- Samsung Galaxy S25 - végre van kicsi!
- Magisk
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Google Pixel 8a - kis telefon kis késéssel
- Milyen okostelefont vegyek?
- Redmi Note 10S - egy a sok közül
- Fotók, videók mobillal
- Sony Xperia 1 V - kizárólag igényeseknek
- Xiaomi 15 - kicsi telefon nagy energiával
- Xiaomi 14T - nem baj, hogy nem Pro
Aktív témák
-
Xirtam
veterán
válasz
rocket #41901 üzenetére
Az előző szezon másolata biztos nem lesz. Sokkal közelebb lesznek egymáshoz az egyes csapatok. De még a középmezőny is. A Fújt diff betiltását nem lehet a mostani módszerrel maximálisan kiküszöbölni. Sőt nagy vonalakban 15% a mostani megoldások a latvayiaknak.
Aztán 2010-ben ők az év felétől a fúj diffuzorra terveztek. Amivel 2011-ben VB-k lettek. Idén nincs akkora áttörése a fújt hátsó felfüggesztésnek mint a dupla diffuzornak vagy a fújt diffuzornak. Sokkal kevesebb leszorító erőt termel. Azt az előnyt amit ezzel egyes csapatok szerezhetnek más csapatok jó súlyelosztással vagy más karakterisztikával bőven megkaphatják.
De persze nyugtával dicsérd a napot. Hiszen egy autó nem csak aero elemekből áll. Meglátjuk majd Malaysia-ba mi az erősorrend.
-
hunnylander
őstag
válasz
rocket #41760 üzenetére
???
A 1080i is Full HD-nek számít.
Olyan TV csatornát meg egyszerűen nem is ismerek, ami 1080p-t sugározna. Műholdas és földfelszíni sugárzásra nem az a stantard.
Én már láttam HD jelet Duna TV-n meg M1-gyen is, természetfilmet és élő sportközvetítést is. Gyönyörű volt a kép. Az interleave az a képfrissítés jellegére vonatkozik, ekkor is megvan a részletgazdagság. Nincs jelentős vizuális különbség az 1080p-hez képest.
Viszont más tészta, hogy a FOM által adott HD-jel nem az igazi. Ha valaki trükközik, az nem az M1, hanem a FOM.
-
Xirtam
veterán
válasz
rocket #41562 üzenetére
McLaren-nél is egyre jobban látszik, hogy Button-ra építenek. Ez már az autó leleplezésekor is nyilvánvaló volt. Button sokkal összeszedettebb épkézlábbab válaszokat volt képes adni az új autóról mint Hamilton.
A csapatok robotok ként néznek a pilótára. nem egy érzelgős maszlag. Hamilton vs Sejcinger. Button meg robotként végzi a dolgát és nem hibázik.
-
Pá
addikt
válasz
rocket #41131 üzenetére
Egészen úgy beszélsz, mintha csak 1-féle koncepcióval lehetne gyors autót készíteni.
Simán lehet mindkettő gyors. Nem azt mondom, hogy aratni fog a meki, de ha lassú lesz, akkor sem biztos, hogy az orra miatt.szerk: amúgy ugyanez van a ferrari első felfüggesztésével is. nem tudom miért biztos mindenki benne, hogy az az oka az esetleges gyengélkedésüknek.
-
Motion_Blur
félisten
válasz
rocket #40791 üzenetére
Rossz példát hoztál fel, a Lotus pont nem szorul arra hogy pénz miatt menjenek súlyhatár alatt, vagy extra könnyű autóval. Ettől több sapkát se fognak eladni.. aki meg azt gondolja hogy ebből messzemenő következtetéseket érdemes levonni, az meg is érdemli. A mai napnak a Kimi drukkerek számára annyi pozitív hozadéka van, hogy kiderült: nem lassult be..
-
hunnylander
őstag
válasz
rocket #40505 üzenetére
Én ilyet nem olvastam. Inkább a Ferrarin fedeztek fel valamilyen pontokat/nyílásokat az oldaldoboz elején alul a terelőlemezektől beljebb megbújva.
A McLarenen nem volt semmi érdekes a szakértői szemnek. A diffúzor hiányzott csak egy jellegtelen elem volt a helyén, a kipuffancs meg csicsás demóváltozat volt.
Ha az utóbbit misztifikálták túl, akkor nem értenek hozzá. Ez a kipufogó versenyképtelen lenne, mert túlontúl körbe van zárva. Nem ilyet fognak használni, csak a McLarennek szokása valamilyen esztétikusabbat 'full-krómosat' feltenni a bemutatóautóra. Ez csak egy könnyen cserélhető panel.
-
#70869248
törölt tag
válasz
rocket #40311 üzenetére
Sztem annyira azért nem,
Azért a McLaren csak egy privát csapat, és azok közt messze a legsikeresebb.
A Red Bull egy óriási cég, ahol úgy gondolták hogy lapátolnak pénzt az F1-be mert az nekik jó...a támogató adva van, amíg a cég úgy gondolja ez a csapat élni fog, aztán max eladják.
A McLaren viszont kőkeményen kell harcoljon a szponzorokért, a pénzért.
Nagyon más...és még is...jól csinálják.
A Red Bull jobb, kb. mindenkinek van egy elgondolása hogy miért jobb, vagy hogy lett.
A lényeg hogy jobb, de utánuk rögtön ott vannak és privátként..
Lehet ezt lejtőn lefele is csinálni mint mondjuk a Williams... -
hunnylander
őstag
válasz
rocket #40301 üzenetére
Azok a kijelentések nem voltak komolyak vagy egyenesen kamucikk volt. Were "not bona fide".
Az állítólagos nyilatkozó a McLaren Applied Thechnologies, röviden MAT (McLaren Alkalmazott Technológiák; bobszánkót, biciklit, reptérirányító szoftvert, orvosi eszközöket és ilyeneket terveznek) managing director-a/ügyvezető igazgatója volt, nem a McLaren Racing/az F1-es csapat alkalmazottja.
Vagy nem is nyilatkozott vagy palira vett egy zöldfülű újságírócskát, ugyanis ezeket az alkalmazottakat nagyon komoly NDA-k kötik. Az állásukkal játszanának, ha kikotyognának valami valósat. Szóval lehet, hogy ez a McGrath azt az utat választotta az NDA betartásához, hogy szarkasztikusan pont az ellenkezőjét mondja a dolgoknak.
Pl. azt mondta, hogy az elmúlt években a McLaren túl konzervatív volt. Pont az ellenkezője igaz.
Aztán azt mondta, hogy az autón egyből felfedezhető megkérdőjelezhető megoldások vannak, ami ellen majd tiltakozni fognak a riválisok. Semmi ilyen nincs az autón, épp ellenkezőleg, az idei autó a konzervatív!
Aztán azt mondta, hogy a (rivális) autókon nincs semmilyen trükközés. Aki egy kicsit is ismeri az F1-et az az ilyen állítást ironikusnak és szarkasztikusnak veszi, ugyanis minden évben megy a sárdobálás, gyanúsítgatás, bepanaszolások a vitatott techikai megoldások miatt. Tavaly is az ment a lemezről a McLarennél, hogy a Red Bullnál Q3-ban odatekernek valamit, az előző években meg az, hogy trükköznek a hasmagassággal, az első szárnnyal és a padlólemez-előkével és emiatt szigorították is ezen elemek tesztjeit.
Szóval 3 megfejtést látok a dologra:
1. McGrath nem is nyilatkozott
2. McGrath tudatosan marhaságokat mondott; ha marad az állásában, az első két pont lehetett
3. McGrath ennyire hülye, hogy ezeket komolyan gondolta; ez esetben nem hiszem, hogy marad az állásábanA 3. pontra nem adok sok esélyt.
-
hunnylander
őstag
válasz
rocket #40203 üzenetére
Ez a Joó Gabi ennyire sötét vagy csak tetteti? Ha a Red Bullt koppintanák, akkor nem látnánk az autón semmi új és meghökkentő megoldást.
Egyébként a cikket hamar leszedték és egy nevenincs 'újságíró' nevével volt publikálva. Felmerült, hogy nem is valós a tartalma vagy a kontextus. Tehát lehet, hogy valaki 'civilben' beszélgetett egy mclarenes taggal, aztán meg engedély nélkül eladta az Autosportnak vagy interjút kért a MAT egyik fejesével és mellékesen kérdezgetett az F1-es részlegről is és aztán utóbbiból csinált hírt, nem abból, amit a fejes várt volna. De a nyilatkozó kijelentései is kérdőjeles; 'McGrath' már hülyeséggel indít, ugyanis tavaly pont az octopus-os túl-innováció miatt buktak el, nem a konzervativizmus miatt.
De Joó Gabi is tudja halmozni a hülyeségeket; hogyan lesz az 'alkalmazott technológiák' (MAT) cég ügyvezetője fejlesztési igazgató és ezzel a kontextussal a McLaren Racing-hez társítva?
-
-
proof88
addikt
válasz
rocket #39748 üzenetére
Srácok! Bár holnap (csütörtökön) tartja közös sajtótájékoztatóját az MTVA és a Hungaroring, ahol bemutatják az MTV-s Forma-1-es közvetítések főszereplőit, mi már tudjuk a részleteket! A kommentátor a Mezei Dániel és a Wéber Gabi (de jó!), a szakértők Szabó Robi és Farkas Peti (az Origo kiváló szakírója) lesznek - utóbbiak futamonkénti váltásban + mindig lesz egy laikus vendég is. A műsorvezető vagy a Gundel (de jó!) vagy a kis Knézy. Hogy tetszik?
Sport Auto Magazin Fészbuk
-
Motion_Blur
félisten
válasz
rocket #39679 üzenetére
"A lenyeg lett volna alkalmasabb fiatal feltorekvo versenyzo Raikonnen helyere"
Raikkonen.. azt meg még Te sem tudhatod hogy mit fog produkálni, ott a csapattársa mellette feltörekvő fiatalnak. Miért kellett volna a LRGP-nek két zöldfülűt beültetni? Hamilton/Vettel óta nincs olyan újonc az F1-ben aki olyan marha nagyot tudott volna villantani..
-
Motion_Blur
félisten
válasz
rocket #39666 üzenetére
Ja, mer majd részegen fog vezetni. LOL...
Ti minden bulvár-fasságot becumiztok?
Oké, hogy poénkodunk rajta hogy iszik meg másnapos a rajt előtt stb. de aki ezt komolyan elhiszi azzal már szerintem gondok vannak..Szerintem olyan feje van mint aki folyamatosan téli álmot alszik
-
-
Nowhereman
őstag
válasz
rocket #38411 üzenetére
Hát érezz egy kicsit a Red Bullal! Áthágják a költségvetési tetőt(most még a FOTA-t is szétverik miatta), minden féle morális szabályt, össze-vissza hazudnak, csak hogy Vettelből Coca-Cola embéma értékű reklámarcot faraghassanak, és erre egy qrva defekt elrontja azt, hogy ebből a tucattermék kölökből minden idők legnagyobbját csinálják, nagyobbat Sumáknál és Fangionál. És természetesen nem az autó magasan jobb az egész mezőnynél ahogy az ifjak tesztje mutatja, hanem a Bed Bull-t nyakaló csodagyerek. Ő még fingani se tudna úgy, hogy Horner és Marko ne ömlengene egy hatalmasat miatta. Börni még súlyos perecek után se szokott megjelenni, most meg már majdnem lesmárolta(mindenesetre a homoerotika oszkárjára igényt formálhatna az ottani viselkedésével).
Milyen kár hogy olyan éles a kontraszt Webberel, akihez olyan unottan döcögnek ki a szerelők - lévén egy büdös rossz szó se fogja őket érni, ha fél perccel tovább tart a kerékcsere, és Webbonak se lehet olyan megmozdulása, amiért ne menne a szidás...
Hogy Lajos és Lonzi szívélyesen társalog? Mint Gladiátorok hivatalból gyűlölniük kell egymást, de most nagy cipőt, kemény kalapot és krumpli orrot hordva mindketten csak egy porondbohócok ebben a cirkuszban - minek a harag. -
Motion_Blur
félisten
válasz
rocket #36605 üzenetére
Én azt gondolom hogy az arcán nem feltétlenül csak a McLaren, hanem az ő idei teljesítménye is jól leolvasható. Nem volt annyira gyenge az az autó szvsz az idény egyetlen szakaszában se (főleg versenyen), nagyon sokszor volt pechjük és ugye Hami sokszor törte magát + másokat.
-
proof88
addikt
válasz
rocket #35955 üzenetére
tudom, 15 verseny lement már a 19-ből.
Persze Hamilton nagyon közel van Buttonhoz pontok tekintetében, de nem értem, hogy tud valaki annyi pontot bemákolni, hogy a 2. helyen álljon.
Ja már tudom, úgy ahogy a VB-címet is bemákolta! Pont ahogy Hamilton is, meg Kimi is, meg Alonso meg Schumi is.
-
#16741888
törölt tag
válasz
rocket #33450 üzenetére
Én már csak a nemzetisége miatt is a legteljesebb mértékben nem szeretem az embert, de el kell ismerni hogy egy jó versenyt futott, Hamiltonnal szépet csatázott és ő nyert a csikicsukiban... Összességében ő hibázott talán a legkevesebbet. 2006ban lehetett mondani hogy bemákolta a győzelmet, viszont ez kb. a 6-8+ adik káoszos győzelme, ezt már nem máknak hívják, valamit jól csinál ez pedig elismerésre méltó.
-
MPowerPH
félisten
válasz
rocket #33450 üzenetére
Miért az? Vettel -t erőből verte. Hamilton -t nem lett volna meg, ez nyilvánvaló, neki alaposan elszúrták. Pedig nagyon szépet futott, le a kalappal előtte. Alonso is jól ment volna ma, ha a rajt után nem ragad be, és nem erőlteti túl.
Vettel egyedüli mázlija, hogy időmérőn az rbr még nem verhető. Ha már ott se tudná tartani a tempót, akkor elúszna. Persze nem a VB címe, az már a szezon elején eldőlt. -
hunnylander
őstag
válasz
rocket #33219 üzenetére
Meglettek a válaszok egyébként. Café Kara (Andrássy út 130) és tolmács (városnézésen).
Sokaknak megtetszik az ország az F1-en keresztül és jönni akarnak. Amilyen olvasott az Autosport fóruma, még a kávézó forgalmát is fellendítheti.
(Pl aki a fotókról kérdezett, jövőre jönni szeretne Magyarországra, mert tetszenek neki az épületek, az ország művészete és történelme.)
A Hungaroring 'lesajnálása' témához:
Száguldó cirkusz: Lewis Hamilton tegnap azt mondta Joó kollégának: "Hallottam, hogy újra akarják aszfaltozni a Hungaroringet. Szerintem felejtsék el! A Hungaroringnek nagyon szép huplijai vannak, ilyeneket már csak a történelmi pályákon találni!"
Drew Gibson (profi F1-es fotós) says: "Hungary is one of my favourite circuits to work at. It's a really old-school track with not much catch fencing, and plenty of places you can get close to the cars. After some of the clean clinical circuits we go to, it's refreshing to get to some where with plenty of character and a bit of history. This is a rather rustic old tyre wall close to the circuit."
Röviden Drew Gibson szavai: 'A magyar pálya az egyik kedvencem. Mert régi stílusú, közel lehet kerülni az autókhoz. Nem klinikai tisztaságú, felfrissítő mert rengeteg karaktere van és történelme is.' Ez a komment egy fotóhoz tartozik az Autosport Plus Zoom-In feature-jénél. A fotó egy rusztikus régi gumifalat ábrázol a pályához közel (ami valószínűsíthetően már nincs használatban). És a fotósnak tetszik mindez, és a fotót beválogatták a legjobbak közé!
Aztán a héten láttam egy technikai előzetes videót Xevi Pujolarral, a Williams (és Maldonado) versenymérnökével. Szintén csak csupa jót mondott a pályáról, mint ami különleges és komoly technikai kihívás, ezért a mérnökök nagyon szeretik, akárcsak a pilóták, akik számára szintén az egyik legnagyobb kihívás a versenynaptárban.
Aztán Hamilton mondta a minap, hogy nagyon szereti ezt a pályát, az egyik kedvence. Vagy volt az LRGP előzetesben egy Brundle írás, a vasfüggöny mögötti Magyar Nagydíjakra tekintett vissza és már az is hízelgő számunkra, csupa jót mondott rólunk, az országról, a népről, a pályáról.
Aztán az FIA előzetesben Charlie Whiting is agyondicsért bennünket, a helyszínt, az atmoszférát, a pályabírókat, a szurkolókat. Neki is az egyik kedvence ez a nagydíj és szeret itt dolgozni és itt tartózkodni.
És még sorolhatnék rengeteg pozitív visszajelzést külföldi újságíróktól és más versenyzőktől, amelyekkel az elmúlt napokban szembesültem. A pálya és az országunk, népünk megítélése sokkal jobb, mint azt mi magunk gondoljuk. Ez a nép nem hiszi el magáról, hogy kívülről nem utálják, hanem szeretik.
-
Motion_Blur
félisten
válasz
rocket #33218 üzenetére
Én meg örülök hogy egy olyan pályára mehetek ki ami nem egy Szingapúr és nem egy Valencia. Hanem a 'természetben van' és nem egy betondzsungelben. Mit értesz fapad alatt? Tegnap és ma sem álltunk dugóban, rendesen meg van oldva a parkoltatás. Aki általában az ilyen miatt sír, az úgy akar menni hogy 11kor kikel az ágyból és 1re a tribünön akar lenni. Az meg megérdemli hogy égesse a kuplungot a pálya mellet.. egyébként ami a fapadot illeti, előző évekhez képest pl. az is fejlődés hogy nem okádék toi toi-k vannak kib*szva, hanem rendesen megépített, tiszta kulturált mosdók. És nem fogyott el se a szappan, se a papír, tiszta volt a környezet is.
Egy külföldi (német, lengyel) aki idejön, sokkal inkább szégyellhető módos viselkedik.. amikor össze-vissza okádnak mindent és matton fekszenek egész nap a kempingben. Ez már sok év tapasztalata..
Még egyszer kérdezem, mitől fapad? Konkrétumokat ha lehet! De ne olyat hogy sár van ha esik az eső...
-
shteer
titán
válasz
rocket #32971 üzenetére
a tavalyi nem volt unalmas és én minden évben tudtam unalmasabbat találni nála
inkább ez mint a "modern" tilke ámokfutások - egyszerűen rühellem őket, de még a szimulátorban* is
én örülök a hungaroringnek - annak meg főleg, hogy egyre több széria látogatja
és olyan pénzeket is hoz az országnak, hogy nem lehet egyértelműen álltíani hogy veszteséges a megrendezése
nem tagadom, hogy egy kis modernizáció ráférne de most talán jó kezekben van a pálya sorsa, ha így megy tovább akkor lesz egy kis rákölthető pénz is -
IreN!CuS
addikt
válasz
rocket #32971 üzenetére
"szezon legunalmasabb versenyei altalaban nalunk vannak, emiatt kell konyorogni az esoert"
Azért a dög unalmas jelzőt lehet rá aggatni,de itt legalább voltak jó futamok avattak ezen a pályán VB-t a mostani versenynaptárban az egyik legrégebbi tradicionális verseny helyszín.Talán még 3-4 pálya van ami ennyi futamot rendezhetett "hiányzás nélkül" ami nem kis szó főleg mostani viszonylatban.
Mellesleg Bahreinben vagy Szingapúrban,Valencia,Abu Dhabi de még Barcelona -csak néhány példa,és nem tudjuk Korea mit fog produkálni száraz körülmények mellett illetve ott van az Indiai pálya is- is bőven idesorolható,mikor volt jó izgalmas verseny?Szóval a Hring hidd el nem az utolsó helyen áll az unalom mércében.
Gokart pálya igen,de még is szeretik a versenyzők ami talán a legfontosabb.A lelátok nem szoktak üresek lenni -igaz nem is telt ház,ami nem a pálya hibája hanem a bérezés hibája,de ez már politika úgyhogy hagyjuk is- mint például Kínában,vagy Törökországban pedig aztán ott van modern pálya mire mennek vele -
sh4d0w
félisten
válasz
rocket #31914 üzenetére
Kivételek erősítik a szabályt
Oliverda: Te marhára nem vagy tisztában Hamiltonhoz való viszonyulásommal. Neki nem a tehetségével van baj, hanem az agresszivitásával, a szabályok és a versenyzőtársak semmibevételével. Higgadtabban felérhetne Senna és Schumacher mellé, de amíg nem változtat a viselkedésén, erre esélye sem lesz. Engem is elkápráztatott, amikor GP2-es korában az utolsó helyről megnyerte az isztambuli futamot, de ott akkor okosan, nem bika módjára sikerült azt megcsinálnia. Pontosan ugyanez az agyatlanság akadályozta meg abban, hogy újoncként vb legyen. Nagyon szívesen fogok neki drukkolni, ha rájön, hogy ő van a Forma-1-ért és nem a Forma-1 őérte.
-
Nowhereman
őstag
válasz
rocket #31875 üzenetére
Az még hagyján, de Lajos egyszer még csúnyán meg is csúszott a kigyorsításkor, és még azt se tudta kihasználni. Pedig oda kvázi bármelyik középmezőnybéli is be tudta szutyokolni a verdáját.
Különben meg már legalább két év gyakorlattal már jó hogy megy Hornernek parasztvakítás...
-
Nowhereman
őstag
válasz
rocket #31474 üzenetére
Ha Vettel nem külön kategóriás autóval/mert ugye Webbonak valami mást adnak/, pole-ról indul, hanem be kerül a forgalomba, akkor az a 3 kiesést egész gyorsan össze is lehet hozni.
Kicsit kikozmetikáztam a hozzászólást, a nem kívánt szavak törölve.
[ Módosította: Pompi ]
-
Mastre
tag
válasz
rocket #30299 üzenetére
Nem jó a sorrend. Schumacher megelőzte Rosberget ezzel a 4. hellyel. Rosbergnek még csak két 5. helye van:
161 Sebastian Vettel
101 Jenson Button
94 Mark Webber
85 Lewis Hamilton
69 Fernando Alonso
32 Felipe Massa
31 Vitaly Petrov
29 Nick Heidfeld
26 Michael Schumacher
26 Nico RosbergFIA:
szerk.:
Én a formula1.com-ról néztemAz első 12-ben 5 német. Azért ez kicsit durva...
Aktív témák
Hirdetés
- Lenovo ThinkPad T570, T580, P51s, P52s eredeti Lenovo, külső akkumulátor eladó
- Latitude 5450 27% 14" FHD IPS Ultra 5 135U 16GB 512GB NVMe magyar vibill gar
- Új Steelseries Arctis Nova 4 Wireless gamer fejhallgató 1 év garanciával
- Urmet Dialog PA3120 180 wattos digitális erősítő 1 év garanciával
- Lenovo Thinkpad USB-C dokkoló
- Beszámítás! Apple Mac Studio M2 MAX 2023 32GB 512GB SSD számítógép garanciával, hibátlan működéssel
- Samsung Galaxy S22 Ultra 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- BESZÁMÍTÁS! MSI B450 R5 5500 16GB DDR4 512GB SSD RTX 2060 Super 8GB SilentiumPC Signum SG1V TT 500W
- Telefon felváráslás!! Xiaomi Redmi Note 11, Xiaomi Redmi Note 11 Pro, Xiaomi 11 Lite
- Xiaomi Redmi Note 12 128GB Kártyafüggetlen 1Év Garanciával
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest