Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
ÖSSZEFOGLALÓ
Új hozzászólás Aktív témák
-
Tomiii258
tag
válasz
Mr.Silkó #19236 üzenetére
Csináltam képernyőmentést, de sok minden szerintem ebből nem látszik, csak az, hogy pont úgy fogyasztotta a netet, ahogy nem szabadot volna neki:
[a bűnös Play áruház ]
Látszik, hogy le van tiltva, de mégis a háttérben fogyasztotta a mobilnetet.
Ha itt az "Alk. beállításokra" megyek, akkor a sima Play áruház beállításaihoz jutok, semmi extra.A Play áruházhoz hasonló nevű Play-szolgáltatásoknál lehet "alk. beállításokra" nyomva előhozni pl a helyadatok stb forgalmát, de az másik alkalmazás, nem az fogyasztotta a netet, meg amúgy sincs abban a nézetben sem semmi extra, helyadatok csak 0,65 mega pl.
Eközben az adattakarékosság be van kapcsolva és a háttérbeni töltögetés le van tiltva:
[Energiatak]Szóval nemtom hogyan fogyaszthat mobilnetet, másnál ez nem fordult elő? Vagy csak más nem vette észre? Mert nem túl nagy forgalom az igaz. Báár...3 nap alatt 27 mega, ilyen tempóban az egy hét alatt 50 is lehet, ami egy hónapban már 200...az meg azért na!
Egyébként frissítések nem jöttek, pontosabban csak itthon WiFi-n, de azon kívül nem frissült semmi, megnéztem a legutóbbi Google frissítéseket. -
martin0297
tag
válasz
Mr.Silkó #19182 üzenetére
Kérnék egy tanácsot. Hétfőn vettem a telót magánkézből, 3 hónapos. Annak tudatában vettem, hogy gsm garis, eladó is ezt mondta. Partnero gsm-ben lett vásárolva anno full bontatlanul. Elvileg gyári garira nem jogosult, és nem regisztrálható a mysamuba..
Tegnap tettem egy próbát, hátha.. A telót sikeresen regisztráltam a profilomba, és a részleteknél azt írja, hogy 12 hónap gyári alapgari+ 12 hónap kiterjesztett.
Ilyenkor mi van? -
Tomiii258
tag
válasz
Mr.Silkó #19001 üzenetére
Ma megint megevett 7 megát a a Google Play Áruház úgy, hogy Háttérbeli adathasználat engedélye kikapcsolva, Alk. eng. adattakarékos módban megint csak kikapcsolva. Adattakarékos mód bekapcsolva.
Megint nem a 7 mega adatforgalom zavar, hanem az elv, hogy ezt mégis hogy és mire?
-
válasz
Mr.Silkó #19059 üzenetére
Igen, de a note8-on sem tiltottam semmit, szóval teljesen ugyan az a felhasználásmód, mint az s8-nál, csak 300mA-rel nagyobb az akku,de ez nem kéne magyarázza a 2,5x-es SOT-t. Szerintem a note8 egyszerűen jobban lett optimalizálva, hogy élét vegyék a note7 fiaskó miatt redukált akku okozta flameknek.
# ollie: Igen, a 4G, pláne, ha gyenge a térerő, zabálja az akkut.
-
válasz
Mr.Silkó #19048 üzenetére
Én nem tiltottam semmit, az AOD ki van kapcsolva, mert Jedi legyintést használok kijelző élesztésre. A felhasználási feltételek nem változtak az s8 és a Note 8 között, ugyan az a munkahelyem. Az s8 kb 2,5 óra SOT tudott a 3000es akkuval, a Note 8 6 órát 3300as akkuval. Érdekes, hogy a feleségemnek viszont megvan napi 4-5 óra SOT ugyan azzal az S8-cal. Igaz, otthon egész nap wifin van. Lehet engem nem szeretett az S8. A Note pl éjszaka max 2%ot merül 8 óra alatt, az S8 akármit csináltam, merült 8-10%ot.
-
Tomiii258
tag
válasz
Mr.Silkó #19001 üzenetére
Ott nincs semmi extra.
Vegyes 2 mega, helyadatok 0,5 mega, a többi meg csak pár KB, vagy egyenesen 0.Ráadásul nem is frissítés volt, mert már tegnap este jelezte, hogy a Táblázatokra érhető el új frissítés, de nem töltöttem le. Most ránéztem, kézzel frissítettem, úgyhogy nem azt frissítette le (meg mást se, mert megnéztem a frissítéseket)
Szóval passz és nem értem a dolgot
-
w333
félisten
válasz
Mr.Silkó #18995 üzenetére
Ez aztán a hivatalos forrás, 3 komment a reddit -en ? ez kamu de nagyon
Ennyi erővel akkor én meg azt írom hogy megérkezett az Android 8.0 frissítés, ezt is lehozzák majd hírnek ? "nesze semmi fogd meg jól" (de valamit írni kell)
(#18997) Mr.Silkó
Hmmm ... majd kiderül, én most is kaptam SMS -t normálisan működik !
Bocsi tényleg ott vannak a többi hozzászólások is !
-
válasz
Mr.Silkó #18891 üzenetére
Szia.
Emlékszel, írtam múltkor hogy a telefon reggeli bekapcs után az akkuhasználat törlődik,
Most viszont helyreállt a rend, bekapcsolás után folytatja a számolás, tehát még a kijelző idő is megmarad!
Ilyen apróságok ittott előfordulnak, például legutóbb kikapcsolt a bekapcsolásnál biztonsági jelszó kérése, vagy mondjuk 1000% hogy nem volt smart lock-os eszköz a közelemben sem (BT füles) és simán feloldott a telefon jelszó nélkül 3x is, utána meg már újra kérte.
Ez egy alzheimeres telefon
Amúgy nagyjából beálltam erre az ~5 óra kijelző időre, tudom nem sok, de bőven elég egy napra, viszonylag magas auto fényerővel, egész nap wifivel, folyamatos BT, AOD on(legjobb), 5percenként a kezemben.
-
Aguinaga
őstag
válasz
Mr.Silkó #18737 üzenetére
Nem, akkor nem nyomtam, csak a másik kezemben volt a tablet, azért próbáltam meg átfogni a másik oldalra
#18736 sgeza: Igen, azt is próbáltam, hosszan nyomni, nem megy...
1% van most a telón, megvárom, míg lemerül, és akkor egy wipe esetleg? (hang fel + bixby?)
-
Aguinaga
őstag
válasz
Mr.Silkó #18727 üzenetére
sgeza és Mr. Silkó:
Vágom, köszi a válaszokat!
De....
hogy lehet belépni a telefonba, ha nem érzékel semmit?
Ugyanis volume down + power button nyomvatartása mellett újraindult, de nem tudom a PIN kódom se beütni, mert nem lehet megnyomni semmilyen nem-fizikai gombot a telón: nem érzékeli.
Az a kis kék keret ugrál egymás után végig a képernyőn, és pittyeg.
Szerencsére a hangot tudom változtatni, anélkül megőrjítene ez a hang.iPaddel csináltam egy videót, mindjárt feldobom youtube-ra.
Igazából a végén adtam hangot, hogy lehessen hallani a pittyegést is...Ez az a videó.
Nincs mókolva semmi a telón (root, ilyesmi), épp a FIFA 18 Companion programra akartam átváltani, amikor elkezdte csinálni... Ma nem is nagyon tettem fel semmit, csak ezt az appot, Play áruházból -
válasz
Mr.Silkó #18575 üzenetére
Nálunk napi minimum 2x csinálja, de nem viszem szervizbe. TMX eleve kizárt, de a váci úti SESba sem vinném. Nem hiszek abban, hogy nyom nélkül lehetne ezt a telefont javítani. Jerry Rig Everything is elég nehezen szedi szét őket, pedig melegíti rendesen. Nekem ez a rakd kazánba, aztán vákuum tappancs annyira nem nyerő. És volt, akinek ennek ellenére karcos lett belül. Marad a shake up, kop kop.
-
StarKiller89
senior tag
válasz
Mr.Silkó #18545 üzenetére
ez amúgy szoftveresen javítható esetleg? a Samsung nyilatkozott ezügyben valamit? mert nálam is gyakran előfordul, ez a kocogtatás meg egy ilyen árkatógóriájú telefonnál nagyon gáz... persze semmi sem lehet tökéletes, el is vinném szervízbe, de ahogy többen írtátok gyakran csere után is fennáll a hiba...
-
janosibaja
őstag
válasz
Mr.Silkó #18484 üzenetére
@SzlobiG: köszi
Íróasztalnál dolgozom, s jó lenne egy vezeték nélküli töltő, amin van (ki-be)kapcsoló, hogy alaphelyzetben csak tartó legyen, ne töltsön állandóan, csak ha úgy akarom. (Úgy olvastam, hogy a folyamatos töltés, pláne a gyorstöltés nem tesz jót az akksinak.)
Létezik ilyen vajon?
-
Lavidaloka
aktív tag
válasz
Mr.Silkó #18430 üzenetére
Munkahelyen is van wifi..ott is ugyan az a helyzet.Például minden nap a Digi online app-on nézem a tv-t délben ebédszünetben...és hát néha megakad a kép vagy a hang.S7 edge-n sose volt ilyen.Kollégáim is meglepődve mondják hogy mi ez az akadozás...eléggé égő..
Ja amugy gariztatás lesz ennek a vége szerintem...
-
-
Skynet258
veterán
válasz
Mr.Silkó #18334 üzenetére
Nálam a Trusted Contacts van fent, szintén Google cucc. Asszonnyal folyamatosan használjuk hónapok óta, ki lehet rakni az illető ikonját a kezdőoldalra, csak egy gombnyomás, és látod hol a másik. Este tudja mikor kell elkezdeni a vacsit.
Fogyasztásra nincs lényeges diffi ahogy láttam.
-
#67656192
törölt tag
válasz
Mr.Silkó #18320 üzenetére
Hol vetted?
Szerintem Téged is becsaptak, Te is egy klónt vettél . Persze, hogy nincs étvágya ha nincs is benne proc., vagy valami félmagos óccsó vacak. A helyedben phoneinfoval ránéznék.Néha van úgy, hogy a klónok jobban sikerülnek mint amiről másolnak, átnevezhetnéd a topikot s8, s8p s8klón topiknak. Az almások az eredetiből indulnak ki, klónt még nem is láttak, persze, hogy nem tudják milyen egy étvágytalan gyorsvonat amit soha nem kell ujraindítani, és nemsokára tölteni sem.
-
Mr.Silkó
veterán
válasz
Mr.Silkó #18284 üzenetére
Egyébként szintén ide tartozik, hogy ha asztali nézetre váltasz itt a fórumon, vagy eleve számítógépről vagy online, akkor jobb oldalt látszanak az S8/S8+ készülékekhez tartozó, általam összeválogatott kapcsolódó Mobilarénás anyagok, amik között szerepel a kijelző kalibrációs frissítésről írt cikk is.
-
Dávcy
csendes tag
válasz
Mr.Silkó #18194 üzenetére
Elolvastam az összefoglalót már többször is és a keresőben is próbáltam a rózsaszínes kifejezést, de ami nekem van probléma az konkrétan nem olyan ami az összefoglalóban és az itt leírtak alapján összehasonlítható.
Ezért érdeklődöm, hogy ez másnál is ilyen vagy csak nálam? Azért furcsa , mert mostanában vettem észre!
Hátha valami frissítés okozta vagy ilyesmi!
-
Trigo
csendes tag
válasz
Mr.Silkó #18135 üzenetére
Az nem az. Nincs ilyen állítási lehetőség a telefonban.
Amúgy nekem aktív ez a lehetőség. Nem is értem másnál miért nem az, hisz semmi extra nincsen benne."Nem tudom pontosan, hogy ott mit javítanak és mit nem, de tudtommal például egy kijelzőcserét néhány óra alatt megcsinálnak ott helyben."
Nekem majd egy hétig tartott ugyanez, de lehet próbáltak rájönni a folt okára, amiért elvittem hozzájuk.Kipróbáltam S8+ billentyűzetét, és azon egyetlen egyszer sem ütöttem félre. Ezen a "kicsin" meg egyfolytában. Ha van bajom az S8-cal, akkor az ez. Keresni fogok én is valami másik billentyűzetet, amiben a space gombot szélesebbre lehet húzni, mert ez áldatlan állapot így.
-
gery14
senior tag
válasz
Mr.Silkó #18096 üzenetére
Ott vannak a képem amiket szerviz elött és uttán csináltam nem ertem mi esik nehezukre. Szetbarmoljak a telom töb mély karcot csinalnak ra plusz elcseszik az entannákat és nekik áll feljebb hogy a szetkarcolt hibásan mukodö telomat kicseréljék mert normálisan nem dolgozi akaró embereket vesznek fel szervizesnek...
Elviszi az ember a kocsiját egy belsö kozmetikára akkor nem azt várja hogy kiszakadva kapja vissza az ülését pl
Anno a Galaxy s3 amat is szetkarcoltak csak az normalisan mukodot es beégés miatt ugyis cseréltetem a kijelzőt...
-
frischmannak
csendes tag
válasz
Mr.Silkó #18065 üzenetére
Szerintem itt az is probléma, hogy ha én okozom a készülékben a kárt akkor még lenyelem a kikiáltott összeget (konkrét példánkkal élve 33e Ft-ot), hisz ilyen esetek miatt kötök biztosítást. De ha azt kárt a szerviz okozta gondolom senki nem szeretné kifizetni a szerviz hibája miatt azt az összeget. Ezért a biztosítás itt szerintem nem a jó megoldás a szerviz kártérítése helyett.
-
gery14
senior tag
válasz
Mr.Silkó #18001 üzenetére
Nonszensz h vigyem be oda ahol szetkurtak es ak meg azt is momdhatjak h nem ok karcoltak ossze.....
SAMSUNG ELECTRONICS MAGYAR ZRT.
Budapest 62 postafiók 890. 1385.
Samsung Electronics Magyar Zrt.Tel: 06-80-SAMSUNG (06-80-726-7864)Tisztelt Gergő!
Sajnálattal értesültünk arról, hogy a SM-G955F típusú 357821080885617 imei számú készülékével probléma adódott.
Értesítjük, hogy, megbízást adtunk szerződött szerviz partnerünknek (Telemax GSM Szerviz Kft.) az egyszeri alkalomra szóló bevizsgálás elvégzésére.
Kérjük, hogy vegye fel a kapcsolatot szervizpartnerünkkel és kérje a készülék bevizsgálását, mely során szervizünk szakvéleményt készít a meghibásodásról és annak eredménye alapján társaságunk a hatályos jogszabályoknak megfelelően megszünteti a hibás teljesítést, amennyiben ezt nem zárja ki egyéb, jótállás körébe nem tartozó tényező.
A szerviz által kiadott jegyzőkönyv alapján tudja Központunk az Ön kérését elbírálni.
Kérjük jelen levelünk másolatával, a kézhez vételtől számított 30 napon belül, az eredeti jótállási jeggyel, a vásárlást igazoló számla másolatával, valamint a gyári tartozékokkal együtt adja le a készüléket gyors-szervizpontjaink egyikénél, ahonnan továbbítják azt központi szervizünkbe.
Gyors-szerviz pontjainkat az alábbi linken tekintheti meg, vagy kérjük hívja telefonos ügyfélszolgálatunkat:
http://www.samsung.com/hu/support/servicelocation/
Tájékoztatjuk, hogy lehetősége van igénybe venni Prémium Assistance szolgáltatásunkat is, melynek részleteit az alábbi linken tekintheti meg:
https://my.samsung.hu/premium-assistanceA hatályos jogszabályok értelmében kötelességünk tájékoztatni, hogy amennyiben fenti álláspontunkat nem fogadja el, úgy az illetékes hatóságokhoz vagy bíróságokhoz fordulhat, ezen szervek listáját a csatolt dokumentumokban találja meg:
1. Békéltető Testület, vagy
2. az Ön lakhelye szerint területileg illetékes Járási Hivatalhoz, illetve
3. a hatáskörrel és illetékességgel rendelkező bíróság.További kérdés esetén kérjük, hívja ügyfélszolgálatunkat bizalommal a 06 80 SAMSUNG (06 80 726 7864) ingyenes telefonszámon.
Budapest, 2017.09.29.
Tisztelettel:
Samsung Electronics Zrt
Ügyfélszolgálat -
rizso
addikt
válasz
Mr.Silkó #17950 üzenetére
Volt feny persze, nem volt vak sotet. Reggel 7kor csinaltam, a szobaban csak a sotetito volt elhuzva, redony nem volt leengedve. Beallitasok kozott egyedul annyit varialtam, hogy atraktam 60fps-re. Kivancsi lennek, hogy masnak milyen az ilyen felhomalyban lott video. Este meg csinalok egyet a Note-gyel meg A5 16-tal is az S8 mellett. Normal fenynel bajnok, tehat ez szerintem ilyen.
agabe: persze, tisztaban vagyok vele, 60fps "eszi a fenyt", de 30 sem volt jobb. De ezt is tesztelem meg egyszer.
Új hozzászólás Aktív témák
- Teszt Samsung Gear VR kontrollerrel - bemutató
- Hír Ismét elérhető az Oreo a Galaxy S8 párosra
- Hír Leállították a Galaxy S8 Oreo frissítését
- Hír Megindult az Oreo a Galaxy S8-akra
- Hír Negyedik fázisban jár az S8-Oreo
- Hír Elérhető a Galaxy S8 oreós bétája
- Hír Üzleti kiadást kapott a Galaxy S8 és a Note8
- Hír Hamarosan indulhat a Galaxy S8 Oreo béta program
- Hír Ma startolt globálisan a Bixby hangasszisztens
- Hír Bemutatkozott a strapabíró S8 Active
- Hír Az S8 Daydream-támogatást, az idei A3 Android 7.0-t kapott
- Hír Már angolul is társaloghatunk a Galaxy S8-cal
- Hír Elstartolt a kalibrációs frissítés a Galaxy S8-ra
- Hír Frissítés érkezik a Galaxy S8 képernyőszínei kapcsán
- Hír A JerryRig nehezen hozta zavarba a Galaxy S8-at
- Hír Szétkapták az S8-at, de mennyire volt nehéz?
- Hír A Dex számítógépet csinál a Galaxy S8-ból
- Hír Megjött a Samsung Galaxy S8 és S8+
- Telefon felvásárlás!! Samsung Galaxy A12/Samsung Galaxy A22/Samsung Galaxy A32/Samsung Galaxy A52
- Samsung Galaxy Watch 4 Classic, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Lenovo Thinkcentre M920t Tower/ M720s SFF / i5-8-9. gen/ WIN10-11/számla, garancia
- Game Pass Ultimate előfizetés azonnal, élettartam garanciával, problémamentesen! Immáron 8 éve!
- Sima Vs.Windows Logitech Mx keys s plus és hagyományos Mx keys magyar bemutatása. Új videó linkel
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest