- iPhone topik
- Netfone
- Huawei P40 Pro - kilökték a célegyenesben
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Apple iPhone 12 és 12 Pro duplateszt
- Mindent vitt az iPhone az ünnepi időszakban
- Magyarországra jött a Honor szuperzoomos mobilja
- Poco X3 Pro - hardverfrissítés
- Hivatalos a OnePlus 13 startdátuma
- Xiaomi 14T Pro - teljes a család?
-
Mobilarena
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
rob210
Topikgazda
válasz #47205632 #61683 üzenetére
Van egy pár.
De meg tudom számolni a két kezemen itt Pesti viszonylatban.
Igaz nem is filléres Józsi hordja oda a kocsiját, hanem aki üzembiztosan szeretné használni.Sokan kiakadnak amikor kiderül, hogy 120e egy vezérléscsere.
Jön a duma, hogy "dehát 35ezerért láttam a szettet a webshopban"
Igen csak az nem mászik fel magától, nem feszíti fel magát a kívánt értékre, nem keveri be a megfelelő hőmérsékletre a megfelelő fagyállót, és nem ellenőrzi a tárcsák kopottságát, ütését és a szimeringeket se dobálja ki maga alól.
Ilyenkor szoktam azt mondani, hogy nyugodtan vidd el máshoz, én nyugodtan szeretek aludni és nem időzített bombát kiadni a kezeim közül. Én ezért tartom magam hobbistának és nem szerelőnek.
Mert nem kicserélem és jól van az úgy.De nem futtatom magam, szerencsére nincs rá szükség, van még aki igényes a kocsijára
[ Szerkesztve ]
Renault power
-
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz #47205632 #61587 üzenetére
Jah, értem. Nos, amikor megvettem, akkor egyáltalán nem volt olyan a képben, hogy valamikor ebbe az autóba nagyon sok autópálya km kerül. Csak tetszett formája, és főleg az, hogy alig volt látható ilyen az utakon, manapság pedig egyre többet látni belőle. Nyilván, kintről behozott és leharcolt típusok a legtöbb, visszaállított kilométerórákkal.
Az ATC tuning és ezért lett megcsináltatva, lényegében azért vittem oda, mert nagyon untam, hogy 2 ezer felett indult meg igazán, ez a 131 lovas változat. Rátették mérőpadra, erre 157 lóerőt nyomott ki lazán. Mondta is a srác, hogy több papíron lévő 131 lovas került már hozzájuk, de ezek alapból mindig többet teljesítettek, mint a papíron tényleg 150 lovasok és csak maga reranult tudhatja, hogy miért van ez így, hiszen a 96 és 110kW 2.dci motorok közt a legapróbb biszbasz is megegyezik, vagyis kottára ugyanaz.Ekkor mondta, ha akarom felhúzhatják a motort 200 lórerő főlé is és higgyem el, ha mindig megkapja időben a szükséges olaj, üzemanyagszűrő és légszűrő cseréket, ez meg sem kottyan neki, mert egy rakás Navara-t (ha jól emlékszem) tuningoltak már, amiben ugyanez a motorok vannak. Kis gondolkodás, oké akkor nyomjuk meg a lóerőt, szétszedték, na akkor már megbántam az egészet. Konkrétan csak a motor nem lett kiszedve a helyéről.
Azt mondta a srác, hogy 250 főlé tudná húzni, de azt nem ajánlja, mert akkor már egy rakás átalakítás is kellene. 223-ig viszont és 470 nm meg simán bírni fogja gyári alakatrészekkel és menni fog mint a vadállat, meg kevesebbet is eszik majd a megszokottnál. És igaza lett. 3 éve ezen én semmit nem csináltam, csak a futómű, de hát azt mindenki tudja milyen. Nem erre az utakra való, főleg a lagesz hármasé nem.Viszont akármennyire csendes az enyém dízel létére, már nagyon unom ezt a hangot...
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz #47205632 #61576 üzenetére
Volt valami különösebb oka, hogy ilyen használatra nem a V6-ot választottad?
Milyen V6? Ezt nem értem...
Egyébként meg Németeknél én kinyomom a szemét mindig, ahol nincs korlátozás.
Vagy úgy érted, hogy eleve azt kellett volna vennem 2009-ben? Ez a nissan féle 2.0dci motor az egyik legjobb a világon, nem tudom, hogy csinálták, hogy tervezték meg ilyen jól, de brutális tartalékai vannak ott eldugva a háttérben, csak ugye elő kell csalogatni, ahhoz meg "agyátmosás" kell.[ Szerkesztve ]
-
Xantomas
őstag
válasz #47205632 #61542 üzenetére
Az utolsó bekezdésedről egyből a József/Ferenc körút- Üllői út kereszteződése jut eszembe. Most már konkrétan rendőröket vezényelnek ki a csúcsban, hogy a pahaszt, vagy a figyelmetlen ne menjen be a kereszteződésbe, ha nyilvánvalóan látja, hogy nem fog átérni, mert akkor megbénítja az egész kereszteződést. Minap pont itt láttam, hogy az ork kipattant a kocsiból, és valami nagyobb tárggyal elkezdte fenyegetni a másik autóst, mert az beragadt, és ő nem tud haladni.
Szóval az a szomorú, hogy csak egy hajszálnyival vagyunk jobbak, tisztelet a kivételnek.OFF
[ Szerkesztve ]
"Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
Xantomas
őstag
válasz #47205632 #61511 üzenetére
Van olyan, sőt, több magyar cégnek is van ilyen terméke, csak ugye a főnök kisebb méretarányban szereti a vasútas játékot, hiába van a családban is lámpás érdekeltség.
Ezt félretéve, most sem egyirányú a kommunikáció a vasúti berendezésekkel.
"Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
rob210
Topikgazda
válasz #47205632 #61355 üzenetére
Erre most írhatnám, hogy nem csak a 107 le számít.
Tegnap jöttünk hazafelé kékestetőnél a kanyargós részen, parádfürdőnél. Konkrétan hegynek fel a kanyargós uton az 1.8 as skoda tsi bazira feltartott.
Egyszerűen idegesített már a végén aztán ahogy egyenes lett leléptem.
Pedig abban jóval több erő van, csak hát nem fekszi úgy az utat.Renault power
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz #47205632 #60995 üzenetére
-Rossz motorba mehet vagy javít rajta vagy nem, pár ezrest megér.
Legalább hülyeséget ne terjessz, főleg annak tükrében, hogy ezek szerint sosem használtad.
-----------------------
(#60994) rob210
De innentől én is letojom ezt a részét, szerencsére az én motorom még jobb lett tőle, pedig nem volt sosem szar, sőt. Írom ezt úgy, hogy sosem hittem az ilyenekben...
[ Szerkesztve ]
-
UHHH
senior tag
válasz #47205632 #60960 üzenetére
Benzin téma (nem gázolaj): Az omv prémium nekem nem jött be nagyon, a lukoilos prémiumtól meg rángatott az autó (vodkás volt tuti), a mol evo 100 plus viszont rendben van!
Használjátok a http://www.spritmonitor.de-t? Nagyon hasznos!
[ Szerkesztve ]
-
Stylewars_kp
őstag
válasz #47205632 #60960 üzenetére
Valaki meg csak a Shell prémiumra esküszik. Nem egyszerű ez. Elméletileg minden üzemanyag a százhalombattai finomítóból érkezik. Ezután pedig minden töltőállomás hozzáadja a saját adalékát. Városi legenda, hogy egyedül az ÖMV gázolaj érkezik Ausztriából. Nem tudom mennyire hoax. Google is ír mindent...
[ Szerkesztve ]
A könyvet mindig ketten alkotják: az író, aki írta, s az olvasó, aki olvassa. Kosztolányi D.
-
rob210
Topikgazda
válasz #47205632 #60922 üzenetére
De igen ez tipushiba.
Úgy hívják, ahogy mondod hanyag gazda.Ez akkor következik be és nem csak a lagunánál, hanem minden diesel autónál, amikor nem cseréli ki a befecskendező alatt található réz tömítőgyűrűt és ott szépen a gázolajat löki ki a motorblokk tetejére.
Ennek következtében amikor a motor forró, mert a diesel is tud forró lenni, csak nyáron és sok kilométer kell hozzá, szépen begyúllad, utána már ég a szigetelés a műanyag ez az a bármi.Csak a begyulladás nehéz utána, már nincs megállás.
Megane nál a tűzfal szigetelésre kell figyelni! Ha az meghasasodik, akkor rálóg a motorra, kipufogóra, katalizátorra, ez egyik se hideg. Ha beizzik akkor ennyi.Renault power
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz #47205632 #60879 üzenetére
. Tudjuk, hogy sok a kókler vagy szimplán hanyag szerelő
Nem jól fejezted ki magad! Lényegében, szinte az olyanok is, mint Robibá lassan (vagy egyre gyorsabban) eltűnnek, vagy sajnos kihalnak és manapság már, 10-ből 9.5 szerelőnek titulált akárki egy szemétláda, lehúzós, hozzá nem értő faszkalap, akikhez nem lehet vinni saját megrendelt cuccot, mert ezek azon is keresni akarnak. Ezzel van tele ez az kurva ország, mert a sok minden mellett ezt is engedik itthon...
Pont tegnap küldtem el hülye faszt a csába, mert az eredeti renault alkatrészek nem voltak jó neki, ő a unix-tól hozza, arra vállal garanciát. Nekem egy autószerelő? se játsszon alkatrész-kereskedőt, hanem javítsa meg az autót, de az minőségi munkával akár nagyobb rezsi díjjal, ezt tanulta ki állítólag. Akkor csinálja a szerelést, tudjon rendelni is, ha az ügyfél letojja ezt a részét, de hogy csak nála lehet alkatrészt is venni, na elmennek ezek a k anyjukba és remélem az ilyenek hamarabb kidöglenek, mint a tisztességes, hozzáértő szerelők.
Nagy tisztelet a kivételeknek!
[ Szerkesztve ]
-
gergo5991
őstag
válasz #47205632 #60876 üzenetére
a servisben mikor fekbetetet csereltek aztmondtak visszanyomtak a dugattyut parszor meg kell pumpalni hogy felkemenyedjen. csinaltam videot mindjart feltoltom. 3-4 szer meg pumpalom a fekpedalt es utana mar kemeny lesz. beinditom a kocsit utana mar jo. Eddig nem volt ilyen, most nemtom valami elfomlott vagy a szerviszben basztak el.
-
Xantomas
őstag
válasz #47205632 #60808 üzenetére
Eléggé kókler, hisz ki van centrirozva, rezgésmentesit, és pont azért is “gyenge” a két rész illesztése, hogy amikor beáll pl a feszítő görgő csapágya, vagy bármi más, akkor el tudjon forogni, ne verjen össze mindent.
Ha nem azért válik el, mert az anyaga elöregedett, akkor nagyobb lesz a károd, mint egy új tárcsa.[ Szerkesztve ]
"Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
rob210
Topikgazda
-
diablo1984
veterán
válasz #47205632 #60517 üzenetére
nekem egy takarítógép vegyszer adagolója van, annak még a kupakját is be kell nyomni, hogy jöjjön a lötty! Fékek légtelenítésénél jól jön nagyon, de azzal cseréltem a váltóban olajat, lehet szívó pumpának használni(pl: olajszűrő házból az olaj kiszívására). okos cucc, pedig csak egy eldobható vacak, de már sokszor jól jött(aljából szívja a cuccot, ha benne van a szűrőkosárba végződő vége). Mikor megláttam, azonnal tudtam, hogy mire kell nekem!
-
Steven
addikt
válasz #47205632 #60479 üzenetére
Néztem hogy nekem ua ez a kétezres blokk van "F4R" csak nekem azt hiszem 770 az RS clio meg 738 végű.
Találtam egy Uk. fórumot ahol a srác össze írta hogy mit kell kicserélni ahhoz hogy 135 helyett ~180 le legyenhát 800 ezer ft és a fele alkatrész használt...
nem éri meg akkor már jobban megérni le cserélni az autót egy f4rT re és kevesebbet fogyaszt és nyomatékosabb
Amúgy a sima szívó f4r ből van fent neten egy 280 LE -s re felhúzott clio van youtubon vidi róla ... kemény
én örülnék még egy plusz 50 LE nek nagyon főleg előzéseknél jönne jól...
Racing bazáron meg van 200k ért komplett motor f4rT bár nemtom mibe kerül átrakatni...
[ Szerkesztve ]
Valami okosat kéne ide írni ááá : OKOS :D just smile
-
rob210
Topikgazda
válasz #47205632 #60427 üzenetére
Valószínűleg nem véletlen.
Ha az üzemanyagtank alján lévő dzsúszt felkapja az AC és hazavágja a befecskendező rendszert, nem lennél boldog.
Gondolom a 40-70 ezres javítés nem érné meg neked.
Injektor tisztítés AC csere stb. stb.Valamint az AC pumpát a benzin hűti, így nemárt, ha az elfedi és nem 1 deci lötykölődik benne.
Én örülök neki, sose várom meg mér a villanást se, nem, hogy úgy járjakRenault power
-
orosziem81
tag
válasz #47205632 #60380 üzenetére
Naccsegíccség vóna a hétköznapi embernek, mint én is, hogy a 300 ezer feletti futású motor mitől fog további hibamentest produkálni.
Egyik oldalról ez az állítás, másikról meg az.Az említett sokat futott motorok meg van egy olyan gyanúm, hogy nem statisztikázhatóak a millió és egy számú használati, gondoskodós és "szartok rá menjen" szokás miatt. Én csak az elmúlt 3 évben 3 féle motorolajjal etettem a teknőt. Ment, néha hibázott, aztán megint ment. Az állapotáról és az olajok hatásáról semmi visszacsatolásom nincsen
-
kisgyerek85
senior tag
-
-
kisgyerek85
senior tag
válasz #47205632 #60073 üzenetére
Szinten 600at raktam bele en is ma a vasba. Krk-Malinska. Egy seggel levezettem 500km-t, viszont amikor kiszalltunk az autobol akkor jott a dobbenet,hogy alig tartanak a labaim. En eleg jol viselem ezeket a hosszu utakat,csak mindig az a gond,hogy keso este vagy hajnalba van az indulas es elozo nap nem volt teljes alvas.
[ Szerkesztve ]
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz #47205632 #59957 üzenetére
De ennyi erővel elviheti őket németbe is.
------------
Vagy esetleg brutál erős mozgásérzékelős reflektort kellene gyorsba felszereltetni a ház falára, ha már a fény az egyik legnagyobb "ellenségük".
Vagy cserélek az asszonnyal helyet, a WV kimegy az utcára, laguna be a garázsba, lehet a WV-t nem csesztetnék, de, ha mégis, hát annak brutál nem örülnék, ha egy vadiúj autót szétrágnának...[ Szerkesztve ]
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz #47205632 #59925 üzenetére
Kb félórája értem haza, egész éjjel vezettem, a család még alszik, gondoltam átolvasok pár oldalt, de ez kiverte a biztosítékot. :-D Egy kis (inkább nagy) veszteség is ért, a telót az autó tetejére raktam Graz után kiálláskor az omw-nél, itt a pályán mindig telelököm, mielőtt átjönnék "baromországba", szóval annak annyi. Nyilván addig nem esett le, amíg ki nem jöttem az omw-től (itthon csak shell+Mol), de utána elrúgom az autót, szóval akkor onnét repült az s9, hogy az Isten verné bele. A telefont letojom, de ami adat abba volt az számomra elveszett kincs! :-(
----------------
Más:
Akartam már írni, hogy valószínűleg nálam is betévedt az autóba egy nyest. Mivel nálam a motortér totál tiszta, kissé furcsa volt, hogy a biztosíték takaró fedelén poros, nem is lábnyomok, inkább, mintha próbált volna ott kaparászni, vagy felmászni. A kamera felvételeket visszanéztem (mozgás riasztásokat) és bizony itt mászkál az utcában a kis köcsögje, de olyat nem láttam, hogy bemászott volna a motortérbe. Hiába alul a pajzs, van ott akkora lyuk lenézve, hogy simán befér rajta. Egyelőre megint nem tudok garázsba állni, csak a WV fér el épp hogy, csodálkoztam is, hogy a feleségem még nem ejtett rajta egy kis karcot sem. :-)
Szóval, olvastam, hogy a vizes palacktól állítólag tartanak...egy ideig, Az biztos, hogy valami kell, mert ha elrág nekem valamit, rászánom az időt és éjjel kilövöm, mint a szart. Általában a felvételek szerint éjjel 1-2 között jelenik meg, ilyenkor a kutyák is ugatnak az egész utcában...
Most épp így "pihen" gép... :-D (Az egyik sötétített ablak mögötti kamera képe)
[ Szerkesztve ]
-
-
Pecc
őstag
válasz #47205632 #59824 üzenetére
Nekem nem tanulta meg 200km alatt sem. Csak amikor újra lett tanítva, onnantól azonnal és azóta is tudja
rob210 - Úgy néz ki a műszerfal kiszedés felfüggesztve, konstatáltam, hogy a klíma kompresszornak van ilyen kerepelő hangja, miután bekapcsoltam. Már semennyi hideget sem fúj, mehetek klímáshoz felújíttatni töltetni tkömtudja...
[ Szerkesztve ]
-
rob210
Topikgazda
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz #47205632 #59819 üzenetére
Azt nem tudom, hogy rőnóéknál ez hogy van, de az említett Bravo-nak is kell 1-2 nap, mire bekonfigurálja, hogy most már tiszta, vagyis emiatt az alapjárat magasabb és/vagy lassan megy vissza alaphelyzetbe. Utána minden frankó, ha "megtanulta".
--------------
Érdékesen néz ki ez a hátsó lámpa így.
[ Szerkesztve ]
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz #47205632 #59812 üzenetére
Fojtószelepet és alapjárati motort lehet WD40-nel takarítani?
Simán, sőt az összes elektromos csatlakozót is ki lehet fújni vele, de úgy, hogy csöpögjön.
Ott kordoráció nem lesz, én fél évente kifújok rá egy teljes palackot. Sokan abban a hitben vannak, hogy a WD40 egy olajozó valami... Hát nem éppen, sőt, pl egy ajtóhatároló kattogására befújva a wd40-et, rosszabbat már nem is tehet vele, mert a zsírt, ha volt rajta valamilyen kenés azt is kiszorítja max egy fél órán belül és még jobban fog kattogni. Talán sokan nem tudják, de ha a gumi felületét befújod, nem az oldalát, akkor sokkal jobb tapadást lehet lehet elérni, mint eredetileg. A WD40 egy brutális jó cucc, ha nem (az egyik) a legjobb a világon...Én már kifújtam vele minden elektromos csatlakozó, légtömeg mérőt, szíjat az Isten tudja még mit, de nálam a büdös életben nem volt semmi olyan, hogy ezek tönkrementek volna. Mint az új úgy néznek ki. A saruktól kezdve minden...
-
rob210
Topikgazda
válasz #47205632 #59715 üzenetére
A tiéd alapjáraton megfelelő, ha 13.5 öt tölt. Emeld meg a fordulatszámot 1000/1200 ra ott kell olyan 14/14.2 öt töltenie. A nagyon magas töltés sem jó max 14.5 afölé nem mehet.
Ha fesszabályzós az 10 alatt megáll, de lehet a dioda hidat is cserélni kell, etc etc.Renault power
-
Yoshida
aktív tag
válasz #47205632 #59673 üzenetére
Nem vagyok szakértő, de nem villog egy led, ha lezárod a kocsit? (immo aktív)
Nem Renaultnál nekem úgy volt, hogy 1 napig villog, utána kikapcsolja magát, és "energiatakarékos" állapotba áll az immo. Hogy mi értelme, azt nem tudom, mert nincs különbség se a 10 perccel később, se a 10 nappal későbbi indításkor
Ha van led, az asszem megehet 150mA-t. Bár az 1.8W, led-ben az már komoly, de ha nem led, hanem egy izzó, akkor még kevés is fogyasztásnak.
(szerk: ja írod is, hogy van lámpája, az led, vagy izzó?)
[ Szerkesztve ]
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz #47205632 #59665 üzenetére
Ez totális katasztrófa az autóknak, az biztos, ezt csak fedett hely tudja kivédeni.
Egyébként vasárnap 19 óra körül Pécsen leszakadt az ég, csak úgy a semmiből.
Szőlő nagyságú jegek (is) estek, amiket ez a ponyva simán megvédett, szerencsére felülről jött és nem oldalról, mert ott ezen sincs védelem... Viszont, mint a gumiról lepattannak róla a jegek. A szlovén bombákkal ez sem tud mit kezdeni, de erre jó, meg arra, hogy minden szartól védje az autót (nap, por, kosz). AMikor leszedem róla, mintha pormentes garázsban állt volna...A bekeretezett részen a jégdarabok...
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz #47205632 #59616 üzenetére
Egy baja van, hogy magába szív vagy 30 liter vizet,
Veszel 2, de inkább 3-4 flakon ilyet. 10 percenként felviszel egy réteget. Vizesedés letudva.
Egyébként tegnap este én is kirámoltam a garázst, ahova a lagesz már nem fért be a másik autó mellé a rengeteg festék, meg kőműves cuccok, szerszámok...szóval építkezési cuccokat felhordtam a padlásra. Nem tudom hány tonnát mozgattam meg, de muszáj volt, főleg emiatt: [link], mert ez a zivatarlánc belépett az országba és bármikor jöhet ilyen jégi áldás a jövő hétig.Emiatt viszont az én jég ellen védő ponyvám is sírva menekülne, sőt a totálkárig szétkúrná az autót, illetve mindent. Mára is rengeteg esőt és heves zivatarokat jósolgatnak....
Azért remélem, hogy a fenti áldásból ide max csak borsónyiak kerülnek már...
[ Szerkesztve ]
-
#47205632
törölt tag
válasz #47205632 #59482 üzenetére
Mentem vele egy órát majd állt pár órát a kocsi, 12.3V van így benne ami viszont nekem kevésnek tűnik vagy lehet merítette a "valami" ennyire pár óra alatt. Bár kétlem mert akkor 5 nap alatt ennek nullának kéne lennie és nem annyi. Úgyhogy szerintem ez nem is tölti vissza rendesen. Meg fogom mérni frissen is 10 perccel a leállítás után, hogy úgy mennyi. Ha akkor is ennyi van benne akkor ganyés a generátor, mert akkor stabilan 12.7V-on kellene lennie.
Megnéztem pörgetve 2000 RPM körnékén 13.6V-13.7V szóval egy tizedet nő az alapjárathoz képest ami szintén kevésnek tűnik nekem.
Szóval nem tudom, a töltés se tökéletes bár ennyinek ettől függetlenül fel kellene töltenie egy akkut, viszont valami szívja is, mert az se normális, hogy egy 70%-on lévő akku 5 nap alatt 30%-ra merül.Jó dolog, hogy a generátor szabadonfutó az már volt cserélve.
-
kisninja
őstag
válasz #47205632 #59478 üzenetére
Nem követtem teljesen, új az akku ?
Ha igen mérni kellene egy nyugalmi áramfelvételt elvileg 50mA körül alatt kell lennie.
Ha régi (1 év vagy több) simán lehet cellazárlat ami annyit jelent, hogy az akku lemezeiről leválnak részek amik alul összegyűlnek és szépen összezár és meríti az akkut. Ezt könnyű tesztelni kiveszed/lekötöd az akkut majd hagyod állni ha akkor is ugyanúgy merül akkor az akku volt rossz.
De a másikat is könnyű mérni csak egy műszer kell. (multiméter)powered by: ®MAJORMÜVEK®
-
-
rob210
Topikgazda
válasz #47205632 #59215 üzenetére
Teflonszalag az gyönyörű.
Miért nem kened be pipamocsokkal rögtön.
Vastagság [mm]: 2
Belső átmérő [mm]: 16
Külső átmérő [mm]: 22Roppantó gyűrűt vegyél, ne azt a gumis vacakot ami a ketttes meganehoz van kitalálva.
Bárdiban is 60 forintos tétel.A teflonszalaggos sorodért meg virtuális b@szok a kezedre jár. Már bocsánat.
Renault power
-
LamerGyuri
senior tag
válasz #47205632 #59124 üzenetére
Mindkettőre találsz választ-linket itt a fórumban; tessék keresni
A hatlapos lyuk az imbusz, a Renault torx-al van tele (gyárilag).
Most léptem, mert végre hosszú hétvége, van idő szerelni"Egy Gyűrű mind fölött, Egy Gyűrű kegyetlen, Egy a sötétbe zár, bilincs az Egyetlen."
-
LamerGyuri
senior tag
válasz #47205632 #59120 üzenetére
Akkumulátor jó? Töltés van? Mérni, ha kell tölteni. Vagy csere.
Ha a válasz igen, akkor felső holtponti jeladó és alapjárati motor tisztítás első körben. Ezek hamar megvannak.[ Szerkesztve ]
"Egy Gyűrű mind fölött, Egy Gyűrű kegyetlen, Egy a sötétbe zár, bilincs az Egyetlen."
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz #47205632 #59098 üzenetére
Elárulok egy titkot, ha nem akarsz erre költeni. Az egyik ajtódról lekapod, de vigyázz, mert sokkal nagyobb erővel lehet meghúzni, mint egy kulccsal a fogása miatt.
Talán ezt "megoldást"még más sem tudta eddig, de ez kell neked pontosan abba a "likba". És ez nem vicc. Ha nincs nyomatékkulcsod felesleges venni addig ilyen négyszögű elb...ott olajleeresztő izét is...Az egyik leghülyébb megoldás ez a csavar... Tehát megúszásnál érzéssel, ha megszorult, mert, mint írtam, brutálisat lehet vele "húzni"!És akkor, hogy miről van szó?
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- SZINTE ÚJ, GARIS, 2024 SENCORE S70 400W EROLLER
- Secretlab TITAN Evo "Neo Hybrid Leatherette"- Regular - 5 év garancia Bontatlan, új Számlával
- Secretlab TITAN Evo "Soft Weave"- Regular - 5 év garancia Bontatlan, Új, Számlával
- ÚJ! Newskill Valkyr fekete gamer, irodai szék
- VILEDA Cleaner VR 302 porzsák nélküli robotporszívó