- Hivatalos a OnePlus 13 startdátuma
- Poco F3 - a mindenes, de nem mindenkinek
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Apple iPhone 16 Pro - rutinvizsga
- Google Pixel topik
- Mindenki Z Fold7-et akar
- Fotók, videók mobillal
- Motorola Edge 50 Neo - az egyensúly gyengesége
- Három Redmi 15 érkezett a lengyel piacra
- Telekom mobilszolgáltatások
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
rob210
Topikgazda
válasz
diablo1984 #66615 üzenetére
Benzinesnél nem okoz gondot.
-
#89309696
törölt tag
válasz
diablo1984 #66615 üzenetére
Mindegyikbe be fog kerülni, elkerülhetetlen. Benzinesbe annyira nem para talán, kevesebbet kormol, gyorsabban melegszik, nagyobb hővel dolgozik. Lehet tartós még ettől a motor és lehet szar is nélküle.
-
rob210
Topikgazda
válasz
diablo1984 #66438 üzenetére
És ott is csak a 107 le felettiekben.
-
#89309696
törölt tag
válasz
diablo1984 #66438 üzenetére
Akkor mi adja a lóerőkülönbséget a 95 és 98 lovas között, ha egyáltalán nincs okoskerék 1.4-nél? Átalakítom a Megane-t is már akkor lol.
Hajmeresztő árak vannak egyébként, a Clio2 ph2 drágábban megy, mint a Megane1 ph2.
499 ezernél járok és itt kezdődnek a ph2-k ami már megnézhető, alatta ph1 van csak.
[link]
Mondjuk ez vicces, hogy a világító motordiagnosztika jelzőt meg se említi, de nem lep meg az autók fele szerintem villogó műszerfallal jár idehaza meg keletebbre és teljesen normális dolognak veszik.
Mondjuk ez az autó a kevés használat miatt is kiesik, nem tesz jót egy autónak. A sajátomon is látom hogyan pusztul le a nem használattól.
Mindegy, a lényeg, hogy 500 alatt nincs normális Clio, ellenben Megane már bőven kapható ott. Nem értem a különbséget, semmiben nem modernebb, nem biztonságosabb, nincs 4 légzsák, nincs ABS alapból, ugyanaz a motor stb. -
Mukucs
senior tag
válasz
diablo1984 #66238 üzenetére
Szuper! Köszi a megerősítést.. lesz motor, váltó és fékolaj csere is. Ezeket nem mondta, hogy milyeneket vesz, lényegtelen? Plusz cseréltetem a váltótartó bakot is, abból milyet lenne érdemes?
Nagyon kösssssz!
-
#89309696
törölt tag
válasz
diablo1984 #65810 üzenetére
Ez nem gondozásmentes, ha levehető a teteje és kupak van alatta akkor foglalkozni kell vele (függetlenül attól a gyártó mit kamuzik rá). A gondozásmentes hegesztve van, azt nem lehet szétszedni sehogy.
Az, hogy a gyártó elrejti a dugókat vagy nem, az már lényegtelen, amelyikbe bele lehet nézni azzal foglalkozni is kell. Illetve illik, ha az ember szeretné minél tovább használni.A lehegesztett gondozásmentes akkuk szellőzője labirintus szerű, hogy a pára lecsapódva visszacsurogjon bele. De még így is kiszáradnak pár év után, a sima szellőzősek pláne (a csavarosok mind ilyenek). Mindenképp foglalkozni kell vele, akármit mond rá a gyártó. Nyilván a minél gyakoribb csere érdekében szeretnek humbugokat mondani.
-
atosan
veterán
válasz
diablo1984 #65810 üzenetére
Köszi
-
rob210
Topikgazda
válasz
diablo1984 #65596 üzenetére
Told az ársávot feljebb mert van ahol 4/5 ezer a harangkészlet (bilincsek, grafitoszsír, harang) és 71ezer a csukló rögtön megéri lecserélni a harangot
Egyébként ha cseréled a spidant vedd az jó minőség és nem ez a gagyi műanyag. -
rob210
Topikgazda
válasz
diablo1984 #65590 üzenetére
Van hozzádura harang ha olyat veszel akkor kúppal együtt vedd. Nem kell hozzá pneumatikus polip, elég a felhelyező kúp vsak ahhoz a spec dura harang kell, mert a simát nem fogod tudni áthúzni az szétszakad.
A fel le ütős módszer se rossz, csak legyen jó leütőd, meg segítséged. Nekem megvan hozzá a szerszám én nem ütögetem, mert egyszer nagyon rácsesztem. (kicsúszott a belső csukló szétgurultak a tűgörgők kifolyt a váltóolaj, ez nem minden típusnál áll fenn! )
[link] -
#89309696
törölt tag
válasz
diablo1984 #65592 üzenetére
Ahh, hogy az fel van töltve full zsírral. Azt nem tudtam. Mondjuk munkagépnél meg terepjárónál (ha arra van használva amire kitalálták) akkor nem a por fogja megölni úgyse, hanem törik. Jómagam kettőt raktam ropira a cégnél, hármat a főnök. De ilyen gépeknél az a kiadás igazából játékpénz a megdolgozott munkához képest.
Meg nyilván attól is függ ki mennyit megy az autóval. Évi négyezernél el lehet járni röhögve egy szakadt gumiharanggal. -
#89309696
törölt tag
válasz
diablo1984 #65590 üzenetére
Mekkora jelentősége van ezeknek a porvédőknek egyébként? Nekem jók még, de pl. cégnél a terepjárókon mind szarrá van szakadva, a traktorokon, munkagépeken gyárilag nincs pedig elég ótvar körülmények között kell dolgozniuk. Muterom autóján pl. 8 éve ki van szakadva és az égvilágon semmi baja nincs, évi 4000-ret megy azért vele.
De a régi hátsókerekes autóknál se volt a kardánkeresztnél gumiköpeny. A munkagépeknél a TLT kardán se kap porvédőt (mondjuk ezek zsírozhatóak, bár én még nem láttam embert aki nyomott volna bele), csak egy kézletépés elleni műanyag burkolat van rajtuk. -
#89309696
törölt tag
válasz
diablo1984 #65298 üzenetére
Az kemény, mert abba a traktorba amit mutattak 10 ezer darabja és abba 6 kell. Van egy kis eltérés árakban ahogy látom a két szakmában, aztán ugyanarról a szardarab kütyüről beszélünk. Jó mondjuk tudnék még mesélni 80 ezer Ft-os bovdenszettről a Rinieri gépekhez meg ilyenek. Nem csak egy Laguna tud drága lenni.
Meg a 200 ezer Ft-os napkerék a diffibe mikor szétfossa magát. Autóhoz ennyiért komplett váltót adnak, nem egy darab fogaskereket. És ezek egyáltalán nem csúcsminőségű elnyűhetetlen acélok, sima kommersz mocsok. Nem hiába megy szét 5 év alatt, terhelés ide vagy oda.Bocs kicsit feszült vagyok, szétkaptam a Kangoot és olyan ramaty állapotban van, hogy szerintem összerakom úgy ahogy van és meghirdetem fillérekért a lomisoknak. Elment az életkedvem is az egész autótól, annyira mukucs meg ganyé tákolás az egész,
az isten baszná meg az ilyen trehány tulajokat meg a radai rosseb tenné bele a f@sz#t az ilyen szerelőkbe is akik ehhez hozzányúltak. -
rob210
Topikgazda
válasz
diablo1984 #64949 üzenetére
Ugyan az az autó
Az autó úgy jött hozzám, hogy hangos a motor.
Nem csodálkoztam rajta ezután.
3.6 liter pakurát engedtem le belőle, az 5.2 liter helyett. (1.8 4fr)
Valamint egy érdekesség szidják csak a renaultokat, de kenés nélkül is kibírta a menetet.
Megmértem minden hengert 11, 11,1 11,4 11,2 volt a kompresszió.
Olajcsere után megtáltosodott az autó.Ezt nem sok gép bírná ki.
De a renault szar. Ezt véssétek a fejetekbe.
-
BigBlackDog
veterán
válasz
diablo1984 #64744 üzenetére
Itthon is voltak DPF-es Euro 4-es gázolajosok, pl. Volvo sorötös dízelei.
-
DonThomasino
veterán
válasz
diablo1984 #64354 üzenetére
Ha zárt a rendszer hol jön ki a levegő ?
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz
diablo1984 #64269 üzenetére
Én nem is írtam ilyet, hogy rendelni akarok megtekintés előtt bármit is. De mivel eddig két opció merült fel, hogy bowden szakadás, meg fogaskerék elnyalása, hát megnéztem az árakat. Vagy szerinted milyen hibája lehet még ennek, ami miatt felesleges volt ezek árát megnéznem, amiről eddig azt sem tudtam, hogy a rákba működik?
-
Nemo1001
aktív tag
válasz
diablo1984 #64242 üzenetére
igen befagyott a kilincs
az volt a hiba.köszönöm megoldotta a problémát a jégoldó.
-
rob210
Topikgazda
válasz
diablo1984 #64237 üzenetére
No mondtam én, hogy jeresd meg mágust.
Meg, hogy nem akarlak tévútra vinni. -
Mágus2
Közösségépítő
válasz
diablo1984 #64210 üzenetére
Nem is fogod megtalálni az okát.
Tulajdonság, nem hiba.
-
#89309696
törölt tag
válasz
diablo1984 #64225 üzenetére
Mert arra tippeltem, hogy állásban a rossz önindító is csinálhat ilyet (korrodál?) nagy áramfelvétel, nyökögés. Aztán ha forog párat utána meg megint jól teker amíg friss. Ezzel pontosan jól imitálva egy halott akku jelenségét. Aztán lehet hülyeség.
-
#89309696
törölt tag
válasz
diablo1984 #64221 üzenetére
Nem megyek sokat a kocsival én se, de az a 15-20 perc, úgy hogy a generátor pár éve lett felújítva és tölti ezerrel, az bőven pozitív az akku szempontjából. Amit kiszed belőle vissza is tölti. Csak tompítottat használok, semmi energiapazarlás nincs. Annak az akkunak röhögve bírnia kéne.
Csak nekem gyanús, hogy az akku valójában jó és az önindító az ami pár nap állás után brutális áramfelvétellel letérdelteti, majd mivel át van mozgatva, a következő friss indítása jó neki megint. És pár nap állás után megint repeat. Ezzel olyan tünetet produkálva, mint ha az akku lenne rossz, de valójában nem is.
Ez csak egy gondolatmenet, de még mielőtt az akkut megveszem jó lenne ezt kideríteni. Nem sok mindenre megyek két jó akkuval. -
rob210
Topikgazda
válasz
diablo1984 #64212 üzenetére
Hát ezt látni hallani kéne, nem akarlak tévútra vinni kérdezd meg mágust hátha van tapasztalata vele.
-
rob210
Topikgazda
válasz
diablo1984 #64210 üzenetére
Búgó inkább a csapágy.
A féltengely csukló kattog, mert bemaródás keletkezik amin a golyó megugrik.
A te féle skodát még nem javítottam, de ha van kardán csapágyazás akkor én inkább azt tartanám a ludasnak. -
Mágus2
Közösségépítő
válasz
diablo1984 #64070 üzenetére
Minden nap 100 fok fölé melegíted, amikor pályán nagyobbat fékezel. Nem mindenhol lesz 100 fokos, csak a nyeregnél. Lézeres hőmérővel ellenőrizheted.
Fehér Farkas: rutin a csere, ha kétévente van cserélve. Aki 10 évig hagyta, annak nem vállalják, mert tuti berohadtak a légtelenítő csavarok. Amint egy beleszakad, kezdődik a szívás.
-
FRENK1988
veterán
válasz
diablo1984 #63958 üzenetére
Mikor megvettem az autot vettem bele uj elemeket a kulcsokba.
Rob: csak ennyi baja lenne? Valaki nem tudja a tanitas modjat? -
rwin5
őstag
válasz
diablo1984 #63963 üzenetére
Akkor lehet nyomni neki a féket ugyanúgy, nem lesz belőle gáz?
Köszi srácok! Bocs az amatőr kérdésért
-
Plero
aktív tag
válasz
diablo1984 #63912 üzenetére
Tudsz ilyen embert aki megcsinálja és jó is lesz? Nem kell még utána dolgozni fél napot.
-
rob210
Topikgazda
válasz
diablo1984 #63916 üzenetére
Van azon jelölés is.
Meg rögzíteni is illik.
De én meg aztán főleg nem vauzok bele -
Mágus2
Közösségépítő
válasz
diablo1984 #63914 üzenetére
Időzítés vagy mechanikus, ha van gázolaj a spricniknél. Ezért kérdeztem, hogy féktisztítóval jár-e, azzal kizárható a mechanikus gond.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
diablo1984 #63909 üzenetére
Féktisztítóra röffen az a felújított? Láttam már olyat, hogy 180 fokkal elfordítva, rosszul volt a vezérműtengely, olyankor nem indul semmivel.
-
Plero
aktív tag
válasz
diablo1984 #63898 üzenetére
Önindító megnézve , kefék cserélve! Nehezen indul utána is.
Ja meg néha mondja hogy keressem meg a Renault service-t. -
Josi
aktív tag
válasz
diablo1984 #63837 üzenetére
Köszi, a hibakiirásokat tudom.
Csak az autó 30 km-re van tőlem.
Délután megpróbálkozok egy ELM327 hibakiolvasással.
Akkor talán előbbre leszünk. -
rob210
Topikgazda
válasz
diablo1984 #63748 üzenetére
Melyik motor?
Azt pedig csak hiszed, hogy nem rohad
nem fikáznám, ha nem rohadna hidd el.
A hátsó híd felfogatásainál például mindegyiket megeszi az idő. -
eTrade
tag
válasz
diablo1984 #63597 üzenetére
És még mindig megvan neki az Opel vivaro?
Ha igen, akkor szerintem érdemes lenne meghalgatni mind2 autót... ha már nincs meg a kocsi, akkor azóta valszeg romlott a MOL minősége.
Ha pl. a pékek és mondjuk a sörgyártók idővel leviszik a minőséget arra a szintre amelynél az emberek többsége (!) nem is veszi észre, hogy idővel leviszik az alapanyagok minőségi szintjét (pl. majdnem kőkemény a zsemle, és kb. íztelen sör lesz a végén), akkor bátran kijelenthető, hogy az üzemanyag minősége némi extra profit érdekében "változó lehet", mert az átlag úgysem veszi észre. -
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz
diablo1984 #63205 üzenetére
Eddig a (magyar) omw üzemanyagát szapultam, de 180 fokos fordulat állt be. És a moi-tól akar szétesni, amit eddig a shell-el karöltve imádott. A shell amolyan semleges most, de a mol-tól nagyon szarnak érzem és szinte 10km-ren belül, ha az megy bele.
Viszont, egyszerűen gáz, hogy ennyire INSTABIL a minőség a kutakon, meg az is, hogy ezek a dCi motorok ennyire válogatósak. -
válasz
diablo1984 #63209 üzenetére
Épp tervezek leállni a rémiummal, majd adalékolom a simát Viffel.
-
válasz
diablo1984 #63205 üzenetére
Ez ugye Octa?
Talán Mágus2 is Octával nyomja.Én sem éreztem a MM-t xarabbnak a többinél.
Nálam a legutóbbi 5 teletank:
MM / MM / LukExtra+ fél tanktól Spuri 1,5x ajánlott / V-P+ fél tanktól Spuri 1,5x ajánlott / Mol EVO+Vif(2x)
A téli terv a sima MOL + Vif, amiből most megy az első kör. -
salieri.
őstag
válasz
diablo1984 #63145 üzenetére
Pár hónapja volt cserélve.
-
válasz
diablo1984 #62457 üzenetére
Köszönöm a tippet. Sajnos szakács vagyok, annyira nem értek hozzá.
Azt is csak onnan tudtam, hogy mit kell nézni, hogy anno Clionál kilyukadt a fűtőradiátorom. -
cellpeti
nagyúr
válasz
diablo1984 #62226 üzenetére
Szia!
Nem, de akkor keresek ilyen kábelt
-
Benir8
senior tag
válasz
diablo1984 #62187 üzenetére
Persze nem én, ismerősöm csinálja, sokat csinált már.
Van alkalmas pasztám szelepfedélre és olajteknőre.
Akkor hétvégén meglesz csinálva, már sok ez az olajsár hengerfej környékén... -
rob210
Topikgazda
válasz
diablo1984 #62094 üzenetére
Arra nagyon figyelj, ha rendeled a munkahegngereket, hogy van jobbos meg balos, nehogy 2 egyformát rendelj.
Bár nem tudom melyik kocsiról van szó, van ahol szimetrikus. -
rob210
Topikgazda
válasz
diablo1984 #62081 üzenetére
Márka LPR, Delphi ez jó közepes.
A dobnak semmi baja nem lesz, de a pofa az biztos, hogy kuka. -
ny.erno
tag
válasz
diablo1984 #61803 üzenetére
Szia.
Gond az nincs vele, de igyekszem normálisan is használni. Településen belül inkább bringa, minthogy beindítsam, nincs nyúzva, takarékosan vezetek, de vannak szituációk, amikor kell az erő. Mert a 65 le motor esetén a klíma bekapcsolása olyan érzés, mintha ráakasztanának egy pótot.. És ugye erősebb motorral előzni is könnyebb.
Talán még a fogyasztás is érdekes.. 5-5,5 l/100 (nem nyomom neki, próbáltam már több stílusban is. Most éppen azon vagyok, hogy lakott területen nem 4. hanem csak 3. sebességben megyek 2000/min fordulaton, hátha). -
Plero
aktív tag
válasz
diablo1984 #61272 üzenetére
Köszönöm.
-
Plero
aktív tag
válasz
diablo1984 #61270 üzenetére
A Laguna 1 híd cseréről írhatnál. Már sajnos 4 ember alatt is ül a hátulja és a bal oldali szilent is csereérett.
-
hz0917
tag
válasz
diablo1984 #61268 üzenetére
Azt néztem, hogy ha a gumi és a fém fékcső találkozásánál lévő fékcső rögzitőt megbontom akkor a csavar útjából félrenyomható a fékcső és kitolható a csavar. A hidat meg csak annyira leengedni, hogy kinyomható legyen a szilent.
-
alázógyík
addikt
válasz
diablo1984 #61187 üzenetére
Egyébként miért 5W40-et hoz ki az összes olajgyártó cég keresője?
Miért nem 5W30-at? Nem értem a logikáját. -
alázógyík
addikt
válasz
diablo1984 #61180 üzenetére
Szinte minden olajválasztó 5W40-et ajánlott, RN700/RN710-es specifikációnak megfelelőt.
-
rsf
senior tag
válasz
diablo1984 #61148 üzenetére
Egy időben szinezték 2004, 2005 táján.
De olyan is volt ahol a ci volt kék..
Most is megvan a 3 lépcső. 75/95/110 Le
Csak nem mindenhol elérhető.
Anno a clio volt ahol megvolt mind a 3 féle motor.
Üdv -
polonic
félisten
válasz
diablo1984 #61150 üzenetére
Nekem ez az első diesel autóm. Bármennyire is szar neki, ha varosban is használjuk. Akkor is azt mondom, hogy nem cserélném le. Nagyon megszerettem. Hiányozna a diesel nyomatéka és az alacsony fogyasztás.
Azon gondolkodunk, hogy egy nagyon olcsó szívó benzines városi rohangálós autót is beújítunk 400 ezer körül.
Honda Civicet néztem.
Van vmi ajánlott Renaultból? -
rob210
Topikgazda
válasz
diablo1984 #61148 üzenetére
2.0 dci
Azt ne vesd el.
Bár már látom, hogy a sötét "vag"úr oldalára álltál.Das auto, Das füst.
-
rsf
senior tag
válasz
diablo1984 #61144 üzenetére
Nem
Az alap 65 /67 lovas volt. Sima i
A közép 80/82. Kék i
Felül meg a 100/.. Piros iMost is meg van ez a 3 lépcső.!
-
rob210
Topikgazda
válasz
diablo1984 #61144 üzenetére
1.5 dci ből mindegy miről beszélünk, 64 le a létező legkissebb motor. Ez pont thalia ha jól emlékszem.
A 103 Le egyébként kihagytad
-
rolio1
tag
válasz
diablo1984 #61144 üzenetére
Valóban, 60 kávé, nem lóerő
-
rob210
Topikgazda
válasz
diablo1984 #61142 üzenetére
-
Stylewars_kp
őstag
válasz
diablo1984 #61131 üzenetére
Nem, csak Renault.
-
szapor_v
csendes tag
válasz
diablo1984 #61118 üzenetére
Stop lámpán kívül mást nem jelez, a hangja olyan mint volt 1 éve pl., semmi rendellenes zaj.
-
szapor_v
csendes tag
válasz
diablo1984 #61114 üzenetére
Mérni nem mértem, de akkor majd ezt meg fogom nézni.
Köszi a tippet!
-
orosziem81
tag
válasz
diablo1984 #60920 üzenetére
Vagy valami gyengébb lemezke. Amikor jó régen legelőször néztem még használt kereskedésben Lagunát pont ilyen ráncfelvarrás előttit néztem és emlékszem pontosan, hogy a motorháztető érzésre nagyon könnyű volt.
Vajon itt mi lehetett a gond? Tán itt is mókolt valaki...
-
rob210
Topikgazda
válasz
diablo1984 #60533 üzenetére
Minden ember más.
Én például imádom a mostani kocsimat, ha kapnék egy ilyet újonan most gurulna ki a gyárból, szerintem 15 évig ellennék vele még.
Csak az okos környezetvédelmi előírások miatt lesz kitiltva hamarosan. Pedig akkor kénytelen leszek szegényt lecserélni.
Pedig nagyonnem akarom.
Nem lesz még egy ilyen hűséges igavonóm, ami kényelmes is és formailag is tetszik. -
Pecc
őstag
válasz
diablo1984 #60523 üzenetére
Fiatalság bolondság ?
-
rob210
Topikgazda
válasz
diablo1984 #60521 üzenetére
De élvezetben jelentős előrelépés
Neki még nem holnap lesz családja, szemtelenül fiatalDe az a laguna már túl jó volt én nem adtam volna el, szépen rendbe volt kapva erre eladta
De hát igy van mit csinálni. Feljavítja a Magyarországi renault állományt -
Bass
addikt
válasz
diablo1984 #60351 üzenetére
Elektromos ablak nincs a veszvillogo okes. Megpucoltam a foglalatokat is most úgy nez ki jó. A foglalat csatlakozojánál az egyik a tövében egesnyom van a muanyagon,mint ha tul lett volna terhelve.A ph2 hatsó lámpái kompatibilisek ezzel a kasznival lehet kicserélnem olyanra.
-
Norb175
csendes tag
válasz
diablo1984 #60280 üzenetére
4 éve van nálam , évente cserélem , total quartz 7000 5w40 és ELF Evolution 900 NF 5W40 volt eddig benne.
óra szerint140e
, de mikor 2015 01-ben megvettem nem cseréltem azonnal olajat, csak az év novemberben, addig mentem kb. 8e km-t
, lehet az miatt járt pórul ...
a kopás mindenen látszik és ez év tavaszától melegen is picit , de csak picit hallhatóan csattog-kopog valamelyik v. mindegyik hidrotőke
-
Nordik
őstag
válasz
diablo1984 #60204 üzenetére
Sajnos atmosni nem tudtam, fektisztitoval meg ronggyal kitöröltem amennyire tudtam. Ez egyébként egy-egy hosszabb pörgősebb út során kitisztul azért?
-
Nordik
őstag
válasz
diablo1984 #60200 üzenetére
És mi okozza ha sok ez az olajpara? A sok városi beinditom-leallitom?
-
#47205632
törölt tag
válasz
diablo1984 #59851 üzenetére
Jah. De a 10 az sok már, annyi biztos. Mire az kijut az utastér 50 fokos levegőjébe az nem hűt semmit.
-
valaki_xy
tag
válasz
diablo1984 #59749 üzenetére
Nem elképzelhetetlen, import autó, előző magyar tulaj pedig kereskedésből vette.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
diablo1984 #59680 üzenetére
Vagy csak levegős.
1bar nyomás normális, ha nem lenne, forrna benne a hűtővíz.
-
Geri19831208
csendes tag
válasz
diablo1984 #59683 üzenetére
Cseréljem ki?
-
Geri19831208
csendes tag
válasz
diablo1984 #59680 üzenetére
Szia
Köszönöm a választ.
Elég nagy a nyomás.
Ha letekerek óvatosan meleg motornál akkor feljebb jön a víz is. -
eTrade
tag
válasz
diablo1984 #59610 üzenetére
Szegény macska (meg ti), eltudom képzelni azt a látványt ami fogadott amikor felnyitottad a motorháztetôt.
Amúgy köszi mindenkinek a hasznos tanácsokat!
-
kisninja
őstag
válasz
diablo1984 #59558 üzenetére
Az enyém 2007 es és nincs benne kettőstömegű. F4R714 viszont az F3R ben meg van.
Ja 2.0 és zabál de imádom. -
rob210
Topikgazda
válasz
diablo1984 #59558 üzenetére
Jó az is, de én biztos a 2.0 át venném ennyit írtam
Az étvágya sajnos az 1.8 nak semmivel sem kisebb.
Viszont ritkább mint a 2.0 -
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz
diablo1984 #59416 üzenetére
Hali!
Már írtam, hogy a húszas is simán alámegy/aláment 235/30-cas gumikkal és valami brutál állat módjára nézett akkor ki az autó, de sajnos ez a futómű pillanatok alatt kidöglene, emiatt használok én is inkább 16-os acélt és szerintem egész jól néz ki vele.
De ha beleőszülök sem találom meg most/azóta sem azt a képet, ahol fel lett rakva, illetve át lett rakva a fotó erejéig nagy Nissan terpjáróról. Megint csak ezt a kis nick képet tudom mutatni rajta. Inkább le sem írom, hány vinyó van gépeimen, de az egyiken biztos belebotlok majd. Szóval én is simán feltennék rá nagyobbat, de nincs értelme.
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz
diablo1984 #59344 üzenetére
Ezt rosszul írtam valóban, tehát télen is előbb eléri az üzemit így, amivel emiatt gyorsabban nyit a rendszerre és jóval hamarabb jön a meleg is. Nálam a leghidegebb időkben is alsógatyában lehetett ülni az autóban és nem kellett sok hozzá. Szóval emiatt nincs gátolva a melegedés...
A melegedés ott van gátolva, ahol a termosztát szar. Pl a kollégánál, akinek válaszoltam, ha nem cseréli ki, ott bizony lófasz fűtés nem lesz télen. -
rob210
Topikgazda
válasz
diablo1984 #59298 üzenetére
Hát mindegy rámérek majd a porlasztókra is.
Azon már nem múlik semmi, csak azt nem írja hibának cserébe minden mást igen. -
rob210
Topikgazda
válasz
diablo1984 #59292 üzenetére
Ha hugyozna, akkor irná az injection fault ot.
-
orosziem81
tag
válasz
diablo1984 #59245 üzenetére
Hát amikor utoljára csináltattam Vácon egy maszek klímásnál, nála mindegy mennyi a különbség ami pluszba belemegy, a teljes töltés árát kellett fizetni. Gondolom azért is, mert ez a lefejtős, visszatöltős mutatvány hosszú idő.
-
meroly
veterán
válasz
diablo1984 #59175 üzenetére
Hosszú idő óta ez az egyik legépkézlábabb javaslat
Viccet félre téve végeztem egy halom mérést, befecsi, előgyújtás, kopogásjel, etc és minden a kézikönyv szerinti határértéken belül.
Lehet ennyire fos a benya? Ugyanazon a kúton tankolok általában és korábban nem volt gond.
-
Gabady
aktív tag
válasz
diablo1984 #58836 üzenetére
Az én szívó benzines meganeomba pl van
-
polonic
félisten
válasz
diablo1984 #58836 üzenetére
Egyébként TC-n olvastam, hogy a legújabb mazda mx5 modellfrissítése egy kicsit erősebb motort hoz, de ahhoz már lesz kettőstömegű. Pedig szívóbenzin. Es lehet OPF is lesz, abban nem vagyok biztos.
-
rob210
Topikgazda
válasz
diablo1984 #58836 üzenetére
-
#47205632
törölt tag
válasz
diablo1984 #58580 üzenetére
Én B Vectra meg G Astra kombikat néztem még mielőtt a Megane-ra esett a választás, azokban a sima 1.6 Ecotec volt 105 lóval. Bár a használtautón valamiért mind 101 lovasnak van írva, de az az oldal hiányos meg a felhasználók is szarul töltik ki sokszor...
Ehhez mérten írtam, hogy felépítésileg és életkorban azonos 105 lovas 1.6 Ecotec és a 95 lovas 1.4 Megane közötti különbség nem egy nagy eresztés, a kettő közül a Megane jobban kihegyezett ilyen szempontból.
Azt meg már meg se említem, hogy az Opelnak volt egy 8 szelepes 1.6-os motorja szintén 100 lóval, még a GM Family családból, ahhoz mérten meg pláne nem nagy eresztés az Ecotec. -
rob210
Topikgazda
válasz
diablo1984 #58403 üzenetére
Tudom na de pont ez az a két autó azért nem említhető egy lapon.
Van némi hasonlóság, de azért NA!
Az egy fiat. -
szgaborsz
tag
válasz
diablo1984 #58105 üzenetére
Nagggyon köszi a választ. Ez az olaj jó lesz bele? (clio 3 (1.2 16v 75 paci, D4F740)
ELF EVOLUTION 900 SXR 5W40 5 Liter
Van tuti beszerzési forrás vagy google a barátom? :-) Olajszűrő satöbbiből van ajánlás vagy csak legyen minél drágább? -
eTrade
tag
válasz
diablo1984 #57797 üzenetére
"A rendszer neve az intelligent Dual and Sequential Ignition, magyarul az intelligens dupla, soros gyújtás rövidítése. Az egyik gyertya a terhelés függvényében késleltetetten gyújt. Alapjáraton egyszerre adja a szikrát a két gyertya, közepes fordulaton az első gyertyánál indul be az égés, míg magas fordulaton, nagy terhelés mellett újra egyszerre adnak szikrát a gyertyák, növelve az égés sebességét és teljesítményt. A kétgyertyás gyújtással tökéletesebbé válik az égés, csökken a fogyasztás és nő a teljesítmény." forrás
-
eTrade
tag
válasz
diablo1984 #57787 üzenetére
Hengerenként 2 darab kell bele, 4 henger, így jön ki a 8 gyertya. Volt kollégám is ilyet vett nemrég és én is pislogtam mint hal a szatyorban.
Amúgy gondolom a csóka aki felvette a telefont, az órabérbe dolgozhat ott... ha ennyire lesz@rja a dolgot.ΞΔGLΞ : Csütörtök este én is majdnem agyvérzést kaptam M7-esen haladva. Okés hogy sötét volt és esett az esô (kicsit), de miért kell egyeseknek 60km/h-val vonszolnijuk magukat? Persze amikor kimegyek belsô sávba rögtön a faromban van egy paraszt és villog meg tol lefelé pedig csak a csigát akarom lehagyni féktávolságot betartva a belsôben. Pffff
-
Yoshida
aktív tag
válasz
diablo1984 #57782 üzenetére
3 évig volt jazzünk, lehet hogy zsúfolt a motortér, de nem is kell hozzányúlni
Belül nem szűkebb mint a mostani mégane2ph2, 187centimmel mögöttem van/volt a gyerekülés, és nem éri el a gyerek lába a támlát. Illetve a mégane-nál épp elériPedig a kombi ugye a hosszított. lehajtott ülésekkel annyi a különbség, hogy a bringa befér a mégane-ba, jazzbe viszont ki kell venni az első kereket
(és persze ez a különbség felhajtott ülésekkel is megvan)
Viszont a jazz rövid, kis kerekű (fabia kerékméret), pályán iszonyat zajos, és ott már eszik is rendesen. Csak városba, rövidebb országútra jó (50-100 km) szerintem. Nekünk most a fék is százszor jobb mint a jazzen volt-kösz rob-.
Ja és 2000 alatt döglött a jazz motorja, ráz, majdnem rángat. Néztem is, hogy már 1200-1400-tól használható a mégane, igaz ez 1.6, a jazz 1.4 volt. (110 vs 83le, bár a jazz nincs 1000 kiló sem)Jazzbe 8 gyertya kell, nincs hidrotőke, szóval 40 ezrenként szelephézagot kell állítani, és 80 ezrenként érdemes EGR csatornát is pucolni/tatni. (az is igaz, hogy a miénket 160 ezerrel vettük, és még nem volt bontva a szelepfedél, sosem állítottak rajta szelephézagot -nézett is a szerelő-, és nem volt gond belőle)
-
rob210
Topikgazda
válasz
diablo1984 #57782 üzenetére
A sandero fapad a cliohoz képest.
De én is nézegettem, csak nagyon puritán
Az egyes classic megane után is visszalépés lenne
Kényelemben helykínálatban pedig szakadék. -
rob210
Topikgazda
válasz
diablo1984 #57778 üzenetére
Szerintem jó döntés
A Hyundait felejtsd el, azok még rohadnak, bár nem tudom melyik évjáratos lenne a getz.
A honda nem rossz bár én soha nem ülnék bele, nekem nem autó.
Szűk minden irányból. -
rob210
Topikgazda
válasz
diablo1984 #57776 üzenetére
Megbízhatóak.
-
rob210
Topikgazda
válasz
diablo1984 #57765 üzenetére
Ha a szívó 75le akkor isteni kis városi gép a yaris után maga a kényelem megtestesítője.
Ha a tce azt messzire felejtsd el. -
rob210
Topikgazda
válasz
diablo1984 #57691 üzenetére
Ezt értem, de ki az aki vezérlést cserél vízpumpa csere nélkül?
Ki az aki 130ezret kér egy thalia vezérlésért?
Ezek nem szerelők, szerény vélaményem szerint. -
rob210
Topikgazda
válasz
diablo1984 #57688 üzenetére
Nem a kocsival van a baj ott se, hanem a "szerelőkkel"
Egy thalian a vezérlés csere egyébként nem kerül ennyibe -
meroly
veterán
válasz
diablo1984 #57682 üzenetére
Szoval akkor elvileg nem sok melo. Nem en majd szerelo fogja megnezni de nyilvan majd mondom neki koszi.
-
meroly
veterán
válasz
diablo1984 #57337 üzenetére
A katalizátort valamilyen szinten megértem, mégha valóban bosszantó is hogy alig futott és már megadta magát. Előző tulaj többségében városban ment vele. Meg a bosch gyertyákhoz nem volt nullázva az adaptáció, így szerintem túldúsított és a benya a katiban kötött ki. Ami furcsa, hogy az augusztusi műszaki vizsgán a CO értékem, 0,00 volt most meg már 0,5. Ha már augusztusban is épphogy átcsusszan akkor ok, de ott még szinte tökéletes volt. A bosch gyertyák pedig már januártól benne.
Ami még érdekes, hogy a denso gyertyák után 1 héttel jött elő először a hiba.
Na mindegy, kár filózni ezen, most ez van, meg lesz javíttatva persze, mert még szeretném sokáig használni, mert mindezek ellenére nagyon szeretem.(#57601) rob210: kösz, akkor a fennmaradókból választunk.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
diablo1984 #57548 üzenetére
Vegyétek, jóféle
Nyilván Finnországba nyaralni (
) nem ezzel kell menni, de kisebb körzetben használva jó lehet. Gondolkodtam rajta én is, de évi több alkalommal 10 centi hóban megnyugtatóbb a téli.
-
zsinnyegtet
aktív tag
válasz
diablo1984 #57526 üzenetére
Köszönöm a választ.
Új hozzászólás Aktív témák
- AMD Navi Radeon™ RX 9xxx sorozat
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Kerékpársportok
- Hivatalos a OnePlus 13 startdátuma
- Milyen processzort vegyek?
- Miért vezet mindenki úgy, mint egy állat?
- Formula-1
- Poco F3 - a mindenes, de nem mindenkinek
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- További aktív témák...
- Bomba ár! HP Elitebook Folio 9470m - i5-3GEN I 8GB I 480GB SSD I 14" I DP I Cam I W10 I Garancia!
- BESZÁMÍTÁS! ASUS VS228DE FHD TN 5ms monitor garanciával hibátlan működéssel
- iPhone 13 mini 128GB Midnight -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3045, 96% Akkumulátor
- Lenovo ThinkCentre M720q/ Dell OptiPlex 3070/ Hp EliteDesk 800 G4-G5 mini, micro PC-Számla/garancia
- Apple Watch SE 2 44mm, Újszerű, 1 Év Garanciával
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest