- Lendülettel mehet nyaralni a Samsung
- Amazfit Active 2 NFC - jó kör
- Megjött a Honor szuperakkumulátoros mobilja
- Leépíti a Sony az európai piacot?
- Mobil flották
- Vékonyabb lett, jobb kamerát kapott, de az akku maradt a régi: itt a Fold7
- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Samsung Galaxy S25 - végre van kicsi!
- Xiaomi 14T Pro - teljes a család?
- One mobilszolgáltatások
Aktív témák
-
Gabesz1019
senior tag
válasz
TESCO-Zsömle #37903 üzenetére
Nem biztos. Lehet, hogy pont a Merci motor kellett ahhoz, hogy az az autó VB esélyes (később győztes) legyen. Talán Honda erőforrással nem lett volna ilyen jó, de ezt már sosem fogjuk megtudni.
-
Nowhereman
őstag
válasz
TESCO-Zsömle #37903 üzenetére
Emlékeim szerint a legutolsó csapat, amely 0-ról versenyképes verdát tudott összehozni a legelső futamra, az a Jordan volt 1991-ben. A Lola meg többször megfordult a csúcskategóriában, de a 60-as évek óta nem sok vizet zavartak - mndhtani egyre kissebb eredménnyel.
Különben meg nem lesz 13. csapat. Azért indíttatott pályázatot anno börni, mert rettegett attól, hogy nem lesz meg a szerződésben előírt 20 autó a rajtrácson. Most ilyen veszély nincs. Ő meg ha lehet megspórolja az a néhány dodót a következő válóperére. -
válasz
TESCO-Zsömle #37903 üzenetére
Igaz. Mindenesetre várjuk az új csapatokat, a lényeg, hogy ne a 107%-ot karcolgassák.
-
válasz
TESCO-Zsömle #37900 üzenetére
A Brawn is durrantott 2009-ben, tehát nem lehetetlen.
A Lola meg más területen, de elég nagy múlttal rendelkezik, így kinézem belőlük, hogy már első évben alkothatnak valami jót.
-
válasz
TESCO-Zsömle #37896 üzenetére
Inkább még feljebb, az lenne a legjobb, ha az élmezőnnyel versenyezne, vagy legalább Toro-Rosso/Force India szinten lennének.
-
proof88
addikt
válasz
TESCO-Zsömle #37888 üzenetére
volt aki komolyan vette pl kukinyo
meg Xirtam
pedig Xirtam pont tudja hogy én okos vagyok mert hányszor lealáztam rfactorban is... -
proof88
addikt
válasz
TESCO-Zsömle #37886 üzenetére
má harmadszorra játszom el
-
Nowhereman
őstag
válasz
TESCO-Zsömle #37851 üzenetére
-
Male
nagyúr
válasz
TESCO-Zsömle #37865 üzenetére
Semmi, azon kívül, hogy nem szokott ilyen képeken szerepelni. (Te most mindenáron belém akarsz kötni valahol, vagy mi van?)
-
kukinyo
addikt
válasz
TESCO-Zsömle #37849 üzenetére
Úgy van
Miből jöttél rá hogy erre megy ki a játék? -
kukinyo
addikt
válasz
TESCO-Zsömle #37847 üzenetére
Már elmúlt
-
-Mike-
addikt
válasz
TESCO-Zsömle #37830 üzenetére
Az igazság az, hogy ki kéne tenni a szűrét és egy Nico-t a helyére beültetni. Persze attól még az évi egy gokartversenyét rendezze meg, nem akarok én rosszat neki.
-
kukinyo
addikt
válasz
TESCO-Zsömle #37828 üzenetére
Itt tiszta az idő
Egyébként mint már írtam is akkor én is neki szorítottam.Tulajdonképpen bőven megérdemelte volna. -
-Mike-
addikt
válasz
TESCO-Zsömle #37826 üzenetére
Nem is lesz többé Török GP
-
Pompi
nagyúr
válasz
TESCO-Zsömle #37763 üzenetére
Nyilván (de hát látszik is).
-
Motion_Blur
félisten
válasz
TESCO-Zsömle #37745 üzenetére
Minden csapatnál van csapatsorrend ha a helyzet úgy kívánja
A McLarennél jelenleg (ebben az évben) miért is lenne csapatsorrend? Kb. annyi értelme lenne mint a ha a HRT-nél lenne.
Az idei évben Vettel tett arról hogy egyik csapatnak se kelljen ezzel a kérdéssel foglalkoznia. Beleértve a saját csapatát is.
-
JJános
addikt
válasz
TESCO-Zsömle #37745 üzenetére
Mindenhol van csapatsorrend.
Max egy-két futamig engedik a pilótákat bizonyítani, de aztán már van csapatsorrend.
Még egy dolog. Nem én vagyok az RBR csapat vezetője.Ne írjatok már nekem pls.
-
JJános
addikt
válasz
TESCO-Zsömle #37742 üzenetére
Légyszi olvasd el még egyszer, és írd, hogy mit vársz tőlünk.
De ne írj közhelyeket légyszi.
-
baluka26
veterán
válasz
TESCO-Zsömle #37701 üzenetére
Akkoriban nem is voltak olyan idióta szabályok, amik megtiltottak volna mindent
Rubbi: Például amikor visszatolták a munkások a sóderágyból. -
7600 GS
addikt
válasz
TESCO-Zsömle #37677 üzenetére
Kétméteres vízfal? OMG, ugyanazt a felvételt nézzük? Ha arra akarsz kilyukadni hogy vélelten húzta rá, akkor nincs igazad.
Egyébként pedig szvsz a csapat azt tesz a pilótájával, amit akar, ugyanis ő foglalkoztatja, nem pedig fordítva.
-
-Mike-
addikt
válasz
TESCO-Zsömle #37630 üzenetére
Nem kell túlgondolni itt semmit, egész egyszerűen az idei Pirelli nem fekszik Webbernek, ennyi. Raikkonennek fog, csak nem az F1ben.
-
kisza25
félisten
válasz
TESCO-Zsömle #37630 üzenetére
Webó túl nagy darab a súlya miatt lehet ki kellett spórolni pár alkatrészt a kocsiból pl. kers
-
Motion_Blur
félisten
válasz
TESCO-Zsömle #37630 üzenetére
Lement 17 futam, ebből hányon is volt problémája Webbernek a KERS-el?
Megjegyzem Vettelnek is volt, nem is egyszer
"Nem hiszem, hogy Webber egyik évről a másikra ekkorát romlott volna..."
Ezt még akkor se hiszed el, ha ő maga nyilatkozza?
-
-Mike-
addikt
válasz
TESCO-Zsömle #37620 üzenetére
Nem ugyanolyan, mint tavaly ez biztos. Tavaly csak egyszer vezette a vb pont állását Vettel, most meg már az első versenytől. Jövőre hogy oldják meg?
-
#16741888
törölt tag
válasz
TESCO-Zsömle #37620 üzenetére
Fel nem foghatom, egy ilyen versenyen mint ami a mostani is volt mit lehet úgy megoldani ahogy? Mindenkinek az az érdeke hogy odaérjen a második helyre, adott esetben még akár az első helyre engedés is benne lehet... csakhát emberünk erőből nem ért oda, és ez nem az első ilyen verseny. Tavalyról meg annyit hogy több sima futama ment el Vettelnek amior vezető pozicióból esett ki technikai okok miatt. Azok a versenyek neki mind plusz a többieknek mind minusz, picit másképpen nézett volna ki az év.
-
JColee
őstag
válasz
TESCO-Zsömle #37620 üzenetére
Ha nem lenne szelektív a memóriád, emlékeznél, hogy tavaly Vettel szívott végig technikai gondokkal.
No comment. -
Jadro
veterán
válasz
TESCO-Zsömle #37592 üzenetére
Utólag persze, ez jó magyarázat.
Előre azonban nem lehet tudni hogy ki hogy sérül.
Én is úgy gondolom hogy több volt ebben a "na majd én megmutatom". Ahogy írod is, történelmük van már lassan.
-
decibel
aktív tag
válasz
TESCO-Zsömle #37596 üzenetére
Hiába gyorsabb Schumi versenyen mint Nico, ha a pocsék kvalik miatt többségében mögötte végez. Versenyen ott van a Schumi faktor, de ha nem képes javítani a kvalis teljesítményen -márpedig én semmiféle javuló tendenciát nem látok-, akkor inkább megtartják Nicot. Ha még csak arról lenne szó, hogy egy-két századdal lassabb, de rendszerint fél másodperceket kap.
Nem is értem, hogy nem képes egy körre azt a teljesítményt hozni, mint amit a versenyeken produkál.
-
Motion_Blur
félisten
válasz
TESCO-Zsömle #37596 üzenetére
"A Ferrarinál lassan lépni kellene. Azon se csodálkoznék, ha Raikkonen-t szerződtetnék le"
Ezt elírtad, vagy komolyan gondoltad?
-
Pá
addikt
válasz
TESCO-Zsömle #37596 üzenetére
Ha a Mercedesnél üresedés lesz, akkor Di Resta a legvalószínűbb jelentkező.
-
kukinyo
addikt
válasz
TESCO-Zsömle #37592 üzenetére
Mint már annyiszor (kísértetiesen hasonló helyzetekben) most is Hamiltont védték.
Nem tudom hogy ezt miért nem látják be sokan.
Következetesebb lett volna versenybalesetnek minősíteni. -
baluka26
veterán
válasz
TESCO-Zsömle #37585 üzenetére
Hamilton első - Massa első tengelye.
Rubbi: Először olvastam, értettem. -
joshua7
veterán
válasz
TESCO-Zsömle #37585 üzenetére
Fuss neki megint a 37579-es hsz-nak.
-
kukinyo
addikt
válasz
TESCO-Zsömle #37585 üzenetére
Na még egyszer de most figyelmesen olvasd: támadó első tengelye elhaladt a védő első tengelye mellett
-
Motion_Blur
félisten
válasz
TESCO-Zsömle #37581 üzenetére
Hozzá kell tenni, hogy ebben a kanyarban nem lehet előzni. (PONT)
Massa jól csinálta, ez nem elengedési verseny, ott megint nem volt hely, Hami nem először akar olyan résbe beesni ami valójában nincs is.
-
kukinyo
addikt
válasz
TESCO-Zsömle #37581 üzenetére
Mármint Massa volt Hamilton előtt.
Ezért nem értem amit ír: támadó első tengelye elhaladt a védő első tengelye mellett
Ilyen nem volt. -
Nowhereman
őstag
válasz
TESCO-Zsömle #37577 üzenetére
Az ideális ív sose volt szabály. Az viszont íratlan szabály volt már a kollegiális temetések korszakában is, ha a támadó első tengelye elhaladt a védő első tengelye mellett akkor már nem lehetett rázárni. Amíg börniék nem hülyítették meg a rendszert, így működött majd egy évszázadig.
Különben nem is az érték volt fegyelemre méltó, hanem hogy nem hozták ki Lajost automatikusan bűnösnek.
-
MPowerPH
félisten
válasz
TESCO-Zsömle #37508 üzenetére
Bezony, jól beszélsz. A Meki óta szimpatikus, azóta pedig teljesen megváltozott.
-
hoffman_
nagyúr
válasz
TESCO-Zsömle #37513 üzenetére
Egy időben én is utáltam, de úgy nagyon. Nem hittem volna én sem, hogy a mezőny legjobbjának fogom tartani, mind vezetéstechnikailag, mind a hozzáállása miatt. De végülis azt hiszem, hogy jó ez így nekünk
-
hoffman_
nagyúr
válasz
TESCO-Zsömle #37508 üzenetére
Pontosan. Ahogy ez a nagykönyvben meg van írva.
-
Xirtam
veterán
válasz
TESCO-Zsömle #37508 üzenetére
De nem is a csúcson kezdte. . . , véleményem szerint ez sokat jelent. Kíváncsi leszek mi lesz Vettel-el, ha nem versenyképes autó lesz alatta. -
Integra
titán
válasz
TESCO-Zsömle #37508 üzenetére
emlékeim szerint volt ott valami falnak csapódásos mini biznisz is... csak a teljesség kedvéért, mondjuk tény, valóban szinte mindent megjárt
-
TESCO-Zsömle
titán
válasz
TESCO-Zsömle #37360 üzenetére
Az első kanyarnál ~8-9. lesz, az első kör végén meg ~7-8.
Megmondtam.
-
válasz
TESCO-Zsömle #37316 üzenetére
Alkalmasint elhangzanak ilyenek
-
AMD Power
titán
válasz
TESCO-Zsömle #37316 üzenetére
Kivagyok azt ilyen dumáktól...
-
[CS]Blade2
addikt
válasz
TESCO-Zsömle #37283 üzenetére
Az első pár órában folyamatosan egyenletesen ment be 200 szavazat percenként, míg a tegnap a vége felé ha ide-oda váltogattál két ruha között, akkor másodpercenként 1.
Mondjuk az 500-3000 közötti szavazat, egy MO-nál sokkal népesebb ország(ok)ból legalább ugyanilyen fura. Szóval akárhogy is nézzük, valami nem stimmelt. -
Robi BALBOA
őstag
válasz
TESCO-Zsömle #37258 üzenetére
Annyira flexibilis, hogy menetközben le is szakad!
Amúgy ez hogyan ment át a teszteken? -
mephi666
nagyúr
válasz
TESCO-Zsömle #37225 üzenetére
"ülve h*gyozol? b*zievagy?"
-
Szabesz
őstag
válasz
TESCO-Zsömle #37223 üzenetére
Kérj meg valakit, hogy random kapcsolja rád a villanyt miközben tudod hol a vége. Utána nyilatkozz.
-
darál0w
Jómunkásember
válasz
TESCO-Zsömle #37220 üzenetére
a hátso szárnyba kapaszkodva természetesen
-
mephi666
nagyúr
válasz
TESCO-Zsömle #37215 üzenetére
amúgy is túl unalmasak a futamok, itt már lehet majd próbálkozni felülről való előzéssel is
...majd engedélyeznek körönként 1-1 teljes szárnyállítást, hogy leszórítóerő helyett felhajtóerő legyen és kész is
-
MPowerPH
félisten
válasz
TESCO-Zsömle #37191 üzenetére
-
attisx
addikt
válasz
TESCO-Zsömle #37168 üzenetére
igaz.
-
bubuka71
aktív tag
válasz
TESCO-Zsömle #37145 üzenetére
Hatalmas erő lehetett . Amikor Massat találta el a rugó , ott nem semmit védett védett a sisak . Egy utcai sisaknál letépte volna a fél fejét . Újabban ráadásul mindíg bajnokok halnak meg .
-
proof88
addikt
válasz
TESCO-Zsömle #37133 üzenetére
de most köss belém... hallod... szerinted én azt hiszem hogy Pripyat meg Csernobil Lengyelországban van?!?!?!
Csak megemlítettem ... eh.
-
MPowerPH
félisten
válasz
TESCO-Zsömle #37121 üzenetére
Kíváncsi vagyok, ezt meddig hagyják.
-
D.Orion
veterán
válasz
TESCO-Zsömle #37062 üzenetére
6 világbajnokkal, és ezek közül relatíve kettő csapat között dőlne el a vb.
-
JColee
őstag
válasz
TESCO-Zsömle #37060 üzenetére
Alonso helyére.
-
mephi666
nagyúr
válasz
TESCO-Zsömle #37048 üzenetére
de... nem is kimondottan csak neked szántam... furán jött le az egész: az 5MWh -> 5MW óránként... és a 300km/h meg 300km óránként... ilyen önmagyarázásnak tűnt már korábban is... alap dolog fizikában időegységre vetíteni sebességet/teljesítményt/stb-t (pedig buktam anno párszor belőle fősulin
)
annak a mondatnak nem volt inkább értelme, hogy teljesítményt hülyeség időegységre vetíteni... de ezt kifejtettem
-
mephi666
nagyúr
válasz
TESCO-Zsömle #37045 üzenetére
csak megjegyezném, hogy az 5MWh=5MegaWatt óránként... ugyanúgy, ahogy a 300km/h, 300km óránként
ui: és érdemes ránézni egy villanyszámlára... ott kWh-ban van megadva a fogyasztás... hogy lehetne másképp egyszerűbben megadni?
miért ne lenne értelme teljesítménymennyiséget időegységre megadni?
-
JColee
őstag
válasz
TESCO-Zsömle #37045 üzenetére
Nowhereman-nek igaza van. Teljesítmény időegység alatt elfogyasztott energia. Nincs értelme annak, amit írsz.
-
Nowhereman
őstag
válasz
TESCO-Zsömle #37035 üzenetére
"~5MW-ot fogyaszt a világítás óránként..."
csak megjegyzem, mert meglehetősen gyakori hiba: A Watt, MW - teljesítménymennyiség, amit nincs értelme időegységenkénti - óránkénti értékre vetíteni. Ez olyan, mintha a X motor 700Le-t adna le percenként - értelmetlen, mi? -
MPowerPH
félisten
válasz
TESCO-Zsömle #37037 üzenetére
Azért kell aszfaltozott bukótér, mert ott tudsz korrigálni, és akár meg is tudod akadályozni az ütközést. Most őszintén, melyik fogja jobban az autót? Aszfalton 4 kerék blokkolva, és úgy csúszik a fal felé. Vagy kavicságyban szintén blokkoló kerék, de az autó pattog, nincs állandó kontaktus a kavics és a gumik között, ráadásul a gumi egyáltalán nem tapad a kavicson, ergo nem fogja úgy az autót, mint mikor az aszfalton.
Próbáld ki. Én már tapasztaltam kint a Hungaroringen fedett autóval, hogy mi a különbség. És bizony a kavicson mázlim volt, csak utas voltam. De ugye a jóval alacsonyabb sebesség miatt megúsztam. Míg aszfaltozott bukótéren ugyan akkora sebességnél tudtam korrigálni, és visszajönni. (És nem is egyszer jártam meg egyiket sem, rohadt hideg gumik.) Mikor kimész egyenesen, mert benézel egy kanyart melyiken állsz meg előbb? Az aszfalton, ahol végig tudsz satuzni, vagy a kavicson, ahol csak végigpattogsz?
"Az Aero-csomag lényege az volt, hogy előzés szempontjából kedvezőbbé tegyék az autókról lelépő légáramlatokat."
És ez sikerült? A nagy pikulát sikerült. Csak a pénz ment rá. Mennyi volt a V10-es motorok fejlesztése? Mennyi lesz most a V6 Turbo -ké? Hopp, ezeket a költségeket senki nem számolja, milyen érdekes.
-
MPowerPH
félisten
válasz
TESCO-Zsömle #37035 üzenetére
Ez nem igaz, ekkora baromságot ne mondjál már. Nem az autó megfogásán/lassításán van a hangsúly, hanem azon, hogy aszfaltozott bukótéren tudod irányítani az autód, így van lehetőség korrigálni, elkerülni a balesetet, megfékezni az autót. Míg sóderágyban csak utas vagy, ott nem tehetsz semmit.
A biztonsággal nincsenek problémák, kell is.
Csak hogy lásd: 1954 -től kezdve 1994 Imoláig 26 versenyző halt meg F1-es autó volánjánál. Ha átlagot is számítok, akkor ez évtizedenként 5 versenyző. És akkor még nem számoltam a pálya személyzetét, és a nézőket, amik száma magasabb.
94 óta nem történt a pilóták körében haláleset, pedig volt nem egy kettő nagy bukás, ütközés. Ha másért nem, akkor ezért megéri, és igenis kell nyomni, törekedni kell arra, hogy ilyen ne fordulhasson elő.
Ettől még az esős versenyek viccesek, de ez is az FIA hibája, miért kellett kiszedni a monsoon gumikat? Régen pl. Malayon ha kevés volt a sima esős abroncs, akkor felrakták azt, és köröztek tovább. Mert hiába engednék el a versenyzőket felhőszakadásban, azonnal felúszna az autó, legalábbis a jelenlegi állapotokat nézve. És miért lett eltörölve? Költségcsökkentés címen. Nekem azzal van ki a tököm. Mert a V10 éra volt az igazi, akkor még nagyobb volt a szabadság is. Most minden jót betiltanak 1 év után. pl. a dupla fedeles diffúzorok. Miért probléma az? Az F csatorna is szuper volt. De pl. a DRS az szánalmas, az F1 egyik szégyene, hogy idáig kellett süllyedni az előzésekért(kikerülések). Anno nem azért változott meg az autók formája, hogy segítse az előzéseket? Hát dehogynem. Azt semmit nem ért, de óriási pénzbe került mindenkinek erre a fejlesztési vonalra átállni, mert nulláról kellett indulni. Tehát tök értelmetlen volt ez a módosítás is.
Beszélnek itt a költségekről, meg a zöld energiáról. És akkor az éjszakai futam mit keres itt?? Vagy ott a világítást a napkollektorok által eltárolt energiával működtetik... mert kötve hiszem.Tiszta pazarlás, nagy hülyeség.
És jön a sok ócska pálya, egyik szarabb mint a másik. Bezzeg a régi helyszíneken nem volt ilyen probléma. Csak ugye azok mára nem tudják megfizetni az F1-et. -
Szabesz
őstag
válasz
TESCO-Zsömle #37013 üzenetére
-
shteer
titán
válasz
TESCO-Zsömle #36942 üzenetére
wéber kb a felén nem tud ott lenni
de kár erre több szót pazarolni
-
válasz
TESCO-Zsömle #36905 üzenetére
Dávid Sándor annyi baromságot képes összehordani, hogy inkább ne.
-
Motion_Blur
félisten
válasz
TESCO-Zsömle #36905 üzenetére
Ez a Gundel-Dávid Sanyi párosítás most keményen földhöz vágott
mod: úgy hogy elképzeltem...
Dávid Sanyinál nagyobb barmot nem lehetne találni közvetítéshez szvsz.
Elhiszem hogy 30 éve "értett hozzá" de már a 90-es végén is csak ökörségeket tudott mondani, mi lenne ha engednék megszólalni most... Gundel meg vezessen Játék határok nélkül-t vagy egyéb vetélkedőket.Szvsz olyan újonc kommentátorokat kéne bedobni a mély vízbe akik bizonyítani akarnak és kellően felkészültek.
-
MPowerPH
félisten
válasz
TESCO-Zsömle #36903 üzenetére
Jah, Wéber az egyetlen az összes közül, aki normálisan csinálja. Nekem pl. nagyon bejön, mikor ő kommentál a gyulám mellett, legalább kicsit emeli a színvonalat, és sok érdekes info -t oszt meg. Jah, és nem visít mint akit herélnek.
Palik-Wéber páros lenne az igazi, akkor halhatnánk új infokat a Shell fejlesztéseiről. -
Motion_Blur
félisten
válasz
TESCO-Zsömle #36892 üzenetére
Szerintem Oliverda tud ebben segíteni, én sajnos nem
-
Motion_Blur
félisten
válasz
TESCO-Zsömle #36887 üzenetére
-
Motion_Blur
félisten
válasz
TESCO-Zsömle #36885 üzenetére
Szerintem a siker már csak azért is garantált, mert végre nem a legszarabb hang és képminőségben tudjuk nézni a futamokat
-
VD
őstag
válasz
TESCO-Zsömle #36863 üzenetére
Vagy oda kell az 1 eurost bedugni mielött kigurulnak vele a boxból. Mint a bevásárló kocsiknál, vagy a dodgemeknél.
-
MPowerPH
félisten
válasz
TESCO-Zsömle #36863 üzenetére
-
proof88
addikt
válasz
TESCO-Zsömle #36635 üzenetére
attól még nem kéne folyamatosan lassúnak lennie
-
proof88
addikt
válasz
TESCO-Zsömle #36628 üzenetére
hát ez egyértelmű. az tuti.
-
válasz
TESCO-Zsömle #36612 üzenetére
Vajon egy Red Bullban ülve tudna hozni az "Öreg" egy jó eredményt?
Már nagyon megnézném dobogón. -
DEV_NULL
őstag
válasz
TESCO-Zsömle #36486 üzenetére
ezzel nem vagy egyedül, +1
-
Peat;)
veterán
válasz
TESCO-Zsömle #36447 üzenetére
Voltak olyan előzései amikor nem volt nagy gumikülönbség, mégsem okozott gondot neki, másrészt igen keveset volt a bolyban, többek között pont e miatt, mert ha oda is került akkor rögtön áthámozta magát. Rengeteg futam volt idén ahol úgy nyerte meg a futamot hogy ott voltak a seggében (ez magyarul annyit jelent, hogy akkor épp nem a leggyorsabb autó volt az övé, különben nem hagyja hogy pár tizedre lekövessék). Időmérőkről jobb nem beszélni, a mostani hétvége is megmutatta, hogy messze többet kipréselt az autóból mint egy átlag pilóta tudna. Annyira hibátlan évet produkált hogy ha elkövetett egy darab hibát, arra már mindenki emlékszik. Szerintem ez borzasztóan szánalmas, hogy a pár hibája alapján neki állnak magyarázni mennyire pancser, miközben nincs pilóta a mezőnyben aki kevesebbet hibázott volna. És ismétlem: nem nem az autó fölénye miatt nem hibázott, mert sokszor ott voltak a közvetlen seggében. Sokkalta meggyőzőbb teljesítmény mint amit Button művelt a Hondával/Brawn-al. Én megkockáztatom hogy tavaly nagyobb előnye volt a Red Bullnak teljesítményben mint idén. Rohadt nagyot ugrott Vettel előre. Egy Alonso fan.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
TESCO-Zsömle #36456 üzenetére
Gondolom a cipőkészítőre céloz.
Amúgy ott a pont nálad.
-
SpongyaBob
veterán
válasz
TESCO-Zsömle #36456 üzenetére
A Leg-leg-leg-re gondolt bizonyára
-
[CS]Blade2
addikt
válasz
TESCO-Zsömle #36399 üzenetére
Ezt könnyen ki lehet számolni, csak bepötyögöm egy excel táblába:
Ha Vettelt minden futamon az első helyre teszem, és aki előtte végzett annál korrigálom a helyezést ez alapján (1. helyett 2., 2. helyett 3., stb..), akkor:
12. futam / SPA:
VET 300
WEB 164 +175 (339)
ALO 147
BUT 135
HAM 13213. futam / MONZA:
VET 325
WEB 164 +150 (314)
ALO 162
BUT 153
HAM 144Csupa győzelemmel Monza-ban ünnepelhetett volna.
Szigorúan véve egy 2 futam (Szingapúr és Suzuka), de lényegében csak 1 (Szingapúr) + 1 pont. -
adman
tag
válasz
TESCO-Zsömle #36399 üzenetére
Abban egyet értek a cikk írójával, hogy egy ilyen géppel már futamokkal ezelőtt zsebre kellett volna tenni a VB-címet, valamint abban, hogy Vettel számtalan versenyszituációban vallott kudarcot. Utóbbi tény. Vissza lehet nézni a felvételeket.
tavaly is ez a szöveg ment h Vettelnek már rég VB kellett volna lennie, ki lehetne valami újat is találni
most azért jóval előrébb van, a pontok 86%-át elhozta...
persze nem azt mondom h nem hibázott, ill h nincsenek nála jobb pilóták, de arányaiban jóval kevesebbet hibázott mint tavaly és kevesebbet hibázott, mint pár VB pilóta -
darál0w
Jómunkásember
válasz
TESCO-Zsömle #36296 üzenetére
bizzunk benne
. jo szurkolast:-)
-
Templomegere
senior tag
válasz
TESCO-Zsömle #36296 üzenetére
dedúúúrvaa
-
ktg3
őstag
válasz
TESCO-Zsömle #36277 üzenetére
ezek szerint webber nincs a 2/3-ban mert nem ő a 2. a vb pontállásban jelenleg
egyértelmű, hogy webber az alsó 1/3-adba tartozik
-
proof88
addikt
válasz
TESCO-Zsömle #36277 üzenetére
a hangsúly ott van, hogy Koba már rég VB lenne benne
ezt így kijelenteni nem lehet
-
#70869248
törölt tag
válasz
TESCO-Zsömle #36250 üzenetére
Nem kell minden hülye linkre ráugrani....és pláne azokat linkelgetni.
Hamilton-nak kell elgondolkodni hogy megint elcseszték a Q-ját ( mint a Singapure-i későn tankolással). Nem igen vágom miért Button után engedték (gyorsabb volt Lewis)...aki szintén lassan ment hogy legyen helye felfutni, Hamilton a sikánra utolérte Button-t. Rá pedig ráfutott Webber és MS.
Webber-t. -
kukinyo
addikt
válasz
TESCO-Zsömle #36250 üzenetére
Szerintem hagyjátok.
Többször bebizonyosodott hogy fingja nincs a f1-ről
Úgy sem fogja belátni hogy az ő kedvence is hibázhat.
Szemellenzős. -
Viktor77
titán
válasz
TESCO-Zsömle #36239 üzenetére
Ja, azt mondjuk kifelejtettem a számításból, hogy Webber is előrébb lett volna, ha nem kell Hamilton miatt lassítania.
-
Viktor77
titán
válasz
TESCO-Zsömle #36232 üzenetére
Így sem értem. Ha Hamiltont kiradírozzuk a képről, akkor Schumacher miért nem ment Webber után? Ott volt hely is, és Webber is épp gyorsított (ha, mint írod, ő is épp megkezdeni akarta a gyorskörét). Vagy őt is le akarta előzni? Nézd meg hol van Scumacher, úgy, hogy külső íven előzte le Hamiltont, jóval nagyobb távot megtéve mint a belsőn Webber.
-
Incubus
tag
válasz
TESCO-Zsömle #36159 üzenetére
ja, persze.
Sajnálnám, ha nem tud az F1-ben maradni, de hülyeségeket ne mondjunk -
-Mike-
addikt
válasz
TESCO-Zsömle #36154 üzenetére
Nem parkolunk le a Rászkász előtt versenyhétvégén.
-
proof88
addikt
válasz
TESCO-Zsömle #36062 üzenetére
ez így van
-
válasz
TESCO-Zsömle #36062 üzenetére
Jó mondat,én se mondhattam volna szebben.
Multkori Schumi-Hamilton csata is nevetséges volt...rászóltak schumira,hogy manőverezzen szabályosabban...? Mai napig nem értem... -
proof88
addikt
válasz
TESCO-Zsömle #36058 üzenetére
nem tudnak, lásd Audi
ja és a mostani 10 órás alms-en is hasonló okból tört szét egy audi .. szerencse, versenyzői mentalitás, meg a többi pilóta figyelmének függvénye -
-Mike-
addikt
válasz
TESCO-Zsömle #36058 üzenetére
Nehogy összehasonlítsd már a két bajnokságot...
-
válasz
TESCO-Zsömle #36042 üzenetére
Akiket nem sokára bannolnak,mert előzni mertek DRS nélkül
-
shteer
titán
válasz
TESCO-Zsömle #36037 üzenetére
így kell. ennyi
szurkolni így is lehet, sőt kell is - ha csak a 2.-ért akkor úgy
-
válasz
TESCO-Zsömle #35998 üzenetére
Néha,tedd hozzá.De nem mindig izgat,hogy Karun Chandok és Narain Kartihkeyan,hogy előzi meg egymást
A sok előzés,elveszti az előzés értékét.Így ez is unalmas lesz,mint ahogy Vettel élen kocsikázása is.
Rubbi: Neked kontaktlencséd van
Aktív témák
Hirdetés
- OLED TV topic
- Formula-1
- Iszonyatos mennyiségű hulladékkal járhat a Windows 10 terméktámogatásának vége
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Apple MacBook
- Sok memóriát spórol a neurális textúratömörítés
- Építő/felújító topik
- Autós topik
- Dacia topic
- Hitelkártyák használata, hitelkártya visszatérítés
- További aktív témák...
- Lenovo Thinkpad X1 Yoga laptop-tablet (12,5 3K/i5-G7/8GB/256SSD) + ceruza
- HP Elitebook 840 G3 laptop (14FHD/I5-G6/8GB/256SSD/Matricázott) - Akku X
- HP 15-af105nh laptop (15,6FHD/AmdQuad/4GB/128SSD/Magyar) - Akku X
- Dell E6420 laptop (14/i5-G2/4GB/320HDD) - Akku X
- Dell E5440 laptop (14/i3-G4/8GB/128SSD/Magyar/AkkuX)
- REFURBISHED - DELL Thunderbolt Dock WD19TBS docking station (210-AZBV)
- LG 32GS95UE - 32" OLED / UHD 4K / 240Hz - 480Hz & 0.03ms / 1300 Nits / NVIDIA G-Sync / AMD FreeSync
- BESZÁMÍTÁS! MSI H510M i5 10500 32GB DDR4 960GB SSD RTX 3060 12GB Rampage SHIVA ADATA 600W
- Telefon felvásárlás!! iPhone 12 Mini/iPhone 12/iPhone 12 Pro/iPhone 12 Pro Max
- Csere-Beszámítás! MSI Gaming X RTX 4060Ti 16GB GDRR6 Videokártya!
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest