Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • remington2

    senior tag

    válasz proci985 #1561 üzenetére

    Az előző hszem írva én is éppen ezen morfondíroztam: anno a SoCban jó AI volt, az Agropromban, a gyárban olyan mintaszerűen kerítettek be (jól körbejárható épületek), hogy azt tanítani lehetne. Hogy azt hova rakták, nem tudom. Épp most játszottam végig a Warheadet (de ez igaz a sima Crysisra is), és elképesztő a kontraszt az ott harcoló koreai katonák és a CS emberei között. De az SoC és a CS között is :(

    SoC esetén az OL modok (főleg a 2.2) rátesznek még egy lapáttal élvezhetőség terén, amolyan végső finomhangolások, rengeteget dobnak a hangulaton. Én a Priboi-t még nem próbáltam, de OL alaposan belenyúlkál a konfigfájlokba, viszont a sima SoC is sokkal jobb volt a CS-nél ilyen apróságok terén, mint az AI. Sőt, mintha az élet is nagyobb lenne az elődben: CS-ben valahogy nem járkálnak az emberkék ide-oda, csak te, és találkozol kicsi csapatokkal, akik egy fix helyen vannak. Vagy csak én nem láttam még egyet sem? Garbage-en is ott van a stalker bázis, akik folyamatosan ülnek az épületben, a banditák bázisa, akik viszont mindenkit megtámadnak, aki arra jár, és kb .ennyi. Ők még járkálnak egy keveset, de ha nem mozognának, megállna az élet is azon a pályán. Cordon is áll: nem járkál senki sehová, stalkercsapat 1 ül a tanyán, stalkercsapat 2 az új stalker bázison, és időnként - egy-egy sidemission keretében, velem - leölnek egy-egy mutánsfalkát, vagy egy-két banditát, akik persze a misszió részei. SoC-ban volt élet a küldiken kívül is, mászkáltak a stalkerek, időnként megtámadták őket a mutánsok és vissza. Vagy a garázsok (car park?), ahonnan félóránként lehetett fegyverropogást hallani, állandóan gazdát cserélt. Ez hova lett?

    szerk: vagy csak az idő és az OL megszépít dolgokat, és olyasmit keresek, ami nincs is? :DDD

    [ Szerkesztve ]

    They see me trollin' / They hatin' / Patrolling they tryin' to catch me ridin' dirty . . . :D

Új hozzászólás Aktív témák