- Nem növel telepméretet a Galaxy S26 Ultra
- iPhone topik
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Samsung Galaxy S22 és S22+ - a kis vagány meg a bátyja
- One mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Milyen okostelefont vegyek?
- Yettel topik
- Vivo X200 Pro - a kétszázát!
- MIUI / HyperOS topik
Aktív témák
-
Motion_Blur
félisten
-
Calogero
addikt
-
Macibook
tag
válasz
Viktor77 #19620 üzenetére
De az is lehet hogy amikor bement volna meg nem latta a langokat, mivel akkor kezdett el langolni jobban amikor mar elhagyta a bxutca bejaratat.
Mas
Szerintem webber igenis hibazott, fosott hogy nem tudna visszaelozni ezert inkabb rombolt bejott mazlija volt. Nagyon nem szeretem Hamiltont de most azert sjnaltam. Viszont ezzel a huzassal Webber orokre elasta magat elottem. -
#27441408
törölt tag
válasz
Viktor77 #18362 üzenetére
Sehol nem tiltja a szabály hogy így írjak. Te meg gondolom nem vagy a ph ura. Majd ha a szabályzat azon pontját bemutatod nekem ami tiltja azt ahogy írok akkor abbahagyom . LÁSSUK.
Továbbá ha észre vennéd az utolsó hsz sem az F1 fikázása, mert az nem az hogy közlöm hogy ez autóverseny és nem egy sakk verseny. (és mint olyan sport a veszély is hozzá tartozik, ha elolvasod rendesen azt amire reagáltál látod is hogy erről írtam.... ja hogy te neked is sok volt ez a manőver és uncsibb F1-et akarsz látni arról én nem tehetek, én viszont férfias autóversenyt. )
-
#70869248
törölt tag
válasz
Viktor77 #17719 üzenetére
?
Nem kell lefordítani magyarra. pont jó az úgy ahogy írtam
Amikor megkérdezel egy versenyzőt hogy miért akart az lennie ami, akkor azt mondja hogy azért hogy győzzön.
Amikor azt kérdezed tőle hogy miért megy ki a rajtrácsra akkor azt fogja mondani hogy azért hogy győzzön.
Persze technikai sport, de akinek a technikája lehetővé teszi az élen csatázást, az győzni akar....ellenkező esetben nincs keresnivalója egy olyan csapatban aki/ami győzni akar.
ahogy szokták mondani, a győztesre emlékszik mindenki, nem a 4. re...és még csak nem is a 2.-ra.
Az első ver meg mindenki mást, az első hely a legmagasabb.
..annál már nincs feljebb, hogy egy hegymászót idézzek. -
#70869248
törölt tag
válasz
Viktor77 #17717 üzenetére
igen.
Így gondolom.
- (#17401) b-type
-(#17418) b-type -
#70869248
törölt tag
válasz
Viktor77 #17713 üzenetére
én már az elején is azon a véleményen voltam hogy a győzelem átadását versenyzői engedélyhez kötném...elvenném.
Mivel a 2. az első vesztes, minden versenyző győzni akar, minden más pozíció pontgyűjtésre való, így én a győzelem értékét védem.
Leírtam már korábban hogy más pozíció átadását elképzelhetőnek tartom, de a győztes, a győzelem hogy azt ne mondjam 'szentségét' minden körülmények között védeném.
A győzni akarás volt jellemzője minden versenyzőnek, nem a sok 2. és jópár 3. valamint néhány 4. hely begyűjtése...és ezzel válaszoltam Mike-nak is azt hiszem.
szerk: de egyébként is a győzelemért jár a legtöbb pont, pláne az új rendszerben, ezért is védeni kellene, és másként kezelni.
De alapvetően a versenyzői felfogás miatt kell, sztem ez a legrombolóbb, egy 2. 3. 4-5. hely feladása nem üt meg egy versenyzőt, de a győzelem az más, más kell hogy legyen, ..vagy különben nem azért ment a pályára a versenyző. -
#70869248
törölt tag
válasz
Viktor77 #17643 üzenetére
..vagy éppen pont azért kellenek a szabályok mert nagy pénzek forognak.
Nem hinném hogy akár a Ferrari, akár a Mercedes, a Renault, vagy a Red Bull hagyná hogy a dollárszázmilliói homályos módon merüljenek el vagy fizessenek.
Ez önszabályzó rendszer...azt hinni hogy ez egy nagy katyvasz, ahol valamiféle érdekek irányítanak, az az igazi naívság ha lehet mondani.
Aki itt a kalapba dobál 100 milla dollárt, az szereti ha ráláthat.
...közös érdek csak a sport nézettsége, és hitelességének megtartása,...ezen bukhatnak.
De hiába Vettel lenne a tinisztár aki még milliókat ültetne le a tévé elé, ezért a Ferrari nem fog az ablakon kihányni 100 millát az ziher. -
#70869248
törölt tag
-
Peat;)
veterán
válasz
Viktor77 #17631 üzenetére
Van sapka nincs sapka esete megy már jó pár futam óta a Ferrarival és Alonsoval.
Hatalmas égések lehetnek, mind Mclaren mind Red bull részről ahogy közeledik az év vége és esetleg nem a megfelelő ember van elől a pályán. Azért becsülöm őket, hogy ekkora kockázatot be mernek vállalni, mert ha ők később meglépik azt amit most a Ferrari, ilyen nyilatkozatok után, akkor attól a pillanattól fogva pl. "Hiteltelen Senki" lehet a nevük. Annyira felfújták, hogy most már finomabban sem tudják majd meglépni. Csak gratulálni tudok.
Illetve elnézést. Horner már hiteltelen, a történtek fényében. Vagy mert nem a pályán történt és mert Vettel nyert vele akkor minden szép és jó...lehet. A Mclarentől nyilatkozták hogy ők soha nem tennének különböző autót a pilóták alá, nem ám. Örülök hogy egy év alatt ennyit változik egy felnőtt ember mentalitása
Ezt írom, pofátlanság. Ez kell ide. Ezt pedig idén nem a Ferrari dolgozta ki, hanem egy két másik csapat, ők csak átvették. Persze hogy még bénák, idén csak most kezdték el. Amikor a Ferrarit kritizálja valaki az egyben kritizálja a Mclarent és Red Bullt is, ők alkották meg azt a pályát ahova a Ferrari most belépett. Láthatólag nagyon nem tetszik nekik.
-
#70869248
törölt tag
válasz
Viktor77 #17634 üzenetére
Nem lettek volna hülyék, ez nagyon gázos gondolat mert mindenkit arra kényszerít hogy hasonlóan cselekedjen hisz hátrányba kerülhetnek ha az egyik csapat ilyen módon tőr az elsőségre.
...sztem ez egyáltalán nem az a kategória aminek helyeselni kellene, mert ettől már nincs olyan messze a falhoz csapás...tök ugyan az az ösvény.Nem érte meg 7 pontért,..még akkor sem ha tényleg Alonso behúzza 1-6 ponttal a VB-t...mekkora VB lesz az..ezt aztán behúzta, a legjobb volt.
jó fiú voltál Massa, és bocsánat...Alonso meg 'megnyerte' a világbajnokságot...A kiscsapatoknak is ezt kellene, hisz az is eredmény, az újoncok közt elsőnek lenni...jó példa, látni rajta milyen pitiáner a húzás....8 futammal a vége előtt, miért nem 2 futammak az idénykezdés után...lehet hogy valamelyik betlizik mindkét futamon, és akkor már ez is számíthat a végelszámolásnál....
ez minden csak nem jó dolog. -
Oliverda
titán
válasz
Viktor77 #17628 üzenetére
Abban esetleg csak az az "érdekes" hogy rávilágít a szabálykönyv hiányosságaira, pontatlanságaira. Jelen esetben pedig egy nyilvánvaló szabályszegésről van szó amiért megkapták az ott és akkor kiszabható legnagyobb (pénz)büntetést. A többi meg csak ezután jön.
Ijk:
Erre annyit mondanék hogyha ennyire zavar mások véleménye akkor kevesebbet olvasd ezeket a hozzászólásokat. Amúgy nem csak itt a magyar fórumokon megy ez ne aggódj.[link]
Mellesleg én csak rávilágítottam arra, hogy Alonso-nak egy olyan csapat kell mint a Renault ahol minden csak körülötte forgott és mindenki (még a csapattársa is) feltétel nélkül a keze alá dolgozott.
-
#70869248
törölt tag
válasz
Viktor77 #17611 üzenetére
Én már nem igen vágom ki akar lennie a rács túloldalán, egyszer azt mondjátok hogy mindig volt csapatutasítás, és azok a lelki szegények akik ezt sosem látták bezzeg ti, aztán meg hogy Hamilton-Alonso hogy bukta el a VB-t.
Most van vagy nincs, mert ez így nem stimmel....ha mindig is léteztek (csak a hülyék nem látják bezzeg), akkor Hamilton és/vagy Alonso nem bukhatta volna el a VB-t.
Massa-t nem lett volna szabad 7 nyomorult pontért rávenni arra hogy engedje át az első helyet Alonso-nak 8 futammal a vége előtt amikor a megszerezhető pontjai még akár 200 is lehet, a lemaradása meg 64.
-
válasz
Viktor77 #17590 üzenetére
Hát nem is az idény közepén.. Ha a következő három futamon Alo kiesik, vagy megszívja megint valamivel, és nullázik, bumm, a szarnak egy pofon. Tudom, ott a HA, de ott is ott van, hogy HA most elengedi, LEHET világbajnok lesz..
Amúgy meg teljesen mindegy, mert ez egy gesztus, ha úgy tetszik a csapattársnak, és nem egy alanyi jogon járó dolog(ahogy Alonso hiszi), így megköszönni kellene, nem lehülyézni, mert nem engedi el.Arra meg felettébb kíváncsi leszek, mit fognak tenni, ha még 4-5 futamon ez lesz a helyzet, mert ha mindig elengedi, szvsz nagyon gáz lesz Alonsora nézve. Arra pedig volt már példa idén, hogy így alakult, nem is egy..
Részemről téma lezárva, mert nincs értelme erről vitatkozni..
PumPi: Ez úgy van, ahogy leírtad, de akkor mért is Massa a hibás? Talán inkább a mögötte álló csapat..
-
válasz
Viktor77 #17583 üzenetére
Oké, akkor vegyük a többi helyzetet, ahol Alo Massa mögött volt beragadva, és a fenti hsz-ek egy része szerint ott is el kellett volna engedni.. szerinted? Legyen jó pilóta, legyen Ő elöl, és akkor nincs ilyen gond.
Mondom mégegszer és utoljára, ha szerintetek Massa köteles minden helyzetben maga elé engedni Alonsot, mert gyorsabb nála(előzni meg nem tud), és ő a "ki ha én nem", akkor nincs több kérdésem(ahogy rinyál néha a csapatnak, mint az ovodások de komolyan.. a mostani kijelentése a rádióban "ez nevetséges", meg csak engem igazol, hogy szerinte neki alanyi jogon jár, hogy elengedjékMásra ugy látszik nem képes). Az utolsó 3 versenyen, kiélezett helyzetben engedje el, ha ő az esélyes, de ha most senki nem mondja neki(az meg abszurd, hogy mert nincs annyi esze magától.. basszus, versenyezni van itt), sőt az ellenkezőjét kapja tanácsnak, és van hátra még egy rakat futam, nekem egyáltalán nem természetes, hogy csak úgy jófejségből el kéne engednie. Ha nektek az, akkor tudom sajnálni, nézzétek így a forma 1-et, de szerintem az nem sport.
Vettel Webber esetről sincs más véleményem, de most semmi köze ehhez..
-
válasz
Viktor77 #17583 üzenetére
Coulthard, Jordan mind vettek már részt csapatutasításban.
Egyöntetűen mondták, hogy egy csapatutasítást nem így kell kivitelezni, és a Ferrari csapat amatőr módon oldotta meg a helyzetet. Maradjunk annyiban, hogy én inkább nekik hiszek, talán több tapasztalatuk van a témában.
1. Csapatutasítást nem a versenymérnöknek kell közölnie.
2. Ennél jóval diplomatikusabban kellett volna fogalmazni. Rob Smedley nem volt erre felkészülve.
3. Minden esetre fel kell készülni, amit itt a topicban leírtunk a verseny előtt, hogy simán elképzelhető előzés Alonsoval és Vettellel szemben, mert nem igazán jól rajtolnak mostanában azt a Ferrarinak is tudnia kellett.
4. Ha Alonsot akarták favorizálni, akkor előre meg kellett volna beszélni a pilótával és a versenymérnökkel, nyilvánvalóan ez nem történt meg hiszen Rob Smedley még győzelemre bíztatta a versenyzőjét kb. 10 körrel a csapatutasítás kiadása előtt. (valaki ezért is a versenyzőt butázza, akkor a Ferrari csapat mi volt? barom vagy valami durvább? a pilóta mit gondoljon? 10 körrel előtte nyerni fogsz, utánna meg mégis inkább engedd el Alonsot)
5. Az elengedés nem így nézett volna ki, ha a helyzet tisztázva lett volna előre.
6. Nem szivárogtatunk ellenünk felhasználható bizonyítékokat a csapatrádión. (Alonso team) -
#27441408
törölt tag
válasz
Viktor77 #17430 üzenetére
Szerencséd hogy modi vagy.. meg hogy vannak dolgok amiken már fel se húzom magam. HAJRÁ CSÁPOLJ ENNEK A CAJNAK.
nagy igényed lehet.....
Kösz én inkább autó versenyt nézek.
Amúgy inkább nézzük meg a ph-s avatarokat.... mint az oviba-....
(én nem akartam 1-et se de nem engedi a rendszer)
-
válasz
Viktor77 #17419 üzenetére
Ugyan felesleges ezen lovagolni. A Ferrarinak volt 3 nagyon rossz versenye ez a realitás. A vb. címvédőnek is lehetnek hasonló gondjai ez is realitás.
Massa meg futhat 3 olyan versenyt amin a jelenlegi Ferrarival összeszed mondjuk 40 pontot, ez is elég reális. Ráadásul a három verseny után is lenne még 5 futam....A jelen viszonyoknál irreális lemondani már most a vb-ről, főleg, úgy hogy az auót is egyre jobb.
-
#27441408
törölt tag
válasz
Viktor77 #17421 üzenetére
Passz nézz uána régebben vagy olvastam vagy tv-be hallottam de akkor is ment a fantikus F1-esek között a fújjolás hogy csak maradjon ott meg a többi. Csak mert azt merte mondani hogy neki jobb a NASCAR mert ott engedik nyerni sportszerűbb stb stb . (nem szószerinti idézetcsak a lényeg)
Asszem a Redbull volt az 1ik. De nem tudom.
-
-
válasz
Viktor77 #17391 üzenetére
Értem mire gondolsz, jelenleg erős a mezőny, sokkal jobban változnak a viszonyok annál, hogy ilyennel számolj, hogy Hamilton majd mindig 2. lesz.
A nézők nagy része szintén nem matematika versenyt szeretne látni hanem izgalmakat.
Valami olyan egyszerű szabályt kellene bevezetni, hogy az utolsó 2-3 futamon van nyílt csapatutasítás, nem kell körmondatokban beszélni a rádión sem.
Viszont az ezt megelőző futamokon, kizárják az adott futamról azt akinél a versenybíróság azt látja, hogy elengedték. (videóbíró, vvolt versenyzők döntése stb. stb.)Szerintem a pilóták hamar átvennék ezt, és egyértelműbb viszonyok is lennének.
-
IreN!CuS
addikt
válasz
Viktor77 #16589 üzenetére
Én a legtöbb topicban read only-ban vagyok.Persze elő fordul amikor be írok ide-oda.Ezt a lassan ~17k hsz.t is végig olvastam.Ez látszik is,hogy hány napja vagyok tag és mennyi post-ot írtam.Amúgy nem csak neked írtam amit.És olvastam azokat a pozítiv dolgokat amiket írtál hidd el
Csak van pár dolog amivel nem értek egyet és ennek adok hangot.Kár.hogy ennyire eltértünk a témától
-
Oliverda
titán
válasz
Viktor77 #16589 üzenetére
"Mert nem hinném (biztosan csak a magam nevében mondhatom), hogy aki nem sokra tartja Hamiltont, az csak a mostani eset kapcsán teszi ezt."
Ezek döntő többségének már teljesen mindegy, hogy mi miért történik csak legyen min pörögni. Olyan mint a nyuszika klasszikus sapkája. Nem racionális.
Amúgy ezt jól lehet szemléltetni azzal, hogy mekkora volt az öröm és elégedettség amikor kiszabták rá a büntetést ([link]) aztán hirtelen mindenki megint elkezdett köpködni miután kiderült, vissza tudott jönni a 2. helyre. Végül még az is az ő hibája lett, hogy túl későn szabták rá ki a büntetést.
Mondjuk olyan szempontból tényleg az ő hibája, hogyha nem ment volna olyan gyorsan Kobayashi-hoz képest akkor valszeg csak a 4. helyre tudott volna visszatérni. Persze ezért már nem kapott büntetést...
-
IreN!CuS
addikt
válasz
Viktor77 #16585 üzenetére
De akkor hamilton most miért kell porig fikázni lehet ő is bealudt vagy esetleg nem tudta a több millió szabály közül,hogy ilyenkor mi van és hibázott,ezért szerintem valaki nem lesz emberi nulla.
Mert akkor Massa is emberi nulla mert nem figyelt vagy "lassan" versenyzet.....
-
Oliverda
titán
válasz
Viktor77 #16579 üzenetére
Raikkonen (amikor volt hozzá kedve és motivációja) gyors és pontos volt. Mondjuk az hogy másfél éven keresztül Massa veregette kissé beárnyékolja az utóbbi mondatot. Viszont az introvertált faarc kisugárzás és a mindent lesz@rok überlazának beállított stílus húzza le számomra leginkább az összképet.
Alonso-val az a gond hogy mostanság többet hibázik és magyarázkodik mint vezet. Szvsz 2006 óta nem volt képes hozni az akkor mutatott szinte hibátlan formáját. Mintha azóta elromlott volna valami benne. A helyére érkező Kubica eddig alig szerzett kevesebb pontot a tavalyi csapatával mint ő a Ferrari-val, pedig azért a Ferrari és a Renault autója jelenleg nem ugyanazon a szinten van.
Aki a top 5 csapatból gyors, pontos, nem hibázik és keveset nyavalyog az Kubica. Szvsz lassan ki lehet jelenteni, hogy összességében jobb versenyző mint Alonso.
-
MPowerPH
félisten
válasz
Viktor77 #16576 üzenetére
Ezt alá is írom.
Én is mondtam, hogy ha nem lenne Hamilton, nem lennének ilyen futamok. És itt csöndben megjegyzem, ez se csak Hamilton miatt van, hanem mert év elejétől van egy F csatorna, amivel a többiek nem tudták felvenni a versenyt a szezon elején. Nah, kivétel Petrov, de ugye őt Hamilton ha ferr módra nem ment, akkor gerinctelen módon rakta a helyére.
Úgyhogy én ezt inkább a Meki számlájára írnám. Itt ha Hami csúszik hátra, ugyan úgy ő se tudott volna előzni, mert Valencia sajnos ilyen pálya.mod: Kimi-t én is vissza sírom, de csak az első Ferraris évéig. Utána sajnos megváltozott. Ő akkor volt az igazi, amikor a Mekivel ment, és az autó is versenyképes volt, meg persze jó megbízhatatlan.
Egyébként Kimi akkori VB címe részben Alonso érdeme is volt. Az utolsó két versenyen nem erőltette meg magát azért, hogy segítse a csapattársát, akit év eleje óta Dennis papa dajkált.mod: Oli, igazad van. Hamilton emberileg nem lehet 0, mert azt a szintet Hill képviseli, ő vele meg nem ér fel senki sem. A mostani nyilatkozatában is eljátszotta, hogy nem ő nem tud semmiről, miért büntették meg. Pedig tudja ő. Meg anno Melbournben is megjátszotta, hogy ő nem tud semmiről, aztán miután előkaparták a sarat, majdnem sírva nyilatkozott a firkászoknak, hogy ő többet ilyet nem csinál. Talán még könnyes is volt a szeme, utána meg szegényke versenyezni sem akart.
[ Módosította: ollie ]
-
MPowerPH
félisten
válasz
Viktor77 #16573 üzenetére
Így van. Koba majdnem üres autóval lágy gumikkal jött vissza. Olyan Q2-es időket biztosan tudott futni ebben az összeállításban. Míg a többiek a ronggyá kopott kemény gumikon szenvedtek.
Oliverda ezen összehasonlítása is azt tükrözi, hogy egyáltalán nincs azzal képben, hogy mi zajlik a pályán egy F1-es futam közben. Hamilton más tészta, ő csak arcoskodik, közben elfelejti azt, hogy Vettel megint lazán elpáholta.Oliverda: Fáj az a 07-es VB, mi?
Nyugodj meg, átérzem.
Tudod nagyon egybe folyik, mindig van egy kakukktojás, az a 08-as VB. Az nálam mindig kiesik, ezért szoktam összekeverni. A többit kérdezd meg Glock-tól.
-
PazsitZ
addikt
válasz
Viktor77 #16442 üzenetére
Hát igen a múltkor is ment itt az ausztrálozás
Webber-Kova esethez:
"The telemetry showed that he (Kova) braked 80 metres earlier for that corner than I (Webber) had on the previous lap, so it was completely unexpected.”
Nem tudtam igazán eldönteni, hogy Kova most tényleg hamar fékezett vagy sem. Minden esetre nem hiszem, hogy 80 méterrel lenne rosszabb a Lotus fékútja. Ebben az esetben viszont gyakorlatilag a pálya közepén, ténylegesen hamarabb a vártnál, kezdett el fékezni.A végeredmény mindenképp rossz, pont a verseny előtt néztem ,hogy nem áll rosszul, de mondom egy nullázással már rendesen bukhat és a francba, bejött
-
rocket
nagyúr
-
MPowerPH
félisten
válasz
Viktor77 #16240 üzenetére
Na igen, erről beszéltem. Ez a mai F1 kérem, nincs mit tenni. És ezt csak az ilyen alamuszi gerinctelen alakok használják ki, mint Hamilton és a McLaren...
Szánalom.Alonso-t sajnálom, jó futama volt, ütötte volna Hamiltont. Nem engedték... Megértem, hogy ideges lett.
-
[CS]Blade2
addikt
válasz
Viktor77 #15395 üzenetére
Nem tudom, de így neki mindig van egy kis előnye. A trükkökkel előnyre tesz szert, és mire a többiek is használhatnák, addigra betiltják. Ezzel is az lesz, figyeld meg, hogy a következő nagydíjon senki nem fog megálni a célvonal után, pedig megtehetnék, és nyernének 0,1-0,2 másodpercet 10000$-ért. Ezzel a trükkel a sűrűjében (ált. 4-8. pozíció) lehet 3-4 pozíció előnyt kovácsolni.
-
-
#70869248
törölt tag
válasz
Viktor77 #15395 üzenetére
mik?
Nem csak Hamilton-nal történnek (pl. Massa és Alonso esete,..ahol ténylegesen történt előzés a pit bejáratánál), ..
De MS esetében Monaco-ban is....az szvsz egy tök tökös húzás volt-megbüntették.Hamilton támadó szellemben versenyez, lehet hogy MS helyében 10 versenyző nem támadta volna meg Alonso-t..MS megtámadta, mert ő is hasonló típus.
Ott vannak rezeg a léc sokszor...De na és akkor mi van?..ezt nem kötekedően írom, hanem tényleg azért mert így gondolom, ha egy versenyző körül rezeg a léc sok esetben, akkor a sokadiknál már büntessék meg csak ezért?
Tudom hogy sokaknál így működik...ha valakinek nem volt műszaki hibája, ellenben a riválisnak igen...akkor 'kijárna' neki.
defekt meg hasonló balszerencsék detto...és ez akár odáig elmegy hogy 'nem érdemli' meg a VB-t, mert 'mázlista'.De azért ez még ezeknek a sokaknak a keresztje...sztem.
-
hunnylander
őstag
válasz
Viktor77 #15380 üzenetére
Mondjad már mi rosszat csinált!
A csapat neccesre mérte ki a benzint, mikor engedtek neki egy plusz repülőkört, de a szabályok keretén belül cselekedett a csapat is, nagy ügy, Hamiltonról le lehetne szállni ez esetben.
Legtöbbször a tudatlanság és a rosszindulatú feltételezések szülik a dühöt és ellenérzéseket.
Pl. Kína; utólag kiderült, hogy szabályok engedik a boxban egymás mellett autózást, sőt még a szervízútra is rá lehet menni, Lewis ott is szabályosan közlekedett, épphogy a szerelők vannak onnan kitiltva. Charlie Whiting és Jean Todt is utalt rá, hogy Vettel volt a hunyó a szabálytalan leszorító kormánymozdulataival. Lewis feddését csak hozzácsapták, hogy adjanak valami koncot az ellenszurkereknek.
Aztán ment a pampogás, hogy szabálytalanul előzött a restartnál. Csak az idei új szabályt kellett volna ismerni, és egyértelmű volt, hogy nem a célvonaltól, hanem az SC vonaltól lehet már idén előzni. Brundle megjegyezte, hogy ezen restartkor Button lett volna büntethető, mert túlzott mértékben lelassított és a mezőny egy része kikényszerült még a pályáról is emiatt.
Petrovnál meg nem volt blokkolt előzési manőver. Cikázás az ellen volt tiltva, persze beindult a nyafogás és Trulliék kikönyörögték, hogy ezután ilyenért szigorúbb büntetéseket osszanak, holott még senki nem kapott ilyen büntetéseket ilyen manőverekért.
És aztán az ember általánosít, meg sarkít, egyszerűsít és a nagy zanzásításban pont a lényeg veszik el.
Hamilton hány rivális pilótát és szurkolóit bosszantja? Sokat, ez így szokott lenni a legjobb versenyzőkkel. Az hogy mekkora az ellenkórus és hányan nyafognak a dolgai ellen, nem mérvadó.
-
#70869248
törölt tag
válasz
Viktor77 #15380 üzenetére
valószínűleg azért mert erre az idényre változott az időmérő...motorosoknál többször is volt ilyen hogy valaki (egy szimpla másik versenyző) tolta a lábával azt akinek elfogyott az üzemanyaga...ez qva nem nagy dolog (lehet hogy csak szerintem), mivel mindenki kiszámolja, hogy lehetőleg a gyors/repülő körében ideális legyen minden..és ehhez hozzátartozik a legkevesebb súly, és a legjobban üzemelő gumi, valamint a tiszta pálya..
Mint írtam ez a motorosoknál annyira nem számít, hogy a vetélytárs..azaz egy másik versenyző tolja a lábával be a pit-be azt aki pórul járt (de láttam már olyat is hogy felült mögé, és a motort otthagyta-majd elviszi a csapat)..
De (és ez sztem az elmúlt évek hibája) itt már mindenki visszasorolást akar, mert a szabályok így-úgy.
Igen, erre az évre megváltoztak a qual szabályok, és lehet lityizni, és lehet így is járni..első alkalommal pénzbüntetés, másodikra gondolom elveszik azt a körét.. -
TESCO-Zsömle
titán
válasz
Viktor77 #15380 üzenetére
Ez természetes, mindíg így van. Ha valakinek támad egy ötlete, ami nem szabálybaütköző, mindíg jönnek utána az irigyek és legyőzöttek pampogni. Emlékezz vissza, mi volt tavaly a Brawn-diffúzorral, vagy idén Bahreinben az F-csatornával...
A bírókról meg annyit, hogy semmit nem ér a szavuk. Idén Monacoban a versenybírák több szabályt sértettek, mint Schumacher az ominózus előzéssel, mégis tudjuk, mi lett a vége...
-
hunnylander
őstag
válasz
Viktor77 #15372 üzenetére
Azt máshogy kell szabályoznia az FIA-nak, ha el akarja kerülni.
De ez korántsem így megy, hogy rendszer lehet a dologból, mert nem egy szabályjavasló munkacsoport van, és egyik futamról a másikra is történnek változtatások. Elég, ha az eligazításon az FIA szóban figyelmezteti a csapatokat, hogy ezután mire számíthatnak.
-
Nowhereman
őstag
válasz
Viktor77 #12531 üzenetére
Hja, és úgy tűnik nem csak az én meglátásomban van az, hogy népszerű közhiedelemmel ellentében nem kizárólag Webber követ el disznóságokat a pályán, hanem az agyonsztároltak is, csak őket nem büntetik... bár lehet, hogy a görbetükörben mások is így látják...
Nem gyűlölöm én Lajoskát, de el ne találja valaki, hogy bemagyarázza nekem azt a gyengeelméjűséget, hogy az akciózásai közben nem tapad sár a kerekéhez....
-
7Heads Drago
veterán
válasz
Viktor77 #12227 üzenetére
Volt egy második kamera állás is a kiugrásról.
És ott látszik hogy Alonso egy hajszállal hamarabb indult.
De brutális az egész mert ezek szerint ő fejben számolt és szinte majdnem sikerült is neki.
Button különben már tavaly is csinált egy ilyen majdnem leállást az elején. Akkor is gondok voltak belőle.
Más: Tessék itt a különbség Rosberg és Schumi autója közt: Rosberg a régi hátsó szárnnyal győzte le Schumachert -
Motion_Blur
félisten
válasz
Viktor77 #12213 üzenetére
SC alatt volt. Azért volt akkora a tumultus, mert Button szinte állóra fogta a mezőnyt az utolsó előtti kanyarban. Ezért is volt az, hogy amikor Hamit szemből mutatták, menekült a pályáról, mert szinte megálltak előtte. Azzal nem is volt gond, mert utána mindenki visszasorolt a helyére. De az utolsó kanyarban már támadta Webbert.
(#12214): ha tényleg így történt, akkor szerintem már vizsgálják az esetet
-
MPowerPH
félisten
válasz
Viktor77 #12213 üzenetére
Igen, ott nagy volt a tumultus, csak nekem nem esett le melyik kanyarban történt az eset, és mikor. Webber valamiért zokon vette, az info biztos ment fel kivizsgálásra, de nem reagáltak rá, így valszeg az szabályos volt.
De ha felső vagy valami normális kamera állásból mutatnék, egyértelmű lenne. Szerintem ott nem volt sáros Hamilton, Webber egyszerűen eldobta.
-
MPowerPH
félisten
válasz
Viktor77 #12209 üzenetére
SC kijövetele után csak a célvonal átlépését követően lehet előzni. Nem is esett le, hogy az most melyik kanyar.
Oliverda: Box előtt lehet előzni, csak elég furcsán jön le, főleg Lonzi esetében.
Massa biztos pipa volt, gondolom a Ferrari se ebben a sorrendben várta őket.
-
-
#70869248
törölt tag
válasz
Viktor77 #3777 üzenetére
Sztem sem húzhatta volna be...volt egy kaotikus időmérő, aztán futamon Kimi elrajtolt a lágyon (tök jól), a legkönnyebb autóval.
Majd Trulli és Sutil kiesett valmint elvitték Alonso-t is, és az SC jól jött Kimi-nek, Hamilton-nak, Vettel-nek..Annak ellenére hogy Interlagos fekszik a Ferrari-nak (asszongyák), Kimi-nek nem volt megzsírozva a dobogó sem...az egy dolog hogy sikerült egy nagyon jót rajtolnia, de le is kellett volna szakítania Webber-t, Trulli-t, Sutil-t minimum hgoy esélye legyen...nyers tempóban.
-
hunnylander
őstag
válasz
Viktor77 #3783 üzenetére
'Hamilton gyakorlatilag egyedül tartja életben a konstruktőri 3. hely reményeit a két ferraris pilótával szemben.'
A mérleg nyelve jelenleg a Lewis vs Kimi párharc, Lewisnak egy ponttal több van, mint Kimink, ezért áll a csapat a konstruktőri 3. helyen 1 ponttal megelőzve a Ferrarit. A csapattársaik pont ugyanannyinál állnak.
-
hunnylander
őstag
válasz
Viktor77 #3773 üzenetére
Massa 22 pont
Kovalainen 22 pontMár nem azért, de a Webber-esettel Kimi nem bukott akkorát, mint azt sokan elképzelik. Ugyanis jött az SC és taktikát válthattak, Lewis is megtette (kényszer nélkül is), a restartra ugyanoda kerültek mindketten, a mezőny végére, mert tankoltak. Az eredeti benzintaktikájával rákot játszott volna. Webbernek Hamilton is köszönhet legalább -8 pontot.
-
brownus
veterán
válasz
Viktor77 #3495 üzenetére
beszélsz már hülyeségeket...
az egy dolog, hogy sajnáljuk - én azt, hogy nem kimi lett a vb - de azért azt az autót is vezette valaki, olvasd el a bbc cikket, amit linkeltem fentebb. szerintem jól leírja, hogy miért is, és így lett vb gombos.
majd elfelejtettem:
jajjajajajjj
Aktív témák
Hirdetés
- AKCIÓ! ASUS PRIME Z390-P i5 8600K 16GB DDR4 512GB SSD RX 6600 8GB GDDR6 DEEPCOOL Matrexx55 630W
- Telefon felvásárlás!! Xiaomi Redmi Note 12, Xiaomi Redmi Note 12 Pro, Xiaomi Redmi Note 12 Pro+
- BESZÁMÍTÁS! Sony PlayStation4 PRO 1TB fekete konzol extra játékokkal garanciával hibátlan működéssel
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 5 7600X 32/64GB RAM RX 7800 XT 16GB GAMER PC termékbeszámítással
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 7 7800X3D 32/64GB RAM RTX 5070Ti 16GB GAMER PC termékbeszámítással
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest