- Hivatalosan is bemutatta a Google a Pixel 6a-t
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Friss koncepciót hoz a Nothing Phone (3)
- Xiaomi 15 Ultra - kamera, telefon
- Íme az új Android Auto!
- Samsung Galaxy S25 Ultra - titán keret, acélos teljesítmény
- Xiaomi 15 - kicsi telefon nagy energiával
- iPhone topik
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Yettel topik
Aktív témák
-
zuchy
őstag
válasz
PazsitZ #26443 üzenetére
Persze ha kicserélnek pár dolgot akkor megjavul a kocsi. Ez ennél bonyolultabb.
Ráadásul van már csapaton belüli sorrend is, nincs értelme szívatni az egyik versenyzőt és azzal együtt saját magukat is. Fontos a konstruktőri világbajnokság is, és oda egy kocsi kevés, hiába lesz első Vettel mindig.
Egyszerűbben kell látni a problémát, nem mindig a legbonyolultabbat kell feltételezni.
Meg hogy mért ült többet a kocsiban Vettel... Itt megint lehet gondolni az összeesküvésekre, de mi alapján. Mit rejtegetett volna Vettel a pilótafülkében?
Fogadok, hogy 3 hát múlva Webbonak sem lesznek már problémái. -
hoffman_
nagyúr
válasz
PazsitZ #25438 üzenetére
Én is elfogult lehetnék, talán vagyok is, mert a McLarennek szurkolok? Teljesen mindegy. Szerintem nem fair* amit a redbull csinál, az én szememben egyedül Sumi csinálhatott ilyet a Ferrarival. Annak ugyebár sajnos vége, ergo több ilyennek helye nincs
De most nem fogok itt kardoskodni teljesen feleslegesen senki mellett. Lesz ami lesz, én - itt sokaktól különbözve - élvezem a futamokat, akármi van
* És ezt nem féltékenységből mondom. Ha Whitmarshék csinálnák ezt, akkor ugyanúgy nem örülnék, én azt szeretem, ha nincsen semmilyen sumák a pályán.
-
Motion_Blur
félisten
válasz
PazsitZ #24439 üzenetére
2009-ben még lehetett volna azt mondani, hogy 'na most véletlenül belenyúltak a tutiba, de ennyi volt', de ez a csapat már 3. szezont nyomja úgy hogy abszolút favorit. És nem csak a pénz számít, szerintem anno a Toyota és a BMW is legalább ennyi pénzt beleölt az F1-be.
Newey meg nagyon hiányzik a McLarenből..
-
Oliverda
titán
válasz
PazsitZ #21589 üzenetére
Szerintem ha annyira el akarták volna nyomni akkor már leesett volna verseny közben egy kereke mint Kubica-nak, vagy neki durrant volna el a motorja. Ezzel szemben ő zéró technikai hiba miatti kieséssel rendelkezik még Vettel kettővel pluszban pedig még ott az évadnyitó ahol szintén majdnem kiesett...
-
mephi666
nagyúr
válasz
PazsitZ #21255 üzenetére
azért volt már, hogy erősködtek egymással és megszívták mindketten... lehet itt bármi...
amúgy ezen a futamon engem nagyon zavartak a lassú kocsik: a 8. helyezett már körhátránnyal futott be, mögötte meg többen kaptak több kört is... főleg ilyen pályákon idegesítő, ha b@sszák a lassú kocsik elengedni a gyorsabbakat és így beleavatkoznak a végeredménybe
a sc-s szabály is elég nagy szívás, mert szétszabdalták teljesen a mezőnyt és az élen álló 1-2 kocsi jár ilyenkor jól (ha mögé beszorul fél tucat töltelék)
nagyon várjuk abu dhabi-t
lesz ott még meglepetés szerintem bőven... már most fogadnék rá, hogy a vettel/webber/alonso/hamilton négyesből valaki 0-zni fog... 1 söröm lenne rá
-
Peat;)
veterán
válasz
PazsitZ #21161 üzenetére
Na igen náluk azért más a helyzet mint Alonso-Massánál. Ma is mit csinált Massa, az oké hogy pórul járt, de még így is fura dolgokat művelt. Idén mindig van valami vele. Egy futama jött ki idén amikor győzelemre esélyes volt, akkor is ugyanolyan gyors volt a csapattárs (feltekert motorral tudta csak támadni). A többi futamon amikor Alonso elé került, akkor is mindig támadta Alonso, év elején volt kb kétszer. Valami nagyon nem oké vele. Schumi viszont egészen jól belerázódott a végére!
-
adman
tag
válasz
PazsitZ #20831 üzenetére
nem értem miért kellett volna Webbert favorizálni? pláne év közben?
ha nem Webber lenne a szívetek csücske, akkor valahogy másként is láthatnátok a dolgokat:
Webber a legjobb kocsiban ül, egész évben nem volt műszaki problémája, mégis mindössze 14 ponttal van V előtt úgy h Vettelnek több műszaki problémája is volt, + volt egy hungaroringi büntetése is. ha nem kapta volna ezt a (jogos) büntit, akkor most Webber előtt lenne. közben W-nek többször igennagy mázlija is volt (török eseten is nyert , vagy ott van pl szingapúr). és akkor még azt nemis említettük, h Vettel 2x annyiszor volt a pole-ban mint W. ezekből a tényekből nem jön le az h W jobb lenne mint V. (ja meg azt elfelejtitek h V monzában elengedte W-t, vélhetően az elsőkanyaros rb szabály miatt)a köv futamoknál gondolom a RB elgondolkozik a dolgon, de igen nehéz W-t úgy támogatnia V-nek, ha W nem elég gyors ill ha W eldobja a kocsit
-
Nowhereman
őstag
-
kdave9
tag
-
prmcsk
addikt
válasz
PazsitZ #20621 üzenetére
Helyesbítek.
Véreb nem is nagyarc, inkább nem versenyző tipus szerintem. Azon vitatkozhatunk, hogy ki mit ért ezen.
Nekem nem az a versenyző, aki letipor bármit és bárkit az eredményért, mint marha a lóherét és gázol tökön-makkon át, mert az ilyen nem önmagára, hanem leginkább másokra veszélyes...Tudom, hogy a csapatán belül elnyomják, de ez nem magyarázat arra, hogy a habitusa más versenyzők életét keserítse meg. Ha nem ebben az autóban ülne annyi esélye lenne a VB. harcra, mint szálasinak a főtárgyaláson.Ma is mi volt ?
Már az elején nyekergett, utána kamuzott, hátha nincs verseny és az csak neki jó.
Vezeti a vébét, a pontelőnye megmarad, de az elenfeleknek egy futammal kevesebb az esélye a befogására. Szerintem a megcsúszása után sem reagált azonnal egy ellenkormányzással, ami nálam is azt sugallja (és ezzel nem vagyok egyedül), hogy ha vísszacsúszik a bolyba neki nem gond. Szerencsés esetben összekuszálja az első négyest, senki nem szerez pontot azok közül, akik rá veszélyesek, ezzel minden el van intézve és marad a régiben...Szerencsétlenségére nem így alakult, most ő szopott...Kezd elegem lenni a középszerű versenyző/legjobb autóban és jó évben=VB. kombóból.
Tekints vissza az években és érted, hogy miről beszélek... -
PazsitZ
addikt
válasz
PazsitZ #20615 üzenetére
A webebr panaszkodik részhez, ami gyakorlatilag annyi volt, hogy "nincs változás"
Fernando Alonso menet közben arra panaszkodott a rádión, hogy még az előtte haladó Mark Webber Red Bullját sem látja a vízfüggöny miatt, az élen haladó Sebastian Vettel pedig arról számolt be, hogy azt sem tudta, hol a Safety Car. "Egyszerűen nem lehetett látni semmit" - mondta Timo Glock is ...
Schumacher pedig hozzátette: "Elég veszélyes így vezetni ott, ahol közel vannak a falak, és nincs menekülőútvonal." -
#70869248
törölt tag
válasz
PazsitZ #19844 üzenetére
hát elvárnék egy megfelelő szintet, az ziher
...Viszont azt nem értem te miért hozakodsz elő ezzel, még mindig én lehetnék berágva mert csak egy oldallal ezelőtt olyan dolgokat hoztál fel nekemszegezve hogy én állítottam ami egyszerűen nem volt igaz..és cáfolj meg ha nem így volt. (emlékeztető:[link])
...ha viszont nem tudsz megcáfolni akkor enyhén szólva is visszás hogy most meg bekóstolsz egy szemforgató szmájlival megtámogatva...engem, mert meghatározom hogy számomra meddig tűnik vállalhatónak, és mikor fejezek be egy vitát.Egy vitának számomra nem arról kell szólnia hogy a másik véleményét alapból kezdésnek lehülyeségezzem, majd ebben a szellemben, egy úgymond 'harcról' szóljon....mert én ezt letojom, én azt a vitát szeretem aminek nem az a vége hogy ki győzi le a másikat, hanem új elgondolásokat, nézőpontokat kapok, míg az enyéim kivilágosodnak részleteikben.
Ennyi.
...és ezt a vitát én már több hozszólással ezelőtt jeleztem hogy le szeretném zárni, mivel semmit nem látok benne.
...szal ha úgy látod,...talán megbántva mert sérelmeztem hogy olyan dolgokat tulajdonítottál nekem amit nem állítottam, és hát ezt szóvá is tettem, ..szal ha ezek után úgy látod hogy én sokat képzelek magamról (feltételezem erre utaltál ki nem mondva), akkor látod ez sem érdekel.
ezekre nincs időm...sokszor vitázom itt többekkel, de ha folytatom akkor részemről mindig van benne valami érdekes.
Ebben viszont már régen nincs.
sértéseket privátban kérem ismételten!ON:
megjelent a görbetükör
[link] -
#70869248
törölt tag
válasz
PazsitZ #19786 üzenetére
Nem vágom mire akarsz kilyukadni..
Szerintem fékezett Webber, és nem direkt rongyolt bele....nem is tudom honnan szedsz és próbálsz nekem tulajdonítani ilyen hülyeségeket...és légyszives ne is tedd többé mert berágok.
Azt írd amit írtam...azzal lehet vitázni..ha olyasmiben akarsz meggyőzni amit nem állítottam azt vívd le magaddal, utálom ha engem próbálnak meg manipulálni és az pláne felbosszant ha ennyire alacsony színvonalon. -
#70869248
törölt tag
válasz
PazsitZ #19734 üzenetére
?
igen....ha ezt képes vagy kérdezni akkor én ezt képes vagyok válaszolniDe ha még egyszer elolvasod amit írtál, és megnézed a képet, akkor persze nem kell indexelni meg lehet bátran támadni...hajrá bele a közepébe hátha sikerül.
aztán ha nem akkor a másik csukta be az ajtót....csak ez nem az a helyzet...itt Webber megtámadta Hamilton-t...és nem volt hely ahova megtámadja ez a helyzet.
bárkibe akibe szálltak már be így csak csodálkozik, hogy aztán mit hittél mi lesz? -
#70869248
törölt tag
válasz
PazsitZ #19731 üzenetére
Itt már lökve van, a hátulját lökte.
ugye ide próbált meg befékezni Webber:
és ez lett belőle:
A rázón egyértelmű volt hogy megdobja, rossz ötlet volt a visszatámadás, nem volt helye.
Hamilton meg ha szélesen fordul...ahhoz elég szélesen hogy Webber ott így beférjen(!!), akkor a rázón gyorsít ki.szerk:
hobizoli
tudod hova érkezett volna Webber ezzel a kanyarvétellel??...Hamilton-nak kb. olyan széleset kellett volna fordulni amilyen viccesnek tűnik -
Male
nagyúr
válasz
PazsitZ #19019 üzenetére
Ha még aktuális, itt a motor, váltó, stb. statisztika.
Az új komm.: elsőre szörnyű volt a hangja, de szerintem ideges volt, a végére javult mind a hangszín, mind a hangsúlyozás.
Viszont ezek a ruhák... Szabó Róbert abban a dzsekiben és pólóban... komolyan, mint egy hajléktalan amit összekukáz. -
Nowhereman
őstag
válasz
PazsitZ #18844 üzenetére
Nincs ebben semmi különleges: elhitték a saját marketingjüket. Annyira mondták, hogy Vettel az új Sumi, hogy ezt a fél világ elhitte. Mai napig nem józanodott ki a fél világ abból, hogy Vettel>Webber, pedig idén inkább a fordított kacsacsőr inkább tűnik igaznak. Vettel ugyanúgy nem növi ki a hisztit, ahogy Lonzi se nőtte ki, és kötve hiszem, hogy valaha megtanulja felismerni és végre hajtani a helyzeteket. Ha a Red Bullnál rá akarják alapozni a következő 15 évet, akkor tisztában kéne lenniük azzal, hogy korban ott van Lajos és Kupica, de még Lonzi se egy vén fickó, és arra se fogadnák, hogy Koba, Petrov, Hulk közül egyik se fog fölé emelkedni...
Mondják az egyenlőséget, de még most is inkább pakolták a pont halovány esélyéért Vettelre a gumit, mint Webbora a sanszos győzelemért. -
Nowhereman
őstag
válasz
PazsitZ #18806 üzenetére
Hja, egy verseny alatt 2x is tudott kárt tenni - az azért nem mindennapi teljesítmény! Ennyi verseny alatt még Satoban is elindult a komolyodási folyamat. Már Koba, Petrov és Hulk egy tucat verseny alatt több komolyságot szedett magára.
Különben akik azt számolják, hogy mennyi verseny van hátra, tudnak arról, hogy koreában mikor aszfaltoznak majd? -
Male
nagyúr
-
TESCO-Zsömle
titán
válasz
PazsitZ #17046 üzenetére
Én csak arra próbáltam célozni, hogy ha az embernek van egy érett gyümölcse, ne egy éretlent rágcsáljon, és ne fanyalogjon, ha egy két édes csepp az ajkára hullik.
Vettelnek még érnie kell. A Török hiszti ezt egyértelműen megmutatta. Aki nem képes a saját pozícióját megvédeni, az ne legyen, az nem lehet világbajnok!
-
#27441408
törölt tag
válasz
PazsitZ #16993 üzenetére
Mindegy hagyjuk. nézd meg mire reagáltam. ennyí.
Egyébként korábban pont arra panaszkodtam én is, hogy sajnálatos, hogy más szériákat nem is nagyon van lehetőség követni itt Mo.-on
Ez meg külön vérlázító. De szerintem ez az egész euba így van F1-F1-F1! meg Börni.
NASCAR-t is csak 2 országba közvetítenek élőbe (2-be!!) meg talán még 3-nak a tv csatornája adja felvételről vagy csak összefoglalót, a spanyoloknál állítólag évi 4 élőbe megy.
Indycarról nem is tudom hogy adnák bárhol is. A többi autósportról nem is beszélve.
Bezzeg amcsiknál eléárhető az F1 aki akarja nézheti.
-
Oliverda
titán
válasz
PazsitZ #16457 üzenetére
Először áthaladt a célvonalon és utána töltötte le a büntetését. Majd megkeresem a cikket és elküldöm ha érdekel.
TESCO-Zsömle:
"A büntetésnek konzisztensnek kell lennie, és függetlennek attól, miként befolyásolja a versenyző pozícióját."
kapásból ezt cáfoltad meg ezzel:
"A büntetés mértékét nem úgy kell meghatározni, hogy még épenhogy ne befolyásolja a pilóta pozícióját, hanem hogy elvegye a szabálytalansággal szerzett előnyt."
Amúgy ennek bármelyik része is a szabálykönyvből származik vagy saját kitaláció?
Drive through, stop and go, disqualification. Általában ezeket alkalmazzák a verseny közben konzisztensen függetlennek attól, miként befolyásolja a versenyző pozícióját. Például sebességtúllépésért nem szoktak diszkvalifikálni vagy jump start-ért sem függetlenül attól hogy a pilóta szerzett-e vele előnyt vagy sem. Ez már elég régóta így működik de úgy látszik, hogy valamilyen okból ez sokaknak csak most tűnt fel.
Aktív témák
Hirdetés
- Dell Latitude 7410 Strapabíró Ütésálló Profi Ultrabook Laptop 14" -80% i7-10610U 16/512 FHD IPS MATT
- Eladó Lian Li O11D MINI-X gépház
- Lenovo ThinkPad P17 Tervező Vágó Laptop -50% 17,3" i7-10750H 32/512 QUADRO T1000 4GB
- FSP DAGGER PRO ATX3.0(PCIe5.0) 850W Sfx tápegység
- Eladó PNY GeForce RTX 4070 Ti SUPER 16GB OC XLR8
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest