- A lapkakészlet és az akku különbözteti meg a Motorola Edge 60 és Edge 60 Pro-t
- BlitzWolf termékek topicja
- Samsung Galaxy Watch7 - kötelező kör
- Honor 200 Pro - mobilportré
- Yettel topik
- Ilyen a Huawei Watch 5 és új érzékelője
- Samsung Galaxy S22 és S22+ - a kis vagány meg a bátyja
- Honor Magic V5 - méret a kamera mögött
- Samsung Galaxy Z Fold7 - ezt vártuk, de…
- Xiaomi 13 - felnőni nehéz
Hirdetés
-
Mobilarena
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
#89309696
törölt tag
válasz
Savanya #64860 üzenetére
Jah, ilyenekre gondoltam én is, ezeket megcsinálom. Ha van intercooler is akkor azt is megnézni, bár nem tudom Robi mit értett hibája alatt, talán lyukas?
Meg olajcsere Elf SXR900-at mondta ebbe Robi, mert ez FE ebbe még nem jó. És arra tölteni valami lehetőleg egylépcsős revitalizálót. Aztán meg használni amíg megy, azért ebbe még évek benne vannak szerintem így is.Mindent elárul a 2011-es műszaki fénykép róla, hogy mennyire foglalkoztak vele annak idején.
-
#89309696
törölt tag
válasz
Savanya #64851 üzenetére
Arra is gondoltam, hogy a turbónál a kipuffba engedi az olajat, mert annak látható füstölése talán nincs és szökhet nyomtalanul.
A víz az szerintem csöppenik valahol, mert ha enné akkor jele is volna. Zsúfoltabb a motortér, mint a Meganenál, nehezen látni végig. Az olaj viszont megevődik, mert ennyit látnom kellene a földön is már. De ettől még nincs kizárva a vízevés sem.Nekem rendesen hallani a turbót, tökre poén is ahogy a gázzal picit játszok a turbó is követi szépen, emelkedőnek felfele pláne, mint egy teherautó. Vannak autók ahol ez rendben is van, viszont tudom, hogy ezeknek a motoroknak a turbója alapból néma csendben van, tehát aggodalomra ad okot.
Majd csinálok videót valamikor. -
Gabady
aktív tag
válasz
Savanya #64482 üzenetére
Középső boxot elöl fogja a középkonzolnál 2 torx csavar, illetve az ülések előretolása után látni fogsz még a box oldalán 1-1 torx csavart. Ha jól emlékszem 15ös fej kell hozzá. De először a kézifékkar mechanikát takaró műanyagot ki kell pattintani(és lehet az is elég lesz a mutatványhoz....).
-
rob210
Topikgazda
válasz
Savanya #64293 üzenetére
M II nél ez a motortéri biztosíték tábla miatt van, típushiba el.aszott konstrukció.
Ki kell szedni és kiszárítani, kontaktsprayel befújni (nem wd40, hanem kontaktspray).
Ha nem akarsz sűrűn szívni vele akkor érdemes gumi szigetelővel körbenyomni a fedelet, hogy ne kapjon vizet.
Nem sziló meg nem ragasztó hanem gumi szigetelő, mert akkor szerelhető marad -
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz
Savanya #62664 üzenetére
Én már nem tudom, de az biztos, hogy csattog rendesen, ahogy írod is, főleg most hidegben, ha meg 1500 fölé nyomom menet közben, akkor jön az az érdes hang (is), míg be nem melegszik, de akkor sem tűnik el teljesen.
Liqui moly 4400-zat, vagy motul-t fogok majd belerakni, azokat is imádta, vagy amit Robi mondott, az FE-t.
Az előbbi kettőből van 2-2 literem bontatlanul, tehát még 5 liter kell hozzá, csak emiatt xado-ra most nem áldozok 35 ezer körül... -
rob210
Topikgazda
válasz
Savanya #58261 üzenetére
Hát azért az a plötty renault klima nekem rendesen hütött, amig el nem szállt a gáz belőle.
Nem rossz az a 7 fok amit tud, legalább nem fájdul meg semmid.
Amikor a horvátoknál 51 fok volt maga volt a megváltás a klima és egész hamar 11 perc alatt lehűtötte az utasteret. Igaz a kondenzvíz konkrétan folyt a csőböl nem csöpögött, mint itthon szokott. -
Xantomas
őstag
válasz
Savanya #57962 üzenetére
Azért a biztonság kedvéért vedd ki, és mosd le a nyákot IPA-val, de a csak alkoholos, féktárcsa mosó is jó erre, majd hajszárítóval szárítsd ki. Mind a kerámia smd kondik, mind az ellenállások ilyenkor megszívják magukat vízzel, és az áthaladó töltésmennyiség szépen elrohasztja őket, és pár hónap alatt kampec, lévén, hogy az aksi folyamatosan táp alatt tartja.
Az enyém pl nem minden részénél volt lelakkozva.
-
Xantomas
őstag
válasz
Savanya #57959 üzenetére
Elem jól megmozgatása a távírányítóban, majd ha az sem akkor elemcsere? Mindkét távirányítóval azt játsza?
Nézd meg az UCH-t hogy nem folyt rá a szutykos klíma tisztító folyadék. Sajnos nincs normálisan beburkolva, és a vezető oldalo levegő cső illesztésénél bele tud folyni a koszos, alkoholos lötty, ami beleeszi magát a csatlakozóba, meg ráül a nyákra, és kontakthibát, rosszabb esetben rövidzárat okoz.
Ugyan ezzel tavaly én is majdnem szívtam egyet.
-
rob210
Topikgazda
válasz
Savanya #53654 üzenetére
Pedig van.
Bár én se értem.De lehet, hogy ez még a DTI nél van???
Na ez most érdekes.Emlékeim szerint valóban a nagynyomású szállít, de annak is van szűrője.
-
rob210
Topikgazda
válasz
Savanya #50945 üzenetére
Igazság szerint a szakszerű tárolásban nem " romlik meg" konyha nyelven fogalmazva, tehát a használatbavételtől ketyeg a kor kilométer páros, de azt hittem még nem vette meg.
Ha már meg van akkor ennyi ezért úgy sem cserélik ki.
Csak nem tudom ezeket a régi raktárkészleteket hol sikerül kibányászni. -
Savanya
addikt
-
mycso
Topikgazda
válasz
Savanya #49752 üzenetére
Otthon is lehet, talán félórás művelet mindennel együtt a 2oldal.
Emelővel megemel, kerék le, rugóösszehúzóval a rugót picit összehúzni, teleszkóp alsó rögzítési pontja szétcsavar. Rugó kivesz, másik berak és ugyanez visszafele.
Ha felemelt autónál (lekötött teleszkópnál), valaki szépen rááll a hátsó tárcsára, akkor asszem a rugóösszehúzó nélkül is kiszedhető. -
Gabesz87
veterán
válasz
Savanya #49284 üzenetére
Nekem még a Clio-n javított egyszer kőfelverődést a Carlglass. Nem volt vele különösebb problémám, bár azért nyomtalanul nem tűnt el, pedig nem is volt akkora, mint a mostani. Én is azért vittem szervizbe, mert még új autó, és akkor már inkább eredetit tegyenek bele. Egyébként nekem is Pilkington van benne, rajta van az üvegen. Csak ugye pluszban még Renault logó.
Igazából úgy vagyok vele, hogy bánja fene, ha még fizetnem is kell 5-10e Ft önrészt, az belefér, de persze jobb volna, ha átvállalnák. Majd kiderül. -
Wiz Khalifa
veterán
válasz
Savanya #48957 üzenetére
Itt írtam le a hibajelenséget, sajna jobban nem tudtam megfogalmazni.
A szervizbe mikor kicserélték a teleszkópokat és mondtam nekik hogy lessék meg mi miatt van ez a hang mert azt mondták hogy úgy is kifizetem a munkadíjat nem tart semmiből sem megnézni akkor azt mondták mikor mentem érte hogy "nem szólt a kolléga, így nem néztük meg". Mondom nagyon rendesek vagytok...
-
motoflug
őstag
-
zsizsef
senior tag
válasz
Savanya #45090 üzenetére
Köszi! Az olaj is vezérléssel együtt volt cserélve. Akkor ezt talán +szívtam. Ez már megvolt vezérléscsere előtt is. Csak a gond az, hogy a cseréig nem volt hibaüzenetem. A csere után jött a "check emission" ( p0010) üzenet, amitől nem tudok megszabadulni. Pedig áldoztam rá, hogy szakemberek dolgozzanak a kocsin. Utoljára szakszervizben volt Debrecenben. Ott kicseréltették velem a szolenoid szelepet mert az felelős a hibaüzenetért. Hívtam ma őket, hogy nem kóser az általuk végzett hibamegállapítás és javítás, így kérnék egy újabb diagnosztikai kiolvasást. Nem javítást, csak kiolvasást. Erre adnak egy közel 2 hetes időpontot kiolvasásra.
. Amit elvileg garanciában kellene vizsgálni.
-
diablo1984
veterán
válasz
Savanya #42648 üzenetére
és az auchan-as gázolajat azóta sem heverte ki? injektor tisztító adalékot nem toltál bele, vagy valami prémium dízelt?
(#42641) Duliee: igen a szerelőnek úgy már nem akkora buli, hogy viszed a cuccot és azon sem tud nyerészkedni. ha meg ő szedi össze, akkor mindenre rá tud még tenni, sajnos vannak ilyenek, akiknek a munkadíj magában kevés....
-
speedydb23
senior tag
válasz
Savanya #42648 üzenetére
Nem tudom mennyire tényező, de nekem tele tank Auchan gázolaj után ment is porlasztó felújításra... Mióta meg van 440 liter gázolaj ment bele, ebből 340liter OMV volt + adalékolás meg egyszer 50liter Shell Nitro+.
Tudom, hogy sznobizmusnak hangzik, de én már csak és kizárólag OMV gázolajat fogok tenni az 1.5dci Cliomba.
-
Sgt. Chris
aktív tag
válasz
Savanya #42378 üzenetére
Semmi, a normálistól eltérő hang nem jön a motor felől, halk, sima és egyenletes volt a futása, nem volt erőtlen sem.
Eredetileg németből származik a kocsi, az ottani vezetett papírok, valamint a motorház matricái alapján az olajcsere 135.000 km-nél volt, most tart a gyári Elf olaj 20.000-nél.
Többek közt ezért is csereérett, meg amúgy is így illik (+vezérlés) -
Sgt. Chris
aktív tag
válasz
Savanya #37326 üzenetére
Lemértük végül, de csak 240-es a tárcsa, de az tuti, hogy csapággyal és ABS gyűrűvel kell... A szerelőm faterja alkatrészboltos, így nagyon remélem, hogy előbb utóbb a nekem megfelelő kerül a kocsimra :-) Így nem nekem kell izgulnom az alkatrész rendelésen. (Hála istennek, bár a pénztárcámnak nem hiányzott...)
-
szőröscica
addikt
válasz
Savanya #37064 üzenetére
Én 1.9dci-ben használtam Elfet, 10 ezer km alatt annyira elfáradt az olaj, hogy mindig komoly változás volt a motor járáskultúrájában, ha olajat cseréltem. Aztán átváltottam Castrol Edge-re, és az sokkal jobban bírta, nem volt igazán hallható/érezhető különbség, mikor szintén 10 ezer km után ledobtam. Egyszer költségtakarékossági okokból Total 5w40 ment bele, ami az Elf 5W40 tesója (szerintem ugyanaz, csak más flakonban), utána megváltás volt az új olaj, ami most épp Eneos Sustina. Rettentő finoman jár vele az autó, imádom.
-
FerNandor
őstag
válasz
Savanya #36699 üzenetére
Honnan gondolod amúgy? Szokott gond lenni vele? Nem értem, hogy miért lenne amúgy ilyen baja..
Bontottat nem merek venni...
Gondoltam, hogy megveszem az összetörött megane-om váltóját, de összetörtem azt az autót, ki tudja hogy megsérült-e az a váltó vagy nem. Használtat nem mernék venni. Mennyi? 70-80? 6 sebességes. Inkább ráköltenék 100-at csak legyen jó.Tresh, megnéztem majd. Lehet, hogy az lenne a baj?
Rob, friss olaj van benne és liqui moly mos2 adalék.
-
diablo1984
veterán
válasz
Savanya #36119 üzenetére
így van, a kép meg a szöveg nincs egymással összhangban, eleve ezzel a kinézettel 2008as autó már nem létezett, az 5ös váltó sem 6os! és az 1,6 16v sem 1,5 dci.
és igen, ezzel a féle kasztnival 99le volt a plafon, nem 106 ha már dízel.szeretem az ilyen eladókat, mikor odamégy gyanútlanul, kiderül, hogy semmi köze semminek semmihez.... de eladó!
legalább a szín okés!
-
-=Tiger=-
tag
válasz
Savanya #35428 üzenetére
Ocap, Impergom-on kívül bármi mást. Ruville, Swag/Febi, Meyle stb.
Ami a betéteket illeti azt láttad Nekem mik kerültek be. Azóta sincs velük semmi baj és fognak mint a szög!
Ha alsó motortartó bak, akkor is a fent megnevezett márkákból.
Más.
Kedves Mindenki!
Szervo ide vagy oda a kormány ide-oda ráncigálásakor hangot ad. Ha bal kerékkel kátyúba megyek erős csattogás...
Valami tipp, hogy min induljak el?
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Apple iPhone Xs Max 64GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- LicencAruhaz.hu OLCSÓ, LEGÁLIS SZOFTVEREK AZONNAL - Windows - Office - Win Server - ÖRÖK GARANCIÁVAL
- Lenovo IdeaPad 3 17ITL6 - 17.3" HD+ Intel 6305 - 8GB - 256GB SSD - Win11 - MAGYAR
- HIBÁTLAN iPhone 14 Pro Max 128GB Deep Purple -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3146
- GYÖNYÖRŰ iPhone 13 mini 128GB Pink -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3048, 94% Akkumulátor
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest