- Honor Magic V3 - mágikus realizmus
- Yettel topik
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Samsung Galaxy S25 Ultra - titán keret, acélos teljesítmény
- iPhone topik
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Íme az új Android Auto!
- Megjelent a Poco F7, eurós ára is van már
- Amazfit Active 2 NFC - jó kör
- Kiszivárgott a Pixel 10 Pro
Aktív témák
-
#70869248
törölt tag
válasz
Oliverda #17742 üzenetére
A Bridge' nem a kopásra tesz elsősorban, sokkal mélyebb betekintése van az összes csapat gumimelegítési jellegzetességeiről, az összes pálya felületéről, és a saját termékükről.
Nagyságrendekkel bonyolultabb az ő előzetes felmérésük egy pályáról, mint amit te gondolsz magadban, és ami alapján arra jutottál hogy okosat tudsz nekik mondani.
Egy percig se hidd már azt hogy te bármit..ismétlem bármit is jobban tudnál vagy sejtenél az ideális gumikról egy versenypályára ami alapján megengedheted magadnak ezt a lenéző stílust.
Te nulla, azaz nulla tudással bírsz, ők meg a maximális, azaz tökéletes tudással ami elérhető és mérhető.
Ennek fényében röhejes a:
"..Talán amire visszavonulnak rájönnek, hogy akkor lenne izgalmasabb a verseny ha két egymás mellett álló lágyabb keveréket vinnének a futamokra."
fitymálásod.
..és mellé méltatlan is. -
Integra
titán
válasz
Oliverda #17728 üzenetére
alonsoban is annyi a gerinc mint egy gilisztában, na de mindegy is.
igazából tényleg engedélyezni kéne végre a csapatsorrendet, mert úgyis van, és minden csapat úgy teszi tönkre a sportot ("sportot") ahogy kedve van, akkor legalább már nyíltan tegyék tönkre..
minek ez a képmutatás?
horner is végre megnyugszik akkor talán -
Ijk
nagyúr
válasz
Oliverda #17644 üzenetére
Massa kiváló versenyző, ugyanakkor tud alázatos lenni, csapatjátékos. Egy szar versenyzővel nem menne Alonso semmire, szüksége van most egy jó hátvédre, most sem volt hátrány hogy a kettős győzelemmel Vetteltől pontot loptak. Viszont ugyanezért nem világbajnoknak született, tipikus második. De hátvédnek szerintem a legjobb pilóta a mezőnyben és sajnos ezzel ő is tisztában van.
Zárójelben megjegyzem, igaz Kimi drukkerként elfogult vagyok, de szerintem egész egyszerűen az a helyzet, hogy 2007-ben Kimi alá fejlesztettek, 2008-09-ben Massa alá. Érdekes, hogy amikor Massa sajnálatos módon tavaly kiesett, Kimi elkezdett versenyezni, valamiért jobban kijött az autóval. -
Viktor77
titán
válasz
Oliverda #17630 üzenetére
Jaa, Hamilton pusztán jócselekedetként megmutatta a bíráknak, hol nem stimmel a szabálykönyv. Példákkal illusztrálva.
Ez jól szemlélteti a van kalapja, nincs kalapja viccet:
"Alonso az első, Massa pedig a második, a hangulat azonban elharapódzott. Ismerjük be, hogy ha Felipe nyert volna, azt mondták volna, hogy a Ferrari nem normális."Ha Massát engedték volna nyerni, rajtuk röhögne mindenki.
-
Peat;)
veterán
válasz
Oliverda #17591 üzenetére
"Szépen leírta a Pitpass. Szvsz ezzel az egésszel a Ferrari csak maga alatt vágta a fát. Mondjuk egy ilyen szvsz balf@sz csapatvezetéstől mégis mit várhat az ember..."
Ez így van. Csak hogy legyen közös nevezőnk. Már tavaly is csak utas volt a két pilóta a csapat által kreált hullámvasúton.
-
Peat;)
veterán
válasz
Oliverda #17569 üzenetére
"Feltartás: Egyforma autóval és taktikával azért egy kicsit is komolyabb pilóta már tartani tudja a csapattársat. Persze előzze meg ha gyorsabb, egyet értek. De ugyanolyan autót megelőzni nem épp könnyű feladat, avagy Button a lelassított és támadásra még csak nem is számító Hamiltont meg tudta előzni? Ja értem, az más, Alonsonak attól még 500 méteres szakaszon egyszer jobbról, majd visszaengedés után egyszer balról is meg kéne hogy előzze Massát, mert úgy fair.
Mert ha még agresszívabban támadja Massát akkor meg azért háborogna sok ember. Lásd a boxbejáratos előzést. Ami Hamiltontól szép és agresszív kiváló megmozdulás, az Alonsotól egy csapatot semmibe vevő megmozdulás volt. Mondá sok sok ember. Maga Hami is."A mondá sok ember között te is ott voltál. Vagy analfabéta vagy a mai f1-hez miszerint azt gondolod ugyanazon autóval a világ legtermészetesebb dolga tisztán szépen előzni(láttuk Sutilt hogyan előzték meg előző futamon, pedig Red Bull szerintem jobb autó), vagy nagyon gyorsan változik a véleményed.
Amikor valaki a múltból szed elő valamit, az az én szememben a megfutamodás és gyengeség jelképe. Amennyiben a jelenben nem tud helyt állni a véleményed, akkor a múlt bármilyen irányú idézése csak azt erősíti meg, hogy te magad sem hiszel abban amit a jelenben állítasz. Ezért a jelentől totálisan független múltat kell előszedned önmagad igazolására.
-
sh4d0w
félisten
válasz
Oliverda #17487 üzenetére
Ne tréfálkozzunk már, mert ez viccnek nagyon szar. Úgy kizárták a McLarent, hogy továbbra is számolták az általuk szerzett pontokat, majd az év végén a pénzosztásnál az így "begyűjtött" lóvét levonták a 100 millából, a maradékot kellett kifizetniük. Jah, meg úgy kizárták őket, hogy minden futamon elindulhattak...
Szerintem meg ez a csapatutasítás-tiltás ugyanakkora marhaság, mint fociban a lesszabály. Mindkettőt el kellene törölni, nem lenne vita belőle. Előbb-utóbb úgyis minden csapatnál kialakul a pilótasorrend, igazából a csapat erősségétől függ, hogy ez mennyire kerül fókuszba.
-
MPowerPH
félisten
válasz
Oliverda #17475 üzenetére
Igen? A McLaren anno mit is kapott az ipari kémkedéséért a Ferrari kárára? Mert ugye ott alap lett volna a kizárás, a szakértők szerint is. Nem lesz itt semmi... Nem tudják rájuk bizonyítani, hogy csapatutasítás volt. Massa előadja a betanult szöveget erre az esetre, azt csókolom.
b-type: De most őszintén, Massanak mennyi esélye lenne a VB címre. Nulla, mert neki még nagyobb a lemaradása, és nem Alonsohoz viszonyítva. Egyébként, ha Vettel az elején nem húz rá Alonsora, akkor Massa az életben nem kerül az első helyre. Végig lassabb volt mint Alonso. Az a játék ment, hogy Alonso lemaradt, majd felzárkózott. Lemaradt, majd felzárkózott. Köridők alapján nézve...
-
válasz
Oliverda #17470 üzenetére
Szerintem el fogják venni Alonso és Massa ezen a versenyen megszerzett pontjait.
"A Nemzetközi Automobil Szövetség hockenheimi versenybírósága szabálytalannak minősítette Fernando Alonso Felipe Massa elleni manőverét"
Ez a kulcs mondat, az első ítélet már megszületett és nem valószínű, hogy a versenyíróságot utólag felülbírálnák. A versenybíróságnak nincs joga pontokat törölni, ez pedig nem az időbüntetés kategória, ezért megy tovább az ügy a WMSC elé.Oliverda: Igen, ezt akartam én is írni, csak elsőre nem sikerült.
-
ronaldo
őstag
válasz
Oliverda #17197 üzenetére
Abban bízom, hogy a mclaren is így gondolkodik.
#17202: pont a nagy végsebesség függvényében érdekes, hogy nagyon durva 6 és 7 tizedet kapott a két mclaren. Emiatt kétlem én, hogy egyáltalán előzési pozícióba kerülnének. Ha nincs nagyobb galiba (időjárás...) az 5-6. helynél nincs nekik előrébb. Persze nem reménytelen a csomagjuk, de újra a szokásos hamilton-mákolás kéne, hogy győzelmi helyzetbe kerüljenek. (vagy a tavalyi button easter-egg menetelés). Arra meg remélem nem kerül sor
-
ronaldo
őstag
válasz
Oliverda #17184 üzenetére
ha a mclarent is sújtja egy hasonló pechsorozat, mint alonsot (ill. a ferrarit), akkor akár két futam alatt -50 pont. azzal mondjuk egyetértek, hogy konstruktőri vb-re nincs esély, mert massa nem megbízható. ráadásul ez a futam meg a hungaroringi pont jó esély rá, hogy zárkózzon a ferrari.
bár most, hogy jól megy a gép, feltehetően holnap az eső mindent elmos
nyilván ők jönnek ki rossz ütemben kereketcserélni, az sc őket sújtja, stb... szóval van lehetőség bőven
-
Motion_Blur
félisten
válasz
Oliverda #17153 üzenetére
Tegnap nem tudtak készülni semmit időmérőre, Button csak a versenyre készült. Erre most volt lehetőségük az utolsó 20 percben. Gondolom nem megtankolva szimulálják a qualt.. időmérőn majd kiderül, de 1 körön most a Ferrari erősebb szvsz.
mod: eső várható az időmérő előtt és alatt is
-
MaTTeS
senior tag
-
-
Nowhereman
őstag
válasz
Oliverda #16693 üzenetére
Ezért mondtam, hogy pályáztatás helyett előselejtezős rendszert kellett volna visszahozni.
1./ nem lenne gond a 13 csapattal
2./ nem lenne gond a minőséggel - a komolyan gondolkodók jutnának el a rajtig, az ilyen tapasztalanokat katasztrófálisokra cserélő kabarétársulatok meg rendre kibuknának az előselejtezőn... -
Peat;)
veterán
válasz
Oliverda #16570 üzenetére
"Alonsónak talán savanyú a szőlő" Hamilton azt felelte: "Igen. Láttam a kivetítőn, hogy egy Sauber (Kamui Kobayashi) megelőzte, pedig nem nagy annak a valószínűsége, hogy valakit lehagy egy Sauber. Biztos, hogy egy másik világban találta magát. Igazából nem értem, hogy miért mondja, hogy én befolyásoltam a versenyét."
Én nem tudom melyik nyilatkozatot fordították félre: de egyrészt ha nem tököl akkor Alonso is elmehetett volna (lehet akkor meg ő tökölt volna én nem vitatom, ha meg elmegy akkor két "csaló" van) az SC mellett, ez tény, ennél fogva már befolyásolta a versenyét. Ez egyszerű fizika, az ellen nem kéne állás foglalni Haminak. Amit még nem értek az a gúny amit Hami okád magából, mivel Alonso a szabálytalanság következményének mértékét ecseteli, magát az SC-t torkosborzként lenyelte volna állítása szerint. Nem Hami ellen irányult a kiakadása, hanem a háttéremberek, döntéshozók ellen. Ezt Hamilton sajnos pontosan tudja, felesleges az amit most tett. Alonso gúny nélkül, megfelelően fogalmazott, tényeket közölt sokkal inkább feldúlt állapotban. Hamilton ferdített a "semmi" befolyásolással, tökéletesen tudatában a Sauberes előzés okával milliók elé dob egy ilyen nyilatkozatot és úgy állítja be mint ha csak is őt támadta volna Alonso. Mindezt utólag, nyugodtan, átgondoltan. Ha igaz ez a nyilatkozat, akkor az mindennél beszédesebb. Mind magán mind sportemberileg minősíti, ő tudja mi a jó neki.
Másrészt a pontkérdéssel meg te követed a stílusát, persze ha Hamilton is ott marad ahova a szabályok kötelezik bizonyára ugyanennyi pontja lenne. Vagy ha nem fut egy utolsó kört, kifogy az üzemanyag dologgal (nekem tetszett) akkor is ennyi pontja lenne. Vagy ha ő vezet kuplung nélkül, éri utol csapattársát szinte majd füstöl el motorja akkor is ennyi pontja lenne. Vagy ha őt is ugyanúgy feltartják mint Alonsot a múltkori futamon akkor is ziher első lett volna. Haminak volt egy deffektje idén, amit ráfoghatunk a külső tényezőkre mert szerintem nem ő használta el. Másra én nem emlékszem. Persze nincsenek HA mondatok...Nálam meg igen is vannak és nem tudom egy síkban a pontok mezején megítélni a dolgokat, annyira primitív nem tudok lenni mint pl. Palik. Szerintem Alonso is hibázott egyértelműen pár csúnyát idén, de a csapat és megbízhatóság illetve a többi tényezők, pl múltkori két futam még többet ellene volt.
Azt meg már meg sem említem, hogy aki igazán szereti az f1-et az szerintem örült volna hogy ha Alonso is megy a vb csatába, ahogy én is örülök Haminak. A legutóbbi két futam alapján szerintem jogosan ijedt be, hogy őt ki akarják hagyni a buliból, de lehet én látom rosszul...mindenesetre már most tetemes a lemaradása, így lassan ki lehet húzni egy unalmas, hibázó, nyugdíjas pilótát, minek az oda az elejébe akit Sauberek előzgetnek.
-
Viktor77
titán
válasz
Oliverda #16577 üzenetére
Eltaláltad.
Kimi-s szemüveget hordok. Utálom a Ferrari-t. (Ez ám a szerencsétlenség, az elmúlt pár évet, és az idei szezont nézve. ) Viszont ha Kimi után választani kéne valakit, hogy kinek szurkolok, akkor leginkább Alonso mellett tenném le a voksom.
Nem teljesen elkötelezetten, de ha pisztolyt fognak a fejemhez, hogy válasszak, akkor ő lenne az.
Mostanában leginkább már csak szimplán a futamok izgalma miatt nézem, amit (mint írtam) nagy részben Hamiltonnak köszönhetünk.
Hát ez az én szar helyzetem.BMW001: Akkor egy újabb érv Alonso mellett, bár akkor erre nem így gondoltam.
-
Viktor77
titán
válasz
Oliverda #16570 üzenetére
Azon hsz-ekre is keress rá, ahol nem 1-2 két ember leírja, hogy mióta visszavett az arcából, azóta nagyon rendben lévő figura. Ez főleg a tavalyi év volt, nem kell nagyon sokat keresned.
Ja, és az a Sauber, az időmérős frissességű gumijaival a kedvencedet is elpicsázta volna.
Azon meg szerintem gondolkodj el, hogy vajon rajtad van-e az a bizonyos szemüveg, amit emlegetsz a Ferrari fanok kapcsán, csak más színben.
-
MPowerPH
félisten
válasz
Oliverda #16570 üzenetére
Ha képben lennél a dolgokkal, ahogyan már bebizonyítottad, hogy egyáltalán nem, akkor nem hoztad volna fel a Benettonos időket. Amire nem emléxel, vagy csak szimplán nem értesz hozzá, azt ne kritizált. Akkoriban Schumacher és a Benetton ellen óriási lejárató kampány indult, mindent megmozgattak azért, hogy Hill legyen a VB. Szerencsére nem sikerült nekik, és az az arrogáns, tökkelütött pancser azóta nem tudja ezt megemészteni az angolokkal egyetemben.
Én nem vagyok Alonso fan, bár Hamilton csapattársaként megkedveltem. Ferrari fan vagyok, és Massat nem szeretem. Így Alonso maradt. Egyébként Webbernek szurkolok.Jah, kis kiegészítés, elírtam. Nem 08, hanem 07.
Egyébként úgy tudom, hogy a McLaren volt a legnagyobb csíííter, tudom, hogy szűk a látókör, de arra azért csak emléxik mindenki.
-
-
MPowerPH
félisten
válasz
Oliverda #16494 üzenetére
Itt legalább lenne valami közösség és összetartás. A Te esetedben ez úgy nézne ki, hogy Te vagy az elnök és a tagok is egyben. Egyszemélyes 'hadsereg' rulz.
De az összetartás ott is meglenne, magaddal csak nem állnál le vitatkozni.
Na fejezzük be, ez már nem ide való. PM-ben akár folytathatjuk is, mert jót szórakozok.
-
MPowerPH
félisten
válasz
Oliverda #16491 üzenetére
Kettőn közül szerintem rajtad nevetnek a legtöbben.
A sok priviből amit kaptam, ezt könnyen le tudom szűrni.(bár tudom, hogy ez Téged nem izgat, Te egy személyben képviselsz minden pozitív dolgot, a többi meg a hülye lúzer...persze szerinted.
) Vedd észre magad, ombre.
-
MPowerPH
félisten
válasz
Oliverda #16483 üzenetére
Alonso-nak ahhoz nem volt köze, maradjunk annyiban. Ez lett a vizsgálat vége is a rádióbeszélgetésekből. Ha benne lett volna, őt is eltiltják. Olvass híreket.
Gyatra eredmény, amiről nem tehetnek. Hamilton Alonsoval és Massa-val együtt csigáztak volna az SC után, és ebben a sorrendben is jöttek volna vissza a pályára. Rosszkor jött az SC, és becsületesek voltak, nem veszélyeztették más életét, ahogyan azt Hamilton is tette. Ha ott Hamilton valami galibát okoz, akkor nem csak őt, de a csapatot is örökre eltiltották volna az F1 -től.
b-type: Igen, mindenképpen rosszul jöttek volna ki ebből. De ez azon nem változtat, hogy Hamilton mások életével játszott, akkor írjuk le ezt nyugodtan.
És Hamilton helyezése azért se volt mind1, mivel ő az éllovas, tehát nem mind1, mennyi pontot szerez Alonso és a többiek esetében sem. -
MPowerPH
félisten
válasz
Oliverda #16473 üzenetére
Jah, főleg, h - és most Alonso szavaival élek- "manipulálták a futamot". Hamiltonnak Massa mögött lett volna a helye. Sajnálatos, hogy erre nem került sor.
IM egy dolog, ha figyelnél rendesen, ott könnyű autóval mennek, futamon meg fullra tankoltan indulnak. Asszem nem mind1 ez a tényező, ennyit a gyorsaságról. Ferrari futamon mindig erősebb, mint az IM-en. Buemi hibája pedig elég súlyos volt, mivel a helyezésébe került... Alonso már nem fért be, megpróbálta. És nem szakadt le, végig ott volt mögötte, tisztes távolban. Ha kicsit utána néznél, tudhatnád, hogy Valenciában a melegedés volt az egyik legnagyobb probléma. Alonso hűtötte a motort, a fékeket, és a gumikat is. Szélárnyékban gyorsan elfogy az autó, ezért nem erőltette Button sem az előzést. Sajnálatos, hogy ilyenekkel nem vagy tisztában.
-
D@ni88
addikt
válasz
Oliverda #16478 üzenetére
te mondtad hogy le van írva hogy arra áthajtásos kell. az van megírva a nagykönyvbe.
Csak párhuzamot hoztam hogy ott is le van írva feketén fehéren hogy mit lehet adni, aztán mégsem arányosan büntetik a 2-t. Vagy te ott is egyetértesz büntetések arányával?
Amúgy meg a következő futamtól kezdve meglehetne csinálni, hogy a 2 HRT-s versenyző a felvezető körben élre áll, onnan rajtol, aztán kihívják őket egy áthajtásosra. Vagy ugyan ezt SC alatt megjátszva élre állnak. Aztán valamikor kapnak egy áthajtásost az utolsó 5 körre.
Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest