- Hamarosan itt az Amazfit T-Rex 3 Pro – fotók, infók az új óráról
- Samsung Galaxy S25 - végre van kicsi!
- Nothing Phone 2a - semmi nem drága
- Poco X3 NFC - minden, ami kell
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- iPhone topik
- Telekom mobilszolgáltatások
- Xiaomi 14T - nem baj, hogy nem Pro
Új hozzászólás Aktív témák
-
hatpersze
tag
válasz
#41180928 #3897 üzenetére
A bb csere utan en swipe-oltam mindent (a dalvic cache se maradt ki...)
Mas: a telefont egyelore eredeti angol nyelvu droiddal szeretnem hasznalni, egeszen szimpatikus, nem erzem hianyat semminek (most meg) a Magyar billentyuzeten kivul. Van ra lehetoseg, hogy mondjuk a swype-ot meggyozzem a magyarositasrol? Akarmit probaltam eddig sehogy nem jott ossze, de persze lehet hogy elsiklottam valami felett...
-
törölt tag
-
Csastib
csendes tag
Sziasztok!
Egy kis segítség kellene nekem rootolás ügyben. Abszolút kezdő vagyok a témában, szóval kéretik elnézni a lámaságomat..
Szóval ezen leírás [link] alapján elkezdtem az egészet, mert ugye nekem is vodás telefonom van. A telefont sikeresen unlockoltam, majd létre hoztam azt a bizonyos preinstall partíciót. A telefon újra indítása után beírom az "adb devices" parancsot, és a "list of devices attached" felirat alatt nem látható az a bizonyos számsor. Mi lehet a hiba oka, mit nem csinálok jól?
Bárki segítségét szívesen veszem, köszönöm!
-
törölt tag
Akinek lenne eladó (és működő...) Atrix 4G alaplapja, az ne tartsa magában
-
Matada2.3
veterán
válasz
Kispósi #3892 üzenetére
Van egy olyan program is a paranoidban, hogy paranoidbackup, ott minden PA beállítást el tudsz menteni
BTW: Nem jött le a telefonom, a rohadék futár szolgálat miatt és jövő héten pedig nyaralok, ezért szét vet az ideg + kijött a következő alpha! és ezt se tudom testselni.
-
Kispósi
aktív tag
Titaniumot használom, csak azzal kicsit több időt vesz igénybe, gondoltam hátha van egy 5 perces módszer