Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Kornel

    veterán

    válasz TaaT #72341 üzenetére

    ez van, pedig már jön az euro 6.
    az euro 3-as ezres swiftnek sokkal jobb gázpedál reakciója volt, mint amibe eddig ültem euro 4-es szívó benzinesbe.
    az mondjuk igaz, hogy ezek az euro normák már egy ideje csak önámításra jók, pl. közvetlen befecskendezés, turbo mindenre, ha kell, ha nem, és a végtelenségig butított gázpedál reakciók, ami szerintem lassan már balesetveszélyes is. emellett 1,5 tonna a kocsi önsúlya... mondjuk mostanában kezd pár gyártó rájönni, hogy csökkenteni kellene, de nem 10-20 kg-okkal. visszakanyarodva a régi swift se azért evett olyan keveset, mert az a motor valami űrtechnológia volt akkor, hanem kicsi az önsúlya.
    szerintem ideje lenne új, a valósághoz közelebb álló mérési ciklust bevezetni, és inkább a fogyasztást és a kocsik súlyát korlátozni, azzal előrébb lennénk káros anyag kibocsátás terén is.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák