- Huawei Mate 9 - Mate evangéliuma
- Samsung Galaxy A56 - megbízható középszerűség
- Kikristályosodik a Razr 60
- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Fotók, videók mobillal
- Milyen okostelefont vegyek?
- Mobil flották
- Xiaomi 14T Pro - teljes a család?
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Zoli bácsi
őstag
válasz
Kiki18 #145442 üzenetére
Karburátoros vagy befecskendezős?
Karburátorosnál megnézném kap-e benzint, ha igen, szétszedném a karbit. Ha befecskendezős, akkor hallod a zúgást, ahogy elindul a befecskendező?
Ha szikra van, és kompresszió, akkor üzemanyag probléma lehet. Egyszerűbb dolgoktól indulnák, azzal kezdeném hogy megnézném a benzin eljut-e a rendeltetési helyére. -
duni84
aktív tag
válasz
Kiki18 #139172 üzenetére
oldalról is látszania kell az indexnek ---> ezért is vannak hosszabbító adapterek az oldaldoboz konzolokhoz. ha pl monokey oldaldobozokat tennél fel, akkor garantált, hogy ha rövidebb indexet is teszel fel, a konzol doboz nélkül is ki fogja takarni oldalról (dobozzal meg egyértelműen kitakarja).
nekem is egy ideig rövidebb indexbúra volt fent, ami befért a konzol alá, soha nem szóltak érte semelyik országban, de azóta pár évet öregedtem és úgy vagyok vele, hogy ha csak egy barommal több veszi észre az indexemet, akkor már nem kell a műlábbal vacakolnom reggelente, szóval szerintem használd a konzolhoz járó index adaptert -
JóGéza
aktív tag
válasz
Kiki18 #139172 üzenetére
Szia!
6/1990. (IV. 12.) KöHÉM rendelet a közúti járművek forgalomba helyezésének és forgalomban tartásának műszaki feltételeiről. -
csongi
veterán
válasz
Kiki18 #131055 üzenetére
Következő lépés:
Hatósági szemle kérvényt benyújtani.
Motor szemlére szállítani.
Szemle után biztosítást lemondani, újat kötni.
Új biztosítással okmányirodába új forgalmira beadni a papírokat.Közlekedni nem lehet vele, mert valójában átalakítás történt, és a műszaki érvényesség erre a motor/alvázszám kombóra nincs kiállítva.
-
bacus
őstag
válasz
Kiki18 #127717 üzenetére
Az mindegy, ezt kérik vizsgán, illetve ezt kéne minden nap első elinduláskor.
Egyébként nem kérik, hogy motorszerelőként érts hozzá, ez a minimum, hogy kimehess a közútra, legyen fék, világítás, tudd irányítani a motort, legyen rendszámod, és ne halál szar gumikkal tedd.
-
etnies
senior tag
válasz
Kiki18 #109901 üzenetére
20 éve elég volt besétálni az általad leírt dokumentumokkal.
"az egészségügyi alkalmasságot igazoló orvosi véleményt, / ez csak abban az esetben szükséges, ha a megszerzett újabb kategóriához a meglévőtől eltérő alkalmassági csoport szerinti egészségi alkalmasság megállapítása szükséges/" Magyarul, ha mondjuk kell PAV, de jelen esetben nem kell
https://www.nyilvantarto.hu/archiv_honlap/vkozos/index.php?k=vezetoiengedely_hu_ujkat
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz
Kiki18 #97436 üzenetére
Add fel ajánlott levélként.....
Keress egy ismerőst, akinek van vonóhorga, és motorszállító utánfutója is.
Ha Pestre kellene szállítani, akkor esetleg őt is felhívhatod: Ács Zoltán -
tboldi
nagyúr
válasz
Kiki18 #97088 üzenetére
Egyben ennyi, de ha már hajlandó vagy hitelre venni valamit, akkor egy kérdést megérhet a hozzád legközelebbi kereskedésben, hogy milyen finanszírozási lehetőségeik vannak.
Vagy egy KTM 390 Duke? Az csak 1,6 millió.
-
tboldi
nagyúr
válasz
Kiki18 #97081 üzenetére
Ha már részletfizetés, új motoron nem gondolkodtál (Honda CB500F pl.)?
Ezek is olcsón fenntarthatók, sőt, garanciálisak és egy darabig biztosan nem kell költeni olyan dolgokra, amik egy tizenévesnél előjöhetnek. -
tboldi
nagyúr
válasz
Kiki18 #94206 üzenetére
Ha megvan a vizsgaigazolás (nem az értékelőlap, amit a vizsgabiztos ad az esetleges hibavonalaiddal, hanem egy ilyen lapocska), akkor az
okmányirodábakormányablakba kell csak menned.
Ha a fenti lapocska nincs a kezedben, akkor kell menni előbb a felügyelethez és ezt elkérni. -
denko
senior tag
válasz
Kiki18 #90507 üzenetére
köszönöm szépen!
Őket fogom választani, csak ki kell perkálni a 10k-t az átiratkozásért.
A mazsola sulit meg ha fegyverrel fenyegtnek nem fogom senkinek ajánlani motorra, komolyan mondom kár volt jelentkezni hozzájuk, idő és pénz pazarlás volt. Nem az első baklővésük volt már. -
mrhero
tag
válasz
Kiki18 #62939 üzenetére
Én a jogsiközpontban tettem le. a rutin gyakorlatokon többen voltunk a pályán egyszerre, de forgalomban max ketten. Elsőre sikerült minden. Meglepő volt, hogy mindenki átment a rutinon, pedig volt ott egyeseknél minden lábletétel stb...
Részemről boríték nem volt. Amikor én csináltam itt Budapesten az egyik legolcsóbb volt, azóta nem tudom mi változott.
Safety hungary egyes szintjét megcsináltam. idén ismétlés, kettes szint és dirt track tréning van tervben náluk. Mindenképpen kell valamilyen plusz tréning a jogsi után, mert anélkül valószínűleg rövid lesz a balesetmentes pályafutás. -
Grillo
őstag
válasz
Kiki18 #62942 üzenetére
Amit HGábor is írt, SOS, utána meg a tréning. Én b125 után csináltam meg a tréninget, és nagy A-ra menve sokkal könnyebben tudtam kezelni a 600-asokat, pedig életemben nem ültem előtte ekkora vason, a tréninget is saját robogóval csináltam meg. De az elmélet, meg az otthon folytatott gyakorlás miatt nagy előnyt jelentett, főleg a lassú haladásnál, rutin pályán a kanyarokban, nyolcasozva.
-
Something_
őstag
válasz
Kiki18 #62942 üzenetére
Szerintem oda menj, ahol a leggyorsabban le tudod rakni a jogsit, aztán tudsz menni 1-2 vezetéstechnikai tréningre, ahol ezerszer többet tanulsz meg, mint bármelyik jogsi tanfolyamon.
Én az SOS-be jártam rutinra ill forgalomba, aztán ők csinálnak külön vezetéstechnikai tréninget, ami 1 napot, de ezerszer többet tanítanak/tanulunk meg 1 nap alatt, mint a sok órán keresztül.Ha beáll a 15-20 fok, akkor valaki nem csatlakozik egy szezon eleji vezetéstechnikai tréningre? Erre mennék, tavaly is itt voltam..
-
Ferdzsoo
addikt
válasz
Kiki18 #62939 üzenetére
Csak egyetérteni tudok fattyúval.
Nem fogsz megtanulni motorozni az oktatáson. Oda menj ahol viszonylag olcsóbb...
Majd 10-15k km után érezni fogod. A helyedben a jogsi után nyomban elmennék veztech tréningre az valamit segít. De én a legfontosabbnak még mindig a levezetett km-ek számát tekintem... -
fattyu
veterán
válasz
Kiki18 #62939 üzenetére
Elkeserítlek. a valóság az hogy nem fogsz az iskolában megtanulni motorozni. Azt majd élőben az első 5-10e km alatt fogsz valójában.
Esetleg vezeteéstechnikai tréningen ha áldozol rá. Eszerint a minőségi oktatást kb felejtsd el.Nézz után hol húznak le legkevésbé és férsz bele közel a 30 órába a KM limittel ( azért KÖZEL mert nem fogsz sehol. még ha istenadta tehetség vagy akkor sem egyedül mész hanem 2-3-4 motoros megy egyszerre ergó a leggyengébb láncszem a meghatározó. )
Ennyit tudtam hozzátenni, nekem már öreg az A jogsim, a Bsem friss ( én sem fértem bele a 30 órába úgy hogy 13 éve vezetek motort ( meg autót is de ezt hagyjuk ) )
Szerintem
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Telefon Felvásárlás!! iPhone 14/iPhone 14 Plus/iPhone 14 Pro/iPhone 14 Pro Max
- Bomba ár! HP EliteBook 840 G4 - i5-7GEN I 16GB I 256GB SSD I 14" FHD Touch I Cam I W10 I Garancia!
- Dell 14 Latitude 9410 FHD IPS 2in1 Touch i7-10610U 4.9Ghz 16GB 512GB SSD Intel UHD W11 Pro Garancia
- LG 48C2 - 48" OLED EVO - 4K 120Hz 1ms - NVIDIA G-Sync - FreeSync Premium - HDMI 2.1 - A9 Gen5 CPU
- Kodak PD460 Instant Dock Printer / Számla és Garancia
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest