- Samsung Galaxy Watch7 - kötelező kör
- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Motorola Edge 50 Neo - az egyensúly gyengesége
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Redmi Note 10S - egy a sok közül
- Itt egy pár fotó az iPhone 17 sorozatról
- Több újítással támad a Xiaomi Redmi 3s
- iPhone topik
- Garmin Venu X1 - vékony, virtuóz, váltságíjas
- Mindenki Z Fold7-et akar
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
TaaT
nagyúr
Én múlthó 22.-én voltam Füzesgyarmaton, Békéscsabáról mentem, 6.3L volt a fogyi, 90-100között mentem ha szar volt az út akkor 80-al. 1.6 16V, 1200kg +2ember + 18-as kerekek.
Télen 7.5L a fogyi, 30-40%-ban városban. 2000-nél váltok, lakott területen kívül meg 2500-3000 között.
-
-v-
addikt
Spritmonitoron 1 azaz egy embert találtam aki ezzel a megane-al magasabb (9.74) fogyival van nálad
Ha csak ezeken a 3-5 km-eken használod hidegindítgatva akkor nem csoda. Ha meg normális vegyes használat esetén (ez nem az) is ennyi, és tényleg ilyen nagypapásan 2-3000e, akkor ott valami nem oké -
-
-
-
giigz
veterán
Komolyan annyira unom, hogy az olasz szar, francia szar, minden szar, csak épp nekem semmilyen autóm nincs, de a francia szar, mert annak az elektronikája szar, az nem érdekel, hogy Bosch az egész, ami német, meg spanyol, meg japán, meg mindenféle országból van benne cucc, meg alapból több millió embernek semmi baja nincs a francia vagy olasz kocsikkal, de nekem egyszer valaki azt mondta, meg ugye a német a menő, a francia az szar, és akkor lehetne mondani ezt még sokáig, csak valaki egyszer mondja meg nekem, hogy miért szar a francia és az olasz autó, utána egyből eladom a kocsimat, és nem foglalkozom vele többet...
Gondolom aki azt mondja, hogy a francia szar, az nem ülne bele egy fullextrás ilyenbe, mert hát megveszi és 250.000 km múlva rá kell költeni 50.000 Ft-ot egy elektromos hiba miatt, pedig ő 20 millió km-t akar vele menni szerviz nélkül, amit a német és japán kocsik teljesítenek is!
-
Xero
nagyúr
-
mycso
veterán
Én nemrégiben egy 2009-es 1.4-es Octaviaval mászkáltam.
Nekem tetszene kívül/belül, de valahogy olyan kényelmetlen volt vezetni, nem éreztem benne jól magam. A kormány + futómű is olyan bizonytalan semmilyen volt.
Nekem nagy csalódás volt, bár lehet csak ezzel a konkrét példánnyal volt valami probléma.
(a múltkori a6-os meg 2 perc után olyan volt, mintha örök életemben azt vezettem volna, ki sem akartam szállni belőle) -
Balupapa
senior tag
kp-s
nézek én mindent (ami nem francia)
golf 5-6
a3
bmw 1-3 merci c kilove, nem fussa meg nem szeretem a márkát.igazabol a3 tetszik a legjobban, nemsokkal drágább mint a golf és mégis ódi csak ott elég nagy szopás hogy 3 ajtós ( az 5 ajtós kombi formája nem tetszik, és szintén drágák)
no tsi, only tdi.
seat, skoda nem tetszikvissza fele sem szeretnék fejlodni.
-
DeFranco
nagyúr
Itt e! [link]
a végén kapsz egy linket, amin keresztül tudod szerkeszteni az adatokat később, azt tedd el, mert ha nem, akkor később nem lehet utólag belenyúlni, és ha kitöltesz még egyet, akkor éjszaka be fogsz pisilni
szerk: hehehe, ilyenkor mindig megszállják az olvasók, ha valaki belinkeli
most már van elég adat benne, csinálok egy kis statisztikát valamikor. Nem most. Valamikor.
-
-
-
DeFranco
nagyúr
Attól függ mire? Mindent lehet kérdezni, semmi nem titok.
Amit a szerelőnél hagytam, az 130k volt az első nagyszervízre, vezérléscsere, minden szűrő, minden olaj, klímatöltés, tisztítás, stb. ez volt egyszer, aztán 18k a kipuff, és 8k az alapjárati potyogás + féktisztítás.
Meg persze átírás, biztosítás, stb.
-
DeFranco
nagyúr
Nagyon meg vagyok vele elégedve összességében. Megy mint a barom, megbízható, tágas. Van hibája, de eddig mindegyik az elfogadható tartományban van ezért vagy azért. Hibalista:
- ajtó alja és az első sárvédő sarka korrodál - tudtuk a megvételkor, kőfelverődés, lakatolni kell, nem komoly
- kipufogó flexi tag csere volt - tudtuk előre, átvizsgáláskor kiderült
- klímával potyog az alapjárat - ez folyamatban van, jelen állás szerint szoftverfrissítéssel lesz orvosolva
- rugótörés - anyaghiba, anyagfáradás, ez bármivel előfordult volna
- egyszer felkapott valami koszt a tankból, gázadásra rángatott, magától abbahagyta amikor letettük két órára, azóta belement egy ezres, nem jött elő újbólEzen kívül jelen állapot szerint hibája nem volt, tehát ami volt azt tudtuk, vagy IJ kártya, nem a kocsi hibája.
A futóműve remek, a váltója kiváló, a kuplung kicsit magasan fog, a klíma úgy hűt, hogy középálláson bírom csak. Szeretem, remélem nem lesz további gond vele. Most lesz a vízválasztó, ha folytatja a hisztit, akkor mérges leszek, ezek még abszolút a pakliban vannak. Kb. 5k-t tettünk bele 3 hónap alatt.
-
DeFranco
nagyúr
tudom hogy nagyon fáj, én is minden borulásnál rettegek, de tényleg talán az a legjobb, ha megbarátkozol vele, nincs mese... írnám, hogy vannak sokkal rosszabb szerencsétlenségek az életben, és ez "csak" egy tárgy, de tudom, hogy ez mennyire vígasztalna meg, úgy hogy nem írom
-
a_tesz
Korrektor
Cseréltesse ki a szélvédőt, a többit meg hagyja így, legalább nem akarják majd ellopni a vasat, meg a t*szkóba' se kell félteni többet, hogy rányitják az ajtót. Rakhatnék mosolygós smiley-t, de nem fogok, tapasztalatból beszélek (igaz, az enyém nem néz ki ennyire durván).
Szerk: egy ilyen beszerzése, és pár nap rászentelése is sokat segíthet, tökéletes úgyse lesz sehogy sem
-
giigz
veterán
170 a vezérlés
Biztos írtad már korábban, de ez most "sokkolt" megint. Nekem 30k-ból megvan a komplett vezérlés, vízpumpával, görgőkkel, hosszbordás szíjjal, munkadíjjal... Igaz én még erre sem szántam rá magam
Ablakmosó szivattyú meg 2k volt vadi új 1 év garanciával, persze ilyen kis tételnél igazából mindegy, de azért jó tudni, hogy pl. a Bárdis árhoz képest 5k+ a zsebemben maradt
-
mycso
veterán
A casco-t most néztem meg, nekem a legolcsóbb ajánlat 10%-os önrésszel 47K/év. Nálad nem tudom, hogy miért jön ki olyan sokra (bár ugye az enyém 2006/2007-es)...
Fateromét is telibe verte; tető, motorháztető, sárvédők. Annyiban különbözik, hogy akkor apróbb jég esett, így apróbbak a gödrök is, de rengeteg van rajta.
Már múltkor írtuk a renault totyikban is, hogy üzemanyagot felesleges beleszámolni...én éves szinten eltankolok 300-400K-t, akkor írhatnám én is, hogy a 3 év alatt, amióta megvan az autó, milliós összeget költöttem rá.
Sőt eddig ami nekem nemvárt kiadás volt, az 100K ft alatti összeg. (pl.: generátor, egr visszavezető cső)
A fék, futómű alkatrészeket nem számolom ide, hiszen azok kopnak, fogynak, azokat minden autónál cserélni kell, ha használva vannak. -
runner 125
nagyúr
Szombathelyi topikba is liknelte a srác az itteni jégeső nyomát, elképesztő.
-
lorcsi
veterán
úgy látom kertes házban laksz...lehetne az is egy variáció, hogy megcsináltatod és egy 4 lábon álló fedett tető alá hozod az autót..lévén, hogy nem ez lesz az uccsó jégeső az életben..aztaán meg problem solved
tanuló pénz megvolt, de legalább nem kell a következő erős kopácsnál fosni hogy az autó mennyibe fog fájni..jah meg a másik hogy jégverten -ahogy a többiek is mondják- de szerintem a szélvdőt érdemes kicserélni..meg ugye egy iylen fedett dolog..
-
aphra2
senior tag
-
KAMELOT
titán
Elég xarul jártál. Talán ha begittelné a festő + ráhúzna fényezést olcsóbb lenne. Festés alkatrészenként 70euro + gittelés az nem tudom mennyi. Apósomnál ilyen max. 90K-ból megúsznád. Apósom autószerelő.
(#51959) MMA87: Ilyen szélvédővel tilos mászkálni.(#51945) hdman: Sajnos a kintről behozott kocsikat le kell papirozni + regisztrációs adó meg minden más. Azért annyi az ára. Már nálunk is 2012. októberétől van regisztrációs adó.
kW-ok szerint a fizetendő adó ha kintről hozod a kocsit. -
zoo8800
veterán
Az egyik mondat (A járművet őrizetlenül hagyni abban az esetben szabad, ha a vezető gondoskodott arról, hogy a jármű önmagától el ne indulhasson és illetéktelen személy azt el ne indíthassa.) szó szerinti idézet a KRESZ-ből. A többi szöveget nem tudom honnan szedték.
Valahol egyébként jogosnak tartom a bírságot, mert tényleg mindent meg kell tenni a bűnmegelőzésért. Alkalom szüli a tolvajt, egy nyitott kocsiból pedig könnyebb portyázni, mint egy bezárt kocsiból. Ha loptak volna a kocsiból, akkor a tulaj pampogna a leghangosabban, hogy így meg úgy a rendőrség.
A profibb tolvajokat persze nem állítja meg, ha zárva van a kocsi, de ez is több a semminél. -
adalbert1
veterán
Ez főképp azért aggályos, mert pár emberről el tudom képzelni, hogy felhasználják a már általuk ismert rendszámokat - az egyik hvg cikkből rémlik olyan, hogy a keretszámokat hozandó állandóan ugyanazt a pár csövest jelentették fel valamelyik környéken.
Ez is igazi derék húzás volt, még ha igazuk is van, és jogilag rendben is van a dolog....
Új hozzászólás Aktív témák
- Samsung Galaxy Watch7 - kötelező kör
- Kerékpárosok, bringások ide!
- AliExpress tapasztalatok
- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- sziku69: Szólánc.
- Milyen routert?
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Linux Mint
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- További aktív témák...
- BMW E39 540i - V8 Touring - Komplett Motor Felújítás, Friss Műszaki, Hibamentes
- Merryfair Wau 2 hálós irodaszék / jó állapot / harmadáron
- Ikea mittzon íróasztal, 140x60
- ÚJ AXIS M1114 hálózati kamera Kompakt és adaptív HDTV Onvif
- Ezviz C6N beltéri kamera, 1080p, éjszakai látás 10m, motoros pásztázás 360 , mozgás érzékelés
- Samsung Galaxy S24FE 128GB Kártyafüggetlen 1Év Garanciával
- Telefon felvásárlás!! Apple Watch Series 6/Apple Watch Series 7/Apple Watch Series 8
- Bomba ár! HP EliteBook 840 G5 - i5-8G I 8GB I 128GB SSD I 14" FHD Touch I HDMI I Cam I W11 I Gari!
- Telefon felvásárlás!! Apple iPhone SE (2016), Apple iPhone SE2 (2020), Apple iPhone SE3 (2022)
- Lenovo Thunderbolt 3 kábel (4X90U90617)
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest