- Prohardver app (nem hivatalos)
- Motorola Edge 50 Neo - az egyensúly gyengesége
- Milyen okostelefont vegyek?
- A HMD visszalép az USA piacáról
- Xiaomi 13 - felnőni nehéz
- Légies iPhone halvány színei
- Google Pixel 9 Pro XL - hét szűk esztendő
- 8300 mAh, maradhat?
- Sony WF-C710N - átlátok rajta
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
Aktív témák
-
Oliverda
titán
válasz
MPowerPH #16572 üzenetére
Látom annyira megtetszett a tegnap ez a kis video hogy azóta sem tudod abbahagyni a refrén ismételgetését.
Amúgy igen... szegény sumi.
A fejéhez pisztolyt szorítva kényszerítették, hogy kezdjen el búgócsiga módjára előzgetni a felvezető körben. Aztán meg arra is kényszerítették hogy ne töltse le a stop and go-t, és ezt mind tetőzve még arra is rávették, hogy ne álljon ki a fekete zászlóra. Szemét előre eltervelt aljas lejárató kampány volt. Ennél egyértelműbb már nem is lehetne.
"Jah, kis kiegészítés, elírtam. Nem 08, hanem 07."
Igen, de azért még mesélj egy kicsit arról hogy ki van vagy ki nincs képben mert remekül szórakozok. Legalább lesz anyag a forma 1-es mesekönyvhöz.
Viktor77: Felőlem leírhatja 1-2 ember hogy szerinte visszavett az arcából láthatóan ez nem igaz. Remekül cáfolja ezt a mostani eset is.
"Ja, és az a Sauber, az időmérős frissességű gumijaival a kedvencedet is elpicsázta volna."
Szerintem nem.
Szemüvegekről meg most nem volt szó.
-
#70869248
törölt tag
válasz
MPowerPH #16506 üzenetére
Azért oszt szoroz picit, mert nem igaz hogy életet veszélyeztetett volna..ezért is kezdtem bele.
Itt a lényeg, hogy a Ferrari indokolatlanul bukott pusztán azért mert ők már elhagyták a Pit bejáratát, de már nem tudtak elmenni az SC előtt.
Így ők nem szektoridők alapján, hanem az SC után mentek...ami miatt az ő körük a legtrébb, és sok pozíciót buktak ami viszont meg is határozta a versenyüket.
A Ferrari szempontjából ez az ami hazavágta a futamot, Hamilton esetében meg ugye az, hogy a balfék tényleg megelőzte az SC-t (pedig ha nem p'csöl simán elmegy), és mivel a bírok sokat vártak mire kiszabták, így Hamilton összeautózott akkora előnyt hogy a büntetést feldughatták.De számomra ez az eset azért nem létezik, mert Hamilton hozta magát abba a helyzetbe amiből a büntetés lett, ezért én ha a tempót nézem Hamilton-t kiveszem (a Ferrari persze nem), és a problémát nézem, ami jelen esetben az hogy előfordulhat egy olyan helyzet (simán előfordulhat), ahol méltánytalanul hátrány érhet egy versenyzőt, pusztán azért mert a pálya rossz szakaszán tart.
...és amióta az SC szabállyal variálnak, ezt akarják megszüntetni. -
Oliverda
titán
válasz
MPowerPH #16486 üzenetére
Blah-Blah-Blah-Blah-Blah-Blah-ing.
"Rosszkor jött az SC, és becsületesek voltak, nem veszélyeztették más életét, ahogyan azt Hamilton is tette. Ha ott Hamilton valami galibát okoz, akkor nem csak őt, de a csapatot is örökre eltiltották volna az F1 -től."
Még pár hsz és biztosan bebizonyítod magadnak, hogy Hamilton az antikrisztus sőt minden rosszról ő tehet ami a világon van. Mondjuk én csak azt nem értem, hogy miért kell kissé átlátszó és álszent módon légből kapott, ál-komoly maszlagba csomagolni az elismert Hamilton utálatot. Mondjuk kabarénak elmegy, szó se róla...
akosf:
Itt most az SC utáni történésekről volt szó.
-
Oliverda
titán
válasz
MPowerPH #16482 üzenetére
Ja, hát Alonso már csak tudja, milyen ha egy futamot manipulálnak.
Sajnálod-e vagy sem erre nem került sor és ha sor került is volna akkor is 7. és 10. lett volna Alo és Massa. Bárhogy is nézzük ez egy gyatra eredmény.
A maradékra válaszként meg csak Barrichello-t idézném:[link]
-
Oliverda
titán
válasz
MPowerPH #16471 üzenetére
Az elején persze.... az időmérőn meg Hamilton volt gyorsabb. Teljesen mindegy hogy ki hol és mikor gyorsabb csak a végeredmény számít mert azért adják a pontokat. Ha figyelnéd is rendesen a futamokra akkor tudnád.
Buemi hibája pedig óriásinak én nem nevezném. Mondjuk ha olyan óriási lett volna akkor talán Alonso-nak is sikerült volna elmenni mellett. Aztán még le is szakadt róla Alonso...
TESCO-Zsömle:
Szerintem totál felesleges hosszasan vitázni arról, hogy ki milyen szabályokat szeretne a Forma1-be. Te elengedést szeretnél, én V10-es motorokat befagyasztás nélkül, a másik meg limit nélküli KERS-et. Tök mindegy mert úgysem lesz egyikből sem semmi. Minden egyes esetre nem lesz és nem is lehet külön büntetést kitalálni úgy hogy az mindenki tetszését elnyerje.
-
-
-
Oliverda
titán
válasz
MPowerPH #16391 üzenetére
Viszont ha esetleg hamarabb kihívják akkor kevesebb az esélye annak hogy bármi is megtörténik.
Amúgy is az az egésznek lényege, hogy nem az első és nem is az utolsó eset amikor az eset és a büntetés kihirdetése között több kör telik el.
venember83: Na végre egy őszinte ember.
-
Oliverda
titán
válasz
MPowerPH #16389 üzenetére
Nulla pont meg esetleg egy szép sérülés mint amit RS is kapott. Ez nem szimulátor. Na meg minden (feleslegesen) megtett kilométer elég sokba kerül.
Na de lehet írni Todt-nak hogy ilyen meg olyan szabályokra vonatkozó javaslatok vannak hátha megfogadják a sok okos ötletet.
-
Oliverda
titán
válasz
MPowerPH #16275 üzenetére
Akkor te is írj az FIA-nak vagy személyesen Frentzen-nek, hogy milyen tetveslassan dolgoztak a többi bírával egyetemben.
Persze én titkon tudom, hogy valójában az is Hamilton hibája, hogy nem akkor kapta meg, amikor meg kellett volna kapnia.
"És Hamilton azért is gerinctelen volt, mert lehetett látni, hogy lassít mikor meglátja az SC-t, utána direktbe rágyorsított."
mrlujoak: Sortűz. Minimum.
-
trassher
addikt
válasz
MPowerPH #16238 üzenetére
Pihenjél már ember! A többit sc-s versenyzőt ilyen alapon akkor még később büntetik meg, ha egyáltalán megbüntetik őket. Ha Alonso olyan nagy vagány akkor nem a rádióba siránkozik hanem elmegy a sc mellett Hamiltonnal és megmutatja neki hogy nem csak ő csinálhat ilyet.
-
-
prmcsk
addikt
válasz
MPowerPH #15534 üzenetére
Alfonzot ma négyszer szivatták meg a dodgem vezetők...
Ezek közül az egyik éppen az általad említett szitu volt. Mikor hambi a boxba ment, alfonz a leggyorsabb körét futotta meg és mégegyszer megtette volna, ha valamelyik lúzer nem tartja fel és kerékcsere után ezért vesztett pozíciót, nem a taktika miatt... -
skylaner
senior tag
válasz
MPowerPH #15363 üzenetére
Pontosan. Más csapat miért tudja megoldani, hogy elég legyen a benzin ?
Ezen a szinten kicsit érdekes....Valamint én úgy emlékszem, hogy a sorozatos figyelmeztetések miatt azt mondták, hogy ha még egyszer bármilyen szabálytalannak tűnő dolgot csinál kapja a büntetést.
Erre megint csak figyelmeztetik...... -
shev7
veterán
válasz
MPowerPH #15023 üzenetére
"Nem volt ott semmilyen jelzés értékű mozdulat"
Ebben igazat kell adnom joergie-nak. Webber belso kamerajabol latszik, hogy Vettel ketszer indul el jobbra.
Bar meg mindig nem tudom, hogy az hogy egyszer belegyez jobbra az miert jogositja fel arra, hogy el is induljon arra, anelkul, hogy meggyozodne van-e ott hely.
-
Tomcat
őstag
válasz
MPowerPH #14949 üzenetére
Ugyanez a véleményem. Azért írtam hogy Vettel egyáltalán azért tudott előzési pozícióba kerülni Webberrel szemben mert Webbert a csapat spórolásra utasította kb.1 körrel korábban. Ezért volt lassabb az egyenesben is. Vettel meg simán hihette azt hogy már elment a csapattársa mellett. Lehet hogy nem is látta rendesen a tükörből. De egy a lényeg hogy mindketten hibásak.
-
shteer
titán
válasz
MPowerPH #14150 üzenetére
vagy ez mögött is az amerikai kormány, a KGB, az ufók, a szabadkőművesek, az amerikaellenes liga, a partizánok, a mongol hódítók, egy emberfeletti erő, másik dimenzióból érkezett emberek, a navik, a nácik, napóleon, magnetó, egy időutazó terminátor vagy a mexikóiak állnak
miért kell a hasonló események mögé képzelni kényszerítő elemeket? belátták, hogy semmire nem mennének vele, lezárták. az viszont elvárható az FIA részéről, hogy tisztázzák ezt és a hasonlóan vitatható szabálypontokat és egyértelműen értelmezhető, egységes szabályzat legyen
-
prmcsk
addikt
válasz
MPowerPH #14101 üzenetére
Nem fikázom, bár ha a tényközlés annak számít, akkor igen...
TESCO-Zsömle egyetértünk, ezért is gondolom, hogy a mostani 5 VB. cím elvárása, az mese.
decibel Javíts ki, ha tévedek, de Alfi két VB.-je alatt Sumi szerintem ferkában ült.
Miért ne hasonlíthatnám a mai ferkát a mai mergával ? Kb. egy szinten vannak, a különbség a "sofőr error"-ban mutatkozik meg.
Amit mellesleg falhoz kent Lonzi és egy összelegózott vassal a boxból hatodik lett...
Lúzer volt, de javított.
-
TOM-202
senior tag
válasz
MPowerPH #14080 üzenetére
Az "Öreg" azt nyilatkozta a múlt héten hogy sokat fejlődött a Mercedes a gyorsaság terén és nem lennék meglepve ha az év eleji produkcióval ellentétben a következő versenyeken már a McLaren-ekkel és a Ferrari-kkal versenyben lenne a harmadik helyért.
(Az első két hely úgy tűnik idén döntően a RedBull-t illeti meg ha nem hibáznak.)
-
kisza25
félisten
-
Oliverda
titán
válasz
MPowerPH #14018 üzenetére
Rajta kívül mindenki abban a hitben élt hogy már tilos előzni. Ennek fényében nem tudom hogy ez miért is volt akkora manőver.
It’s hardly surprising other teams were of the opinion that it would not be allowed. McLaren quite clearly told Lewis Hamilton:
"Lewis this is the last lap of the race we’ll be finishing behind the safety car. No overtaking."
Hamilton saw Schumacher passing Alonso in his mirrors and registered his surprise:
"I thought you said we couldn’t pass after safety car? Michael passed Fernando."
-
prmcsk
addikt
válasz
MPowerPH #13791 üzenetére
Értem én, de nem ez a gondom...
Természetes, hogy SC. után verseny van, de itt a SC. bejövetele után nem volt már egy egész kör a verseny végéig.Az utolsó körben,a cél előtt párszáz méterrel állt ki, így a megelőzöttnek már nincs ideje és távja az esetleges visszaelőzésre. Szerintem így védik ezt az esélytelenséget.
Ha a SC. kijövetelétől számítva nincs már hátra egy egész kör, akkor előzni tilos...
-
barnam_
nagyúr
válasz
MPowerPH #13222 üzenetére
Utána jött MSC egy 4. időt, szóval olyan sok nem lehet a különbség.
quby: nem tudom, de arról volt szó hogy a rövidebb tengelytávú autót hozzák Monaco-ba.
szerk.: ellenben a RedBull-ok nem nagyon villantanak
na meg ha jól hallottam jön az eső, csak nem tudom honnan, a közvetítésen felhőt nem látok -
bambano
titán
válasz
MPowerPH #13118 üzenetére
ha visszakeresed a hozzászólások között azt, amit írtam, akkor kiderül, hogy sokkal hamarabb feltettem ezt a kérdést, mint ahogy a weblapokon megjelent. Nekem nem pletyka, saját kútfőből kérdeztem.
Amikor majd kiosztják a világbajnoki címet meg a többi díjat, akkor a pontszámokat fogják nézni és senkiben nem fog felmerülni, hogy a hivatalos ponttáblázat sors szüleménye-e vagy sem.
Lehet más a véleményed, neked is, meg a többieknek is, akik így gondolják, ettől még az érveléseket nem ártana reális alapokra helyezni.
-
Oliverda
titán
válasz
MPowerPH #13124 üzenetére
"Ez a futam se volt nagy durranás, végigunatkoztam az egészet."
A Barcelona-i tesztpálya már csak ilyen. Utoljára izgalmasnak mondható verseny talán 96-ban volt. Akkor is csak azért mert esett az eső.
Azért remélem Button legközelebb már nem lesz olyan szánalmas hogy egyáltalán előzéssel próbálkozik.
-
!Overdose!
őstag
válasz
MPowerPH #13124 üzenetére
"Button előzési próbálkozásai szánalmasak voltak, lehetett látni, hogy nem tud elmenni."
Akkor inkább ne is próbálkozott volna? Mit kellett volna csinálnia szerinted? Schumacher zseniálisan védekezett, nem hagyta Buttont belső ívre keveredni az első kanyar előtt. Button csak abban bízhatott, hogy Schumacher elrontja a kigyorsítást, amit egyszer-kétszer meg is tett, de nem annyira, hogy meg lehessen előzni. Ilyen ez a pálya.
-
proof88
addikt
válasz
MPowerPH #13124 üzenetére
mondjuk tavaly Vettel is belerongyolt a falba, pedig nem volt eső
aztán Kovalainen is... a kocsi háta néha szereti megelőzni az elejét Monacoban
mondjuk időmérőn Hamilton is odavágta kicsit... Massa meg sosincs toppon a pályán... az meg lett álmodva, hogy Schumi 3. lesz... Kubicának meg szintén nagyon rövid Renault-ja van, lehet esélyt latolgatni.
-
Nowhereman
őstag
válasz
MPowerPH #12782 üzenetére
Figyu, te láttál a 80-as években futamot, hogy a Benettont csóró kukázóknak minősíted? Mikor 83-ban Toleman néven futottak, már gyors autókat csináltak - csak megbízhatatlanokat - megjegyzem marhaság Senna olyasmi dicsőítése is, hogy mit ért el egy semmi autóval. Lehetett vele jó eredményeket elérni, csak szerencse kellett hozzá, hogy a célig egyben maradjon. Csak idő kérdése volt, hogy győznek, és bizony Fabi is összehozhatta volna azt az elsőt még Berger elött. Sumi elött egy percig se voltak masszív középcsapat szint alatt, amely rendszeresen hozott dobogókat, nyert Bergerrel, Nanninivel, Piquet-vel. A jelenlegi top 4 mögötti csapatok, repkednének a boldogságtól, ha úgy hozhatnák meg a sumi elötti Benetton szinvonalát. Az meg egyenesen röhely, hogy szerinted egy divatmulticégnek nincs pénze öltöztetni a pilótáit...
Részemről istenítheted Sumit, de ne fikázd a Benettont!
-
7Heads Drago
veterán
válasz
MPowerPH #12819 üzenetére
Lehet.
De múltkor tetszett, ahogy Schumit kóstolgatta.
Hami egy kicsit olyan nekem, mintha Schumi és Sato közös gyerekük lenne.Nekem is tetszenek az előzései, csak néha többet kockáztat mint kellene. Persze ha bottal vagy járókerettel menne akkor meg az nem tetszene.
Szerencsére ez se rajtunk múlik. -
Oliverda
titán
válasz
MPowerPH #12807 üzenetére
"Nem én voltam a rosszmájú, hanem Te a Schumis kritikáiddal."
Ez nem kritika hanem tény. A kettő nem ugyanaz csak te annak értelmezed mert némileg elfogult vagy.
Igazán szép kis F1-es történelemórát sikerült összehoznod csak éppen értelme nem volt mert a jelenlegi szituáción vajmi keveset változtat. Szerintem MS is jót mosolyogna azon a magyarázkodáson és ködösítésen amit nagy hirtelen itt összehoztál.
-
Oliverda
titán
válasz
MPowerPH #12779 üzenetére
Pedig ha alaposan megnézted volna a versenyeket akkor tudhatnád hogy Button hogyan csinálta. Jó döntéseket hozott jó időben ameddig Hamilton nem.
"És ezen tényleg nem kell szépíteni, nem történt semmi rendkívüli."
Ez tényleg nem rendkívüli de azt a nem rendkívüli dolgot jól megmutatta, hogy neki (is) egy a vezetési stílusának megfelelő autóra van szüksége ahhoz, hogy ki tudja magából hozni a legtöbbet. Ameddig a Ferrari-nal volt és sz@rrá nyerte magát ezt sokan elfelejtették és már erősen túlmisztifikálták az egészet olyan hülyeségekkel, hogy még egy Minardi-val is VB lenne és stb.
"Csak megint egy dolog, amin a Schumachert utálók ércelődhetnek."
Tudom én hogy ezt nehéz elfogadni de ha MS saját maga is tudja és elfogadja akkor nem értem hogy a saját szurkolóinak ez miért annyira nehéz.
-
Oliverda
titán
válasz
MPowerPH #12776 üzenetére
Feltétlenül szükséges átmenni szánalmasba?
MS és a Mercedes esetnek semmi köze a Hamilton & Button témához. Távol állnak egymástól mint Makó Jeruzsálemtől de gondoltad kicsit visszavágsz és jól odapiszkálsz valamivel. Gratula.
A többi meg bla-bla. A tények magukért beszélnek ezen nincs mit szépíteni még MS is elismerte.
Aktív témák
Hirdetés
- Budapest és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- Gránit mosogató
- Milyen légkondit a lakásba?
- Gumi és felni topik
- ASZTALI GÉP / ALKATRÉSZ beárazás
- iRacing.com - a legélethűbb -online- autós szimulátor bajnokság
- Nehéz helyzetben az SMIC, régebbi chipet használ az új Huawei laptop
- További aktív témák...
- Szép Dell Precision 5560 Slim Tervező Vágó Laptop -70% 15,6" i7-11850H 64/1TB RTX A2000 4GB UHD 4K
- Acer Nitro V 16 AI Gamer Laptop! Ryzen 7 260/RTX 5070/32gb DDR5/2TB SSD/2560x1600/180hz/Beszámítok!
- Szép Dell Precision 5560 Slim Tervező Vágó Laptop -70% 15,6" Xeon W-11955M 64/1TB RTX A2000 4GB FHD+
- AOC CQ27G2S Monitor (2K/VA/165hz)
- Samsung C27F396FHR Monitor
- BESZÁMÍTÁS! Asus B760M i7 12700KF 32GB DDR4 512GB SSD RX 6800 16GB Rampage SHIVA FSP 700W
- Lenovo ThinkPad X13 G2 multitouch
- Samsung Galaxy A13 64GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Steam, EA, Ubisoft és GoG játékkulcsok, illetve Game Pass kedvező áron, egyenesen a kiadóktól!
- BESZÁMÍTÁS! Intel Core i9 9900K 8 mag 16 szál processzor garanciával hibátlan működéssel
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest