- Hivatalosan is bemutatta a Google a Pixel 6a-t
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Friss koncepciót hoz a Nothing Phone (3)
- Xiaomi 15 Ultra - kamera, telefon
- Íme az új Android Auto!
- Samsung Galaxy S25 Ultra - titán keret, acélos teljesítmény
- Xiaomi 15 - kicsi telefon nagy energiával
- iPhone topik
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Yettel topik
Aktív témák
-
prmcsk
addikt
válasz
Flashcash #17584 üzenetére
Idéznél te, vagy valaki ugyanilyen véleményt a sumáker/ferrari érából, amikor a 7 VB.-hez barika és maszat állandó "slave"-re volt jumperolva ?
Az élet többször bebizonyította, hogy master és slave nélkül, közel azonos képességeknél nem lehet VB.-t nyerni. Elég a mekire gondolni. Alfonzra és hamira, akik szétszopatták egymást, rajkó meg VB. lett, bár szerintem nem véletlen, mert két versennyel a vége előtt 17 pontelőnyt eldobni, ahhoz hülyének kell lenni...
(Ez volt az ára a "kémbotránynak".Istenem, hány VB. cím dőlt el így ?
Bárki megszólalása csak így volna fair...
-
hobizoli
nagyúr
válasz
Flashcash #17455 üzenetére
Nemtom miert baj az ha vmki goyorsabb es meg bele tud szolni az ev vegei eredmenybe akkor elengedik. WRC-ben csillio ijen van...pl amikor szakasz kozben Sainz megallt es kiszallt megnezni vmit az autojan, hogy a csapattarsa ezzel megelozhesse, pedig nyilvan valo volt hogy vilagon semmi baja nincs.
Aki azt hiszi mashol nincs csapatutasitas meg csapatsorrend az hazudik. Lasd pl Redbull szarnycsere multheten. Ott ki vajon az 1.szamu versenyzo? Webber-nek most miert is nem ment a vasa vajon? Joreggelt....
-
Sundesz
addikt
válasz
Flashcash #17415 üzenetére
Az eddigi futamokon elég nagy különbség volt Alonso és Massa között, nyílván ez is megkönnyítette a A Ferrari döntését, hogy kit támogassanak. Ha most Massa csak 24 ponttal lenne lemaradva (tehát nyer, Alo 2nd), de folyamatosan Alonso mögött érne célba a többi futamon, ahogy javarészt így is történt, akkor adtak volna a xarnak két nagy pofont. Persze lehet, hogy ez után Massa minden futamon elveri a csapattársát, csak ez nem túl valszínű.
-
pappnet
csendes tag
válasz
Flashcash #17311 üzenetére
Nyílvánvaló, hogy Massa már kiszállt a VB versenyből, mivel eddig kb semmit sem mutatott, pontja se nagyon van, így miért ne kéne a csapattársat támogatni, akinek még reális esélye van VB lenni meg amúgy is gyorsabb
.
Mivel itt csapatok vannak, ilyen elengedés mindig is volt és lesz is, szerintem nincs ebben semmi kivetnivaló. Előbb-utóbb mindkét versenyző lehet ilyen helyzetben, hogy a másiktól ezt elvárja, és ne csak magával foglalkozzon. (Lásd Kimi vs Massa 2008)
Massanák előbb kellett volna erre gondolnia, ha az első előzésnél beengedte volna Alonsot és nem ragaszkodik a helyéhez, akkor senkinek nem lett volna gondja az interjúknál.
Amúgy meg Massa egy örök második típus, mindig az volt és az is marad.
-
-
Viktor77
titán
válasz
Flashcash #17381 üzenetére
Wéber jól mondta a végén. Tisztán matematikai eséllyel az ilyen sportban nem számolnak.
Te is tudod, hogy a 200 megszerezhető pont, közel sem annyi, max. a második helyezettől való különbséget számolhatod. Ahol, ha azt feltételezed, hogy megnyersz innentől minden futamot, akkor azt is feltételezheted, hogy mindig ugyanaz a második (jelen esetben Hamilton). És ha így számolsz, akkor hopp, máris sehol nem leszel vb. -
Cosmic Gate
aktív tag
válasz
Flashcash #17350 üzenetére
Én meg azt a versenyt várom, amikor rászólnak a Vajkezű Tanárúrra, hogy Hamilton gyorsabb nála
Bár eddig nem nagyon kellett aggódni, mert azt hozza amire szerződtették. Tökéletes második számú pilóta
Eddei Jordan az összeizzadt ingével menjen gitározni, ne füstölögjön, egy riporternek nem az a dolga! kérdez, és meghallgatja a választ, ENNYI!
-
ronaldo
őstag
válasz
Flashcash #17292 üzenetére
Ebben mondjuk vastagon benne van, hogy button ritka lassú.
tehát ilyen nem igen történhet. Teljesen megfontolt versenyző, a lassan járt tovább érsz elvét követi, ami egy olyan világban ahol a red bullok kiütik egymást, ill. állandóan lerobbannak (lásd tavaly), vb címet érhet.
Amikor alonso csapattársa volt, ott ment a hajcibálás rendesen. Button más karakter...
-
Oliverda
titán
válasz
Flashcash #16337 üzenetére
"mi stratégiánk jó volt a kialakult helyzetben"
Nem tudom hogy Brawn hol járt fejben, talán a 2004es Magny-Cours juthatott eszébe mert négy kiállás azért így elég meredek volt. A Kobayashi féle taktika volt a nyerőbb és szvsz talán a Mercedes-szel még többet is ki lehetett volna hozni ebből a taktikából.
-
darál0w
Jómunkásember
válasz
Flashcash #16097 üzenetére
kihasználja amit csak tud...ha meg engedik nek akkor miért ne tegye?!
keményebben kell büntetni, egyértelműbb szabályok kellenek és nem lesznek ilyenek...
mint versenyző, jol csinálja...de mint ember...
(#16103) neduddki szoktalak olvasgatni...mindig jokedvre derítessz ezzekkel az "akcentusos" HSZekkel
-
Gubro
senior tag
válasz
Flashcash #15945 üzenetére
Konkrétan megfőzheti a felfüggesztést a forró levegő.
De az is jó volt, hogy Timo Glock adott Eddie Jordanéknak egy német mezt, mire az angol riporter közölte, hogy jó anyaga van, jó lesz autópolírozásra...
Szerk: Vijay Malliyah alaposan megvizslatta a rajtrácson az egyik McLaren kipufogóelrendezését.
-
TESCO-Zsömle
titán
-
helkis
veterán
válasz
Flashcash #15559 üzenetére
szerintem is..
de ahogy mondták mások is, így utólag könnyű okosnak lenni..
RB-k a biztosra pontra mentek (gondolom ez ki is lett adva a múltkori miatt), és ez egy helyes döntés volt, + ahogy majd kiéleződik a helyzet a vége felé látni fogjuk, hogy ez a mentalítás lesz a nyerő..Alonzo megörökölte Kimi pech-kocsiját?
-
Motion_Blur
félisten
válasz
Flashcash #15541 üzenetére
+5 körrel a végén a legyalult lággyal többet bukott volna, mint azzal az 5 körrel amivel tovább kint tartották keményen...
Én is csípem az összeesküvés-elméleteket, de ez már nevetséges..
Pá:
"Egyedül a Meki végzett jó munkát, ilyen szempontból teljesen megérdemelt a győzelmük."
+ az többi (lekörözött) versenyző, akik gondoskodtak arról, hogy a McLarenek bejöjjenek 1-2-be
-
hunnylander
őstag
válasz
Flashcash #15252 üzenetére
Not available in your country üzenetet nem ad, a lejátszó betöltődik, a loading animáció elindul, az idő számláló elindul, de nem kapok képet vagy valami ... try again later üzenetet ad. Nálam nem működik, de tegyük hozzá, hogy Vodafone HSDPA/3G-vel próbálom és az elmúlt napokban volt úgy, hogy GPRS-re váltott, tehát nem elég stabil és gyors az internet kapcsolat, plusz ehhez jön még hogy a proxy is késleltet nem keveset. A kettő együtt már sok lehet a stream elindulásához. De nem gond, mert a német RTL-t fogom nézni TV-n.
-
PazsitZ
addikt
válasz
Flashcash #14917 üzenetére
Én is erre utlatam feljebb [link]
(#14931) Djuree
Kb. ezt mondom én is és ezért nem értem miért hibás Webber abban, hogy védekezett (nem, nem lökött, nem szorított le a fűre, csak keményen védekezett)
The problem Red Bull have is that it seems clear they favour their protégé Vettel to take the title over Webber, "The team can't expect Webber to score three consecutive dominant pole positions and wipe the floor with all comers, including his team-mate, in the previous two races in Spain and Monaco and then suddenly turn all passive the first time Vettel makes a move on him; if Webber had lifted or moved over, he may as well have just handed the World Championship trophy to his team-mate and headed back to Australia." -
bdav
őstag
válasz
Flashcash #14875 üzenetére
az a baj a redbullnál hogyha Vettlet akarják nagyon tolni, azzal bukhatják a vb-t... Webber vezet de a két McLaren ott van nemmessze, Vettel meg már relative lemaradva; ráadásul nem számíthatnak egész évben arra se hogy az autó jobb lesz annyival mint eddig volt... eléggé rizikósnak tűnik
-
#70869248
törölt tag
válasz
Flashcash #14860 üzenetére
Nagyon fázok attól hogy Vettel-ből 'sztárversenyzőt' akar csinálni a Red Bull, pedig én azt láttam a versenyek után hogy Webber erős lett Vettel mellett.
Lehet hogy Webber néha túl keménykedi a védekezést vagy a támadást, de mint a tabella élén álló versenyzőnek, és aki behúzott két futamot..akár behúzhatta volna ezt is, azaz harcban áll a VB-ért..szal kicsit más a helyzet.
Fogalmam sincs miért kellett volna engednie Webber-nek, mert ilyen nincs. Persze..ha a másik kényszerbehozza és hogy jaj a csapat ne keseregjen akkor el lehet félni a pozíciót...és akkor a másik jól el is veszi, és vissza is él vele.
Ilyen nincs, aki meg akarja nyerni a világbajnokságot, az ne hagyjon helyeket.
Vettel mostanában meg lett verve, aztán még Hamilton is jól megverte a rajt után amikor már azt hitte Vettel hogy megrajtolta és kész.
Egyszerűen kényszeríteni akarta Webber-t hogy hagyjon neki helyet, hát jól kiesett a versenyből...és lehet hogy lecseszik Webber-t, ebben az esetben megvan a véleményem az egyenlőségről, de ha VB-t akar nyerni akkor csak így tovább..mert másként nem fog menni. -
TESCO-Zsömle
titán
válasz
Flashcash #14838 üzenetére
Igazuk is van. Vettelnek nem kellett volna mást csinálni, mint a kanyarig kísérni Webbert, majd ott kitessékelni a pályáról. Ennyi.
Webbo ezek után vagy visszajön a pályára Vettel mögé, vagy átvágja a sikánt, és a szabályok értelmében visszaengedi maga elé... Türelmetlen volt a kiccsákó.
Oliverda: Vettel valszeg tajtékzott, a vezetőség pedig benne több lehetőséget lát, mint a 3x éves Webberben. Máskülönben hülyék.
A szakértők meg azért szakértők, hogy meg tudják mondani a frankót. Én velük értek egyet.
-
wildrain
addikt
válasz
Flashcash #14735 üzenetére
Nem érzem én ezt annyira blöffnek, mert míg a McLaren évek óta az élvonalban van megbízhatóságot tekintve, a Red Bull pont a sor másik végén kullog. Nem hagyták őket pihenni, hátha összejön nekik valamilyen műszaki hiba. Egyik gyenge pontjuk pl. a fék, ami itt elég komoly terhelést kap az egyenes végén.
-
wildrain
addikt
válasz
Flashcash #13868 üzenetére
Igazad volt, tényleg nem az SC miatt ment ilyen korán a boxba Alonso.
Az első körben pályára küldött biztonsági autó nélkül is villámgyorsan a boxba ment volna Fernando Alonso, hogy szinte a teljes monacói futamot a keményebb gumikkal teljesítse... -
P00By
nagyúr
válasz
Flashcash #13947 üzenetére
Az ügyet az FIA Fellebbviteli Bírósága tárgyalhatja tovább, ám könnyen előfordulhat, hogy formai okokból nem fogadják el a Mercedes beadványát, mivel a Nemzetközi Sportkódex 152-es pontja kimondja, hogy bizonyos büntetésfajták - például a boxutcán áthajtásos büntetések - ellen nem lehet fellebbezni. Pont emiatt nem tárgyalták újra Lewis Hamilton 2008-as spái kihágását sem. Az FIA tájékoztatása szerint a Mercedes nem a "büntetés", hanem a "döntés" ellen fellebbezzett, de kérdés, el lehet-e választani a kettőt.
Én erre alapoztam(A5).
-
wildrain
addikt
válasz
Flashcash #13861 üzenetére
Persze, én kimagyarázok, te meg csupa okosakat írsz, mi?
A lágyon néhány kör alatt végigment volna a kicsiken, ahogy azt keményen is megtette (csak lágyon még gyorsabb lett volna hozzájuk képest, plusz a kímélésre sem kell gondolnia), aztán még néhány kör alatt annyit rájukvert volna, hogy eléjük jön ki a kerékcserénél. -
wildrain
addikt
válasz
Flashcash #13857 üzenetére
1-2 gyors kör a lágy keveréken, mielőtt utolérné az utolsót be a boxba
Nem ment volna be a boxba akkor, amikor utoléri az utolsókat, ha nem lett volna éppen SC. Ennek a résznek mondtam ellent már a verseny előtt is, és ez az, ami messze nem úgy teljesült, ahogy te írtad, hiszen az utolsó utolérése előtt érkező SC-ről nem írtál semmit. Márpedig az egésznek az a lényege, hogy az első SC alatt cserélt kereket, amikor a többiek még nem, és nem akkor, amikor az utolsót utolérte.
Persze a többi stimmel, a kerékcseréje után minden bizonnyal a lehető legtöbb SC fázisban reménykedett. -
hunnylander
őstag
válasz
Flashcash #13854 üzenetére
Alonso says he was told overtaking was not allowed and he is sure Schumacher will be penalised
Valaki koppanni fog. Ross Brawn lehet, hogy megint okos volt, míg az egész mezőnyt arra okították rádión, hogy nem előzhet Schuminak leadták az ellen-értelmezést és élt vele.
Nem sajnálnám tőle a 6. helyet.
-
-
bdav
őstag
válasz
Flashcash #13774 üzenetére
ha jól értem akkor azt mondod h. a "safety car is deployed" azt jelentené h. kiengedés alatt van? én hunny-val értek egyet, ha tükörforgatni akarom a mondatot akkor azt kéne h.
"safety car is deployed" -> sc ki van engedve (tehát a pályán van)
ha éppen engedik ki az angolul sztem az lenne h. "safety car is being deployed"
-
wildrain
addikt
válasz
Flashcash #13505 üzenetére
Mielőtt utolérné az utolsót? Ne viccelj, az kb. az első kör végén lesz. Szerintem a kiscsapatokat le kell nyomni erőből, meg neki kell menni még a többinek is, egy-két Williams, Sauber, Toro Rosso meglehet még, aztán figyelni kell, hogy hova érkezik a kerékcsere után, és aszerint cserélni.
-
ronaldo
őstag
válasz
Flashcash #13505 üzenetére
Azért a kemény is rondán elfogyna a verseny felére/háromnegyedére, mivel neki folyamatosan csatáznia kellene.
Az idei szabályok keretein belül ez a "hátulról jöjjünk fel" dolog Monacoban nem fog működni. Amit leírtál az akkor menne, ha még lenne tankolás. Hisz ott lehetett nagy dolgokat meghúzni. Ez így nulla. Még egy gyors pályán is szétspórolják magukat, hát akkor ott ahol nem is lehet előzni?
Egyedül a hátsó szekció tömegkarambolja tudná megmenteni ezt a futamot az év legunalmasabb 1,5 órája címtől
-
MPowerPH
félisten
válasz
Flashcash #10889 üzenetére
Igen, ő ezt állítja, és ezt is állította mikor először rákérdeztek. Valami vibrált, nem stimmelt, utána erősödött, és nem tudott megállni. De a mostani hivatalos nyilatkozat szerint pedig a bal első kerék és a tengely között megszűnt a nyomaték. Ez azt jelenti, hogy blokkolt. Csak érthetetlen, mert úgy látszott normális féktávot vesz, de mégse tud megállni, és látszott hogy bizonytalan az autó.
-
#70869248
törölt tag
válasz
Flashcash #10512 üzenetére
Akkor az lehet amit mondott, nem jól futtatta fel a gumijait...mindenképpen problémája volt, mert ha ki akarták volna próbálni a lágyat hogy mit tud, akkor nem végére hagyták volna.
Szal mindenképpen elcseszte/elcseszték, be kellett volna jutnia és ott keményen futnia egy jó qual kört, és akkor ő van Sutil helyben.
Így ez nem jó..le kell rajtolnia Sutil-t, meg kell úsznia a rajtot, és utána lehetőleg még előzni, amíg az eleje kijön kerékcserére.
szerk: Button pl. rosszabb időt ment lágyon mint keményen..Na mindegy ennyit Lewis-ról. Mert a Mercedes is megér egy misét, a Red Bull meg pláne, az egyik a 'gyengesége' miatt, a másik meg az ereje miatt.
-
Oliverda
titán
válasz
Flashcash #9754 üzenetére
"A kötelező két - három kiállás még megoldható, ha szólnak a Bridgestone-nak, hogy lágyabb keveréket készítsenek, ami kikényszeríti a minimum két kiállást."
Pont ezt mondtam én is pár hete. Jó lenne ha ezt meglépnék. A mindenkinek kötelezően előírt 2 gumicserének nem lenne sok értelme.
Amúgy voltak ennél jóval unalmasabb futamok az elmúlt években. Elég elhamarkodott lenne messzemenő következtetéseket levonni ebből az egy versenyből.
-
Integra
titán
válasz
Flashcash #9737 üzenetére
nem is értem azokat, akik itt nem is tudom mit reméltek, izgalmakat, meg sumaherazistengyőzelem etc.. rettenet.
a taknolás megtiltása vicc, még csak minimálisan sincsen taktika. bár már önmagában szomorú, hogy így lehet taktikázással, tankolással valamit az izgalmakon növelni. vagy sem, de mindegy.
a 8 motor szabály meg megadja a kegyelem döfést, már tekergeti mindenki vissza a fordulatszámot, hogy kímélje a technikát.
csírájában ölik meg a versenyzést.
majd most jön a sok nagyokos és megmagyarázza.
ne szépítsünk, ez gyalázatos idáig. -
#70869248
törölt tag
válasz
Flashcash #1563 üzenetére
Nem...nem annak köszönheti. Egy SC bármikor előfordulhat, nem verhetsz le egyet az SC-t előidéző versenyzőnek hogy de béna vagy most hibáztam mert sietnem kellett.
Mások nem hibáztak, nem raktak fel esőgumit száraz helyett, nem kalimpáltak a nyalókával, és nem álltak döbbenten hogy most mi lesz.
Ez egy SC helyzet volt...szimpla SC, ami bármikor előfordulhat.
A Ferrari meg elengedte Massa-t, mert elrontotta a kiengedésért felelős szakemberük.Amennyiben Piquet nekiment volna Massa-nak, ...de az SC hozzátartozik a versenyhez.
szerk: ez egy valódi SC helyzet volt, az autó olyan helyen állt hogy be kellett küldeni az SC-t.
A Ferrari hibája irányából teljesen mindegy hogy az SC előidézése szándékos volt vagy sem.
Az SC megtörtént és ők hibáztak a tankolásnál. -
#70869248
törölt tag
-
Motion_Blur
félisten
válasz
Flashcash #1397 üzenetére
"Az pedig természetes, hogy Hamilton nem használt a mért körében KERSt a parabolica kigyorsításon, hiszen ott nincs értelme használni"
Mi (legalábbis én) a felvezető körre gondoltunk. Amikor visszajátszották Hami pole körét lehetett látni, hogy a Parabolica-ból kifele végig tolja a KERS-t, ami a rajt/célvonalon újratöltődött. Jobban belegondolva tényleg nem sokat számíthat, de a semminél biztosan többet ér
-
!Overdose!
őstag
válasz
Flashcash #1343 üzenetére
Ez nem feltétlenül igaz. Végsebességben pl. szombaton Glock 4. lett. Szerintem más is okozhatta a Toyota (Wiliams) gyengélkedését.
Szerintem hasonló a helyzet, mint anno a BAR-nál volt 2004-2005-ben. Ők sem tudták, hogy ha éppen gyors az autó az mitől van vagy ha lassú akkor az mitől. A Toyotához sem kéne más csak egy Ross Brawn szintű szakember, aki össze tudja fogni az erőforrásokat és átlátni a japán vezetés okozta káoszon.
-
#70869248
törölt tag
válasz
Flashcash #1273 üzenetére
..háát nem volt egy acélos a versenyének az eleje az biztos sőt az kicsit gáz volt sztem
..kieshetett a ritmusból, és aztán nehezen vette fel újra..nagyon sok pozíciót bukott.
Aztán volt még egy vívása valamelyik Force India-val amikor az hideg gumikon jött ki elé, és Kova' a Roggia előtt ráugrott, de aztán kicsit elveszett módon próbálkozott..nem is sikerült. -
#70869248
törölt tag
válasz
Flashcash #1269 üzenetére
Veled nem vitatkozom valszeg úgy van, gondolom akkor a sárga miatt leintették..elvileg a Monzai nagydíj 53 körös, és Hamilton az 52. körben verte oda. +1 kört írnak a neve mellé.
zed1983: az tény hogy hibázott, azt nehéz is lenne vitatni elég látványos volt
Itt az a vita lényege hogy miért nem maradt okosba a fenekén a 3. helyen, miért próbálta meg megszerezni a 2.-t az utolsó körben.
(illetve én csak a hülyézés miatt kezdtem el írni, de ide lettünk)
Aktív témák
Hirdetés
- Hobby elektronika
- Elemlámpa, zseblámpa
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Autós topik
- Hivatalosan is bemutatta a Google a Pixel 6a-t
- Canon EOS DSLR topic
- Napelem
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Friss koncepciót hoz a Nothing Phone (3)
- További aktív témák...
- Dell Latitude 7410 Strapabíró Ütésálló Profi Ultrabook Laptop 14" -80% i7-10610U 16/512 FHD IPS MATT
- Eladó Lian Li O11D MINI-X gépház
- Lenovo ThinkPad P17 Tervező Vágó Laptop -50% 17,3" i7-10750H 32/512 QUADRO T1000 4GB
- FSP DAGGER PRO ATX3.0(PCIe5.0) 850W Sfx tápegység
- Eladó PNY GeForce RTX 4070 Ti SUPER 16GB OC XLR8
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 7 7800X3D 32/64GB RAM RTX 5080 16GB GAMER PC termékbeszámítással
- Samsung Galaxy A23 5G 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- BESZÁMÍTÁS! Sony PlayStation4 PRO 1TB fekete konzol extra játékokkal garanciával hibátlan működéssel
- 100 - Lenovo Yoga Pro 9 (16IRP8) - Intel Core i9-13905H, RTX 4070 (ELKELT)
- BESZÁMÍTÁS! LG UltraGear 27GL850-B 144Hz QHD 1ms monitor garanciával hibátlan működéssel
Állásajánlatok
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest