- iPhone topik
- Egy óra, két rendszer
- Apple iPhone 16 - ígéretek földje
- Telekom mobilszolgáltatások
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Komoly akcióval érkezik Magyarországra a Honor Magic V5
- Samsung Galaxy S25 - végre van kicsi!
- Sony Xperia 1 VII - Látod-e, esteledik
- Milyen okostelefont vegyek?
- Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
Hirdetés
-
Mobilarena
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
tresh
veterán
válasz
SocketA #37041 üzenetére
Természetesen az hogy a szint jelző fölött van picivel nem gond csak van egy két paraszt már bocsánat aki nyakig önti aztán után a tulaj meg nem érti mi van.. Nekem pl m1 nél volt ilyen jött haverom hogy hogy cserélték a váltó olajat neki és rosszabb lett mint volt. Aztán olaj le és majdnem kétszer annyi jött le belőle mint mai kéne bele...utána kapott xdaot+ normál szintre lett töltve és mint a vaj úgy járt .
-
diablo1984
veterán
válasz
SocketA #37041 üzenetére
a vw 6 sebességes váltója is ilyen volt a 2000-es években, mert a hatodikat csak beszuszakolták a házba és annak nem jutott elég kenés! tehát maga a váltóház nam arra volt tervezve, hogy egyszer egy 6.fokozat is fog benne lenni, azért is gyakoribb a 6 sebességeseknél a váltóhiba.
-
Sgt. Chris
aktív tag
válasz
SocketA #32222 üzenetére
Hali! Köszi az ötletbörzét! :-) Átnéztem mindent! De az lehetséges, hogy nem a tálca alól folyik ki a víz? Hanem feljebb ? Mert elmentem meló után a helyi Renault szervízbe azt mondta a mókus, persze így szigorúan szemmelverés után, hogy a pára elvezető van részlegesen eldugulva, és feltöltődik és visszafelé nyomja ki a felesleges vizet...
Mert a csepptálca alatti rész, amit írsz a kardánbox körül, az száraz, tehát jól tömített... A pollenszűrőt kb 2 hónapja cseréltem és csontszáraz volt tegnap az is...
-
giigz
veterán
válasz
SocketA #32253 üzenetére
Tréfarépát reggeliztél?
"A masik meg ennyit irt:
A tesztelő újra megvásárolná a gumit? semmi esetre sem"
Ez minden egyes guminál megvan, tehát ne vedd figyelembe
Nem tudsz olyan gumit mutatni (bizonyos mintaszám fölött), ahol ne lenne legalább 1 értékelés, ami a lehető legrosszabbat jelölte be
-
Pecc
őstag
válasz
SocketA #32029 üzenetére
Kollégámnak E46 320 van, 150le, mint a tiéd. A napokban beszéltük, hogy neki is annyi a 0-100 gyári adat meg nekem is. Aztán megnéztük az autók súlyát, nem elhanyagolható az a majd 400kg különbség szerintem. Érzésre egyértelműen jobban tol az övé, na meg a hátsókerék jobban elindítja. Természetesen nem jelent ez semmit, nem ettől jó, vagy rossz egy autó.
-
giigz
veterán
válasz
SocketA #32029 üzenetére
Rob írt 8,9-et, amit én bevallom nem hiszek el, viszont ha levideózta volna, akkor kikockázva hajszálpontosan meg lehetne mondani, mennyi volt. Mert úgy hogy stopperezem meg fejben számolom, nem nagyon lehet pontosan tizedre megmondani, csak tippelni/saccolni... Az meg nem az én műfajom
Az enyém itt van, de itt még fals levegővel, lyukas kipufogóval, igaz azóta meg legyengült az autóm, tehát amennyit nyertem, annyit vesztettem is, tehát manapság elvileg tip-top állapotban is ennyit tud. 13,8s körül, ez a gyári érték. [link] (Viszont nem indultam tökéletesen)
(#32031) Lion01: Na azt nagyon megköszönöm, de jó lenne a videó, vagy lehet csak még én nem jöttem rá, hogy lehet videó nélkül pontosan mérni...
-
tresh
veterán
-
golyós
addikt
válasz
SocketA #31874 üzenetére
Köszi, megnéztem.
Nekem teljesen máshogy néz ki a Scenicen, de végül is kitakarítottam.Nincs lefolyó cső hanem egy fekete műanyag "csapóajtó" szerűségen folyik ki a víz.Ez előtt volt legalább 1 marék sár-tűlevél kombo.
Kitakarítottam, remélem most nem ázik be majd.Nagy valószínűség szerint felgyűlt a víz és mivel egyből ott van a szellőző nyílás is ezért átbukott a víz és befolyt.A szellőzőmotorról:
Szerencsére nem előtét ellenállás, csappantyú vagy ventilátor probléma volt.
Ne kérdezzétek hogyan de a ventilátorból kicsúszott a csatlakozó egyik szála
Nem értem hogyan, főleg, hogy gyakorlatilag bontás nélkül hozzá sem férni, de kicsúszott.
Valószínű még az előző tulaj szerelt rajta valamit és kirázkódott, vagy az ufók lehettek.
Ha már úgy is szétszedtük, kicseréltük a pollenszűrőt is így brutális 2500ft-ot kért a szerelőm érte.(szűrővel
)
Találtunk két kis lukat a kipufogón is, behegesztette a mester.
Most minden jó egyenlőre (azóta nem eset eső, mosni meg nem tudom csak mosóban) kivéve, hogy porzik az ablakmosó tartály.Köszönöm a segítséget mindenkinek
-
sladka_pani
senior tag
-
sladka_pani
senior tag
válasz
SocketA #31650 üzenetére
Persze, aztán a vidéki suttyó meg ilyenek miatt átkozza a pesti közlekedést, meg az autópályát is lassan már, mert 140-nél is levillogják. Pedig az már elég nagy és haladható sebesség, azontúl, hogy 130 ugye a megengedett! Bp-n meg 50-es táblánál netán 70-el mész, hogy nehogy levillogjanak, meg haladjon a forgalom, ledudálnak, leintenek, mint valami szar szutykot, de egy lámpánál meg csikorog a fék ha megáll a sor. Ha elromlik a lámpa egy kereszteződésben, az erősebb, a gyorsabb kutya b4szik... azért írom, éppen a héten voltam (kedden) a hungáriánál, az állatkertben meg minden, és hát féltünk az asszonnyal bevallom őszintén, mert úgy rám álltak az alatt a benti 20-25km közlekedés alatt, hogy nem normális. Persze nem mondom, hogy mindenki ilyen, de akárhányszor csak Pesten járok kocsival, mindig egy ideig nem akarok menni és felmerül a kérdés: van aki élvezi ott tényleg az autózást? Mert ezt a kapkodást nem nevezném annak és örülök, hogy falusi vagyok, igaz előtte 20+ évig kisvárosban éltem.
-
rob210
Topikgazda
válasz
SocketA #31644 üzenetére
A bátyám úgy kezdte, hogy gyere nézd meg milyen állat isteni ez a kocsi.
1 hét múlva váltócsere, mert neki az olajcsere nem segített, szétestek a fokozatok.
Aztán elkezdett csúnyán búgni a difi az új váltóval, magyarán már az is a végét járta és amikor megkapta a szájára a normális működés közbeni terhelést meg is adta magát.
Az összes lengőkart cserélnie kellett.
A fékek kritikán alulira voltak kopva amikor megláttam, mondtam neki azonnal add ide a kulcsot és amíg nincs fék cserélve nem adom vissza.
Valóban iszonyat vékony volt ki túlzással mint egy vastagabb kartonlap.
Ráadásul ki volt cserélve a sima nem hűtött tárcsára.Na mindegy szóval ő nagyon belenyúlt, nem is értettem, hogy tudta megvenni.
A klíma sem megy azzal még szívni fog az alkatrészek már megvannak hozzá de azt még be is kell szerelni.
Egyszóval igen alaposan megszívta a nepper BMW-t.Az enyém is 14éves és renault létére nem zörög nem csörög, egyedül a jobb első futóműnél kéne kitalálnom mi kezdett el kopogni.
Ha azt is megcsinálom utána már nincs gond.
Meg eddig is elég jól összebarátkoztunk, ő hűségesen szolgál a gondos karbantartásért
Pedig ez nem BMW csak egy renault -
giigz
veterán
válasz
SocketA #31602 üzenetére
Akkor az átírást, biztosítást, adót is beleszámoltam
Mondjuk akkor is csak 950-nél tartok átírással meg biztosításokkal együtt, lehet akkor a benzint is beleszámoltam, úgy már jó bőven 1 milla, de ugye benzin nélkül ez a 950 körüli érték a reális, ha pedig csak a szerelést és alkatrészeket nézem, akkor bő 800 körül van. Mindegy, átírással, biztosítással, adókkal, idén már bőven meglesz a 1M+
-
rob210
Topikgazda
válasz
SocketA #29488 üzenetére
Sok sikert hozzá
Ettől én még nem leszek BMW fan, de megértem azokat akik szerelmesek bele, valóban sok jó megoldás van benne amit irigylek, de sok olyan baromságot is betettek a Német mérnökök amik le is rontják számomra az értékét.
Egy biztos sok van belőle, bontott is sok van belőle, de nekem ilyen téren a renaulttal sincs bajom, pont tegnap írtam, hogy nincs mit csinálni rajta kész a kocsi.
Állhatok neki valami ismerőst keresni akinek valami "szar" német autója van, hogy legyen mit bütykölni
-
rob210
Topikgazda
válasz
SocketA #29482 üzenetére
Remélem nem kerül rá sor, de ha úgy adódik, hogy valamit javítani kell rajta, akkor is hasonlítsd majd össze a renaultal.
Nem rosszból, csak, hogy lásd valóban nem egy kategória, sem minőségben sem fenntarthatóságban.Nekem nincs pénzem egy BMW-t fenntartani én ezt el is ismerem, de őszinte leszek, ha ennyi pénzem lenne akkor se BMW-be ülnék, de ez azért van, mert ahány ember annyi ízlés.
Ettől még remélem néha irkálsz majd ide akár BMW-s panaszokat élményeket is. -
giigz
veterán
válasz
SocketA #29177 üzenetére
Pont azért nem adom el, mert ha megvettem 30%-os állapotban akkor most kb. 80%-os állapotban van, vezérlésen kívül gyakorlatilag minden új/költségmentes, még van egy kis munka vele, de ez már semmi ahhoz képest, hogy maga a vételár, + az összes többi költség mennyi volt.
Így 1 M-ból van egy olyan autó, amin hamarosan egyetlen karc-hiba sem lesz, gyakorlatilag (1 rozsdafoltot eltekintve ami meg lesz csinálva) kb. 5-10 évesnek néz ki, ugye végig garázsban volt, belülről is patika, ülések kb. újnak néznek ki, motorikusan is patent, fogyasztás is végre rendben van beállt 6,5 literre, a fékkel sem lesz most már baj, műszaki is tegnap lett meg, talán ha most eladnám, a lehető legrosszabb döntés lenne.
Alapból nem ezt kellett volna megvenni, de a vétel után 2 héttel már 500k-ba volt összesen, és akkor úgy tűnt hogy nem is lesz több baja, viszont akkor már 300k körül tudtam volna eladni, az kapásból 200k mínusz, ha bármilyen más autót vettem volna helyette, az ugye 200k+-szal indult volna alapból, és nyilván ezekre a 10+ éves használtakra mindig kell költeni, tehát ugyanúgy egy másikat is kifoghattam volna, ami ilyen elhanyagolt lesz...
Most már ugye kb. 1 millióban van, ha most eladnám 300k-ért akkor az elmúlt 1,5 év szenvedésének és munkájának semmi értelme nem lenne, arról nem is beszélve hogy 700k kapásból repülne az ablakon, egy újabb autóhoz még legalább 500-800k kellene, tehát 1,5-1,8 millióból lenne egy olyan autóm, amivel megint ott vagyok, hogy ér 700-800k-t jó esetben...
Tehát ez már maradni fog, úgy vagyok vele régóta, hogy mindenből megkapja a legjobbhoz közel lévőt, és akkor ki fog szolgálni, ennél szebb, kényelmesebb nem kell, erről tudom hogy patika állapotban van, és csak használnom kell. Vadi új gumi, stb. Majd 5 év múlva ha úgy alakul, átülök valami Audi-ba, Volvo-ba, stb. addig pedig ez sulibajárós autónak tökéletes.
Pont haverom vett nemrég egy Seat-ot 1.9 TDI-vel, azt hiszem 90 lovas de nem emlékszem már pontosan, előtte ódákat zengett, hogy milyen jó a Swift után, jól fogyaszt, kényelmes, stb... Aztán találkoztunk, vitt egy kört, sírva menekültem vissza a Megane-ba... Beindította a motor, az én síri csendemhez képest elkezdett zakatolni a TDI, azt vártam, hogy mikor lesz már végre csend és szállhatok ki... Ülés kőkemény, pár km-t mentünk, de tényleg utána mintha fotelekbe szálltam volna vissza, amikor meg beindítottam a motort, kb. nem is hallottam hogy jár a TDI után. Ami nagy kedvencem az a Focus 1.6 benzin, de az is +500-800k lenne, annyit meg nem ér, fenntartás is sokkal több, stb. szóval marad ez és élvezem
(#29178) Mágus2: Pont ezt nem akarom, hogy 2-3 év múlva cserélni kelljen. Lehet, hogy ez is bírna sokat, de akkor meg továbbra sem értem, hogy Bárdis áron ez miért 5k, a normális márkák meg miért 10-be kerülnek. Nem találtam felhasználói véleményeket, semmit, ismerőst is megkérdeztem aki autószerelő, azt mondta soha nem is ilyen márkájú tárcsákat/betéteket szokott berakni az autókba, inkább Valeo, Delphi, Bosch, ATE, de a Textar és Ferodo-val nem szimpatizál...
Ha én most megveszem valami nagyobb márka tárcsáját + betétjét, akkor az már cserélve nem lesz, kb. 5 évet bírnia kell, és 50-80k km-t, max. ha a betét elkopik akkor egy olyat, de szerintem nem fog az sem elkopni, országúton teszi meg ezeknek a km-eknek a felét, nem sok fékezés van benne...
-
-
Sly189
senior tag
válasz
SocketA #29024 üzenetére
Csak nálam volt, én csak vezetgettem Magyarország - Belgium távon pl. szervizelni nem én szervizeltem. Amikor a hátsó futómű rossz volt az még itthon volt megcsinálták nyilván, de nem tudom mennyibe fájt. Én úgy vagyok vele hogy ha valaki olyan kocsit vesz, mint a BMW az készüljön fel hogy nem annyi mint egy alsóbb kategóriásnál a fenntartás.
De a facelifteset érdemesebb venni
2004 től van talán-
-
tresh
veterán
válasz
SocketA #29022 üzenetére
aza 2 liter benyás motor az nagyon jó... de ha rám hallgatsz coupe ide vagy oda felejtsd el alkatrész (karosszéria terén is) irtó szegény... plusz ezek 90%-át taknyok vagy 90-es mellbőségű botlábú nők vezetik/vezették... inkább kombi vagy sedan.. a fogyi 8-9 alatt nem lesz az tuti és nem tudom milyen autókba ültél de a hátsó kerék hajtás 150 LE nem ugyan azt a vezetés módot igényli mint amit egy első kereke 110Le lovas autó
-
rob210
Topikgazda
válasz
SocketA #29016 üzenetére
A lengőkarcsere egyértelmű, ha szar valami benne, mert ebben nem lehet szilnetet cserélni, csak lengőkart.
Össze van sajtolva vagy mi a tököm és ha szétmegy szilent cserés a lengőkar.
Egyébként ha beleszerettél vedd meg használd sok sikert hozzá, de én féltelek tőle.Giigz:
Szerény véleményem szerint ha van pénzed alufelnire vegyél rávalót ha nincs hanyagold a témát, mert szétrázza a kis popódat egy elkefélt felni.Az meg a másik fele, hogy elgyengülhet extrém esetben használat közben el is pattanhat a felni, bár a te esetedben sem 300lovat kell levinni az úttestre, na de nálam ami nem eredeti az nem is rávaló/belevaló az autóba.
Hidd el én is azért vettem 4 lemezt 15"-ban mert rájöttem nekem nemér plusz 40ezret az, hogy alun guruljak.
Jó ez így is ezzel a dísztárcsával. -
Sly189
senior tag
válasz
SocketA #29005 üzenetére
Dízel révén a porlasztócsúcsok
Futómű igen... volt olyan valami nem volt megcsinálva, úgy dobálta a seggét hogy 70 el nem mertem menni
Benyásba én nem mernék 2.0 lityós motort, meg ennél a fejemet is
Nekem már 8 liter felett sokat fogyaszt egy autó
mycso: : az összes ilyen celica rommá volt teljesen törve, vagy részben
sose vennék ilyet
Elég éles váltás egy Megane-ról
Én ha váltok, valószínűleg csak 1-esből kettesbe
-
rob210
Topikgazda
válasz
SocketA #29005 üzenetére
Ha konkrétumot akarsz olvasd el ezt.
Egész jól megfogalmazták, ha jót veszel jó ha nem nem.
Bár ez minden kocsival így van szerintem az E46 felett eljárt az idő.
Használt autó vásárlásnál ugyanis abból kell kiindulni, hogy valami rossz az autón azért akarja az előző tulaj eladni. -
rob210
Topikgazda
válasz
SocketA #29001 üzenetére
Nem akarok neked rosszat, ezért azt írom remélem nem tudod eladni a meganet.
Ha rosszat akarnék azt írnám hú de jó vétel lesz minél előbb ülj át a BMW be, de tényleg nem akarok neked rosszat.
A meganet- mostanra "rendbe" raktad, persze csinálni való mindig van egy kocsin.
A BMW be most megint bele akarsz önteni egy rakat pénzt.
Ráadásul abba biztos lehetsz, hogy bele kell önteni, mert én még megkímélt BMW-t nem láttam, azt nem azért veszik az emberek, hogy használják, hanem , hogy gyilkolják.Lásd csak téged idézve megvesszük és 1-2 évig kiéljük benne a fiatalságunk hátralévő idejét.
Na ebből indulj ki amikor BMW-t veszel.
Persze a te döntésed, de nekem lehetne akár mekkora szerelem sem kéne.
Volt nekem is ilyen nagy szerelem autó, a volvo de rájöttem a szerelemet az észnek néha felül kell bírálnia. -
Ck.
addikt
válasz
SocketA #28994 üzenetére
Nem járnál jobban bármi mással? Egytől egyik rozsdasodasra, tulmelegedesre hajlamosak, egy Audi, VW, Volvo sokkal inkább hálás gépek.
Te döntésed, de túl van értékelve ez a vese őrület. Megbízhatóságban a béka feneke alatt vannak nagy átlagban, arról nem is beszélve h mit vált ki az emberekről ez a 3 betű, vagy inkább az ember ebből a 3 betűből?
De nem az én dolgom, bárhogy is döntesz, sok sikert és örömet hozzá! -
rob210
Topikgazda
-
rob210
Topikgazda
válasz
SocketA #28823 üzenetére
Ez a kikormolósdi lassan kimehetne már a köztudatból.
Ha szétkapod a fojtószelepet és kitakarítod az megoldhatja a problémádat.
A neten van egy csomó leírás, hogy csináld, 1 óra alatt az analfabéta szerelők is megvannak vele.Szerintem ezzel kezd.
Ha nem segít akkor marad a lambdaszonda csere, de ez csak akkor ha alapjáratod is ingadozik.
Ha az alapjárat nem ingadozik akkor nem lehet lambdaszonda, mert az abba is beleszól.És most megnéztem, hogy II-esed van
-
-
giigz
veterán
válasz
SocketA #28819 üzenetére
Ja, minden bizonnyal szivattyu
Egyebkent a kikormolas egyes esetekben ajanlatos, nem tudom neked milyen a vezetesi stilusod, milyen fordulatszamtartomanyban hasznalod a kocsit.
A valto attetedet sem tudom pontosan, de ha hasonlo mint az 1.4 1.6 kocsiknal szokott lenni, akkor autopalyan 5.-ben 4000-es fordulat korul vagy inkabb 4250-4500-nal, es igy mesz mondjuk 50-100 km-t, az biztos lerendezi az olyan piszkokat, amik varosi hasznalatnal leragadnak.
Ha 50 km-t megteszel igy, +1-2 liter benzint egetsz el, szerintem azt a 400-800 Ft-ot megerte volna, legalabbis azok utan amennyit a szerelonel hagysz, es amennyiben kocsi van, ezen mar ne muljon...
-
rob210
Topikgazda
válasz
SocketA #28628 üzenetére
Ha csörög a klímád az kuplung valószínűleg, amíg meg nem áll ne foglalkozz vele csak cserével orvosolható.
Ha kattog az régen rossz.
Ha nem hűt de van gáz az is elég zsebbenyúlós, és még ezer féle hiba lehet.A te esetedben a nyüsszögést inkább a kenőanyag hiányának tudnám be.
Azt kb, 5.400.- ért után töltik, mert a klímába ugye nem csak gáz kell.
De majd tresh meg szakérti vagy apuja.Tersh:
Egyébként most, hogy írtad jutott eszembe nekem is, hogy te mondtad a klímás lehetőséget
Bár remélem egy ideig most nem kell költenem ilyesmire, mert elég sokba volt a teljes rendbekapásEgyenlőre fain a kocsi, már csak a vezérlés csere van hátra, de a szett már a csomagtartóban
Csak időpont kell amikor ráér a haver meg üres a műhely.A4-el gyere mert agyon csaplak, meg akarom nézni a szekeret minden féle képp.
-
rob210
Topikgazda
válasz
SocketA #28612 üzenetére
A gyertya nem biztos, hogy cserés mennyi van benne?
50.000.-ként illik kicserélni vagy ha valami külsérelmi nyoma van.
Az enyémbe pl. 875.- egy gyertya, de a lényeg az a hézagon van az új gyertya se biztos, hogy jó hézaggal lesz neked a bolt polcán.Ki kell venni a gyertyát és hézagmérővel beállítani 0.9 re a te esetedben meg kell nézni gépkönyv szerint mennyi, mert neked nem K4MA700 van.
-
rob210
Topikgazda
válasz
SocketA #28608 üzenetére
Most van jól, mivel a hengerek 1-3-4-2 így helyezkednek el.
tehát két szín egymás mellett két szín meg a két szélén.
Trafócserénél a gyertya hézag is ellenőrizve lett?
Ha rossz hézaggal jársz nagyon gyorsan cserélni fogod a trafót.
Igazság szerint a sagem trafót is az eszi meg, hogy 10000km enként b@sznak az emberek ellenőrizni a gyertyahézagot és így egy idő után a trafó áthúz. -
Füge007
senior tag
válasz
SocketA #28513 üzenetére
Érdeke cikk! Szerintem, nem voltak ezek 100%-an tesztelve, eleinte sok gond volt az 1.5 dci-kel, de utána láss csudát ezek a problémák eltűntek, szerintem ment közben is fejlesztve lettek. Nekem 90 ezernél voltak cserélve a befecskendező fejek, azóta mentek 160 ezret gond nélkül.
Ha valakit mélyebben érdekel ez a befecskendezés téma, ajánlom figyelmébe.
-
toldy
őstag
válasz
SocketA #28466 üzenetére
Szerintem érdemes lenne a szélvédő környékén körbenézni , mert a víz igenis tud felfele szivárogni. Azt úgy hívják hogy kapilláris felszívódás, a lényeg hogy az anyagban, vagy kellően szűk helyen a víz tud felfele szívárogni, ilyen pl a falaknál is van, vagy ha a tócsába beledobsz egy lapát homokot, hiába lóg ki a homok a vízből, akkor is vizes lesz a teteje.
-
vallas
őstag
válasz
SocketA #28450 üzenetére
Hali!
igen céges az autó, szóval anyagilag nem érint a dolog szerencsére...
Azt mondták, hogy egyet meg lehetett volna menteni, gondolom felújítani, de az meg hülyeség, hogy 3 új, meg egy felújított, szóval 4 új lesz szerintem, de majd megszerzem a számlát.
Amúgy egy Suzuki szalon szervize csinálja, mert azzal van szerződés....eddig amit csináltak, azzal nem volt gond, remélem ezzel sem lesz, mert még ezzel a kocsival akarunk nyáron Bulgáriába menni....
-
giigz
veterán
válasz
SocketA #28148 üzenetére
Már megint nem érted...
A Focus-ra nem 6 éves téli gumit tervezünk venni, olyat tuti nem csinálnék, elmondtam ezerszer, hogy ha hosszútávra veszek gumit, akkor az csak új lesz, és másnak is csak újat ajánlok hosszútávra.
Újonnan vettük az autót, újonnan vettük a gumit, és most a 6. évében is jól tapad, persze ahogy mi használtuk, úgy 100-ból 1 autós használja kb.
Sajnálom, hogy nem érted, amit írok, és direkt kiforgatod, más értelmezést adsz a szavaimnak.
-
rob210
Topikgazda
válasz
SocketA #28136 üzenetére
Ha jársz felém egyszer kipróbálhatjuk, bár nekem már 185/60/15" van és abs is.
Magyarán közelebb vagyunk az egyenrangú esélyekhez.
Ezekkel a nyári nokianokkal fel merek tenni egy tank benzint rá, hogy én fogok előbb megállni azonos körülmények között.(azt jó ha tudod, hogy soha nem fogadok, mert biztosra úriember nem fogad
.)
Csak, hogy tudd miért mondom ATE féktárcsa Zimmermann betétekkel.
Az előző tulaj se szarral gurigázott -
giigz
veterán
válasz
SocketA #28136 üzenetére
Hallod, te alapból ennyire értelmetlen vagy?
Már a múltkor is ha írtam valamit, totál mást írtál vissza, mintha én mondtam volna.
Igaz pont nem érek rá, de csak leírom már neked, így talán könnyebben meg fogod még te is érteni.
Én nem akarnék vitát, de egyszerűen olyat mondasz vissza, amit én nem írtam le.
Feltettél egy ilyet: "Azert egyszer megneznem, hogy mekkora a fekutja az en 15 colos Megane II-esemnek meg mondjuk a Ti 13 colos Megane I-nek"
És erre írtam azt, hogy:
"A miénk hamarabb állna meg
Jó, az ABS hiánya miatt alapesetben az első próbálkozásra vagy egyenlő lenne, vagy a tied állna meg hamarabb, de 1-2 gyakorlás után, már az 1.4 8V állna meg hamarabb a 13"-os 175 széles kerekeken
"
Te ebből azt szűrted le: "Azt mondod, hogy a 13 colos 175 milimter szeles kerekek jobban tapadnak, mint a 15 colos 195 mm szelesek?!"
De akkor nézzük mit írtam: Azt írtam, hogy a mi kocsink hamarabb állna meg, ami nem azt jelenti, hogy a 13 colos 175 mm széles guminak jobb a tapadása, hanem kisebb az autó súlya, jobban fog a fék, és emiatt a +2 cm széles gumi nem hoz annyit, hogy az M II álljon meg hamarabb. Tehát szó nem volt olyanról, hogy szerintem a 13" 175 gumi jobban tapad, mint a 15" 195, ezt te találtad ki, és úgy állítod be, mintha én ilyet mondtam volna.
Szerk: De utólag rájöttem, hogy az a 100 kg különbség nem is olyan sok, én először +300 kg-ra gondoltam, úgy már helytálló lett volna, de így biztos nem állhat meg a miénk hamarabb (sokkal), viszont az biztos, hogy erős fékek vannak alatta.
-
rob210
Topikgazda
válasz
SocketA #28119 üzenetére
Nézd nekem is eddig egyszer kellett vész fékeznem amióta vezetek, de akkor jól jött a jó minőségű gumi mert a kezem nem mertem volna betenni a két kocsi közé.
Az egy barummal vagy valami idős gumival csatt lett volna és akkor a gumi árának többszörösét fizetem ki.A másik az, hogy lehet ésszel közlekedni ha előtted hülyék vannak mindegy mivel mész, ez tény.
Az is tény hogy vidékre el lehet járkálni a régebbi gumikkal is.De akkor és most jön a lényeg aki napközben járkál Pest nem kicsit forgalmas útjain mondjuk Júniusban 35°C ban egy csúcsidőszakban amikor még nincs dugó lehet haladni de már sokan vannak és megjelentek az agresszív barmok is, akkor azoknak igen is ajánlott az új és jó minőségű gumi.
Ennek ellenére továbbra is azt mondom mindenki járkálhat akár bicikli gumival is, csak ne előttem és mögöttem tegye. Néha átvehetnénk olyan törvényeket is aminek van értelme.
Mondjuk a gumik korának ellenőrzését.
Azt jogosnak érezném ha azért büntet meg a rendőr mert mondjuk 10 éves gumi van a kocsimon.Van egy ismerősöm baleseti helyszínelő volt a rendőrségnél.
Volt olyan amikor kiszállt és közölte na ha gumi lett volna a kocsiján akkor ez a baleset nem történik meg.
pályán 79méteres takony csík az aszfalton, na az volt a 9 éves Goodyeer.
Konkrétan eltűnt a futófelület a gumiról mire megállt a Ford tranzit hátuljában.Ez nem szóbeszéd meg szomszéd mondta hanem tény.
-
mycso
Topikgazda
válasz
SocketA #28003 üzenetére
Igen neki 13-as, nyilván én a sajátomra írtam.
Egyébként az enyémre is lehetne olcsóbban is 65-70k körül (fulda, kumho, falken, toyo) belépő szintű, de jó és márkás gumit venni.
De direkt új prémium gumit próbáltam prémium használt gumival hasonlítani.
Sőt prémium használt vs új belépő közül is lehet az elsőt választanám, mint ahogy tettem is és nem bántam meg.
Viszont amit a többiek is írnak, hogy használtból csak jót, ne öreg, repedt sz@rt.giigz: érti ő, csak hülyeség amit írsz.
-
mycso
Topikgazda
válasz
SocketA #27996 üzenetére
Nincs baj a használt gumival.
Én 2 szezont mentem a 30k-ért vásárolt conti premiumcontact-al. Esőben, szárazon, mindenhol nagyon jó volt.
Egy ilyen szett újan 100k körül van és kb. 4-5szezont menne el.
Tehát nem feltétlenül éri meg az új, csak használtból jót kell kifogni. -
giigz
veterán
válasz
SocketA #27994 üzenetére
"Neked is ezt tudom mondani, hogy en inkabb regebbi jobb minoseget veszek, mint egy ujabb vackot."
Én meg újak közül veszem a legjobb minőséget
"giigz is nagyon kampanyol az uj gumik mellett, de nemreg meg az elozo evezredbol szarmazo gumikon gurult "
Soha nem volt előző évezredi gumi a kocsin, csak kaptam mellé, 96-os gumikat, de azt kukáztam is, a téliek viszont 2002-esek voltak, azokon jártam pár hetet, de most tél előtt vettem új gumikat, ami elég jó minőség (teszt győztes) Vredestein SnowTrac 3, nekem 60k volt a szett, de gumin nem fogok spórolni, így is annyiban van az autó, hogy spórolásról itt szó nincs
Mióta új gumit használok, azóta változott így át a véleményem.
Gumiból csak újat, az ilyen 4-5 évesen levetett használtat megvenni semmi értelme, pénzkidobás szvsz.
-
rob210
Topikgazda
válasz
SocketA #27994 üzenetére
A defektet úgy megjavítják, hogy azt sem mondod meg hol volt javítva, jobb helyeken legalábbis.
A baj a repedezettsége.
ezen mindig megy a vita, de egy öreg márkás gumi rosszabb tapadással rendelkezik mint egy új középkategóriás.
Pl. a 7 éves goodyear rosszabbul tapad mint az egy szezont futott Fuldám erre a nyakam teszem. -
rob210
Topikgazda
válasz
SocketA #27990 üzenetére
Ezek már eléggé ki vannak öregedve, én ebbe nem ugranék bele.
De van olyan használt gumi amit érdemes megvenni.
Ha nem idősebb 1-2 évnél és van rajta minta akkor azt érdemes megvenni.Ezt ami a képen van szvsz csak drift bajnokoknak ajánlanám, gyorsan el lehet forgatni őket.
Amikor egy gumin sok ilyen kis mikro repedés jelenik meg akkor elpárolgott a szilikát tartalma és a tapadása puhasága jelentősen csökken.
Kiműanyagosodik a gumi és úgy fogsz vele csúszkálni mint kacsa a jégen. -
giigz
veterán
válasz
SocketA #27990 üzenetére
Ha nem tervezed sokáig használni, akkor vehetsz használtat, minta legyen meg, + ne legyen túl öreg, egyébként gumiból csak újat, megéri a többlet kiadást.
Én most téli-nyári szettre kiad(tam)ok ~110k-t, de így legalább vadi új 8 mm-es gumi van az autó alatt, ráadásul a jobb minőségű fajtából, és ez így nekem garantáltan 4-5 évre lerendezi a gumi kérdést.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- ASZTALI GÉP / ALKATRÉSZ beárazás
- Az NVIDIA és az AMD leadja a kínai chipeladásokból érkező bevétel 15 százalékát
- A lemondást javasolja az Intel vezetőjének Donald Trump
- Philips LCD és LED TV-k
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- A SAMA jóvoltából konkurenciája jött a Thermalright léghűtéseinek?
- Okos Otthon / Smart Home
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Vezetékes FEJhallgatók
- Konteó topic
- További aktív témák...
- Apple iPhone 16 ProMax 256GB Kártyafüggetlen 1 év Garanciával
- Bomba ár! Dell Latitude 5401 - i5-9400H I 8GB I 256SSD I 14" FHD I HDMI I Cam I W11 I Gari!
- Bomba ár! HP Elitebook Folio 9470m - i5-3GEN I 8GB I 480GB SSD I 14" I DP I Cam I W10 I Garancia!
- Telefon felvásárlás!! iPhone 11/iPhone 11 Pro/iPhone 11 Pro Max
- Külföldi csomagszállítás Packeta csomagpontokon keresztül!
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest