- Google Pixel 6/7/8 topik
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Fényképeken a Google Pixel 9 Pro
- Garmin Forerunner 165 - alapozó edzés
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
- Samsung Galaxy Z Fold5 - toldozás-foldozás
- MG4 menetpróba
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
Hirdetés
-
Garmin Forerunner 165 - alapozó edzés
ma Leizzadtunk a Garmin legolcsóbb amoledes futóórájával.
-
Mégis megjelenik Switch-re a Deliver Us the Moon
gp Közel négy évvel a hibrid konzolora szánt változat elkaszálása után a készítők úgy döntöttek, hogy mégis megjelenik a Switch verzió.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Mobilarena
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
rob210
Topikgazda
válasz Benir8 #60909 üzenetére
Igen van olyan amiben van és van olyan amiben nincs.
Ez csak úgy derül ki, hogy a szélvédő alatti műanyag fedelet leveszed, ha a klímával szerelt fészek van akkor tudsz rakni bele (én ajánlom is), ha a klíma nélküli akkor nem. Ez attól függ, hogy melyik vokt a polcon amikor szerelték.Renault power
-
LamerGyuri
senior tag
válasz Benir8 #61024 üzenetére
A tapasztalatok azt mutatják, a Renault-ok nem szeretik. Ez nem jelenti azt, más autóba nem jó. Rémlik régebbről, mintha valamilyen típusokba gyári szerelés lenne a többpólusú.
Denso vagy Beru jó választás; bár nem muszáj Iridium-ot venni, mint én."Egy Gyűrű mind fölött, Egy Gyűrű kegyetlen, Egy a sötétbe zár, bilincs az Egyetlen."
-
rob210
Topikgazda
válasz Benir8 #61052 üzenetére
Ez egy 8 szelepes 1.6 os.
Tehát én a helyedben az 5w40 es SXRt tenném bele.
A váltó kódja egy kis fém lemezen van a váltó és a motorblokk találkozásánál, ha még nem rohadt le vagy nem szedte le valaki.A 10w40 essel a téli hidegben csúnya lesz a hangja amíg fel nem kapja.
De ha csipedeti az olajat, akkor ne vegyél bele 5w-et akkor marad a 10w40.
Most mi van benne?Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz Benir8 #61666 üzenetére
Ilyet se halottam még, hogy kiesett aranyos.
Az lecsúszni szokott, de jelen esetedben ha jól látom a képen szétszakadt.
Motorszám alapján keresd, akkor azt fogod venni ami kell.
De én ilyenből kovácsnál nem vásárolok, jahjut eszembe én a kovácsnál egyáltalán nem vásárolokRenault power
-
Benir8
senior tag
válasz Benir8 #61973 üzenetére
Nos bevittem Miskolcon egy autó villamossági üzletbe. Reggel bevittem, délután 16kor készen lett. Korrektül megcsinálták, kicseréltek benne 2 csapágyat, réz becsúszó gyűrűt, feszültség szabályozót. Ma be is szereltem autómba, kiválóan működik, meg van a 14V alapjáraton is. Szegény lengéscsillapító tetejét jól meghúztam és eltört benne a csavar. Szerencsére könnyen ki lehetett tekerni. Vettem nyomaték kulcsot és meghúztam 30 Nm-re.
-
rob210
Topikgazda
-
diablo1984
veterán
-
rob210
Topikgazda
válasz Benir8 #62184 üzenetére
Vizpumpánál fém tömités van roppantós, ha nem az van akkor be se tedd, csak pasztázd. Vékonyan, de egyenletesen! A hengerfejet nyomatékra sorrendben időre kell lehúzni szigorúan tilos bármilyen trutyit odakenni!!!
Olajdekni ls szelepfedél kifejezetten ajánlott a pasztázás, a tömités mind a klt oldalát vékonyan egyenletesen be kell kenni és meghúzási sorrend szerint nyomatékra le kell húzni.
Ha nincs nyomatékkulcs nekibse állj.Renault power
-
MaXX81
tag
válasz Benir8 #62255 üzenetére
Helló! Nem akarnám cserélni de kénytelen leszek mert ott távozik lassan a hűtővíz. A tömítés csere azért nem megoldás mert már mókólva lett az előző tulaj által, gumidarab van odavágva a csavarok közül is el van nyalva a fej meg még valamivel körbe lett kenve de az ma le is mállott. Szóval termosztátház+tömítés elég lenne amúgy csak gondoltam hogy akkor cseréljük az egészet már. #62256 nem a gyári van rajta műanyag ez is.
[ Szerkesztve ]
-
MaXX81
tag
válasz Benir8 #62300 üzenetére
igen az a gumi lett odavágva nem rajta hanem közte van (nem én voltam) meg ugye látni a 3 csavaron hogy el van nyalva a fej és hogy be van vágva legalább csavarhúzóval ki lehessen szedni. Meg még valami fekete trutyival körbe volt kenve de az magától lejött szinte. De amúgy csak azt a műanyag házat kéne cserélni nem? az alu részét minek?
[ Szerkesztve ]
-
rob210
Topikgazda
válasz Benir8 #62761 üzenetére
Értékek?
Könyvből?
Nem értem nem lenne szabad ezt csinálnia.
A hidrósat vagy a tömör gumit vetted?
Mert birthből a nagy motortartóból a vezérlésnél létezik tömör gumi, na az a belépő szint azt nem szabad megvenni. De az gyanúsan olcsó is!
Remélem nem ebbe a hibába nyúltál bele.Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz Benir8 #63494 üzenetére
Ne haragudj, de neked a renault fejlesztett külön valami motort?
Vagy milyen autó az ahol teneked van lehetőséged szelephézagot állítani úgy, hogy hidrotőkés.
Itt bennem valami nagyon felkavarodott.
Mit is állítottal akkor most te azon a kocsin?
Tényleg nem értem ezt a párosítást.Renault power
-
forceberg
veterán
válasz Benir8 #63941 üzenetére
Látom, nehezen megy a probléma megértése...
Mit értél el? Igen, van egy eredeti zárjegyed. És az olajod?
Mi van, ha a te zárjegyed egy olyan zárjegy, amit elloptak a valamely forgalmazó emberei?
(elment Rob olajat venni, vett 10 kannával, de neki nem került rá a zárjegy. Így megmaradt 10db eredeti fel nem használt zárjegy. Ezt a 10db eredeti zárjegyet ezután arra ragasztják fel, amire csak akarják.Pl. Behozták a ruszki hamisított olajat, erre rárakták az ellopott zárjegyet. Te megvetted az olajat. Beregelted a lopott zárjegyet. És örülsz, holott az olajod bárhonnan származhat...
http://www.flickr.com/photos/4ceberg