- Motorola Edge 50 Neo - az egyensúly gyengesége
- A HMD visszalép az USA piacáról
- Hat év támogatást csomagolt fém házba a OnePlus Nord 4
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Prohardver app (nem hivatalos)
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Légies iPhone halvány színei
- Redmi Note 12 Pro - nem tolták túl
- Yettel topik
Aktív témák
-
D@ni88
addikt
-
Iron Funeral
őstag
-
Oliverda
titán
válasz
D@ni88 #15687 üzenetére
"...ok, de ők nincsenek VB esély közelében."
és?
attisx:
Örülök hogy végre eszükbe jutott ez a forradalmi ötlet...
Idővel talán arra is rájönnek, hogy már nem kéne kihagyni 1 lépcsőt a keverékek között mert tavaly óta némileg változtak a szabályok. Sebaj, jövőre már úgysem lesznek...
-
TESCO-Zsömle
titán
válasz
D@ni88 #15365 üzenetére
Schumachert miért büntették meg Monaco-ban a Versenyfelügyelet hibájáért?
Miért szegték meg a szabályt, hogy leplezzék hibájukat?
És a bíró miért szegte meg a szabályt, és osztott ki neki áthajtásos büntetést a verseny után (amit csak közben lehetne) csak azért, hogy ne lehessen fellebbezni?Miért?
(#15370) D@ni88: Ne haragudj, de büntetni a bűnösöket kell, nem pedig vaktába, elrettentés céljából. Ez nem inkvizíció.
-
hunnylander
őstag
válasz
D@ni88 #15365 üzenetére
Az olyanok kedvéért, mint te.
Mondd már meg, hogy mi rosszat csinált a pilóta? A büntetés inkább a csapatnak szól.
De, ha ilyen kedvük volt a bíráknak, ez van, de még mindig nem kaptam idézetet, hogy mire fel kellett volna ezt a dolgot büntetni drasztikusabban?
Rengeteg vétség van, amire csak pénzbírság és/vagy szóbeli feddés a büntetés.
-
TESCO-Zsömle
titán
-
#70869248
törölt tag
válasz
D@ni88 #14896 üzenetére
Nem jó...pont azért ami történt, Vettel megelőzi a szélárnyék miatt.
Amennyiben Webber piszkoskodni akart volna, akkor egyáltalán nem itt, hanem a döngetős rész előtti féktávon lassul meg, és nem kicsit.
Vagy még inkább a döngetős rész végén az S-ben, illetve a célegyenesre fordító kigyorsát kellett volna 'elrontania'.
Sztem az hangzik a legésszerűbben hogy rászóltak Webber-re hogy kapcsoljon vissza valamit, mert vészes az üzemanyagszintje. Vettel-t meg megdicsérték hogy megspórolt 1 lityit...egy lityit vazz röhej..ezért nyomhatta volna Vettel?!
Sztem ez történt, Vettel akár valóban megspórolt valamennyi üzemanyagot, akár nem..nem tudhatom, de megtámadta a csökkent teljesítménnyel futó Webber-t.
Ezt senki..Webber sem fogja tudni, csak egy nagyon alapos kivizsgálás segítene eldönteni, hogy rá kellett hogy szóljanak Webber-re vagy sem.
Mindenesetre elég látványosan utolérte Vettel Webber-t, holott addig minimum partiban voltak.
Webber szvsz nem hülye, hogy pont egy lendületes szakaszon lassuljon meg, amikor ő a saját pozícióját nem tudja tökéletesen védeni. -
quby
őstag
válasz
D@ni88 #14369 üzenetére
Minkét hátsó defeketes. Azért mázlija van de marhára.
1 hogy ki tudták szedni a kavicságyból (és közben nem fött meg)
2. dupla hátsó defekttel be tud menniA rázón már keresztbe állt.
Más:
Azért Rosberg most itt az utolsó hosszu egyenesben mit le gépészkedett
. Kb 6 dolgot állitott kapcsolt tekert a kormányon.
-
TESCO-Zsömle
titán
válasz
D@ni88 #14335 üzenetére
Hát nem egy Activity bajnok, az biztos. Így fejből legalább 4 célravezetőbb módot tudok, hogy elmutogassam, amit Webbo próbált...
Pl formálhatott volna ék-et a jobb kezével, és a bal öklével a kereket és annak mozgását imitálja, majd rámutat a verda kerekére és elereszti a féket...
-
Oliverda
titán
válasz
D@ni88 #13036 üzenetére
Ezt akkor írd meg a hír írójának esetleg.
Viszont az szvsz 99% hogy nem a gumikopás okozta mivel pár körrel előtte futotta meg a verseny leggyorsabb körét meg még ment pár igen jó kört Alonso-val karöltve. Amennyiben már olyan gatya lett volna a gumi akkor ezt kétlem hogy meg tudta volna tenni.
Végül is a lényegen nem változtat. Monacot be kell húzni nincs mese.
-
[CS]Blade2
addikt
válasz
D@ni88 #12874 üzenetére
Az a vicc, hogy nem büntetik, ezért azt hiszi, hogy amit csinál, az fair, szabályos.
Én tegnap azon csodálkoztam, hogy nem szakadt rá a plafon, mikor ez hangzott el tőle:
"Én inkább szenvedélyes vagyok, mint agresszív. Nem vagyok agresszív, amikor más autók mellett haladok. Nem mutatok feléjük agressziót. Amikor előzök, nagyon ritkán legyezek rájuk, vagy szorítom le őket a fűre. Vagy talán soha. Én nem ilyen vagyok."
Itt az egész cikk: Hamilton elítélte Alonso Massa elleni előzését -
hunnylander
őstag
válasz
D@ni88 #12874 üzenetére
Unsafe release = pénzbírság. Szabályban foglaltatik. (Különben is mi 20 'l€pedő' a Ferrarinak; lepkepuki.)
Kínában nem követett el 'unsafe release'-t, sem a McLaren, sem a Red Bull, mert tökéletesen egyszerre engedték ki a versenyzőiket, egymás mellett 'táborozó' csapatokról lévén szó.
Alonso nem kapott megrovást, sem pénzbírságot.
Olvastál róla, hogy Charlie Whiting fejmosást adott (versenyzői eligazításon) Vettelnek azóta? Ő volt a hunyó. A BBC közvetítésben elmondták, hogy Hamilton szabályosan közlekedett ott, ahol ment, a szervízutat lehet használni, sőt éppen hogy a szerelőktől van eltiltva, ők ott nem tartózkodhatnak, mikor versenyesemény zajlik.
Ha valaki érdemelt volna komolyabb büntetést, az Vettel, a kétszeri leszorító kormányzásért.
Nevetséges, hogy még mindig Hamiltonra böfögtök.
Lehetsz éretlen is, ahogy gondolod, de ebben tudatlan voltál. Nem kell rasszizmust pedzegetni, Kínában Wurz volt a stewardok versenyzői tanácsadója és Malajzia utáni nyilatkozatából kiderült, hogy cseppet sem csípheti Hamitont, de mégsem vasalhatott rá súlyosabb büntetés. Sőt, lehet, hogy őmiatta kapott megrovást Hamilton is, holott nem érdemelt azonos mértékű büntetést Vettelhez képest.
-
#70869248
törölt tag
válasz
D@ni88 #12486 üzenetére
Pedig, sztem, ha nem lenne benned ellenérzés, akkor akár láthatnád is hogy ritkán esnek ki a hibájából, pedig aztán akcióban van bőven.
Mikor láttad hogy valakit úgy kitett volna, mint mondjuk Webber őt? ...nekem egy Alonso hátszó szárny és Kimi Kanadai megtorpedózása ugrik be amióta itt van.
.. -
hunnylander
őstag
válasz
D@ni88 #12354 üzenetére
Webber visszajött a pályára és mehetett tovább. Ezt egy másik fórumon olvastam: Webber leszorításáról szerintem Button tehet, mert sportszerűtlenül feltartotta a mezőnyt, szinte állóra fékezte a kocsiját így a versenyzők nem fértek el egymás mellett. Ez is egy vélemény, de szerintem egyszerű (re)start utáni tömörülés volt csak, ilyenért senkire nem szokás ráhúzni a vizes lepedőt, mindenkit osztották jobbról-balról, elölről-hátulról, Hamiltonak is le kellett mennie a pályáról, annyira nem volt hely. Nevetséges, ha ilyen szituációkért büntetéseket akartok. It's racing.
Nekem ne beszélj Hamilton kilökésekről, mert a Red Bull pilóták ügyesek benne, mégse utálom egyiket se, sőt Webbo szinte kedvenc. Ha rosszat tesz, akkor se utálom és nem pattogtam, köpködtem rá se tavaly, se idén.
-
hunnylander
őstag
válasz
D@ni88 #12340 üzenetére
Az Vettel hibája volt, hogy ráhúzott és leszorította, pedig a bokszutcában elfér két autó és Hamilton közlekedése szabályos lett volna ha mellette marad.
Vettel tudatosan a jó kigyorsítási lehetőséget akjarta elvenni Hamiltontól.
Nem kisebb vétek Hamiltonénál. Ugyanannyira is büntették.
Egyik személyhez megértő vagy mert nem utálod, másikra meg köpködsz, mert utálod. Kettős mérce.
A webber-ügy meg nem volt ügy, Vettel tolta Hamiltont kifele, Webber meg elszállt, lehet, hogy magától vagy a vizes aszfalttól/kerékvetőtől és/vagy mert elfogyott előle az út. A mezőny heringet játszott (mert Button összetömörítette a csigázó trükkjhével (amit vezetőként megtehetett), mindenki ott ment ahol bírt, tipikus versenyszituáció, tumultus restart. Semmi szándékos rosszindulatú nem volt benne.
-
hunnylander
őstag
válasz
D@ni88 #12334 üzenetére
Igen, büntetést kapott Vettellel együtt.
A büntetés neve "reprimand", magyarul feddés.
Ilyenért ez jár, mert nem döntött köztük pozícióról és nem törték össze egymást. Vettel viselkedése nem kevésbé helytelen volt, miért nem őrá köpködtök? Vagy miért csak őhozzá tudtok normálisan viszonyulni?
-
MPowerPH
félisten
válasz
D@ni88 #11906 üzenetére
Az akkor frankó, mínuszba ment a fejlesztés.
Sejtettem, hogy valami nincs rendjén, mert az eddigi 0.2s-es lemaradás elég csúnyán átment 0.5s+ -ba.
Nem is hallottam, hogy a pilóták megkeresték Charliet-t a Hamilton féle szabálytalansággal. Legalább már ez is tisztázva van, ebben a formában többet már nem tud trükközni.
-
Frenky89
addikt
válasz
D@ni88 #11853 üzenetére
"... megállapították, az egyik újonnan fejlesztett lengőkar-összekötő tört el, majd mivel nem bírta a terhet, szinte azonnal a másik is.
A kerekek nem szakadhattak volna le, huzalokkal vannak az autóhoz erősítve, csakhogy a Toro Rossónál épp ahhoz az összekötőhöz, ami meghibásodott. ..."
-
Nowhereman
őstag
válasz
D@ni88 #10994 üzenetére
Nem kóser. Azt mondta Vettel, hogy már előtte is vacakolt a dolog. Más, hogy szerintem egy mikronon nem úszhat el a teljes fékerő. legfeljebb veszthetett néhány százalékot...
Oli: próbaként kösd ki az autód jobb első fékét, és mondjuk 150-es tempónál taposs a fékbe olyan jó keményen. Ha véletlen túlélnéd akkor meséld el, hogy tényleg ilyen nyugodt maradt-e az autód, vagy engedett a fizikának...
-
hunnylander
őstag
válasz
D@ni88 #11003 üzenetére
Fordítási hiba volt. Nem a szélességet tervezik növelni hátul, hanem a kerékfelni átmérőjét elől és hátul. A jelenlegiek 13 colosak, a Michelin meg 18 colosra való abroncsot akar hozni.
Ez egyébként nem kis költségbe és áttervezésbe hajtaná a csapatokat, mert jelentősen változna az abroncs dinamikája és többek között más felfüggesztést is kellene tervezni a jelentősen kevésbé ballonos abroncsokhoz.
-
hunnylander
őstag
válasz
D@ni88 #10509 üzenetére
Hol írnak ilyet?
"I wasn't fast enough, I feel I got everything out of the car, I just really didn't have any more grip out of the tyres. Unfortunate but we can still have a good race tomorrow hopefully. Basically my first run I got a lot of traffic so I wasn't able to do a lap. So then I came in early - went back out early - and traffic was very difficult out there but I had a clear lap, just wasn't able to get..."
"Nem voltam elég gyors, úgy érzem mindent kihoztam az autóból, nem volt több tapadásom az abroncsokból. Szerencsétlen, de még mindig lehet egy jó versenyünk holnap, remélhetőleg. Alapvetően az első 'futáson' nagy forgalmat kaptam, nem tudtam menni egy [repülő-]kört. Ezután korán bejöttem, majd korán vissza kimentem, a forgalom nagyon problémás volt, de volt egy tiszta köröm, csak nem voltam képes..."
-
#70869248
törölt tag
válasz
D@ni88 #10515 üzenetére
béna mindenki lehet, ha valakire azért nem mondod hogy béna mert fekete, akkor azért vagy rasszista
A lényeg hogy minden ember egyenlő, ezért a jelzők rasszoktól függetlenül használandóak.
Amennyiben viszont a rassz a lényeg és erre vonatkozik a mondanivaló akár becsmérlően akár kiemelően az gáz, ...az ember nem választhat születése pillanatában, ezt fel kell tudni ismeri.
Szal ha valaki azért rasszistáz mert egy fekete srácra azt mondod hogy béna, nyugodtan röhögd ki
...de ne tedd mellé a hovatartozást, hiszen a suliban sem bonyolítottad azt te béna fehér-nek. -
attisx
addikt
Nem. Úgy volt, hogy a RedBull aggályosnak találta a megoldás legalitását, ezért állásfoglalást kért az FIA-tól. Ennek az eredménye pedig ez lett:
Az FIA szabályosnak minősítette a McLaren hátsó légterelőjét
-
wildrain
addikt
Na nem mondod...
És szerinted egy nullkilométeres autóval mindjárt az lesz a fontos, hogy hol van az ideális hasmagasság, meg az ideális balansz, meg ilyenek? Azt nem is kell előtte ellenőrizni, hogy a gázpedál normálisan működik-e, nem eresztenek a tömítések, hűt-e a hűtő, és hogy nem esik-e szét a felfüggesztés?
Vagy szerinted ezeken már mind túl vannak (sutyiban teszteltek már), de jókedvükben nem körözgetnek tovább?hunny: én is azt hittem, hogy lehalnak majd. De ha egyelőre nem is így van - mert tesztszerűen, 150-es tempóval körözgetni nem nagy ügy -, majd a versenyen tuti nem fognak 5 körnél többet menni. Sőt, borítékolom, hogy a 6 új autó közül legalább egy a rajtrácson fog ragadni vagy műszaki hiba, vagy emberi bénázás miatt.
-
wildrain
addikt
Most nem azért, de Senna összesen 3 mért kört ment. Nem ezt a szabadedzést, hanem az egész téli időszakot is beleértve. Szerintetek mennyire volt most fontos az, hogy gyors legyen? Kb. olyan értelmetlen a sebességén csámcsogni, mint kijelenteni, hogy Hamilton nem lesz világbajnok, mert most csak 6. lett az edzésen.
-
hunnylander
őstag
Nem stúdiófotó, megtalálható tesztgalériában.
(#8121) Pá: Nem, Fry résztulajdonos is.
-
-
#70869248
törölt tag
Egyenlőre még 53-n vannak, Ez volt a mai napi 3. szakasz.
Érdiék feljöttek 44.-nek, ők mindjárt az első super special-n elszálltak időben, másfél perces pályán jöttek 5 percig, az utolsótól is kaptak 2 percet...szal ziher valami technikai gondjuk volt. Az akkori 55. helyről jöttek előre a pillanatnyi 44.-re.Szal a wrc.com-n lehet nézni az időket.
Egyenőre ez brmi lehet Kimi-nél,..3 szakaszt nyomtak le egyben a szervízig. Így ha valami gubanc volt mondjuk gumiban akkor azt még két szakaszon keresztül vitték.
Én ahogy láttam, mindjárt az első szakaszon bekaptak 1 percet, azóta szakaszonként fél percet kaptak.szerk:
Aesir: Én most mindenképpen javulást várok, mivel az eddigi három szakaszon mennek újra végig.
szerk2: persze nem azt várom hogy faragni fog a hátrányból az [bgelsőhöz képest, hanem több '08-s fejlesztésű autó van előtte (meg pl. Subaru is).
Aktív témák
Hirdetés
- Szép Dell Precision 5560 Slim Tervező Vágó Laptop -70% 15,6" i7-11850H 64/1TB RTX A2000 4GB UHD 4K
- Acer Nitro V 16 AI Gamer Laptop! Ryzen 7 260/RTX 5070/32gb DDR5/2TB SSD/2560x1600/180hz/Beszámítok!
- Szép Dell Precision 5560 Slim Tervező Vágó Laptop -70% 15,6" Xeon W-11955M 64/1TB RTX A2000 4GB FHD+
- AOC CQ27G2S Monitor (2K/VA/165hz)
- Samsung C27F396FHR Monitor
- Azonnali A320 B350 X370 B450 X470 A520 B550 X570 chipset alaplap felvásárlás személyes/csomagküldés
- BESZÁMÍTÁS! Asus ROG Flow Z13 + ROG XG RTX 3070 - i9 12900H 16GB DDR5 RAM 1TB SSD + RTX 3070 8GB WIN
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 5 4500 16/32/64GB RAM RTX 3050 6GB GAMER PC termékbeszámítással
- Xiaomi Redmi Note 13 Pro 5G 256GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Lenovo ThinkPad 40AF docking station (DisplayLink)
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest