- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Sony Xperia 1 V - kizárólag igényeseknek
- Apple iPhone 13 mini - miért nem veszik elegen?
- Motorola Moto G54 5G Power Edition - nem merül le
- Szimpatikusnak tűnik a T Phone új generációja
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Telekom T Phone és T Phone Pro - híg a leve
- Egyre közelebb a Poco F6 startja
- Samsung Galaxy S21 Ultra - vákuumcsomagolás
- Google Pixel 6/7/8 topik
Hirdetés
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Beszáll a kézikonzolok világába a PC-s házairól elhíresült az Antec
ph Csak éppen nem saját fejlesztésű dizájnnal, hanem korábbi koncepció átnevezésével.
-
NVIDIA: a következő nagy dolog az AI-generálta videó
it Az NVIDIA vezérigazgatója szerint még nagyobb keresletet hoznak majd a chipjeik iránt az AI által generált videók. Pedig nagy baj nincs, legutóbb így is 200 milliárd dollárral nőtt a cég piaci értéke a kedvező tőzsdei hangulat miatt.
Aktív témák
-
Xirtam
veterán
válasz MPowerPH #40920 üzenetére
Azért nem hülyék ám az olaszok. A tegnapi cikknek a fele kacsa ám. Ez tuti. Eddig teljesen máshogy álltak a sporthoz. Mindent elmondtak, egyszerűen mint ha a pr-es emberek aludtak volna, így a pilóták és a mérnökök is kerek perec elmondták ha van fegyverünk vagy nincs. Eddig az egész 2012-es szezonról máshogy vélekednek. Kevesebb technikai dolgot mondanak el a kocsiról. Egyre kíváncsibb vagyok Ausztráliára
„Az abroncsok gyorsabban felmelegszenek, mint tavaly, és úgy tűnik, hogy működik a korreláció a szélcsatorna és a pálya között”- mondta Fry.
[ Szerkesztve ]
-
Male
nagyúr
válasz MPowerPH #40918 üzenetére
Igen.... korábban is volt egy év, amikor ők nyomták a legtöbb km-t a teszten, gyakorlatilag hiba nélkül, aztán év közben meg jöttek elő a hibák. Akkor azt írtam, hogy semmi értelme a csak körözgetésnek, a hibákat elő kell idézni a megfelelő körülmények megteremtésével a megbízhatóság teszteléséhez. Ezt továbbra is tartom, erre ment az egyik fele a hsznek... szóval nem az a gond, hogy viszonylag kevés kört mentek, ha azok sokat érő körök, csak éppen nem vágott össze azzal, amit nyilatkoztak.
Xirtam: Köszi! ..és a másik két napon? (Sajnos valamiért nem megy a gugli fordítóban az f1today.nl nálam, így kénytelen vagyok hollandul nézni, amiből olyan sokat nem értek )
-
Motion_Blur
félisten
válasz MPowerPH #40959 üzenetére
Én úgy tudom hogy tavaly sok pályán a legtöbb csapat a lehető legnagyobb negatív camber-t használta, ami Spa-ig -4 fok volt, de mivel nagyon hólyagosodott emiatt a gumik belső fele, Monzától -3.75 fokra csökkentették a Pirelli kérésére. Pályaversenyzésben ugye csak negatív kerékdőlésnek van értelme. Elméletileg minél jobban dől befelé a két kerék, annál nagyobb a tapadás kanyarokban, egyenesfutásban van hátránya*. Általában a gumik szabnak határt abban hogy be merjék-e állítani a maximális cambert, mivel hamar megég a gumi ekkora terhelésre + nem egyenletesen kopik. Időmérőre pl. lehet választani agresszívabb kerékdőlést, de versenyre be kell áldozni a tempót a tartósság érdekében. Mondjuk azzal nem vagyok tisztában hogy ezt lehet-e mostanában, de ez lenne a logikus.
* amire ott a hátsó nullás vagy akár pozitív toe
ps: persze ez nem ilyen egyszerű mert a camber/caster/toe trió egymáshoz állítandó és egységként kezelendő a beállítások terén
mod: front camber-ről van szó természetesen
[ Szerkesztve ]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
hackeeeee
Jómunkásember
válasz MPowerPH #42706 üzenetére
Én kíváncsi vagyok Shumi-ra, és Kimi-re egyaránt. Örülnék annak, ha "megszűnne" ez a RB "dominencia".
Ettől függetlenül örülnék annak, ha eltolódna az, h kiderüljenek a tényleges erőviszonyok.. Úgy 4-5 futam beleférne, talán. Tehát pl. ha 4-5 futam alatt mindig más lenne az első 4 helye, tehát más csapatoktól, az elég érdekes lenne.
Véleményem szubjektív...
-
attisx
addikt
válasz MPowerPH #42744 üzenetére
"Tehát akkor a végén csak kiderül, hogy igenis lehet alapozni a mostani eredményekre."
BTW, kissé elborult logikával felfedezhető egyfajta szabályos mintázat, ami alapján az idei év ismét olyan lesz, amikor nem az Albert Park-i győztes lesz a végső befutó...
Rossz a helyesírásom?! Vedd úgy, hogy mobilról írtam... :D
-
#70869248
törölt tag
válasz MPowerPH #42744 üzenetére
Nem az időmérő szabály volt sztem szr, csak rosszul jött ki...na szal végül is a szabály aqz lehet szr, de az elv nem.
Én nagyon bírom a repülő körös időmérőt, mert ez is emberi, csak a versenyző és a technika meg a pálya...nincsenek mások akik zavarnák.
Számomra az ideális, mert mindenki körét látom, és mert nincs mire fogni a szereplést..term. kivéve az időjárást ha éppen olyan (de egész idényben ritka hogy valakit végig sújtson az időjárás).Egyedül az a gáz, hogy ez pazarló üzletileg, mert sok adásidő.
Talán sokaknak vontatott is, de én nagyon bírom, mert mindenkire kíváncsi vagyok, és leköt egy autó mozgása is a pályán. -
Misi 007
Közösségépítő
válasz MPowerPH #43011 üzenetére
Sajnos egyet kell értenem.
Én bírom Massát de amióta a balesete volt egyszerűen nem találja a fonalat.
Szerintem még év közben le fogják cserélni.
Dominikát meg simán cserélném Briósra bár ő se tartozik a kedvenceim közé.
Múltkor befigyelt pont Monzában az Auto GP futamon azért ez jelent valamit nem?[ Szerkesztve ]
-
Xirtam
veterán
válasz MPowerPH #43113 üzenetére
Menesztések lesznek. A hóhérra? Nem Luca-val van itt a baj, hiszen több mint 20 éve ő a jani. Hanem hogy ilyen emberekbe mint Domenicali fektetett bizalmat. Hidd el már elkezdte. Ha tudok valami infót írni fogok. De most olyan média csend lesz hogy az iszonyat.
"Én mindig elegendő időt és bizalmat adtam az embereimnek" Luca
Amúgy Bahrain vagy Barcelona lesz az ahol már nem ilyen eredményeket fogunk látni a csapattól kb. Az egész CFD-t újrakonfigurálják. Bár ez sem ok arra, hogy VB-t nyerjünk. Az a baj ezzel, hogy nem csak Luca-tól kap a csapat, a Szponzoroktól, meg a rajongóktól is. Higgyétek el nem egyszerű.
#43112 Remélem csuklasz.
[ Szerkesztve ]
-
DemonDani
addikt
válasz MPowerPH #43567 üzenetére
Na ebben nagy az igazság!
Az a faszop0 RTL-es műsorvezető akkor egy gyökér volt, hogy mikor 10-edjére is minden hülyeséget belemagyarázott abba is amit mondanak és ezért nem haladtak sehova, bevertem volna a kurv@ képét De néha már wéberék is... rendesen érezhető volt a levegőben a "még egyszer erre tereled a témát már kiverem a fogad te m@jom" hangulat
(#43566) Csabee.
ez a dolga, oldja meg ezért utazik minden helyszínre...
az egész közvetítés alatt, én semmit nem éreztem, hogy jobb lenne azért mert nem itthonról közvetítenek. Semmivel sem tudtak többet mint a tv előtt ülő nézők, így sok értelme nincs annak hogy odamennek, a repjegyek árán inkább csináljanak egy rendes redbull-t a háttérbe, ne az rfactoros sufni moddingra hasonlítson már[ Szerkesztve ]
NEM FIZETETT REKLÁM! >>armegoszto.hu<< Folyamatosan friss akciók.
-
-Mike-
addikt
válasz MPowerPH #43567 üzenetére
Mezeinek remélem azért szólnak, hogy qualy után a visszajátszott leggyorsabb körbe próbáljon meg nem beledumálni, egész hétvégén engem csak az zavart benne, nem vagyok nagy igényű. Hogy harmadjára találta el a kocsit onboardból, meg benézett egy-két dolgot na bumm, Gyula egy felvezető kör alatt hibázott annyit mint ő két óra alatt.
[ Szerkesztve ]
-
Motion_Blur
félisten
válasz MPowerPH #44237 üzenetére
Alonsonak el kéne jönni onnan, aztán mehetnek a süllyesztőbe
[link] - Ő a Bende Adrienn? Mert ha igen, akkor hamar "el fog kelni" a Paddockban, sokáig nem fog már anyagot gyűjteni. Mondjuk attól függ milyen anyagra van szüksége
[ Szerkesztve ]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen