- Változó design, tekerhető lünetta: megjött a Galaxy Watch8 és a Classic
- Mobil flották
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- CMF Phone 1 - egy jó telefon
- One mobilszolgáltatások
- Sony Xperia 1 V - kizárólag igényeseknek
- Apple Watch
- Google Pixel topik
- Samsung Galaxy Watch7 - kötelező kör
- Vékonyabb lett, jobb kamerát kapott, de az akku maradt a régi: itt a Fold7
Aktív témák
-
Mastre
tag
válasz
MPowerPH #31954 üzenetére
Azt előre megmondták, hogy ezen a pályán csak STOP&GO lesz, mert rövid a box.
Szerintem az a szánalmas, hogy a 3 esetből csak MSC-t súlytották bűntetéssel, a két brittet meg nem. Pedig Di Resta is nekiment Bueminek, és Hamilton is nekiment Massának. MSC elismerte, hogy hibázott, a DRS miatt kicsit elszámolta a féktávot, és nekicsúszott Kobayashinak. Ez tiszta sor. Csak a másik kettő akkor az mi volt?
-
Peat;)
veterán
válasz
MPowerPH #31904 üzenetére
Én tényeket írok, te meg hazugságokat amelyeket a pályán már megcáfolt és megcáfol Vettel. Tényleg jó lenne ha magadba erőltetnél egy kis racionalitást és kárörvendés helyett pl. örülnél szimplán egy Alonso győzelemnek. Sajnos vannak akiktől ez "kérés" túlságosan nagy elvárás, az utóbbi hetekben tőled is ezt látni, nem egy nem öt, hanem sokkal több "véleménykifejezéseden" keresztül. Persze lehet a hülyét adni, ahogy pl Horner teszi hogy stílszerű maradjak és párhuzamot vonjak a között ami utálsz és a között amit mégis művelsz.
-
Peat;)
veterán
válasz
MPowerPH #31880 üzenetére
"Nagyokos aki mondja.
(miért kell egyből személyeskedni?)" ó kis ártatlan, te folyamatosan ezt teszed Vettel irányába, vagy mert a háta mögött teszed akkor már nem számít? Gerinces alak vagy
Végre összejött Alonsonak, versenytempóban a Ferrari pár tizeddel Red Bull elé került(2-3..minimális), de egy olyan pályán ami nem nekik feküdt elvileg. Ezt is vegyétek bele és ez már hatalmas eredmény lenne...csak következő futamtól elillan ez a befújásos előny.
A futamon szerintem Perez ismét bizonyított, Sauber tud pilótát választani, hozza a sok zsét és még vezetni is tud a srác.
Di Restát sajnálom. Perezzel holtversenyben az év újoncai.
A büntetések meg röhejesek, kiemelve Schumit, pont Kobával szemben tüntetik meg így, miközben Koba saját maga művelt már pár ilyet következmények nélkül. Elég ocsmány volt, ezért baj hogy régi pilótákat hívogatnak versenybírónak, futamonként változik a büntetések alanya és mértéke, mivel személyes preferenciáikat viszik bele a döntésekbe. A többi versenybíra meg nyilván nem fog vitatkozni egy (egykori)nagy névvel.
-
MPowerPH
félisten
-
Motion_Blur
félisten
válasz
MPowerPH #31848 üzenetére
Idén először volt gyorsabb IM-en Vettel mint Webber maradjunk ennyiben.
Nyilván azért mert eddig lassú autót kapott, Valenciában meg megkapta a gyorsat. Most meg a leggyorsabbat
Ne viccelj már..
"-Vettelnek KERS problémája volt a verseny második felében."
ennyit erről akkor
-
hunnylander
őstag
válasz
MPowerPH #31288 üzenetére
A Le Mans állítólag 'filléres' befektetés ahhoz képest, ami az F1-ben érvényesüléshez kellene. Nyerő LMP1-et készíteni nagyságrendekkel kisebb pénz kell, mint az F1-ben nyerővé válni.
Csodálkozom is, hogy egy McLaren meg Ferrari miért nem 'dob össze' néha egy kis Le Mans prototípust. Az F1-re már úgyse mehet 24/7 a szélcsatornájuk, se a CFD. Kvázi hobbiból meglenne az alap.
-
prmcsk
addikt
válasz
MPowerPH #31236 üzenetére
"Aki komolyan azt gondolja, hogy még megnyerhetjük a címet, az nem ért a Formula-1-hez."
Ezt azzal egészíteném ki, hogy az RB-n kívül bárki. Ez már három futammal ezelőtt igaz lett. Az évad felénél tartunk, mekkora lenne az év végi pontkülönbség, ha a red nem tesz majd úgy, mintha gyengülne ? Nyomásra, vagy önként kénytelen lesz gyengülni, hogy a VB. értelmének nevetségessé tétele és demoralizálása helyett, legyen értelme másnak is autót építeni.Szerintem eddig is szórakoztak mindenkivel. Annyit mentek, amennyi kellett, ezért senki sem tudja mi az igazi előnyük. Már mondtam: Ha szorosabb VB.-t akarunk, Newey kéz rátétellel delejezzen meg és matricázzon fel egy talicskát, tegyenek szvetter helyére egy vidámparki dodgem fiút, úgyis VB.-k lesznek.
-
-
hobizoli
nagyúr
válasz
MPowerPH #30977 üzenetére
3bar-n ezeknek 1.6-s turboknak olyan nyomateka lesz, megbenulsz. 500Nm meglesz eleg szeles savban, de csucs siman felette is lehet, hiszen F1. A 3bar az majdnem szamolhato ugy is, mintha 3x1.6-s motornyi levegot nyelne be a motor, azaz ekkora szivo lenne. Azert az egy kicsit maris rajabb, mint egy kb fele ekkora, a jelenlegi 2.4-s szivok.
A WRC autoknal is csak az volt megadva, hogy 300LE max, de az kb mindenhol 300LE-s volt, nem csak csucsban, mert ott ahogy nott a fordulat ugy csokkentettek a nyomatekat ugy, hogy e ketto aranya mindig pont megfelelo volt. Ez mellett tudtak 650-800Nm-ket 2 literbol benzineskent alul, allj oda neki vmivel, ekkoranyomatekkel 2500rpm korul is tudnak mar 250LE-t
Az 535D dizel(!) bimmer mennyi is 3 literbol 2 csigaval, 560Nm? -
Motion_Blur
félisten
válasz
MPowerPH #30719 üzenetére
"Button relative egész közel van Vettel -hez."
Te is tudod hogy Button VB szinten sehol nem lesz. Az hogy most ideiglenesen Hamilton elé került az összetettben, az annak köszönhető hogy Hamiltonnak az utolsó két futamon elgurult a gyógyszer és alig szerzett pontot.
Hamilton lehet az egyetlen aki meg tudja fogni Vettelt szvsz.
-
-
Motion_Blur
félisten
válasz
MPowerPH #30450 üzenetére
Van egy pont amikor teljesen alkalmatlanná válik a pálya a versenyzésre. Pl. Maláj 2009, vagy most a felhőszakadás. Ekkora vizet már nem tudnak kiszorítani a gumik. És ez nem roncsderbi hogy 40-50km/h-val keresztbe csúszkáljanak a versenyzők. Azzal nem értek egyet hogy miért vártak ennyit a futam újraindításával, de a piros zászlóval igen. Akik erről döntenek, azoknak felelősségük van. Ha meghal valaki csak mert megadják a népnek a cirkuszt, utána lógnak ők is..
-
Motion_Blur
félisten
válasz
MPowerPH #30384 üzenetére
"Alonso, aki egy gyengébb autóval tudott kétszer is VB -t nyerni."
egy olyan McLaren ellen ami vagy elfüstölt, vagy -10 helyes büntikkel indult? 2005-ben nem volt tényleges ellenfele Alonso-nak, és a szerencse faktor is közrejátszott, mert amikor Kimi nyert, szinte mindig kiestek Alonso elől annyian hogy be tudja hozni 2. helyre.
2006-ban is magasan a mezőny legjobb autója volt a Renault az évad első felében. Aztán ahogy lefejlesztette a Ferrari, szépen el is maradtak a futamgyőzelmek. De ebben az évben azért tényleg megküzdött a VB-ért.
Inkább nézd meg a 2009-es évet a Vettelnél ugye klasszisokkal jobb vajkezű Tanárúr mit produkált a szezon felétől..
Hamis cikkhez meg no comment, már ha nem kitaláció..
-
#16741888
törölt tag
válasz
MPowerPH #30384 üzenetére
Úgy érted lehetne a Hamilton 3 szoros vbajnok is mert 3évig a mezőny egyik legjobb autójában ült és csak a saját tehetsége akadályozta ebben meg? Ebben egyetértek ez tök jogos. Hamilton még életébe nem ült igazi versenyképtelen autóba, dédelgetett, nagyképű kis ficsúr. Csak azzal vbajnokságot lehetne nyerni ahány pontot ő saját hibából, ütközés stb. elhullajtott... látványos persze meg show, de hogy a tehetséget nem ezzel mérik ez biztos, berakom az autót vagy elfér vagy nem, ehhez sok tehetség nem kell. Szerintem jó ha 50%os eredményességet hoz így az előzésekben.
-
#16741888
törölt tag
válasz
MPowerPH #30369 üzenetére
EMBER!!!
Első Torro Rossos évében 8. lett a pontversenyben 21évesen, akkor amikor csapattársa 4 egész pontot szerzett, szerinted ez nem különleges???
LOL
Második Forma1es évében második lett a vb összetetben a Brawn mögött, 2 szer annyit futamot nyert mint a csapattársa amikor még szó nem volt első és második számú pilótáról, egy olyan csapattárssal szemben aki előtte x ideje a csapatnál volt. 22 évesen.
Ezt te mi a ****** nevezed ha nem tehetségnek? szánalmas. Komolyan no comment.
[ Módosította: Kalandor ]
-
Peat;)
veterán
válasz
MPowerPH #30369 üzenetére
"kétbalkezes Bourdais"
kifejezetten, én örülnék két olyan bal kéznek...
Vettel meg gyengébb autóban már többször is bizonyított, másrészt múltkori futamon végig bírta a nyomást, itt is kifejezetten intelligens volt. Tudta hogy a DRS miatt nem engedheti közel magához Buttont és itt a lényeg:
- vagy kockáztat, átlépi a határt és megpróbálja maga mögött tartani
- vagy megelégszik alapjáraton puhány módon a második hellyelKockáztat- ph! fórum -> béna, nem bírja a nyomást.
Nem kockáztat - ph! fórum -> puhány srác vagy ki tudja milyen jelző. Nektek töknyolc mit csinál, mindegyik rossz.Mike videojához: Azt megnézném DC gyerekkorában hogy nézett német pornót DVD-n...nem véletlen hogy Vettel kölcsön akarja kérni..
Hamiltonnak örülök hogy így járt, mert helyretette az eszét, tök normális volt, múltkor ő csinált így ki pár srácot, most hogy visszakapta egyrészt nem mehetett a kiakadás hiszen önmaga stílusával találkozott, másrészt hamar lenyugodott, respect.
Alonso meg no comment, túl sok helyet hagyott. Ki kellett volna tennie a francba Buttont, joga volt rá és pár éve még megtette volna. Kezd puhány lenni.
Aki meg azt hinné, hogy a kipufogó miatt a Red Bull visszaesik...lehet de én nem vagyok benne biztos hogy változna az erősorrend. A Ferrarit is negatívan érinti amennyire tudom, akik kifejezetten jól jöhetnek ki belőle az a Williams meg az újoncok, slussz.
-
Motion_Blur
félisten
válasz
MPowerPH #30359 üzenetére
"Meglátjuk(remélem) mit csinál Vettel akkor, amikor nem lesz alatta top autó."
Ezt megmutatta már 2008-ban.
"Tavaly a mindenki(általad is) lenézett, leócsárolt Webber Vettel -el pariban tudott lenni."
Hányszor is? A versenyhétvégék több mint 2/3-ban Vettel volt a gyorsabb. A jóval több technikai hiba miatt nem tudott lényegesen több pontot gyűjteni Webbernél.
"Idén valszeg gondoskodtak róla csapaton belül, hogy ez még egyszer ne fordulhasson elő."
Ha ez így van, akkor vajon Webber miért maradt a csapatnál eddig és miért szeretne továbbra is?
-
Male
nagyúr
válasz
MPowerPH #30331 üzenetére
Az az eset nekem is beugrott erről... persze ott már jobban egymás mellett voltak, tehát kevésbé lehet azt mondani rá, hogy nem látta... ellenben ott nem történt semmi baj, és maradt elég hely, itt meg Hamiltont felnyomta a falra Button... ez előzőt mégis megbüntették, ezt meg nem... érdekes.
Mondjuk itt most Alonsonak is, és Hamiltonnak is az volt az érdeke, hogy Button megtarthassa az első helyét, így nem csoda, hogy nem lett büntetés.
Vettelen meg idén először láttam, hogy tényleg nyomnia kell egy futamon... nem is bírta csak másfél körig. Persze RBR-nél már lenyilatkozták, hogy Vettel a verseny igazi győztese... bár hogy ez mégis miből következik, arra szerintem még ők sem tudják a választ
MS jót ment végre.... és le a DRS-sel, mert nevetséges amikor egyenesben simán elhúznak egymás mellett.
Az meg szánalmas tényleg, hogy mostmár az eső miatt is safety car mögött köröznek, úgy hogy a mezőny fele közben már az inter gumikon gondolkozik...
Jah, a rajtrácson a Merci sátor meg jó volt
Egy csapat, ahol gondolkoznak is
-
Sanya595
senior tag
válasz
MPowerPH #29152 üzenetére
Nem tudom,hogy mi a próblémád?
Én ezt irtam:
"Rai megcsuszott a féktávon és kiütötte Sutilt"
Ebböl nem jön le neked,hogy pont azt magyarázom,hogy elözni sem próbált,csak megcsuszott?
Mert pont erre céloztam,mikor azt irtam,hogy Öt is igy fikázták itt egyesek,pedig fele anyira nem tehetett a dologról,mint most Hamilton.(#29148) JJános
"Sztem nem pontosan így. Az egyik versenybaleset. Kimié.
Hamié meg öklelés."Erre próbáltam célozni...
-
IreN!CuS
addikt
válasz
MPowerPH #29163 üzenetére
Nem értem miért jön fel mindig a Massa-s esett egyszer sem említettem mint vitatható esemény.Sőt egyik Hamiltonos büntetést sem firtatom csak arról beszélek,hogy sokan(Sam,FP) versenybalesetnek minősítettek az esett ami elgondolkodtató.
Hidd el nekem nem fájnak az ilyen dolgok,csak furcsállom az ilyen kérdést,nem neked fáj véletlenül hogy valaki ellentmond neked vagy nem ért egyet veled?
Én már jó párszor leírtam,senkinek sem kell félre állni senki elöl sem legyen 10mpel lassabb is,ezt sem értem,hogy keverted bele,bár érdekes,hogy pont ilyennel jössz
Nem mondom,hogy ez jó példa,de itt Button is hagyott egy kicsit rést,de nem volt elegendő,hogy beférjen mellé Vettel,de nem hiába nézett be,HA -tudom ha- egy picit több hely lett volna szerinted Vettel nem rakta volna be Button mellé[link]
Maldonado crash with Hamilton Egy dolgot néz meg kérlek,Maldonado jobb első kerekét,ne mond hogy az az ideális ív."Monacoban az első kanyar nem nevezhető optimális előzési helynek, mivel ha az első levédi a belső ívet,"
"A lényeg, ha elfogadod, ha nem. Maldonado az ideális íven maradt,"Most azért ez így na,ha Maldonado ideális íven maradt,hogy tudta levédeni a belsőt,kiszélesítette a kocsiját,vagy ez csak nekem ellentmondásos?
De igazából hagyjuk a francba aztán akkor nyugi lesz mindenhol.
peace
-
Mastre
tag
válasz
MPowerPH #29152 üzenetére
Az tény, hogy ez szép volt tőle, és hogy nem rossz pilóta. 1 vb címet mindenképpen megérdemelt, de "korszakos" pilóta nem volt/lesz ilyen mentalitással. A stílusa szerintem nem a F1-be való. Sok előzést sem láttam tőle. Technikailag jó volt, gyors volt, de jégember.
Semmi agresszivitás.
Azt pedig külön nem értettem, amikor Malajziában mindenki 2 órát ázott a rajtrácson, ő meg kiszállt, átöltözött és nekiállt fagyizni. Neki szabad ilyet? -
Oliverda
titán
válasz
MPowerPH #28959 üzenetére
"Azt nem értem Massa miért nem húzódott belülre, miért tartotta kívül."
Mert egy őstehetség.
Noha Hamilton mindenkitől bocsánatot kért, a Nemzetközi Automobil Szövetség nem hagyja annyiban a történteket: a Telegraph úgy tudja, hogy az FIA utánajár annak, hogy a brit pilóta a hétvégén megszegte-e a Nemzetközi Sporttörvény 151c cikkelyét, amely a sport hírnevét védi.
Miközben az FIA nem zárja ki az esetleges eltiltásos büntetést sem, volt olyan pilóta, aki megértést tanúsított Hamiltonnal szemben. "Lewis túlságosan motivált volt, és ideges is talán, mert másra számított. Teljesen természetes, hogy ilyenkor eldurran az ember agya" – mondta a Servus TV-nek adott interjúban Timo Glock, aki úgy véli, hogy a korábbi bajnokot az is zavarhatta, hogy magáért a versenyzésért büntették meg.
"Az igazsághoz az is hozzátartozik, hogy néhány büntetés valóban túlzás. Mindenki előzéseket akar látni, és egy remek show-t. Ha valaki bevállalja, és előz, előfordulhat, hogy egy-egy elem elrepül. Ilyenkor azonnal büntetnek. Nem biztos, hogy minden esetben helyes döntés születik, de azt is el kell ismerni, hogy a versenybírók helyzete sem könnyű" - tette hozzá Glock.
Na ha maguk és az egész F1 alatt akarják vágni a fát, valamint már a szezon első felében be akarják biztosítani Vettel címét akkor eltiltják. Glock-nak pedig riszpekt.
-
JJános
addikt
válasz
MPowerPH #28940 üzenetére
Még egy fontos dolog nem hangzott el.
Aki hátul megy, ugye mindent lát mindarról, ami előtte van. Aki elöl megy, az pedig korlátozott.
A hátul jövőnek ezért is sokkal nagyobb a felelőssége, és akit le akarnak előzni, joga van ott menni ahol akar.
Mindig az előzni akarónak kell mérlegelni.Azt nem hiszem el, hogy Hami olyan ostoba lenne mint a drukkerei. Tudta, hogy mibe megy bele, és mit csinál, és ha Sumi nem figyel, akkor Sumit is kicsapja.
Ha Maldonado ráhúzta volna az autót, az akkor is jogos védekezés lett volna.
Ha Massa ráhúzta volna az autót az akkor is jogos védekezés lett volna.De nem tették!
Hami egója olyan csúcsokat dönget, hogy átírja a szabálykönyvet.
Vagy átírná.
-
Nowhereman
őstag
válasz
MPowerPH #28913 üzenetére
Ahhoz, hogy egy előzés gond nélkül sikerüljön, két megfelelő képességű versenyző kell. Lajos kétszer is csatázott Sumival, koccanás nélkül. Miért? Mert felfogják hogy ha ott van a másik, akkor mit lehet, mit meg nem. Ők vérprofik. Massa értelmetlenül izmozott, nem jött össze. De Maldonado mi as fenét gondolt mikor ráhúzta Lajosra, hogy hova fog az az autó eltűnni?
A gond az, hogy vannak a mezőnyben vérprofik, akik tudnak három kanyaron át is párhuzamosan haladni a másik mellet, meg amatőr idióták is, akiknél megáll a tudomány, ha lekerülnek a jól begyakorolt ideális ívről, kiegészítve dilettáns bírókkal, akik nem képesek elfogadni a tényt, hogy nem minden sikerülhet, és nem egyre jár a pilóták agya. -
cyberkind
félisten
válasz
MPowerPH #27871 üzenetére
Tény és való, arra megy ki a játék hogy a Red Bull minden áron nyerjen, és ha a Ferrari kiszáll NINCS F1 !
Vettel mellett szóljon, a Torro Rossoval azért nyert egy futamot, ez még senkinek nem sikerült, nagyon jó pilóta, de még jobb a kocsi, és a vak is látja, hogy a csapat Vettel mellett van !
Alonso tavaly is megmutatta honnan szép nyerni, és a pont is felkerülhetett volna az i-re, ha csapat nem rontja el, mint most is ! -
#16741888
törölt tag
válasz
MPowerPH #27871 üzenetére
Hát tavaly is az ő érdeme volt hogy vbajnok lett, amikor kellett fejben ott volt, pont mint idén. Versenypályán, az hogy verseny után mit csinál kit érdekel?
Arányaiban sokkal kevesebbszer hibázik Vettel mint akár Alonso akár Hamilton, ez nekem azt jelzi hogy fejben ott van... Hamiltonnak lehetne több címe ha egós akarásból, -ami itt sokak szerint jó pilótává teszi- nem bontja le az autóját. Monza, boxutca, kavicságy stb.Azt meg szerintem kívülállóként nem lehet megítélni hogy ki hány 100%on teljesít... nem ismerjük a munkáját... ez pont olyan mint a munkába, ha valakiről azt látod hogy húú mennyit dolgozik, de nem ismered pontosan a körülményeket.
Amúgy meg Hamilton világ életébe a tutiba ült, mert a Mclaren az utóbbi 5év top3 csapat átlagban bőven de lehet top2.
-
Peat;)
veterán
válasz
MPowerPH #27733 üzenetére
Akarod mondani volt képes. Holnap majd kiderül, mivel mindenki fejlesztett így jelenleg zsákbamacska a versenytempó. Nekem úgy tűnik nőtt a rés a Mclaren és Ferrari között időmérőn, egy tökéletes kör volt elég ahhoz, hogy a két hibázó szintjét hozzák.. ez az új differencia meg a versenytempóban is megmutatkozhat. Ráadásul a múltkori versenyen Alonso tiszta versenyt futott, Hamilton nem, Button pedig taktikázgatott, versenytempóban év eleje óta nagyon szoros a csata ez a két csapat között(kár hogy van előttük még egy csapat...
).
Én is reménykedem a dobogóban, de már megint ott tartunk hogy 110%-on hajt Alonso, megint jönnek majd a hibák, ez természetes ilyen helyzetben..de remélem nem holnap és a csapat is odafigyel a szokásostól eltérően. A gumik miatt megint új taktikai húzások kellenének majd, így már előre van egy balsejtelmem. De ha nem a taktikával akkor majd a box-al rontják el. Egy kis érdekesség, a múltkori futamon ha olyan gyorsan dolgoznak a ferka szerelők mint a red bull szerelők, akkor Alonso könnyen lehet hogy 2. Remélem év közben lesznek tisztogatások a csapat személyzetében, szerencsére már a főnök is egyre nehezebben viseli azt ami megy. -
ronaldo
őstag
válasz
MPowerPH #27715 üzenetére
Most a végén valóban jó időt ment, de az 1mp az durva Webberhez. Holnap teli tankkal meg ürülő tankkal mehet velük, a végén (ahogy két hete is) meg a RBR-ekben bekapcsolják a gázpedált is és otthagyják őket.
Ennek ellenére ha tényleg megcsípné a 3. helyet megint, az szép teljesítmény lenne. Persze ha holnap a két Red Bull kinyírja egymást a rajtnál, akkor még lehet első is. Webber győztes ideje után jó volt nézni a Red Bull boxát, mintha mindenki keserű pirulát nyelt volna.
Aktív témák
Hirdetés
- Gamer PC - Ryzen 7 5700X / RTX 5060 / A520M / 16GB vagy 32GB RAM / 240GB + 1TB SSD / 650W
- Kingston FURY Beast 64GB (2x32GB) DDR4 3200MHz KF432C16BB/32
- iPhone 13 Midnight -128gb-90% akku- 2026.10. garancia
- Újszerű Asus Vivobook S 15 S5507 -15,7 2.8K OLED X Elite X1E - 32GB DDR5 - 1TB - Win11 - 1 év gari
- Szép! DELL PRECISION 7740 Tervező Vágó Laptop -60% 17,3" XEON E-2286M 32/1TB RTX 5000 16GB! UHD 4K
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 7 7800X3D 32/64GB RAM RX 9070 XT GAMER PC termékbeszámítással
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i9 14900KF 32/64GB RAM RX 9070 XT 16GB GAMER PC termékbeszámítással
- Apple iPhone 8 64GB Kártyafüggetlen 1Év Garanciával
- AKCIÓ! 6TB Seagate SkyHawk SATA HDD meghajtó garanciával hibátlan működéssel
- BESZÁMÍTÁS! LENOVO Ideapad Gaming 3 notebook - i5 11320H 16GB DDR4 256GB+1TB SSD GTX 1650 4GB WIN11
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest