Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Topiccsendőr

    addikt

    válasz etnies #140797 üzenetére

    A legtelenitesnel sosem az abs kocka a baj, a levego mindig vagy a feknyeregben lesz, vagy a fofekhengernel.
    Amennyiben hatso feknyeregnel elofordulo, alul elhelyezkedo legtelenito csavarnal nincs leszerelve az egesz feknyereg, es nincs megforditva ugy, hogy a legtelenito csavar a rendszer legtetejen legyen, emelle nincs visszanyomva a dugattyu- nem lehet legteleniteni a rendszert. De nem amiatt, mert abs es.
    Szoval ez igy faszsag.
    Most megneztem, a dl nek 310 es tarcsaja van?
    Azzal sok mindent csinalni nem lehet atmeroben, legfeljebb 320 vagy 330 ast lehetne rarakni, de tobb sportmotort is szereltek 310 es tarcsaval rossznak nem mondhato fekkel.
    A 6 dugattyus nissin nem egy jo nyereg, tul sok ero elmegy a karmantyukon, es nem csak a japan belpiacos SS en volt hanem a bandit, TL, gsxr szerian. Valoszinuleg jobb, mint egy uszonyereg, de a gyari nissin betet anyaga sosem volt eleg jo. Nagyon tompa volt a fek vele. Egy normalis betettel jo lehet, de 6 dugattyuhoz sztm fofekhenger atmerot kellene cserelni.
    Azt az uszo feknyerget kene ledobni rola.

    En a nyerget lecserelnem nem uszora, es a betetet valami haraposabbra, legutolsokent a fofekhengert.
    Ki lehet matekolni ugy is a fofekhengerrel, hogy a nyomaspont nem lesz olyan hatarozott, de kisebb kezerovel joval nagyobbat fog harapni, sokkal adagolhatobb lesz, de nem lesz azonnal "kemeny" a fekkar. (Nekem ez a fajta fek tetszik) de mindig ugyanugy fog, tehat ne vmi maszatolos szart kepzelj el.

    Az eroteljes remeges az betet chattering, nem hallottam rola, hogy a femszovetes megszunteti, azt gondolnam, hogy inkabb fel kellene erositenie, hiszen nincs puffer a rendszerben, ami csillapitasul szolgalna, de ezt nyitva hagyom, majd kiprobalom.

    Minek a V shape-je okozza ezt a betet elpattogast?

    Azonos gyartotol valo betet es tarcsa a legjobb parositas, de brembobol os van eco- meg racing.
    A normalis brembo fekbetetek nagyon hamar kopnak, de nagyon jol fognak. Panigale v4 kb 10e km utan cseres, forszirozottabb hasznalatnal 5e km.

    Explosión de dos tiempos

Új hozzászólás Aktív témák