- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- iPhone topik
- Apple AirPods Pro (2. generáció) - csiszolt almaságok
- Megjelent az iOS 17.4, minden idők egyik legfontosabb iPhone-frissítése
- DIGI Mobil
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Eleglide C1 - a középérték
- Milyen okostelefont vegyek?
- Android szakmai topik
Hirdetés
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Premier előzetest kapott a V Rising
gp Napokon belül befut a teljes PC-s kiadás, az év során pedig megkapjuk a PlayStation 5 változatot.
-
A legtöbb amerikai szerint a TikTok egy őket befolyásoló eszköz
it Egy felmérés szerint a legtöbb amerikai osztja azon véleményt, hogy a TikTok egy őket befolyásoló eszköz.
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz frame>24 #1244 üzenetére
yantarban a doki ad el sniper lőszert....
valaki elmagyarázná, hogy a vége mi a fenét jelent? vannak valami képernyők (egyik cowboy bebop epizód, ill az 1984 jutott róla eszembe), ott van strelok, de hová tűntek a többiek. és ami a legfontosabb: Lebedevvel beszélunk szerintem a real endingeknél az SoC végén. akkor ő most hogy kerül a clear sky parancsnokságának élére? miért lövi a clear sky és a monolit egymást, ha lebedev a CS illetve a concisness vezetője volt. Strelok nem Clear Skyos? hogy kerülünk az első udvarból hirtelen a hátsóba CNPPben?
ja, limanszk végén az átjáró a point of no return. tehát ha valami cucc még kell, előtte vissza a bázisra...
az utolsó két fegyver idegesítő, főleg a natos, hogy folyamatosan arra vált, pedig az uppolt grozához képest nulla.
így a végére a dizájnereknek hatalmas gratula jár, az új pályák kivétel nélkül zseniálisak. a láthatatlan kerítésekért dádá jár.
látszik az ötletek garmadája, az energia amit belefektettek, de az egész így összképben eléggé fura.
3/10. 5 újrakezdés, minden bugos, ami csak van, kiegyensúlyozatlan, gyönyörű, eszméletlenül hangulatos, amikor épp működik, akkor eszméletlenül élvezetes, egyébként meg élvezhetetlen és idegbajt kaptam tőle. és nagyon átment akciójátékba a vége, bár az még működött is. valamint megkapná a leggyengébb utolsó pálya címet, ha nem lett volna HL2ep1 és HL2ep2... (utóbbi nálam a tavalyi év citromdíjasa lett volna, ha a pro street nem múlja alul a kvázi végigvihetetlensége és totál elrontott rágógumi AIje miatt... az EP1 a megjelenés évében citromdíjat kapott tőlem).
citromdjjat pedig fájó szívvel, de megússza. mert amikor viszont éppen minden működött, akkor nagyon élveztem. na majd pár patch múlva talán előveszem... vagy sem. gondolkodtam egy gyűjtői berendelésén, talán ha kiirtják a bugokat, akkor be is nevezek egyre... de abban már az SoCnek is min ugyanennyi érdeme lesz.
viszont a csalódás megvolt.
ownz: le kell venni ott a nehézséget, úgy átvihető. mondom, ne használd a másik átjárót, mert működésképtelen mentést okoz.
[ Szerkesztve ]
Don't dream it, be it. // Lagom amount.