Hirdetés
- iPhone topik
 - Yettel topik
 - Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
 - Google Pixel topik
 - Vivo X200 Pro - a kétszázát!
 - Megtartotta Európában a 7500 mAh-t az Oppo
 - Milyen okostelefont vegyek?
 - Huawei Watch GT 6 és GT 6 Pro duplateszt
 - A Gemini húzza ki a Sirit a csávából
 - Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
 
- 
			
						Mobilarena
Az eddig párhuzamosan futó T, X, A és W, valamint R, Z és SL topikokat összevontuk, hogy egy topikban lehessen ezekről a notikról beszélni.
 
Új hozzászólás Aktív témák
- 
			
			
						Ed Parker
nagyúr
válasz
							
							
								brekiisti
							
							
								#51967
							
							üzenetére
						Nem ez baj.
Van két darab 6cellás akksim amit nem tölt a gép.
Az egyik vadi új,a másikban van 2 ciklus,ami ráadásul eredeti lenovo.
Az a kérdés hogy mivel lehetne ezeket működésre bírni?
Mert van egy harmadik akksim is ami 9cellás lenovo,azt tölti rendesen.
Csak a másik kettővel van gond. - 
			
			
						Tin
veterán
válasz
							
							
								brekiisti
							
							
								#51873
							
							üzenetére
						a szervizeléssel semmi gond! bevittem zsanér cserére, kedvesek voltak, ők ajánlották fel a kijelzőcserét, megbeszéltük, berendelte,bevittem, cserélték, sőt a selejt után vissza is rakta a régit.
amin kiakadtam, hogy a lenovo által küldött cseredarabok voltak minőségileg kifogásolhatóak, de ez nem a szerviz hibája. a kijelző miatt nem is reklamáltam, csak amikor a cserebillentyűzetről is kiderült hogy vacak, akkor akadtam ki.
és utána sem a szervizen, ők türelmesek voltak, és továbbítottak mindent a lenovonak. a lenovo hozzáállásán és probléma(nem)kezelésén akadtam ki.
mellesleg, thinkpadet vettem ezek után is.... szóval nem minőségileg kifogásolom a gépen, hanem az ügyfélkezelésről mondtam hogy katasztrofális. régebben nem ezt tapasztaltam...
mellesleg igen, csalódott vagyok, és igen, sajnos én vagyok a 100-ból az 1 aki megszívta, és igen, nem ebből kell általánosítani, de azért nem kellene hülyének beállítani, mert ha veled csinálták volna ezt, neked sem esne jól.
 - 
			
			
						ielektros
senior tag
válasz
							
							
								brekiisti
							
							
								#51875
							
							üzenetére
						A t500-rol lecsusztam sorry. Ne is vitazz velem nem vagy az apam
 
 Ha nincs kedved az a te dolgod.
En ezt nem fogadom el es kesz. Ez ilyen. Nem szukseges ugyan ugy gondolkodnunk. Csak megosztottam, hogy en ezt hogyan latom. Ha tonkremegy garancia idon belul a monitorom es hoz egy cseredarabot akkor az ne egy 2 eves fos legyen ami jovo heten tonkremegy. Azt meg letojom, hogy ez igy van e vagy nem. En igy akarom a penzemert ami azert nem keves ha ujonnan veszem a Thinkpad T, W kategoriat. De azert azt hozzateszem, hogy nekem eddig nem volt 3 ev utan meg komolyabban erezheto lampa gyengules egyik gepemnel sem. Most viszont mar ugyis targytalan a LED-es vilagitasok amortizacioja elhanyagolhato az en tapasztalataim szerint. Mellesleg akarmikor javitott nekem az IBM v. Lenovo, eddig hasznalt alkatreszt meg nem lattam vagy tapasztaltam hasonlot. - 
			
			
						ielektros
senior tag
válasz
							
							
								brekiisti
							
							
								#51873
							
							üzenetére
						Persze nyilvan en sem altalanositok azert ennyibol. Azt sem tudom milyen gepe van szoval en nem abbol indultam, hogy 3-4 eves. Bar azert nezd, nekem ha 3 eves gepemnek nem olyan a fenyereje mint 3 eve akkor az mondjuk nalam HIBA. Ez nem extre feature hanem olyan mint barmi mas a gepben. Mondjuk azt sem vennem be, hogy a CPU 3 evesen mar csak 400Mhz-en megy mert oreg es ez igy van rendjen

 - 
			
			
						Gondwana
addikt
válasz
							
							
								brekiisti
							
							
								#51657
							
							üzenetére
						... de azért remélem, az alaplap UUID-jét is ellenőrzitek szervízben, amikor csak BIOSban látható a serial. Állítólag nektek kellene, hogy legyen hozzáférésetek egy részletesebb parts-lookuphoz is. Szériaszámot átírni lehet, de UUID-t generálni, ami ráadásul benne is van a Lenovo rendszerében, már picit macerásabb.
 - 
			
			
 - 
			
			
 - 
			
			
válasz
							
							
								brekiisti
							
							
								#50771
							
							üzenetére
						De ez egy t61p alaplap, amit ha jol ertek, t61 hazba epitett
Mi mqsert lenne a t61p-n egy ures slot, az akku ala kivezetve, sim-bejarattal?Ja, es az egy teljes magassagu hely, csak kozelebb toltak az akku alatti kivezeteshez, hogy a minipcie-kartya seggebe tolhasd a simet. En igy tudom.
Ha nem igy van,miert van kialakitva mindez? - 
			
			
 - 
			
			
						mutyuru
aktív tag
válasz
							
							
								brekiisti
							
							
								#50582
							
							üzenetére
						Tudod, mint aktiv kenyerkereso irom, hogy ezzel probaltam nyomatekositani a dolgot a Lenovonal. Nyilvan lexarjak, de legalabb erezzek magukat kellemetlenul.
Van csere gepem, amin dolgoztam, de eleg nehez volt visszalepni a T430 utan egy T60ra es x61re. Es igenis lassitotta a munkat a teljesitmeny kulonbseg, ami miatt csusztam es torlodtak mas munkaim is.
Nevezhetsz naivnak, de hittem az 5 napos oda=vissza szallitos, javitos dologban es nem azt vartam, hogy nagy ivben tojnak ram. Foleg mivel 15 perces munkarol volt szo.
Egyebkent pedig nem mindenkinek van tartalekba meg egy gepe otthon, tudod sokan nem informatikuskent gondolkodnak.
Ja es a normalis gyarto, amelyik ad a hirnevere csereli ezt, mivel a felhasznalasbol adodott vagy szandekosan okozott problemarol beszelunk. Ez egy lenovonak filleres tortenet es a kijelzo ara is fillerekbe kerul. Ha meg is ragaszkodik a penzehez es/vagy a cserehez, akkor visszakuldi a gyartonak. - 
			
			
 - 
			
			
						soldi3r
veterán
 - 
			
			
						soldi3r
veterán
válasz
							
							
								brekiisti
							
							
								#50474
							
							üzenetére
						nehany honappal ezelott meg a lenovo csak akkor kuldott a szerviznek alkatreszt, ha mar ki volt szerelve a gepbol es a szerviz bediktalta a p/n-t es az fru-t
mondjuk az igaz, ettol meg lehet on-site, de en hiaba hivogattam akarkit
egyebkent videkre is kimennek? ha oda-vissza 400km? - 
			
			
						Chaser
legenda
válasz
							
							
								brekiisti
							
							
								#50476
							
							üzenetére
						Én se kötekedni akartam, de ha jelenleg működik azért nem árt azt tudni
 És ürülnék is neki, jelenleg legfőképp garis hozzáállás miatt nem vennék új TP-t. Egyébként hogy működik az a része ami a rendezést illeti, dellnél 1-2 munkanap alatt általában megoldják a szervizelést bejelentéstől számítva. Lenovonál mennyi idő? Igaz nem sok onsite garos gépet láttam még, de pár embert biztos érint.dmaty06: Alulfesznek itt utánaolvashatsz, keress rá. Cpu alulfeszelés, rmclock, throttlestop. Kisebb feszültségen gyári órajelek= kisebb hőtermelés, nagyobb akkus üzemidő. Ventiből én anno 4k körül vettem gyárit, legtöbb ugy. gagyi bár olcsó. Van aki azt mondta mindegy, legolcsóbb is megteszi. Én csak gyárit vettem még biztos ami biztos.
 - 
			
			
						Chaser
legenda
válasz
							
							
								brekiisti
							
							
								#50474
							
							üzenetére
						Volt már itt olyan emberke nem is egy, akinek az onsite garra tudod mit mondtak? Vigye be szervizbe a gépet. Ennyit a baromságról és mint látod, nem én mondtam ezt se elsőnek. Ha van is akkor érdekesen működik, dellnél felhívod a zöld számot a legközelebbi szervizt küldik. Lenovonál ez hogy működik? Megoszthatnád a tapasztalatokat.
 - 
			
			
						Chaser
legenda
válasz
							
							
								brekiisti
							
							
								#50456
							
							üzenetére
						Sajnos nem egy ember mondott már hasonlót. A smartservicet dícsérik, de én pl sokra mennék vele ha utaznom kell hozzá oda-vissza 170km-t, aztán még1x amikor elhozom a gépet. Arról nem is beszélve, hányan mondták filléres alap alkatrészek lerendelése több hétbe tartott a lenovonak. Lenovo az egyik legnagyobb gyártó, TP prémium terméke, min olyan gari illene hozzá mint amit dell nyújt NBD-ben. Nem ilyen bohóckodás amit sokszor leművelnek.
 - 
			
			
						G-lader
tag
válasz
							
							
								brekiisti
							
							
								#45961
							
							üzenetére
						Jahhh, érdemes 1-2 dologgal tisztában lenni, mert az ügyfélszolgálatosok, boltosok szeretik megvezetni azt az ügyfelet akit meg lehet (Talán legjobb példa erre hogy előszeretettel azt mondják hogy pénzt nem adhatnak vissza, csak levásárolhatod a hibás termék árát, pedig ha nem tud ugyanolyan terméket biztosítani akkor vissza KELL adnia a TELJES EREDETI vételárat ha te azt kéred). Nekem is anno amikor a kedves HP megkarcolta a kijelzőmet, aztán utána nagy kegyesen kicserélték egy pixelhibásra!!! akkor jól jött egy két ilyen paragrafus ismerete.

 - 
			
			
						G-lader
tag
válasz
							
							
								brekiisti
							
							
								#45957
							
							üzenetére
						1§ 2. bekezdést és az 5§ 2. bekezdését nézd.
1§ 2. bekezdése kimondja hogy semmis az a megállapodás (pl. ÁSZF) ami ezen rendelettől a fogyasztó hátrányára tér el.
5§ 2. bekezdése egyértelműen leírja hogy a kijavítás alatt csak új alkatrész építhető be.
Ergo hiába mondja azt a Lenovo vagy más a garanciális feltételei között hogy neki igenis joga van használt vagy felújított alkatrészt beépíteni, ez a része az ÁSZF-nek kis hazánk területén nem érvényes, itt csak új alkatrészt építhet be.
 - 
			
			
						G-lader
tag
válasz
							
							
								brekiisti
							
							
								#45922
							
							üzenetére
						Lehet hogy ezek a Lenovo feltételei, de a Magyarország területén hatályos törvények mást mondanak ki, és mindig a törvény az erősebb, és ugye ez a szerződés ami az érvényben lévő vonatkozó törvényektől az ügyfél kárára eltér az semmis. Szóval ha az embernek ilyen problémája lenne, és elmenne pl. fogyvédőkhöz, akkor ez ügyben a Lenovo (ill. más gyártó is akinek ilyen feltételei vannak az ÁSZF-ben) kitörölheti a hátsó felét az ÁSZF-ükkel, illetve még egy szép kis bírság is kinézne nekik. (Nekem a HP Magyarország nem véletlenül fizette vissza anno a laptopom árát. Lehet hogy az Ő ÁSZF-ükbe belefér ez-az, de vannak még törvények, amik mindenkire vonatkoznak, és azzal hogy Mo.-n kereskedelmi tevékenységet folytatnak, azzal alá vetik magukat ezeknek a törvényeknek.) Amúgy erre még egy jó példa az APPLE garanciális sztorrija, amiért nemrégiben megbüntettél őket, mert ők is szépen elképzelték hogy majd a saját kis fejük szerint adják meg a garancia hosszát (ami egyébként az USA-ban működik is), az EU meg úgy gondolta hogy ez nem jó úgy és a seggükre vert.
 - 
			
			
						G-lader
tag
válasz
							
							
								brekiisti
							
							
								#45781
							
							üzenetére
						"Nem ha logikusan bele gondolsz ha nincs neked oda rendelve a központi raktárba fél laptop szinte kizárt hogy másnapra fixen legyen alkatrészed. De mivel erről nekem sincs pontos infóm én is csak az angol szövegből következtettem !
Kimenni kimennek csak nem biztos hogy azonnal másnap ahogy kapnak alkatrészt attól függ"
Hát azért egy ekkora gyártó mint a Lenovo igazán megengedhetné magának hogy a központ raktárukban minden típus minden alkatrészéből tartson 1-1 darabot, de persze értem én hogy költségérzékeny világban élünk

"A bizalmas adatokra pedig annyit tudok mondani de ez elcsépelt tessék mindig menteni min duplán legyen meg főleg ha fontos."
OK, ez meg is van, de mire azt egy másik gépen üzemre bírja az ember az megint egy csomó idő, illetve OFF gyártónál jártam úgy hogy hiába kértem kifejezetten hogy ne bántsák a HDD tartalmát, mégis törölték az egészet, és felnyomták rá az előtelepített rendszerüket.

"A fentebb említett cégnél ha a hiba egyértelmű meg lehet beszélni pl hogy csak akkor vidd be a gépet ha ott az alkatrész (persze ha nem helyszíni)"
Igen, a fenti cég nagyon segítőkész és korrekt, nekem pritscreenek alapján pl. postázták a cserealkatrészt, úgy hogy a hibás még nálam volt, csak hogy addig is tudjam használni a gépemet!
 
 
 - 
			
			
 - 
			
			
 - 
			
			
						G-lader
tag
válasz
							
							
								brekiisti
							
							
								#45771
							
							üzenetére
						Szóval elég nagy a káosz a garikban. Az utsót amit írtál nem is értem
 Szóval hiába bővítenék mondjuk next business day repairra, ha a környékünkön nincs hivatalos TP szervizpartner akkor nem jönnek ki, vagy mi?Csak azért érdekel ez az egész, mert nálam a gép munkaeszköz is, teli bizalmas adatokkal, amiket (ne kerüljön rá sohasem sor) nem tudok pl. hetekig nélkülözni.
 - 
			
			
 - 
			
			
 - 
			
			
						parkasz
senior tag
válasz
							
							
								brekiisti
							
							
								#44385
							
							üzenetére
						Őszintén sajnálom ami veled történt. Remélem meglesz az a thinkpad.
Nekem egyik ismerősöm volt hasonló helyzetben. Neki a parkolóban szúrták meg a kerekét, így útközben eresztett le. Félrehúzódott és amíg ő hátrament a pótkerékért, emelőért, megállt hirtelen egy autó mellette, egy faszi kiugrott az anyósülésről, kikapta a táskáját + laptopját, majd visszaugrott az autóba és el is tűztek. Nem volt fél perc az egész. Az ismerősömnek esélye sem volt, hiszen az autó nem is volt zárva, hiszen hátul éppen benne matatott.
 - 
			
			
						ro_bert17
őstag
válasz
							
							
								brekiisti
							
							
								#44378
							
							üzenetére
						Abszolút szűk baráti, és családi körön belül, az elmúlt 2 hónapban túl vagyunk 2 autó, és egy 1 ház betörésen. (ebből -2 notebook). Az egyik autó kinyitásánál (és gondos visszazárásnál) elég volt hétköznap délelőtt, kevesebb mint 5 perc, az autó zárt (nem látható) csomagtartójából kivenni a notebookot.
Sajnos tényleg így élünk. Semmit sem szabad autóban hagyni.

 - 
			
			
						rgeorge
addikt
 - 
			
			
 - 
			
			
						CharlieDrop
veterán
 - 
			
			
						audi100td
nagyúr
válasz
							
							
								brekiisti
							
							
								#43947
							
							üzenetére
						Szerintem az szélsőségesebb felfogás, hogy dobjunk el mindent 2-3 évente és vegyünk helyette újat, legyen az notebook, TV, vagy autó, stb, még ha nyugaton ez is a gyakorlat (azaz az emberi lakosság egy szűk kisebbségénél). Az a gond, hogy az ember azt hiszi, hogy végtelenek a földi erőforrások, pedig nem azok. Rossz vége lesz ennek, már a vak is látja.
 - 
			
			
						audi100td
nagyúr
válasz
							
							
								brekiisti
							
							
								#43945
							
							üzenetére
						"Ha te gyártó lennél az lenne a célod hogy a régi géppel vacakoljon a user nem hanem vegye meg az újat csicsásat menőt szépet nem ?"
Egy a probléma ezzel kapcsolatban, valahogy az ember egyre kevésbé vágyik az új, szép, csicsás gépekre. Most, hogy visszaültem egy T43 elé, még a T400/T500/W500-hoz képest is óriási a különbség, hiába halkabb, gyorsabb, erősebb az utóbbi, itt bizony valami már elveszett.
 
Új hozzászólás Aktív témák
- Bomba áron dobozos új Hp Laptop! /AMD Ryzen 5-7520U/8 GB/256 SSD/FHD/Garancia/
 - Akciós áron, Új Lenovo ThinkPad T14 Intel Core Ultra i7-165U/16GBRAM/512SSD/14" FULL HD+ IPS kijelző
 - HIHETETLEN! DE ÚJ DOBOZOS LAPTOPOK AKÁR FÉLPÉNZÉRT FÉLÁRON !!! ///////// FÉLPÉNZES LAPTOP //////////
 - Szép HP EliteBook 840 G9 "Kis Tervező" Érintős Ultrabook Fémház 14"-40% i7-1265U 32/1TB Iris Xe FHD+
 - Profi! HP EliteBook 840 G9 Hordozható Érintős Ultrabook Fémház 14"-40% i7-1265U 32/512 Iris Xe FHD+
 
- BESZÁMÍTÁS! MSI H310M i5 9500 16GB DDR4 120GB SSD 2TB HDD RTX 2060 Super 8GB ÚJ Zalman T4 Plus 600W
 - Telefon felvásárlás!! iPhone 12 Mini/iPhone 12/iPhone 12 Pro/iPhone 12 Pro Max
 - Dell Optiplex 7050 SFF + Quadro K620
 - Azonnali készpénzes nVidia RTX 2000 sorozat videokártya felvásárlás személyesen / csomagküldéssel
 - Bomba ár! Dell Latitude 5495 - Ryzen 5 I 8GB I 256SSD I 14" FHD I HDMI I Radeon I Cam I W10 I Gari
 
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: NetGo.hu Kft.
Város: Gödöllő
						
								
							
								
								
								
								
 
 Ha nincs kedved az a te dolgod.
								
								
								
								
								
								
								
								
								
								
								
								
								
								
								
								
								
								
								
								
								
								
								
 
								
								
 
								
								
								
								
								
								
								
								
								
								
								
								
								
								
								
								

