- Honor 200 Pro - mobilportré
- Samsung Galaxy S25 - végre van kicsi!
- Google Pixel topik
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Samsung Galaxy S25 Ultra - titán keret, acélos teljesítmény
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Samsung Galaxy Z Fold7 - ezt vártuk, de…
- Most a Galaxy S25 FE megjelenésére tippelnek
- Ennyibe kerülhet a Xiaomi Watch S4 európai változata
- bitpork: Phautós tali a Balcsinál 2025 Augusztus 2 napján (szombat)
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- GoodSpeed: AMD Ryzen 9 9900X (100-100000662WOF)+ Samsung 990 PRO 2TB MZ-V9P2T0BW
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
neduddki
nagyúr
válasz
bitpork #53048 üzenetére
H!
ojjan klinket kapsz amin info van
lebegjen pedaken elotted nemes fem kolton aki villamot otodidakta msofn ferditett es hogy:- )))udv
neduddki
p.s. "Ha mi árnyak nem tetszettünk,
Gondoljátok, s mentve tettünk:
Hogy az álom meglepett,
S tükrözé e képeket.
E csekély, meddő mesét,
Mely csak álom, semmiség,
Nézze most el úri kegy,
Másszor aztán jobban megy.
S amint emberséges Puck
A nevem: ha megkapjuk,
Hogy most kímél a fulánk,
Jóvátesszük e hibánk,
Máskint a nevem ne Puck
Legyen inkább egy hazug.
Most uraim, jó'tszakát. -
Fel, tapsra hát, ki jó barát,
S Robin megjavitja magát" -
Dr.Zoo
őstag
válasz
bitpork #52978 üzenetére
Lehet perverz vagyok, de nekem kéne egy 1.4-es...
De én választanám ki...1.4 GTI polo turbó+kompresszor
-
-v-
addikt
válasz
bitpork #52937 üzenetére
Hát ez nem feltétlen igaz... ha üzemmeleg a motor és van olajnyomás, semmi baja nem lesz, hogy szét van forgatva, a kopás 70%-át hidegindításkor meg nem üzemmelegen szenvedi el a motor... ha csak nincs ott valami félretervezve, akkor ezzel nem igazán rövidíted a motor élettartamát, legalábbis nem érdemben.
-
whitezo88
nagyúr
válasz
bitpork #52931 üzenetére
de legalább 1 méteres hóban is tudsz vele közlekedni
illetve ilyen kirakat autók ugye a régi amcsi V8-ak 5 meg 6 literes motorral, cserébe van bennük 180 lóerő. és fogyasztanak 25 litert százon. Nem is értem ilyen Ford Crown Victoriákat meg hasonlókat hogy győzik tankolni a taxisok meg a rendőrség. Mármint hogy miért éri meg.
-
golya32
senior tag
válasz
bitpork #52899 üzenetére
Hát igen 2 éve megyek havonta 4-6000 km-t.
Ilyen km-nél már sok volt a benzines fogyasztása, leszólt avensis sem eszik 8-nál többet 140-es átlagnál.
Benzines ilyen terhelésnél 12 körül fogyasztott.Van az asszonynak yarisa kb 2 éves lehet 30e km-el, nekem az már nagyon kicsi.
-
-
turbobusa
senior tag
válasz
bitpork #52886 üzenetére
a dízelek, kivisznek az univerzumból és túlélnek egy atomtámadást
123-asra főleg igaz ez a kijelentés. szerencsére tudod miért szemezgetek ezekkel, elsődleges szempont nekem a kényelem, megbízhatóság, biztonság. 1,4-es varrógép motoros japán dolgok ötször annyi erőt rejtenek magukban, de szép lassan elfogynak az évek múlásával -
turbobusa
senior tag
válasz
bitpork #52881 üzenetére
értem
2000-es dízel 124-el tanultam apámmal vezetni régebb, 185cm-hez kényelmes volt, de elég lomhák a régi 2000 előtti dízel mercik, 2,5-es dízelbe van 81le és nem nyomatékos az autó. viszont városba 8 litert simán megkajál, ezért szemezgetek a 2000-es benzinessel, ettől erősebb nem kellene, esetleg még ha jó áron találnék egy 2,5-ös turbodízelt. -
ReSeTer
senior tag
válasz
bitpork #52872 üzenetére
Ok, nekem aztán mindegy, élj olyan világban, ahol tapasztalan sofőrök 500 lóerős 2 tonnás dögökkel "tanulnak", és te menj közöttük egy corsával mondjuk. Statisztika ide vagy oda. Mert ugyebár vannak kisautósok is.
Én a tanácsommal csak csökkenteni akarom az esélyét HA mégis történne valami (NEM ÁLLÍTOM, HOGY MEGTÖRTÉNIK)Ezen mit nem lehet felfogni, hihetetlen.
-
TaaT
nagyúr
válasz
bitpork #52781 üzenetére
Erről a listáról az "L"-re végződőeket húzd le mert azok butított verziók, a többi egész jó amiket úgy ismerek innen.
"nincs bennük akkora háttértár"
azt neked kell bele venni, 32gb-ig mindegyik kezel
és ajánlott a loop recording használata.
"a legtöbbjük nem felel meg a zárt rendszer követelményeinek."
mik ezek a követelmények?
-
aphra2
senior tag
válasz
bitpork #52770 üzenetére
A macskát azért zárnám ki , mert pl 10 éve is volt macskánk , és mégse volt összemászkáva soha a kocsi , meg másé sem , csak mostanság , és a környéken egyre gyakrabban látom a nyomokat az autókon.
nemcso: a kutyaszőrt még nem próbáltam , ami tuti nem működik az a pet palackban víz , ill a vödör víz a kocsi előt , ....nem röhögni ezeket is olvastam a neten , gondoltam kipróbálom , de hatástalan
-
Khelben
nagyúr
válasz
bitpork #52568 üzenetére
Mész a semmi közepén autóval, egyszer csak leágazik egy út. Tábla, felirat sehol. Honnan tudod, hogy bemehetsz-e vagy sem? Csak onnan, hogy a tulajdonos kiírja, hogy magánterület. Vagy odaépít egy kerítést kapuval. Ha ezek nincsenek, akkor nem követsz el semmit, ha mégis bemész. A kresz sem úgy jelöli az utakat, hogy kitáblázza, melyikre mehetsz be, hanem azt táblázza ki, ha nem mehetsz be, mert így logikus.
-
Khelben
nagyúr
válasz
bitpork #52564 üzenetére
magán területre nem mehet be akarki
De bemehet, ha nincs jelezve, hogy az magánterület (kerítés, felirat, stb.)
Ennyi erővel a teszkó parkolóba se mehetnél be, mert ott sincs kiírva, hogy bemehetsz. Sőt, az erdőben sem túrázhatnál, mert mi van, ha olyan részre tévedsz, ami magánkézben van. -
runner 125
nagyúr
válasz
bitpork #52560 üzenetére
Nekem ez ellen semmi kivetnivalóm nincs.
Az esély ugyanúgy megvan saját telken belüli gázolásra, balesetre, agyontaposásra (gyerek), és ennek az esélyét az ittasság csak fokozhatja.
Pl. autómosáshoz soha nem indítom be az autókat, a dízelt meg pláne, berakom üresbe és szimplán kilököm a garázsból. Ez egy egyenes placcon ugyanúgy kivitelezhető.
Tényleg, az autót toló személy vezetőnek minősül?
Motornál annó úgy volt, aztán emlékeim szerint megváltoztatták. -
Khelben
nagyúr
válasz
bitpork #52560 üzenetére
A közforgalom elől el nem zárt útra bárki bemehet, tehát bárkit veszélyeztethet ott egy ittas vezető. Akinél ez probléma, az építsen kerítést/kaput vagy tegyen keresztbe az útra egy kötelet egy behajtani tilos vagy magánterület táblával és máris azt csinál mögötte, amit akar.
-
Zewa
senior tag
válasz
bitpork #52530 üzenetére
Akkor fussunk neki még egyszer:
B kategóriás jogsival 3,5 tonna max. Kivéve ha könnyű pótkocsit húzol. Akkor a szerelvény elérheti a 4250kg-t de nem haladhatja meg a vontatmány a vontató tömegét.
B+E-vel húzhatsz személyautóval 750kg feletti nehéz pótkocsit (pl trélert) de a járműszerelvény maximum 3500kg lehet.Ha pl egy H2-vel szeretnél vontatni tréleren egy
AllroadotC3-t akkor ahhoz kérlek C+E jogsi kell, tacho természetesen nem kell.Mondjátok h tévedem.
-
EQMontoya
veterán
válasz
bitpork #52416 üzenetére
Tovabbra sem azzal van a gond, hogy 4 hengeres dizel van bennuk. Azzal van a gond, hogy a tulajok zome premium autonak hiszi, es eszmeletlen taplo modon kozlekedik.
Nem az autoval van a gond, hanem a kialakult keppel. Meg a felhajtassal, meg az ebbol kovetkezo kisse tulzo arral.
-
EQMontoya
veterán
válasz
bitpork #52397 üzenetére
Nem, nem ezert.
Peldanak okaert at kell ulni egy v6 tdi Audibol, es maris erezni fogod. Nyilvan egy negy hengeres dizel mar onmagaban nehezen ertelmezheto premiumkent, de nagy kulonbseg van egy Audi/Merci/Lexus es egy Passat kozott. Nem azert, mert a Passat rossz, hanem mert ezekkel nem jatszik egy ligaban.A Passattal pont az a bajom, hogy az a magyar "premiumauto", tehat kerrego, 4 hengeres, 110 lovas dizellel toljuk a belso savot, es az elet csaszaranak kepzeljuk magunkat.
Semmivel nem tobb, mint egy Avensis vagy Laguna, egy normal kozepkategorias szedan, de nalunk valahogy nem ide pozicionaljak.
A Passat tulajok igen jelentos resze viszont X5-oket megszegyenito taplosaggal kozlekedik az uton (lasd: 2. bekezdes), ezt mar legalabb sikerult atvenni a premium szegmensbol. Kar volt, szerintem az egyik legrosszabb imiddzsel rendelkezo auto.
-
DeFranco
nagyúr
válasz
bitpork #52371 üzenetére
Ne csesztess már
Nem hisztizek, csak kérdezek. Mivel klímás kocsit nem nagyon vezettem, azt is régen, azért kérdezem, hogy az azért normális-e ha minimálisan megmorog klímával a motor egy váratlanabb lassításnál, vagy üresben gázfröccs lefutásánál... (nem úgy mint eddig, hogy attól féltem kiszakad, vagy lefullad) vannak itt nálam sokkal okosabbak, megmondják, hogy igen, ilyen van, ez alap, vagy hogy nem, ott lesz valami másik gond is.
Mellesleg két hétig tesztelem, csak utána kell fizetni, ha jó, tehát alapvető érdekem kideríteni, hogy üzemszerűen működik-e, aztán utána ráérek legyintgetni, hogy jaóaz...
Új hozzászólás Aktív témák
- Azonnali készpénzes Sony Playstation 4 Slim / PS4 Pro felvásárlás személyesen/csomagküldéssel
- Jo Nesbo: LEOPÁRD (nem olvasott)
- Xiaomi Redmi Note 9 Pro 64GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciáva
- Microsoft Surface Laptop 5 13.5" i5-1245U 16GB 512GB 1év garancia
- Azonnali készpénzes Microsoft XBOX Series S és Series X felvásárlás személyesen/csomagküldéssel
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest