- Samsung Galaxy S24 FE - később
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Realme GT 2 Pro - papírforma
- HTC U11 - újra a szorítóban
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- És egy Tecno Pova 7 Ultra 5G is felbukkant
- Milyen okostelefont vegyek?
- Magisk
- Vivo X200 Pro - a kétszázát!
- Samsung Galaxy S25 Ultra - titán keret, acélos teljesítmény
Aktív témák
-
Motion_Blur
félisten
válasz
Xirtam #40351 üzenetére
Sőt... technikailag szerintem sokkal nagyobb volt a fölényük akkoriban mint tavaly az RB-nak, viszont voltak pályák ahol foghatóak voltak (pl. Monaco). Az RB-ben az volt a durva hogy szinte nem volt pálya ahol számottevő hátrányban lettek volna + operítv szinten is annyira jól működtek, hogy gyakorlatilag nem tudtak hibázni. És mivel a tavalyi mezőny sokkal magasabb színvonalú és erősebb volt mint a 2002-2004-es, ezért még bravúrosabb az hogy az RB a viszonylag kis technikai (de stabil) fölény ellenére is ekkora pontfölényt tudott kialakítani. Elsősorban persze Vettel... aki ha nem tudta volna odatenni minden időmérőn a Q3-ban az a plusz pár tizedet szerintem jóval később lett volna koronázás... mert sokszor versenyben bizony azért utol-utolérték, vagy nem tudott jobban elszakadni mint 5-6mp.
Befejeztem, leülök magamtól
-
-Mike-
addikt
-
IreN!CuS
addikt
válasz
Xirtam #40239 üzenetére
Ezt mire alapozod?
Egy 15 perces bemutatóra amikor is oldalról láthattunk egy autót.Esetleg vezetted már szimulátorban,vagy élőben,esetleg láttál konkrét adatokat amit tudtál viszonyítani a RB,Ferrari,Merci,stb stb adataihoz?Vagy csak megláttad a hogy Mclaren + a pilótákat és késztetést éreztél beböfögni valamit?
Motion_Blur Na pont egy ilyen képet hiányoltam,kösz.Az az elsőre szárny bitangnak nézz ki.
-
#70869248
törölt tag
válasz
Xirtam #38587 üzenetére
Nekem igazán az idei Lotus, azaz a jövő évi Caterham az ami nagyon tetszik, nagyon okosan építkeznek már a kezdetektől, a jövő évi autójuk pedig sztem már egyértelműen elszakad a költségvetési sapka alatt belépő kis csapatok árnyékától, nagyon tetszett, hogy két ilyen nevet mint Kovalainen és Trulli, alkalmaztak fizetős versenyzők helyett, ahogy tudtak váltani motort és váltót, jövőre pedig KERS-t is szereznek...és közben a részleteket is próbálják finomítani, mint pl. kormányszervó és a csapatmunka.
Valóban nem hoztak szégyent a Lotus névre,nekem ők az egyik kedvenc csapatom.
Trulli-t talán már le lehetne cserélni, jó nevek vannak piacon a fizetős versenyzők miatt...és a Lotus/Caterham név jól csenghet, mert nem váltogatják év közben, vagy éppen évenként a versenyzőiket...illetve folyamatos fejlődést mutatnak.
Nagyon szimpatikus, absz. kedvenc csapat nálam.....én inkább versenyzőkért, mint csapatokért szoktam szorítani, de ez a csapat kivétel. -
-
#70869248
törölt tag
válasz
Xirtam #38583 üzenetére
Sztem nagyon jó, nem hiszem hogy hagyna az autóban sebességet, talán qual-n már nem annyira feszül amikor tudja...tudnia kell, hogy kevés lesz a pole-ra.
De zseniális rajtok, nagyon meggyőző versenyek..és mozog alatta az autó, szal szerintem Alonso nagyon rendben van, sztem nincs a mezőnyben aki többet tudna mutatni nála....azért az is hogy mindenkin mennyire meglátszott hogy mikor kopik el a gumi, de a Red Bull-k mindig tudtak gyorsak lenni, még Button-nál is fel kellett az elején áldozni egy kis sebességet, hogy tovább bírja a gumi, de a Red Bull-nál még akkor is volt tapadás, ha végig az élen mentek mások elől menekülve/távolodva...azaz a legjobb köridők mellett.
-
Integra
titán
válasz
Xirtam #38570 üzenetére
nsx is szivó volt
honda nem gyártott alapvetően turbo motorokat utcára, az acura rd-x-ben van a k23-as blokk, na az turbo. a széria b meg k blokkokat éptették át előszeretettel, mert nagyon sokat birnak.
most fog kijönni az első gyári turbo k-s motor a 9gen ctr-be, de nevetségesen alacsony 210le körül... honda elalszik mindent már az utcai gépek között, soichiro forogna a sirjában ha ezt látná..
viszont versenyekre mai napig épit mind turbo mind szivo motorokat (irl, alms, jgtc etc.)minden esetre ha visszatérnek legalább lesz miért nézni ezt a szenvedést ami most van.
-
-
rocket
nagyúr
válasz
Xirtam #38488 üzenetére
Motivacio az sokszor nem eleg onmagaban.
Anno megjosoltam sose lesz mar a balesete utan Massa az igazi, es be is jott.Ugyanez lesz a helyzet Kubicaval.
Rola ma olvastam valamelyik nemet ado teletextjen, hogy a Ferrari jovore teszt pilota allast ajalnlott neki, hogy aztan 2013-ban szepen atvehesse Massa helyet.
O lesz a kovetkezo aki sose lesz mar a regi onmaga, meg abban se vagyok biztos valaha vezetni fog versenyen F1-ben. -
D.Orion
veterán
-
sfdrakex
nagyúr
válasz
Xirtam #38337 üzenetére
Ez így nem igaz, Trullinak voltak vele gondjai Kovánál nem volt baj.
#38336) D.Orion
Az igaz, hogy régen még lent is váltottak maguk mellett, DE azt is nézd meg a kormányon hány gomb volt, 3-5 talán, most meg kanyar bejáratnál, közepén kijáratánál állítanak fékerőt, KERS-t, motorvezérlést stb. Nem egyszerűbb a mostani autókat sem vezetni mint a régieket.
-
D.Orion
veterán
válasz
Xirtam #38332 üzenetére
Azt bírom mikor elkezdték sajnálni Button-t, hogy jaj elromlik a szervo??? Be fog durrani a keze, ha egyáltalán be tudja fejezni. Nem is olyan régen volt egy verseny amikor valakinek elromlott a szervo és biza simán behozta az autót. Vagy Ferrari vagy McLaren volt.
Egyébként pedig meg kell kérdezni a két "öreget" MS-t és Rubens-t, hogy milyen is az amikor három pedál van az autóban és kanyar közben az egyik kézzel bizony még váltani is kell. Régen is ment, akkor most miért ne menne nekik?
Pláne, hogy ma már olyan edzéseket tartanak az F1-es pilótáknak a személyi edzők amiről 93-94-ben még álmodni sem mertek.
-
Gabesz1019
senior tag
válasz
Xirtam #37949 üzenetére
Az biztos. Régebben azt mondták, hogy a Ferrari annyit tud amennyit Barrichello megy vele a többi az a plusz amit Schumi hozzátesz. Kb. most is ez van, annyit tud a Ferrari amennyit Massa megy vele a többi pedig amit Alo hozzátesz. Plusz emellett még motiválja a csapatot is, és aktívan részt vesz a fejlesztésben. Nagyon akarja azt a Ferraris VB címet. Hátha 2012-re sikerül összerakni a vasat.
-
Plutor
aktív tag
válasz
Xirtam #37564 üzenetére
Nem akarok olyan versenyeket,mint idén.Túl sok az idióta szabály.Lassan már nem is lehet megtámadni,védekezni senki ellen,mert büntetés lesz a vége.
Én az izgalmas futamokat kedvelem,függetlenül attól,hogy ki nyer.
Szórakozni akarok,és nem bealudni a futam közben.
Az F1-ben meg mindig is ment a trükközés,ami nem baj szerintem.
Másolnak,lesnek egymásról. -
Xirtam
veterán
válasz
Xirtam #37568 üzenetére
Ezen szerintem még ő maguk is látták, hogy egy rakás carbon és semmi több. Ahogy bemutatták Montezemollo nem tudta mit hazudjon! "Ez az első tesztekig bőven változik" Azt ugyan az maradt!
Pont az ilyen hülye vizsgálatokkal és szabályokkal lehetetlenítik el az előzéseket. Csak hát ugye erre nem jönnek rá. Vagy ha tudják is valamiért nem léphetnek. . . Király kategória és zöldek vagyunk!
Annyira vicces. És csillogó szemekkel nézem a Nascar-t ahol az idióta amerikaiak leszarják, hogy zöldek-e vagy sem. De kitapossák a lelküket és telt ház van! MINDIG. . .
2004-2008 A legjobb évek.
-
MPowerPH
félisten
válasz
Xirtam #37564 üzenetére
A hatékonysággal azért lehet probléma, mert ezt az autót nem erre tervezték. Most csupán csak adatot gyűjtöttek, a következő évi autóra gyúrnak, ott kell majd jól működnie.
De szabályos, és ez a lényeg. Legalábbis az FIA szerint az. Ha szóltak volna érte, akkor az RBR -t is nyugodtan ki lehetne zárni, ők valszeg még nagyobbat trükköznek, mert az egész orrész hajlik. Ami ugyan csak szabálytalan. Majd az FIA is ráébred egyszer, hogy szélcsatornában kellene tesztelni az autókat, nem súlyozgatni. -
TESCO-Zsömle
titán
válasz
Xirtam #37142 üzenetére
Kizárt.
Ha az esést túl is élte, a sisakot letépő erő biztos nyakát törte...
Balesetnél az az első, hogy a gerincet lecsekkoljuk. Addig még emelni se lehet, mert a törött gerinchez spéci emelés/rögzítés kell.
Valszeg látták már, hogy vége, csak ugye valamit tenni kell... Senna-ért is jött a mentő, meg vizsgálgatták, stb. Nem kevesen nézik élőben...
Mindazonáltal tény, hogy egy ilyen mentés roppantmód csökkenti a sebesül túlélési esélyeit...
-
hoffman_
nagyúr
válasz
Xirtam #33097 üzenetére
Azt hinné az embefia(én, a hülye naiv), hogy ezek onnan szerzik be a dolgaikat. Ezek szerint nyet. Hát, egyszer lehet, hogy rápróbálok, de a pk drágítja, 10+ ezert meg most nem akarok kiadni. Különbenis vettem cipőt, tárcát, a Meki mégis cseszett akkor javítani, mostmár csak akkor vásárolok, ha megérdemlik!
Úgyhogy fiúk, hajrá vasárnap, keressetek egy kis pénzt
JColee:
Hát, sajna ebben lehet valami. De mentségükre legyen, én most szeretem őket Alonsoval.
-
MPowerPH
félisten
válasz
Xirtam #30773 üzenetére
Legalább V6 lett.
Bár a dolog a spórolásról szól... Mennyibe is fog kerülni a csapatoknak az új motor kifejlesztése?
De a V10-es motorokkal ez sem tud majd versenyezni, az volt az igazi. Ha hagyták volna, és nem lennének a korlátozások, akkor már bőven 1000 paci fölött járnának. Hondának úgy rémlik volt is ilyen V10-ese az éra végén.JJános: Majd a köv. futamtól már lesz.
Hirtelen fog eltűnni az RBR edzés előnye, akkor már nem lesznek olyan bizakodóak.
-
-
MPowerPH
félisten
válasz
Xirtam #26106 üzenetére
Ladával.
AMD Power: Szerintem egyik büntinek sem kellett volna megszületnie. Ez nem olyan cikázás volt, mint ami eljátszott tavaly. Meccsben voltak, most még én sem láttam rosszindulatot benne.
Lonzi büntetése még furább számomra. Szvsz, ott Hamilton befelé mozgott, ez jól látszik a képeken. Akkora volt a sebességkülönbség, hogy elkerülhetetlen volt az ütközés.
Aktív témák
Hirdetés
- Gyúrósok ide!
- Ford topik
- Állítólag megérte kitiltani az okostelefonokat az iskolákból
- Bluetooth hangszórók
- Eldurvul a Nova Lake-kel az Intel-féle hibrid dizájn
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Samsung Galaxy S24 FE - később
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- BMW topik
- További aktív témák...
- Panasonic Lumix gx80 + sok tartozék
- iBasso SR3 fejhallgató eladó
- GL65 9SD 15.6" FHD IPS i7-9750H GTX 1660Ti 16GB 256GB NVMe + 1TB HDD gar
- ZBook Fury 16 G9 16" FHD+ IPS i7-12850HX RTX A2000 32GB 512GB NVMe magyar vbill ujjlolv IR kam gar
- AKCIÓ!!! GAMER PC: Új i5-14400F +RTX 4060/5060/4070/5070 +16-64GB DDR4! GAR/SZÁMLA! 50 FÉLE HÁZ!
- Lenovo V130-15IGM laptop (Pentium Silver N5000/8GB/256GB SSD
- ÁRGARANCIA! Épített KomPhone i5 10600KF 16/32/64GB RAM RX 7600 8GB GAMER PC termékbeszámítással
- 130+131+132+133 - Lenovo Legion Pro 7 (16IRX9H) - Intel Core i9-14900HX, RTX 4080
- Csere-Beszámítás! Asztali számítógép PC Játékra! I5 12400F / RTX 3070 / 32GB DDR4 / 500GB SSD
- MSI CreatorPro Z16P - i7-12700H, RTX A5500, értintőkijelző
Állásajánlatok
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest