- Három Redmi 15 érkezett a lengyel piacra
- Kikristályosodik a Razr 60
- Yettel topik
- One mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy Watch7 - kötelező kör
- Mobil flották
- Mi mindenre jó egy másodlagos megjelenítő?
- Mindenki Z Fold7-et akar
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Így lesz tégla a porszívódból - a Roidmi csődje
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
rob210
Topikgazda
válasz
Graphics #67111 üzenetére
Ha rajta van az öntvényen a furat akkor igen.
De ezt meg kell nézni.
Hivatalosan ugyan az a blokk, csak van amelyikre rátették van amelyikre nem.
Viszont mivel clio vs, thalia is játszik, mindenképpen össze kell nézni.
A clio és a thalia között ugyanis vannak eltérések akármennyire is ugyan úgy néz ki. -
Graphics
Jómunkásember
válasz
Graphics #44667 üzenetére
Renault Thalia reloaded story 1.5dci
Két napja szerelőnél a kocsi, 2db porlasztócsúcsot felújítottak, azóta pöccröff, olajat eszi, de az már más hibaforrás.
Tehát aki ilyennel küzd, hogy nem indul az autó reggelre, annak egy résolajmérés kötelező. Nálam magas volt az érték, nyáron nem volt vele gond, a hidegek felé viszont inkább.
Elengedte a nyomást éjszaka, nem épült fel rendesen. 2db legszarabbat felújították, problem nincs.
Zsebből 80 ropi ment el a dologra.
-
Predator2
addikt
válasz
Graphics #46805 üzenetére
Ugyan csak 1.5dci 82ló
Reggel megyek melóba, hőmérő szerint 6fok volt kint!
Felpumpáltam, biztos ami biztos. Sajnos úgy indult mintha -20 fok lett volna kint. Hazafelé ugyan az, csak akkor pár fokkal melegebb volt.
Értelmes szerelőt meg nem ismerek. Csak nem hagyja magát megszerettetni a dci. -
Graphics
Jómunkásember
válasz
Graphics #44667 üzenetére
Páran ismerik a canossa-járásomat.
Vicces történet...
Hónapok óta kínlódtunk az autóval, 1,5dci, sok kilométer, hidegen már egyre nehezebben indult.. eszi az olajat is, de még megy, ez számomra öröm..
Tegnap reggelre már 5x indítási procedúra mire beindult.. Melegen semmi baj, hidegen viszont káosz... Nem indult.
Villamossági szerelőhöz elvittem, mondtam neki, nézze már meg az izzítógyertyákat. Minden oké..
Nézi az EGR-t teljes kilazulva... / előző szerelő azt mondta visszaforgatta az eredeti pozicióba...,igen csak nem húzta meg? ... /
Indításnál fals-levegőt kapott a rendszer, emiatt nem indult rendesen.
Szóval: Meghúzta a villamosságis, hibakódot nézett , semmi. Ma reggel 2 fok, egy izzítás, pöcc-röff... Én meg már motort akartam cserélni...
Oké, hogy eszi az olajat, meg minden...Nem bízok a szerelőkben, viszont ez a srác logikusan látja legalább a dolgokat, és 2 ezer forintból megoldotta a gondjaimat egy időre...
Tanulság: Néha a legapróbb hibák okoznak bosszantó napokat.
-
válasz
Graphics #45813 üzenetére
Immo, vagy izzítórelé.
Khm! Csak nem te is autószerelő is vagy, hogy így rávágod? Mi alapján?
Ebben a sorrendben cserélnék az alkatrészeket a nemrég tárgyalt autószerelők...A nem húzás még a nem indulás oka is lehet ugyanaz...
Ráadásul izzító nélkül be kell indulnia, ha egészséges a motor... -
rob210
Topikgazda
válasz
Graphics #45760 üzenetére
Igen jól gondoltad, és nincs is ezzel semmi baj, az elkeseredésedet is megértem, az utálatodat is.
De ha 300 leirod, hogy megy a bontóba a kocsi, mert nem éri meg fentartani, attól nem fogja senki megcsinálni rajta a generált.Megértettük, hogy elromlott, a kedved is elment tőle, ez teljesen rendben van.
Told be a bontóba, ha már nem látsz benne fantáziát, vagy add el.Szerintem semmi sértőt nem Írtam neked, megkértelek valamire, de ha meg akarsz sértődni sértődj meg nyugodtan.
Akár mikor kértél segÍtséget próbáltunk segÍteni.A moderálást arra értettem, hogy ne szarozd állandóan a dci autókat, mert neked nem jött be.
-
rob210
Topikgazda
válasz
Graphics #45756 üzenetére
Kedves Dulie
Nagyon sajnálom azt, hogy így jártál, de kérlek ne írd le többet, mert ki kell moderálnom.
Tényleg együttérzek veled, de a téma kezd sok lenni.
Belenyúlltál, megértettük, szaporítod a szar a renaultosok táborát, de attól, hogy még 10 X leírod nem javul meg. -
válasz
Graphics #45746 üzenetére
Milyen olaj, milyen szűrők? Én csak Mann szűrőket használok és a gyári ajánlott Elf olajat.
Már nekem is ajándék minden km. Én mentem a 10 év alatt 270e km-t. Kop-kop. Az óra 321-et ír, de nem biztos, hogy 3 éves korában 51e volt benne, amikor vettem
A motort meg pont nem a 2500 feletti forgatás nyírja ki, hanem inkább az indulgatások, a sok alacsony fordulatszámon való terhelés. Az alacsony fordulatszám a káros, amikor még az olajozás sem az igazi.
A HK csapágyak milyen állapotban vannak? Azok megkopása is tud állítólag a motor kopásához vezetni. De az inkább a 100LE feletti 1.5-ösökre jellemző. -
-
balazs1022
őstag
válasz
Graphics #45639 üzenetére
500km-el ezelott lett kesz. Mikor kesz volt jo is volt. Csak onditaskor volt egy kis fust. Most tettem bele egy huzamban 200km-et, ez tett be neki. Az turbo alatt csopog az olaj. A nivopalca fekete. Lehuztam a kartergaz visszavezetot annak a csonek a falán van olajsar. De inditaskor se fust se olaj nem jott ki belole. Konnyen indul amugy.
Ilyen lett az ut alatt... -
Wiz Khalifa
veterán
-
speedydb23
senior tag
válasz
Graphics #45518 üzenetére
0km-es kora óta OMV prémium gázolajat tankoltál bele? Nem? Akkor nincs miről beszélni...
Ez az egy nagy hibája van a dci motoroknak, hogy nem a Magyar gázolajhoz van tervezve, egyébként meg ha mindent megkap időben és nincs hidegen hajtva, akkor nagyjából kimegy a világból.
Mondom ezt úgy, hogy nekem is már a 415k vételár felett mégegyszer ennyi pénzem benne van a Clioba, de egyáltalán nem motorikusan kellett ezt ráköltenem!
(#45513) Syd2012
Úgy is megy átnézésre valamelyik nap, szóval már nem oszt nem szoroz, de viszont minden nap elviszi a seggem A-ból B-be meg minden más útra is úgyhogy jó kis verdát fogtam ki szerintem.Eddig hány km-t mentél vele? Csak azért, mert 100-200 km-en nem feltétlen jön ki minden hiba...
-
-
válasz
Graphics #45512 üzenetére
Tedd hozzá mindig, hogy egy 300k km-es autót vettél. Csak nálad lett tanuló, vagy korábban is az volt?
Ha igen, akkor a sok alapjárat, gurgulázás, meg helytelen használat miatt megfelel vagy 4-500k-nak...
(csak mert megint az érződik, hogy a dCi xar)
Igen, a felújítás az autó értékéhez képest baromi drága, ha valami drága baja van, szinte nem érdemes vele foglalkozni. -
rob210
Topikgazda
válasz
Graphics #45468 üzenetére
Na hogy a segÍtség tárgyilagos legyen ebből kell a te kopott motorod esetén 3 db.
Sokat, kérdés mitől van a kartergáz.
Nekem anno a 8 szelepes Golfnál, egészen sokat hozott a kompresszión is.
Viszont ha ezt a kezelést elvégzed akkro azt autópályán tedd.
Az alapjárati 10-15 perces járatással nem éred el ugyan azt a hatást.
Autópályán nagyobb fordulaton nagyobb igénybevétel mellett nagyobb százalékban tudja a hibákat revitalizálni.2tubus
-
Graphics
Jómunkásember
válasz
Graphics #45297 üzenetére
Hétvégén kerül "új" turbó a Renault-ra, igazából lehet hirtelen volt a dolog, azzal kapcsolatosan ,hogy szar volt ami felkerült.
Magas a kartergáz, állítólag emiatt képes kinyírni a turbót is..
Szóval kb ennek a motornak ennyi, azért kerül fel most a turbó , mert az autó munkaeszköz, és nyáron a legkihasználtabb... Ha télig elmegy ezzel a turbóval, akkor a motorcsere mellett döntök valószínűleg.
-
Graphics
Jómunkásember
válasz
Graphics #45179 üzenetére
Na kiderült, hogy az egy éve vásárolt turbó / felújított t.rbot.chnik.... / szóval beszart, fossa az olajat...
Turbócsere 1 év után, valószínűleg minőségi kínai alkatrészekből lett felújítva... Vagy alapból hibás valamit kaptam..
Gari már nincs, fél évet bírt, most jutottunk cseréig.
Nem tudom már hova menjek, lehet veszek vmi bontott cuccot, mert ez sajnos sehol se garantált, hogy mit kapok a pénzemért, a bontottnál se mondjuk
-
válasz
Graphics #45179 üzenetére
Hány km van benne?
A turbó most is 120, de a felújítás "csak" 70.
Sokan szidják a kis dízeleket, de kb. a nem megfelelő használat okozza a végét majdnem mindnek.
A tiéddel mi történt?
Ez a motor + alkatrészei meg még egy ideig drágák maradnak, mert a mai napig forgalomban van, némi változtatgatással. -
Wiz Khalifa
veterán
válasz
Graphics #44779 üzenetére
Jó nem azt mondom ne kelljen rá költeni de olyan fél évet bírjon ki. Akkora tudok annyit gyűjteni hogy ha mondjuk jön egy komolyabb szervizelés azt ki tudjam köhögni.
Amúgy az a Renault amit itt helybe néztem úgy karosszériára rendben van, gumik is egy szezont még kibírnak a mostanin felül, csak itt nekem a para az elektromos dolgok miatt van mivel arra sokan panaszkodtak az autonavigátor.hu-n meg az alváz ne legyen szarrá rohadva.
-
üszök
őstag
válasz
Graphics #44713 üzenetére
Nem tudom, a garanciát kérdezd meg tőle. Újítanak szerintem külsősöknek is,gondolom 1 munkalapot kérnek a műhelytől aki beszerelt ha gond van. Ismi járt így felújított turbóval,nem volt munkalap,a turbó pikk pakk meghalt,fizethette a másikat ő zsebből. Annyi engedményt adtak,hogy nem kellett a 120k felújítási díjat fizetni csak 60-at.
-
üszök
őstag
válasz
Graphics #44710 üzenetére
Porlasztót kell tanítani,kapcsoló szelepet nem. Rég voltam ott,kapcsoló szelepet cseréltettem 4 darabot k.b. 7 éve. Akkor 22k volt darabja szerelésestől. Azóta is mennek. Felhívod elmondja mi mennyi. Garanciát viszont csak munkalap ellenében fogsz tudni érvényesíteni valszeg,de ez máshol is így van.
-
diablo1984
veterán
válasz
Graphics #44701 üzenetére
Turbo.hu
Jó lehet, megnèzitek a tied gyári számát ès kiderül. A tied is fel tudják újítani, az olcsóbb is lehet. Viszont gariban csak azzal foglalkoznak akinek papírosan hozzá èrtő rakja be, nem jóskapista a sarokról, kötelező a friss olaj ès olajszűrő is! A mostani turbód sem règi, mègis szar, lesz ott más gond is!
-
balazs1022
őstag
válasz
Graphics #44699 üzenetére
Szia! Ajanlom a wizard turbonal a gyari felujitott turbot. Most csak 70.000. Sztem megeri mert gari is van. En is sok felet neztem 50.000-tol mar lattam jo allapotu hasznaltakat, de ugye azzal befurodhetsz, meg gari sincs ra. Azt 60-ert mar angliaboll is lehet rendelni szoval +10-ert mar megeri a magyarorszagi. En is most az uj tutbo beszerzese elott allok. Nekem hetfon kell donteni. Ajanlott hajtokar csapagyat is cserelni. Az elenyeszo ktg a tobbi alaktreszhez kepest.
-
Graphics
Jómunkásember
válasz
Graphics #44678 üzenetére
Megkapta a műszakit.... De nem érdemelte meg.
Kimatekoztuk , meg fogjuk csináltatni úgy néz ki.
Sajna viszont valahol be kell áldozni
4db porlasztócsúcs kell majd / ebből felújított , vagy bemért használt jöhet csak szóba
1db magasnyomású / ha kell, erről nincs infóm milyen az állapota
1db használt, de nem szar turbóKérdés ezt be bírom szerintetek szorítani 150körül?
-
tresh
veterán
válasz
Graphics #44667 üzenetére
Az az ember vállaljon rá garit aki összerakja hogy frankó lesz a többi nem számít. Az a baj itt már arról van szó hogy amennyit most ér az autó és amennyit költeni kell rá neked megéri e még? Ki fogja e termelni a ráköltött összeget vagy sem. Ezt neked kell eldönteni. Az hogy sok a résolaj az egy dolog sok minden összefügg
Tehát én amondó vagyok számolj egy javítási költséggel, de olyannal aki tudja is a tényleges bajt és azt javítja nem pedig kicserélteti veled a fél autót. A céges meganeom 1.5 dci motorját 2kb 2 húsos ládába kapta a szerelő (nem mondom el miért hosszú..) és 300+áfa ért rakta össze motorgenerállal, új hűtő, tartó konzolok,stabrúdak, vezérlés,olajok,fékfolyadék ect... azóta ezt tudja :
Szerintem nincs miről beszélni hogy megéri e ha jó gazdája van az autónak
-
tresh
veterán
-
Graphics
Jómunkásember
válasz
Graphics #42255 üzenetére
Na, hát még üzemel a jármű, ez is kész csoda.
Igaz már ereje nem túl acélos, kék pamacsot is pöffent egy nagyobb gáznál, a turbó visít rajta.
Nem tudom meddig megy, valószínű még a műszakit megkapjuk, azután elteszem pihenőre, és elgondolkozok azon, hogy felújítsam, vagy motorcsere.
Check engine folyamatosan ég.
/ 2004, Thalia, 1,5dci
Az a baj 100-150 ezernél többet nem akarok rákölteni arra, hogy még 2 évet menjen... miközben csak a porlasztó lenne ennyi...
Sajnos néztem az opciókat, de a kocsi értéke zéró, ebbe beletolni egy rakás pénzt nem éri meg.
Így más nem maradt, hogy eladom így ahogy van. Műszakira még felkészítem, futóművet rendbekapom, ha nem jön egy kihagyhatatlan totálkáros Clio/Thalia/Kangoo osztrákból/németből, akkor mennie kell.
-
tresh
veterán
válasz
Graphics #42665 üzenetére
Ha még nincs gond akkor a hajtókarcsapágy csere egy olaj cserével le tudható 20k körül van a szett bele aztán megint nincs gond. 10 ezrenként kapja az olajat +szűrőt és normálisabb kutakra kell vele járni pl omw,mol,shell. Nekem pl amióta meg van a dízel fosaudim csak omw nyálon van tartva néha belemegy egy kis molos cucc. De hallható a különbség az omw javára. Faterom Lagunája szintén csak omw-n van tankolva
(#42666) gooool: fogyasztás hogy alakul ?
-
Sly189
senior tag
válasz
Graphics #42643 üzenetére
Akkor reagálnék erre is
Legyen úgy ahogy írtad az árakat, bár olcsóbban is hozzájutni a dolgokhoz.
3 éve van 1.5 dCi. kb. 70 000 km mentem vele eddig.
Amit azzal spóroltam meg, hogy alacsony a fogyasztása 4-5liter és nem 8-9 liter, 3 év alatt majdnem több mint 1 000 000 Ft ! És nincs baja.
Pár hónapja kiszámoltam pontosabban.
Érdekes nem? Ezt a vonalat is meg kéne gondolni, mielőtt fikázzák a dízeleket. Persze aki naponta használja 5 km oda vissza távra annak nem éri meg ez biztos.
Meg hogy ha valaki nem veszi komolyan a szűrők cseréjét, turbos autót nem tud használni az így járt. Egyik ismerősöm 530d BMW jébében kb 450 000km van, + a meglepetés tekerés és még a gyári turbó van rajta.
-
diablo1984
veterán
válasz
Graphics #42641 üzenetére
a dugattyút tudja kilyukasztani a behugyozó porlasztó, igaz ahhoz is idő kell.....
(#42642) Predator2 : az ilyen kereskedő elmehet a picsába, jó hogy ne kép alapján vedd meg az eladó szarját. a megane 2-esek, cliok, lagunál 2 első sárvédője is műanyag, ha az elejét elpusztítják és kap egy új motorháztetőt amit lefényeznek szépen, akkor rétegvastagság mérővel nem mondod meg, hogy a szélvédőig eltűnt az eleje, csak ha taknyolják, akkor nem adja ki minden tökéletesen a helyét, mint ahogy a lámpa ebben is mindenfelé volt! csalóka tud lenni a dolog.
nem rossz az 1,5 dci, itt is a fórumban van sokaknak is, egy a trükkre, rendszeres karbantartás és jó minőségű gázolaj. ezekkel a feltételekkel meg az a gond, hogy egy használtról nem tudod megmondani, hogy az előző gazdája is csak használta, vagy gondos tulaja is volt-e! szomorú tud lenni, ha egy szopórollerbe ül bele az ember, egy benzinesnél kevésbé kockáztatsz nagyot, az 1,4-1,6-os motor is jó, takarékosak is viszonylag, kevés minden szokott csütörtököt mondani benne!
-
Predator2
addikt
válasz
Graphics #42643 üzenetére
A másik topicban, pont azt magyarázzák, hogy a japán diesel sz@r! Most akkor?
Az 1.5 dci-ről úgy hallottam az első széria beteges, de az utána lévők már jók.
nekünk is jó. Csak kapott egy pofont a hibás gyári alkatrészek miatt (csere után ugrott a vezérlés). Azóta vannak gondok. -
Predator2
addikt
válasz
Graphics #42626 üzenetére
(#42626) Duliee
Egy nap oda/vissza 70km-t erre a távra, még pont ajánlott a diesel. De ha nem lesz más akkor marad a benzines.
2006 előtti modellekre, a márkakereskedő is azt mondta, hogy gyalázat. De ez már a frissített verzió, amivel viszonylag kevés baj van. Nincs agyon extrázva, így a meghibásodási faktor is kisebb talán.
(#42627) rob210
Nem hoztam el, sokallottam az árat. Telefonban azt mondta, nincs lelakva belülről, nekem más volt a véleményem. Ha engedett volna még az árból akkor lehet... Természetesen csak a próbaút után.
A hirdetés alapján az általam megnézett Megane is patika autónak tűnt.(#42628) diablo1984
Amikor mondtam neki, hogy szeretném ha kihozná a réteg vastagság mérőt, és előttem is mérjük meg, akkor kaptam megint a kioktatást. A kezemben ott volt a Totalcar-os ellenőrző lista.
Idézem: Alkudozom, ellenőrző listám is van, és még réteg vastag mérés is? Tudom kezelni? Mondtam neki, hogy nem, de gondolom te megmutatod. Akkor megint csak mosolygott. Maga a kereskedő koránt sem volt szimpatikus. A szavatosság hallatán, folyamatosan visszakérdezett. Mondtam neki, hogy nem visszaélni akarok vele, csak nem szeretnék roncsot venni.Mondta a kereskedő, hogy nézzek még pár ilyen kocsit, de biztos benne, hogy vissza fogok menni ezért.
Csak a hibás részeket (ami látszott belőle) az eredeti hirdetésben látszik a teljes autó.
(#42629) tresh és (#42632) Duliee
Hajlok a Suzuki felé, bár nagyon nem tetszenek. Viszont szerintem pofátlanul drágák
Apámnak Renault Thaliája van(#42633) diablo1984
Yaris középső óraegység miatt kizárva! A Corollák meg drágák, amiben nincs csillió km.
Azért sem ölnék bele túl sok pénzt, mert a munkába járáson kívül nem sokat lenne használva. -
diablo1984
veterán
válasz
Graphics #42637 üzenetére
egy olyan thalia mint a tied egy 1,4 16V-s motorral a dögunalom melegágya, jól is tud fogyasztani, a gyújtótrafón kívül nem nagyon szokott semmi megpusztulni benne, elektronika minimális benne, 4 személy ha nem 190-es kigyúrt kopaszok, akkor elvan benne, csomagtartója egy swifthez képest maga a természet határtalansága.
nem olyan rosszak ezek a benzines renaultok, mint amilyennek lefested őket, az tény, hogy a suzuki a ridegtartást jobban elviseli, mert igénytelen szerkezet, ha bele kilóg is megy fék és futómű nélkül is, de ha valaki nem akar az utakon guruló instant halállal közlekedni akkor az arra is költeni fog, mert nincs is jobb annál, ha az ember fékez és nem a tábla állítja meg......
-
diablo1984
veterán
válasz
Graphics #42635 üzenetére
Akkor inkább benzines megane-t, az nem dci így a víz sem ver, vagy benzines thalia, abból is az összes eladó, de a suzuki ahhoz kèpest hogy olcsó fapad az sx4 ès a swift 2 is csúnyán túl van árazva, pedig a swift 2 amolyan városi cirkáló, kis csajos autó, családi kombival össze sem lehet hasonlítani....
-
rob210
Topikgazda
válasz
Graphics #42632 üzenetére
Ezt a suzuki mÍtoszt nem értem.
Oké elismerem a motorja szinte elpusztÍthatatlan.
De én konkrétan nem érzem jól magam egyikben sem.Pl. Wagon R+ egy bili és autópályán billeg is már a legkisebb szellőben is egy életveszély.
Swift 1 gen hagyjuk be se tudok ülni rendesen az törpéknek való, csomagtere meg nincs.
Swift 2 gen hagyjuk, amikor a vadiúj kocsin gumicsere alatt nem szabad kinyitni z ajtót, mert eltekeredik a kaszni, az számomra nem autó.
Az sx4 még hagyján, de valahogy azzal sem tudtam azonosulni, jól meg egyáltalán nem éreztem magam benne.
Baleno hát izé, ezt inkább hagyjuk is.Ezekben ültem vezettem, mindegyik egy vicc az I -es ph II es megane hoz képest is,a II-es megane ph II meg nem emlÍthető egy lapon vele.
-
diablo1984
veterán
válasz
Graphics #42571 üzenetére
de elnézve ott azért tud bőven levegőt szívni, mert 1 csavarral nem hiszem hogy ugyanúgy letömít, pláne ilyen kitekert helyzetben!
most akkor az egr az rossz, vagy csak megelőző intézkedés volt ez a csűrés-csavarás?
ha még működik, akkor a porlasztók és nagynyomású szivattyú cserekor szerintem állítsátok vissza a normál állapotába és egy tömítés szett sem ártana a turbóhoz is, hogy ki lehessen szűrni, ha még más is szarozik!
-
dhgm
tag
válasz
Graphics #42521 üzenetére
A magasnyomású, ha tudja az alapjárati 230 bar nyomást rendben van. Egyszerű diagnosztikával megnézhető.
Kevés olaj lehet az intercooler csőben, attól még nem halt meg a turbó, Nagyobb baj, hogy vastagabb olajat adtál neki...
Porlasztók 30 .000-ből felújíthatóak kapcsolószelep cserével (http://www.aliexpress.com/item/High-quality-DeElphi-Best-quality-9308-621C-fuel-injector-control-valve-28239294-common-rail-injector-control/32595914200.html?ws_ab_test=searchweb201556_3,searchweb201644_5_505_506_503_504_502_10014_10001_10002_10016_10017_10010_10005_10006_10011_10003_10004_10009_10008,searchweb201560_1,searchweb1451318400_-1,searchweb1451318411_6450&btsid=20831777-a5a5-4a53-9894-5fde1d4a4e38) kis bátorság és kézügyesség kell hozzá...
és még illeszteni sem kell.
Itthon annyiért adnak egyet,mint itt a négy kerül, mert mindenki 200%-os árréssel dolgozik.
Ne hidd, hogy rosszabb mint amit itthon tesznek bele, ez csak szöveg.Bátorság kitartás..
-
rob210
Topikgazda
-
diablo1984
veterán
válasz
Graphics #42544 üzenetére
hát ha magyar autó volt, akkor kérsz egy rendszámot és lecsekkolod a neten, asszem 600huf és tudni fogod! sok km nem hinném, hogy lenne benne, a vezető ülés is teljesen egyben van, nem koptatták még rommá! szerintem ennyit megér a thalia, ha az olajat nem eszi, akkor még a blokknak kutya baja, a turbó olajcsöveit lehet nem árt levenni majd és kitakarítani, főleg ha tényleg egy tömítés baja van a turbónak(nekem is a visszavezető lemezes tömítés engedte az olajat, tiszta mocsok volt a motor tőle, kapott egy nem lemezest-mitudoménmár mi annak a kartonpapírszerű anyagnak a neve- és máris nem taknyol!)
az hogy a turbónak nagy hangja van, az nem tudom mennyire természetes a thaliákon, én a dízel lagunában is csak pislogtam, hogy mennyire behallatszik az egész motor, lehet neked is egy kipuff tömítésed fúj ki, lehet a kiherélt katalizátorban vízhangzik a turbó, nem tudom, nekem egy cső van helyette, nekem így csak a turbó hangja hallatszik, meg persze a motor!
-
rob210
Topikgazda
válasz
Graphics #42524 üzenetére
Na amit most leÍrtál azt meg se hallottam
Ha te azt hiszed egy 4 es golfot fillérekből fent tudsz tartani, akkor majd belinkelem neked a vw topikot és sok sikert hozzá.
Én nem foglak elkeserÍteni.A facen, meg ahogy linkelték is neked, van renault adok veszek topik, kb, hetente tesznek fel porlasztócsúcsot szettben azaz 4 darabot 25-50 ezerig.
Én nem temetném a kocsit, de ha te meguntad és váltani akarsz akkor úgy is eladod.
Csak kérlek ilyet, hogy a 4 es golf fillérekből fenntartható ne Írj, mert lesÍrom a diszkóbelépőmet.
-
diablo1984
veterán
válasz
Graphics #42521 üzenetére
turbónál az tényleg jó kérdés, hogy mi az hogy szórja az olajat, mert ha csak az olajvisszavezető tömítése fos, az párszázas dolog, ha a coolerbe nyomja az olajat, akkor cserés, jó volna tudni, hogy mit takar ez!
ha gondolod ingyen átveszem tőled, hogy ne kelljen megküzdened vele!
itt a facen van egy 100e km-es borult dci clio én a helyedben megvenném belőle a nagynyomású szivattyút és a 4 csúcsot és problem solved! a turbónak szerintem nagy gondja nem lehet, ha van, akkor ott valami más is hibázik!
-
diablo1984
veterán
válasz
Graphics #42518 üzenetére
Igen, de nem biztos, hogy mind rossz! Lehet csak 1et kell cserèlni.plussz új tűzkarika alá, bár az fillères tètel már. Amúgy a hibakód olvasás mit mondott, egyèrtelműen nem adta ki? Lehet a nagynyomású pumpának nincs baja, csak a fos gázolaj megette a porlasztókat, igaz, akkor a pumpán keresztül jött....
-
-
g.gergo
senior tag
válasz
Graphics #42356 üzenetére
Szaktudas, szakertelem megvan-e?
- Meg.Árban mennyire huzos?
- Szerintem ár-érték arányosan kér. Lehet, h vannak olcsóbbak is tőle, én ezt nem tudom, de én nem tapasztaltam volna, h x munkáért olyat kért volna, h kikeredett tőle az ember szeme. De az a biztos, h megbeszélitek, h mit vársz el tőle, azaz mit csináljon, és ehhez kérsz egy tól-ig ajánlatot. És nem akkor jön a vita, amikor már kész a kocsi.Mi a gond egyébként?
-
-
pècsimunkás
addikt
válasz
Graphics #42284 üzenetére
Ok , köszi , majd körülnèzek spray ügyileg .
A vicc , hogy nemrèg autóztam , ès.simán nyìlott kìvülről is . Pènteken dèlután többszöri próbálkozásra sem . Többször próbáltam akkor , nyitottam , zártam a távirányìtóval ,de semmi nem törtènt ma pedig simán nyìlott . Ki èrti.ezt...
rob210 : köszi neked is .
-
FerNandor
őstag
válasz
Graphics #42259 üzenetére
Maglodon a Zoltán nagyon érti a dolgát, nagy szereléssel nem voltam még nála, de amit láttam az meggyőző volt. Tényleg ért az autókhoz és a Renault-khoz. Csak hát nincs közel. Ha esetleg más nem ajánl más valakit, egy telefont megérhet.
Itt felém, most hirtelen én se tudnám, hogy ilyen problémával kihez vigyem.. -
rob210
Topikgazda
válasz
Graphics #42253 üzenetére
katalizátort nem véletlen találták ki.
Össze vissza mér a lambdaszonda és a befecskenezésed se lesz Így optimális soha.
Ilyenkor vészmódba kéne kapcsoljon a fedcomp, ha értelmezhetetlen adatokat kap a lambdától.Valamint ha feketét füstöl, akkor nagy valószÍnűséggel a fejek halottak a gépben. (porlasztócsúcs)
-
mycso
Topikgazda
válasz
Graphics #38806 üzenetére
Uhh, ha ennyi km van benne és most cseréltél turbót, HK csapágyat pedig nem, akkor azt nagyon nem ártana.
Bár ha ez a 64-5 lovas verzió, ott lehet nem okoz problémát, egyébként is a 106 lovasokat érintette elsősorban ez a HK csapágy probléma. Viszont ennél voltak olyan sztorik, hogy sok km., turbo csere, HK csapágy gyári, majd az új turbóval szétpergett a motor.
Tavasszal a turbócserekor cseréltettem én is a HK csapágyakat.
-
mycso
Topikgazda
válasz
Graphics #38804 üzenetére
Múltkor én is mászkáltam így egy keveset, de szerintem hosszútávon nem jó a motornak, hiszen mivel kisebb a töltőnyomás, jobban megterheled a motort.
Óvatosba használgathatod szerintem, de minél hamarabb nézesd át, illetve ezt a pár csatlakozási pontot te is át tudod nézni így nagyhirtelen. -
mycso
Topikgazda
válasz
Graphics #38802 üzenetére
Akkor 100%, hogy valahol illesztési probléma van. Turbo csövek bilincseit nézd át, illetve nálam (106ló 1.5dci) az a cső szokott problémás lenni, ami a turbóról megy az intercooler-re, mert elég barom megoldással rögzül a turbóhoz, esetleg arra nézz rá. (neked lehet nincs intercooler, de attól még lehet szintén ilyen barom megoldással van a cső a turbóra applikálva)
Új hozzászólás Aktív témák
- Bomba Ár! Lenovo ThinkPad P73 - i7-9750H I 32GB I 256SSD I 4K I Nvidia 4GB I W11 I Cam I Garancia!
- Medion Erazer Beast X40-hez vízhűtés (MD 60961) (ELKELT)
- Telefon felvásárlás!! iPhone 14/iPhone 14 Plus/iPhone 14 Pro/iPhone 14 Pro Max
- Bomba ár! Fujitsu LifeBook U7310 - i5-10GEN I 16GB I 256SSD I 13,3" FHD I HDMI I Cam I W11 I Gari!
- Telefon felvásárlás!! iPhone X/iPhone Xs/iPhone XR/iPhone Xs Max
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest