- Motorola Edge 60 és Edge 60 Pro - és a vas?
- Yettel topik
- Hat év támogatást csomagolt fém házba a OnePlus Nord 4
- Google Pixel topik
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Samsung Galaxy Watch7 - kötelező kör
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- iPhone topik
- Friss koncepciót hoz a Nothing Phone (3)
- Xiaomi 15 - kicsi telefon nagy energiával
Aktív témák
-
hunnylander
őstag
válasz
Motion_Blur #11178 üzenetére
A pilóták hozzátették a maguk részét, a két ferraris is forgott rendesen, de ez akkor is inkább taktikai csapathiba kitenni a pilótákat ilyen helyzetnek, amikor már gyorsan romló időjárásban kell futniuk a pénzük után. Mert egy biztonsági mért kört sem tettek az elején pedig HRT-k, Virginek, Lotusok ellen az is elég lett volna. Epic fail!
Ahhoz, hogy megpróbáljon bejutni igencsak határon autózott Hamilton és Alonso is, benne is volt a hiba mindkettőben. Button meg bejutott Q2-be, mégis eldobta, mert ő se tudhatta mire lesz elég.
-
Tálydi
senior tag
válasz
Motion_Blur #11159 üzenetére
Kire gondolsz?
(#11162) gempulaRosberg jobb időt ment, 6 hellyel előrébb van,szvsz kedvencünk hibázott:S
-
gamerkiller
senior tag
válasz
Motion_Blur #11102 üzenetére
Pedig lehet sokan megkonnyebultek. Nem lehet jo erzes 200-al belecsuszni a falba!
-
kozmi55
tag
válasz
Motion_Blur #11102 üzenetére
Valóban... aztán megint az lesz, mint tavaly a futamon. Várnak, várnak... aztán egyszer csak beötétedik. Akkor mit csinálnak??? Nem lenne igazságos Q2 szerint indulni.
-
barnam_
nagyúr
válasz
Motion_Blur #11055 üzenetére
Az se biztos hogy jobb lett volna ha kimennek az elején amikor mindenki kiment, és pl. beragadnak valaki mögé, feltartja őket, stb stb.
-
t1
veterán
válasz
Motion_Blur #11055 üzenetére
Jah
De Alonso nagyon nagyot ment -
JJános
addikt
válasz
Motion_Blur #11005 üzenetére
Kimi lovag.
-
D@ni88
addikt
válasz
Motion_Blur #11005 üzenetére
na ez aztán a neki való PR rendezvény
-
TESCO-Zsömle
titán
válasz
Motion_Blur #10967 üzenetére
Ha felhős, akkor az aszfalt -elvileg- nem lesz olyan meleg, mint Bahreinben -ahol sütötte a nap-. Ez nekünk csak jó lehet gumik szempontjából.
-
P00By
nagyúr
válasz
Motion_Blur #10942 üzenetére
Vajh az FIA mikor fog nyafogni?
-
JJános
addikt
válasz
Motion_Blur #10934 üzenetére
Merci-Petronas Malájföldön.
[link] -
Oliverda
titán
válasz
Motion_Blur #10909 üzenetére
Azért erre nem fogadnék. Éppen elkerülheti pályát az eső vagy leesik a session előtt egy órával aztán fél óra múlva már fel is szárad. Már nem mintha bánnám majd ha esne...
Mondjuk én annak örülnék ha a rajt előtt leesne és vizes pályán vágnának neki a versenyek. Nem örülnék ha 10-15 körig SC mögött totyognának vagy ha megint félbevágnák az egészet...
-
AMD Power
titán
válasz
Motion_Blur #10834 üzenetére
Ezek nem normálisak. Mit képzel ez?
-
MPowerPH
félisten
válasz
Motion_Blur #10834 üzenetére
Ahogy mondod. Ez a Hamiltonos dolog is nevetséges. A rendőr miért büntet meg, ha füstölteted a gumikat?
Egyéni szoc. problem, kinek mennyi pénze van. Már engem is állítottak meg, hogy pirosnál csikorgó kerékkel indultam. De nem tudott mit csinálni, megkérdeztem, hogy mi köze van hozzá. Érdekesek ezek az Ausztrálok....
-
Integra
titán
válasz
Motion_Blur #10834 üzenetére
ott van a cikk végén a lényeg és a megfelelő környezetben értelmezendő.
teljesen érthető, a rendőrfőnök nem fog a kampánytól eltérni mert hamliton hamilton, ez a dolga. nem kell ezzel nagyon foglalkozni szerintem. -
Oliverda
titán
válasz
Motion_Blur #10834 üzenetére
Ja, de a spanyol sajtó sem kutya.
Mondjuk egyik sem, de ebből látszik hogy elég hálátlan népség az olasz.
Egy másik oldalon meg s***fejet olvastam. Azt nem igazán értem hogy egy miniszter hogyan nyilatkozhat ilyet nyilvánosan de mindegy. Bolhából elefántot. Sz@rni kell az egészre.
-
#70869248
törölt tag
válasz
Motion_Blur #10834 üzenetére
...hát ez kemény. Kicsit érdekes hozzáállás
..mondjuk erről az jutott eszembe, amikor 'most', nálunk meghurcolták a rákellenes alapítvány reklámplakátjáért az alapítványt, kint újzélandon meg olyan közlekedési reklámfilmet láttam, ahol egy kereszteződésben állt a halál és pörgette a szerencsekereket, aztán ahol kipörgette a mekhasz-t ott az áthajtó autó karambolt szenvedett.
Tök kemény reklámfilm volt...nagyon jó zenével, és színésszel. Ütött mint atom, ahogy néztem.
De volt egy másik...ahol hárman ültek az autóban, apa és fia elől, anyu hátul, apa nyomta a kuplungot a fia meg váltott, mentek mint gép a nyaralójukba és vigyorogtak-snit ugrunk az időben-gyerek vezet-apa ül mellette, anyu hátul..mennek a nyaralóba, gyerek megérkezés után dobja a kulcsot az apjának mire az apja: lazaaaa. snit ugrunk az időben. Papa-Mama megérkeznek a nyaralóba, gyerek különautóval jön de még sehol...mama aggódik, papa nyugtatja: nyugi (mittomén mi a neve) jól vezet..de közben aggódva néz, és közben bevágták az autót amint egy nagy féknyommal a hátán fekszik összetörve, füstölögve.
Ez is brutál hangulatú 'reklámfilm' volt.
Gondolom Ausziknál is ezek mentek...szal elég keményen kampányolnak a gyors vezetés ellen.
De azért a f@szkalapozás egy kicsit sok. -
Oliverda
titán
válasz
Motion_Blur #10428 üzenetére
Én is inkább az olaszt választanám az angol/német konyhával szemben.
raczger:
Ugye 17:00-kor rajtolnak vasárnap...
-
raczger
őstag
válasz
Motion_Blur #10425 üzenetére
Csak egy helyen jósolnak esőt (gondolom a cikk írója is onnan nézhette), de többi helyen max kisebb záport, de legtöbb helyen felhőset ígérnek, kíváncsi vagyok melyik előrejelzési modell jön be.
-
JJános
addikt
válasz
Motion_Blur #10420 üzenetére
Most Lonzi. És ha idén VB lesz? Don Alonsó?
-
Oliverda
titán
válasz
Motion_Blur #10389 üzenetére
-
Bermi
aktív tag
válasz
Motion_Blur #10308 üzenetére
kiváncsi vagyok a többi eredményre. én is kitöltöttem.
arra pedig főleg, hogy átemelnek-e majd valamit az évek során. -
TESCO-Zsömle
titán
válasz
Motion_Blur #10308 üzenetére
Papírforma szerint...
-
Oliverda
titán
válasz
Motion_Blur #10286 üzenetére
A külső íven ott szívás van. Mondjuk azért megnézném a rajtot Massa onboard-jából is mert ebből már a végén nem látni hogy pontosan hol is van Massa.
Sebaj...most ezzel vigasztalódok.
-
Peat;)
veterán
válasz
Motion_Blur #10286 üzenetére
Láttam egy cikk címet ami alapján ki volt akadva Hami Maszatra, vagy "médiacikk" volt (nem olvastam el) vagy Haminak keserű a szőlő..én úgy láttam figyelt rá Massa, tipikus kiszorítást akart csinálni mint amit Hami és a többi pilóta is nagy szívvel művel ha van rá esélye. De utána mégis ő maga cseszte el.
-
JJános
addikt
válasz
Motion_Blur #10286 üzenetére
-
TESCO-Zsömle
titán
válasz
Motion_Blur #10286 üzenetére
Ezmekkoranagy!
-
Bermi
aktív tag
válasz
Motion_Blur #10286 üzenetére
qjó
-
#70869248
törölt tag
válasz
Motion_Blur #10283 üzenetére
Szvsz Bruno-nak már nincs hova menni, ...viszont elképzelhetőnek tartok versenyzői vándorlásokat év közben, ez nem könnyű sosem, mert ha egy támogató mint személyes szponzor érkezik a csapathoz, akkor általában megy a versenyzővel.
de nem mindig.
Előfordulhat hogy vagy megmaradhat a támogató a csapatnál mint a Santander a McLaren-nél Alonso távozása után, erre elég kevés az esély de a Senna név az Senna név, akár még a Torro Rosso is beüthet, ha a körülmények és a szerződések lehetővé teszik.
Le Mans-ban már indult, a Gp2 nem hinném hogy szerepel a tervei között,..a tengerentúl pedig biztos lenne helye, de azzal még ráér..Indy-be akkor is mehet versenyezni ha itt még 2 évig semmi nem lesz.
Én azt tartom valószínűnek hogy megpróbál sikeres lenni ebben az évében, és jövőre jobb lehetőséget találni...azaz a klasszikus úton haladni.
De még akár az is előferdülhet hogy a Virgin-nél Di Grassi megy és bekínálják Senna-t, az is megfontolandó lehet.
A Lotus-ra nem gondolnék...ők most sokat erősödtek azáltal hogy végigmentek a futamon, és egy teljes futam adataival tudnak dolgozni, valamint két tapasztalt versenyzőjük van, ráadásul az egyik időfutamerős a másik meg egy élcsapattól érkezett....én el nem engedném egyiket sem az első évben.én maradnék a sorozatban a helyében, leeshet neki valami jobb hely...a legfontosabb a meló és persze a nyitottság, innen csak felfelé vezet az út
-
#70869248
törölt tag
válasz
Motion_Blur #10256 üzenetére
természetesen a megbízhatóságot szeretnék megnövelni...ahogy a többiek is
...nem is tudom eddig mit csináltak ezen a területen, az az igazság hogy mondjuk nekem ez csöppet sem vicces, csak már most mit lehet ezen mérgelődni.
Egy nagy maszlag...ha az FIA annyira tudná hogy mit kell lehúzni a megkért fejlesztések listájáról, akkor nem fejlődtek volna a motorok a befagyasztás alatt.
-/f1vilag.hu/hirek/renaultEz is egy nem jól működő dolog..ez a 'motorbefagyasztás'
-
stvnppp
senior tag
válasz
Motion_Blur #10236 üzenetére
Az a rossz hír, hogy egyáltalán kérdésként merült fel, hogy esetleg nem...
-
#70869248
törölt tag
válasz
Motion_Blur #10175 üzenetére
Sztem ezt elég sok minden befolyásolja, árnyalt a statisztika ahhoz hogy gyorsan eredményt lehessen hozni...de agyonbiztonságozták a sorozatot az ziher, számomra.
pl. egy váltócsere, motorcsere a mezőny végére száműzött egy versenyzőt napjainkban, onnan természetesen előzött...hiszen jóval gyengébb autókkal mérkőzött meg..ez csak egy példa.
Mindenesetre sztem a kép még jóval szomorúbb mint az első pillantásra látszik....köszönhetően az üzleties gondolkodású menedzselésnek, ez kiterjed a pályákra, pályaválasztásokra, a túlbiztonságizott technikának...alig látni a nyers erőt, jó-jó még azért lehet, de teszem azt, és most utoljára emlegetem fel az IndyCar-t, a mostani Sao Paulo-i futamon (utcai pálya) nézd meg mit össze ugrálnak az autók, nesze neked féktáv.
- Youtube
A közvetítés is.., lehet lesajnálni az amcsikat (aki akarja), de foglalkoznak a dologgal, nem csak fejnek a sportból
..azért Sato megérkezett nem gyengén a kanyarba...övé volt az első balhé.
Sztem simán el lehetne lesni pár trükköt a 'válságban' lévő Indy Car-ból. -
Nowhereman
őstag
válasz
Motion_Blur #10177 üzenetére
Miféle 1,5-2 másodperccel lassabb technikáról kvartyogsz itten? Oli probált kamuzni néhány 1,5s-es különbségre hívatkozva. Hadd ne sülyedjek erre a szintre, és hadd ne kezdjem bekaikázni azokat a köröket, amikor Lajoska neve mellett jobb idő áll mint Vettelé mellett. Vagy esetleg kontrázzak rá azzal, hogy milyen béna az a Vettel, hogy Lajoska egy 2 másodpercel lassabb autóval temposabban körözget, azonos gumin, tisztán...
Az ilyen színvonalú vitázáshoz remek lehetőség van a sok f1-el foglalkozó magazinok fórumain. Itt azért tartsunk valami színvonalat..."Mennyivel nyújtott többet a hétvégén Webbo, mint Vettel?" - mondjuk, hogy a verseny után nem kezdte el szapulni a szerelőket, amiért gombost őelé teleportálták. Pedig tegyük hozzá nem ez az első alkalom, hogy kicsesztek vele. Vettel meg hónapokig hajtogatja hogy a hungaroringen Kimi ment neki, miközben őkelme nem akarta figyelembe venni, hogy a mellette lévő másik háromnak is be kell fordulni a következő kanyarban.
-
AMD Power
titán
válasz
Motion_Blur #10053 üzenetére
Kicsit beteg ez a gyerek.
-
lenox
veterán
válasz
Motion_Blur #9824 üzenetére
Na ja, de magam reszerol Webberrol tudtam, Gombosrol meg sejtettem, hogy gyengebb a csapattarsnal, a Nyugger meg remenykedtem, hogy mutat valamit. Zsooti is meg tudta mondani minden hetvegen, hogy melyik volt az az egy session, amikor jobb volt a csapattarsanal, de MS minden sessionben gyengebb volt, nekem ez a problemam.
-
#95904256
törölt tag
válasz
Motion_Blur #9834 üzenetére
Oh... Karun egy kört sem ment?
-
venember83
nagyúr
válasz
Motion_Blur #9834 üzenetére
Schumacher lelátóra megvan már a jegyed?
Tomics: Mintha picit frusztrált lennél...
-
venember83
nagyúr
válasz
Motion_Blur #9824 üzenetére
Kérdés, hogy más éjszakákon nem más pozíciókat álmodtál-e meg? Mert az levonna kicsit az előrelátói képességeidből.
-
#70869248
törölt tag
válasz
Motion_Blur #9633 üzenetére
Szvsz ez nagy homály...csak gondolj bele full tankon egy rajt utáni blokkolás vagy több túl szűk fék....gyakorlatilag ezzel a súlytöbblettel adott esetben az első két kör alatt leharmadolhatják az első kiállásig tervezett körszámot.
szerk:
Sutil helyzete is érdekes...az első 10 'gyengébb' (hosszabb távon) autóira veszélyes lehet Liuzzi is, vagy akár a Rubens..hisz ők szabadon választott gumival mennek.
és ha a puha nagyon lefogy akkor nem tudják kiautózni a szükséges távolságot vele. -
-Mike-
addikt
válasz
Motion_Blur #9633 üzenetére
Egy kerékcseréről beszéltek eddig. A kettő már nem kifizetődő.
-
Pá
addikt
válasz
Motion_Blur #9534 üzenetére
Nem lehetett látni, de nekem gyanús hogy Lonzi és a Mercik is keménnyel voltak kint (Q1 köridő = Q3), a Mekiket nem tudom.
Peat: lehet, hogy benézte a körét, én csak azt látom, hogy ugyanazt mente Q1-ben, mint Q3-ban és Q1-ben tuti keménnyel volt.
-
Oliverda
titán
válasz
Motion_Blur #9534 üzenetére
Nem vesztettél sokat.
Én úgy láttam hogy Sutil-on kívül mindenki lággyal ment. Már csak az a kérdés hogy újjal vagy használttal...
-
zodo
nagyúr
válasz
Motion_Blur #9385 üzenetére
Ma kezdtem el az idei híreket olvasgatni, mert jelenleg nincs kedvenc pilótám akinek drukkolnék, de így is érdekel az idei év (pláne) ,mint az ezt megelőzőek.
Szóval ezt olvastam arról az elemről:"A McLaren rendszerét azonban nem lesz egyszerű lemásolni, ugyanis a feltételezések szerint az orrelemen található nyílásból érkező légáramlatokat a pilótafülkén vezetik keresztül a hátsó szárnyhoz, így az egyenesben csökken a légellenállás. A pilóta a térdével azonban el tudja zárni a szelepet, amivel megszakíthatja ezt a légáramlatot, így a kanyarban az autó megfelelő tapadást biztosít."
Mindenesetre, érdekes fejlesztés.
-
7Heads Drago
veterán
válasz
Motion_Blur #9385 üzenetére
Érdekes hogy nem a két koponya találta ki. (Schumi-Brawn)
-
Bermi
aktív tag
válasz
Motion_Blur #9361 üzenetére
#9329 P00By:
A szabály visszaállítása minden bizonnyal az időmérő teljes menetrendjét érintené, hiszen a három etapra osztott kvalifikáción nehéz lenne igazságosan meghúzni a határt. Amikor életben volt a szabály, az időmérőkön minden pilótának ugynannyi ideje volt arra, hogy megfussa legjobb köridejét.
a jelenlegit én jobban szeretem, bár voltak nagy csaták és jobban lehetett kalkulálni a versenyreén csak a képen látom, de ezen nagyon megváltozott valóban
-
Pá
addikt
válasz
Motion_Blur #9361 üzenetére
Sztem kopaszon gázabb volt.
-
hunnylander
őstag
válasz
Motion_Blur #9326 üzenetére
Ebbe már az eltérő beállítás is belejátszhat. A Mercedes nagyon jó a 2. szektorban, nekik ott is lehet az erősségük. Az autó általánosan is ügyesebb lehet a lassabb kanyarokban, mint a McLaren. De ezen a pályán nincs olyan sok nagy sebességű kanyar, hogy olyan sokat érjen a Mclaren 'high-speed aero'-ja. Gyúrniuk kell egy 2-es szektorra megfelelőbb beállításra.
-
Oliverda
titán
válasz
Motion_Blur #9163 üzenetére
vótmá'
-
-Mike-
addikt
válasz
Motion_Blur #9156 üzenetére
-
venember83
nagyúr
válasz
Motion_Blur #9149 üzenetére
Akárhogy nézem, Button kilóg a sorból.
-
-Mike-
addikt
válasz
Motion_Blur #9149 üzenetére
-
JJános
addikt
válasz
Motion_Blur #9000 üzenetére
Hát ha igaz, az akkor nagyon kemény.
Bár hallottunk már ilyen utópisztikus teljesítményeket. Majd meglátjuk élőben.
Ferrari úgyis gyorsabb lesz. -
brownus
veterán
válasz
Motion_Blur #9000 üzenetére
simán, ha szerződtették the flash-t
-
madstunt
addikt
válasz
Motion_Blur #9000 üzenetére
kétlem.az Eddigi leggyorsabb(versenykörülmények közötti) 4 kerék lecserélés F1-ben asszem kétszer ekkora
-
TESCO-Zsömle
titán
válasz
Motion_Blur #9000 üzenetére
Maga a kerékcsere még megoldható lenne 2s alatt, de a kerékanya le/feltekerése már nem fér bele.
Esetleg még úgy tudom elképzelni, hogy abszolút kettő mindenből. Tehát a lecserélendő kerék anyával és légkulccsal együtt jön le, majd az új kerék, "benne" másik anyával és légkulccsal fel. Ez az egyetlen módja. Így csak a kerék levétele/felrakása számít igazán, a légkulcs seperc apatt végez az anyával. Ezzel lespórolnák a levételt a régi kerékről és a felrakást az új kerékre. Nem tudom van-e limitáció a kerékcseréhez használható eszközök számát illetően...
Vagy ott a lehetőség, hogy spéci rögzítést használtak, amit az új szabályok -elvileg- már tiltanak...
Mindegy, ha tényleg igaz, nem lesznek rest a versenyeken alkalmazni, úgyhogy valszeg megtudjuk. Addig meg minek hirdetni a módszert ugye...
-
Oliverda
titán
válasz
Motion_Blur #9000 üzenetére
Kétlem...
-
-Mike-
addikt
válasz
Motion_Blur #8797 üzenetére
Eléggé ilyen vidéki művelődésházi érzést kelt az összes kép, a megvilágítás is egy nagy hányás.
-
P00By
nagyúr
válasz
Motion_Blur #8700 üzenetére
-
SzalaiG
addikt
válasz
Motion_Blur #8700 üzenetére
Remélem indulhat!
-
Oliverda
titán
válasz
Motion_Blur #8700 üzenetére
Jordan szerint ott lesznek. Neki azért szerintem vannak jó forrásai. Remélem Börni elintézi hogy ott lehessenek.
-
-Mike-
addikt
válasz
Motion_Blur #8700 üzenetére
50%. Vagy igen vagy nem.
-
hunnylander
őstag
válasz
Motion_Blur #8573 üzenetére
Ferrari, Mercedes, Red Bull is PR-kodott...
-
Oliverda
titán
válasz
Motion_Blur #8573 üzenetére
A PR kör már 1:20 alatt lesz.
-
hunnylander
őstag
válasz
Motion_Blur #8566 üzenetére
Ami szemmel látható: új első szárny. Új top body/kipufogó-kivezetés, új nagyobb oldaldoboz-terelőszárny, ami már leér a padlólemezig, új diffúzor. Ezek a nagyobb, szemmel is látható újítások, de BBC infók szerint már Bahreinre módosulni fog a csomag még újabb elemekkel. De ez sok csapatra igaz lehet.
-
Oliverda
titán
válasz
Motion_Blur #8569 üzenetére
Én most az alsóról beszéltem. Nézd meg azon a feliratot. Nem is vízszintes és alig lehet látni a végét.
A felsőt én tükröztem nagy hirtelen mert nem találtam jobbat.
-
shteer
titán
válasz
Motion_Blur #8550 üzenetére
szerintem is
-
válasz
Motion_Blur #8532 üzenetére
Vicces lenne,ha az egyik mclaren szerelő nem fényképezőgéppel nézelődött volna
-
GuB3Ra
aktív tag
válasz
Motion_Blur #8532 üzenetére
A Renault-os a végén le is fényképezte az autót
-
hunnylander
őstag
válasz
Motion_Blur #8521 üzenetére
Már nem azért, de ha összeadjuk a köridőket, 63-63-at vagy Jensonét kiegészítjük még 3 1:25-ös körrel (és így 66-66-ot), mert ennyit vehetett el tőle a piros zászló, akkor Jenson teljesítette a versenytávot gyorsabban, bár szerintem az 1:23-as körök után rászóltak, hogy vegyen vissza és utána stabilan beállt 1:25-ös körökre a piros zászlóig, holott már nagyon könnyű volt az autó és az abroncsokban csak 13 kör volt.
Az 1:25-ös köröket már fele tankkal szórta.
Még az lehet, hogy Massa és/vagy a Ferrari pancserkodott ma, merthogy amit ma produkáltak, az még egy out-of-the-box beállítatlan McLaren ellen sem volt elég.
-
Oliverda
titán
válasz
Motion_Blur #8521 üzenetére
Eltekintve Massa 95-104 közötti köreitől én úgy látom hogy Button jobb volt. Mondjuk Button is odatett pár jobbat 100-104 között. Na de amúgy sem Button-ra kell itt majd figyelni hanem a csapattársára.
-
gV
őstag
válasz
Motion_Blur #8521 üzenetére
pedig nem az [link]
bár ez így nem teljesen jó mivel nincsenek meg a boxba be és ki vezető körök -
hunnylander
őstag
válasz
Motion_Blur #8502 üzenetére
Az autó ebben a formájában nem tűnt ma acélosnak. De ennek sok oka lehet, akkor is ha az autó jó.
Viszont a Red Bull és a Ferrari már a Bahreinbe szánt csomagokkal főpróbázgatott ma, a McLarennek meg van egy 'kamionnyi' új cucca, amit csak ezután tesz fel. Eltérő programon vannak.
-
Oliverda
titán
válasz
Motion_Blur #8502 üzenetére
A visszavonulása előtti időszakból ítélve már elég rossz lehet a szeme.
Button:
"Követtem néhány versenyzőt a nap folyamán, Fernandót és Michaelt is. Mindig nagyon érdekes megfigyelni, hogy mi történik. Soha nem tudhatod, hogy ki mennyi üzemanyagot cipel, de azt láthatod, hogy milyen az autó egyensúlya" – magyarázta a brit pilóta.
"Nekem úgy tűnik, a Mercedes hátulja egy kicsit idegesen viselkedik, sőt fékezésnél olyan, mintha blokkolna a hátsó tengely, de ha 150kg üzemanyagot cipelsz, akkor ez abszolút érthető. Érdekes. A Ferrari jónak tűnik a pályán, kiváló az egyenletessége."
-
laci666
senior tag
válasz
Motion_Blur #8496 üzenetére
Lehet teli tankos köröket mennek
Amúgy meg szerintem egy nagy vicc amit ezek itt művelnek,de legalább ezek itt vannak(de minek)
A másik 2 meg........,
Főleg az amcsi már rég elzavartam volna őket halál .....,maradjanak csak ott ahol vannak ide még nem nőttek fel körözgessenek csak odahaza. -
hunnylander
őstag
válasz
Motion_Blur #8476 üzenetére
Nem hiszem, nem titkolózás az ok, hanem késlekedés.
-
shteer
titán
válasz
Motion_Blur #8476 üzenetére
azért valós tesztek nélkül nem kell annyira félni tőle
Alonso átlaga egy 5 körös etapban 1:21.336, a legjobbja 1:21.183 lett. Ez igencsak erős.
sáláláláááláláááá -
proof88
addikt
válasz
Motion_Blur #8339 üzenetére
én meg már nem tudom megnézni, mert hunny módosította...
-
-Mike-
addikt
válasz
Motion_Blur #8278 üzenetére
Sikánt használják, az utolsó előtti jobbost csak a motorosok.
[link] 44. mptől
-
Oliverda
titán
válasz
Motion_Blur #8249 üzenetére
-
Ricardo
titán
válasz
Motion_Blur #8249 üzenetére
Rockynak bejött
-
#70869248
törölt tag
válasz
Motion_Blur #8234 üzenetére
jaja, ott más járt a fejembe, sajna már nem tudom szerkeszteni. kösz.
-
Xirtam
veterán
válasz
Motion_Blur #8202 üzenetére
Ezt az új Ferraris reklámra csinálták. Az autó meg az új szárnyak miatt van letakarva félig!
-
tibi666
senior tag
válasz
Motion_Blur #8188 üzenetére
majd nézzük meg pár hétvége után. most jóhogy sokan nézték, kíváncsiak voltak, hogy teljesít először.
-
aesir
veterán
válasz
Motion_Blur #8188 üzenetére
Lassan eléri az index.hu napi letöltését...
-
Peat;)
veterán
válasz
Motion_Blur #8098 üzenetére
A kasszából a pontok alapján történik az osztás nem? Konstruktőri helyezés által. Úgy meg szerintem jogos, hogy jobban el legyen osztva a pénz. Így is azok kapják a legtöbbet akik a legjobban szponzoráltak/támogatottak. Most hogy az autógyárak nagy része új versenysorozatot alap...jah akarom mondani elkotródtak beégve, fontos lenne a jobb elosztás. Ész nélküli költekezés pápá.
Az látszik hogy pár f1-es arc nem egy észkombájn, akinek annyira fontos a statisztika (Alonso is...) annak futam után 2 perc áldozatos munkára van szüksége a power gomb benyomásától számítva, hogy vezesse a régi fajtát. De majd megteszi más helyettük.
-
AMD Power
titán
válasz
Motion_Blur #8061 üzenetére
Tetszik, ,hogy LH van elől.. 4 hét múlva majd meglátjuk mire lesz ez elég.
-
Peat;)
veterán
válasz
Motion_Blur #8061 üzenetére
Franc gondolta volna, hogy az Iceman a hóban fog igazán megizzadni.
Aranyos az a kislapát, ovisoknál is ilyet látni.
-
Oliverda
titán
válasz
Motion_Blur #7977 üzenetére
Azért volt már ott másnak is komolyabb problémája az elfordulással.
-
P00By
nagyúr
válasz
Motion_Blur #7933 üzenetére
-
Pá
addikt
válasz
Motion_Blur #7935 üzenetére
Nem értem, azt írja 20% esély esőre.
Eddig is ezt mondták. -
JJános
addikt
válasz
Motion_Blur #7858 üzenetére
Jó kis postás szemük van. Egyik szemükkel a borítékon a címet nézik, másikkal meg a házszámot?
Csak a pályán lássanak jól!
-
hunnylander
őstag
válasz
Motion_Blur #7858 üzenetére
Azt hittem mandulaszemű gridgirl-öket vagy pitbabe-eket linkelsz ilyen utalással.
-
JJános
addikt
válasz
Motion_Blur #7741 üzenetére
Kimi. Video. Jól nyomja.
[link]
Ha még nem volt. -
Oliverda
titán
válasz
Motion_Blur #7741 üzenetére
Nem megy a link.
!Overdose!: Nálam nem...
-
Oliverda
titán
válasz
Motion_Blur #7671 üzenetére
Jaja. Tegnap pont ezt írtam én is a Hunnylander blogjára.
-
Oliverda
titán
válasz
Motion_Blur #7639 üzenetére
Ez?
Bár ilyen rövid tengelytávval már könnyebb lesz elfordulni.
hunnylander: Csak 7 centi van a Ferka meg a McLaren között? Vajon lesz 290es McLaren? MP4-25S
-
laci666
senior tag
válasz
Motion_Blur #7501 üzenetére
Ezeket hol lehet megnézni?
-
Oliverda
titán
válasz
Motion_Blur #7540 üzenetére
Amennyiben jól számoltam akkor ott durván egy harmadik lehetett a tank.
-
Oliverda
titán
válasz
Motion_Blur #7538 üzenetére
Hány körös volt a leghosszabb etapja?
-
attisx
addikt
válasz
Motion_Blur #7526 üzenetére
Azért 2009 februári-márciusi teszteken is születtek érdekes eredmények...
Aktív témák
Hirdetés
- Monitor hiba topik
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Kávé kezdőknek - amatőr koffeinisták anonim klubja
- Revolut
- World of Tanks - MMO
- AMD Navi Radeon™ RX 9xxx sorozat
- Philips LCD és LED TV-k
- Motorola Edge 60 és Edge 60 Pro - és a vas?
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- További aktív témák...
- LAMZU Maya X 8K - Fekete + Artisan MIZUGUMO FUTAE P8 Gari: Mysoft.hu 2027.03.08 -ig - Ár alatt!
- MAGYAR Larousse Enciklopédia 1-2-3 egyben 2999 ft
- Napirajz könyv
- Erdély története I-II-III egyben 3990 ft
- Samsung Galaxy s23 256GB (Snapdragon Gen 2-es SOC) Cream színű gyári garanciás + carbon szálas tok.
- AKCIÓ! ASUS Z97-A Z97 chipset alaplap garanciával hibátlan működéssel
- HGST HUH721010AL5200 10TB 7.2k SAS HDD, DELL branded, nettó 38000Ft + ÁFA, 1 év garancia
- Újra Akcióban!!! Ducky One 2 Mini és SF billentyűzetek a bolti ár töredékéért! Számla+Gari
- 14" Dell Latitude laptopok: 5400, 5480, 5490, 7480, E7440, E7450 / SZÁMLA + GARANCIA
- REFURBISHED - HP USB-C Universal Dock G1 docking station (DisplayLink)
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest