Aktív témák
-
sekli
addikt
válasz
hunnylander #13860 üzenetére
Hát úgy lett volna, hogy teljesen indokolatlan gyorsabban menni, ha kvázi vége a versenynek, minek lépett oda mindenki az utolsó kanyarban, mikor a következő tiszteletkörön is csak gurulnak. Jó lenne persze újra megnézni, de ha nem gyorsított ki az Alonso (mert hogy már minek) akkor mitől csúszott meg...?
-
sekli
addikt
válasz
hunnylander #13856 üzenetére
ugyanmár, ezt írtam korábban is, senki nem Safety Car tempóban gurult be a célba.
-
shev7
veterán
válasz
hunnylander #13824 üzenetére
de a kulonleges szabaly akkor lep eletbe, ha a safetycar alatt fejezodik be a verseny. Ez a verseny nem safety car alatt fejezodott be... a safetycart a verseny vege elott behivtak.
-
gézu
őstag
válasz
hunnylander #13769 üzenetére
40.13 If the race ends whilst the safety car is deployed it will enter the pit lane at the end of the last lap and the cars will take the chequered flag as normal without overtaking.
40.7 With the following exceptions, overtaking is forbidden until the cars reach the first safety car line after the safety car has returned to the pits. Overtaking will only be permitted under the following circumstances :
....
- when the safety car is returning to the pits it may be overtaken by cars on the track once it has crossed the first safety car line ;Enyhe ellentmondás, szóval a szabályalkotók ismét alkottak, de majd megoldják...valakinek a kárára.
-
TESCO-Zsömle
titán
válasz
hunnylander #13814 üzenetére
Én meg csak kifejtettem, hogy jelen helyzetben max a pályabírók büntethetők, akik meglengették a zöld zászlót... Elég lett volna a sárgát kint hagyni és nem lett volna előzés...
De a Pá által linkelt cikk világosan elmagyarázza a tényállást.
-
kisza25
félisten
válasz
hunnylander #13795 üzenetére
ennek a be linkelt szabálynak az a lényege, hogy az utolsó körben kint van a sc akkor úgy fejeződik be a verseny mögötte előzés nélkül
szerintem erre a szitura másik szabályt kell keresni -
Oliverda
titán
válasz
hunnylander #13795 üzenetére
Biztos eszébe jut pár régi szép emlék.
-
MPowerPH
félisten
válasz
hunnylander #13795 üzenetére
Ráadásul Hill utálja is Schumit.
Egyébként még nem biztos a büntetés, csak vizsgálják. Ha Hamilton csinálta volna, akkor most jönne egy gyors szabálymódosítás, meg egy ejnye bejnye.
Ezen azért biztos gondolkoznak kicsit...
-
prmcsk
addikt
válasz
hunnylander #13781 üzenetére
A szabályban van logika, mert az utolsó kör célja előtt párszáz méterre jött ki a SC.
A SC. mögött elvesznek az addigi előnyök, így kerülhetett sumi közvetlen alfonz mögé. Ha 10, vagy több körön keresztül, versenyben nem volt képes megelőzni, akkor ne így tegye senki... -
shev7
veterán
válasz
hunnylander #13781 üzenetére
de Brawn szerint nem mindegy, hogy miert tavozik az utolso korben. Szoltak, hogy az SC be fog jonni, ergo a verseny nem az SC alatt ert veget, tehat lehet elozni
-
#40731136
törölt tag
válasz
hunnylander #13769 üzenetére
Akkor mi a töknek jött be korábban a SC?
-
válasz
hunnylander #13769 üzenetére
Nálam ez magyarul teljesen mást jelent mint amit írtál.... szerintem rosszul fordítottad.
40.13 If the race ends whilst the safety car is deployed it will enter the pit lane at the end of the last lap and the cars will take the chequered flag as normal without overtaking.
Ha a verseny úgy fejeződik be, hogy a biztonsági autó éppen kiengedés alatt van akkor....
Szerintem ez egy olyan helyzet leírása, amikor az SC nem tudta még elfoglalni a helyét a mezőny elején.
-
MPowerPH
félisten
válasz
hunnylander #13769 üzenetére
Fasza akkor, érdekesek a szabályok. B@sszák meg...
Oliverda: Kösz az már megvolt.
-
darál0w
Jómunkásember
válasz
hunnylander #13769 üzenetére
én nem voltam tisztában ezzel a szabállyal, de hogy a 2 ratyi se a TVben az vicc.
#13771) kisza25 hát énse
-
Pá
addikt
válasz
hunnylander #13769 üzenetére
lol ez meg milyen hülye szabály. mi értelme van?
-
Motion_Blur
félisten
válasz
hunnylander #13435 üzenetére
SC
-
JJános
addikt
válasz
hunnylander #13319 üzenetére
Én akár hányszor nézem, a kormány balra le volt tekerve, az autó meg egyenest. De én laikus vagyok. [link]
-
tibi666
senior tag
válasz
hunnylander #13317 üzenetére
ne már. akkor minek nézzem az időmérőt?!
ha ez igaz, akkor nagyon primitívek, nem tudom miért nem pakolják össze az autót, az utolsó helyről semmi esélye ezen a pályán alonsonak. pedig ő az a ferraris, aki mehetne a vb címért, de mintha a ferrarinál nem akarnának világbajnokságot nyerni....
-
Oliverda
titán
válasz
hunnylander #13245 üzenetére
Az orrán is van egy ha jól láttam.
-
c.zsolti
őstag
válasz
hunnylander #13245 üzenetére
nem sok pénzt fizethettek
-
attisx
addikt
válasz
hunnylander #13189 üzenetére
Ha jól láttam, most az FP eléjen, Lewisnak van egy másik speckó sisakja is, amire egy rulette kerék van festve...
-
Peat;)
veterán
válasz
hunnylander #13151 üzenetére
Az, pedig száraz körülmények között érdekes lett volna a rönyó ezen a pályán Kubicával. Az újoncok szerintem igen hamar ki fognak esni, véletlen. Avagy berni papa megkapja az ecu - engine off feliratos távkapcsolót.
F1 ligában filózok hogy rönyó vagy williams csapatot vegyek. Ha eső akkor elvileg Barika ügyes lehet...
-
madstunt
addikt
válasz
hunnylander #13150 üzenetére
a szűk kanyarokhoz jobb a rövidebb tengelytáv nem? emlékeim alapján monacoban kevés a hosszabb de gyors kanyar
-
bdav
őstag
válasz
hunnylander #13141 üzenetére
igazából azt nem értem hogyha a csapatokat ennyiremegannyira nagyon zavarja akkor sztem ki tudnának találni vmi "gentlemen's agreement"-et a Q1-re, kb. mint a KERS betiltásra is. pölö véletlenszerű sorsolással mindenki kap 2 időszeletet amikor mehet az első és az utolsó 10 percben
-
P00By
nagyúr
válasz
hunnylander #13141 üzenetére
Lesz itt kavarodás
-
Nowhereman
őstag
válasz
hunnylander #12879 üzenetére
Nos, a sárgazászló figyelmenkivül hagyását és a boxutcai legyezgetést nem hogy figyelmeztetéssel, hanem egy kiállítással kéne büntetni. A pályán történő keménykedéseknél az autót törhetik össze leginkább, de csak egyszer szabaduljanak nagytempóval a szerelők vagy pályamunkások közé - no ott arathat a halál... De szerintem amíg valamelyik elmebeteg ki nem írt egy kissebb brigádot, addig nem lesz változás...
-
Pá
addikt
válasz
hunnylander #12889 üzenetére
Bakker ha ezen múlik szereljünk be neki egy cd játszót.
VAgy a csapatrádión keresztül nyomathatnák neki a baby one more time-t. -
P00By
nagyúr
válasz
hunnylander #12889 üzenetére
-
P00By
nagyúr
válasz
hunnylander #12887 üzenetére
Akkor Tomics a fékerő állítgatásra gondolhat!
-
horvathd
aktív tag
válasz
hunnylander #12763 üzenetére
Valószínűleg az újságban tükrözték a képet, ezért került a jobb oldalra a nyílás.
-
-Mike-
addikt
válasz
hunnylander #12697 üzenetére
Alonsoék a bal kézfejjel kapcsolgatják a csatornát, majd nézz egy ferrari onboardot bal oldalról. A kesztyűjük azon részén is van egy extra anyag.
-
MPowerPH
félisten
válasz
hunnylander #12749 üzenetére
Ha tényleg így van akkor ez szuper. Szvsz, holnap még megnézem a gyakorlást, és annak függvényében fogom nézni az im-et. Jó lenne újra Schumi-ért izgulni.
-
Nowhereman
őstag
válasz
hunnylander #12749 üzenetére
vagy szimplán : ha Schumacher nem alkalmazkodik a Mercédeszhez, a Mercédesz alkalmazkodik Schumacherhez...
-
barnam_
nagyúr
válasz
hunnylander #12749 üzenetére
Remélem ez a fejlődés megmarad időmérőre is, mert akkor tűkön ülve fogom várni a versenyt
-
Pá
addikt
válasz
hunnylander #12716 üzenetére
nekem simán nyílik a kép
-
wildrain
addikt
válasz
hunnylander #12698 üzenetére
Az a5 már nagyon régóta össze-vissza fogalmaz, legtöbbször úgy, hogy azt állítják, a pilóta a kanyargós, nagy leszorítóerőt igénylő részeken teszi oda a könyökét, és az egyenesekben veszi el. Ami ugye már csak azért is marhaság lenne, mert hogyan lehetne úgy normálisan kormányozni, hogy közben a bal könyökét egy lyukra kell tapasztani.
-
P00By
nagyúr
válasz
hunnylander #12709 üzenetére
Majd figyeld meg, le fog állni, mint a huzat!
-
P00By
nagyúr
válasz
hunnylander #12705 üzenetére
Szuper, köszi!
Vmi gond van a Mercinél? Úgy vettem ki, csak mondat kellős közepén leállt a stream
-
P00By
nagyúr
válasz
hunnylander #12698 üzenetére
Lesz illusztrált cikked a csapatoknál történt változtatásokról?
Mercin ezen a streamen csak a motorborítás üti ki a szemem, mint jelentős változtatás. Nagyfelbontású képeken biztosan látnék mást is!
-
Motion_Blur
félisten
válasz
hunnylander #12693 üzenetére
Csak most kapcsolódtam, mi hangzott el?
P00by: köszi!
-
venember83
nagyúr
válasz
hunnylander #12693 üzenetére
Aztán megbízható motorjuk van-e? Mert az kicsit fontosabb...
-
#70869248
törölt tag
válasz
hunnylander #12667 üzenetére
Ja Lotus-ban van kurázsi, megpróbálnak most már sebességet csinálni, a számítható megbízhatóság úgy néz ki már megvan...az új csapatokkal szemben messze, de még a Toro és a Force India is pariban van.
Sztem is ideje már előrelépni a sebesség területén...még ha ez rizikós is hisz általában ilyenkor még több hiba jöhet elő, azaz leromlik a megbízhatóság,..jobban határon járatott, és teljesítményközpontúan vezetett-beállított autó magával hozhatja.
De szükséges lépés.
Érdemes ebben a csapatban gondolkodni, a HRT is elég összeszedettnek tűnik ahhoz képest hogy hogy indult nekik az idény, viszont azt nyilatkozzák hogy az sasszé túl szűk keresztmetszet...márpedig ha nincs benne távlat, akkor azt nem nagyon érdemes foltozgatni.
A Virgin viszont bajba kerülhet. -
Pá
addikt
válasz
hunnylander #12667 üzenetére
2010 elején milyen látványosan megugrott a F1 görbéje. Csaknem a Mester miatt?
Más: A5 Futamelőzetes
-
wildrain
addikt
válasz
hunnylander #12634 üzenetére
De tekintettel arra, hogy az F1-es pilóták mennyivel képzettebbek, lehet hogy végigmennének egy-két light-os SC fázissal vagy anélkül.
Már ha egyáltalán megkapják a rajtjelet, nem úgy, mint a WTCC-sek.Nem volt semmi, hogy a két futamból talán háromnegyed futamnyit tudtak versenyezni, a többit SC mögött tették meg, és nem azért, mert olyan gyakori volt a baleset, hanem a sok töketlenkedés miatt.
-
Motion_Blur
félisten
válasz
hunnylander #12632 üzenetére
Nekem is tetszett a futam, itt még 1sec-es hátrányból is képesek 'betenni' féktávon 2 kanyarral a vége előtt. Ahogy azt Stoneman is tette többször is, le a kalappal
a pálya/szervezés meg no comment...
-
#51736960
törölt tag
válasz
hunnylander #12612 üzenetére
-
Nowhereman
őstag
válasz
hunnylander #12604 üzenetére
Mechanikai modellként úgy tudná kilőni a tartály tömegváltozásából adódó sülyedést, ha azt kvázi kirugózatlan tömegként terhelné át a futóműre - aktív elem híján. De azt praktikusan hogy oldaná meg Newey?....
-
madstunt
addikt
válasz
hunnylander #12592 üzenetére
Lotus hoppáré!
-
raczger
őstag
válasz
hunnylander #12595 üzenetére
Ja értem, nem voltam benne biztos hogy te állítottad-e össze.
Csak ugye így nézve a táblázatot mindenképp az a megbízhatóság esik le először az embernek, hogy az adott csapat autója mennyire az, ezért gondolom hogy nem jó ötlet beleszámolni a versenyzők hibázásait. (Persze lehetne külön statisztika a versenyzők megbízhatóságáról, kiegyensúlyozottságáról, tehát mennyire stabilan tudja hozni az eredményeket).
Pá: Az is jó ötlet! Valóban sokszor adódik úgy is műszaki probléma, hogy attól még be tudja fejezni a versenyt. Bár ez már mindenképp bonyolítaná az egyenletet, de érdekesebb is lenne.
-
raczger
őstag
válasz
hunnylander #12592 üzenetére
Szerintem a megbízhatósági statisztikába nem kellene beleszámítani a baleseteket, hisz nem az autón múlott az egész, ettől nem lesz megbízhatatlan (persze kivéve ha úgy van számolva, hogy csak az olyan balesetek számítanak ami műszaki meghibásodásból adódtak).
-
Motion_Blur
félisten
válasz
hunnylander #12592 üzenetére
Nem is gondoltam volna, hogy a HRT ennyire megbízható
-
Pá
addikt
válasz
hunnylander #12571 üzenetére
Ez két percig sem lesz vitatéma. Mivel csak Petrov csinálta.
Bevallom én még a videot sem néztem meg, azt sem tudom miről van szó. -
Oliverda
titán
válasz
hunnylander #12571 üzenetére
Csak 2 hétig. Mert 2 hét múlva szombaton már máson fogunk vitázni.
-
#70869248
törölt tag
válasz
hunnylander #12565 üzenetére
dehogy nem, én.
Én úgy beszéltem róla, hogy az absz. időt egy olyan autó éri el ami 18 és fél milla, miközben a 599 gtb ami 1 perccel lassabb Nordscleife-n az 63 milla....ez az átépített brutál verda meg nem is tudom számszerűsítve mennyi lehet 80 milla kb..
Egyébként szép kör volt végignéztem. -
#70869248
törölt tag
válasz
hunnylander #12561 üzenetére
Az 599xx egy prototipus, az alapja az majd egy perccel ment itt rosszabbat..7:47-t, és az alapautó kétszer annyiban van mint egy Radical sr8 ami alapon tud 6:55-t
Én Radical fan vagyok, amióta megszülettek és az autó magazinban olvastam róluk,
Azóta olyan profik, hogy üres időmben kocsikat rakok össze az oldalukon:
egész jól el lehet lenni vele
road legal autók, de persze mint ilyen, ebben a minőségben erős fenntartásokkal kezelendő, mindenesetre közúti forgalomra alkalmasak, vagy ha a kiválasztott modell alapból nem az akkor azzá teszi a gyár kérésre.
Messze elvertek mindenkit Nordschleife-n...illetve hát önmagukat, mivel 2005 óta övék az abszolut idő (sr8 6:55 majd sr8 LM=6:48). -
Oliverda
titán
válasz
hunnylander #12561 üzenetére
670bhp four cylinder turbo engine. (1500cc - 1600cc) with a 100kW (135bhp) KERS unit.
Mondjuk a 4 henger nem hangzik valami jól... és lehet hogy a szó legszorosabb értelmében sem fog jól hangzani...
-
Iron Funeral
őstag
válasz
hunnylander #12561 üzenetére
Ami azt illeti egész jónak tűnik, remélhetőleg a KERS nem lesz megint röhejes módon lekorlátozva mint tavaly
Mert bár az a ~80LE szerintem elég turbó volt a kocsiknak, csak 6,7mp mint felhasználható idő... LoL legyen legalább egy 15-20sec és úgy tényleg meg fog látszani a KERS hatása
-
joshua7
veterán
válasz
hunnylander #12522 üzenetére
Aha, vagyis sz*r kasztnis, nagyobb légellenállású kocsinál a motor sem tud csodát tenni..
-
brownus
veterán
válasz
hunnylander #12466 üzenetére
érdekes az a cikk sumi visszavonulásáról, tény, hogy hatalmas összegek röpködtek a levegőben, meg hatalmi harcok mentek a háttérben, de nekem akkor is az jön le, hogy sumi félt mind a két finntől
-
Nowhereman
őstag
válasz
hunnylander #12458 üzenetére
no megint a feleslegesen újítottak...
De ettől a szabály még kijátszható és rosz maradt...
-
proof88
addikt
válasz
hunnylander #12443 üzenetére
meg van aki kanyarbejáratnál szereti a túlkormányzottságot, van aki kijáratnál, van aki mindig, van aki sosem, de sztem az olyan versenyzőből van a legkevesebb, aki sosem... Egyébként egy kanyar íve is lehet annyira trükkös, hogy ez elején alulkormányzottságot érez az ember, aztán túlkormányzottságot, pl Barcelonában ilyen az első sikán utáni hosszú jobbos kanyar... okos vagyok?
-
Peat;)
veterán
válasz
hunnylander #12435 üzenetére
Rosberg ijesztően kiegyensúlyozott az tény, de beáldozzák őt. Schumi stílusára fejlesztenek ha jól olvastam. Persze ha az passzol Rosberghez is akkor ilyen vezetéssel könnyen az élen lesz, de nekem az tűnik ki a nyilatkozatokból, hogy az elsődleges cél, hogy Schuminak passzoljon az autó. Bármit csinál nem ő, hanem a csapat mondja: hát az autó.
(egyébként nekem nagyon idegen ez a Rosberg gyerek, annyira mereven tartja magát, hozzá az a hosszú haj, meg fura hang és arcmimika..nemtom, inkább nézném egy prófétának mint f1-es versenyzőnek, vagy mint egy 60 éves arisztokratát játszó amatőr színész egy filmből..lehet a kameráktól jobban tart mint a 330-as tempótól és ezért fura)
-
Oliverda
titán
válasz
hunnylander #12435 üzenetére
RW90? Azmi?
venember83:
Ott pénteken nincs semmilyen edzés.
-
Oliverda
titán
válasz
hunnylander #12428 üzenetére
Vagy csak tetszik neki hogy az idei összes előzés kb 60 százalékát ő produkálta.
-
wildrain
addikt
válasz
hunnylander #12406 üzenetére
Akkor okés az eset, így már érthető, hogy miért nem óvtak a red bullosok. Már csak az nem tiszta, hogy akkor Webber miért nyafogott a csapatrádión arról, hogy Hamilton megelőzte a vonal előtt. Ezek szerint Vettellel ellentétben nem vágja az erre az esetre vonatkozó szabályokat.
#12423 Nowhereman: Kapcsold ki a write-only-t, és olvasd el a hsz-t, amire feljebb válaszoltam.
-
Nowhereman
őstag
válasz
hunnylander #12422 üzenetére
ha csak a motorokat nézzük... de ennyivel nokedlik a Fordhoz képest...
-
Nowhereman
őstag
válasz
hunnylander #12419 üzenetére
Mondjuk úgy, hogy a szabályok kretének, a végrehajtásuk szánalmas. Ha megelőzöl valakit az szabálytalan, de ha kilököd és úgy előzöd meg, az rendben van. Kissé olyan, mintha a fegyveres rablás bűntett, a rablógyilkosság meg legális lenne. Ezek után egyesek már kezdik gyakorolni, hogy hogy lökjenek ki másokat a safety car alatt - mert hát így lehet előrejutni. Szimplán be kellene hozni, hogy még mellé se szabad menni. De az ilyen ellen is akkor hoznak szabályt, amikor már menetrendszerű lesz a szándékos kiszorítás. A szezonvégi torpedózást is akkor kezdték büntetni, mikor sumimisi már normálisnak gondolta, pedig már Sennának is ki lehetett volna osztani azt a büntit.
A hivatalos figyelmeztetés meg teljesen hatástalan. Vannak, akik teljesen tojnak rá. Hogy van, hogy nem tűnik fel ez a bíráknak. Persze meg kell várni amíg valamelyik elmebeteg kiírt egy fél pályamunkásbrigádot... -
Apika
addikt
válasz
hunnylander #12419 üzenetére
Igen arra akartam reagálni, de a szerkesztésben már csak a szövegen lehet módosítani...
"Tetszik" egyébként nekem még Barrichello is. Amikor megelőzi valaki versenyhelyzetben, akkor állandóan mutogat és fel van háborodva.
Api
-
Apika
addikt
válasz
hunnylander #12410 üzenetére
Én arra lennék kíváncsi, ha Hamiltonnal is ezt csinálnák, akkor is ilyen lazán túllépne-e a dolgon.
-
MPowerPH
félisten
válasz
hunnylander #12410 üzenetére
Elég csak belegondolni, mennyi idő kipakolni és lebontani a motorhome -ot.
-
#70869248
törölt tag
válasz
hunnylander #12401 üzenetére
A Formula One.com-ról van.
-
Calogero
addikt
válasz
hunnylander #12397 üzenetére
De ha közönség számára nem is közzétett, de legalább szakkomnérok tudjanak róla, hogy ne keltsék itt a flame-t
Vagy lehet nekünk kéne normális kommentárokat alkalmazni....
Én nem vagyok Hamilton drukker, de elismerem vezetni nagyon is tud...
A mostani versenyen 1 szabálytalanság volt, de azért Alonso megkapta a büntetést (nem is reklamált érte).A többi esetről meg annyit... verseny van.... a puha f...szúak versenyezzenek szimulátorral ne az F1-be.....
-
Motion_Blur
félisten
válasz
hunnylander #12392 üzenetére
"Már a rajt/cél-vonal előtt lehet versenyezni és előzni."
Erről valami hivatalos állásfoglalást kérhetünk?
Mikor változott ez a szabály? -
Oliverda
titán
válasz
hunnylander #12396 üzenetére
Amennyiben lett volna akkor drive through penalty-t kapott érte volna az elkövető csapat pilótája.
Erről az SC control vonalról már a retken is brekegtek még az ausztrál nagydíjon. Az idei évre változott az SC szabály is.
A végén még kiderül hogy tényleg semmi szabályokba ütközőt nem csinált a csúnya rossz Hamilton...
-
MPowerPH
félisten
válasz
hunnylander #12392 üzenetére
Erről az SC control line-ról még soha nem hallottam. Ennyivel okosabb vagyok. Van erről valami doksi, ami pontosan leírja?
A box előtti előzések tisztázva lettek, nem is értem pl. Massa és Alonso miért lett beidézve. Vagyis sejtem...Nem a megmozdulás miatt, hanem a megmozdulás mivolta miatt. Ugyanis szerintem a bírák belegondoltak abba, hogy mi van, ha ez egy szándékos elengedés volt, valamiféle csapatutasításra, ami ugye tilos.
Vettel-Hamilton esete egyértelmű, Hamiltont kontár módra engedték ki, Vettel bepipult, és kiszorította. A csapatot akkor is büntettem volna, végül is veszélyes szituációt teremtettek.
b-type: Na most akkor hogy is van ez?
-
#70869248
törölt tag
válasz
hunnylander #12392 üzenetére
Nem tom, én tegnap gyorsba ránéztem az összefoglalóba a hivatalos oldalon:
"
When the safety car is ready to leave the circuit it extinguishes its orange lights, indicating to the drivers that it will peel off into the pits at the end of the current lap. The drivers then continue in formation until they cross the start-finish line where green lights will indicate that they are free to race again.
"De hozteszem, én nem foglalkoztam ezzel amíg onboard-ból nem láttam, inkább a domino hatás kezdőlökése, Vettel megmozdulása érdekelt...és még csak annak sem a szabályossága, hanem a mozgatórugója...mivel Vettel egész versenyén éreztem egyfajta széthullottságot (egyéni meglátás!).
-
Oliverda
titán
válasz
hunnylander #12392 üzenetére
"To be honest they both have got released at exactly the same time.
-
D@ni88
addikt
válasz
hunnylander #12342 üzenetére
de hogy ha Hamiltont lökték volna ki oldalra akkor sztem menne itt a durrogás részedről.
de itt egy videó: [link]
-
JJános
addikt
válasz
hunnylander #12342 üzenetére
"Az Vettel hibája volt, hogy ráhúzott és leszorította, pedig a bokszutcában elfér két autó és Hamilton közlekedése szabályos lett volna ha mellette marad."
Ez igaz. Viszont a helyzetet Hami csinálta. Vettel nem a kigyorsítás miatt szorította Hamit le, hanem mert pipa volt rá. Gondolom én.
De úgy látom közös produkció volt.
-
Peat;)
veterán
válasz
hunnylander #12342 üzenetére
Belőled mondjuk enyhe Webber előítélet ütközik ki. Szerintem nagy ügy, ha vitatható hogy most hiba miatt vagy Vettel/Hami bárki miatt kerül ki valaki a pályáról egy vb esélyes autóval SC alatt...
Viszont ezzel a belassítóssal kellene valamit csinálni, mert szemmel láthatólag nem tudja lekezelni a mezőny
-
wildrain
addikt
válasz
hunnylander #12342 üzenetére
Webber meg elszállt, lehet, hogy magától vagy a vizes aszfalttól/kerékvetőtől és/vagy mert elfogyott előle az út
Webber már majdnem teljesen egyenesben volt, majdnem elérte a kerékvetőt, amikor le kellett mennie a pályáról. Nem volt ott semmi vezetői hiba a részéről. Ha lett volna, akkor nem ért volna össze Hamiltonnal kerék-kerék ellen. -
!Overdose!
őstag
válasz
hunnylander #12342 üzenetére
"A webber-ügy meg nem volt ügy, Vettel tolta Hamiltont kifele, Webber meg elszállt, lehet, hogy magától vagy a vizes aszfalttól/kerékvetőtől és/vagy mert elfogyott előle az út."
Én is erre gondoltam, így láttam, de nem mertem leírni visszanézés nélkül.
-
D@ni88
addikt
válasz
hunnylander #12336 üzenetére
Talán azért, mert Vettel rohadtul nem tehetett arról hogy majdnem oldalba kapott egy Mclarent, és ez nem Hamilton hibája volt, hanem a csapaté. vagyis a nyalókásember rontotta el a dolgot, hogy kiengedte, amikor láthatta hogy már nem fér be elé. Másik meg talán azért mert Webbert kitessékelte akkor amíg még előzni se lehetett volna, mert ugye akkor még nem kezdték meg a következő kört.
-
Oliverda
titán
válasz
hunnylander #12336 üzenetére
Mert ő egy világosabb árnyalatot képvisel.
A dobogón ki volt az a McLaren-es tag?
-
MPowerPH
félisten
válasz
hunnylander #12289 üzenetére
Hát nem tudom hallod. Mindennek van határa, szerintem azt ő már átlépte az előző és a mostani futammal együtt.
És ha Webbert tilosban tényleg kitette, akkor meg egyenesen felháborító, hogy azzal nem is foglalkoztak. Lassan az egész mezőny begyében van már Hamilton, és nem azért mert olyan jófiú. -
Incubus
tag
válasz
hunnylander #11937 üzenetére
Massa, Button, Webber is lehet nyerő még, nem feltétlen lesz duplázás...
-
7Heads Drago
veterán
válasz
hunnylander #11914 üzenetére
Hát nekik már az idén jó autó nem jutott, akkor legalább hátha a szavuk még ér valamit.
Kíváncsi leszek hogy legközelebb lesz-e "retorzió" bárki is lesz az.
Az új csapatok lemaradása viszont elégé durva. Talán jobban meg kellet volna becsülni a régi csapatokat. Mert ezek csak a pénz "füstölik", "törik" el. -
Peat;)
veterán
válasz
hunnylander #11921 üzenetére
"Olyan nehéz azt felfogni, hogy a figyelmeztetés, megrovás is büntetés, és nem szokás minden vélt vagy valós vétségért áthajtásos büntetéseket osztogatni, merthogy van lehetőség másra is és van a dolgoknak háttere." Ezt azért érdekes a felső hozzászólásomra írni, mivel már a vége felé tartottál gondolom az érzelem vette át az ésszerűség helyét.
Én itt abba is hagynám. Az én szempontomból ésszerűen nem fogtok hozzá állni az adott témához az elég nyílvánvaló, a lényeg hogy holnap futam. -
MPowerPH
félisten
válasz
hunnylander #11914 üzenetére
Ecetera-ecetera-ecetera.
Ha legközelebb is disznólkodik, akkor megy ki büntire, ez a lényeg. Ne már kénye-kedve szerint autózzon.
Tomics: Nem felejtette el. Sajnos a Merci nem fekszik neki, és még rozsdás.
3 év passzív kihagyás után kell neki 1 év, mire újra belerázódik. Kicsit sokat vár tőle szurkolótábora, nem kell leírni. 40 év felett az ember kicsit nehezebben tud alkalmazkodni dolgokhoz, kell neki kis idő míg újra felveszi a ritmust. Egyébként csak itt van ilyen problémája, futamon tudja tartani Rosberget.
-
Oliverda
titán
válasz
hunnylander #11876 üzenetére
Az is lehet hogy a McLaren-nél ma még be volt tömve egy felmosóronggyal a csodacsatorna.
-
Oliverda
titán
válasz
hunnylander #11873 üzenetére
Három versenyből csak egyet húztak be. Vasárnapra még az eső is befigyelhet. Nem hiszem hogy ez olyan sima lesz...
-
Pá
addikt
válasz
hunnylander #11768 üzenetére
mi van azzal a taggal, akit mondtál, hogy lehet, hogy rögzíti a livetiminget?
megcsinálja végül? -
Honey Bátyó
csendes tag
válasz
hunnylander #11768 üzenetére
Én kösz, hogy közzétetted a Schumi-sztorit!
-
Oliverda
titán
válasz
hunnylander #11768 üzenetére
Kezdtem azt hinni hogy már nem lesz belőle semmi.
-
AMD Power
titán
válasz
hunnylander #11742 üzenetére
De jó lett.
-
IRON STORM
őstag
válasz
hunnylander #11742 üzenetére
Ez jobb. Köszi.
-
jakobinus
tag
válasz
hunnylander #11737 üzenetére
Ez odab..vág nagyon.
-
Motion_Blur
félisten
válasz
hunnylander #11737 üzenetére
Respect mate!
-
JJános
addikt
válasz
hunnylander #11737 üzenetére
Nagyon durva.
Ebből a szobám falára lesz poszter.
-
Bermi
aktív tag
válasz
hunnylander #11737 üzenetére
nagyon klassz lett, köszi
Aktív témák
Hirdetés
- Intel Core i7 6700K / GTX 1660TI / 16GB DDR4 RAM / 500 GB SSD konfig eladó
- Samsung Galaxy S23 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Samsung Galaxy A53 5G 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Megkímélt állapotú Xbox Series X 1TB eladó. Kitisztítva és újrapasztázva!
- Gamer PC - i5 13400F, GTX 1080ti és 16gb DDR5
- BANKMENTES részletfizetés Noblechairs HERO Fekete/Platinafehér Gamer Szék
- Xiaomi Redmi A1 32 GB Kártyafüggetlen 1Év Garanciával
- BESZÁMÍTÁS! MSI B450M R7 5700X 16GB DDR4 512GB SSD RTX 3060 12GB Rampage SHIVA Chieftec 600W
- OLCSÓBB!!! Apple Ipad Pro 2 gen2 10,5" 2K retina A1709 64GB
- Bowers/Wilkins PX8 fejhallgatók (dupla Bluetooth eszköz csatlakoztatása!) - ELKELTEK
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest