- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Yettel topik
- Apple iPhone 16 Pro - rutinvizsga
- MIUI / HyperOS topik
- Hivatalos a OnePlus 13 startdátuma
- Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- iPhone topik
- Mindenki Z Fold7-et akar
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
Aktív témák
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
Djuree #45963 üzenetére
A gondozásmentes nem zselés. Zselés akkut nem árulnak önindítóval rendelkező motorokhoz. Japán belpiacos kis robogók kivételek. Áruk horror. De ott nincs nagy indítóáram. A zselés akku nem bírja a nagy indítóáramokat. A gondozásmentes csak annyit jelent, hogy fel van itatva a sav.
-
emre
veterán
válasz
Djuree #45953 üzenetére
az IMET-ben általában ki lehet fogni akciós akksikat, ott nézz körül
ennél jobb áron szerintem nem találsz
szerintem tök mindegy milyent veszel, ha a forgalmazó normálisan intázi a garanciális jellegű dolgokat. -
Kígyó
senior tag
válasz
Djuree #45953 üzenetére
Nekem Banner van, akksisnal ez volt meg kinai. Kinai 8000 korul lett volna, ez 13 korul volt. Csoka azt mondta eredeti 20 felett lenne, de annyival nem jobb. Ez osztrak. Meg csak egy eves, de remelem kiszolgalja a motort amig nalam van. Vettem egy olcso toltot is, probaltam feltolteni vele mielott mentem kulfoldre, de azt jelezte hogz toltve van, most pedig 4 honap utan amikor visszaraktam kb 2 perc utan jelezte.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
Djuree #45953 üzenetére
Manual.
Márka ami jólesik. Japánok egy picivel jobban bírják, de nem azért, mert jobbak, hanem mert más szabvány alapján számítják a kapacitását.
A lényeg, hogy gondozd. Az akkunak az állás árt, nem a használat. A márkával talán az ilyen cellazárlatot tudod kiküszöbölni, de nem mindig van arányban az ár a minőséggel. -
shiNIN
tag
válasz
Djuree #45899 üzenetére
Ezek durvák
Mi sokak által ajánlott, megbízható szakihoz visszük mindkét motort. Teresát csak azóta, amióta elszakadt a szíj és az én szerelőm volt képes jönni azonnal... Amúgy olcsóbb, mint a régi, s megcsinál bármit
De már biztos regéltem róla.
Akárhova nem vinném a motort, ez olyan, mint pl. a fogorvos, tutira megbízható kell. Biztos normál orvosnál is ez van, de olyan helyekre nem járok
S mi ugye két motorral megyünk egy lazát és szépet Csepelig (csak az M0-t és Budapestet hagynám ki szívesen, amúgy szép) és motorral jövünk vissza, rossz lenne máshogy, nekünk évente kell egypár szervíz... -
Daywalker
addikt
válasz
Djuree #45897 üzenetére
Ok, visszavontam, figyelmetlen voltam
Egyébként a megbízható szervizek nem szívodnak fel egyik napról a másikra. Nem a szomszéd józsibá haverjánek az egyik ismerősének a nagybátyjának a 22. rokonához kell vinni, aki a sufniban szerel
Ennyi idő alatt, mint amit szopsz a beközéssel, már megtanulhattad volna fejben számolni a fokozatokat
Amúgy a motorral tényleg az a szopás, hogy bármi van, akkor csak utánfutó vagy valami dobozos jöhet szóba...se vontatás, se tolás -
-
Integra
titán
válasz
Djuree #45888 üzenetére
elindultam 25 fokban, lerepülök mátrafüredig, szarrá ázás 8 fokban a mátra aljában, egy kész vizicsúszda az egész ahogy van, használhatatlan, visszamenekülök szégyen szemre bp felé, hogy tekerek egy szentendre, pilis, esztergom, dobogókő oda vissza utat, bp-nél befelé újra szarrá ázás. végre pilisben és dobogókőnél lehet kanyarogni, de nyirkos, észnél kell lenni. majd hazafelé még egyszer szarrá ázás. ennek örömére negyedszer már a kútra álltam be és mostam le a bringát..
ettől függetlenül marha jó volt, élveztem.
mod: volt egy két rossi sajnos, bazeg beláthatatlan kanyarokban előzi a másik motorost külső iven a pilisben miközben én meg a kanyarban szembe... ugyanez dobogókőnél, csak egyenesben.. mindezt helyenként vizes szakaszokon. én nem értem miért ilyen fontos pár század másodperc, miközben a saját és mások biztonságát veszélyeztetik... mindkettő hayabusa volt amúgy. a pilisi srác rendszeresen ott veret.
-
válasz
Djuree #45844 üzenetére
Akkor annyit mondok, hogy olyan 180 centi magas ember képzeljél el. Na, akkora a figura kb mint egy ekkora embernek a felső teste combnyaktól arcközépig. Mindezt élethű festéssel. Nem kicsit basz oda. Ja, és ha jól informáltak a népek, akkor a díszítés szerves matériával lesz. Bőr, toll, stb.
(#45845) Integra
Az a legjobb, amikor fintorogva néznek rám a pizzás suzukibanAmikor meg később, este integettek meg puszit dobáltak, akkor már a vfrel voltam
anyád
-
Integra
titán
válasz
Djuree #45839 üzenetére
ismerek jó pár csajt, aki betéve tudja a motorokat évjáratra is, mert az alapján azonositják be, hogy kinek mennyi pénze van/lehet, mert tudják melyik motor nagyjából mennyit ér. és ugye a beszédben elsütik azt a kérdést, hogy van e rajta hitel e vagy sem... legalábbis azok a csajok, akik motorosok között mozognak és ott vadásznak a pénzes metélt gazdag csávóra.
rafkós ez a sok pina, egyre kifinomultabbak.. meg undoritóbbak. -
válasz
Djuree #45714 üzenetére
de most méirt? "Sportos, (idomos)?" Az.
Sport-túra gép, pályára nem való.Nem kelt olcsó hatást, elbír két személyt és tud menni is. Forma tartó, talán már klasszikussá is vált. Tök ez.(És egy kis turbóval még később tuningolni is lehet kicsit, van benne potenciál
)
szerk: azért ezt is elfogadnám
(#45716) &rew
-
Topiccsendőr
addikt
-
.mf
veterán
válasz
Djuree #45552 üzenetére
Már a feltételezés is sértő
Nem nézek TV-t. Tegnapelőtt, de lehet, hogy még tegnap is, azt mondták, hogy pénteken már zápor-zivatar, majd éjjel megérkezik a front, s utána szombat fullszar. Ehhez képest péntek reggel egy kis eső nyomait láttam, s azóta príma idő van.Azért ma is gurultam egy jót a budai hegyekben, 3 körül indultam, s az előbb érkeztem haza. Jót tett márciusban a Safety-s tréning: nemhogy felejtettem volna tavaly óta, hanem jobban is ment (igaz még így is biztos rossz nézni, de magamhoz képest fejlődés
). Tovább merem dönteni kanyarban, jobban tartom a stabilgázt, nagyobb a kanyartempóm.
Viszont most, pont miután hazaértem, elkezdett viszketni a szemem. Rohadt városvezetés, hogy mindenhová ezt a hasztalan nyárfát ültetni (aka "vattafák"), nem szép, fája sem jó, viszont a vattája mindenütt száll és felgyülemlik, s mellé rohadt allergén is. Csak azon csodálkozom, hogy a sövényeket nem parlagfűből vonják, a sportpályákat pedig nem csalánnal ültetik be, ezekután az is beleférne...
-
Integra
titán
válasz
Djuree #45489 üzenetére
nézd, szvsz a napszemüveg is személyes preferencia és pénztárca kérdése.
számomra csak az oakley létezik, mivel gyerekkorom óta szemüveges vagyok, de ez nem mérvadó, megartom magamnak.
ugyanakkor szemüvegben motorozni terror, és kipróbáltam már a napszemüveget motorozáshoz, a lehúzható napvédőt és a teljes sötétített plexit. utóbbi a full extrás cucc, kérdés sem fér hozzá, ugyanakkor ez a legköltségesebb és a legmacerásabb is.
mindenki maga dönti el, mire van szüksége, mi felel meg neki.
egy biztos és alapvetően mai napig igaz, olcsó húsnak híg a leve. van kivétel néha, de nem ez a minden napos. -
válasz
Djuree #45493 üzenetére
még mindig maxon van
nem értek sajna hozzá ... az a baj hogy a városba ilyen 107 fokra is felmegy a k#rv@ lámpák miatt... ha megyek vele akkor standard 98 fok... azt mondta a szerelő srác szarjam le addig amig nem megy 120 ra fel... jó kis 1000cc ontja a meleget az arcomba
mikor megállok vele
lehet az is a gond hogy maga a konstrukció nem idomos verzióra lett ki találva .. és az enyémen gyárilag van idom így kevésbé tud hűlni "szerintem"..... pl néztem r1 en két ventis a radi ... nálam csak egy...
-
dewil666
őstag
válasz
Djuree #45484 üzenetére
A Wikipédiából, a szabad enciklopédiából
Egy 700ft szemcsi ezeket nem tudja az csak sötétített műanyag és kész! -
doc
nagyúr
válasz
Djuree #45459 üzenetére
ha kotsz, akkor meg kifizetsz a 3 ev alatt haromszazat, haromszaz az onresz, vagyis negyszazezer pluszban vagy a millas motornal
ha nem lopjak el, akkor meg haromszaz minuszban
szoval kozel sem olyan egyszeru eldonteni, hogy erdemes-e vagy nem, anelkul hogy tudnad, mikor mekkorat esel vele vagy mikor lopjak el...
plusz meg ugye a biztosito nyilvan nem a valodi erteket szamolja, rohangalhatsz ugyintezni munka helyett, a vegere alig fogja megerni -
Daywalker
addikt
válasz
Djuree #45425 üzenetére
Nagyon ritka az, hogy ennyi idős korában előtte csak egy tulaja volt. Akinek nem ebből van a pénze, az idővel akár le is cseréli. Ha pedig már volt 2-3 tulaja, akkor biztos nem ennyi van benne. 1300 km-t még úgy is el lehet motorozni, hogy tényleg nagyon keveset megy az ember.
-
doc
nagyúr
válasz
Djuree #45425 üzenetére
igazabol eleg konnyen ellenorizheto, 18K-val meg eleg sokminden a gyari kell hogy legyen rajta, de en szemely szerint total kizartnak tartom (eleve olasz import motornal alap hogy visszaporgetik az orat a felere
)
de egyebkent ahogy runner mondja, kep alapjan teljesen egyben van
de nem baj, VFR750F RC36-II -m lesz, mar valoszinuleg meg is talaltam a megfelelo peldanyt -
-
shiNIN
tag
válasz
Djuree #45377 üzenetére
Jaja, kanyarban tuti nem megyek a sáv bal oldalán, főleg a keskenyebb utakon... Egyes autósok ellen ez sem ad teljes védelmet (úgy egy hete találkoztam egy kanyarban egy, a nem túl széles út kellős közepén közlekedő autóssal, még csak gyorsan se ment, azt pedig már egy kilométerről láthatta, hogy jövök). De egyébként nyilván megpróbálom kitalálni, hol érdemes mennem. Vannak szakaszok, ahol Alvaro élből elhagyja a sávot egy időre, mert az egy merő úthiba. De mint már sokszor említettem, errefelé nincs nagy forgalom. Úthibák viszont vannak számosan, ha nem is olyanok, mint Nógrádban.
-
shiNIN
tag
válasz
Djuree #45330 üzenetére
A 30 napos csak egy ilyen plusz funció az oldalon, abszolút semmi köze a valósághoz. Azt nem is az aktuális mérések alapján becsülik, csak a rövid távú előrejelzést összehasonlítják a múlttal. Pár nap alatt lazán elmászik, bár a tegnapi, sőt az aznapi időjárást se mindig sikerül megjósolni.. Az időjárás kaotikus folyamat, kis eltérés hamar naggyá nő, hosszútávon semmit sem lehet megmondani a nagy általánosságokon kívül. De erről szerintem már regéltem.
A 2003-as gumi nem tűnik biztatónak, nem érzed, hogy bizonytalan?
Én örülök, hogy soha többé nem lesz olyan, mint eddig, valszeg úgy 1-1.5 évente cserélni fogom valami jobbra, mint a Hyo gyári, szerintem ez nem nagy feltételHa sokat megyek, akkor gyakrabban.
-
alvaro
senior tag
válasz
Djuree #45305 üzenetére
Odafele éreztem némi szembeszelet már az út elején is, valószínűleg azért is nem tudtam az arborétum előtti 2km-t végig megtenni kikapcsolt motorral
Szlovákiában is előfordult, aztán ahogy mi keletnek kanyarodtunk, átváltott oldalszélbe. Nógrádban nem emlékszem semmilyenre, de lehet hogy csak nem értem rá figyelni a kátyúk miattVisszafele néhol mintha megint lett volna
-
shiNIN
tag
válasz
Djuree #45305 üzenetére
Volt egy kis szél itt-ott, de ritkán és nem vészes
Ezt a Zsámbék-Tök-Perbál-Tinnye - Piliscsaba és tsai - Csobánka útvonalat én is kedvelemS mint kiderült, a szlovák tájban kanyargósakat is. Ez a hazaút volt kissé problémás itt-ott...
Most pedig sörözünk, ha már a traktormajálison nem tehettük... Még jó, hogy van egy kedves kis sokáig nyitva tartó bolt a faluban... Romlandó cuccokat nem tart, de olcsó és iható söröket igen
-
válasz
Djuree #45298 üzenetére
különben meg nem is! Olyan baromi finoman mentem ma az asszonnyal! 80-nál csak talán ha kétszer mentem többet, egyszer húztam csak el a zöldnél a forgalom elől, olyan finoman váltottam, mintha automata lenne... Nem is volt egy rossz szava sem
Tudok én szépen nyugodtan is menni
Egyébként meg tényleg egyre jobban szeretem a kis nyugdíjast! Annyira kezes, nyugodt tud lenni, komolyan mondom, hogy simán elmegy akár tanuló motornak is! -
.mf
veterán
válasz
Djuree #45213 üzenetére
Nekem mi a jó idő? Nem a hajnali 0-5 fok
A mostani időhöz képest 20 foknak örülök, de jobban örülnék, ha azért a minimum is 10, de inkább 15 fok felett maradna; meg a napsütés helyett enyhe fátyolfelhős, hogy azért a szemembe se süssönJé, tényleg egy Persu! Üdv újra itt!
Suli neked is meg Daywalkernek is? Na én meg pont fordítva voltam, előbb suli, utána motor -- a diplomamunka leadásának napján, amikor már egy hete nem aludtam, onnan egyből mentem beiratkozni motorjogsira
Paul119: egy régi munkatársamnak volt olyan, szerette; s úgy tudom, hogy következő motorjánál is maradt a szériánál, az ezres nagytestvérre cserélt, mert az még nyomatékosabb.
Kétmilláért már alaposan válogathatszde a helyedben nem költeném az egész keretem erre; félre kell tenni saját védőfelszerelésre, gumiszettre, alkatrészekre és karbantartási eszközökre, és alapos nagyszervizre is; meg papírmunka, adók, stb.
Én pl. először 1,2-1,4m körül néztem a motorokat (K6 kisgixer); de a végén beláttam, hogy úgyis kevés vagyok még hozzájuk, még egy régebbi motorral is a saját határaim messze vannak még a motor határaitól, úgyhogy végül 600k-ért vettem motort. Ha ruhát-védőfelszerelést összeszámolom, majd' kereken 200k, a gumi, alkatrészek-eszközök és szerviz remélem most 150k-ban megáll.Na srácok, kitoltuk a motort a garázsból
Apám egy meglepivel fogadott: amíg nem voltam idehaza, a két nagy kerek féklámpából és két oldalsó indexből álló hátsó világítás helyett, mivel az indexeket kicsit kitakarta a rendszám és szerinte ez balesetveszélyes, vett nekem és beszerelt egy olyan hátsó lámpaszettet, hogy a két nagy kerek izzó helyett piros ledek, s ugyanazon a búra alatt vannak az index ledjei is. Ilyesmi.
Utána a motor is fogadott pár meglepivel, sajnosAz várható volt, hogy nehezen indul, de még 5-6 indítózás után sem adott életjelet. Egy idő után szerencsére elindult egy henger, majd lassan a többi is, de jó sok időbe beletelt.
Na mikor már végre ment 2-3, talán időnként 4 henger is, nekikészültünk, hogy elindulok fel a garázs jó meredek rámpáján. Kuplung tövig, bepattintom 1-esbe, erre rándít egyet és lefullad. Újraindítom, megint. Emelő elő, amint berakom egyesbe, hiába húzom a kuplungot, már pörög a kerék. Előbb bowden lazaságára gyanakodtunk, gyorsan fel szervízkönyvért, beállítás ellenőrzése, de jó volt. A fél év állás alatt összetapad a kuplung, jee. De utána kikapcsolt motorral, kereket kézzel forgatva, csak sikerült.
Szóval mókás voltnéhol már kezdtem megijedni, hogy holnap mégsem lábon viszem szerelőhöz, de végül csak sikerült hazajönnöm vele.
Viszont tapasztaltam még egy furcsa dolgot.
Mielőtt ősszel elraktam, akkor a hazainduláskor nem akart elindulni a motor, leállt, mint amikor nincs benne benya; tartalékra állítva elmentem benzinkútig, ahol viszont úgy tűnt, még van benne valamennyi; tankoltam, visszaraktam tankra, és ment. Most lent a garázsnál tankról ment, de miután felvittük és készültem elindulni vele, megint gyengén indítózott és leállt, mintha nem lenne benne benya (elképzelhetőnek tartottam, mert legutoljára csak 5l-t töltöttem bele, s abból a tartalékba is ment). Tartalékból most is indult, elmentem vele tankolni, s lám: a tank teli, 3l-t úgy tudtam beletölteni, hogy már fenn volt a lötty. Megint visszaállítottam tankra, megint ment. Nem értem. Holnap úgyis rákérdezek, de remélem el is jutok odáig, s nem játszik megint valami ilyesmit be útközben -
shiNIN
tag
válasz
Djuree #45246 üzenetére
Teresa tükrénél is meglepődött a szerelő a menetvastagságnál... Hát igen, nem ismer minden típust, még jó, hogy kis Hyók járnak hozzá
Alvaro azóta is törött, pillanatragasztózott tükörrel mászkál, de már nagyon sok hónapja csinálja, mi az nekiMajd a következő szervíznél kap vadiúj mikiegérfüleket átalakítóval.
Nem a mi motorjainkra mondják, hogy csilivili, azt hiszem
(Mellesleg Cilit ma is megtörölgettem, de összesározódott ma is. Rejtély, hogy a száraz utakon hol, de ez ilyen...) -
ALI_G
veterán
válasz
Djuree #45213 üzenetére
hát pályázni 20 fok alatt nem sokat szoktak járni.
Hosszabb idő míg bemelegedik a gumi, egy slick pálya gumi meg mégúgy.
Ráadásul mi még koca pályások vagyunk, így fosunk isPersu, üdv a totyipkban, lemaradtál az utolsó 40k hsz-ről
gondolom lesz@rod, de na
a pilot power hidegen csuszi, meg vízen is...neked is ilyen volt? sőt, még melegen is képes volt elforogni, igaz kontrollálhatóan.
Milyen guminyomást használtál vele? -
Kígyó
senior tag
válasz
Djuree #45197 üzenetére
Itt leirja mi mit jelent. Arra azert figyelj, hogy a szelesebb gumi nem mindig fer el, illetve a felni meret nem valtozik, tehat valtozni fog a gumi ive is, ami nem feltetlenul jo, de az biztos, hogy nem teljesen ugy fog viselkedni a motor, ahogy azt kitalaltak. Legalabbis ilyeneket olvastam.
-
Daywalker
addikt
válasz
Djuree #45199 üzenetére
Ezek a dolgok összefüggésben vannak. Az R17 a felni átmérőjét jelzi, nem a gumiét, tehát az fix. Autónál is úgy van, hogy ha változtatsz, akkor mindent változtatni kell, hogy a futómű paramétere és a kerék átmérő se változzon túl nagy mértékben. Pl. ha növeled a szélességet, akkor csökkenteni kell az oldalfal magasságát. Ha növeled a felni átmérőt, akkor szintén csökkenteni kell az oldalfal magasságát.
Szerintem 110/70 helyére 120/60 tehető. A véleményem pedig az, hogy tedd fel a gyári méretet, nem véletlenül találták azt ki a gyárban. Ha pályáznál, akkor lenne értelme a szélesebbnek, egyébként felesleges. -
doc
nagyúr
-
doc
nagyúr
válasz
Djuree #45178 üzenetére
en majd julisban megyek, akarom vinni a Zasszonyt is, robogozni, ha jol tudom ez egyutt van a 'motoros' Level1-gyel, ugye?
ALI_G: en "porgok rajta" (ami annyit jelent, hogy meg mertem kerdezni...), megpedig azert, mert nem mindegy hogy ha a rendornek rossz napja van es megallit, akkor mehetek-e haza motorral az autoert, az asszonyt otthagyva, mondjuk egy jo kis birsaggal fuszerezve, vagy gurulok tovabb. bar kiderult, hogy nem kell ilyesmivel foglalkoznom, a 14 eves B-s jogsinak hala
-
Prof01
veterán
válasz
Djuree #45136 üzenetére
Nem semmi! Nem vagyok naked párti, de ez ütős lett! Na meg az új Aprilia Tuono V4r! A legerősebb 1000-es naked 167le-vel!
-
#25954560
törölt tag
válasz
Djuree #45130 üzenetére
ebben nem egyezik a velemenyunk. a karbiszinkron durvan annyit jelent h a negy karbi egyforman mukodjon. ha eddig gyari dobod volt fent es most egy nyitott lesz, akkor annak kisebb az ellenallasa, ami nagy fordulaton/nagy terhelesnel kis teljesitmeny- novekedest jelenthet, de alacsonyabb fordulaton pl mas benzin-levego kevereket igenyel. ezen nem segit a karbiszinkron. vagy ha igen, akkor arra a dob nelkul is szukseged lenne.
-
alvaro
senior tag
válasz
Djuree #45112 üzenetére
Ez így van, bár a régebbi 650-es Hyokról talán több negatívat olvastam, mint azt egészségesnek tartanám. Egyébként ismerünk jó pár tulajt, nem jellemző ám, hogy különösebb gond lenne velük.
Viszont anno a 250-eskről kerestem ilyet, és azokat, úgy tűnik, agyon se lehet verni. Nincs is vele az ég világon semmi baj. Bár az szerintem nem is lenne normális, ha 25 ezer kilométer után problémái lennének.Teresán viszont ki kellett már jó pár dolgot cserélni (kezdve a vízpumpán, hátsó kerékcsapágyon, kuplungtárcsákon az első szervizkor, de kapott szeleplapot meg teleszkópszimmeringet is, később szíjat meg szíjtárcsát, akkut kétszer is (Ciliegia csak egyszer), meg szétverődött az első felnije a kátyúkon, kawasakival pótolva
) így cca 88 ezer kilométeres korára. Meg most készülődik haza a kuplungbowden nálam is. A blokkal meg sose volt semmi.
Most a letört fél hátsó lábtartót meg a tükröt hagyhatjuk, az teljesen gyártófüggetlen
-
doc
nagyúr
válasz
Djuree #45112 üzenetére
egyaltalan nem, sot, epp ellenkezoleg: a legtobb markanal/tipusnal ritka az elegedetlen tulaj, a legtobben nagyon dicserik a gepuket, pl a CBR600F-nel a legrosszabb velemenyek azok voltak hogy "soha nem adom el" meg "nem kell mas, csak ez"
a Hyosungnal az ertekelesek kb. haromnegyede nagyon durva hibakrol szamol be, a normalis japan markaknal talan ha 3-4%, de inkabb meg annyi sem az elegedetlen tulajok szama
ez talan a legdurvabb, de talalni meg boven ilyeneket, a sportmotor.hu-n pl van egy meglepoen hasonlo sztori, a hibak egy resze pont ugyanez, eloszor azt hittem ugyanazt irta, de vegigolvasva kiderul hogy nem [link]meg mielott felreertenetek: egyaltalan nem akarom fikazni a Hyo-t, boven benne volt az 'eselyes' listamban az elejen, de nagysagrendekkel tobb rossz tapasztalatot talalni, mint barmelyik masik komolyabb gyartonal (beleertve meg az olaszokat is), szoval igy inkabb nem
az en szivszerelmem amugy is a CBR600F
sikerult megtalalnom a legdragabb mocit, annyiba kerul egy 15 eves Honda, mint egy 5 eves Hyo, vagy egy 10 eves Suzuki
-
Daywalker
addikt
válasz
Djuree #45112 üzenetére
Egyetértek. A legtöbb fikázó pedig tényleg abból kerül ki, aki csak hallotta, hogy ennek meg annak ez történt. Bullshit. Olyan szavára lehet csak adni, akinek tényleg volt...és lehetőleg több véleményt kell meghallgatni/elolvasni azoktól, akiknek volt.
doc: ezzel persze nem akarlak rábeszélni olyanra, amit nem akarsz. Azt vedd meg, ami tetszik és kész. -
shiNIN
tag
válasz
Djuree #45057 üzenetére
{törlöm, mert Alvaro berzenkedik... pedig az igazat írtam a sebességéről...}
Amúgy értem azért, én is jobban szeretek nagyobb utakra többesben menni, de visszafogottan lelkes csapattal rövid távon is igen jó tud lenni...
De én azért mennék, sőt megyek egyedül is, nehogy már ne. De azt nem tudom, mit csinálnék, ha az Alföldön, messze még az ilyen apróbb magyar hegyektől is laknék... -
Integra
titán
válasz
Djuree #45039 üzenetére
mert jó dolog nagyon, nem csodálom, hogy tetszik
elsőre mindenképpen egy csak délelőtti etapot javasolnék, hidd el, elfáradsz mentálisan, rengeteg új inger fog érni, a környezet, egyszerre a félelem és a kiváncsiság, a többi motoros aki elmegy melletted, tanulnod kell a pályát, a kanyarokat, össze-vissza fogod keresni az iveket.. délre kipurcansz ha tényleg komolyan csinálod -
shiNIN
tag
válasz
Djuree #45017 üzenetére
A jeget és az utcán tárolást még értem, a mieink sem éjszakáznak utcán soha, sehol, de az eső... az túl gyakran van. Persze akinek autója van, az még válogathat
Én reggel nagyon kába vagyok, anno a munkahelyemen se voltam használható délig (de nem is értem be hajnali 9-re kb. sose. igazából nem is értettem, miért fontos az. amikor otthon dolgoztam egy kicsit, délután 4-kor kezdtem
, de ha motorra ülök, az más, az kicsit összeszed, bár kora reggel nem mászkálnék nagyvárosban... Itt tökmindegy, szétesve, viharban is elmegy az ember s még csak fel se tart senkit
Mert olyankor azért lassabban megyek, bár nem annyira, mint sötétben... Brutálisan lassú vagyok sötétben, zavar, ha nem látok.
Alvaro majd mesél és linkel képeket, éjjel és délelőtt képeket hívott elő s méretezett át, most írja a magyar szöveget, amit majd berak egy csomó helyre, aztán az angolt, amint szintén...
-
Daywalker
addikt
válasz
Djuree #44922 üzenetére
Nekem meg szervizben volt sokáig, gyakorlatilag pont abban az időszakban, amikor meleg volt és kevesebb eső esett.
ALI_G: RIP
boogie84: 11 ezer forint felett ingyenes MO egész területén. Nekem 4 liter kellett, ami 12400 forint volt
Kevesebbnél 1600 forint a postaköltség (ennyi erővel kúton is megveheted, ott 1 liter 3900 asszem).
Aktív témák
- GYÖNYÖRŰ iPhone 11 64GB Red -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS2190, 100% Akkumulátor
- HIBÁTLAN iPhone 11 Pro 256GB Space Grey -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS2937, 100% Akksi
- AZONNALI SZÁLLÍTÁSSAL Eladó Windows 8 / 8.1 Pro
- BESZÁMÍTÁS! MSI B450M R7 1700X 16GB DDR4 128GB SSD 1TB HDD GTX 1650 Super 4GB Zalman T7 Chieftec 400
- BESZÁMÍTÁS! Asus TUF A620M R7 7700 64GB DDR5 500GB SSD RX 6800 XT 16GB ZALMAN I3 NEO Seasonic 750W
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest