Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • CarajoEsp

    senior tag

    A mai napon a kovetkezo tortent:
    Egy 6 éve használt hívószám, egyszerre egy eddig ismeretlen ferfinel csorgott ki.
    Egyeztetve kiderult, hogy egy Tesco T-mobile kirendeltsegen, egy uj elofizetest vasarolt, am az ugyintezo, erre a szamra aktivalta be a SIM-et.
    Igy az illeto, a mi szamunkkal tudott hivast inditani, a mi szamlankat novelve ezzel.
    Mikor felhivtam az ugyfelszolgalatot kiderult, hogy ok hibaztak, es sulyosan megsertettek az adatvedelmi torvenyt, hiszen titkositas ellenere, kiadtak a hivoszamot. Tovabba tevesen aktivaltak a SIMkartyat.
    Innentol furcsa:
    Kozoltek, hogy ez nem a T-mobil hibaja, hanem aze az egy ugyintezoe, aki hibazott.
    Miutan leraktuk, 10 perc mulva a hibazo szemely hivott vissza, kozolte, hogy sajnalja es felajanl 5000kompot, amit nem fogadtam el.
    Kerdesem, hogy tenyleg az a menet a T-mobile-nal, hogy ha valaki hibazik amogul kihatral a ceg?
    Szegeny ugyintezo sirva hivott fel, mert valszeg ezert kirugjak.
    Nyilvan ezt nem szeretnem, hanem egy korrekt ajanlatot a kiesett idoert es a kellemetlensegert.

    Masnak a panasza eseteben is a hibazora haritjak az osszes felelosseget?

    [ Szerkesztve ]

    -Battletag: CarajoEsp#1838 -Steam: CarajoEsp -WP7 Gamertag: CarajoEsp1-BF3: HUNGeriEnd

Új hozzászólás Aktív témák