- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Redmi Note 10S - egy a sok közül
- Itt egy pár fotó az iPhone 17 sorozatról
- Több újítással támad a Xiaomi Redmi 3s
- iPhone topik
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Garmin Venu X1 - vékony, virtuóz, váltságíjas
- Mindenki Z Fold7-et akar
- Telekom mobilszolgáltatások
- One mobilszolgáltatások
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
rob210
Topikgazda
válasz
Geri19831208 #95916 üzenetére
Igen ez az és Igen cserélhető és igen kurv@ nagy sz@pás! Sanax egy levél legyen mellé
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
Geri19831208 #95918 üzenetére
Ha gyári cikkszám megvan, akkor Unix, Bárdi is meghozza.
-
rob210
Topikgazda
válasz
Geri19831208 #95732 üzenetére
A 2es a minimum követelmény magasabb dextron számú lehet.
-
rob210
Topikgazda
válasz
Geri19831208 #95729 üzenetére
TotalEnergies FLUIDMATIC IID
Nem akarok genyó lenni srácok, de minek van az összefoglaló, ha senki se használja?
-
rob210
Topikgazda
válasz
Geri19831208 #95593 üzenetére
Ezért kérdeztem.
Nem vádaskodok , mert nincs rá alapom.
De az onnan jövő alkatrészekkel csak a baj van! -
molnarpeter
nagyúr
válasz
Geri19831208 #95593 üzenetére
Nézd meg, van-e sorja vagy bármi felületi hiba. Ha nincs, vegyél fél mm-rel vastagabb Viton O-gyűrűt esetleg.
-
rob210
Topikgazda
válasz
Geri19831208 #95591 üzenetére
Na ez téged nem vigasztal, de így még sose jártam.
Biztos minden a helyén van?
Hol vetted a szűrőt? -
rob210
Topikgazda
válasz
Geri19831208 #95588 üzenetére
Tehát a kocsi vízérzékelős a szűrő is és ott ereszt?
Úgy, hogy kicserélted a tömítést? -
rob210
Topikgazda
válasz
Geri19831208 #95531 üzenetére
Igen úgy néz ki, de levegő, pollen?
Illetve alkatrész kompatibilitást csal alvázszámra lehet kijelenteni, hogy tuti.(néha még úgy se)
-
rob210
Topikgazda
válasz
Geri19831208 #95529 üzenetére
Elf sxr 5w40
Purflux szűrők. -
rob210
Topikgazda
válasz
Geri19831208 #66786 üzenetére
Az a hengerfaltól függ!
Van olyan/láttam már olyat amire azt mondtam csere nem lehet felújítani.
Ha bevésődik a hengerfal, akkor annyi.
25e től 140e ig terjed, ha éedemes vele foglalkozni. -
rob210
Topikgazda
válasz
Geri19831208 #66781 üzenetére
Szia.
El van törve valamelyik olajlehúzó gyűrű vagy legalábbis le van tapadva ez a jobbik verzió.
Sajnos sokan elkövetik azt a hibát, hogy felújítjàk a henherfejet, de nem mérnek kompressziót.
Egy motor ugyanis együtt kopik és amikor a tetejét megcsinálod az alját is illik, különben megváltoznak a kompressziós értékek és felborul a nyomás egyensúly ilyenkor ugye ütemben felmegy a dugatyú megkeni a henherfalat és lefelé nem húzza le az olajat a gyűrű.
Az meg égés közben más égésterméket képez mint a benzin. Na azt látod a gyertyán, jelen esetben.Ellenőrizni kell a kompressziót, az összes henger gyújtását, és meglesz, hogy hol a hiba.
De ezt hengerfej felújításnál illet volna elmondania a szerelő gárdának.
-
#89309696
törölt tag
válasz
Geri19831208 #66783 üzenetére
Akkor összeszerelés gyanús a dolog, valami ott lett elrontva. Minden hengerben ilyen a gyertya vagy ehhez hasonló? Azt kellene még megnézni.
-
#89309696
törölt tag
válasz
Geri19831208 #66781 üzenetére
Felújítás előtt is így ette? Ha nem akkor rosszul lett megcsinálva. Ha igen akkor meg elég szomorú, hogy hengerfej leszedésekor nem néztek rá a henger falára meg a szelepekre, mert akkor kiderült volna.
Ha csak rossz összerakás akkor érdemes vele foglalkozni, ha kopott minden akkor jobb autót cserélni fiatalabbra, modernebbre.
Másik rossz hír, hogy ilyen mértékű olajhányás a katalizátort is tönkreteszi nagyon hamar. -
Gabady
aktív tag
válasz
Geri19831208 #63778 üzenetére
Azért, mert belülről a foncsor van szétégve / lemattulva, és nem veri vissza a fényt, ezért nem látsz. Vehetsz bele másik ugyanilyen lámpát, az már fasza lesz, vagy projektor csere.
-
kisgyerek85
senior tag
válasz
Geri19831208 #63778 üzenetére
Szia! Latszolag enyemnek se volt kivulbol hibaja, polirozva lett, megvettem bele az emelt fenyu osram izzot, az se segitett rajta. Kompletten meg kell venni az ujat es fogsz latni. En pont 1 eve csereltem, szerintem meg itt a topicban is irtam rola. Szvsz a projektor belul elkoszolodik vagy bemattul.Kivulrol csinalhatsz barmit a tompitott lampanal nem lesz olyan fenye, hogy jol lasd az utat. Fenyszoro erossegevel semmi gondom nem volt.
-
rob210
Topikgazda
válasz
Geri19831208 #63775 üzenetére
Ez fordítva szokott lenni a H4 helyett szokták akarni a H7 est.
Belehet tenni de kábelezni és csatlakozót kell cserélni.
Tehét nem plug&play, ha ez a kérdésed. -
rob210
Topikgazda
válasz
Geri19831208 #61963 üzenetére
Válaszolsz a kérdésekre
De komolyan. -
rob210
Topikgazda
válasz
Geri19831208 #61915 üzenetére
Bármitől.
Tudnék sorolni 8 féle hibát.
Kicsit pontosabban körbe kéne írnod.
Mikor jelentkezik, gázadásra eltűnik, vagy megmarad?
Műszerfalon bármit látsz-e vagy csak az ingadozó alapjáratot?
Hiába 8 szelepes azért abban a motorban már van pár szenzor és egy két összefüggő dolog ami okozhat alapjárat ingadozást.
Mikor jelentkezett a hiba, mikor jön elő, vagy állandó a jelenség? -
BigBlackDog
veterán
válasz
Geri19831208 #61915 üzenetére
Motortartó bakok mikor voltak cserélve? Fordulatszám nem ingadozik?
-
rob210
Topikgazda
válasz
Geri19831208 #61533 üzenetére
Én meg arra, hogy próbáld meg a retket feloldani a motorból egy olajöblítővel, hátha újra elkezdenek dolgozni a lehúzó gyűrűk.
10w40et enni nem fogja, de a motor kopni jobban fog tőle, főleg így tél előtt, nagy butaság lenne egy rosszabb hidegoldali olajjal megfejelni a gondot.Ezt a tegyünk bele sűrűbb olajat téveszmét ki kéne mér mosni a fejekből.
-
alázógyík
addikt
válasz
Geri19831208 #61014 üzenetére
Products: Temperature range °C
Quartz 9000 Future NFC 5W - 30 Above -25°C
Quartz 9000 5W - 40 Above -25°C
Quartz 7000 10W - 40 Above -20°C -
rob210
Topikgazda
válasz
Geri19831208 #60720 üzenetére
Nem nem.
Kinyitod a csomagtér fedelet, kihúzod a gumiátvezetőt a kasznibl is meg a csomagtér fedélből is.
Aztán jöhet a méregetés. Ki lehet kapni az egész kábelkorbácsot is, de ha nem csináltad még nem javaslom. -
rob210
Topikgazda
válasz
Geri19831208 #60688 üzenetére
Ha felvillan félállásban akkor viszont valóban átvezető kábel lesz.
-
rob210
Topikgazda
válasz
Geri19831208 #60661 üzenetére
Nehéz megtalálni nem nevetlek ki.
Keresd csak tovább meglesz az. -
rob210
Topikgazda
válasz
Geri19831208 #60648 üzenetére
Kezd a kapcsolónál ami a csomagtérajtóban van. Egy egyszerű nyomógomb, lehet csak el van oxidálva.
Ha átvezető kábel akkor azt egyesével ki kell mérni.
Több órás meló, ha nem csak egy szál van elszakadva. -
#47205632
törölt tag
válasz
Geri19831208 #59702 üzenetére
Arra számíts, hogy vagy negyed óra is lesz mire felmelegszik, ezek már nem Ladák. A télen a hidegben termosztát ellenőriztem egy Ladát és basszus 5-6 perc alatt már hűtőventi kapcsolt. Jó mondjuk ott a manuális szívatóval csodákat lehet művelni hőtermelés szempontból.
Szerintem érdemesebb elmenni vele egy körre 2-3 Km és utána berregtetni alapjáraton otthon. Akkor hamarabb le van tudva. -
rob210
Topikgazda
válasz
Geri19831208 #59700 üzenetére
Ha szinten van a hűtőközeg, akkor indítsd el a motort.
A fűtést tekerd fel és kapcsold be a ventillátort 3 as fokozatra. (ilyen melegben nagy éélmény lesz)
Kapcsold fel a tompított lámpát, nem vicc előbb melegszik.
Járasd addig amíg a ventillátor el nem kezd járni az elejében a nagy hűtőnél.
Ezután állítsd le és ronggyal óvatosan nyisdmeg a kupakot a kiegyenlítőt tartályon.
De nagyon óvatosan ahogy a vízszint elkezd emelkedni azonnal zárd vissza.
Ezt játszd el annyiszor míg le tudod venni a kupkaot úgy, hogy nem fut ki a forróvíz!!!
Majd örülj, hogy tööbé nem csobog a víz. -
rob210
Topikgazda
válasz
Geri19831208 #59694 üzenetére
Hát én akkor előszőr lelégteleníteném, mert ez amit írsz elsőre levegő probléma.
A fűtőradiátorban nagyon meg tud ülni a sok légbuborék, ott meg el kezd forrni a víz.
Ezért is kell, addig járatni fűtésen a rendszert, ha meg volt bontva míg a ventillátor a nagy hűtőnél be nem kapcsol.
Akkor nyitott a termosztát és elérte a hőfokot.
Akkor a teljes rendszerben kering a lé és biztosan, nem marad benne levegő. -
diablo1984
veterán
válasz
Geri19831208 #59692 üzenetére
hamar kiderül, ha nem ez a ludassága és nem egy vagyon a sapka sem! A benzinesnek nincs akkora oltári kompressziója, ami szétnyomná a hűtőket, de a tágulás nélküli meleg víz könnyen csinálhatja ezt!
-
rob210
Topikgazda
válasz
Geri19831208 #59679 üzenetére
Légtelenítve lett acserék után?
-
diablo1984
veterán
válasz
Geri19831208 #59681 üzenetére
ha letekered és úgy járatod, akkor ki is jön a víz onnan szerintem, jó kérdés, hogy nyomáson nyit-e a kiegyenlítő kupakja, vagy beállt mint a gerely és az miatt fújódik minden felfelé!
-
diablo1984
veterán
válasz
Geri19831208 #59679 üzenetére
valszeg hengerfejes a verda, és gyenge pont a hűtők voltak és ott szétnyomta a nyomás! a kiegyenlítő kupakját ha meglazítod mekkora nyomás van a rendszerben, adott esetben az elengedi a nyomást, mert akár az is lehet hiba, hogy a nyomás nem tud kijönni és a motor felé tolja be a vizet.....
-
rob210
Topikgazda
válasz
Geri19831208 #59551 üzenetére
Ha szerszám van akna vagy bak van akkor ki.
-
rob210
Topikgazda
válasz
Geri19831208 #59495 üzenetére
Egy jótanács.
Amikor majd összeszerelésre kerül a sor, eszedbe ne jusson a "régi" vezérműszíjat visszarakni.
Kötelező az új szíj és nem tétel, max 7e a nagyon professional minőség is.
A többi, vízpumpa, feszítők mehetnek vissza, de a szíj cserés! -
diablo1984
veterán
válasz
Geri19831208 #59495 üzenetére
igen, mert a víz nem ég!
-
rob210
Topikgazda
válasz
Geri19831208 #59490 üzenetére
Ha gázra bugyog a víz akkor tedd le a kocsit de nagyon gyorsan és igen ebben az esetben hengerfejes
Le kell venni és meg kell nézni, hogy hol dolgozik bele a víztérbe és melyik dugattyú.
Ha nagyon átrepedt akkor lehet érdemes egy bontott hengerfejet venni.
Ha csak a pakolás ( tömítés ) égett szarrá akkor eg egyszerű síkolás tömítéscsere megoldja.
Nyomáspróbáztatni mindenképpen kell.Ez 54ezertől a csillagos ég a plafon.
-
diablo1984
veterán
válasz
Geri19831208 #59490 üzenetére
Jó esetben hengerfej tömítés csere elég és nem hengerfejet kell cserélni!
menete: vezérlést lebont, hengerfej le, akkor látni lehet, hogy melyik hengerben van a katyvasz, HF-et síkolni kell, szelepvezetőket, szelepszár szimmeringet illik cserélni ilyenkor, új hengerfej tömítés+csavarok, vezérlés nem tudom mikori, de lehet azt sem árt, ha következik......
Vezérlés nélkül kb olyan 60-80 ezres tétel, olajcsere+fagyálló csere sem árt ilyenkor, vezérlés anyagköltségben jön még rá kb.... -
rob210
Topikgazda
válasz
Geri19831208 #59307 üzenetére
Meleg motornál fel kell jönnie a szintnek, hiszen nyomáskülönbség lép fel.
Pedig szerintem az szivárgás lesz
Nekem is fogyott a napokban aztán kicseréltem a kiegyenlítő tartály kupakjátMocsok képes volt 18 évesen megdögleni
De lehet az, hogy van egy pici repedés, vagy egy bilincs meglazult és olyan helyen szivárog el a hűtőközeg, ami forró felületre szivárog így azonnal el is párolog.
Illetve a vízpumpánál szokott még a merev fém cső a tömítésnél körberohadni.
Na azt a szivárgást nem fogod látni, soha a büdös életbe.
Csak majd akkor szűnik meg amikor vezérlés cserénél, feltűnik, hogy hát ez itt vízköves -
rob210
Topikgazda
válasz
Geri19831208 #59164 üzenetére
NGK vagy BERU
-
rob210
Topikgazda
válasz
Geri19831208 #59156 üzenetére
Igen, az oxidáció nincs jó hatással az átvezetésre.
Megnő az ellenállás és elugrál a gyújtás, hol lesz hol nem.
Vagy tisztítsd meg, vagy cseréld ki.
Mielöbb mert minden egyes gyujtáskimaradásnál öbliti a benzin a hengerfalat nincs kenés, igy fokozódik a kopás. -
rob210
Topikgazda
válasz
Geri19831208 #59151 üzenetére
Hogy érted, hogy milyen lehet?
Márkára?
Mert az az esetek 90%ban bosch. -
rob210
Topikgazda
válasz
Geri19831208 #59147 üzenetére
Gyertyánál nézz hézagit is 0.8 és 0.9 között legyen.
Ellenállást és áteresztést/szakadást kell mérni, arra alkalmas multiméterrel. -
rob210
Topikgazda
válasz
Geri19831208 #59143 üzenetére
Ki kell mérni a trafót.
Jó helyen keresgélsz.
A legegyszerűbb a diag, rögtön kiirja mi a baj. -
rob210
Topikgazda
válasz
Geri19831208 #59001 üzenetére
Tegyél fel egy fotót kérlek.
De ha jól értem és a foglalat van széttörve, akkor bontó, de ott is csak lámpatestel együtt kapsz. -
rob210
Topikgazda
válasz
Geri19831208 #58933 üzenetére
Leírnád nekem is a kocsi típusát évjáratát motorját?
Csak azért mert csodálkoznék rajta, ha nem lehetne külön cserélni.
Akár privátban is jó -
Bass
addikt
válasz
Geri19831208 #58928 üzenetére
Balfékek tisztelet a kivételnek. Mik a tünetek amúgy? Amúgy alváz és motorkód alapján meg kellene tudni mondania(ha elküldöd privibe én megmondom) csak gondolom vagy lusta vagy nem ért hozzá akár autószerelő,akár nem. De ugye lehet golyós és lehet villás megoldás de villásat sajnos már egyre kevesebben csinálnak .
-
tresh
veterán
válasz
Geri19831208 #58925 üzenetére
Gumiharangot lehúzod és látod hogy cserélhető e vagy "fix"
-
valaki_xy
tag
válasz
Geri19831208 #58899 üzenetére
Tavaly október óta teljesen véletlenszerűen szokott előjönni. Volt, hogy csinálta, állt a kocsi 10 percet, utána megint mentem vele, és semmi. Egy hete lett benne bal első kerékcsapágy cserélve, mert az már kuka volt, bízok benne, hogy az produkálta, de sok esélyt nem látok rá.
-
valaki_xy
tag
válasz
Geri19831208 #58895 üzenetére
Szia.
Nem tudom, te hogy vagy vele, de ilyesmi nálam is jelentkezett már. Sajnos még biztosra nem sikerült kideríteni.
-
rob210
Topikgazda
válasz
Geri19831208 #58811 üzenetére
Elfogadható, máshoo se lett volna olcsóbb.
-
rob210
Topikgazda
válasz
Geri19831208 #58805 üzenetére
Nem
Irtó nagy szopattyú kicserélni, ha benne vn az anyag, tehát készen kapod vissza kocsit akkor jó árnak mondanám inkább.
Persze hűtőtől függően. -
rob210
Topikgazda
válasz
Geri19831208 #58312 üzenetére
Beindítod az autót, vársz míg beindul a hűtőventillátor, mert az azt jelenti nyitott a termosztát.
Ekkor leállítod a kocsit és leveszed a kiegyenlítő tartály kupakját kesztyűben, vagy ronggyal, mert forró lesz!!!
Ekkor a gőz távozik.
Ezt még kétszer megcsinálod és jó lesz.Vagy használod és a kiegyenlítő tartály kupakja szép lassan kitermeli a levegőt belőle.
Ez akár 2/300 kilométerbe is tellhet. -
rob210
Topikgazda
válasz
Geri19831208 #58137 üzenetére
-
rob210
Topikgazda
válasz
Geri19831208 #58100 üzenetére
Trw, spidan, moog, lemfölder, a sorrend is kb. ez.
A legdrágább is max 4e. Párban kell cserélni és első utad a futóműves legyen -
rob210
Topikgazda
válasz
Geri19831208 #58007 üzenetére
Ha E7J a motorkódja akkor 5.5 liter.
1:1 arányú glacelf, víz elegy megy bele. -
rob210
Topikgazda
válasz
Geri19831208 #57910 üzenetére
Leveszed a b oszlop borítását aztán a küszöb felé haladva a további borítást nagy crova és kicseréled.
-
kisgyerek85
senior tag
válasz
Geri19831208 #57825 üzenetére
Ugyanígy voltam én is. Reflektorom nagyon frankó, tompított gyér sz*r. De a tompított projektoros csak, nálam HB3-as izzó megy bele, a fényszóró az H7-es izzó.
Ha mégis érdekelne, én innen vettem ilyet. -
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz
Geri19831208 #57808 üzenetére
Ha projektoros, akkor vegyél bele pl ilyet. A rendőr emiatt nem fog kirángatni a forgalomból, de műszakira ajánlatos visszarakni a semmire nem jó égőket.
Én ilyet raktam be, illetve hasonlót, a szembejővőket nem vakítja, hanem kapsz egy "nyugodt, de nagyon messzire világító fényt" és azt is elfelejted, hogy van az autóban reflektor. -
eTrade
tag
válasz
Geri19831208 #57808 üzenetére
GE/Tungsram Megalight Ultra +120% nekem bevállt.
-
kisgyerek85
senior tag
válasz
Geri19831208 #57808 üzenetére
Szia! En sokaig szenvedtem a lampammal, fel lett polirozva,nem segitett (legalabbis sokat nem) vettem bele osram night breaker izzokat,ez se segitett sokat. Vegul vettem uj lapmakat es lő vilagosság vegre latok az uton
szinten projektoros lampa. 12e/db aron vettem, ujak.
-
rob210
Topikgazda
válasz
Geri19831208 #57577 üzenetére
A hűtő 9000.- től a csillagos égig mehet fel.
A szerelés 20000.-
A fagyálló pedig attól függ milyet raksz bele.
De az is kb. 4.700.- tól a csillagos ég.30.000.- alatt nem úszod meg, ha csináltatod.
-
rob210
Topikgazda
válasz
Geri19831208 #57575 üzenetére
Milyen autóról van szó?
Bocs de nem tudom megjegyezni kinek milyen kocsija van. -
eTrade
tag
válasz
Geri19831208 #57558 üzenetére
Mérd meg azt is hogy mekkora a hézag a régieknek... esélyes hogy már rég nem optimális.
-
rob210
Topikgazda
válasz
Geri19831208 #57560 üzenetére
-
válasz
Geri19831208 #57560 üzenetére
Hát vicces a nálam a kaki meg a be van égve az azt jelenti igen, megérett a cserére
csak mint laikus mondom
-
rob210
Topikgazda
válasz
Geri19831208 #57558 üzenetére
Fentről lefelé az egyes az vagy kaki vagy a kép rossz.
A kettes be van égve.
A 3 as 4 essel nincs baj látszólag. -
rob210
Topikgazda
válasz
Geri19831208 #57555 üzenetére
0.9. Vagy 0.8 és közötte bármi jó.
A 8 szelepes nem olyan érzékeny a hézagra. -
rob210
Topikgazda
válasz
Geri19831208 #57514 üzenetére
Jó bele.
-
rob210
Topikgazda
válasz
Geri19831208 #57511 üzenetére
Motorkód?
-
rob210
Topikgazda
válasz
Geri19831208 #57503 üzenetére
Kaufferben veszem mindig.
-
rob210
Topikgazda
válasz
Geri19831208 #57500 üzenetére
Denso k20pru
-
rob210
Topikgazda
válasz
Geri19831208 #57404 üzenetére
Kihúzom teljesen és ráakasztom a külső visszapillantóra, mejd én mivel leginkább zsjrt kell oldani jar mosogatószert használok a körömkefe perfect.
A lé ami kijött belőle, az elképesztő.
Páromén is megcsináltam az egy 2007 es corolla verso, abból is jött gány, de az a gyerekek miatt -
rob210
Topikgazda
válasz
Geri19831208 #57401 üzenetére
Nem bántásból, de akkor azt nem mostad ki rendesen.
Nekem 18 éves a kocsi és visszahúz mosás után. -
baluka6
aktív tag
válasz
Geri19831208 #57401 üzenetére
Mennyi alaposan mostad ki?
Ami nálam bevált: Leszedtem a "B" oszlopon lévő műanyag borítást kompletten és teljesen kihúztam az övet. Így az egészet ki tudod mosni (ajánlatos utána átporszívózni, hogy hamarabb száradjon és ne csöpögjön belőle a víz). Ezen kívül így a felül lévő vezető részt is ki tudod takarítani, mert elég keményen tele tud menni porral, kosszal, zsírral. Továbbá ajánlották, hogy az övnek azt a részét, amit nem igazán látsz( kb tudod, hogy meddig szoktad kihúzni) érdemes óvatosan finom szemű csiszoló papírral megcsiszolni. Így kicsit kiszöszölődik és a csévélő rész jobban vissza tudja húzni.
Nálam így teljesen jó lett... -
rob210
Topikgazda
válasz
Geri19831208 #57397 üzenetére
Ez távgyógyítással nem megy.
Fals levegő, elkoszolódott üzemanyag szűrő, gyújtás kimaradás, bármi lehet, mérni tesztelni kell mi a rossz. -
rob210
Topikgazda
válasz
Geri19831208 #57350 üzenetére
Valamivel zsírtalanitani kell.
Várj vele még egy kicsit.
Melegebb időben kihúzod az övet, körömkefével szépen kisikákod. Ablak leenged visszapillantóra ráakaszt, hogy ki kegyen feszülve. Megszérad mehet vissza és csodálkozni fogsz. -
FRENK1988
veterán
válasz
Geri19831208 #57350 üzenetére
Ultra derm
-
válasz
Geri19831208 #57348 üzenetére
Kimosni...
Új hozzászólás Aktív témák
- Battlefield 1
- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Redmi Note 10S - egy a sok közül
- Milyen légkondit a lakásba?
- EAFC 25
- Kávé kezdőknek - amatőr koffeinisták anonim klubja
- Steam, GOG, Epic Store, Humble Store, Xbox PC Game Pass, Origin Access, uPlay+, Apple Arcade felhasználók barátságos izgulós topikja
- sziku69: Szólánc.
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Vicces képek
- További aktív témák...
- Techsend cyber A 2023 elektromos roller eladó
- Ezviz C6N beltéri kamera, 1080p, éjszakai látás 10m, motoros pásztázás 360 , mozgás érzékelés
- Rohnson R-9450 Steril Air UVC+ION légtisztító eladó JÓVAL ÁRON ALUL! Bolti ára kb 72ezer Ft!
- ÚJ AXIS M1114 hálózati kamera Kompakt és adaptív HDTV Onvif
- Eladó KTM női bicaj!
- RAKTÁRSÖPRÉS!!! - Videókártyák, Monitorok, Notebookok, Stb. - Szaküzletből! Számlával!
- Tablet felvásárlás!! Apple iPad, iPad Mini, iPad Air, iPad Pro
- Bezámítás! HP Elitebook 840 G11 üzleti notebook- Intel Core Ultra 5 135U 16GB DDR5 RAM 256GB SSD W11
- Ultimate előfizetés új fiókra akár 2105 Ft/hó áron! Azonnali, automatizált aktiválással, csak Nálam!
- Samsung Galaxy A04s 32GB Kártyafüggetlen 1Év Garanciával
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest