugodtan mehetsz. A játék többi részén a fosztogatók által foglalt területeket óvatosan kell megközelíteni ... már messziről dumálnak hozzád, hogy menj oda (bla-bla-bla) ,,, ha ilyenkor óvatosan meghátrálsz, nem fog semmi történni és a viszonyod sem válltozik meg velük. Ha elkezdesz menekülni akkor megharagszanak ... utánadkiabálnak, hogy "lőjétek le": valójában a harcot így is elkerülheted, de az a fosztogatócsapat onnantól már ellenséges lesz veled. Ha pedig jóhiszeműen odamész, akkor ki fognak rabolni (csak a pénzedet veszik el). Tehát óvatosan és feltételesen kezeld a fosztogatókat, csak a parancsnokuk által felkínált küldetéseket vállald be és a semleges viszonyt csak a SEVA végleges fejlesztéséig tartsd meg, utána már nyugodtan lehetnek az ellenségeid, hiszen már semmi szükség a barátságukra.
Azért, mert a fosztogatókkal semleges viszonyban vagy, a többi frakcióval sem válltozik a kapcsolatod, de ha ezt fent akarod tartani, akkor nem szabad bekapcsolódnod a fosztogatók harcaiba a pálya bármely részén, hiába kér akárki segítséget tőled. Hagyjad, hagy lövöldözzék halomra egymást, maradj ki a kűzdelemből, majd a végén szedd össze a vesztes holmiait. -
Hun'reeth
őstag
válasz
remington2
#2293
üzenetére
Nálam is ilyen maxra húzva a csúszkát is.
-
foxboro
tag
válasz
remington2
#2295
üzenetére
Tényleg furcsa, hogy full distancon is ezt csinálja nálad. Nálam ugyanez, de nálam nincs a csúszka max-ra tolva... Főleg akkor csinálja, mikor reggel van, és betölti az aktuális pályát, aztán pár perc múlva kisimul....
-
válasz
remington2
#2293
üzenetére
Elébb menj fel a dombtetőre, onnan jobb lesz a látótávolság...

-
válasz
remington2
#2270
üzenetére
Ilyen visszamászós járat perpill nincs lent, viszont van több csukott ajtó, talán egyik megnyílik ha végeztem a mókokkal...
Szóval akkor semmi trükk nincs, csak adjam nekik az ólmot szorgosan...
Köszi a választ.
-
rétisün
veterán
válasz
remington2
#2139
üzenetére
igen, végül is én is ugyanerre jutottam.....asszem inkább elkezdem előlről, némiképp óvatosabban, amíg nem szedem össze magam kicsit. trainerrel nyomhatnám tovább innen is, de abban meg mi a jó? igaz, ez az első félóra nem győzött meg, de a stalkerrel is így voltam. elkezdtem, aztán valahogy nem kötött le, hónapokig csak foglalta a helyet gépen. aztán mikor kicsit belemerültem, már késő volt

Hun'reeth: jó, hogy mondod, az o.l.-t is meg akarom nézni, legalább ott már nem ér meglepetésként

apropó, ebben is többféle befejezés van?
-
proci985
MODERÁTOR
válasz
remington2
#2078
üzenetére
én addig csak egyszer vittem el (ld proci985 vs fatal crash ep1-4), de strelokot jó célzással már az első végigfutás végére psyvédelem nélkülivé lehet tenni. és akkor várjunk... felmerült bennem, hogy itt lehet váltani kellett volna mesterlövészre (egy Vintar volt is nálam), dehát aszonta az arc, úgyis megdeglik. miután red forest elején is háromszor fejbelőttem, úgy döntöttem, tök mind1 mit csinálok ezután (csak nehogy fatal crash ep5 legyen). van még némi teleportos rész is, de mivel forced FT2000 kerül a kezedbe minden teleport után, ami lényegesen gyengébb az addigra maxratolt Grozához képest... szóval jah.
katt777: 3870el is voltak bőven grafikai glitchek. jelen esetben kicsit elfogult vagyok azügyben, hogy talán nem az ATI driveríróinak kéne mentenie a helyzetet.
-
katt777
félisten
válasz
remington2
#2076
üzenetére
Na, nem is kell ide cheatbook...

-
proci985
MODERÁTOR
válasz
remington2
#2009
üzenetére
figyelmetlenség, bug és egy kihagyott történetszál egyszerre. nem létezik, hogy nem vették észre

- = Zk = -: semmi bajom az x1900xtxel. nem akármilyen karik voltak azok;>
-
- = Zk = -
félisten
válasz
remington2
#1993
üzenetére
érdekes játék.én hogy hogyállok,nemmondanám...redforestben vok,épphogy egy AJÁNDÉK stalker ruha van rajtam..némi lőszer a rossz Tr301esembe...van akm74/7 deaz meg pontatlan...és nem lehet vele ölni..a vintar meg golyó zabáló.
artifactvadászatra még nem jöttem rá,hohy hogyis kell valójában
....
érdekesség:nekem a játék ÁFÁzik...ami nem meglepő..a full magyart vettem..
tehát...rámek egérrel a kötszerre...mutatja 200RU,rákattintok h vegye meg..felhelyezi a listába,és mindjá 350RU
erre vki?...

proci985:mibajod az 1900XTX-emmel?

-
Hun'reeth
őstag
válasz
remington2
#2002
üzenetére
Az ár azért annyi mert ha nem vagy az adott frakció tagja akkor rárakja az ÁFA-t
jobban nem tudom kifejezni. Csak akkor adja annyiért amit kiír ha tagja vagy annak a frakciónak ahol épp venni szándékozol. Ezért legegyszerűbb a stalkereknél venni oda könnyű beállni és a többiek (freedom és duty legalábbis) nem tekintenek ellenségnek. -
gtamate2
veterán
válasz
remington2
#1993
üzenetére
hát igen, de a nehézséggel vannak inkább bajaim... neketek hogy sikerült cheat nélkül játszani akár amikor 2* kivisznek az ingoványba ott?
remington2:valahonnan rémlik a neved, nem voltál te itt ph-n véletlenül valami csalás ügyben? (ellene természetesen
) és mondtad h rendőr vagy nem? vagy tévednék? -
Varga Csaba
aktív tag
válasz
remington2
#1947
üzenetére
köszi..
-
foxboro
tag
válasz
remington2
#1886
üzenetére
Köszi! Ez igaz... Olvasgattam a hsz.-t. valószínű újra nekilátok részleteiben végignyomni...
Igazából azért kérdeztem, hogy így van-e esélyem még a végéig?
Üdv! -
Chrom
tag
válasz
remington2
#1856
üzenetére
Szerintem ez az underground-os rész kimaradt a játékból, mert gondolom gyorsan össze akarták csapni! De ez tényleg látszik a játék befejezésén... Sajnos!
Remélem valami ügyes modder megtalálja ehhez is a új dolgokat, és varázsolnak majd belőle egy kellően élvezhető játékot!
-
proci985
MODERÁTOR
válasz
remington2
#1852
üzenetére
SPOILER
hjam, erőltetett. dehát ha nem lövöd ki Strelokot, tényleg ez történik. apropó: van egy pillanat, amikor kimegy a psy pajzsa, de még mindig látómezőben van... volt aki ki tudta lőne ezután?
kicsit továbbgondoltam a dolgot... elvileg a teljes CS fakció berusholt CNPPbe, azért nem maradt hírmondó se. jó, ez erőltetett. bár az SoCben beszéltek valami olyasmit arról, hogy egyszer csak az egyik frakció fogta magát, és elindult CNPPbe, aztán hírmondó se maradt... nekem olyan gondolatom volt, hogy belőlük lett a monolith, a gyakorlatban végülis nem sokat tévedtem... apropó: Siro név jelent valamit oroszul? csak mert ugye van egy merc ruhás zombi egy eléggé érdekes flash driveval a freedom bázis mellett... látott valamit és azóta megőrült (get the crazy stalker's flash drive küldetés célpontja... és egy monolith vért fekszik mellette, amit valamiért nem akart felvenni... avagy a psy rá annyira nem hatott?).
Red Forestnek inkább a hangulata ütött, meg hogy tényleg életveszélyes volt az SOChoz hasonlóan. de Army Warehouse is legalább annyira ki van dolgozva, mint Swamp, ha nem jobban -bár a scriptek ott se tökéletesek-. bár a Red Forest felé menő cordonhoz/faluba nem igazán néztem be, ott már nagyon féltem, hogy megint összerosálja magát az engine.
valamint úgy volt, hogy Bar legalább egy része megmarad... nos, legalább akkor az úton mellette el lehetett volna menni, ha anomáliák zárják le a területet... vagy nemtom, a térkép miatt eléggé fura a dolog.
hospital végén meg legalább annyi esze lett volna a készítőknek, hogy valakivel kezünkbenyomják a két fegyvert, aztán egy cutsceneben beleesünk egy timebe... in medias resnek van értelme, de nem egy ilyen programnál.
a cutscene meg sejtelmes, mint 1984ben sárgára mázolt pávián (meg kb annyira is illik oda).
SPOILER OFF
ja, ígyíkámunnye
eszméletlen élmény volt elsőre eljutni oda, pedig a monolithot nem is találtam meg... az a kidolgozottság, ami jellemző volt pl CNPPre -lásd a hullák és roncsok beszédes emlékművei-, a pittypittypittyzzzzzrzrzr -avagy a radioaktivitás zavara- és a komplexum tetején való mászkálás, ahová már huszonX éve nem tette ember a lábát... mondjuk SCben az utolsó részben esélyed sincs nyugodtan nézelődni.Chrom: nálunk egyik barátommal -ő volt ott az utolsó pályákat amikor toltam- a gyíkamunnye visszatérő poén... már félperce nemmondta, valami bajvan... megszólalt a hang, mi meg fetrengtünk a nevetéstől

-
proci985
MODERÁTOR
válasz
remington2
#1839
üzenetére
SPOILER
pontosan. vagy ha lelőnek közben, és jön a sugárzás. szebben is meg lehetett volna oldani a dolgot (ld Final fantasy 7, ahol az utolsó harcot már mind1, hogy megnyered e Sephiroth ellen, mindneképpen cutscene és THE ENDhez jutsz). sőt, szebben kellett volna megoldani a dolgot, ugyanis a teleportálás után mindenképpen a kezedbe akad egy FT2000 minden volt, csak nem elegáns (sőt, eszméletlen gagyi, ha már itt tartunk). ugyanz a flash rifflevel. lődd ki a Strelokot védő psy pajzsot... a flash alapú elektronikus fegyverrel... ööö aha. miért éltük túl az emissziót... miért nem lettünk egyre erősebbek, de hülyébbek minden blowout hatására, amikor az elején a doki erről pampog, mért estünk össze holtan a blowout miatt, ha azelőtt túléltük kétszer... miért tűnt nekem úgy limanszktól, hogy az rpg elemek már csak felesleges csicsának tűnnek -javítás, fegyverlerohadás-, és nem a játék részének, és miért lett töklineáris az utolsó három pálya... valamint akkor mi a fene is történt pontosan. és melyik volt az a barom, aki ezt a teljesen inkoherens és csapongó szkriptet összerakta, és melyik volt az a kötegnyi barom, aki erre rábólintott. Strelokot pl Limanszk előtt háromszor lőttem fejbe Dragunovval... valamint mintha Stelok és a CS kapcsolatban lett volna, legalábbis az alapjátékból nekem ez jött le.
Corvin Sky
find strelok? eat strelok eyes?;> én Controller Skyt szeretnék... avagy én lennék a zombified stalker csapat vezére... muhahaha^^Spoiler off
GrooveHero:
hangok elérhetőek a linken, az oldal alján. a gyí kamunnye az alapjátékban volt. sajnos pár hang nicns meg, amik angolul voltak... pedig olyan gyöngyszemek, mint a "come over here... let's have a good chat", a "don't just stand here, come over here" és a többi, ami miatt egyeseknek ki kellett lőni siden kívül minden álldogálót a barban
legfőképpen Snitchet. viszont a puzdersájsze í gyíkámunnye ottvan;> -
Chrom
tag
válasz
remington2
#1839
üzenetére
én arra tippelek, hogy nem zárták le a készítők a story-t... Tehát lehet lesz majd egy 3. rész és abban utalni fognak a CS előzményeire!
SPOILER
Mondjuk tényleg elkeserítő, hogy nem tudjuk meg a játék végén, hogy mi történik a főszereplővel...
-
Etele1
csendes tag
válasz
remington2
#1839
üzenetére
LoL !
-
ez_meg_emaz
őstag
válasz
remington2
#1825
üzenetére
Én nem voltam kapzsi
Én ha jol emlékszem vmi olyasmit kivántam hogy tűnjön el a zona. Látszik hogy jo ember voltam és csak jot akartam
Erre megvakított. Lestem is rendesen hogy ez nagyon komoly end lett.
Talán egy szép nap ujra nekiállok csak az end miatt. Ha szerencsém van a mentéseim is megvannak vhol. Direkt elmentettem mielőtt elindultam volna az atomerőműbe.(#1826) pilóta:Akkor ott vagy vmeik hardvert, szoftvert nem bírja vagy user error. Az utobbit erősen kétlem, de hát az is benne van/lehet a pakliban.
Nálam 1x sem fagyott ki.
-
ez_meg_emaz
őstag
válasz
remington2
#1822
üzenetére
Hát nagyon remélem hogy nem egy vége van. De amit nagyon bánok a sima stalkert 1x toltam csak végig és false-t kaptam. A true-t azota se tudom milyen mert direkt nem néztem meg youtube-on mert ki akartam ugyis vinni, de aztán nem lett belöle semmi.Amugy ez a cleat sky hogy kapcsolodik a Stalker-hez? Mármint elötte játszodik elvileg ha joltom, de erre semmi sem utal vagy csak nem vettem észre vagy csak nem tartok még ott.
-
ez_meg_emaz
őstag
válasz
remington2
#1799
üzenetére
Jaj köszi. Tényleg all users-t el is felejtettem. A kis sunyi hogy eldugta a screeneket. Thx.

-
Chrom
tag
válasz
remington2
#1795
üzenetére
Na figy, én egyedül nyírbásztam ki az összes zsombit... alig segített valaki is. Mire már oda jutottam full felvoltam szerelkezve minden jóval.
Segítettem én mindenhol ahol tudtam.
guide is volt ott rögtön a bázis bejárata mellett, de ő el is vitt bárhová, de oda senki nem vitt. Tehát Yantar-ba egyik guide se vitt oda, de onnan bárhová tudtam menni velük...
Nekem érdekes nem volt kihalva Army, mert ugyan úgy voltak mindenhol mint ahogy az első részben is. Nekem voltak már ott is emberek ahol átmentem az erdésztől, utánna a romos faluban, rögtön fölötte a dombon, ha elindultam a helikopter roncs irányába, ott is van 1 kis ház ott tele voltak, van egy útelágazás ott is voltak, sőtt ott még frakció háborúba is csöppentem.
Aztán meg voltak a pálya végén is, ahol a Monilitosok jöttek befelé. Szóval elég népes volt az a pályarész is. Csak nagynak tűnik... -
ez_meg_emaz
őstag
válasz
remington2
#1797
üzenetére
Köszi.

És erre vki?:
Nemtudjátok a játék hova menti az f12-vel készített screenshot-okat? -
Chrom
tag
válasz
remington2
#1793
üzenetére
Gondolom ez azért van, hogy kövesse a story-t. Vagyis mivel 1 évvel járunk a SoC története előtt, ezért van kihalva Army warehoues, mert itt próbálják meghódítani az egyes frakciók.
én pl itt segítettem a freedomosoknak elfoglalni a bázist, így egyértelművé vált, hogy ők fogják majd azt uralni a későbbiekben, ahogy ez a SoC-ban látható is.
Utal is rá a szöveg, hogy ott akarják megvetni a lábukat...
Limanszk-ban van a pálya elején egy személy aki javítja a fegyókat és a felszerelést, de vásárolni nem lehet tőle... ezt tényleg hiányoltam én is.
Viszont még 1 sajnálatos dolgot vettem észre, vagyis nekem 2 végigjátszásnál sem volt elérhető, hogy Yantar-ba sehonnan se tudtam utazni. Vagyis nem tudtam odamenni csak gyalogosan...
-
proci985
MODERÁTOR
válasz
remington2
#1761
üzenetére
igen, ez a játék egyik legnagyobb WTFje

1.505 állítólag nem fagyós... a többitől mentsen meg titeket az ég, bár igazából attól is. meg úgy az egész bughalmaztól. bár végülis ha szereted a kihívásokat, és játék keretei között már nem találnál nehézséget, pár buggal mindig meg lehet fejelni

-
Grifid
aktív tag
válasz
remington2
#1703
üzenetére
Ezért kell elbeszélgetni a népekkel
, hogy mi újság a zónában. Sok érdekes sztorit is elmondanak, nem csak a sallangot.
Van egy másik csúnya logikai bukta is.
Amikor belépsz a szolgálathoz és az egyik feladat az átjárók biztosítása sötétvölgybe.
Szól a vezír a "nép gyermekeihez", hogy ne bántsák a semleges stalkereket...ja...Az északi átjárót viszont csak úgy engedi elfoglalni, ha a bolhapiacot kiírtod, külömben nem jön a csapat az átjáró elfoglalásához
Nos nálam nem tört még akkor ki a háború a stalkerek és a fosztogatók között, a szabadság frakció emberkéinek a kedvéért sem írtottam ki a stalkereket onnan. Nem volt mese, pár semleges stalker elesett. 
-
Etele1
csendes tag
válasz
remington2
#1697
üzenetére
Micsoda helyeket találtok ti...

Valahol elhangzott a játékban,h hol tanyázik ez a muksó ?
Arra vonatkozóan hallottam utalást,h állítólag van 1 Stalker, aki még a halálból is visszahozza az embereket, Dokinak hívják asszem és hogy baromi nehéz megtalálni mert állandóan mozgásban van. Ennél pontosabb info-t még nem kaptam róla. Te igen vagy csak arra felé bandukolva bele estél a járatba ?
Fene essen ebbe a bugos világba, asszem újra kell csinálnom az egész Vörös Erdőt. 1x már eljutottam az Erdészhez, de utána egy fagyás miatt buktam az ottani cselekedeteimet. Most meg bug-zik és a tanknál hiába ugrálok a buborékba nem visz át az Erdészhez, pedig próbáltam már azt is,h mentettem normál állást, kiléptem a gammából majd újra visszatöltöttem az állást.
A gépágyúról és a fullra fejlesztett SEVA-ról gondolatban már lemondtam, de arról nem,h a játékot is végigjátszam...újra meg nem kezdem az egészet, azért mert már megvan a gyári DVD is... -
Etele1
csendes tag
válasz
remington2
#1691
üzenetére
Hmm...föld alatti alagút?
Arra célzol, amia középen lévő Stalker bázistól NY-ra van? Mert ott lent már voltam a fő szál kapcsán és full eláraztottam vízzel vagy mivel...volt egy 20 sec-es rohanós dolog ott.
Én oda vissza nem megyek! Tiszta para volt...köcsög szembe futó patkányok. Mindig feltartottak. -
remington2
senior tag
válasz
remington2
#1683
üzenetére
Úgy tűnik, félrenéztem. A fejlesztett (kék) éjjellátó miatt nem engedett továbbmennem azon az ágon, mert az kiszürkíti a külső filter-rendszert (nyers fordításban), ami az "alsó" útvonal követéséhez kell (elsősorban anomáliák elleni védelem + súly).
Mea culpa
-
Etele1
csendes tag
válasz
remington2
#1676
üzenetére
Ööööö ezzel vitatkoznék....
Bár most épp nincs fent a játék mert azzal szenvedek,h milyen file-ok kellenek a magyar DVD-ről, ahhoz,h jogtisztán elinduljon a játék de tudja használni a régio kimentéseimet, pedig azok is 1.4 v. 1.5-ösök...
De...amikor fent volt (tegnap előtt) tisztán emlékszem,h hogy állt a SEVA-m fejlesztésileg... 1-2 elcseszett fejlesztés és reload után én is rájöttem,h a legutolsó fejlesztésre bökve találhatom ki,h miket kell hozzá előtte fejleszteni. Néztem a két irányt és én is a páncélzat mellett döntötem mert láttam,h bőségesen elég a SEVA 37-es szintű védelme bármilyen környezeti hatásban percekig állva (na jó elektro sokk ellen nem sokat véd). Szóval tisztán emlékszem,h én a másik vonalon keresztül (tehát a páncélzatos) simán eljutottam a legutolsó fejlesztésig és annál akadtam el, mert a legutolsóhoz kell még valami küldetést csinálni ahhoz,h a fegyverkovács azt is kifejleszthesse.
A lényeg,h a te vonaladon én átjutottam azon a részen, ahol neked "szürke"...Ha fent lesz újra a gém, akkor pontosítok.
-
Chrom
tag
válasz
remington2
#1671
üzenetére
Egyszerű a dolog, habár én is csak nagysokára jöttem rá.
Ugyan is ha a adott sort követed vagyis ha a fejlesztés utolsó fázisára kattintasz, akkor megmutatja melyikeket kell előtte aktiválni. Tehát azok ilyen sárgán fognak világítani. na azokat kell megvásárolni és így tudod fejleszteni, vagy anomália elleni védelemre, vagy pedig páncélzatra.
Ja és vásárold meg az éjjellátó készüléket. és mind a 3 relikvia tartót is. Mivel akkor ha mind a 3at megveszed, akkor tudsz már olyan relikviát bepakolni amivel a súly arány nagyobb lesz, így több cuccot eltudsz már cipelni, tehát akkor az a fejlesztési irányvonal már nem is kell. -
BalaNce87
addikt
válasz
remington2
#1657
üzenetére
A mocsárban 5 artit találtam, egy jellyt, egy fireballt, két flasht, egy gravit. A cordonban eddig egy jellyt és egy stone flowert találtam. Mégpedig a teleport arti mellett kisiklott mozdony mellett a jellyt és a hulladékokkal teli kráterben egy stone flowert. Fosnál fosabbak

De hát aki a kicsit nem becsüli... ;) -
rup1u5
nagyúr
válasz
remington2
#1586
üzenetére
"Közel kell menni, és mérni"
Na és azt hogy csinálod?
-
BalaNce87
addikt
válasz
remington2
#1632
üzenetére
A cordonban hol van az arti?
-
horvathkrisz
addikt
válasz
remington2
#1632
üzenetére
és? mit csinálok?
odamegyek detektorral az nomáliához és? hogyan tovább?
-
BalaNce87
addikt
válasz
remington2
#1599
üzenetére
Reméltem, h nem cask nekem tűnik fel ez az elképesztő baromság
Mondjuk az is érdekes, hogyha szemfüles voltál akkro a SOC elején máris szerezhettél egy ház padlásáról stalker ruhát. Na most én már órákat játszottam kiirtottam a picsbe a renegádokat amennyire lehetett és most sincs még semmiylen ruhám.
Ezzel az a baj, h néha akár egy hitből is bekrepálok és az kurva idegesítő, mert a quick load az itt nem gyors egyáltalán
Mármint a stalkerhez képest gyors, de amúgy nem.
És arról nem is beszélve, h kurvára csak pénzért tart neked eligazítást
Sok érdekes pont van itt amit javíthatnának azért. Pl az, hogy huszonöt medikitet elhasználok ugyebár, mert néha a cpu is kell, h fejest lőjön és ebből kifolyólag az életemért küzdök, közben ők leirtják az ellent és ÉN semmit nem kapok érte
LOL
Túl vagyok az első kitörésen
Inkább vártam volna rá még egy évet csak kaptunk volna egy kiforott gémet
-
frame>24
addikt
válasz
remington2
#1562
üzenetére
Nem hiszem, hogy olyat keresnénk, ami nincs; én is erősen úgy érzem, hogy az elődhöz képest üresebb és butább az egész (ismét mondom, én SoC-t még csak 1.0002-vel vittem, messze nem végső verz.)
Totál érthetetlen, mintha az eddig szerzett javítási tapasztalatok nem is lennének!
Lehet, hogy nem csak a story ment vissza az időben, hanem a fejlesztők is?!
-
proci985
MODERÁTOR
válasz
remington2
#1562
üzenetére
igen, anno a SoC AI tekinteben a Crysissel volt egy szinten. a Crysis picit jobb volt stratégiában (avagy AI felugrál dobozokra is, a felderítő algoritmusai is jobbak voltak) az SoC viszont Alifeban bőven megverte (gyakorlatilag ez felelt a szörnyek, stalkerek, egyebek mozgatásáért). a Car Park az alapjátékban is vicces hely volt
annál már jobban csak a pripaty DNYi része volt jobb, ahol egyszerre volt jelen a duty, freedom, monolith, OMON/Spetznatz és a lonerek... OLben megfejelve két törpével, meg egy néha arra tévedő controllerrel
na az volt az a része a pályának, ahol sohase tudhattad, hogy kivel futsz össze. az AIlife tényleg sokkal erősebb volt... gondolj csak a szörnyek ciklusaira -kutyák amíg aludtak, addig három mindig szemmel tartotta a terepet stratégiai pontokon, garbagen volt megfigyelhető- az AI vándorlására (amint új területek váltak elérhetővé, megjelentek a stalkerek is, szintén csapatosan szekértábor szerű védelemmel), npknek teljes életciklusa volt (alszik, eszik, vadászik... állatok ha nem voltak éhesek, nem támadtak meg, megfelelő veszteségnél pedig elfutottak... illetve bizonyos szint felett menekültek). volt is egy mod, aminek az volt a lényege, hogy csak szörnyek maradtak a pályán, és be lehetett közéjük illeszkedni.valamint a kutyák és disznók folyamatosan egymást ették néha a disznókkal is, a bloodsuckerek meg őket, ha megéheztek (garbageon és dark valleyn lehetett megfigyelni). a patkányokat meg mindenki
ehhez képest majdnem sírvafakadtam, amikor a disznók és kutyák a híd alatti WPt együtt támadták meg... na ilyen az alapjátékban nem volt.na ehhez képest őrökkel ellátott tábort nem láttam CSben (illetve de, de azok mindig fix helyen, nulla változással és mozgással), új területek foglalása nincs, az állatok pedig átmentek ágyutöltelékbe. kár értük, mert az alapjátékban a zóna gyakorlatilag élt (OL2.2 lett az abszolút tökéletes ilyen szempontból a mozgó és tényleg változó erejű valamint teljes életciklusú anomáliákkal és a CSnél lényegesen jobban megvalósított csapatharccal).
Priboi egyébként eddig gyenge volt, de 1.1el már nagyon móka lett. új sztori, teljesen más fíling (tavasz van, és a zóna átment virágos rétbe, a hangulata emiatt erősen megural
), pár pálya átalakítva, egy raklap új fegyver (shotgunból és géppisztolyból már rendes arzenál van, pisztolyból több lett, géppuskából is több fajta, nem csak szegény PKM árválkodik
), megkapta a carrymodot, átszabdalták a traderek választékát, megkapta a realistic weapon modot, előzőekből következően az összes létező weapon modot, szinte minden jármű vezethető (a busz és a Zaz is
), csak arra kell vigyázni, hogy kezdetektől unlockolt minden pályarész, és pár helyre alapfelszerelésben nem szabad menni, mert megesznek reggelire (pl Freedom vezetője -meg az egész frakció- ellenséges, és PKMet hord EXOban). még nem végeztem vele, de eddig nagyon móka (szal OL 2.2höz képest eddig jól teljesít, de végső értékelést még nem mondok). -
proci985
MODERÁTOR
válasz
remington2
#1560
üzenetére
én már csak egyetlen egy dolgot nem értek: most tolom a Priboit, az ellenfelek már nem mesterlövészek, lopakodni lehet, bekeríteni tudnak, csapatosan mozogni szintén. és nem csak nekem hord félre a fegyverem. és minélt távolabb van, annál többet hibáz.
azaz egyszer már sikerült nekik összehozni egy remek AIt, most mi a fene történt?

egyébként az a vicces, hogy a Priboi sem tökéletes, ellenben egész élvezetes lett. sőt, lassan már van az OL szintjén is (ami gyakorlatilag SoC++). és ez csak egy mod...
-
Chrom
tag
válasz
remington2
#1547
üzenetére
Ha figyeltél volna, akkor belinkeltem följebb, hogy miket javít az új patch.
én úgy vélem dobott rajta picit, mert tényleg sok hibát javítottak ki vele. Viszont most azt vettem észre, hogy a detektor nem akar rendesen működni. Vagyis nem jelez az egyes anomáliknál, ahol elvileg kéne lenni artefacts-oknak.
Ja és nekem a szemétdombi résznél előjött egy olyan, ami az előző patch-nél viszont nem. Ezt szintén írtam fentebb. De az tényleg megoldja a hibát, ha ott csinálok egy mentést, és utána visszatöltöm.NEISSE!
A dobozos verzió a hibás! Azért jöttek ki a pathc-ek...
Amúgy nem 14e, hanem 8000.-ért már meg lehet venni, ráadásul magyar szinkronnal.
14e az azt hiszem az a verzió, amibe mind a 2 játék benne van. -
proci985
MODERÁTOR
válasz
remington2
#1547
üzenetére
az a helyzet, hogy nem tudom
. egyenlőre 1.505ről nincs túl sok tapasztalat, én pedig nem akartam mégegyszer úgyjárni, mint az utóbbi három esetben.ami biztos: a patcheknél nem minden hiba javítását írják ki -megjegyzem ez nem újkeletű, elvileg a SoC 1.006 is egy MP only patch volt... a gyakorlatban azért a spawns.ltx és trader.ltx ek is eléggé változtak, valamint pár egyéb hibát is javítottak (rostockban a rossz helyen jelzett stasht javították, anomáliákat adjustoltak pontosabban gyengítették agropom undergroundban és rostock car parkban az electrokat, spawnok magasabb delayt kaptak főleg rostockban, yantarban és garbagen feltűnő módon, anomália spawnokat módosították pontosabban az electrok már nem ontották a moonlightokat mint 1.005ben, picit változtattak az árusokon, javítottak a memkezelésen és egy fizikai enginevel összefüggésben lévő kilépéshez/halálhoz vezető hibát is eltüntettek)-. tehát gyakorlatban lehet, hogy javítottak valamit a játék nemlétező egyensúlyán, lehet, hogy nem. és bár a bugreport/beta egész jól halad a mellékelt példa szerint, viszont koránt sem lehet tudni, hogy garbage/agropom/yantar után még mennyi hiba maradt... eddig ugyanis csak a nagyon elszántak/mellékküldetésekkel abszolút nem foglalkozók tudtak eljutni az ismert okok miatt.
szóval amíg valaki nem jut el odáig, addig nem tudni, hogy érdemes e nekiállni, tehát várok. ellenben SoChez kint van a Priboi 1.1 (sőt már van hotfix is), szóval addigis van mivel ellenni

Jozso929: északkeleti részen van egy idő anomália, vagy mifene, egy tank tetején. abba kell beugrani, és lám, kapásból odateleportál.
-
Grifid
aktív tag
válasz
remington2
#1541
üzenetére
Már ne is haragudj! DE!
Amenyiben értenéd amit leírtam nem írtad volna ezt. Leírhatom neked akár 100x is, az elitebb ellefelek ugyananyit bírnak mint TE, csak te használod a medi cuccokat.Számold már össze hogy hány lövést kapsz be mielött megmurdelsz.Frankón marhára unalmas, hogy sírtok azon hogy végre van egy olyan játék ahol viszonylag (mondom viszonylag) jól ki van egyensúlyozva a sebzés. Dobálóztok itt azzal a szakadék és dög unalmas crysis-al.
Na meg a wh+aim, eléggé rövid a memóriád mert egy fórumtárs kicsit lejebb konkrétan és eléggé pontosan leírta azt amit baxtok elolvasni pedig ti már anyiszor játszottatok a SOC-val...Csak éppen megnézni (elolvasni)az oktató részt ahol elmondanak mindent az úgy tűnik már kicsit derrogál nektek.
"Koreai koma társa először meglepődik, majd villámgyorsan elkezdi pásztázni"
Aki meglepődik egy háborúban azon, hogy rálőnek az idióta és megérdemli a halált.
"azonnal cloak engage, majd elmozdulás onnan"
Jujj de izgalmas---cloak---mögémegyek fejbe lövöm---cloak és happy mert senki sem tudja hol vagyok. Amikor meg lemerül elbújok a bozótban és megvárom amíg feltölt.
Hát itt tudják hol vagy, ismered a mondást akit te látsz az láthat téged is.Itt ezt radarnak hívják, azt pedig hogy te is megjelensz az ellenfél radarján úgy hogy fairplay
Nem akartam megsérteni senkit, de ha ennyi gondotok van vele akkor minek játszotok vele?
-
danati
senior tag
válasz
remington2
#1532
üzenetére
és az 1.5.05 már kellő mennyiségűnek számít?

-
danati
senior tag
válasz
remington2
#1530
üzenetére
tehát ha patchelem akkor kezdhetem ujra a játékot?

-
proci985
MODERÁTOR
válasz
remington2
#1476
üzenetére
én minimum 25-30szor estem neki, de inkább többször legnehezebb fokon. lejjebb nincsen probléma, de egyszerűen meglő, vérzel mint állat, meglő mégegyszer, és ha nem is talál el tökéletesen, akkor is márcsak a vérzéstől is meghalsz, mire reagálni tudnál.fedezékről fedezékre pedig fenntartom, hogy megcsinálhatatlan. elméleti esély ugyan van rá, ugyanis a gép minden lövésre dob, és 50%os eséllyel talál el. két lövéstől halsz ezen a fokon, a fegyver sebességét nem ismerem, de olyan 250-800 között kéne percenként lennie. mivel a többi fegyver is lassabban lő, vegyük csak 250nek, az kb másodpercenként 4nek. majdnem egy egész másodperced van, amíg a katona meghúzza a ravaszt/első golyó eltalál. az átfutás min 4-5 mp, másodpercenként 1/16hoz az esélyed, hogy nem talál el (hacsak nincs a kódban olyan, hogy ha x lövés nem talált a következőre automatán beviszi a találatot, de nem hinném), ez 3-4 másodpőerc alatt 1/16^3 vagy 1/16^4, ez olyan 1/4096 illetve 1/65536. de ugye ez csak az az állapot, hogy ne találjon el. asszem 1/4 az esélyed, ha jól számolom, hogy csak egy golyót kapsz be, így ha azt vesszük, hogy gyors vagy medkitekkel, és mpnként csak egy golyó jön, akkor 1/64 ill 1/256 esélyed van. ezekhez még hozzá kéne venni, hogy mi van, ha nem minden másodpercben talál el egy golyó, hanem csak1-2 ill 1-2-3 golyó talál el, ezek szignifikánsan nem javítják ezeket az arányokat. és itt jön a második problémás rész, avagy addig se találhat el, amíg nem pont a fa takarásában vagy, hanem kilógsz, és ez megint egy 3-4 mps bújkálós jelenet. ott már valami lőszereltérülés is beleszól a dologba elviekben, de szvsz még nagyon ügyes medkithasználattal is 1/100 alatt marad az esély az átjutásra legnehezebb fokon (ami még mindig nem azt jelenti, hogy 100adikra már biztosan átjutsz!). a gyakorlatban ez ugye a vérzés brutális nagysága miatt lényegesen kisebb, valamint ha meglőnek, akkor megszakad a sprint, tehát tovább tart a dolog, ameddig további golyókat is bekaphatsz. szóval matematikai esély van rá, de a gyakorlatban ez az esély szvsz elhanyagolható.
könnyebb fokozaton nincs a hellyel semmi probléma (több lövést élsz túl, valamint kevesebb eséllyel is talál el), de legnehezebb fokozaton egyszerűen megcsinálhatatlan (3madikon talán még gyakorlatilag is megcsinálható jópár alkalomból, ott nem próbáltam). kicsit olyan a dolog, mintha a főellenfél rontana rád a második pálya elején, amikor még te alapcuccal rohangálsz, és gyakorlatilag arról is van szó (kilőhetetlen számodra, és szinte azonnal öl).
-
Gaben001
tag
válasz
remington2
#1426
üzenetére
Sajnos nem jól látod a helyzetet.Konkrétan egy pzm-123 vagy hasonló nevű medikit kell neki a kék katonainak meg az a neve "katonai medikit".Ezt a spécit csak eldobni tudom semmi mást nem lehet vele kezdeni nem is teszi egy kupacba a katonaival noha mindkettő kék.
A küldetést nem tudom szóba hozni mert az alap 4 soros párbeszéd elérhető más nem.
Lelőni nem próbálom mert egyszer véletlenül lelőttem egyet és nem öleltek a keblükre "mindenki tévedhet!" felkiáltással.....
Azért köszönöm az ötleteket! -
katt777
félisten
válasz
remington2
#1428
üzenetére
Nocsak, újabb bugokra vágysz?

-
proci985
MODERÁTOR
válasz
remington2
#1428
üzenetére
cover? hol?
fa van, de van egy olyan min 15 méteres rész, ahol semmilyen védelem nincs (onnan lefelé a kő felé lehet lerohanni biztonságosan, ill a következő fához balra és jobbra). a bújócskázós fán pedig átlő.
igazából két lövedéket lehet legnehezebb fokozaton az ott elérhető legjobb vérttel túlélni ami szerintem lehetetlen
ha a falnál futsz, meglát, ha a fánál futsz, meglát, a kő mögött meglát és a tetején nem térül el a golyó, hanem átmegy (tehát csak a nagyobb kő menedék), tehát még fekve se ér semmit a kisebb, és abból a szögből először be kell feküdni és úgy bemászni a fa alá, ami alatt minimum 4 lövedéket kapsz be.már a patchet is eltolják?

-
Grifid
aktív tag
válasz
remington2
#1401
üzenetére
Passz, lehet hogy útál téged a játék.
Én mókás kis rajtaütéseket szoktam összehozni.
De:
Az éjjellátó hangját tíz méterről hallani a játékban( ha te használod..ez mondjuk ehmm
), ha neki mászol egy bokornak azt is hallani messziről, de legalább az ellen is csörtet mint a disznó. -
Grifid
aktív tag
válasz
remington2
#1396
üzenetére
A hozzád hasnló "profi" játékosok is tudják, hogy a shotiba 3 féle lőszer van...és simán fejbelőnek 100 méterről. Sőt te is fejbelőheted a megfelelő lőszerrel.
Gránátot is lehet jól dobni, nem értem, hogy a magadfajta "profi" játékos miért nem képes rá."nagy távhoz a gépnek is időt kellene adni, amíg "erősíti" a dobást + véletlenfaktor arra, hogy nem mindegyik lehet tökéletes, de náluk mindegyik az" Na ez LOL! Gondolom te gurítani szoktad.
Van időd bőven elfutni. Csak biztosan kényelmesebb a fedezékből kacsavadászatot tartani. -
fiATHaLON
őstag
válasz
remington2
#1388
üzenetére
Nekem volt szerencsém látni dx10 alatt.
Mondom megnézem már, mi ez a stalker mizéria...
Az elsű részt csak a fejlesztés hosszú éveiben követtem nyomon,
mikor megjelent, már pont nem érdekelt.
De ezt most megnéztem.
Meg kell mondjam, hogy hihetetlen jó a hangulata, a grafika vista alatt
egynémely pontban nekem ütötte a Crysist, de az első pálya elején
félretettem a beazonosíthatatlan akadás és a játékmeneti furcsaságok miatt.
Az első tapasztalataiból mit lehet tudni, mennyit szokott váratni magára
egy nagyobb javítás? -
proci985
MODERÁTOR
válasz
remington2
#1341
üzenetére
én próbáltam 1.00val is... asszem 3 percen belül fagyott ki/haltam éhen egymás után ötször, utánna felraktam 1.005öt, és hirtelen játszható lett (ott már csak pár apróság volt, fizika 5 óránként egyszer kidobott a térképről, meg a mercek és kutyák kicsit gyorsan lespawnoltak.. ja meg az electrok ontották magukból az artifactokat, de kb ennyi).
viszont SoCban konkrétan egy lövés egy halál ment. az AI ott is csalt, de azért nem ennyire. falon kevésbé látott át pontosabban. és lényegesen pontatlanabbul is lőtt.
nekem nem csak a questeknél halt folyamatosan, hanem teljesen random. asszem 4 óra alatt lett a második leggyakrabban elindított program a gépen a jetaudio után, ami azért eléggé nagy szó...

-
frame>24
addikt
válasz
remington2
#1345
üzenetére
jah vazze, amint kijön (mondjuk holnap má' 26.). már megy is föl. Én megelégednék azzal, ha csak a quest-eket kijavítanák, nem kell minden pixel-en a koreai változatnak is helyesnek lennie, csak legalább TENNI legyen érdemes vmit benne...

utólag belegondolva sok patch kell még ennek....

-
Silenzio
addikt
válasz
remington2
#1293
üzenetére
Igazat adok neked, a S.T.A.L.K.E.R. a modok által lett élvezetes és játszható, és ez, hogy is mondjam, szomorú. Egy apróság: az art deco-nak semmi köze a '60-as évekhez. Csak annyira utópikus a játék, amennyire egy víz alatti város eleve az kell legyen. De a belső terek és az építészeti megoldások a '30-as '40-es éveket idézik.
-
VinoRosso
veterán
válasz
remington2
#1293
üzenetére
60--as? az inkább ilyen 930' gotham city feeling, legalábbis nekem arra hajaz. Jah hát ez embere válogatja, hogy kinek mi jön be, de mint mondtam én igazából nem szeretem az fps-eket, a fegyókat meg azért írtam a Bioshockban, mert azok ott kb olyanok, mint a Stalkerban a járművek, szóval nem éppen a játék ékkövei...igaz a Bio-ban illik a kicsit rajzfilmes környezetbe, de nekem pont ezért tűnik egy kicist "dedóak" az egész játék. A stalker "metafora" meg bőven elviseli szerintem a CS-t mint második részt, sőt még egy harmadikat is, mert egy csomó ötlet van benne, amire lehet építeni. Ez kb azon látszik, hogy mennyit változtak a SoC pályái a CS-hoz képest, egyszerűen szembetűnö, hogy nem volt elég idő kidolgozni a pályákat a SoC-nál, és hogy hosszú idő alat mennyi tartalmas dologgal fel lehet tölteni őket. És akkor még nem beszéltünk a be nem épített pályákról, le merném fogadni, hogy alapjaiban a CS pályái is megvoltak már mikor a SoC kijött, csak nem tették bele, mert akkor még most is csinálnák a játékot. És kb ugyanez lehet a helyzet a CSból kimaradt pályákkal, szóval lesz ebből stalker 3, van hely még azon a térképen...
-
katt777
félisten
válasz
remington2
#1314
üzenetére
Mert a 30-as években olyannak képzelték a sci-fikben a 60-as éveket. Részemről átvágtam a gordiuszi csomót.
De 60-as évekbeli amcsi filmeket, reklámokat nézve én inkább az 50-60-as évekre tippelnék akkor is, inkább a zene régi. De hát a víz alá vonulva nem hallhattak Elvisről és a többiekről... 
-
frame>24
addikt
válasz
remington2
#1293
üzenetére
A bioshock-ról írtakkal egyetértek, csak vigyázz a hatvanas évekkel, mert jön "Csend(et)" nevű fórumtárs, és lecsesz, hogy igazából 30-as évek és eklektikus. (utólag nézve persze igaza van
) -
kmiki20
senior tag
válasz
remington2
#1268
üzenetére
Elvileg végigvittem, de nem azt a videót tolta be a játék amit kellett volna, most végigviszem megint
(persze nem az elejétől kezdem, csak az erőműtől). -
katt777
félisten
válasz
remington2
#1268
üzenetére
Mások meg elvannak Oblivion-nal évek óta...
Ott tényleg szabadság van, és a bug is ritka. Sajna, a jelek szerint CS-ban a játékosok fantáziája nagyságrendekkel meghaladja a programozók elmebeli képességeit. 
-
Superman
nagyúr
válasz
remington2
#1234
üzenetére
Valóban készítettek belőle egy belső szimulációt a Pentagonnak, de az nem volt publikus, legalábbis nem szivárgott ki. Viszont a single küldetések egészen jók voltak, bár - mint fenntebb mondtam - én katonai szimulációnak nem nevezném az irreális nehézsége folytán (nincs ember, aki egyedül megtámadna egy orosz bázist). A Stalker-el meg csak annyiban vetettem össze, amennyiben meg lehet csinálni egy taktikai fps-t úgy is, hogy nehezebb fokozaton nem csalunk ennyit. Ott ha meglőttek, vagy ha én meglőttem valakit és telibe találtam, annyi volt.
-
Beowulf_78
addikt
válasz
remington2
#1166
üzenetére
Hehehe. Szép kilátások. Én angol verzsönnel tolom, kiváncsi vagyok mennyire fognak előjönni a hibák. Ha valamit észlelek menet közben mindenképp írni fogok.

-
katt777
félisten
válasz
remington2
#1163
üzenetére
Inkább a fix, de még inkább a játék maga. De tudtommal tolják englishben is páran, és a bugok ott vannak.
Beowulf_78: Igen, egy bizonyos ponttól, és ez a játék eleje. Bár ott még csak a grafika szaggat.
Én még csak a swamp-ben kevergek, de bug már van így is nem kevés, pl. az elfoglalt géptelep marad a banditáké, az elején még kószáló-foglalgató kollégák pedig letapadtak egy-egy objektumon, és pl. a már rég halott bajtársak segítségére várnak, stb. -
Beowulf_78
addikt
válasz
remington2
#1163
üzenetére
Az elejétől kezdve "anomáliázik" vagy egy bizonyos ponttól?

-
katt777
félisten
válasz
remington2
#1145
üzenetére
Nálam elég stabilan megy. 22-34 között.
Úgy értettem: max azt viselem el magyarizálva. -
Brent
aktív tag
válasz
remington2
#1144
üzenetére
Jövőhéten jön patch ?
Hamár ilyen tróger munkát végeztek a játékkal legalább megcsinálhatnák úgy azt a patchet, hogy ne keljen újra kezdeni a gémet..Amúgy mikortól tudok lőszert venni a Vintarhoz ? És érdekelne az is, hogy hogyan tudnék átmenni army warehouseba mert Garbageben az átjáró zárva.
-
remington2
senior tag
válasz
remington2
#1144
üzenetére
Kis teszt, amely nem annyira off, mint amennyire annak látszik. Most izzítottam be a crysist, nem tudom hol járok, de az eleje körül lehet. Egy zavaróadót kell megsemmisíteni. 1024x768-ban, minden "magas" beállítások + 4x élsimítás mellett átlag 35 fps, amely a komolyabb akcióknál meghuzan picit és már látszik az akadás, de zömében 30-35 körül van. Kevésnek tűnik, viszont a vicc, hogy onnan akárhogy mászkáltam, alig tudtam kirobbantani, CS-ben meg 20 és 80 között szánkázik, de sosem tud normálisan beállni egy átlagra, amivel jól fut. Bár lehet, hogy valamit visszaveszek belőle, crysis esetén mi az, aminek a kikapcsolása a legkevésbé fogja vissza a grafikát?
-
katt777
félisten
válasz
remington2
#1142
üzenetére
Max az. De én a nőit jobban szeretem, meghittebb a harcok közepette.
Brent: GalaxisNet-ben 10Ft-tal olcsóbb...

-
katt777
félisten
válasz
remington2
#1114
üzenetére
Hán én most tűnődöm, miért vacakolok vele. Csak mászkálok a küldetések után, aztán vissza a bázisra, északkeletre a géptelepet visszafoglaltam, de üresen is piros marad, mert csak akkor az enyém, ha társak is vannak velem, viszont az összes társ ácsorog a táborokban, hogy majd segíteniük kell valakinek. A teleptől fölfelé induló úton ott táborozik néhány Yul Brunner a Futureworld-ből (de még annyira sem sebződnek), 1x sikerült kiirtanom őket, de minden lövedékem elfogyott, meg alig éltem. Na mondom, +1x, hiba volt. Azóta nem jön össze. Pedig már rucit, fegyvert is fejlesztettem. Uncsi ez a mászkálósdi, hogy társak nem jönnek (parancsra sem), banditák meg jószerivel legyőzhetetlenek.
Eagl3: Rég van már magyarítás hozzá, ha nem érted angolul.
Superman: Mégis használod még?
![;]](//cdn.rios.hu/dl/s/v1.gif)
Brent: Egyszerűen jobb vagy, mint a játék, ezért az feladja...
Győztél. Ez megint olyan, amit a készítők nem feltételeztek (haverom stratégiákban fut egyfolytában ilyen bugokba), így le sem kezeli. -
katt777
félisten
válasz
remington2
#1102
üzenetére
Most kapaszkodj meg: Az angol verzió mindkét rendszeren 1.5.04-es, viszont a Vista más verziósnak ismerte fel az XP-s mentéseimet, ezért nem is tudtam használni azokat! A titok a xrengine.exe fájlokban van. Amúgy nem rossz "fix"-et tettél föl, és aztán ezért bugzik a játék?
-
Superman
nagyúr
válasz
remington2
#1102
üzenetére
Jövő héten lesz új patch, kíváncsi vagyok mit javít majd...
Új hozzászólás Aktív témák

- Bontatlan Logitech MX Master 3S grafitszürke színben eladó!
- Apple Airpods Pro 2 (USB-C, Magsafe) kifogástalan állapotban eladó!
- Sapphire Radeon RX 6950 XT Nitro+ 16Gb dobozában minden tartozékával eladó!
- Ryzen5 5600X/ RTX 3060Ti/ 32GB DDR4 alapú konfig/ garancia/ ingyen foxpost
- Lenovo ThinkCentre M700 SFF PC, I5-6500, 8GB DDR4, 256GB SSD, Win 11, Számla, garancia ( olvasd végi
- Logitech z5500 5.1
- 0% THM 4 havi részlet, beszámítás! Gamer PC, notebook, konzol, Apple termék, hardver KAMATMENTESEN!
- Eladó szép állapotban levő Apple iPhone 11 64GB fehér / 12 hónap jótállással!
- BESZÁMÍTÁS! Nintendo Switch OLED 64GB +256GB fekete játékkonzol garanciával hibátlan működéssel
- HIBÁTLAN iPhone 14 128GB Midnight -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3093, 100% Akkumulátor
Állásajánlatok
Cég: Laptopműhely Bt.
Város: Budapest
Cég: BroadBit Hungary Kft.
Város: Budakeszi

![;]](http://cdn.rios.hu/dl/s/v1.gif)
Csak így kicsit unalmas, hogy nincs ellenfelünk így kénytelen vagyok fejbe lőni 1-1 duty vagy freedom harcost
És nem vágom, akkor most mégis jók a régi játék mentései. Tökre felkészültem lelkileg, hogy újra kell kezdeni
Ez kissé röhejes.
Mondjuk a 60%-os



artifactvadászatra még nem jöttem rá,hohy hogyis kell valójában
, hogy mi újság a zónában. Sok érdekes sztorit is elmondanak, nem csak a sallangot.
Nos nálam nem tört még akkor ki a háború a stalkerek és a fosztogatók között, a szabadság frakció emberkéinek a kedvéért sem írtottam ki a stalkereket onnan. Nem volt mese, pár semleges stalker elesett. 
), ha neki mászol egy bokornak azt is hallani messziről, de legalább az ellen is csörtet mint a disznó.


