- Kína vezeti az okosórapiacot, a Huawei az első helyen
- Nothing Phone (2) - több, mint elsőre látszik
- Színpompás Galaxy S25 széria érkezik
- Mobvoi TicWatch Atlas - üzemidő ultra
- iPhone topik
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Magisk
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Xiaomi 13 - felnőni nehéz
-
Mobilarena
Yettel topic
▼ Kérdés előtt olvasd el az összefoglalót, légy szíves! ▼
Aktuális:
Yepp - Korlátlan belföldi net kötöttségek nélkül
Új hozzászólás Aktív témák
-
Stonerice
őstag
Sziasztok.
Aki mostanában kötött Hipernet home L szerzödést..!
Ti sem kaptatok kinyomtatott szerződést?
Itthon vettem észre.. 😕
Számla + jótallás a mobil wifihez.. azt ennyi meg valami utmutato.
Online meglehet tekinteni?
KösziPénz beszél, kutya utal! Aktuális főkomponenseim: 5600X / Msi B450 Gaming Plus Max / 16GB 3733 cl16 / Sapphire Nitro Rx480
-
8
senior tag
Őszintén, ti láttok arra valami esélyt, hogy az apple/telenor iOS 15 hotspot probléma megoldódjon a közeljövőben, belátható időn belül?
(mindegy hogy kinek a révén, vagy hogy egyáltalán mi a hiba pontos oka, meg tudom használjak androidot, xy kispistának tökéletesen működik nemishallottilyenről, stb, ezektől most teljesen elvonatkoztatva)
Lassan egy hónapja kell rettentő kényelmetlen backup megoldásokhoz folyamodnom miatta, és véleményem szerint nem lesz megoldva a probléma például év végéig sem, így intézném a szolgáltatóváltást, csak előtte kíváncsi vagyok a véleményetekre
52.000Ft jóváírás Gránit bank kétperces okostelefonos számlanyitáshoz, feltétel nélküli 0Ft/hó számlával. Mastercard Platinum bankkártya 2+ évig ingyen. Raiffeisen kisvállalati ajánlókód. REVOLUT regisztrációhoz 8.500Ft! Curve regisztrációhoz 8.000Ft! Privát üzenetben küldöm
-
4Grider
nagyúr
válasz INGJOKE #83593 üzenetére
Mindenkinek más az érdekes.
https://www.telenor.hu/letoltes/final_aszf_ertesites-20211120 -
veterán
Érkezett a telenortól egy sms, hogy megváltozott az ÁFSZ van benne bármi érdekes?
-
szoja
tag
válasz szabonagyur #83579 üzenetére
Oh, csodás, akkor még nem hűtöm be a pezsgőt :/
-
asdf_
veterán
Nem kell, mert a jóváírás már szerepelhet az egyenlegén, mint azonnali tétel, a számlán meg mondjuk csak akkor fog, amikor a következő számla elkészül, mert ugye a számla mindig utólag mutatja mi történt. Amíg nincs kész, addig nem látod mi van rajta, addig meg meg hetek vannak hátra.
[ Szerkesztve ]
-
MODERÁTOR
-
AtHoS
nagyúr
Valamelyik számlán látható kell legyen, mert légből nem csöppennek csak be úgy engedmények/kedvezmények/jóváírások/stb...szóval én tartom a számlán lévő összeg befizetését, míg valós látható nyoma nem lesz a csökkenésnek, de ez tényleg én vagyok részemre a számla ad hiteles infót, nem pedig az ilyen-olyan weboldali "légbőlkapott" információk jelen szituációt tekintve
[ Szerkesztve ]
read-only mode on the forum
-
asdf_
veterán
A jóváírás a számla kiállítása után is keletkezhetett, emiatt nem evidens, hogy a számlán is már a csökkent összeget kellene látni egyenlegként. De azért csak nem halálbonyolult, hogy miért van túlfizetésben. Számlareklamáció, kötbér, téves feltöltés (bár az összeg miatt ez nem), ha saját fejből nem megy, akkor az ügyfélszolgálat majd megmondja.
[ Szerkesztve ]
-
AtHoS
nagyúr
válasz Viktor0610 #83585 üzenetére
Túlfizetés a számlán látható kellene, hogy legyen "jóváírás" címen, ha a számla végösszege magasabb, mint a weboldalon látható összeg, akkor ott valami nem kerek, tehát érthető Franklin "aggodalma".
Én a számlán lévő végösszeget fizetném, nem pedig az esetleges weboldalon feltüntetett alacsonyabbat de ez én vagyok[ Szerkesztve ]
read-only mode on the forum
-
MODERÁTOR
-
Franklin
addikt
válasz szabonagyur #83581 üzenetére
Elvileg nincs... na mindegy, befizetem a 3692-t, aztán majd lesz vmi.
-
félisten
-
Franklin
addikt
Sziasztok,
Látott már valaki ilyet? WTF?
Kaptam figyelmeztető sms-t, hogy 1 nap múlva lejár a számlám, fizessem be, 7502 Ft. Belépek MyTelenorba telón, erre 3692 Ft-ot akar velem kifizettetni.
Felmegyek weboldalra, ott meg ez fogad.... számlát letöltöttem, azon is 7502 a fizetendő... honnan jön ez a 3692???
-
félisten
-
szoja
tag
válasz 4Grider #83492 üzenetére
Ehhez képest épp most beszéltem a Telenor ügyfélszolgálattal és ők tudtak erről a jelenségről pontosabb tájékoztatást adni, nem az Apple. Amúgy velük is beszéltem korábban, de nem mentem vele sokra... Szóval a hiba az Apple és a Telenor együttműködéséből (együtt-nem-működéséből) adódik és szoftvresen lesz javítva, az Apple részéről. A Telenor az október 25-ös IOS 15.1 frissítéstől várja a megoldást, de lehet csak egy későbbi frissítésbe kerül csak be. Szóval in progress... Hamarosan megoldódik a probléma.
-
Somatom
veterán
válasz TODI1111 #83574 üzenetére
Ahha. A hálózati eszközök ugyanannyiba kerülnek. Sőt! Itt van 10 millió ember és 10 nagyváros, ott meg 80 millió ember és 80 nagyváros. Egy toronyra vetítve melyiknél olcsóbb a hálózatépítés? A toronyba meg nem Jürgen, hanem ugyanúgy Béla fog felmászni, mint itthon. A vidéki hálózat meg ott sem jobb, mint itthon. Sőt, inkább rosszabb.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
joey04
titán
válasz Viktor0610 #83555 üzenetére
-
tomp
félisten
-
#08176384
törölt tag
Sajnos a végleges IOS 15.1 sem hozta el az 5G támogatást IPhone-on. Carrier bundle 48 és új a modem firmware is, talán a 4G hiba legalább javítva lett.
[ Szerkesztve ]
-
viktorhu
veterán
válasz tibor23 #83564 üzenetére
Nem prémiumról volt szó, pont az ellenkezőjéről: arról, hogy egy feltöltéssel évekig semmit nem fizető ügyfél miért nem nagy piac a szolgáltatóknak, hiába optimális megoldás egy adott élethelyzetben. Gondolom, hogy Te sem ingyen dolgozol. Ennek semmi köze ahhoz, hogy mit melyik országban mennyiért adnak, meg hogy mikor van holdtölte, meg hogy mire érdemes / nem érdemes a piacot felosztani.
-
félisten
válasz tibor23 #83563 üzenetére
Itt is fizető ügyfélnek néznek ilyen befizetéssel, ne vidd el más irányba a témát.
Szimplán arról volt szó akinek 5000 Ft/év az igénye azt nem fogja minden szolgáltató lefedni, nincs értelme.
#83547jbnd-007: lehet egzotikusnak nevezni vagy bárhogy, nem ez a gyakori. Onnantól kezdve, hogy nagyanyám 75+ és állandóan mobilneten van, mert nyomja a FB meg minden hülyeséget.. gondolom nem meglepő, hogy 5GB nagyon hamar eltűnne.
-
tibor23
senior tag
válasz viktorhu #83560 üzenetére
Az én igényeimért ugyanúgy küzdenek / lesz@rnak a szolgáltatók, mint bárki másért - csak jóval drágábban adják ugyanazt általában, mint más országokban - néhány csomagtól eltekintve. Hülyeség fizetősökre meg nem fizetősökre osztani a piacot. Én annyit látok, hogy a prémiumot fizetők nem kapnak prémium szolgáltatást.
A magyar feltöltőkártyás csomagok egyébként pont az extrém keveset költőket célozzák meg azzal, hogy egy kis keretet adnak 3000Ft-ért, de az egész évben lebeszélhető. Ilyen kis összeggel éves kártya nem tudom van-e máshol. Inkább olyanok vannak, amit havi szinten kell töltögetni, de ott adnak egy kis összegért jóval többet, mint itthon.[ Szerkesztve ]
-
tibor23
senior tag
-
MODERÁTOR
válasz 7Heads Drago #83561 üzenetére
Ugyanazt a hálózatot használja mindkettő.
Max. az eszközök által elért frekvenciák, technikák miatt lehet közöttük különbség.Xiaomi 13T
-
7Heads Drago
veterán
Stick-es telenoros net jobb, mint a mobilos? Vagy egykutya a kettő....
Úgy jól laktam, mint a duda, Hála Neked, egek Ura.
-
viktorhu
veterán
válasz tibor23 #83558 üzenetére
Én is fel tudnék sorolni random ténynek hangzó dolgokat, amiknek nincs sok közük ahhoz, amiről beszélgetünk. Lehet balekozni az itt fórumozókat, mert mások a telefonhasználati szokásaik, mint neked, de attól nyilván nem a havi bontásban 80 forintot költők lesznek a célcsoport egy üzleti vállalkozásnál, erre sem egy kis üzlet, sem egy fodrász, sem egy üzlethálózat, sem egy nagy szolgáltató nem tud építeni, mert valószínűleg az ügyfél többe kerül neki, mint ami bevételt termel.
Van egy csomag, amivel évekig rendelkezhetsz passzív nethozzáféréssel egyszeri feltöltéssel. Örülj neki, ha ez felel meg az igényeidnek, de ne várd, hogy megküzdjenek a szolgáltatók ezért a lehetőségért.
-
Somatom
veterán
válasz tibor23 #83558 üzenetére
Ezzel nem értek egyet. Elég sokat járok Németországban, Svájcban. Nem nagyon látok olyan csomagot, amire felcsillanna a szemem. Komoly adatmennyiséget ott is tizenezrekért mérik. Korlátlant meg nem is láttam. Beszélgetősből van korlátlan, de az adattal ott is csinján bánnak.
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
tibor23
senior tag
válasz viktorhu #83549 üzenetére
Érdekes módon van elég sok ország a nálunk gazdagabbak közül is, ahol havi 5-6 € költéssel már "fizető" ügyfél vagy, azaz hozzád vágnak egy olyan csomagot, aminek itthon a tört részét kapod. Sőt itthon is vannak ilyen csomagok alig drágábban, csak ahhoz be kell lépni valamilyen flottába. A fizető ügyfél státusz meg fent van tartva a nagyrészt balekoknak, akik többlet fizetőként semmilyen előnyt nem kapnak a pénzükért - hátrányt annál inkább.
-
MODERÁTOR
-
AsusBoy
senior tag
Sziasztok!
1 év hűségem van a telenornál korlátlan mobilnetre ( adatkártya)
Szerintetek megengedik hogy átváltsak hangalapú simre amiben van lebeszélhetőség és mobilnet is.
Tehát a jelenlegi havidíjjamnál drágább lenne a csomag.
Ilyenkor engedik a váltást ? -
MODERÁTOR
-
joey04
titán
Átvittem a számom a telekomhoz. A telenor oldalán ha belépek így már érthetően nincs aktív előfizetés. Viszont így hogy tudom mennyi lesz a végszámla, vagyis inkább hogy fogom tudni befizetni?
-
MODERÁTOR
-
viktorhu
veterán
válasz jbnd-007 #83544 üzenetére
Nem biztos, hogy azért az ügyfélért akarnak verekedni, aki 3 év alatt költ el náluk 5000 forintot, miközben fenntartanak neki egy telefonszámot. Elég speciális igény, valószínűleg elég, hogy egy szolgáltató beleállt ebbe.
Szerk: nem, nem egzotikus, de pont te fogalmaztad meg, miért nem igyekeznek ezt az igényt kielégíteni: nem is telefonálsz, nem is mobilnetezel, vagyis nem vagy fizető ügyfél.
[ Szerkesztve ]
-
jbnd-007
tag
válasz szabonagyur #83545 üzenetére
Én az időm 95%-ában wifin vagyok, a kommunikációmat elintézem Messengeren, telefonálni nagyon elvétve szoktam. Néha útközben van szükségem a mobilnetre, vagy olyan szálláson, ahol nincs wifi. Egy ilyen 3.5 GB-os csomag egy évig kitart.
Annyira egzotikus felhasználónak számítok ezzel?
[ Szerkesztve ]
-
asdf_
veterán
válasz jbnd-007 #83544 üzenetére
És ha 30 éve telenoros ügyfelek, mint én is, elgondolkoznak a váltáson, akkor nem biztos, hogy hosszú távon ez nyereséges lesz nekik.
Sajnos a magyar ügyfelek buták mint a tök és nullaközeli fogyasztói tudatossággal rendelkeznek, és toronymagasról tesznek rá, hogy mennyit fizetnek mobilra, ennek - meg persze a piaci versenyben (lol) kialakult árak - következményeként a 11 és fél millió ügyfél hazájában a tavalyi évben mindössze 62 550 mobilszámot hordoztak (de tavalyelőtt is csak 101 ezret, hogy egy ne vírusos évet nézzünk). Összesen. Ebben a magán- és céges ügyfelek is benne vannak, mindenki. Az napi 171 darab. Ami semmi, elképzelni sem tudod, hogy mennyire nem érdeklik a szolgáltatókat a számhordozók (főleg egy minimális hasznot hozó domino maratonra váltó).
-
félisten
-
-
félisten
-
jbnd-007
tag
Telenornál még mindig nincs a Domino Maratonhoz hasonló megoldás, ugye? Olyan mobilnet kártyásoknak, ami nem jár le folyton.
Unom már, hogy két kártyát kell fenntartanom. Az két adategyeztetés és két feltöltés évente, ráadásul csak szaporodik rajtuk a pénz, mert se telefonálásra, se matricára nem költök. Lottózni meg ezért nem fogok elkezdeni.
Gondolkozom, hogy átvinném inkább a számom a Telekomhoz.
[ Szerkesztve ]
-
asdf_
veterán
Most keményítettek be a szolgáltatók.
Nem, inkább az eddigi balpéniszkedésük miatt most csaptak rá a kezükre. Eddig egy sim cserénél esetleg rugalmasan kezelték a cserét kérő személyét, az égvilágon semminemű ellenőrzést nem végeztek, hogy az elmondottaknak van-e bármi köze a valósághoz (pl. egy elveszettnek bemondott sim, ami valójában fent lóg a hálón, csak foglalkozzon a fene ennek leellenőrzésével), valamint semmilyen preventív lépést sem tettek (hogy pl. automatikusan kimegy egy SMS a kérdéses számra, hogy a számon SIM cserét indítottak, amennyiben nem ön volt az, intézkedjen haladéktalanul, ennek megérkezését nem segítették elő azzal, hogy mondjuk ha piros hó esik, akkor is 4 óra a sim csere megtörténtének legkorábbi időpontja az igényléstől kezdve), meg ilyen apróságok. Egy teljes bankkártya fraud-szerű motort lehetett -és kellett- volna ráengedni a sim csere folyamatokra, ehhez képest cseréltek fűnek fának egy ügyfélazonosítást, meghatalmazást talán elkövetve/megnézve, mintha nem lenne holnap, aztán egy kellően hülye ügyfélnél egy "kicsit" drága lett ez a felületesség.
[ Szerkesztve ]
-
darvinya
titán
Miért nem lehet a SIM cserét online elintézni?
Vagy térjenek át eSIM-re.
Nagyon kellemes 1h az a SIM csere.Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
-
tothjozsi96
addikt
válasz szabonagyur #83532 üzenetére
Köszönöm!
-
dkovizoli
addikt
válasz Viktor0610 #83523 üzenetére
Én 15.1-en vagyok egy kis SE- vel és még nem vettem észre, hogy gond lenne a 4G eléréssel. Lehet , hogy ott már javítva van.
-
félisten
válasz tothjozsi96 #83531 üzenetére
App-ban is le tudod mondani meg Online is.
-
4Grider
nagyúr
válasz tothjozsi96 #83529 üzenetére
Általában mindenhol csak a megrendelést könnyítik meg, a lemondást nem. Megújulóknál azért is nehezítik, mert van néhány infó, amivel tisztában kell lenni a lemondáskor.
-
tothjozsi96
addikt
Sziasztok!
Feltöltőkártyás csomagnál megújuló adatcsomagot hogy lehet lemondani?
Nincs valami amit el lehet küldeni SMS-ben és ennyi? Csak személyesen és telefonon lehet lemondani?Köszönöm.
-
félisten
válasz Viktor0610 #83523 üzenetére
Akkor meg sok másik usernél miért nem gond? Eddig a mobilnet megosztás merült fel mint gyakori hiba, 4G-re nem csatlakozás vagy eldobás inkább egyedi eset.
-
senior tag
válasz Viktor0610 #83521 üzenetére
Igazából nekem mindegy, mert nem én fizetem a netet, hanem rokon és nekik megfelelő mert náluk nem lehet semmi net.
Halászba:
Túl sokat nem tudok, netezni mert a hipernet 150Gb nappali és 150 éjszakai.
Azt túl szokták lépni, de akkor rendelek plusz netet.
De az kizárólag netre van.De a rendes számom ami hiper XXL az változatlan áron megy.
Lenovo Ideapad Gaming 3, Lenovo Legion GO handheld,IPhone 15,Xbox Series X
-
Halászbá
kezdő
válasz Zoolee19 #83520 üzenetére
Nem biztos hogy ár emelés volt.
Lehet túl sokat netezel.
Ez csak a nevében korlátlan csomag.
Amennyiben az Előfizető
Hiper XXL tarifacsomag igénybevétele esetén napi 35 GB-ot meghaladó adatforgalmat generál, akkor legkésőbb a tárgyhónapot követő 2. számlázási ciklusban a Telenor 1000 Ft napidíjat jogosult kiszámlázni azon napokra, amikor az Előfizető a meghatározott limit felett adatmennységet használt fel. -
féldekás
senior tag
-
MODERÁTOR
-
féldekás
senior tag
Sziasztok!
Vásároltam használtan egy iPhone 11 Pro-t, függetlenített készülék.
Kipróbáltam a saját telenoros, másik telenoros simmel, vodafone simmel.
A saját telenoros simemnél(kicseréltettem már egy új kártyára) azt produkálja, hogy egyszer bekapcsolom csak 3G van és nincs mobilnetem, újraindítom akkor van 4G és mobilnet is. Ez felváltva változik újraindításonként.
Másik telenoros simmel és vodafonos simmel ilyet nem csinál.
Mi lehet ennek az oka?
Minden beállítás gyárin van, ami a mobilhálózatra vonatkozik. -
MODERÁTOR
-
senior tag
válasz Viktor0610 #83518 üzenetére
Kb fél éve többet fizetek, csak a net miatt de lehet hogy több ideje is.
A rendes XXL-es csomagom, nem lett drágább.Lenovo Ideapad Gaming 3, Lenovo Legion GO handheld,IPhone 15,Xbox Series X
-
MODERÁTOR
-
MODERÁTOR
-
senior tag
válasz Viktor0610 #83515 üzenetére
Igen de semmi SMS formájában nem jött.
De mondjuk nekem már pár hónapja, meg történt ez a számla növekedés.Lenovo Ideapad Gaming 3, Lenovo Legion GO handheld,IPhone 15,Xbox Series X
-
Gubu0101
veterán
válasz Viktor0610 #83515 üzenetére
En csak ennyit kaptam smsben,mondjuk nem tudom valtozik e az elofizetesi dija az xxl csomagnak a leirtak szerint nem.A szamlan,meg semmi nem szerepel az emelesrol.
…ASUS ROG Strix G17 2022 (G713RS)...Sony Xperia 1 VI…Samsung Buds 2/Live...PS5…JBL Charge V…
-
MODERÁTOR
-
eca
tag
Sziasztok!
Hello-data csomagom van, mit mókol a Telenor vele, mi ez az értesítések egyoldalú módosításokról ?
-
tomp
félisten
válasz TeeJay #83508 üzenetére
Csak azok a telefonok mennek B7-re amelyek tudnak 3CA-t.
2CA-s telefonok beállnak B20+B3 párosra.
Ezeket legfeljebb manuálisan lehet B7-re parancsolni de az átlag felhasználó nem tudja miként kell.
Van nekem egy alap Alcatel 1 telóm. Nem tud CA-t de B1-3-7-8-20-at tud. Ha olyan bázison van ahol elérhető a B1 és 8-on kívül minden akkor is B20-ra megy. Manuálisan át tudom rakni B7-re és akkor azon is olyan sebességet mérek amire már maga a telefon procija is megizzad.Most, hogy android bug miatt nincs 5G-m teljes mértékben a hálózat dönti el éppen milyen band felállásokat használjon CA-n. Vannak érdekességek...
70%-ban B7 az első freki. 20%-ban B28! 10%-ban meg B3/B20/B1. -
TeeJay
félisten
Héten voltam Corvin negyedben, ott is B7-re megy a telóm egyből de már 4-6 villamoson ha mentem Petőfi híd felé eldobta és váltott B3-ra.
Amúgy ahol B7-re csatlakozott a telefonom mindenhol legjobb sebességet úgy mértem
B3 közepes 20-30megabit
B20 meg a leglassabb 4-6 vonalon
Lehet csak az új telefonok tudják a B7-et használni és még nincs szét hajtva mint a másik kettő?Mixgyűjteményem ---> https://www.mixcloud.com/teejayhouse/
-
tomp
félisten
válasz bociusz #83498 üzenetére
De ha rosszul van beállítva a bázison az adott cella akkor azon fog "ragadni" a telefon amíg van jel.
A legjobb példa erre a Bp. Ferenciek terés B7! Mikor bekapcsolták a B7-et jó pár hétig bugos volt. Nem tudom most mi a helyzet vele.
Ha ráment a telefon akkor még a blahán is azon volt a telefon! Minden más bandot már réges rég eldobott de a B7-et nem! Blahán -120dBm-el még mindig ahhoz ragaszkodott! IP forgalom már nem volt. VoLTE is "Tárcsázás" állapotban megállt. -122dBm körül dobta el végül a telefon mert ott volt a totál jel vesztés.
Csak akkor nem jelentkezett ez a B7-en ragadás ha aktív VoLTE hívás ment a cellán. -
Csocsesz75
őstag
Köszönöm szépen mindkettőtöknek.
-
MODERÁTOR
-
4Grider
nagyúr
válasz Csocsesz75 #83503 üzenetére
Részlet az akciós ÁSZF-ből:
A 2021. szeptember 1. napjától módosuló havidíjakon kívül a Telenor a Hello Data Start, Standard, Medium és Premium lezárt (nem értékesített) tarifacsomagokat – azok megszüntetéséig – egyedileg, a már azzal rendelkező Előfizetők számára a 2018. október 15. napján hatályos ÁSZF 4. mellékletében (Akciós ÁSZF-ben) található rendelkezéseknek megfelelően nyújtja.
2021. szeptember 1-től:
Hello Data Start
Bruttó ár (Ft)
Havi előfizetési díj e-Komfort csomag nélkül:
6 702,16
Havi előfizetési díj e-Komfort csomaggal:
5 702,16 -
Csocsesz75
őstag
Sziasztok !
Hello data start csomag összege másnál is emelkedett ? Eddig 5520 forintot fizettem de az utolsó 2 számla már több volt. Múlt hónap 5603 a mostani pedig 5703 forint. Semmi tarifacsomagon kívüli forgalom nem volt.
-
szeky81
tag
Köszönöm a gyors választ! Kivárok.
szódabikarbabónábó'
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- iPhone 16 Pro Max 256GB desert/sivatagi titán új, bontatlan, gyári független
- Nagyon jó ár Új állapot 100% akksi apple gari 2025.01.31-ig 55k értékű kiegészítő.
- MSI GEFORCE GTX 1080 TI GAMING X videókártya eladó
- Apple Watch Series 7 45mm Midnight Aluminium Case, GPS
- Dell Latitude 5400 / i5-8365u / 16Gb DDR4 / 256Gb SSD / FHD IPS / újszerű állapot / Excellent akku
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest