- Garmin Venu X1 - vékony, virtuóz, váltságíjas
- Mindenki Z Fold7-et akar
- Telekom mobilszolgáltatások
- Redmi Note 10S - egy a sok közül
- One mobilszolgáltatások
- Huawei Mate 10 Pro - mestersége az intelligencia
- Magisk
- Kirakatba tette a Google a Pixel 10-eket
- Itt egy pár fotó az iPhone 17 sorozatról
- Profi stratégiára vált a Galaxy S26
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
Kornel
veterán
válasz
bitpork #131285 üzenetére
Muszáj lenne valahogy felhívni a leendő tulajok figyelmét, hogy mennyi pénzért mire számíthatnak.
Viszont innentől jó lenne figyelni rá, ha valakinek az ársáv alján lévő gépeket ajánlgatnak, ami amúgy jó eséllyel nem véletlen van ott, akkor legalább valaki felhívja a veszélyekre a figyelmet.
Ez egy tizenX, inkább húsz felé közeledő autónál még hatványozottabban igaz.Vannak jó poénok, amikor 500-600-ért 750i-t ajánlanak itt poénból, szerintem ez se vicces, ha egy valaki komolyan veszi, akkora rollerre ül fel, hogy az tényleg vicces lesz, csak nem az illetőnek.
-
akos727
senior tag
válasz
bitpork #131268 üzenetére
Persze hogy próbáltam. 400e-ért lett véve az autó, azt mondta, hogy 150ért visszavenné így. (hogy lehet vkinek ennyi bőr a képén?) De hogy ő amúgy sem, már elköltötte a pénzt (hozzátenném h kertben áll a vadi új 5-ös bmw olyan görgőkön, miből pontosan 3x kijön a szóban forgó autó) meg, hogy ő nem tudja, hogy én hogyan használtam (75 km alatt??...padlogázon is kikéne bírnia...én eleve nem olyan vagyok, ki így közlekedik vele, így végképp nevetségesnek tartom a feltételezést..)
Tom: Ügyvéd egy viszonylag közeli ismerősünk, így nem egyből merül fel bármi költség. Először meg szeretném említeni emberünknek, hogy ha ő így viselkedik, akkor mi is tudunk hasonlóan kedvesek lenni. Csak kíváncsi vagyok, hogy ti hogyan vélekedtek, mik a tapasztalatok, mik a lehetőségeim.
-
Declare
őstag
válasz
bitpork #131213 üzenetére
Szerintem ez mindenhol igy van am. Sajnos baromi sok a csalo, piti kis trükközö stb...alkudni meg miert ne probalja meg az ember? Ezek nem piac altal diktalt arak, hanem egy kitalalt, hasraütött valami.
Es szerintem itt jön kepbe a papir kerdese. Ahogy Magus is irta, ez csak egy opcio, egy plussz pont. Ugyan ugy, mint egy igenyes hirdetes (ersd, nem 2 db ferde, homalyos mobillal lött kep, az auto kitakaritva, de nem tul glancolva, normalis fogalmazassal megirt szöveg, ami nincs csurig helyesirasi hibakkal stb.)....ezekhez jönnek hozza szerintem a papirok.
Szvsz egy maganszemely nem fog eladas elött szamlakat hamisitani, meg kamu exceltablakat szerkeszteni. Ha egy maganszemely a hirdetesben kiemeli, hogy ilyen olyan feljegyzesei vannak, akkor az mar feltetelezi azt, hogy valoban gondos gazdaja volt az autonak, tudja es erti, miert fontos a sürübb olajcsere, jominösegü olaj stb....
rengetegen hasznaljak ugy az autot, hogy guruljon oszt jo´van....ha meg inditaskor kigyullad a szervizlampa betolom egy utbaesö szervizbe, hogy csinaljanak vele valamit, hogy ne vilagitson....rengetegen hasznaljak igy a kocsit. Valszeg joval többen, mint akik gyüjtögetik a szamlat, olvasgatjak a neten, melyik a jobb olaj stb..
Ha en tenyleg igenyes vagyok az autoval, akkor azt nem is a kinalati lista aljan fgom hirdetni. Ha meg relative magas aron hirdetem, akkor azt tudom mondani, hogy "pajti, ez ennyibe kerül, ezrt meg ezert meg ezert....ha nem tetszik, byebye es vedd a masikat....szerintem
-
lenko
aktív tag
válasz
bitpork #131213 üzenetére
Valamit emlegettél nemrég, hogy neked mindig szerencséd van, talán automata váltó volt. Viszont a vevőkkel nincs úgy tűnik. Nekem azonnal elvitték az előző 3 autóm alku és szó nélkül. Mindig megmondtam ez az ára. Tetszik vagy nem. Persze 10en x eves autóhoz mérten a lehetőségekhez képest patika volt mind.
-
Integrale
veterán
válasz
bitpork #131169 üzenetére
"Pedig ha jobban megnézed pont ez jön le. Más autó nem jó, túlárazott meg szar ha nincs meg minden papír, itt sokak szerint. Gondolod ez segítség egy idetévedőnek, pláne ha nem ért hozzá?"
Reméljük, hogy aki idetéved, az érteni is fogja azt, amit páran próbálunk elmagyarázni.
Számomra, és mint láthatod, többek számára, ad egyfajta pluszt, természetesen csak azon felül, hogy alaposan át lett nézve az autó, és meggyőződtem a valóságról. De te úgy fújod azt, hogy felesleges, mint mi azt, hogy nem, nem az.
Nem lesz értéknövelő, olyan ez nekem, mint a koszosan lefotózott beltér, ha koszos is lehet jó, de ha ki van takarítva, az mutat valamit. (vette a fáradtságot, és elvitte kitisztíttatni, vagy ráuszította a gyereket stb)
Ízlések és pofonok.Amit nekem címeztél, azt pedig vállalom, de nem értem.
(#131177) bitpork: ilyet hol láttál tőlem, vagy tőlünk az elmúlt 100 hozzászólásban?
-
fi:zi'k
nagyúr
válasz
bitpork #131169 üzenetére
Akkor lehet az én készülékemben van a hiba, hogy így gondolom.
(#131170) Morris
Neked nem jelent pluszt. Megértettem/tük. Másnak meg igen, ezt meg te értsd meg.Csak a tisztán látás végett, hogy véletlenül se keveredjen a te mondandód az enyémmel: én azt mondtam, hogy plusz, ha vannak számlák, ellenben csak ezek alapján nem lehet megítélni az adott autót és megvenni sem. Illetve enélkül is lehet patentül rendben minden.
Saját példa: 17 éves az autó 220e< km van benne. Ősszel gtk lett, mert kvázi szétesett a váltó. Csere és javítás is történt, amiről van számlám (és garanciám is), amivel pl lehet hol asztalt borogatni szükség esetén.
-
Integrale
veterán
válasz
bitpork #131133 üzenetére
Nem vagy igénytelen azért, mert nem dokumentálsz mindent, de ne mondjátok már, hogy felesleges hülyeség, mert visszaböffentem az anyatejt.
Azt kell feldolgozni, hogy valakinek előny , nem elvárás, ha lát egy szépen vezetett füzetet a kiadásokról, akár számlákkal km állással stb alátámasztva, ne mi legyünk már a csúnya rosszak. -
-v-
addikt
válasz
bitpork #131133 üzenetére
Engem pl. semmiről sem kell meggyőznöd. Lényeg hogy el tudd adni. El tudod? Tolonganak a jelentkezők?
Ha igen, akkor fasza.Vagy ki lett cserélve a főtengely szimmering de egy 4k-s lófaßról minek papír?
Például mert azt semmilyen kipróbálással vagy átvizsgálással nem tudod ellenőrizni, ellenben ha van papír a főtengely szimmering cseréről, a szelepfedél tömítés cseréről stb. akkor tudom, hogy nagyobb eséllyel nem nekem kell majd havonta szivárgás miatt szerelőhöz rohangálnom. Ha ezt nem értitek, sajnálom. És nem, munkadíjjal nem 4e forint a főtengely szimmering csere, mondjuk a váltó oldalon.
-
mycso
veterán
válasz
bitpork #131027 üzenetére
2.0dci 2010-2011 körüli laguna3.
Fogalmam nincs, hogy milyen automata van alatta, még nem ástam bele magam, egyelőre hangosan gondolkodom.
Csak jött az ötlet, hogy mi lenne ha....
Eddig csak kéziseket nézegettem, viszont nemrég mentem egy automatával és szerelem lett elsőre. -
Integrale
veterán
válasz
bitpork #130814 üzenetére
Tudom, te megvenned. De ha egy szazassal tobbert mar jot kapok, akkor nem fogok bohockodni ilyen lelakott szarokkal.
Sajnalom, nekem teljesen mas szempontok uzletrontoak.
Elvarom, hogy takaritsa ki, ha mar el akarja adni, km allas nem szempont, ezek az 1.2 16v motorok sokat birnak, rengeteget talalni 2-3-400e felett is.
Ettol fuggetlenul tartom magam ahhoz, hogy egy olyan modell mint a Punto, amibol van kb 300 db hahu-n, tehat nagyobb eselllyel talal jot, vagy jobbat, keves plusz penz elleneben, annal ne ragadjon le, van valasztek, keressen tovabb.
Mas lenne a velemenyem, ha lenne belole 10 db, es abbol csak egy vallalhato, es az is csak kompromisszumokkal. Vagy kijon a folt vagy nem, vagy romma volt torve vagy csak raesett valami, stb stb.
Teszem hozza az Alfa ulesebol nem jon ki a barackle, pedig volt mar tisztitonal. Vadaszhatok bele uleseket. -
Qtya123
őstag
válasz
bitpork #130445 üzenetére
Ezek közül kettőt azért érdekes lesz bizonyítani csak így kamerarendszer alapján:
- Kihangosító nélküli telefonálásért: 30 000 Ft
Ugyan hány olyan eset lesz, hogy a tökéletesen vitathatatlanul éles képen a tökéletesen egyértelműen kivehető telefonkészülék lesz látható, ahogy a sofőr a füléhez tartja...
Én úgy gondolom, ha egy olyan kép lesz, amin annyi látszik, hogy a sofőr egyik keze a füle mellett van, de rohadtul nem látszik, hogy abban van-e egyáltalán valami telefon, vagy épp a fülét vakarja, akkor ilyenre érdekes lenne bírságot kapni.- Autópálya leállósávjában jogtalan megállásért: 50 000 Ft
Na itt is majd érdekes lesz a döntés. Ha csak megáll elakadásjelzővel kapja a bírságot, de ha jól láthatóan felnyitja a motorháztetőt és csinál egy nagygenerált, akkor nem?Ezek olyan dolgok, amiket egy rövid videofelvétel alapján nem nagyon lehet egyértelműen meghatározni a legtöbb esetben. Ha van esze a rendőrségnek, akkor ezeket a funkciókat nem is nagyon erőlteti....
(és az vajon minek számít, ha az indulás napján alatta elhaladva mindkét kézzel egyszerre mutatva a leghosszabb ujjamat üdvözöltem a VÉDA rendszert?
-
8th
addikt
válasz
bitpork #129521 üzenetére
Én soha sem vennék tekert autót. Ez nálam elvi kérdés. Ha a kilométerrel trükközik az eladó akkor szívbaj nélkül átb@szarint mással is. Igen, 2xx ezer km-nél volt a dmf cserélve kuplunggal együtt és a részecskeszűrő is jó állapotban van, ja meg a turbó is fel lett újítva nemrég. Aztán vagy úgy volt vagy nem. Lehet, hogy palimadár beleül beleteker 50ezret és elmegy vadászni mindhárom. Egy valós 400k feletti futású autónál ez már simán benne van a pakliban ha autópályán kívül nem látott mást akkor is. Csodák nincsenek. Aztán ha az ember fejére ömlik a szar a 600ezres szervíz számlát emésztgetve szépen vállon veregetheti magát, hogy két éve mekkora boltot csinált a piaci áron megvásárolt 400 000+ kilométert futott visszatekert dízellel. A hülyének is megéri, tényleg.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
bitpork #129539 üzenetére
Nem az a legfőbb baj, hogy tekerik, hanem az árát is növelik utána. Meg lehet venni a sokat futottat is, de ne kérjenek érte annyit, mintha keveset futott lenne.
Ha tényleg mindent cseréltek benne és ellenőrizhetően jó az autó, akkor adja olyan áron mint a keveset futottat, de ne tekerje.
-
-
roberto211
őstag
válasz
bitpork #129545 üzenetére
Leírta Integrale(is) ,hogy miért zavaró ennek ellenére Te ugyanúgy hőbörögsz mert csupán nem akarnak megvenni ugyanannyiért 2x annyi km-es autót ... És a többi és a többi.
Nem reszletezem mert mar elottem paran megtettek.
Ezért már "sötétek "itt az emberekFélreértés elkerülése végett én is csak a végén nézek bele a km órába autóvásárlásnál,valamikor bele sem nézek csak akkor tudom mennyi van benne mikor adás vételit írják de ne akard már belebeszélni az itt levőkbe a te hitedet..
Elhiszem h Te megvetted a visszatekert Teddyt ugyanannyiért stb stb , és ez olyan önvigasztalás csak néha a hited felett gondolkozz is..És ne a masikat hibaztasd. Nem bántás...
Abban egyetertek h Magyarorszagon azert tekernek mert jobb az önhazudtolás mint a valosag. Amit nem lat az ember az ugye nem is faj ezert van a tekeresre kereslet.
-
-
Integrale
veterán
válasz
bitpork #129539 üzenetére
Magas futas nem csak a motoron lesz erezheto, hanem karpiton, kasznin, futomuvon es gyakorlatilag mindenen ami az auton van. Magas futas eseten nagyobb esely van arra, hogy valamilyen baleset erte az autot, (ha egy 150e-t futott autora azt irjak, hogy toresmentes, elobb hiszem el, mintha ugyan ezt egy magasabb futasura irjak.)
Ennyi idosen ennyi km valoszinuleg palyan kerult bele, tehat szelvedo es a fenyezes is lehet kopott.
Tehat igen, legyen olcsobb mint a kevesebbet ment. Ertem, hogy ezzel azt akarod mondani, hogy allapotot veszunk nem futast, de ha van egy igazoltan kevesebbet futott egy sokat hajtott ellen, raadssul egy arban, akkor ne kelljen mar az utobbit vennem azert, mert azon mar elojott minden.Atveres, kar szepiteni, meg akkor is az, ha kozben rendben volt tartva.
-
-v-
addikt
válasz
bitpork #129521 üzenetére
Az megvan, hogy utána eladni is nehezebben vagy áron alul tudod emiatt? Más is lekérdezi és ugyanezt fogja gondolni, függtlenül attól ez mennyire válóok vagy nem, jaaa tekert szar viszonlátás.
Vagy akkor adják ezt is full áron alul emiatt, hogy úgy is megérje megvenni. -
fi:zi'k
nagyúr
válasz
bitpork #129524 üzenetére
Ne maz az elsődleges probléma, hogy már megjárta a Föld-Hold távolságot, hanem hogy ennek felével-harmadával hirdetik és hülyének nézik az embert. Persze biztos cseréltek benne mindent rendesen, nem lesz lutri, hogy fél-egy év múlva mi megy tönkre, mert az pont kimaradt a mindentcserélünk hullámból.
Értem egyébként mit akarsz mondani, de azért na. Ha nem igazolható, hogy tényleg megtörténtek a cserék, akkor bemondásra, meg hasonlók alapján elég drága játék.
Amúgy többek között ezért is szemezek inkább a benzines autókkal, azokat annyira nem szeretik évi 50-100e km használathoz a németek, így talán reálisabb lehet a a futásuk is.
-
válasz
bitpork #129524 üzenetére
Vonatkoztassunk el attól, hogy ki volt-e cserélve benne több dolog vagy, hogy milyen állapotban van a motor.
A lényeg az, hogy átverés amit már büntetnek is (elméletben), hülyének nézik az embereket élből nem vennék ilyen szemét bandától nem hogy autót, de semmit. Kíváncsi lennék ha felmennénk megnézni és az arcába nyomnánk a papírt mit mondana rá. Nem hinném, hogy ez baj lenne az itthoni emberekkel.
(#129526) TaaT 2011-től nézik szóval onnét lehet megbukni mint amit linkeltem is.
(#129528) kornelka Mivel ott a dátum és nincs csukva a szemem így igen megvan.
-
válasz
bitpork #129500 üzenetére
Persze ez igaz, csak így szerintem nem normális. Mármint hogy mindent rögtön azonnal. Erre 100-ból 3 embernek van ideje, a többi úgy jár, mint én. Na mind1, nem offolok tovább. Nem, nem lesz másik, mert most lett volna vevő a civicre, de ő nem fog várni, én meg nem akarok keresni most kocsit (nincs is jó a piacon), és ugyan így érnék rá, mint most, szóval kicsit elegem van. Majd jövőre...
-
Typhoon47
senior tag
válasz
bitpork #129420 üzenetére
Szerintem itt alapvetően az volt a baj, hogy túl sokáig bizalmat szavaztál nekik. Általában el lehet dönteni a vevőjelöltről, hogy most ő autót venni jött ide vagy szerencsét próbálni / játszani az agyát. Aki komoly érdeklődő, általában beleül, megvizslat, kérdez mikor lehetne átnézetni, nagyon maximum 30 perc alatt. Mivel megérti értelmes emberként, hogy egy magánember idejét kvázi pocsékolja bármi további felesleges okoskodással. Kereskedés biztos más, nekem ezek a tapasztalataim.
-
Buci21
addikt
válasz
bitpork #129470 üzenetére
Éppen ezért kérdezgettem itt, mert pl míg te üzemeltettél autót sokat, nekem ez lesz az első
Vezettem már párezer kilométert, de elég friss még a jogsim is... Nem akarok láb alatt lenni véletlenül sem
amíg a "milyen gépet vegyek" topicban laktam állandóan, láttam sok hülye kérdést és vérpistikét, itt valahogy ezek sincsenek
-
Atlantis
veterán
válasz
bitpork #129455 üzenetére
Teljesen igazad van. Szoktam olvasni a topicot és jókat derülök néha. Magam is autócsere előtt vagyok, de ha itt kérnék tanácsot, biciklivel járnék két év múlva is.
Nekem pl.: teljesen tiszta, hogy 2 típus között fogok választani, igazából csak azért olvasom a topicot, mert ez a legpörgősebb autós témák egyike a fórumon és hátha szóba kerül ez a kettő.
-
-v-
addikt
válasz
bitpork #129437 üzenetére
Mondjuk azt se felejtsük el, minden annyit ér, amennyiért kereslet van rá
Lehet hülyézni a vevőket, ha lesz olyan aki elviszi rendes áron. Ha meg nem lesz, egyetlen egy se, akkor más olvasatban az azt jelenti, magyar piacon ez nem ér ennyit. Függetlenül attól te mit gondolsz róla, ha 0 rá a kereslet ennyiért akkor 0.
-
válasz
bitpork #129420 üzenetére
Ez azért humor. Nemkicsit. Nekem a kibicekhez nem is lenne türelmem. A lakáseladásom most folyik, szerencsére ott eddig nyafi nem volt, csak azért, hogy "mennyire messze van mindentől". Vazzeg, zugló, 14. kerület zöld övezet, aki ide jön, az a csendért jön ide. Fiatal bulizós menjen másfélszer ennyiért egy belvárosi garzonba... Plusz volt aki aláígért 2 misivel.
Tollas lenne a hátam?
-
8th
addikt
válasz
bitpork #129420 üzenetére
Független értékbecslővel készíttess egy becslést azt színes fotókkal füzetben lefűzve a kezedbe kapod + csináltass egy fullos állapotfelmérést márka szervízben. Ezeket a papírokat dugd a "kedves" érdeklődő orra alá, hogy 'neteparaszt' ilyen az autó. Ennyi az ára és pont. Kell vagy nem kell? Aki ezek után még nekiáll ott vakarózni meg bekérdez hülyeségeket azt szó nélkül ott kell hagyni a toszba. Bohóc emberekkel teli kabaréország.
-
Kornel
veterán
válasz
bitpork #129420 üzenetére
Vettél volna egy swiftet, jazz-t, sx4-et, százszor eladtad már volna azóta
Amugy poliroztasd ki, jó sok szilikon bele, rakd felhibatlannak, oszt szeva.
Ez már a túl őszinte hirdetés kategória, bevonzod az ilyen kcsgoket.En is megmondtam, amikor nem tokeletes verdat arultam, de tényleg ne ess túlzásba.
Jó az az auto, hidd el, a vevő is el fogja hinni. -
Mágus2
Közösségépítő
válasz
bitpork #129383 üzenetére
Az sem mindegy, hogy hobbi autó, vagy mindennapi használati tárgy. Egy hobbi autó fényleggyen, mint a Salamon töke, de egy melóbajárósban nem lehet minden nap rend. Sokan a garázsban simogatják és leigénytelenezik az utcán álló, minden nap a dolgát végző gépeket.
Az, meg hogy egy autó koszos, nem jelenti azt hogy elhanyagolt. Nálam legalábbis biztosan nem, az viszont igaz, hogy ha árulja, akkor legyen tiszta, mikor jönnek megnázni.
-
M_o_g_y_i
őstag
válasz
bitpork #129269 üzenetére
Tehát a démosz szava egy közepesen hangos "inkább nem"...
Bull Boss: ha le tudsz alkudni egy elég vastag összeget belőle, akkor talán, de épp írva volt, hogy a későbbiekben is számíthatsz emiatt meglepire, igaz tudni kellene milyen autóról van szó, és melyik motorral
-
-v-
addikt
válasz
bitpork #128924 üzenetére
Akkor meg nem értem miért írtad pl., hogy az automata nálam nem játszik ... pontosan tudod, hogy nézegetem őket, és el tudnám képzelni utcára
Kéne mellé egy S2000 vagy tetszőleges egyéb játszós masina autózni.
Annak, hogy a hétköznapokban, amikor csak A-ból B-be jutok a csúcsforgalomba én is tudnám értékelni a kényelmet mi köze ahhoz, hogy ugyanúgy (ha nem egyre jobban) szeretek sportosan vezetni?Egyébként a te tapasztalatod az megint az egy elemű minta, miért általánosítunk abból mindig
Van olyan aki 5 éves korában is zenélt, sőt 30 és 60 évesen is zenélvagy sportol valamit, és 50 évesen is sportol, és ugyanúgy érdekli. A szakmád is érdekelhet ugyanúgy, akár jobban is. Hány éves a Walter Röhrl?
Mit is dolgozik a Porschénál? A kényelmi elektronikákat fejleszti ...ja bocs, nem -
Qru
MODERÁTOR
válasz
bitpork #128914 üzenetére
Sajnos ha rendszeresen közlekedsz pesten és haladni is akarsz nem pedig a forgalmat feltartani akkor muszáj időnként beszúrni a gépet két ótó közé a másik sávba amivel vele jár, hogy oda kell pörkölni a technikának. Konkrétan agyf@szt kapok időnként vidéken... a városban 39-el indokolatlanul a belsőben tötyögő Dácsiásoktól pl. Nem vagyok az a levillogós típus de azért ez a mókus kiverte nálam a biztit tegnap és megkínáltam a távolság xenonnan (lézerágyú rulez
). És akkor én vagyok persze a pösti huligán mert ő nem tartja be a jobbratartsot.
Ok csettegjen az 1,5 dci dákójával 39-el ha azt érzi biztonságosnak, engem nem érdekel de ne tartson fel mert én merészelnék hajmeresztő 50-es tempóval autózni.
-
-v-
addikt
válasz
bitpork #128914 üzenetére
Majd el fog jönni az idő amikor már nem lesz fontos neked sem a sportos vezetés
Esetleg próbálj elvonatkoztatni a saját nézőpontodtól, hogy azért vezet(het) csak sportosan valaki, mert 17 éves suhanc, és hűde meg akarja mutatni, de majd lehiggad a hülyegyerek.
De te biztosan tudod, nekem milyen idő fog eljönniNa, end of story
-
-v-
addikt
válasz
bitpork #128904 üzenetére
közlekedik pösti dugattyúban akkor nem szempont az autójóléte, csak az hogy menjen minden a maga útján
Mint az emberek 99%-ának, akár munkaügyben megy a pösti dugóban, akár nem
Ha sávot akarok váltani, szeritned érdekel a kettőstömegű szereti-e a hirtelen gyorsítást? Nem, lepadlózom mert ott a luk és be akarok férni.
Mindegy ne vitatkozzunk ezek, sosem állják meg az érveléseid számomra a helyüket -
Qru
MODERÁTOR
válasz
bitpork #128904 üzenetére
A dsg önmagában öngyilkos módon vezérelt ilyen szempontból, mert 50-nél beteszi magát 5. fokozatba (1100 rpm) 60-nál ugyanez csak 6. fokozatban. Marad(na) a kézi mód vagy hogy áthúzom S-be az előválasztókart. Értem én, hogy a fogyinak jót tesz de a kettős tömegűt meg kicsinálja. Szóval megint az van - amit nagyon utálok - hogy nekem kéne alkalmazkodnom a kocsihoz és nem fordítva ami valljuk be nem normális. Legalábbis szerintem nem.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
bitpork #128891 üzenetére
DPF regenerálás sem csodafegyver, előbb-utóbb úgyis megtelik mert nem tudja 100%-ra regenerálni. Persze a szívóbengás sem költségmentes - ilyet nem is állítottam - csak a várható/kalkulálható kiadások alacsonyabbak mint egy összetettebb dízel esetében és én inkább kifizetem részletekben apránként plusz nyál költségként.
Ez nem hitvita részemről (dízel vs benzin) csak aki dízelt vesz annak számolnia kell ezekkel a plusz költségekkel és kész. Van olyan felhasználási terület ahova egyértelműen a dízel a jobb választás és van amire a benzin jobb.
mod:
bmwsan: Anno elgondolkoztam a dízelen de nem fért bele az anyagi keretbe azok mellett a kritériumok mellett ami nekem szükséges volt (max 3 éves, összkerék és legalább 150 ló).
-
-v-
addikt
válasz
bitpork #128885 üzenetére
tisztán kímélő módban használd
Szerintem meg ez az extrém. Miért használnád tisztán kímélő üzemmódban?
Az autó van érted, nem fordítva .. ez egyáltalán nem életszerű. Igen, hidegen nem bántod, szervizeled rendesen, meg ami tudod hogy rosszat tesz neki, azt próbálod azért kerülni - már ha szereted az autókat meg értesz hozzá kicsit.
Ezen felül viszont sokszor sietsz, mert sietned kell, sokszor azért nyomod mert ideges lettél, igen néha csak 2 km dolgod van a városban, meg néha szar úton is kell menned, sőt lehet hegyen laksz és hidegen indulás után is hegynek felfele kell menned stb. Ez mind teljesen életszerű, vigyáz az ember az autójára lehetőség szerint, de nem mindenki nagypapázik 50-el folytonés ez nem jelenti, nem vigyázol az autódra.
Elhiszem, hogy a 230 lovas dízelben is tartós(abb) a lendkerék, ha max. 50 lóerőt használsz ki belőle. -
Qru
MODERÁTOR
válasz
bitpork #128885 üzenetére
Semmi extrém nincs benne, egyszerűen használom. Fele rész város fele rész pálya. Soha nem kaptam még gyorshajtásért büntit. Ugyanúgy bánok vele mint Bubival. Sőt, mivel ez lassan melegszik be még jobban is odafigyelek rá (még a visszahűtésre is!), illetve Bubit néha nyelezem de ezt nem, mert nem érdemes. Olyan bután kanyarodik hogy nincs értelme kínozni. Nagyon orrnehéz, egyszerűen elkönnyül a fara és kész, az esp már bele is nyúl. Ha kikapcsolod akkor meg az árokban kötsz ki. A pedálrend példátlanul szar, nem tudod átcsúsztatni a lábad a gázról a fékre, át kell lépned. Nekem már többször beakad a cipőtalpam a fékbe mikor megpróbáltam úgy kezelni a pedálok ahogy a Bubiban, nem hogy nem egy síkban van a két pedál még csak nem is egy dimenzióban kb.
Tegyük fel hogy mondjuk Kornélka csak agyhalott zombimódban fog menni kizárólag autópályán 110 tempomattal. Az egr akkor is beszarik, a dpf akkor is eltömődik egy idő után, a kettőstömegű is elkopik egy idő után, a cr befecsi is elfárad egy idő után. Mert ami elromolhat az el is romlik.
Ez nem hit vita, vitathatatlan előnyei vannak a dízelnek csak vásárlás előtt nem árt tisztában lenni a hátrányaival sem. Mert akárhogy is nyomatod ezt de hidd el: nem elég ha csak szeretve van az autó.
De igazából a Mondeóval már egyszer becumizta, nem tudom miért akar újra ráülni egy rollerre.
mod:
lenko: Sajnos nem (170 ló dsg). De sok rövid utat megyek vele az nyilván nem tesz jót neki de ezt még nem nevezném extrém felhasználásnak, elvégre az a városi használatból adódik.
-
Kornel
veterán
válasz
bitpork #128831 üzenetére
Elvileg hó végén egybe lesz a kess, aztán 1 héten belül kocsit akarok.
Ha egybe lett volna 2M-m szerinted ennyit varialtam volna?Mod: jaaaa.
Sorry.
Azt hittem Te is szivatsz, hogy majd addigra talán megveszem.
Mehetek persze, kik az eddigi résztvevők amugy?
Egy suzukival már nem is lettem volna jó oda, mi? -
capulet75
addikt
-
hobizoli
nagyúr
válasz
bitpork #128646 üzenetére
tudod, az a baj ezzel is, mint a 1.4TSI-kkel is
mindenki abbol indul ki, hogy ha a VAG TSI-vel szopi van, akkor biztos massal megtobb lehet, mert a VAG az istenfasza, es akkor mas gyartonal meg biztos tobb szopi is van ennel a kisturbos motorral
meg ha VAG CR pumpaja ledaralja magat 200k km korul, akkor masban tutibiztos meg a gariidot sem birja ki, mert a VAG az VAG, a tobbi meg tuti nem egy VAG szint, mert nem annyira draga, tehat csak szarabb lehetkb mint a hongdasok is a crxforumon
azok is abban a tevhitben elnek, hogyha nekik a VTI-ben 200-210lora mar kb nincs is gyari alkatresz a motor belsejeben, es ra kell tapsolni ehhez ~1M-t, akkor masnal is biztos igy van ez, csak azokra min 2x annyit kell ehhez betapsolni, vagy megtobbethat qrvara nem....
-
hobizoli
nagyúr
válasz
bitpork #128642 üzenetére
ja, csak amig 100k egy adagolo es elmegy 300k km-t, a CR pumpa is siman elmegy 300k km-t es 100k-ert 3x cserelem ki vagy ujitom fel, es azzal az mar kozel 1.2M km futasa lenne addigra az autonak
amugy uj adagolo mikor 100k?
egy rendesen felujitott maximum, beallitva, garival, a Krezi adagoloi meg bontva is tobbe kerulnek, ujan meg mennyi is volt, 200k?450-500k kerul vehetsz 2000-2001-s 182-s Bravo JTD-t csucsfelszereltseggel, futheto borbelso, klima, minden elektromos benne
450-500k-et egy kb 8 evvel oregebb 1.9TDI mk3 Golf-t alig adnak, max vmi tyukolat, nemhogy ilyen felszereltseggel, de jo ha elol nem kezi tekeros ablak van meg benne, meg klima meg kb miaz? kategoria, borbelso meg vmi UFO opcio, hacsak nem utolag raktak bele vmi VR6-s bontasabol, ketezerbol egyben van gyarilag750k-ert teljesen jo 147 JTD-ket lehet venni, pl vki nem sokkal tobbert vett itt a csopiban 156 JTD-t, siman 8-10 evvel ujabb autok a mk3 Golf TDI-knel
-
hobizoli
nagyúr
válasz
bitpork #128632 üzenetére
ja csak amig a JTD-be 20-25k egy bontott CR pumpa, vagy 25-30k-ert fel is van ujitva a tied, addig egy adagolo 100k-ert eleg vicces, de inkabb az, hogy vki ki is fizeti erte
ez olyan kb mint a szivotuning
tolod bele a nagy lovekat es alig van haszna, mert mashol negyed aron elered ugyanazt
de ujabb madar mindig van, aki nem tud szamolni, meg foleg gondolkodninegyed harmadannyiert egy 5x nyomason jaro ket gennel ujabb dizel cucc van, ami szinten nem szokott vmi gyakran lerogyni
akkor miert a regit preferaljuk ennyire, hm?szerintem sok juzer azt sem tudja hol van a CR pumpa a JTD-ben
az adagolojat meg 10-bol 8 egybol meg tudja mutatni egy TD/TDI-ben
na ez a nem mind1 -
hobizoli
nagyúr
válasz
bitpork #128622 üzenetére
az a baj azokkal hogy tul van lihegve az aruk, meg mi mar, hogy egy rendesebb adagolo 100k ra
sokkal elobb vennek egy szeriavegi 182-s Bravo 1.9JTD GT/Suite felszereltseggel 450-500k korul vagy egy FL elotti 147-st, mindketto sokal kroszerubb, es eleve az eletkoruk miatt is sokkal kevesebbet futottak
147-ben raadasul kettos keresztlengokaros futomu vanadagolos dizel, hagyjal mar, egy ostechnika ma mar, olyan kb, mintha karburatos benzines autot ajangatnad, oda is egy rendesebb karbi mar sokkal tobbe kerul, mint a 4 injektor meg az AC
a CR pumpahoz a felujito cucc 14k -ha kene...-, erzed az ardiffit?
-
Alg
veterán
válasz
bitpork #128609 üzenetére
Az a baj ha hibákat leírva teszed fel, már azt hiszi mindenki hogy féláron elviheti...
Engedd el az erkölcsöt, tedd fel fél millával drágábban mint hibátlan, garázsban tartott, első tulajdonostól mittudomén, aztán ha az egységsugarú észreveszi a hibákat és alkud belőle 300k-t már örülni fog milyen jól járt.
-
adatfalo
senior tag
válasz
bitpork #128609 üzenetére
Ne lepődj meg, ha mindenki úgy megy autót vásárolni Magyarországon, hogy X összeg fel van tüntetve, akkor ebből még 2-300 k-t minimum lealkudok és akkor talán... Áruld drágábban, a paraszt lealkudja 3-400k-val, azt hiszi ő a jani, Te meg végül jól jártál.
Vagy van a B opció, hogy minden szaros kis karcot,hibát feltüntetsz képeken,leírásban, és akkor senki nem reklamálhat, hogy "ez nem volt feltüntetve a hirdetésben", de az A verzióban mindenki jobban jár. -
hobizoli
nagyúr
válasz
bitpork #128550 üzenetére
ja, UnoTie-re PuntoGT-re is mindig ezt mondom, ha kerdez, azt vedd meg, aminek KO a motorja es/vagy a turboja, de a kasznija jo
jo olcson meg lehet venni, plusz meg pofatlanul alkudni is belole, amitol meg olcsobb lesz, es annyibol siman rendbe rakod a motorjat es csereled a turbojat is
es akkor arrol biztosan tudod, hogy az jo, mert uj -
-
Kornel
veterán
válasz
bitpork #128550 üzenetére
Ebben igazad van, de kérdés, hogy a nagyon kehest megéri-e pofozgatni.
Ld. motorfelújítás, hengerfejes lesz, stb.
Azért az nálam már a hagyjuk kategória lenne.
Itt nagyfaluban nem nagyon lehet olcsó, és jó szerelőt találni, ellenben drága és szrul dolgozót simán
Még a köztes szintet is nehéz elcsípni -
w333
félisten
válasz
bitpork #128401 üzenetére
Ismerős még a tavaly nyáron volt valamelyik altrészboltban (Bárdi vagy Unix) valami alkatrészt vásárolt egyik csaj ismerős a D Corsa -hoz, és ott a rendszerben alváz szerint minden benne volt, honnan származik az autó, km. állás stb. kicsit ő is meglepődött ezen (létezik ilyen ? vagy csak kamuzott)
Új hozzászólás Aktív témák
- EZVIZ CS-C3TN okosotthoni kamera 1080P 2.8MM
- EZVIZ 4K biztonsági kamera, 10400mAh akkumulátor, vezeték nélküli, napelemes 1,4W, Wi-Fi 6
- Ezviz C6N beltéri kamera, 1080p, éjszakai látás 10m, motoros pásztázás 360 , mozgás érzékelés
- ÚJ AXIS M1114 hálózati kamera Kompakt és adaptív HDTV Onvif
- Dualtron Popular - 52V 20Ah dupla motor elektromos roller
- LG 27GX790A - 27" OLED evo / QHD 2K / 480Hz & 0.03ms / NVIDIA G-Sync / FreeSync / DP 2.1 / HDMI 2.1
- Apple iPhone SE 16GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Gamer Notebook! Acer Nitro 5! Csere-Beszámítás! I5 11400H / RTX 3050Ti / 16GB DDR4 / 500GB SSD!
- Konzol felvásárlás!! Nintendo Switch
- Telefon felvásárlás!! iPhone 11/iPhone 11 Pro/iPhone 11 Pro Max
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest