- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Kikristályosodik a Razr 60
- Samsung Galaxy Z Flip7 - kis fogyás is sokat számít
- Hat év támogatást csomagolt fém házba a OnePlus Nord 4
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Mobil flották
- Mindenki Z Fold7-et akar
- Garmin Venu X1 - vékony, virtuóz, váltságíjas
- Samsung Galaxy A56 - megbízható középszerűség
- iPhone topik
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz
Kornel #74570 üzenetére
Ne fogadj ellenem! Ha azt mondom h elérem hogy figyeljenek rám, akkor az úgy lesz!
Csak abba gondolj bele hogy egy sac 1'000 autóst számláló aktív csoport miket tud elérni. Fogadjunk h a fél országot meg lehet bénítani? Vagy mondjuk ha ennyien napi szinten elkezdjük bombázni a parlamenti képviselőt. Vagy ha van egy olyan ügyvéd az ezerben aki felveszi a kesztyűt mondjuk havi 200ft/kopf ellenében. Nem tétel és részemről szívesen meghozott áldozat. -
w333
félisten
válasz
Kornel #74496 üzenetére
Igen a váltóról tudok, de ez a H&R szett valami brutálisan drága
Csak egy baj van a Swift -el mégpedig az ára, tudom hogy nagyon jó autó meg minden, csak egy kicsit túlárazottnak tarom, mert pl. ennyiért már ilyen Leont is lehet kapni ami azért nagyobb + csomagtartó / kényelmesebb / biztonságosabb, de ha azt mondjátok hogy max. 1-2 l eszik többet mint a Swift, akkor lehet hogy mégis jobb választás lenne
Sajnos nem tudom hogy mennyire megbízható és mennyivel lenne drágább a fenntartási költsége, főnökömnek 2db is volt (1.9 TDi FR 150LE) és egy (1.6 105LE) ő mindkettőt nagyon dicsérte, igaz hogy egyikben sem volt még 100 ezer Km sem
Különben ez az 1.6 motor (105LE) ugyan az ami a golf 4 -ben van ?
-
DeFranco
nagyúr
válasz
Kornel #74320 üzenetére
amúgy nem rozsdásodik különösebben az autó két típushelyet leszámítva (ajtó, első kerékjárati ív hátsó sarka), csak éppen én még nem láttam sok kocsit alulról, ezért kérdezem, hogy aki már látott többet, meg úgy tudja is, hogy mit lát, az mit lát
úgy emlékszem, még régről, hogy amikor valami másik gépnek alánéztünk, az sem volt szebb, de mondom, én ehhez tök vagyok... meg nyilván én is a necces részeket fényképeztem...
-
-
!Overdose!
őstag
válasz
Kornel #74299 üzenetére
Nekem a 195/50R15-tel soha semmilyen gondom nem volt. Sem a gumi, sem a felni nem sérült. Amikor váltottam 195/45R16-ra, akkor pár hét alatt 2 kátyút fogtam ami 3 gumiba és két felnibe fájt. Szerencsére fizetett a közút biztosítója. Ha keveset járnék városon kívül vagy nem kelet felé közlekednék, akkor ma is 16-ossal járnék, mert imádtam közvetlen kormányreakciót.
-
-
-
válasz
Kornel #74135 üzenetére
Szerintem az is meg lesz nézve, lehet valamit lecsapott, de elvileg tényleg csak annyi baja van hogy nem ad az AC pumpának jelet. De a kábelköteg jó lehet, mivel üzemanyag szintjét jelzi.
#74136 neduddki: Ez jó kérdés, jövőhéten kiderül, -7 fokban nincs nagy kedvem kísérletezni.
-
válasz
Kornel #74133 üzenetére
Még biztosítékokat kellene végig próbálni, mert az AC pumpának is van külön, tehát lehet hogy az nem jó. Tudom hogy nem jellemző, bár Suzuki bontós szerint pont az ami érzékeny ezekben, és 10-15k körül ajánlott ECU-t bele. Márkaszerviz hozzám Nyíregyen van közel, tehát BP. és környéke kiesik, itt meg sok kókányolón kívül kevés ért hozzá. Van ismerős, régóta autó diagnosztikával foglalkozik, vele néztük meg, és szedtük szét a hátulját, AC pumpa hibára gyanakodva.
-
atos19881101
senior tag
válasz
Kornel #74121 üzenetére
Ezt egy gumis oldalon találtam:
Sokan felteszik nekünk azt a kérdést, hogy adott méretű gumiba mekkora a megfelelő nyomás. Erre a kérdésre nem létezik válasz, mert az optimális guminyomás nem a gumimérettől függ, hanem az adott autó típusától (súly, sebesség). Ezért minden esetben a gyártó guminyomásra vonatkozó előírásait tekintsd irányadónak!
-
TaaT
nagyúr
válasz
Kornel #73913 üzenetére
A brock régimotoros gyártó, de nem a könnyű súlyra gyúrnak.
Sztem neked a legjobb választás egy OZ Superturismo lenne, elfogadható ár, könnyű és erős.
neduddki: idehaza a legtöbb japanautofan ilyenről max csak álmodhat.
-
neduddki
nagyúr
válasz
Kornel #73909 üzenetére
HI!
ember jol vagy??? japootora japo felni ehhh... bocsika
9.85lbs... es eobb szkad ki a futomuved:- )
udv
neduddki
mod: &rew mindjart feltunik es kozli lv5 csak kerdes mijjen szinu a joszag:- )
modnhatnma hogy RGII de az tobbe lenne moint akcosi a szlovakoktl ho\zott kippintasok meg kianranditok ha mar lattla igazit:- (
-
Napfénysüti
nagyúr
válasz
Kornel #73909 üzenetére
Enkei? Bár nem ilyenem van de agyaltam rajta anno illetve nekem a gyári felnim (6gen VTi ubiszeletelője) is Enkei lenne amit majd próbálok is szerezni. Viszont nem éppen olcsó, ilyen 200k körül van belőle egy 15-ös szett. Mekkora méret kellene amúgy?
Most ilyenem van: 1000 Miglia ez megy majd eladósorba. Strapabírónak tűnik de elég nehéz is, mondjuk legalább van benne anyag.
-
-
szőröscica
addikt
válasz
Kornel #73454 üzenetére
Nem és nekem sem, pedig használtam a betiltás után is. Viszont tényleg csak az általam említett kettőt érdemes venni, elöl-hátul 2 fejjel. A legjobb a laser interceptor, de a blinder is komoly.
A többit kiszúrhatja a radar és kijelzi, hogy blokkolod, vagy esetleg egy pillanatra nem blokkol, és egyből megmér. Csináltak blokkolóteszteket külföldön és itthon is, a kiyo és társai gagyeszok elvéreztek a komoly rendszerek mellett.
Én fáma2 lézerrel mérhettem a saját autómat és közvetlen elhaladáskor sem tudta megmérni se elölről, se hátulról.
-
Zewa
senior tag
válasz
Kornel #73389 üzenetére
Szerintem azért találni. Ez már faceliftes, ronda, de elfogadható is lehet és olcsó!
Haver srác tavaly vett egyetemre járós filléres vasnak egy piros Stiftet. 1.0 5ajtó, rozdamentes (!) végletekig lemattult fényezés, 85ezer magyar forint 3/4 tank benzinnel. Műszaki lejárt. Kapott új olajat, és fékbetéteket előre, nyú vizsga oszt jóccakát. (120-30k összesen) Azóta 10e km tett bele és még mindig megy, most jön majd újra a folyadék csere. Nem szép de jobb minta tömegközlekedés.
ps.: Szerintem ez is bealkudható ~150k-ra, és ez képről egészen kulturált.
-
-
Tankblock
aktív tag
válasz
Kornel #73124 üzenetére
yepp, mivel csak az AC pumpa vezetékét tudod relével blockolni, azt meg elvágva a szivargyújtóról 1 megfelelpő hosszúságú vezetékkel átköthető fixre.
Sajna már lopták el autómat. CASCO, meg az ujjaid keresztbe, mivel a tréler ellen semmi sem véd.
Múltkor a házunk elől a Corsa tulaja + kisgyerek állnak a kocsi előtt, távirányítóra a Corsa nem deaktíválja a riasztót. Valakit felhív, majd 2 perc múlva jön is a segítség. Ajtó kinyit kulccsal. Szirénázik ahogy azt kell. Motortér kinyit, akksi + pár biztosíték ki, majd csönd :-D akksi vissza autó indít és elhajt. max 1 perc volt, nem sok embernek tűnt fel. no comment ennyi ér a riasztó.
-
zolikaDB
veterán
válasz
Kornel #72866 üzenetére
Legjobb tudomasom es emlekem szerint Ausztriaban a belsoben nem mehet kamion. 3 savnal kozepen igen.
Bitpork: sajnos, aki hatulrol megy az elozobe, ott kovetesi tavolsagos gond van. De ez nem hozza vissza a ket kollegat az eletbe.
Qru: villogtam le en is autokat az Astraval, barom a kis szarral turja a sort. Esoben... Ilyen ez sajnos -
Qru
MODERÁTOR
válasz
Kornel #72866 üzenetére
Azt nem tudom ott kint a hatályos szabályozás pontosan mi, könnyen lehet, hogy ott sem mehet a belsőben. Akkor viszont lehet a nyakába varrják az egészet.
bitpork: +1. De tudom nagyon nehéz tartani ezt mikor az embert húzza haza a szíve de inkább kicsit később érj haza mint soha. Tapasztalat, én már végeztem ilyen miatt árokban.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
Kornel #72862 üzenetére
Biztosítási szempontból nem a kamionos, hanem a kisterós volt a hibás.
Ez egy egyszerű köv.táv. be nem tartása eset, kb 1000 ilyet láttam anno mikor még biztosítónál melóztam.mod:
Nem tilos lassítani a belsőben sem. Legjobb/rosszabb esetben is esetleg közrehatást állapítanak meg, az meg kármegosztást jelent 50-50 vagy 25-75.
Ha a kamion oldala is sérült volna (vagyis ha ráhúzza a kormányt) akkor a kamionost meszelik el, de itt nem ez történt ha jól értelmezem a dolgot.
-
neduddki
nagyúr
válasz
Kornel #72852 üzenetére
Hi!
zudbikaval csinaltattam
udv
neduddki
mod: zolikaDB: ewgy ojjan vacak ami fixen 12V-t ad a h4-ekre /tremezetesen epeszu hataro koztt/
eleg hosszu ido es sok terv utna keszult eltole kene megtudni ez msot mejjk valtozat
rendor is mozik ucca is latta es egyeik sem akrt belkotni mert lattka hogy e znem trafo
-
-v-
addikt
válasz
Kornel #72718 üzenetére
Hm ... én naiv vagyok meg buta, de ezen most gondolkozom .. szerintem nem az alapján nézik ki, hogy mi van a hátuljára írva .. tuti márkaszervizből etc. van infójuk hol van autó ami kell.. nem? Vagy létezik, hogy ez működne, hogy mondjuk leszeded a tdci feliratot hátulról, és nem viszik el?
Nem értek az autólopáshoz
-
-
-
DeFranco
nagyúr
válasz
Kornel #72452 üzenetére
szerintem én meganeoztam az egyik legkevesebbet, és én hagytam legelőször abba, csak nálam szakadt el a cérna és én olvastam be neki
jó amúgy, lehet viccelni, meg minden, bírom, csak ebben az esetben picit úgy érzem, nem ül a poén, mert nem vagyok indokolatlan cserélő típus
a túlaggódós vérszívásnak van némi alapja
, de annak is jóval kevesebb mint fél éve
de mondom, mindenki azt csinál amit akar, csak szerintem ez pont nem jogos
@pókmalac: nagyon célozgatsz a halra... kéne mi?
munkahelyen is ölnek minket érte, mit a zombik, nem bírjuk szállítani már a füstöltet, meg a filét... az egészre is kapnak rá rendesen
-
-v-
addikt
válasz
Kornel #72446 üzenetére
Pontosan, olyantól kell autót venni
Akkor nem neked kell cserélni mindent
Az "ehhez az autóhoz soha nem kellett nyúlni" tulajoktól sose kéne autó(vagy akkor igazolt kevés km-rel) Pláne nem dízel ... pláne nem a vw konszern legrosszabb hírű motorja
Plusz statisztikailag az, hogy eddig szerencsés volt vele Munez, és nem makkant meg, csak növeli az esélyét, hogy majd most
Már nem azért, hogy rossz hírét keltsem az autónak sry
-
DeFranco
nagyúr
válasz
Kornel #72384 üzenetére
tartalékolni tankolás meg szervizelés mellett? LOL
idén márciusban szervíz (olajok, szűrők, hogy mi pontosan azt majd a szerelő megmondja, meg itt akkor kitárgyaljuk majd, fékbetétpár féktárcsapár elöl, kutyacsontok... ezek biztos, szilenteket nem tudom, kuplung még elvileg jó de magasan fog, meg szerintem a nyelestengely is cicereg de ez is még kérdéses) augusztusban műszaki, érik egy teljes belső üregvédelem és némi karosszériásmunka (ajtók aljai, egy ronda a többi tűrhető, plusz első kerékív kőfelverődés) és akkor még egy fillért nem költöttem az autóra, semmit nem vettem, semmi nem romlott el, de 100 és 200 között vagyok valahol...
@footy: ne nekem mondd, az egymilliós autómra simán rálocsoltam félmilliót úgy hogy nem volt különösebb gondja, most érte el az ingerküszöbömet a dolog, meg most már annak a pénznek, amit el tudtam ide rendszeresen különiteni más helye is lesz. Persze nem sírok, de hogy a "következőre" félretegyek... no way... pedig kéne
Új hozzászólás Aktív témák
- Telefon felvásárlás!! Apple Watch Series 6/Apple Watch Series 7/Apple Watch Series 8
- GYÖNYÖRŰ iPhone 13 mini 256GB Blue -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3038, 94% Akkumulátor
- Gamer PC- Számítógép! Csere-Beszámítás! R9 3900X / RX 6700XT 12GB / 32GB DDR4 / 1TB SSD
- Telefon felváráslás!! Samsung Galaxy S22/Samsung Galaxy S22+/Samsung Galaxy S22 Ultra
- LG 55G3 - 55" OLED evo - 4K 120Hz 0.1ms - MLA - 2000 Nits - NVIDIA G-Sync - AMD FreeSync - HDMI 2.1
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest